ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 30 Ιουλίου 2013

ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ. ΕΟΡΤΑΖΟΥΜΕ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ.


ΔΟΚΙΜΗ

ΔΟΚΙΜΗ                                                            
 
ΑΥΤΗ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΙΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΡΙΑ ΕΤΗ.
Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ, ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΜΟ.
ΑΠΟ ΤΗ ΠΡΩΤΗ ΣΚΕΨΗ ΠΕΡΑΣΑΝ ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΕΩΣ ΟΤΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΠΡΟΧΕΙΡΗ 
ΜΟΡΦΗ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ.
ΕΝΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ  ΠΟΥ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑΦΕΦΡΕΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΔΟΛΟ.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΕΣ  ΕΙΔΗΣΕΙΣ.
ΕΜΕΙΣ ΔΙΑΛΕΓΟΥΜΕ  ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΜΕ  ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ.
ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ  ΕΧΕΙ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ.
Η ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΧΤΗ.
ΟΤΑΝ ΘΑ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ, 
ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ Η ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΛΗΞΗΣ.

ΕΩΣ ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.....ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ! 




Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

Άγιο Όρος: Μολότοφ και ξύλο ανάμεσα σε ΜΑΤ και μοναχούς - ΒΙΝΤΕΟ

clip image001

Στο βίντεο ντοκουμέντο θα δείτε τη στιγμή της επέμβασης - Οι μοναχοί που βρίσκονται ταμπουρωμένοι στο κονάκι της μονής Εσφιγμένου ήρθαν στα χέρια με άνδρες των ΜΑΤ και κατηγορούνται πως πέταξαν μολότοφ...
Εικόνες ντροπής στις Καρυές, με επεισόδια, μολότοφ και ξύλο ανάμεσα σε άνδρες των ΜΑΤ και αστυνομικούς. Ενας μοναχός τραυματίστηκε, σύμφωνα με πληροφορίες από μοναχούς της παλιάς αδελφότητας, κατά τη διάρκεια της επέμβασης των ΜΑΤ στο κονάκι της Εσφιγμένου.
Τα επεισόδια και το βίντεο ντοκουμέντο
Ο μοναχός τραυματίστηκε όταν οι αστυνομικοί επιχείρησαν να σπάσουν την πόρτα με ένα μικρό γερανάκι. Σύμφωνα με το εκκλησιαστικό πρακτορείο ειδήσεων dogma.gr, δικαστικός επιμελητής με την συνοδεία αστυνομικών δυνάμεων και μια μικρή μπουλντόζα (μπομπ κατ) στην οποία είχαν τοποθετηθεί περόνες όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, επιχείρησαν να εκτελέσουν την δικαστική απόφαση της έξωσης των μοναχών.
Όταν το περονοφόρο πλησίασε την πόρτα, μοναχοί από τα παράθυρα, ως άλλοι πολιορκούμενοι, έριξαν στον «πολιορκητικό κριό» όχι λάδι όπως συνηθιζόταν στις μεσαιωνικές πολιορκίες, αλλά βόμβα μολότοφ, αναγκάζοντας τον χειριστή του μηχανήματος να οπισθοχωρήσει.
Ο πολιτικός διοικητής του Αγίου Όρους Αρίστος Κασμίρογλου δήλωσε: “το πρωί έγινε προσπάθεια να εκτελεστεί μια αναγκαστική απόφαση του Πρωτοδικείου Χαλκιδικής για τη λήψη ασφαλιστικών μέτρων που προβλέπουν την εκκένωση του αντιπροσωπείου. Ο δικαστικός επιμελητής που πήγε στην περιοχή για να εκτελέσει την απόφαση αυτή, συνοδευόμενος από ομάδα πολιτών, δέχτηκε επίθεση από το αντιπροσωπείο από ομάδα μοναχών της Μονής Εσφιγμένου που του πέταξαν εκρηκτικά”.
Μετά το περιστατικό αυτό η κατάσταση εκτονώθηκε. “Τελέστηκε ένα ποινικό αδίκημα. Το θέμα θα αντιμετωπιστεί σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τον νόμο” πρόσθεσε ο κ. Κασμίρογλου. Στο μεταξύ σε ετοιμότητα βρίσκονται οι αστυνομικές αρχές ενώ ενημερώθηκε και η εισαγγελία Θεσσαλονίκης. Μέχρι στιγμής, η αστυνομία και δικαστικές αρχές δεν ανακοινώνουν επίσημα το παραμικρό για την υπόθεση.
Από τις 20 Ιουλίου, οπότε επιδόθηκε η απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Χαλκιδικής - που καλούσε τους μοναχούς να εγκαταλείψουν το κονάκι - εμφανίστηκαν περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. που είχαν μπλοκάρει τους γύρω δρόμους, ενώ η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη. «Μολών λαβέ» έλεγαν από την αρχή οι μοναχοί, που παραμένουν στο κτήριο μαζί με πιστούς που προσέτρεξαν για βοήθεια.
Η ανακοίνωση των μοναχών
«Μας επιδόθηκε εντολή εκκένωσης του αντιπροσωπείου μας στις Καρυές (κτήριο Β). Δεν θα φύγουμε από το κονάκι μας επειδή η νέα αδελφότητα θέλει με εργασίες να δικαιολογήσει ευρωπαϊκά κονδύλια. Είναι ο τόπος μετανοίας μας και εγκαταβιούμε σε αυτό σαν αδελφότητα αιώνες, πολλοί μοναχοί μας πρωτοπήγαν νέοι στο κονάκι πριν από 50 χρόνια και τώρα πρέπει να φύγουν. Δεν θα το επιτρέψουμε να συμβεί, ακόμα και αν είναι το τελευταίο που θα κάνουμε» αναφέρουν σε ανακοίνωσή τους και συνεχίζουν:

''Πληροφορίες θέλουν την Κυβέρνηση να έχει δώσει πράσινο φως για επέμβαση αστυνομική εναντίον μοναχών εντός Αγίου Όρους. Έχει αναλογιστεί η κυβέρνηση ότι θα ποτίσει με αίμα μοναχών το χώμα του Αγίου Όρους. Στο κονάκι εγκαταβιούμε εδώ και δεκαετίες έχουμε το δίκιο με το μέρος μας και σας παρακαλούμε να επαναφέρετε την ησυχία και την ηρεμία στο Όρος. Ας επέμβει η πολιτική ηγεσία να ηρεμήσει τα πνεύματα ... ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΕΓΚΛΩΒΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΣΕ ΑΜΥΝΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ... ΕΛΕΟΣ'' 


πηγη: prisonplanet.gr

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ  ΕΜΠΕΙΡΙΑ.

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ ΔΕΚΑΕΞΙ ΧΡΟΝΙΑ ΗΤΑΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΑΞΙΩΣΕ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΤΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΟΛΙ ΤΗΣ.
ΤΟΤΕ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΥΝΤΟΜΗ ΚΑΙ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΑΚΟΥΣΑ ΤΑ ΚΑΛΟΓΕΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΕΠΡΕΠΕ  Η ΟΧΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟΤΗΝ Ε.Ε ΜΕ ΤΗ  ΒΟΗΘΕΙΑΣ  ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ  ΤΩΝ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΩΝ. 
ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΑΣΑΝ  ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΤΟ ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ ΘΑ ΔΕΙ  ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ  ΤΩΝ ΕΡΓΩΝ.
ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΝΕΣ, ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΟΥΣ ΔΕΧΤΗΚΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΗΣ Ε.Ε  ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ  ΠΟΥ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.
ΚΛΕΙΝΟΤΑΣ, ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙΚΑΜΕ ΤΟ ΟΡΟΣ ΚΑΙ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ ΕΠΕΙΡΙΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΔΕΧΕΤΕ Η ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΕΣΦΙΓΜΕΝΟΥ.
ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΔΕΧΤΗΚΕ ΤΟΝ ΜΑΜΩΝΑ  ΤΗΣ Ε.Ε

ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΟΤΗΤΑΣ  ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ, ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ, ΜΕ ΚΑΘΕ ΕΠΙΦΥΛΑΞΗ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ  ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!

Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ.


ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΣΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ;



Γράφει ο Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος
Ἀκούω ὅτι πρέπει νά ἐξομολογούμαστε. Ἀλλά δέν καταλαβαίνω νά ἔχω κάνει κάποια μεγάλη ἁμαρτία. Τί νά πῶ στήν Ἐξομολόγηση;
Εἶναι ἀλήθεια ὅτι ὑπάρχουν πολλοί ἁπλοί χριστιανοί, πού κάνουν τήν ἴδια ἐρώτηση. Μήπως αὐτό ὀφείλεται στό ὅτι ἀποφεύγουν νά κάνουν αὐτοεξέταση καί μοιάζουν μέ ἐκείνους πού δέν κάνουν ἰατρικές ἐξετάσεις καί νομίζουν ὅτι εἶναι ὑγιεῖς; Καί ξαφνικά παρουσιάζεται μιά θανατηφόρα ἀρρώστια, κάποτε στό τελευταῖο στάδιο, πού ἡ ἰατρική ἐπιστήμη ἀδυνατεῖ πιά νά θεραπεύσει; Ἂν εἶχαν κάνει νωρίτερα τήν διάγνωση, μπορεῖ νά θεραπεύονταν. 
Ἑπομένως ἡ κατά καιρούς προσέλευση στόν Πνευματικό- Ἐξομολόγο εἶναι ἀπό πολλές πλευρές ὠφέλιμη. Γιατί εἶναι ἀδύνατον νά πεῖ κανείς ὅτι δέν ἔχει κάνει στή ζωή του καμία ἁμαρτία!
Ἡ Ἁγία Γραφή μᾶς τό λέγει καθαρά: “Ἐάν εἴπωμεν ὅτι ἁμαρτίαν ούκ ἔχομεν, ἑαυτούς πλανῶμεν καί ἡ ἀλήθεια οὐκ ἔστιν ἐν ἡμῖν” (Α´ Ἰωάν. α´ 8). Δέν ὑπῆρξε, δέν ὑπάρχει καί οὔτε θά ὑπάρξει ἄνθρωπος στή γῆ ἀναμάρτητος. Μόνον ὁ Θεάνθρωπος Ἰησοῦς ἦταν ἀναμάρτητος. Ἑπομένως, καθένας ἔχει συμφέρον, γιά τό δικό του καλό, νά πηγαίνει στόν Πνευματικό, νά τόν βοηθεῖ νά ἀντιληφθεῖ καί ἁμαρτίες πού τυχόν δέν ἤξερε καί νά τίς ἐξομολογεῖται καί αὐτές. 
Στήν προσπάθειά μας νά διαπιστώσουμε τά ἁμαρτήματα στά ὁποῖα εἴμαστε ἔνοχοι ἐνώπιον τοῦ Θεού, πολύ βοηθητικό εἶναι νά μελετάμε τίς Δέκα Ἐντολές (Ἔξοδ. κ´1-17) καθώς καί τήν ἐπί τοῦ Ὄρους Ὁμιλία τοῦ Κυρίου μας, μέ τήν ὁποία ἑρμήνευσε τόν Νόμο Του (Ματθ. ε´1 ἕως ζ´27). Βεβαίως, ὅταν καθημερινά μελετοῦμε τήν Ἁγία Γραφή καί προσέχουμε τί ἀπό αὐτά τηροῦμε καί τί ὄχι , θά ἀνακαλύπτουμε ὅλο καί περισσότερα σημεῖα, στά ὁποῖα θά πρέπει νά στρέφουμε τόν πνευματικό μας ἀγώνα. 
Ἕνα σημεῖο πού χρειάζεται προσοχή εἶναι ὅτι, ἁμαρτία δέν εἶναι μόνον ἡ παράβαση τῶν ἐντολῶν τοῦ Θεοῦ, ἀλλά καί ἡ ἀποφυγή καλῶν πράξεων, πού θά μπορούσαμε νά κάνουμε καί- γιά κάποιο λόγο- ἀποφύγαμε νά κάνουμε. “Εἰδότι καλόν ποιεῖν καί μή ποιοῦντι, ἁμαρτία αὐτῷ ἐστιν” (Ἰακώβ. δ´17).

Περιληπτικά θά μπορούσαμε νά ποῦμε ὅτι πρός τρεῖς κατευθύνσεις χρειάζεται νά στρέφει ὁ χριστιανός τό ἐρευνητικό του βλέμμα:

α) Στίς σχέσεις του πρός τόν Θεόν· Τόν πιστεύει εἰλικρινά; Τόν ἀγαπᾶ ὅσο κανέναν ἄλλον; Τόν ὑπακούει; Προσεύχεται πρός Αὐτόν καθημερινά; Τόν ἐπισκέπτεται τακτικά στόν ἱερόν Ναόν Του, γιά νά τοῦ ἐκφράσει τή λατρεία του κατά τήν Θεία Λειιτουργία; Τηρεῖ τίς Νηστεῖες πού ἔχει ὁρίσει ἡ Ἐκκλησία, ὡς ἔκφραση θυσίας πρός τόν Χριστόν, πού θυσιάστηκε γιά τή σωτηρία του;

β) Στίς σχέσεις του μέ τούς συνανθρώπους του· τούς ἀγαπᾶ ἐμπράκτως; Τούς συγχωρεῖ ἀπό τήν καρδιά του, γιά ὅ,τι κακό τοῦ εἶπαν ἤ τοῦ ἔκαναν; Χαίρεται μέ τή χαρά τους, ή τούς ζηλεύει; Ἐνδιαφέρεται γιά τή σωτηρία τῆς ψυχῆς τους, καθ´ ὅσον εἶναι δυνατόν, ἤ τούς κρίνει καί κατακρίνει;

γ) Στίς σχέσεις του μέ τόν ἑαυτόν του· ἀγωνίζεται νά διατηρεῖ καθαρή τήν ψυχή του καί τό σῶμα του ἀπό ψυχικά καί σαρκικά πάθη, πολλά ἀπό τά ὁποῖα ἀναφέρει ὁ Ἀπ. Παῦλος στήν πρός Ρωμαίους Ἐπιστολή του (α´ 24-32) καί πρός Ἐφεσίους (ε´16-21); Ὁπλίζεται μέ τά ὅπλα τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, πού μᾶς συνιστᾶ ὁ Ἀπ. Παῦλος στήν πρός Ἐφεσίους Ἐπιστολή Του (ϛ´10-18); Τρέφεται πνευματικά μέ τήν μελέτη τῆς Ἁγίας Γραφῆς καθημερινά, καί μέ τήν Μετάληψη τοῦ Ἁγίου Σώματος καί Αἵματος τοῦ Χριστοῦ μας, ὅσο συχνότερα μπορεῖ; Ἐάν προσέξουμε τά ἀνωτέρω, ἄς μήν ἀνησυχοῦμε. Γιά ἄλλα θέματα θά μᾶς βοηθεῖ ὁ Πνευματικός, μέ τόν φωτισμό τοῦ Ἁγίου Πνεύματος, νά τά ἐπισημάνουμε, καί νά καθαριζόμαστε ἀπ´ ὅλα αὐτά.

ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ «Τοῖς εὐθέσι πρέπει αἴνεσις» ( Ψαλμ. 32, 1 )



Ήδη, αδελφέ, έφθασες ενώπιον του Πνευματικού. Η θεία Χάρις θριάμβευσε ως τώρα. Σε βοήθησε να υπερπηδήσεις κάθε δισταγμό και δυσκολία. Και να, ότι πήρες πλέον την απόφαση να εξομολογηθείς , χαρίζοντας στην ψυχή σου το σωτήριο λουτρό. Μα τώρα που ανεβαίνεις στα σκαλοπάτια του Ναού, νιώθεις σα να τρέμουν κάπως τα πόδια σου. Τα γόνατά σου φαίνεται σα να ...

 


 

 θέλουν να λυγίσουν. Την καρδιά ίσως την αισθάνεσαι να χτυπάει δυνατά. Ένας αόριστος φόβος να σε πλησιάζει, να σε επισκιάζει να σου φράζει τον δρόμο. Και κάτι λογισμοί δισταγμού σαν να ανεβαίνουν στο μυαλό σου…

Αδελφέ, προχώρα. Προχώρα σταθερά. Ο Πνευματικός σε περιμένει με αγάπη. Ο Θεός σε καλεί σε ένα από τα σπουδαιότερα γεγονότα της ζωής σου: τη λύτρωση της ψυχής. Ήδη σε βλέπω να κάθεσαι μπροστά στον Εξομολόγο, μέσα στο απλό και απέριττο εξομολογητήριο . Εκεί , ενώπιον σου ο Εσταυρωμένος , ο Ιησούς Χριστός, προσελκύει αμέσως τα βλέμματά σου. Πόσα δε σου λέει! Νιώθεις το απαλό, άγιο χέρι Του να σου θωπεύει την καρδιά. Σου μιλάει από το ύψος του Σταυρού: Παιδί μου, για σένα εγώ ανέβηκα στο Σταυρό. Εγώ με το αίμα μου, που άφθονο έρευσε από τις πληγές μου, πλήρωσα τα λύτρα των δικών σου αμαρτιών. Σε δέχομαι, ό,τι κι αν έχεις κάνει μέχρι τώρα. Αρκεί ότι μισείς πλέον το κακό και μετανοείς από τα βάθη της ψυχής σου. Μόνο, παιδί μου, θέλω ειλικρίνεια. Άνοιξε την καρδιά σου και πες ό,τι σε βαρύνει, στον διάκονό μου εδώ στην γη, τον Ιερέα. Πες και τα πλέον κρύφια και τα πλέον μυστικά σου πταίσματα. Μην κρύψεις τίποτε. Σε λίγο θα φύγεις ξαλαφρωμένος. Όχι βαρύς και δύσθυμος, όπως ήρθες προηγουμένως.

Το καθήκον σου τώρα, αδελφέ, είναι η ειλικρίνεια. Η απόλυτη ειλικρίνεια, η χωρίς περιστροφές, υπονοούμενα και «μασημένα» λόγια ομολογία όλων των αμαρτημάτων σου. Κάθε απόπειρά σου να αποκρύψεις μερικά, να παρασιωπήσεις άλλα, να αμνηστεύσεις μέσα σου μόνος σου τίποτε ελαφρά και ανάξια λόγου, όπως νομίζεις, είναι σε βάρος της Εξομολογήσεώς σου. Είναι μάταιος κόπος. Ή μάλλον όχι μάταιος. Διότι, ενώ δε σε ωφελεί ουσιαστικά σε τίποτε, απεναντίας σε βλάπτει, και πολύ μάλιστα. Εσύ, εδώ, οφείλεις να μιμηθείς τον άσωτο…

… Και κάθε κίνηση ανειλικρίνειας ,είναι εμπαιγμός του Μυστηρίου και μυκτηρισμός του Θεού. Αλλά «Θεός ου μυκτηρίζεται».

Γι’ αυτό η αποκάλυψη των αμαρτημάτων πρέπει να είναι τελείως αυθόρμητη. Αφού ο χριστιανός συνειδητοποίησε ήδη τα ελαττώματα, τις ατέλειες και αδυναμίες του, τώρα πλέον θα ομολογήσει τα πάντα μόνος του, ένα προς ένα, χωρίς να περιμένει να απαντήσει μόνο σε ό,τι θα ερωτηθεί. Αυτοί που περιμένουν να τους ρωτήσει ο Πνευματικός , για να απαντήσουν μόνο στα ερωτήματά του, δείχνουν ότι και απροετοίμαστοι και ανέτοιμοι ήρθαν, αλλά και ότι έχουν διάθεση να «εξαπατήσουν» τον Ιερέα και, κατ’ επέκταση, τον Κύριο. Διότι πολλοί απ’ αυτούς , σκόπιμα περιμένουν να ερωτηθούν, έχοντας την κρυφή ελπίδα , ότι ο Πνευματικός δεν θα τους ρωτήσει σχετικά με κάποια σοβαρή τους αμαρτία, ώστε να μην αναγκαστούν να την ομολογήσουν. Έτσι, και τη συνείδησή τους καθησυχάζουν, όπως τουλάχιστον φαντάζονται, και αποφεύγουν το σκόπελο της ομολογίας μιας σοβαρής ενοχής. Και ως προς αυτό μοιάζουν με τον απλοϊκό εκείνο χωρικό, που βγαίνοντας κάποτε από το εξομολογητήριο, ήταν γεμάτος χαρά και μονολογούσε: «Ευτυχώς που με ρώτησε ο παππάς αν έκλεψα αρνί και δεν με ρώτησε γι το βόδι που έκλεψα τις προάλλες…»!

Αυτή, όμως, δεν είναι ειλικρινής και καλή Εξομολόγηση. Αλλοίμονο στο χριστιανό που περιμένει από τον Πνευματικό , να του αποκαλύψει με τις ερωτήσεις τα αμαρτήματά του. Πού είναι η προετοιμασία; Που είναι η αυτοκριτική; Που είναι η συναίσθηση της ενοχής; Βέβαια πολλοί θεωρούν αρκετό να ομολογήσουν γενικά ότι είναι αμαρτωλοί. Αυτό εύκολα το λένε όλοι. Και μάλιστα, άλλοι προσθέτουν ότι είναι «πολύ αμαρτωλοί», ή ότι «έχουν δοκιμάσει όλων των ειδών τις αμαρτίες» και «ότι είναι «οι χειρότεροι αμαρτωλοί». Αυτό το είδος όμως της ομολογίας δεν έχει αξία , διότι όπως λέει και ο ιερός Χρυσόστομος , οφείλει κάθε ένας να ομολογήσει και αναλυτικά τα αμαρτήματά του…

… Το να πει επιλεκτικά ορισμένες μόνο αμαρτίες, δεν είναι σωστό. Διότι, ό,τι δεν ομολογηθεί, δεν συγχωρείται. Τι λέω; Και αυτά που ειπώθηκαν, δεν συγχωρούνται, αν σκόπιμα απεκρύβη έστω και μία αμαρτία. Είναι ανίσχυρη η Εξομολόγηση που γίνεται χωρίς ειλικρίνεια. Κι όχι μόνο ανίσχυρη, αλλά και αμαρτωλή. Τώρα στις παλαιές αμαρτίες προστίθεται και μία ακόμη: το ψέμμα και η απάτη ενώπιον του Θεού και η υποκρισία ενώπιον του ιερωτάτου Μυστηρίου της Εκκλησίας μας. Αλλά τον Θεό δεν είμαστε σε θέση να βλάψουμε με τις απάτες και τις ψευδολογίες μας. Μάλλον «προς κέντρα λακτίζομεν» και τους εαυτούς μας βλάπτουμε.

Πώς , λοιπόν, περιμένεις , χριστιανέ μου, έλεος και συγνώμη από τον Θεό , όταν Τον ερεθίζεις με τις χονδροειδείς σου απάτες; Ενώπιον του Θεού όλα είναι «γυμνά και τετραχηλισμένα». Τίποτε δεν διαφεύγει από το βλέμμα Του. Μπορείς να κρυφτείς από τον Θεό; Ασφαλώς όχι. Τότε γιατί γκρεμίζεις ό,τι έχτισες; Έτσι ή αλλιώς ο Θεός γνωρίζει τις αμαρτίες σου. Τι έχεις να χάσεις αν τις ομολογήσεις όλες; Αν ταπεινωθείς για να συγχωρεθείς; Τι κάνει πολλές φορές ο πατέρας στο παιδί του που έκανε κάποια ζημιά; Αν και έμαθε ότι εκείνο έσπασε το τζάμι, εντούτοις επιμένει να το ρωτάει ποιος το έσπασε , ακριβώς για να το βοηθήσει, από λόγους παιδαγωγικούς, να ομολογήσει μόνο του το σφάλμα. Πόσο όμως θυμώνει, όταν το παιδί δεν ομολογεί, αλλά με ψέμματα προσπαθεί να δικαιολογηθεί ή να ενοχοποιήσει τους άλλους! Με το παράδειγμα αυτό ίσως να καταλάβεις, αγαπητέ αναγνώστη, πόσο φοβερό αμάρτημα είναι η ανειλικρίνεια κατά την Εξομολόγηση. Τον εαυτό σου ειρωνεύεσαι και κοροϊδεύεις και το κακό σου προετοιμάζεις. Διότι, αν μεν γίνει κατά λάθος μια παράλειψη αμαρτίας , από λησμοσύνη ή υφαρπαγή, τότε μπορείς, στην επόμενη Εξομολόγηση, να επανορθώσεις την παράλειψη και να συγχωρεθείς. Φοβερή είναι η σκόπιμη, από ντροπή, παράλειψη. Αυτό είναι ανειλικρίνεια και υποκρισία μεγίστου βαθμού. Και σ’ αυτές οδηγεί η ντροπή. …

… Γι αυτό , χωρίς ντροπή, χωρίς δισταγμό «γυμνών γύμνωσον μώλωπας τω ιατρώ», συμβουλεύει ο άγιος Ιωάννης της Κλίμακος. Πες χωρίς ντροπή : «εμόν το τραύμα , πάτερ, εμή και η δυσσώδης αύτη πληγή» ( Λόγος δ΄ ) . Μόνο έτσι θα ελκύσεις την ευλογία του Θεού και θα απολαύσεις τους εύχυμους καρπούς της λύτρωσης και της σωτηρίας.

 

Από το βιβλίο: «ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΚΑΙ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ»

Μητροπολίτου πρ. Πειραιώς ΚΑΛΛΙΝΙΚΟΥ ΚΑΡΟΥΣΟΥ

ΑΘΗΝΑ 2012

Εκδόσεις: “ΑΡΧΟΝΤΑΡΙΚΙ”


ΠΑΠΑ ΣΑΒΒΑΣ ΠΕΡΙ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΑΓΕΙΑΣ


ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ! ΜΑΘΗΤΗΣ ΠΟΥ ΓΛΙΤΩΣΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ ΑΦΙΕΡΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΟΝΗΘΗΚΕ ΔΙΑΚΟΝΟΣ!!!




Επέζησε από την τραγωδία στα Τέμπη, όπου σκοτώθηκαν 21 μαθητές, για να ευχαριστήσει το Θεό έγινε διάκονος κι έλαβε το όνομα Μακάριος.
 
13 Απριλίου 2003... «Μαύρη» Κυριακή... 21 αθώες ψυχές που επέβαιναν στο λεωφορείο «χάθηκαν». Στο ίδιο λεωφορείο επέβαινε και ένας νεαρός ο οποίος για καλή του τύχη κατάφερε να σωθεί.

 
Μία ημέρα που έχει σημαδέψει την ψυχή του! Τα χρόνια πέρασαν και ο μαθητής μεγάλωσε.


Αυτός ο νέος, σήμερα χειροτονήθηκε ιεροδιάκονος από τον εορτάζοντα Μητροπολίτη Βεροίας κ. Παντελεήμονα λαμβάνοντας το όνομα Μακάριος. Μία πράξη ευγνωμοσύνης στον Θεό για τη ζωή που συνέχισε να του προσφέρει μετά το μοιραίο εκείνο απόγευμα.

 
Η χειροτονία πραγματοποιήθηκε στον Μητροπολιτικό Ναό Πέτρου και Παύλου, Βεροίας όπου τελέσθηκε αρχιερατικό συλλείτουργο με αφορμή την εορτή του Αγίου Παντελεήμονα.


πηγη: hellas-orthodoxy.blogspot.gr


Επέμβαση της αστυνομίας στη μονή Εσφιγμένου και προσευχή στο... Facebook!


D2D364091BC9F777235D56E350FFD407


Επέμβαση της αστυνομίας πραγματοποιήθηκε, το πρωϊ της Δευτέρας, στο κονάκι της μονής Εσφιγμένου στις Καρυές του Αγίου Ορους. Ανδρες των ΜΑΤ και των ΕΚΑΜ προσπάθησαν να σπάσουν την πόρτα και να εισέλθουν στο κονάκι όπου βρίσκονται "ταμπουρωμένοι" τουλάχιστον 20 μοναχοί, ενώ σύμφωνα με πληροφορίες του thesstoday.gr έχει τραυματιστεί ένας μοναχός.

Σημειώνεται ότι οι μοναχοί είναι υποχρεωμένοι να εγκαταλείψουν το κονάκι με απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Χαλκιδικής που έκανε δεκτή την αίτηση ασφαλιστικών μέτρων την οποία είχε υποβάλει η νέα αδελφότητα μοναχών, διατάσσοντας την κατάσχεση και την απόδοση του αντιπροσωπείου της μονής. Από τις 20 Ιουλίου, οπότε επιδόθηκε η απόφαση, εμφανίστηκαν περιπολικά της ΕΛ.ΑΣ. που είχαν μπλοκάρει τους γύρω δρόμους, ενώ η ατμόσφαιρα ήταν ηλεκτρισμένη για ακόμη μία φορά. (protothema)
Προσευχή στο... Facebook
 
Να προσευχηθούν για τους μοναχούς που «δέχονται επίθεση» από δυνάμεις της αστυνομίας καλούν τους πολίτες οι διαχειριστές της σελίδας «Ιερά Μονή Εσφiγμένου»  στο Facebook.
«ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΙΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΔΕΛΦΟΥΣ ΜΑΣ ΜΟΝΑΧΟΥΣ ΣΤΟ ΚΟΝΑΚΙ.ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΗ..................».
Δεκάδες υποστηριχτές των «ανταρτών» μοναχών εκφράζουν τη συμπαράστασή τους στον αγώνα, ενώ πλήθος κόσμους έχει συγκεντρωθεί και στην περιοχή των επεισοδίων. 
πηγη: prisonplanet.gr

ΣΗΜΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ!


Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

ΣΟΚ! ΣΥΝΕΛΗΦΘΗ ΑΦΡΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΕΧ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΤΑ ΤΟΥ! {ΒΙΝΤΕΟ}




Ενας 40-χρονος, ο Paul Nderitu από την Κένυα πιάστηκε να κάνει σέξ με μια κότα.
Πιάστηκε σύμφωνα με τους ισχυρισμούς από το 10-χρονο γιο του, αφού ο ίδιος ειδοποίησε τον μεγάλο του αδελφό για να αναφέρει στη συνέχεια αυτός το περιστατικό στον τοπικό προϊστάμενο της αστυνομίας, όπου οδήγησαν τον πατέρα τους στη φυλακή.
Ο άνδρας είπε ότι παρέσυρε το κοτόπουλο με καλαμπόκι, του έδεσε το στόμα, και έκανε σέξ μαζί του λίγο πριν συλληφθεί.
Δυστυχώς, το κοτόπουλο πέθανε, και το έφεραν στο αστυνομικό τμήμα ως αποδεικτικό στοιχείο, και μετέπειτα θα πρέπει να ληφθεί σε μια κτηνιατρική κλινική για νεκροψία.
Το άτομο δεν έδειξε κανένα σημάδι μεταμέλειας, και επέμεινε ότι το κοτόπουλο ήταν δικό του και είχε το δικαίωμα να κάνει ό, τι θέλει με αυτό.

Δείτε το βίντεο


Παρασκευή 26 Ιουλίου 2013

Νομίζεις είσαι ελεύθερος;


man1

Πριν γεννηθείς είχε ήδη καθοριστεί το επώνυμό σου. Με τη γέννησή σου καθορίστηκε η Ιθαγένεια και η Υπηκοότητά σου. Λίγους μήνες μετά απόκτησες και το όνομά σου μαζί με το θρήσκευμα που θα σε στιγμάτιζε για όλη σου τη ζωή.
 
Αργότερα σε έστειλαν στο Νηπιαγωγείο, οπότε και έμαθες να ξυπνάς στις 7:30 και να σωπαίνεις μέσα στην τάξη. Μετά, στο Δημοτικό και αργότερα στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο, σου μάθανε να παπαγαλίζεις την επίσημη εκδοχή του Κράτους γύρω από την Ιστορία και το επίσημο δόγμα της Εκκλησίας σχετικά με τη Θεολογία.
 Για χρόνια πηδούσες τα κάγκελα του σχολείου τ’ απογεύματα για να παίξεις μπάλα με τους φίλους σου. Η κλειδωμένη εξώπορτα ήταν για να το προστατέψουν από εσένα. Στα 16 σου έπρεπε να αποφασίσεις τι θα κάνεις για το υπόλοιπο της ζωής σου. Γι’ αυτό έπρεπε πρώτα να στερηθείς το χρόνο σου, το παιχνίδι και τους φίλους σου.
 Για τουλάχιστον ένα χρόνο σχόλαγες από το σχολείο για να πας μετά από λίγο στο φροντιστήριο. Μετά σου ανακοινώθηκε πως πέρασες σε μία σχολή, όπου θα μάθαινες να παπαγαλίζεις κι άλλο.
Μετά στο Στρατό, για περίπου ένα χρόνο έπρεπε να καθαρίζεις τουαλέτες, να φυλάς σκοπιά και να υπακούς οποιαδήποτε διαταγή. Ευτυχώς όμως έμαθες να πολεμάς τον εχθρό που σε δίδαξαν στο Σχολείο.
Αργότερα γνώρισες τον άνθρωπο με τον οποίο θα έκανες κι εσύ με τη σειρά σου Οικογένεια. Έτσι, όταν έγινες κι εσύ γονέας, έδωσες στο παιδί σου το όνομα και το θρήσκευμα που είθισται. Έγραψες το παιδί σου στο Σχολείο όπου θα μάθαινε τα ίδια πράγματα μ’ εσένα. Τα χρόνια πέρασαν κι εσύ δεν πραγματοποίησες ποτέ το παιδικό σου όνειρο, παρά μόνο αναλώθηκες σε ότι σου απέφερε χρήματα για να ζήσεις την οικογένειά σου.
Κάποια στιγμή γύρισες πίσω και συνειδητοποίησες πως δεν έκανες ούτε ένα από τα μεγάλα ταξίδια που ονειρευόσουν και πως ο πρώτος σου Έρωτας έχει γεράσει στο πλάι κάποιου άλλου. Κι εσύ, το μόνο που έμεινε να θυμάσαι είναι οι λίγες στιγμές Ελευθερίας.
Γιατί τελικά σ’ αυτόν τον κόσμο, ελεύθεροι είμαστε μόνο όταν ερωτευόμαστε, όταν αντιστεκόμαστε κι όταν πεθαίνουμε. Και για ‘σένα το μόνο που έμεινε πια είναι να πεθάνεις. Γιατί τη ζωή σου τη σπατάλησες σε άσκοπους κανόνες που σου επιβλήθηκαν.
Και τους έμαθες τόσο καλά, που ακόμη και τώρα σου φαίνεται αδιανόητο να ζήσεις χωρίς αυτούς.
Κι είναι πράγματι τόσο δύσκολο να παραδεχτείς πως έζησες μια ζωή φυλακισμένος, γιατί είναι πιο εύκολο να αποδεχτείς πως η υπερβολική σου Ελευθερία θα σε έκανε άνθρωπο ανήθικο.
Πες μου όμως στ’ αλήθεια… πιστεύεις πως έζησες ποτέ ελεύθερος;
Αλήθεια. 
πηγη: theaperkanproject, freepen

ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΥ ΛΑΘΟΣ???

Drones: Οι τέλειοι κυνηγοί δολοφόνοι - Βίντεο


drones

Τα drones ανήκουν σε μια νέα τεχνολογία αεροσκαφών, τα οποία μπορούν να ελεγχθούν από χιλιόμετρα μακριά και χρησιμοποιούνται κυρίως για στρατιωτικούς στόχους.
Κάθε αντίσταση προς αυτά θα είναι μάταιη μιας και θα υπάρχει μία κάμερα για να βλέπει τα πάντα, και ένα αυτόματο όπλο στην βάση του για να κάνει την βρώμικη δουλειά.
Σύμφωνα με τους υποστηρικτές του προγράμματος αυτού, τα μη επανδρωμένα αεροσκάφη που θα χρησιμοποιούνται θα είναι ανέξοδα, αποτελεσματικά, χωρίς να τίθεται σε κίνδυνο η ζωή των πρακτόρων.
Ο στόλος των μη επανδρωμένων drones θα έχει την δυνατότητα να εξαπολύει επιθέσεις κατά κύματα εναντίον ανθρώπων, ακόμα και οχημάτων
Τα οπλισμένα drones θα είναι οι τέλειοι κυνηγοί δολοφόνοι.

πηγη: prisonplanet.gr

Ο Λιακόπουλος για Rotchschild και φόρους-ΒΙΝΤΕΟ


foir

Φόροι στα μωρά, στις αγελάδες και απαγόρευση βιταμινών. Δείτε το βίντεο...



πηγη: prisonplanet.gr

Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΡΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΠΟΡΝΟ


Cumhuriyet

Αυτά βέβαια δεν θα μας τα δείξουν στα καλοπληρωμένα τουρκικά σήριαλ με τα οποία έχουν κατακλύσει το ηλίθιο-ποιούμενο ελληνικό τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθεί σε κατάσταση αποχαύνωσης τις Τουρκάλες σε ένα μαγευτικό τύπου Μπέρβερλυ χιλ περιβάλλον το οποίο δεν έχει καμία σχέση με την τουρκική πραγματικότητα.
Η πραγματικότητα αυτή, όπως μας την ομολογεί η ίδια η τουρκική εφημερίδα, Cumhüriyet, είναι ότι η σύγχρονη Τουρκία είναι πρωταθλήτρια στην σεξουαλική κακοποίηση των παιδιών και στην σεξουαλική τους εκμετάλλευση σε διάφορες επιχειρήσεις και ιστοσελίδες παιδικού πορνό που ακμάζουν τα τελευταία χρόνια στην γειτονική χώρα. Άλλωστε η παιδεραστία είναι άλλη μια ραγδαία ανερχόμενη τουρκική βιομηχανία στην αναπτυσσόμενη οικονομία του ισλαμιστή πρωθυπουργού Ταΐπ Ερντογάν, ο οποίος θέλει να κάνει και μαθήματα ηθικής με ένα Ισλάμ που δεν διστάζει να παντρεύει κοριτσάκια οχτώ χρονών με γέρους εξήντα χρονών και να κακοποίει τις τρυφερές ψυχές τους με τον πιο αισχρό τρόπο.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Cumhüriyet, σε συνέντευξη τύπου που έκανε στην Άγκυρα στις 17 Ιουλίου η βουλευτίνα του Λαϊκού κόμματος της αντιπολίτευσης, Aylin Nazlıaka, κατήγγειλε ότι στην Τουρκία τον τελευταίο καιρό έχουν αυξηθεί σε απίστευτο βαθμό οι περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών επισημαίνοντας ότι το φαινόμενο έχει πάρει εκπληκτικές διαστάσεις. Σύμφωνα με την Τουρκάλα βουλευτίνα που θαρραλέα έφερε στην επιφάνεια την αισχρή αυτή κατάσταση, κάθε τέσσερεις ώρες ένα μικρό παιδί κακοποιείτε σεξουαλικά στην Τουρκία Παράλληλα αποκάλυψε ότι η Τουρκία τα τελευταία χρόνια έχει αναρριχηθεί στην κορυφή στον τομέα της παραγωγής και παρακολούθησης πορνό ταινιών στο διαδίκτυο με αντικείμενο την σεξουαλική κακοποίηση παιδιών. Στην ίδια αποκαλυπτική συνέντευξη η Aylin Nazlıaka κάλεσε την τουρκική κυβέρνηση του ισλαμιστή Ταΐπ Ερντογάν να πάρει άμεσα μέτρα για να αντιμετωπιστεί αυτή η άθλια κατάσταση με την παιδεραστία που σίγουρα, όπως τόνισε, δυσφημεί την Τουρκία σε διεθνές επίπεδο. Επέκρινε δε σε έντονο ύφος τον υπουργό Κοινωνικής Πολιτικής, Mehmet Sahin, ότι έχει αδιαφορήσει στο ζήτημα της παιδικής σεξουαλικής εκμετάλλευσης καθώς καις στο μεγάλο θέμα των υποχρεωτικών γάμων μικρών κοριτσιών τα οποία πέφτουν έτσι και νόμιμα θύματα σεξουαλικής εκμετάλλευσης.
Το ζήτημα των καταναγκαστικών γάμων μικρών κοριτσιών τα τελευταία χρόνια αντί να περιοριστεί, όπως αναφέρουν οι δημοσιογραφικές πληροφορίες, έχει πάρει ανησυχητικές διαστάσεις. Η κατάσταση αυτή δείχνει πως η ισλαμική Τουρκία ενώ θέλει να πατά με το ένα πόδι στην Ευρώπη, στη πραγματικότητα ακολουθεί τις ακραίες ισλαμικές αρχές των ισλαμιστών του Ερντογάν που θεωρούν φυσιολογική την σεξουαλική εκμετάλλευση μικρών κοριτσιών από αδίστακτους που στην ουσία τα αγοράζουν, ( το γνωστό başlık), κάνοντας ένα τυπικό θρησκευτικό γάμο για να τα βγάλουν στη συνέχεια ακόμα και στην πορνεία.
Αυτή είναι η Τουρκία της πραγματικότητας και όχι η Τουρκία των Καρανταΐ, του Εζέλ, της Φατμά, και όλων αυτών των σηριλιακών τουρκικών αθλιοτήτων που όσο τηλεθέαση τα δίνουμε τόσο μας ξεφτιλίζουν πνευματικά.
πηγη: pentapostagma.gr


Το βίντεο από τον εκτροχιασμό του τρένου


tren-660

Συγκλονιστικές είναι οι εικόνες από την κάμερα ασφαλείας στις γραμμές του τρένου όπου φαίνεται η στιγμή που τα βαγόνια του μοιραίου τρένου εκτροχιάζονται παρασύροντας στον θάνατο 78 ανθρώπους και 141 τραυματίες, από τους οποίους οι 36 είναι σε κρίσιμη κατάσταση -ανάμεσα τους και τέσσερα παιδιά-. Μεταξύ των θυμάτων δεν βρίσκονται μόνο Ισπανοί, ωστόσο δεν έχουν ακόμη ανακοινωθεί η εθνικότητα τους.
Οπως φαίνεται το τρένο έχει αναπτύξει ιλιγγιώδη ταχύτητα και σε μία στροφή έρχεται η απόλυτη καταστροφή. Τέσσερα βαγόνια εκτροχιάζονται και σε δευτερόλεπτα το σημείο μεταμορφώνεται σε πεδίο μάχης με συντρίμμια, νεκρούς και τραυματίες. Η πρόσκρουση ήταν τόσο σφοδρή που τμήμα της αμαξοστοιχίας κατέστρεψε ακόμα και την κάμερα ασφαλείας.
Το σημείο που έγινε το δυστύχημα είναι ένα από τα πλέον επικίνδυνα του δικτύου λόγω της κλειστής στροφής ανάμεσα στην περιοχή Ουρένσε και την περιοχή Σαντιάγο. Οσοι βρίσκονταν κοντά στο σημείο του εκτροχιασμού μιλούν σοκαρισμένοι για μια δυνατή έκρηξη που ταρακούνησε την περιοχή. Χαρακτηριστικό είναι πως από τη σφοδρότητα της σύγκρουσης μια από τις μηχανές εκτοξεύτηκε μακριά, ευτυχώς, δίχως να πετύχει κανέναν. 

πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 25 Ιουλίου 2013

Δικαίωση του Λιακόπουλου. Οι Η.Π.Α. λένε ότι τα Ιεροσόλυμα δεν ανήκουν στο Ισραήλ


gfetr


Του Λιακόπουυλου Δημοσθένη
Προχθές (Τρίτη) στις ΗΠΑ βγήκε μια απόφαση που ίσως να είναι το πρώτο βήμα σε μια σειρά από γεγονότα που θα οδηγήσουν στην εποπτεία της Ιερουσαλήμ από τον ΟΗΕ.
Αντισυνταγματικός κρίθηκε ο νόμος του 2002 στις ΗΠΑ που απαιτούσε το State departement να καταγράφεται ως τόπος γέννησης το Ισραήλ σε όσους είχαν γεννηθεί στην Ιερουσαλήμ.
Με απόφαση του ομοσπονδιακού εφετείου των ΗΠΑ που πάρθηκε την Τρίτη, έκρινε πως οι Αμερικανοί πολίτες που έχουν γεννηθεί στην Ιερουσαλήμ, θα αναγράφεται ως τόπος γέννησης η Ιερουσαλήμ και όχι το Ισραήλ.
Σας είχα πει τότε με τα γεγονότα της Λιβύης, ότι έρχεται η σειρά του Ισραήλ και ότι τα Ιεροσόλυμα θα δοθούν στην εποπτεία του ΟΗΕ και ο νατοϊκός στρατός θα πάρει ακόμη και δια της βίας την περιοχή.
Ακούγεται περίεργο αφού όλοι έμαθαν να λένε ότι οι  Εβραίοι κάνουν κουμάντο, αλλά με σαφήνεια είπε ο Χριστός ότι "θα σας δείξω την συναγωγή του σατανά, μέσα στην οποία θα είναι όλοι εκείνοι που θα λεέν ότι είναι Εβραίοι και δεν θα είναι".
Να λοιπόν που επίσημα και με δικαστική απόφαση, τα Ιεροσόλυμα για τις ΗΠΑ δεν ανήκουν στο Ισραήλ.
Την υπόθεση είχε πάει στα δικαστήρια η οικογένεια του Menachem Binyamin Zivotofsky, 10 ετών που πήγαν να του βγάλουν διαβατήριο και έβαλαν τόπος γέννησης Ιεροσόλυμα Ισραήλ, και το αμερικανικό κράτος το διόρθωσε σε σκέτο Ιεροσόλυμα καιόχι Ισραήλ,επειδή τα Ιεροσόλυμα δεν θεωρούνται μέρος του Ισραήλ.
Μα... θα πει κανείς, δεν κάνουν κουμάντο οι "Εβραίοι";
Να λοιπόν που δεν κάνουν κουμάντο οι Εβραίοι,  αλλά άλλοι, που είτε το θέλουν μερικοί είτε όχι ζουν ανάμεσά μας.
πηγη: prisonplanet.gr

Ποινική δίωξη κατά του Π.Κωνσταντίνου για τα περί "αποσπασμάτων θανάτου"




ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ

Αυτεπάγγελτη ποινική δίωξη ασκήθηκε από την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για διασπορά ψευδών ειδήσεων κατά του Πέτρου Κωνσταντίνου, επικεφαλής της Κίνησης Ενωμένοι Ενάντια στο Ρατσισμό και τη Φασιστική Απειλή (ΚΕΕΡΦΑ) και ηγετικό στέλεχος του αριστερού κόμματος ΑΝΤΑΡΣΥΑ, αλλά και δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων με αφορμή την ανακοίνωση-όνειδος που εξέδωσε χθες υπερ των "δικαιωμάτων" των Αλβανών δολοφόνων της συμμορίας Μάριον Κόλα και κατά της Ασυτνομίας και του Ελληνικού Στρατού. Επίσης διατάχθηκε κατεπείγουσα προκαταρκτική εξέταση και η δικογραφία κατατέθηκε στο 19ο Πταισματοδικίο.
 
Η δίωξη αφορά μια σειρά αδικημάτων τα οποία στοιχειοθετούνται από τους απίστευτους, ακόμα και για μέλος του ΑΝΤΑΡΣΥΑ, ισχυρισμούς, περί "αποσπασμάτων θανάτου της ΕΛΑΣ και του Στρατού", ενώ δικαιολογεί και εμμέσως τον θάνατο της άτυχης κοπέλας Κ.Ζώγαλη στον Ισθμό από τα πυρά των Αλβανών συμμοριτών γιατί καθώς αναφέρει "Οι πυροβολισμοί ανταλλάχθηκαν σε δρόμο με υψηλή κυκλοφορία"!
 
Στην ανακοίνωση υπάρχουν και άλλα απίθανα όπως ότι "εκτελέστηκαν οι Αλβανοί με απόφαση του επικεφαλής του αποσπάσματος" και άλλα που εκφεύγουν της λογικής, αλλά  μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους εχθρούς της χώρας...
 
Υπενθυμίζεται ότι στην αταδίωξη των Αλβανών συμμοριτών που είχαν αιματοκυλίσει μετά την δραπέτευσ'ή τους (που έγινε κατόπιν ημιστρατιωτικής υποστήριξης με χρήση βαρέων όπλων κλπ) τη Νότιο και Δυτική Ελλάδα, συμμετείχαν εκτός από την Αστυνομία, στην φάση της καταδίωξής τους στην ορεινή Ναυπακτία με υλικοτεχνική υποδομή, το Ειδικό Τμήμα Αλεξιπτωτιστών, αλλά και η ΜΥΑ/ΛΣ του Λιμενικού. Στην δεύτερη φάση, όπου σκοτώθηκε μετά από εμπλοκή ο Μ.Κόλα είχε μείνει η ΜΥΑ/ΛΣ
  
Η ανήκουστη ανακοίνωση έχει ως εξής:
 
α αποσπάσματα θανάτου της ΕΛΑΣ και του στρατού εκτέλεσαν άλλον ένα Αλβανό δραπέτη των φυλακών Τρικάλων, τον Μαριάν Κόλα. Άλλοι δύο είχαν εκτελεστεί στις 2 Ιούλη. Οι δραπέτες είχαν εμπλακεί σε μάχη με την ΕΛΑΣ όπου σκοτώθηκε ο αστυνομικός Γ.Ανδριτσόπουλος και η περαστική οδηγός Κ.Ζώγαλη αφού οι πυροβολισμοί ανταλλάχθηκαν σε δρόμο με υψηλή κυκλοφορία.
 
Η ΕΛΑΣ προχωράει σε εκτελέσεις εκδίκησης ανοίγοντας ένα επικίνδυνο δρόμο επιβολής θανατικής καταδίκης χωρίς την παραπομπή σε δίκη. Πρόκειται για κλιμάκωση της ανεξέλεγκτης δράσης των κατασταλτικών μηχανισμών με πράσινο φώς από την ίδια την συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Η ΕΛΑΣ γνώριζε από τον αλβανικό τύπο ότι ο Μαριάν Κόλα βρίσκονταν στην Ελλάδα και ότι οι συγγενείς του αρνούνταν κάθε συμμετοχή του σε απόπειρα απόδρασης του Αλκέτ Ριζάι.
 
Αυτή η τακτική ανοίγει σκοτεινούς δρόμους για την αυθαίρετη απόφαση του κάθε επικεφαλής αποσπάσματος καταδίωξης να εκτελεί κατά την δικιά του κρίση τον οποιοδήποτε. Το πείραμα ξεκινάει από Αλβανούς μετανάστες για να αξιοποιήσει τη ρατσιστική προπαγάνδα για την εγκληματικότητα που στήνει η ίδια η Αστυνομία και οι κυβερνήσεις χρόνια τώρα.
 
Η συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, η συγκυβέρνηση των απολύσεων, των περικοπών, των κλεισιμάτων των νοσοκομείων, των σχολείων και των Δήμων αναζητά απεγνωσμένα θεαματικές ρατσιστικές ενέργειες για να αποπροσανατολίσει την οργή του κόσμου και να την στρέψει κατά των μεταναστών. Έφτασαν να δώσουν στη δημοσιότητα φωτογραφίες του δολοφονημένου Κόλα για να εθίσουν την κοινή γνώμη στην αποδοχή των εκτελέσεων.
 
Καταδικάζουμε την κλιμάκωση της ρατσιστικής αστυνομικής καταστολής με τις εκδικητικές δολοφονίες. Σήμερα εκτελούν ένα Αλβανό δραπέτη, αύριο θα συνεχίσουν με ένα απεργό η ένα ακτιβιστή της αριστεράς και των κινημάτων. Δεν πρέπει να τους αφήσουμε.
 
Καλούμε τα κόμματα της αριστεράς, τα συνδικάτα, τις κινήσεις υπεράσπισης των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών να καταδικάσουν τις εκδικητικές δολοφονίες των αποσπασμάτων θανάτου της ΕΛΑΣ και του στρατού.
 
Πέτρος Κωνσταντίνου
Συντονιστής ΚΕΕΡΦΑ"

πηγη: defencenet.gr