ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2013

Πώς να ξεφτιλίσεις μια ολόκληρη Γερμανία...




ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ Α.ΜΕΡΚΕΛ

Ένας τουρκικής καταγωγής, Γερμανός και ενώ βρισκόταν υπό την επήρρεια ναρκωτικών (!) κατάφερε να εισέλθει στο γερμανικό πρωθυπουργικό αεροσκάφος Airbus Α319 που χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις της στο εξωτερικό η καγκελάριος, Άγκελα Μέρκελ, αλλά και άλλοι κρατικοί αξιωματούχοι συμπεριλαμβανομένου του προέδρου της χώρας και να το κάνει ... "λαμπόγυαλο"!
Με απλά λόγα είναι το αντίστοιχο αμερικανικό προεδρικό αεροσκάφος "Air Force 1", αλλά της γερμανικής Αεροπορίας, με τα εθνόσημα φυσικά, της χώρας. Με απλά λόγια, η ίδια η Γερμανία.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι αυτό συνέβη ενώ το αεροσκάφος βρισκόταν στον στρατιωτικό τομέα του αεροδρομίου της Κολωνίας, το οποίο υποτίθεται ότι φυλάσσεται από στρατιώτες και την υπηρεσία εσωτερικής ασφάλειας.
Ο τουρκικής καταγωγής πολίτης είχε καταναλώσει μαριχουάνα και χάπια «ecstasy» .
Πέρασε μέσα στον χώρο του αεροδρομίου δηλώνοντας ότι είναι καλεσμένος σε γαμήλια δεξίωση που γινόταν κάπου στο αεροδρόμιο και στη συνέχεια σκαρφάλωσε σε φράχτη με αγκαθωτό σύρμα…
Αφού μπήκε στο αεροσκάφος, σε κατάσταση νιρβάνας, βγήκε και άρχισε να χορεύει στο… φτερό του αεροσκάφους φορώντας μόνο τα εσώρουχά του ενώ ράντισε με πυροσβεστικό αφρό το εσωτερικό του αεροσκάφους, πατώντας μάλιστα με τον πυροσβεστήρα τα κουμπιά στο πιλοτήριο!
Μέχρι που πάτησε και το κουμπί του συναγερμού, οπότε κάπως καθυστερημένα έσπευσαν οι πάντες και με πολύ κόπο (ο τύπος δεν έβγαινε από το αεροσκάφος και φοβόντουσαν μήπως μετέφερε βόμβα και τιναζόταν το σύμπαν στον αέρα αφού το αεροσκάφος ήταν φορτωμένο με οκτώ τόνους κηροζίνη!) τον έβγαλαν μετά από τέσσερις ώρες.
Συνολική ζημιά 100.000 ευρώ αλλά αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στην ξεφτίλα των Γερμανών.
Διβάστε εδώ και το σχετικό άρθρο του Spiegel.
Δίδαγμα: Η Γερμανία πλέον τα καταφέρνει καλά στην οικονομία. Στην ασφάλεια ... καληνύχτα σας!
πηγη: defencenet.gr

ΣΟΚ - Valerie Plame > Η αποστολή της για τη CIA ήταν να βρίσκει πηγές και να στρατολογεί πράκτορες που θα βοηθούσαν την κυβέρνηση των ΗΠΑ να επηρεάσει τις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα


valerie plame

Πώς στρατολογούσε πράκτορες στην Αθήνα. Κυκλοφορούν Αμερικανοί πράκτορες ανάμεσά μας;
Αν ναι, πώς δρούν, τι είδους ζωή κάνουν και τι προσπαθούν να πετύχουν;
Μια –έστω και περιορισμένη- απάντηση σε όλα αυτά δίνει η πρώην πράκτορας της CIA Βάλερι Πλέιμ, με την αυτοβιογραφία της «Fair Game» (Τίμιο Παιχνίδι), που κυκλοφόρησε την περασμένη εβδομάδα στις ΗΠΑ.
Πολλά κομμάτια της βέβαια, είναι εμφανώς λογοκριμένα από τη CIA, που διατηρεί αυτό το δικαίωμα σε όλα τα γραπτά νυν και πρώην πρακτόρων της. Για αυτό το λόγο πολλές αναφορές σε τοποθεσίες ή πρόσωπα-κλειδιά έχουν απαλειφθεί και τη θέση τους στο βιβλίο έχει πάρει μια γκρίζα γραμμή!
Το κύριο μέρος του βιβλίου είναι αφιερωμένο στο σκάνδαλο «Πλέιμ-γκέιτ» που συντάραξε το Λευκό Οίκο και αφορά στην αποκάλυψη της μυστικής ταυτότητάς της από Αμερικανό δημοσιογράφο, με διασυνδέσεις στο στενό περιβάλλον του προέδρου Μπους.
Το δεύτερο κεφάλαιο, όμως, του πολυσυζητημένου βιβλίου είναι εξ ολοκλήρου αφιερωμένο στη ζωή της γοητευτικής ξανθιάς κατασκόπου στην Αθήνα: από την άνοιξη του 1989, που η 26χρονη τότε Πλέιμ νοίκιασε ένα διαμέρισμα στα βόρεια προάστια και ανέλαβε την πρώτη της αποστολή στο εξωτερικό (επισήμως, ως απλή υπάλληλος της πρεσβείας των ΗΠΑ) μέχρι το 1992, που αποδεσμεύτηκε από το κυνήγι των τρομοκρατών της «17 Νοέμβρη» και γύρισε στην Ουάσιγκτον.
«Με τους επιχειρηματίες, τους ξένους διπλωμάτες, τους κομμουνιστές, τα γραφεία παλαιστινιακών και μεσανατολικών οργανώσεων, τους ιστορικούς και γεωγραφικούς δεσμούς με την Αίγυπτο και τη Μέση Ανατολή, τους εύκολους στόχους για τους τρομοκράτες και τις εκτεταμένες ακτογραμμές και τα νησιά, η Ελλάδα ήταν ένας σημαντικός τόπος για την Υπηρεσία (σ.σ. CIA)», διαβάζουμε στον επίλογο του βιβλίου.
Τι έκανε λοιπόν η Βάλερι Πλέιμ στην Αθήνα;
Ο ρόλος της στην Ελλάδα:
«Η αποστολή της για τη CIA ήταν να βρίσκει πηγές και να στρατολογεί πράκτορες που θα βοηθούσαν την κυβέρνηση των ΗΠΑ να κατανοήσει, να προβλέψει και να επηρεάσει καλύτερα τις εσωτερικές πολιτικές εξελίξεις στην Ελλάδα»
Περιγράφοντας μία από τις πρώτες τις ημέρες στην Αθήνα:
«Κάθισα στη μικρή ξύλινη καρέκλα μου σε μια υπαίθρια καφετέρια σε ένα πολυσύχναστο, γεμάτο ενέργεια μέρος της Αθήνας και ασχολούμουν με την ανάγνωση ενός τουριστικού οδηγού κι ενός χάρτη.
Ήταν η καλύτερη ώρα: νωρίς το απόγευμα, ο καύσωνας από την καλοκαιρινή ημέρα είχε κοπάσει, τα γιασεμιά μόλις άνθιζαν και γέμιζαν με αρώματα τον αέρα και το ηλιοβασίλεμα έδινε ένα ροζ και πορτοκαλί χρώμα στον ουρανό.
Παρήγγειλα ένα κρύο καφέ με τα σπαστά ελληνικά μου και κάθισα, φαινομενικά μελετώντας το χάρτη. Άναψα ένα τσιγάρο, άλλη μια κίνηση για να ταιριάξω με το πλήθος, αφού οι περισσότεροι Έλληνες καπνίζουν σαν φουγάρα και προσπαθούσα να φαίνομαι χαλαρή.
Για την ακρίβεια ήμουν πολύ νευρική και περίμενα για το στόχο μου, κάποιον που η CIA θεωρούσε ότι σχετίζεται με μία άκρως επικίνδυνη τρομοκρατική οργάνωση.
Είχαμε μια αδρή περιγραφή του από μια άλλη πηγή και γνωρίζαμε ότι συχνάζει σε αυτή την καφετέρια τα απογεύματα.
Όπως μια γυναίκα με ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια, έμοιαζα όσο πιο αθώα γινόταν και αυτή ήταν η βασική ιδέα.
Συχνά όταν οι αξιωματούχοι είναι πολύ «καθαροί», δηλαδή δεν τους γνωρίζουν οι ξένες μυστικές υπηρεσίες, είναι σε θέση να εκτελέσουν τις πιο ευαίσθητες αποστολες».
«Ήμουν ενθουσιασμένη που με επέλεξαν για την αποστολή στην Ελλάδα και περνούσα μέρες ολόκληρες με τους συναδέλφους μου να σχεδιάζουμε κάθε πτυχή της αποστολής.
Το Χόλιγουντ δίνει τη λανθασμένη εντύπωση ότι οι πράκτορες της CIA παίρνουν αποφάσεις.
Στον αληθινό κόσμο της CIA υπάρχουν στιγμές αιφνίδιων ατομικών ενεργειών, οι επιτυχημένες επιχειρήσεις όμως είναι πάντα αποτέλεσμα ομαδικής προσπάθειας»
Για την πρώτη της μυστική αποστολή στην Αθήνα, σε βραδινή εκδήλωση:
«Φαινόταν να υπάρχει μια ασυνήθιστα υψηλή αναλογία περίεργα ντυμένων παρτόβιων και μια παράξενη συμπεριφορά στο πλήθος.
Εντούτοις, έβαλα τα δυνατά μου για να ανακατευτώ στο πλήθος και να μοιράσω την κάρτα μου, παίρνοντας επίσης πολλές κάρτες σε ανταπόδοση.
Την επόμενη ημέρα στο γραφείο, συγκρίναμε με ένα συνάδελφό μου τις σημειώσεις μας για το ποιους είχαμε συναντήσει και με ποιους θα έπρεπε να επιδιώξουμε να συνεχίσουμε τις επαφές μας.
Ο Τζιμ (υψηλόβαθμο στέλεχος της CIA στην Αθήνα) πέρασε τυχαία από μπροστά μας και μας ρώτησε ποιους είχαμε συναντήσει το περασμένο βράδυ.
Του δώσαμε με περηφάνεια τη μικρή στοίβα με τις επαγγελματικές κάρτες και τις κοίταξε στα γρήγορα, απορρίπτονας κάθε μία λέγοντας 'τον έχουμε ήδη στρατολογήσει – μην ασχολείστε – αναξιόπιστος – τον έχουμε ήδη στρατολογήσει – ίσως'.
Κοιταχτήκαμε με το συνάδελφό μου και βάλαμε τα γέλια. Ο Τζιμ είχε πάει νωρίτερα στο πάρτι και είχε ελέγχξει το δωμάτιο σχολαστικά. Φάγαμε τη σκόνη του»
Ποιο ήταν το καθημερινό της πρόγραμμα:
«Είχα ένα βαρύ πρόγραμμα: Μια μέρα γεμάτη δουλειά, ακολουθούμενη από μερικές ώρες στο γραφείο όπου κάναμε την 'πραγματική' δουλειά, διαβάζοντας εισερχόμενα τηλεγραφήματα, γράφοντας αναφορές για να τις στείλουμε στα κεντρικά γραφεία (σ.σ. στη Βιρτζίνια των ΗΠΑ) και εκπονώντας τον επιχειρησιακό σχεδιασμό, συν τοις άλλοις.
Τα απογεύματα ήταν αφιερωμένα σε συναντήσεις ή κοινωνικές εκδηλώσεις. Πολλές φορές επέστρεφα σπίτι μου γύρω στις 12.30 π.μ. και έπρεπε να είμαι στο γραφείο στις 8.30 π.μ.»
Η πρώτη της επιτυχημένη αποστολή «στρατολόγησης»:
«Ασχολούμουν με ένα πολύ έξυπνο και και με υψηλές γνωριμίες άνρθρωπο, που απολάμβανε της εμπιστοσύνης ορισμένων από τους πιο υψηλόβαθμους παίκτες του πολιτικού παιχνιδιού, για κάποιους μήνες.
Αναπτύξαμε τη γνωριμία μας πρώτα με κάποια ραντεβού στο γραφείο του και μετά με μεγάλης διάρκειας γεύματα, όπου συζητούσαμε τις ελληνοαμερικανικές σχέσεις.
Δούλεψα σκληρά για να τον πείσω ότι εγώ ήμουν το άτομο που έπρεπε να μιλήσει αν ήθελε να περάσει τις απόψεις του σε αυτούς που κινούν τα νήματα στην Ουάσιγκτον»
Πώς περιγράφουν οι συνάδελφοί της την Ελλάδα:
«Βρισκόμουν σε ολοένα και μεγαλύτερη αμηχανία καθώς πολλοί από τους συναδέλφους μου έμοιαζαν αποφασισμένοι να περιφρονούν την Ελλάδα και τους κατοίκους της, απομονώνοντας τις πικρές εμπειρίες και τα μειονεκτήματα της ζωής.
Έμοιαζαν να κολλάνε στις πολλές αρνητικές πτυχές της ζωής στο εξωτερικό, κατηγορώντας την απίθανη οδηγική συμπεριφορά των Ελλήνων, την περίεργη έλλειψη οδικών σημάτων κυκλοφορίας, τις παράξενες ώρες λειτουργίας των καταστημάτων (κάποιος έφτιαξε ένα πίνακα για να ξέρει κανείς τι ώρες ήταν ανοιχτό το φαρμακείο της γειτονιάς του αν ήταν Τετάρτη, καλοκαίρι ή απόγευμα) και το διεφθαρμένο και στα όρια της κατάρρευσης κρατικό οργανισμό τηλεπικοινωνιών, όπου μπορεί να περίμενες για χρόνια για να βάλεις τηλεφωνική γραμμή.
Κυρίως, αν και όχι αποκλειστικά, οι σύζυγοι των αξιωματούχων ήταν εκείνες που παραπονούντο δριμύτατα»
Για την «προθυμία» των Ελλήνων να τη βοηθήσουν:
«Είχα την ευκαιρία να εξερευνήσω μια από τις πιο ενδιαφέρουσες χώρες της Ευρώπης, καθώς έκανα τη δουλειά μου.
Η –με πολύ κόπο κερδισμένη- ικανότητά μου να μιλάω τη γλώσσα βελτιωνόταν, με τη βοήθεια των κατοίκων των πόλεων, αλλά και των χωρικών, που κυριολεκτικά άναβαν όταν έβλεπαν μια ξανθιά γαλανομάτα να προσπαθεί να μιλήσει τη γλώσσα τους»

πηγη: conspiracyfeeds

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Βραχιόλι με μικροτσίπ αντί πιστωτικής κάρτας-BINTEO


vraxioli-me-mikrotsip-anti-pistwtikhs-kartas

ΚΟ: Η είδηση είναι από το Euronews. Με το τρίπτυχο «ευκολία» - «ασφάλεια» - «μόδα» να είναι το 'ατού' του βραχιολιού, (και όλων αυτών των high-tech μαραφετιών), το ζητούμενο είναι η οριστική κατάργηση του χρήματος και η εισαγωγή σε μια αχρήματη κοινωνία και η αποδοχή του τσιπ (και μετά έχει κι άλλο...)
Ξεχάστε τις πιστωτικές κάρτες και τους κωδικούς pin. Ο νέος τρόπος πληρωμής είναι ένα βραχιόλι με ενσωματωμένο μικροτσιπ.
Οι πληρωμές και οι μεταφορές χρημάτων διαρκούν μόλις ένα δευτερόλεπτο όταν με τις πιστωτικές κάρτες χρειάζονται τουλάχιστον επτά.
Στο φεστιβάλ μουσικής στο Σκάντερμποργκ της Δανίας το βραχιόλι πληρωμής είχε την τιμητική του.
«Η τιμή πληκτρολογείται, βάζω το βραχιόλι στο μηχάνημα και πληρώνω αυτόματα»,,λέει ο Κιμ Γκόντικσεν, κάτοχος του συγκεκριμένου βραχιολιού.
Για την Μπετίνα Λικε Αντερσεν:«Μετά από μερικά ποτά είναι πολύ εύκολο να μας κλέψουν ή να χάσουμε τα χρήματά μας .Με αυτό το βραχιόλι τα λεφτά είναι πάντα μαζί μας.»
Ξεχάστε τις ουρές σε ταμεία, καταστήματα και σούπερμαρκετ. Το βραχιόλι πληρωμής με το ενσωματωμένο μικροτσίπ διευκολύνει τις συναλλαγές, φοριέται σαν κόσμημα και απαλλάσσει από το άγχος πιθανής κλοπής.


πηγη: prisonplanet.gr

Είμαστε φυλακισμένοι μέσα στο ηλιακό μας σύστημα;


CoFeeds

Όταν το 1977 εκτοξεύτηκε το εξερευνητικό διαστημόπλοιο Voyager1 με σκοπό να ταξιδέψει πέρα από το ηλιακό μας σύστημα, δεν ξέραμε τι θα βρούμε. Οι αστροφυσικοί, μέσα στα 36 χρόνια που το Voyager1 πορεύεται στο διάστημα, ήλπιζαν ότι μια ωραία ημέρα θα καταφέρουμε να ανακαλύψουμε τι υπάρχει πέρα από τα σύνορα του ηλιακού μας κόσμου.
Τώρα όμως που το διαστημόπλοιο έφτασε σε αυτά τα σύνορα, γκρεμίστηκαν όλα τα μοντέλα που είχαν φανταστεί οι επιστήμονες για την έξοδο στο άγνωστο σύμπαν. Αυτό που έχει συμβεί θυμίζει σενάριο από ταινία επιστημονικής φαντασίας.
Το παράδοξο
Σχεδόν 18 δισεκατομμύρια χιλιόμετρα μακριά από τη Γη, στα όρια του ηλιακού συστήματος, οι συνθήκες δεν είναι αυτές που περίμεναν οι ερευνητές: Οι ηλιακοί άνεμοι χάνουν την έντασή τους, οι κοσμικές ακτίνες κινούνται ιδιόμορφα και το μαγνητικό πεδίο αυξομειώνεται αναπάντεχα. Οι αστροφυσικοί έχουν έρθει σε αμηχανία καθώς αναλύουν τις πληροφορίες που έρχονται από το Voyager1. Το διαστημόπλοιο έχει φτάσει σε μια περιοχή, πέρα από την οποία δεν μπορεί να προχωρήσει. Παλινδρομεί συνέχεια εμπρός-πίσω, σαν να το εμποδίζει μια γιγάντια, αόρατη ασπίδα.
Αμήχανοι οι επιστήμονες
Ο διεθνώς διακεκριμένος Χιώτης ακαδημαϊκός και διαστημικός επιστήμονας, ερευνητής του αμερικανικού Johns Hopkins University Δρ. Σταμάτης Κριμιζής, επικεφαλής σημαντικού τμήματος της έρευνας, δήλωσε στους Los Angeles Times ότι αυτό που συμβαίνει είναι αδιανόητο επιστημονικά και αποδεικνύει ότι η φύση είναι πολύ πιο ευφάνταστη από όσο είμαστε εμείς. «Το Voyager πιθανότατα θα αποδείξει ότι έχουμε κάνει λάθος στις εκτιμήσεις μας», ανέφερε ο κος Κριμιζής.
Εν ολίγοις πρόκειται για μια μη αναμενόμενη εξέλιξη, η οποία κάνει τους αστροφυσικούς να συνειδητοποιήσουν ότι προς το παρόν δεν έχουν στα χέρια τους ένα επαρκές μοντέλο που να εξηγεί τα του σύμπαντος.
Ίσως αυτή η ασπίδα (ή φυσαλίδα, αν προτιμάτε, μέσα στην οποία περικλείεται το ηλιακό μας σύστημα) προστατεύει το πλανητικό μας σύστημα. Ή (κάνοντας μια δική μας ακραία υπόθεση) προστατεύει το υπόλοιπο σύμπαν από τους ανθρώπους...
πηγη: conspiracyfeeds

Νηπιαγωγεία... φυλακές-ΒΙΝΤΕΟ


nip

Αυτό είναι μόνο ένα παράδειγμα δημόσιου σχολείου στη σύγχρονη Αμερική, και οφείλεται, στο ότι τα παιδιά προετοιμάζονται να είναι έτοιμα να αποδεχθούν το σύνολο της κοινωνίας σαν ένα στρατόπεδο αιχμαλώτων - το ίδιο και με όλη την τεχνολογία παρακολούθησης στα σχολεία σήμερα. 

Αυτό δεν πρόκειται «να προστατεύσει τα παιδιά» - η δικαιολογία αυτή είναι μόνο για να διαχειριστεί τους γονείς και το σύστημα-που εξυπηρετούν οι διευθυντές και οι γραφειοκρατίες να το αποδεχθούν και να το εισαγάγουν.

«Αυτό το δημόσιο δημοτικό σχολείο "προνήπιο" μου έδωσε ρίγη. Τα πολύχρωμα κτίρια διαψεύδονται με μια κρύα και σκληρή, μεταλλική αίσθηση. Η μπροστινή είσοδο ανοίγει με κλειδί κάρτα ασφαλείας, και μια παχιά μεταλλική πόρτα συνδέεται με μια περιφραγμένη μεταλλική σήραγγα ασφαλείας, και μια μεταλλική διάβαση πεζών που οδηγεί πίσω σε ένα διάδρομο των μεταλλικών αριθμημένων κτιρίων. 
Κάθε ενιαίο παράθυρο, συμπεριλαμβανομένων των μικρών στις παχιές μεταλλικές πόρτες, έχουν μεταλλικές σχάρες βιδωμένες απ έξω.
Ένιωσα σαν να περπατούσα μέσα σε ένα σωφρονιστικό ίδρυμα. Τετράχρονα παιδιά πηγαίνουν σε αυτό το σχολείο»


πηγη: atheatignosi


Αναστάσιος: Ζούμε τον εφιάλτη του '67 στην Πρέμετη


albania-epeisodia-kata-eortasmo-28is-oktobriou-stin-premeti

Ημέρες του 1967 «όταν το κομμουνιστικό καθεστώς νόμιζε ότι θα ξερίζωνε για πάντα τη θρησκευτική πίστη από τον αλβανικό λαό» θυμίζουν, σύμφωνα με τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας, Αναστάσιο, τα όσα συμβαίνουν τις τελευταίες ημέρες στην Πρεμετή.
Την Παρασκευή στον ιερό Ναό των Εισοδίων της Θεοτόκου, όπως κατήγγειλαν οι κληρικοί της Ιεράς Μητροπόλεως Αργυροκάστρου της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας, ομάδες παραστρατιωτικών, με τη συμπαράσταση δημοτικών υπαλλήλων και την κάλυψη της Δημοτικής αρχής, άσκησαν βία εις βάρος των κληρικών και πιστών με το πρόσχημα ότι δήθεν εκτελούν κάποια δικαστική υπόθεση, φτάνοντας στο σημείο να αδειάσουν τον Ναό από ιερά σκεύη, εικόνες και προσκυνητάρια, ενώ πήραν ακόμη και τη καμπάνα!
Τα επεισόδια επαναλήφθηκαν τη Δευτέρα όταν αστυνομικοί, αυτή τη φορά, προχώρησαν σε χρήση χημικών κατά πιστών έξω από τον ίδιο Ναό, προκαλώντας τον τραυματισμό δύο ατόμων.
Ο κ. Αναστάσιος έκανε λόγο σε κήρυγμά του για «παρά πολύ θλιβερό γεγονός, που ξύπνησε οδυνηρές αναμνήσεις αθλιότητας» υπογραμμίζοντας ότι πρόκειται για «μεγάλη προσβολή όχι μόνο της ορθόδοξης εκκλησίας, αλλά της Αλβανίας». Ο κ. Αναστάσιος αναφέρθηκε, επίσης, σε σχεδιασμένη ενέργεια «από σκοτεινές δυνάμεις», εφόσον, όπως είπε, οι άνδρες της ιδιωτικής αστυνομίας «πληρώθηκαν, αλλά δεν ξέρουμε ποιοι βρίσκονται πίσω τους». Κάλεσε, τέλος, τους πιστούς να είναι ήρεμοι και ψύχραιμοι εκφράζοντας την αισιοδοξία ότι θα βρεθεί λύση. 
πηγη: protothema


Η δίκαιη κούπα του Πυθαγόρα! (vid)





ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η «κούπα του Πυθαγόρα» ή η «δίκαιη κούπα» είναι είναι μια ανακάλυψη του Πυθαγόρα για να πίνει με μέτρο το κρασί του αλλά και για να σερβίρει τους μαθητές του, υπερτονίζοντας την έννοια του μέτρου και των ορίων. Η ιδέα του Πυθαγόρα ήταν απλή: Έπρεπε να περιοριστεί η απληστία στο ποτό! Πώς θα γινόταν αυτό; Το πήλινο ποτήρι αδειάζει κατά έναν «μαγικό» τρόπο όταν εκείνος που το κρατάει αποδειχτεί… πλεονέκτης και το γεμίσει περισσότερο απ’ όσο πρέπει.
Στην κούπα υπάρχει χαραγμένο ένα όριο, μια γραμμή. Αν το υγρό που περιέχει δεν υπερβεί τη γραμμή αυτή, ο πότης απολαμβάνει το κρασί του. Εάν, όμως, ξεπεράσει τη γραμμή του ορίου, τότε η κούπα αδειάχει και το κρασί χύνεται από τη βάση. Αδειάζει όλη η κούπα, όχι μόνο η επιπλέον ποσότητα. Πώς όμως γίνεται αυτό; Στο κέντρο της κούπας βρίσκεται μια στήλη τοποθετημένη ακριβώς πάνω από έναν σωλήνα που οδηγεί στο κάτω μέρος της. Ενώ η κούπα γεμίζει, η στάθμη του κρασιού ανεβαίνει και στο εσωτερικό της κεντρικής στήλης, ακολουθώντας το νόμο του Pascal για τα συγκοινωνούντα δοχεία. Όσο η στάθμη του κρασιού δεν ξεπερνά τη γραμμή που είναι χαραγμένη στο εσωτερικό της κούπας «δεν τρέχει τίποτα».
Μόλις όμως το υγρό υπερβεί τη γραμμή-όριο τότε αρχίζει να ρέει μέσω του εσωτερικού σωλήνα από τη βάση της κούπας. Τα μόρια του υγρού παρασύρουν το ένα το άλλο με αποτέλεσμα, ωε δια μαγείας, η κούπα να αδειάζει παντελώς!
Αυτό, πέρα από μια απλή εφαρμογή της υδραυλικής, αποτελεί και έναν τρόπο διδαχής: Όταν το όριο ξεπερνιέται (ύβρις) δεν χάνονται μόνον όσα έχουν ξεπεράσει το όριο αλλά και όλα τα προηγούμενα που είχαν αποκτηθεί (νέμεσις). Το άριστο οφείλουμε να το απολαμβάνουμε με μέτρο, σαν τον οίνο που ήδη έχουμε στην κούπα μας, αντλώντας τη μέγιστη ωφέλεια χωρίς να επιζητούμε παραπάνω! Εκπληκτικό!

πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2013

Η Γερμανία αναγνωρίζει επίσημα το Bitcoin


 BitcoinL

Η Γερμανία έγινε η πρώτη χώρα που αναγνωρίζει επισήμως το Bitcoin ως νόμισμα, σύμφωνα με την εφημερίδα Die Welt. Ανακοινώνοντας την επίσημη στάση της απέναντι στο ιντερνετικό νόμισμα, ουσιαστικά η γερμανική κυβέρνηση το αναγνωρίζει για νομικούς και φορολογικούς λόγους.
Αυτό σημαίνει ότι όσοι βγάζουν κέρδη από την εμπορική χρήση του Bitcoin θα μπορούν να φορολογηθούν, αν και η προσωπική χρήση του νομίσματος παραμένει αφορολόγητη.
Σημειώνεται ότι τον Ιούλιο δημιουργήθηκε στη Γερμανία η πρώτη ευρωπαϊκή πλατφόρμα για το Bitcoin, σε άμεση συνεργασία με τράπεζα που εποπτεύεται από την Financial Supervisory Authority. Ειδικότερα, η Bitcoin Deutschland GmbH συμφώνησε να συμπεριλάβει το Bitcoin στην πλατφόρμα της, σε συνεργασία με τη γερμανική ιντερνετική τράπεζα Fidor. 

πηγη: defencenet.gr


Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

ΤΗ ΣΠΑΘΑ ΣΗΚΩΣΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ


Λευκή Πολιτεία Τάκλα Μακάν - Λιακόπουλος


Tο νέο κέντρο δεδομένων του Facebook!


facebook 0

Στα όρια του Αρκτικού κύκλου, εκεί που ο ποταμός Λουλέ συναντά τον κόλπο Μπόθνια, χαμένο στη μέση του πουθενά βρίσκεται το ολοκαίνουριο κέντρο δεδομένων του Facebook, στο Λουλέο της Σουηδίας.
Δεν πρόκειται για ένα απλό κέντρο δεδομένων, αλλά για το πιο σύγχρονο και αξιόπιστο στον κόσμο, όπως το χαρακτηρίζουν οι υπεύθυνοι του μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από εκεί θα ρυθμίζονται οι ενέργειες όλων χρηστών του Facebook στον κόσμο. Καταλαβαίνετε για τι όγκο δεδομένων μιλάμε. Οι εγκαταστάσεις θα ηλεκτροδοτούνται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η χρήση των γεννητριών ασφαλείας έχει μειωθεί στο 70%, ενώ η ψύξη των servers γίνεται μέσω του αρκτικού αέρα. 

Στα όρια του Αρκτικού κύκλου, εκεί που ο ποταμός Λουλέ συναντά τον κόλπο Μπόθνια, χαμένο στη μέση του πουθενά βρίσκεται το ολοκαίνουριο κέντρο δεδομένων του Facebook, στο Λουλέο της Σουηδίας.
Δεν πρόκειται για ένα απλό κέντρο δεδομένων, αλλά για το πιο σύγχρονο και αξιόπιστο στον κόσμο, όπως το χαρακτηρίζουν οι υπεύθυνοι του μέσου κοινωνικής δικτύωσης. Μέσα από εκεί θα ρυθμίζονται οι ενέργειες όλων χρηστών του Facebook στον κόσμο. Καταλαβαίνετε για τι όγκο δεδομένων μιλάμε. Οι εγκαταστάσεις θα ηλεκτροδοτούνται 100% από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, η χρήση των γεννητριών ασφαλείας έχει μειωθεί στο 70%, ενώ η ψύξη των servers γίνεται μέσω του αρκτικού αέρα. 


4 190

πηγη:  defencenet.gr

ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΝΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ FACEBOOK?


ΓΑΛΑΖΙΑ ΕΛΛΑΔΑ


Αλβανία: Έκαψαν τη σημαία της ‘Χρυσής Αυγής’-BINTEO


alvanoi

Ο απόηχος της εκπροσώπησης των μελών του ελληνικού κόμματος «Χρυσή Αυγή» στην επέτειο μνήμης του Αριστοτέλη Γκούμα είναι δυνατός μετά από μία εβδομάδα στη Χιμάρα.
Στις δηλώσεις των εκπροσώπων της 'Χρυσής Αυγής' αντέδρασε η οργάνωση «Νέοι της Λιαμπουριάς» [Djemtë e Labërisë].
Εκπρόσωποι της οργάνωσης αυτής πραγματοποίησαν συγκέντρωση στην γέφυρα της Κάρντικι- Urës së Kardhiqit- κοντά στο Αργυρόκαστρο, όπου έκαψαν τη σημαία της 'Χρυσής Αυγής', διαμαρτυρόμενοι για τις προκλητικές δηλώσεις των Ελλήνων στη Χιμάρα. 


πηγη: prisonplanet.gr

Σάββατο 17 Αυγούστου 2013

Τσίπρας: Δε μου αρέσει να κρύβομαι. Είμαι άθεος


tsipras-diakopes-580x362 600 375 -1520156775

Να γιατί δεν θα δείτε τον πρόεδρο του ΣΥΡΙΖΑ να... μπαίνει σε εκκλησία
Μπορεί πολλοί να απόρησαν που δεν κυκλοφόρησε καμία πληροφορία σχετικά με το που εκκλησιάστηκε ο Αλέξης Τσίπρας κατά την διάρκεια του 15αύγουστου, ωστόσο η εξήγηση είναι απλή, που γνωρίζουν όχι μόνο οι στενοί του συνεργάτες, αλλά το σύνολο σχεδόν των στελεχών του ΣΥΡΙΖΑ, είναι άθεος. Ο ίδιος μάλιστα το είχε εκμυστηρευθεί σε ανύποπτο χρόνο σε συνέντευξή του σε εφημερίδα των Κυκλάδων. Συγκεκριμένα, στην εφημερίδα "Κυκλαδίτικη" και στον δημοσιογράφο Νικόδημο Λιανό είχε πει τον Ιούλιο του 2011:
«Η σχέση μου με την Εκκλησία είναι πολύ καλή και θα έλεγα ότι στηρίζεται στην ντομπροσύνη, εάν μπορώ να χρησιμοποιήσω αυτή τη λέξη. Είμαι άθεος και δεν πιστεύω, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν σέβομαι τη θρησκεία και κυρίως τους κληρικούς που δίνουν μάχη καθημερινά, ειδικά στην επαρχία διατελώντας ένα πολύ δύσκολο έργο. Σέβομαι τους παπάδες και το κοινωνικό τους έργο. Σε κάθε περιοχή, χωριό, που πηγαίνω συνομιλώ μαζί τους και ανταλλάσουμε απόψεις. Με τον αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο οι σχέσεις μου είναι πολύ καλές και έχουμε σε πολύ υψηλό επίπεδο συζητήσεις για όλα τα θέματα. Εκτιμώ και σέβομαι τα πιστεύω τους αλλά έχω την δική μου κοσμοθεωρία και δεν μου αρέσει να κρυβόμαστε».

πηγη: prisonplanet.gr

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

WWF: Οι Έλληνες δεν έχουν οικολογική συνείδηση


greenplanet-thumb-large

Μπορεί η έκθεση της WWF να κατατάσει 22η την Ελλάδα ανάμεσα σε 149 χώρες όσον αφορά το «ανθρακικό της αποτύπωμα», ωστόσο η διεθνής οργάνωση επισημαίνει πως αν η χώρα μας είχε μεγαλύτερη βιομηχανία θα ήταν ο μεγαλύτερος ρυπαντής του κόσμου!
Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε η WWF λαμβάνοντας ως δεδομένη την μη οικολογική συνείδηση των περισσότερων Ελλήνων και την έλλειψη κρατικής πρόνοιας για το περιβάλλον.
Η έκθεση επίσης σημειώνει ότι τα τελευταία 42 χρόνια,έχουν μειωθεί τα είδη της γης κατά 30%, με τα τροπικά δάση να έχουν πληγεί περισσότερο. Ακόμη, επισημαίνεται ότι οι φυσικές πηγές και αποθέματα του πλανήτη θα «μας τελειώσουν» πολύ σύντομα.
Έντονο προβληματισμό προκαλεί η αυξανόμενη αστικοποίηση, καθώς το 2050 το 80% του πληθυσμού θα κατοικεί σε πόλεις ενώ έμφαση δίνεται και στις ταξικές διαφορές, με το χάσμα μεταξύ πλουσίων και φτωχών κρατών να αυξάνεται επικίνδυνα, κάτι που επηρεάζει και το περιβάλλον.
«Ζούμε σαν να έχουμε στη διάθεση μας έναν έξτρα πλανήτη. Χρησιμοποιούμε διπλάσιους φυσικούς πόρους από αυτούς που μπορεί να παράγει η Γη και αν δεν αλλάξουμε τροχιά το 2030 θα χρειαζόμαστε περισσότερους από δυο πλανήτες για να καλύψουμε τις ανάγκες μας», δηλώνει ο Διευθυντής του WWF International Τζιμ Λήπ.
Ποια είναι η λύση; «Μπορούμε να δημιουργήσουμε ένα μέλλον με ευημερία που θα προσφέρει φαγητό, νερό και ενέργεια για τα εννέα ίσως και 10 δισεκατομμυρίων κατοίκων που θα ζουν στον πλανήτη το 2050. Οι λύσεις βρίσκονται σε τομείς όπως η μείωση των απορριμμάτων, η αποτελεσματικότερη διαχείριση των υδάτων και η χρήση καθαρών πηγών ενέργειας» τονίζει ο κ. Ληπ. 

πηγη: atheatignosi

ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΤΗΣ WWF ΙΣΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ.
ΕΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ....ΧΑΛΚΟΥ.

ΠΑΛΟΥΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Τα 23 τάγματα των τελωνίων και ο τελωνισμός της ψυχής


     




Τα 23 Τελώνια είναι 23 έλεγχοι που υφίσταται η ψυχή του ανθρώπου μετά το θάνατό του για συγκεκριμένα αμαρτήματα. Σε κάθε έλεγχο εξετάζετε η ψυχή για ένα συγκεκριμένο αμάρτημα. Αν δεν έχει υποπέσει σ’ αυτό το αμάρτημα προχωρά στο επόμενο τελώνιο και αν κατορθώσει και περάσει και το εικοστό τρίτο τελώνιο φτάνει μπροστά στην Πύλη του Παραδείσου. Αν όμως έχει υποπέσει σ’ αυτό το αμάρτημα, τότε τα τελώνια αυτού του ελέγχου την αρπάζουν και την οδηγούν στο σκοτεινό Άδη, όπου περιμένει την Τελική Κρίση στη Δευτέρα Παρουσία του Κυρίου, για να οδηγηθεί τελικά στην Κόλαση.
1. το τελωνιο της κακολογιας
2. το τελωνιο της υβρης
3. το τελωνιο του φθονου
4. το τελωνιο του ψεματος
5. το τελωνιο του θυμου και της οργης
6. το τελωνιο της υπερηφανιας
7. το τελωνιο της βλασφημιας
8. το τελωνιο της φλυαριας και της ανοησιας
9. το τελωνιο του τοκου και του δολου
10. το τελωνιο της τεμπελιας και του υπνου
11. το τελωνιο της φιλαργυριας
12. το τελωνιο της μεθης
13. το τελωνιο της μνησικακιας
14. το τελωνιοτης μαγειας και της μαντειας
15. το τελωνειο της λαιμαργιας
16. το τελωνειο της ειδωλολατρειας
17. το τελωνειο της ομοφυλοφιλιας
18. το τελωνειο της φιλαρεσκειας
19. το τελωνιο της μοιχειας
20. το τελωνειο του φονου
21. το τελωνιο της κλεψιας
22. το τελωνιο της πορνειας
23. το τελωνιο της ασπλαχνιας
Ας δουμε αναλυτικα πως περιγραφεται ο δρομος για την Πυλη του Παραδεισου μεσα απο την οπτασιου του μοναχου Γρηγοριου…
Φοβερά οπτασία την οποία είδε ένας μοναχός ονομαζόμενος Γρηγόριος, ο οποίος για ένα διάστημα ήταν μαθητής του Αγίου Βασιλείου του νέου επί Βασιλέως Λέοντος σοφού κατά τον 9ον αιώνα.
Ο Άγιος Βασίλειος ο νέος ήταν πνευματικός Πατέρας του οσίου Γρηγορίου, ο οποίος είχε επίσης πολλά άλλα πνευματικά τέκνα μεταξύ των οποίων ήταν και μια ευλαβέστατη γυναίκα ονομαζόμενη Θεοδώρα η οποία υπηρετούσε τον Άγιο Βασίλειο σε όλη της τη ζωή.
Έφθασε δε ο καιρός του θανάτου της και απέθανεν εντός ολίγων ημερών. Εγώ δε (ο Γρηγόριος) ευρισκόμενος σε απορία ζητούσα να μάθω και ενοχλούσα τον Άγιο για να μου ειπή εάν εσώθη η Θεοδώρα και που ευρίσκεται. Ο Άγιος Βασίλειος μετά τις πολλές μου ενοχλήσεις, μου είπεν: “Τέκνον μου Γρηγόριε αύτη τη νύχτα πορεύομαι πρός την Θεοδώρα και έλθε και συ μαζί μού για να την ιδής.” Εγώ ασπάσθηκα την δεξιά του χείρα και πορεύθηκα να κοιμηθώ. Και γενόμενος σε έκσταση ευρέθηκα σε ένα ανηφορικό και στενό μέρος, και εκεί βλέπω ωραιότατα παλάτια εξαστράπτοντα και κτυπόντας την πόρτα παρουσιάσθηκαν δύο γυναίκες και μου λέγουν.
Αυτά τα παλάτια είναι του πατρός Βασιλείου ο οποίος πριν από λίγο πέρασεν από εδώ και πήγε να ιδή την Θεοδώρα η οποία βρίσκεται εδώ. Ακούωντας δε η Θεοδώρα το όνομα της, έτρεξε στην πόρτα, μ’ ενηγκαλίσθη και μου λέγει: “Ώ! τέκνον μου Γρηγόριε! Πως ήλθες εδώ; Μήπως απέθανες και ήρθες εδώ;” Εγώ της αποκρίθηκα: “Δεν απέθανα αλλά ευρίσκομαι ακόμη στο σώμα μου στον μάταιο εκείνο κόσμο. Οι ευχές όμως του πνευματικού μας Πατρός Βασιλείου με έφεραν εδώ να σε δω όπου πολύ επιθυμούσα και τον ενοχλούσα κάθε ημέρα για να μάθω πού ευρίσκεσαι, και εάν εσώθης. Και σε παρακαλώ να μου πής πέρι του χωρισμού της ψυχής από το σώμα, πόσους πόνους έχει και πως επέρασες από τα φοβερά τελώνια του αέρος, και τις εξετάσεις των πονηρών δαιμόνων. Διότι κι εγω μέλλω εντός ολίγου και κάθε άνθρωπος στο τέλος της ζωής του να διέλθωμεν.”
Και απεκρίθη η Θεοδώρα και του λέγει: “Ώ! τέκνον μου Γρηγόριε πως θα σου διηγηθώ τον φόβο και τον τρόμον εκείνης της ώρας του χωρισμού της ψυχής από του σώματος; Πως θα σου εξηγήσω τους πόνους και τις οδύνες του χωρισμού της ψυχής; Σου παριστάνω τέκνο μου να τεθή άνθρωπος γυμνός επάνω σε κάρβουνα και να διαλύεται εώς ότου εξέλθη η ψυχή του.
Τόσον δριμείς και ανυπόφοροι είναι οι πόνοι του χωρισμού της ψυχής του αμαρτωλού όπως εγώ, του δε δίκαιου τέκνον μου Γρηγόριε δεν γνωρίζω.” Όταν βρισκόμουν στο κρεβάτι μου και ψυχομαχούσα έβλεπα γύρω μου τα πονηρά πνεύματα των δαιμόνων, άλλους μεν σαν μαύρους σκύλους, και εγαύγιζαν, άλλους δε σαν ταύρους μουγκρίζοντας και λυσσόντας στρέφοντας τα άγρια και άσχημα πρόσωπα τους κατ’ απάνω μου και με φοβέριζαν. Εγώ δε έστρεφα τα μάτια μου σε άλλο μέρος για να μην βλέπω την άσχημη μορφή τους και τον θόρυβο που έκαναν, αλλά ήταν αδύνατο, τέκνο μου Γρηγόριε να αποφύγω.
Και ενώ ήμουν σε τόσην στεναχώρια βλέπω ξαφνικά δύο νέους αστραπόμορφους με χρυσά μαλλιά, και στάθηκαν στα δεξιά του κρεβατιού μου, και ο ένας απ’ αυτούς άρχισε να φοβερίζη τους φοβερούς εκείνους δαίμονες λέγοντας: “Φύγετε παμμίαροι και αγριοπρόσωποι διότι δεν έχετε να κερδήσετε τίποτε α’ αυτή την ψυχή.” Αυτοί δε έφεραν τις αμαρτίες μου όσας εποίησα από τα νιάτα μου, είτε σε λόγια, είτε σε πράξεις και εφώναζαν όλα τ’ αμαρτήματα μου ακόμη και όσα δεν έπραξα. Εγώ δε με φόβω και τρόμω επρόσμενα το θάνατο και εξαιφνής ήλθεν ο θάνατος σαν ένας νέος χονδρός και οργισμένος, σαν λιοντάρι, φορτωμένος διάφορα εργαλεία και είπαν σ’ αυτόν οι Άγγελοι· λύσαι τις αρθρώσεις του σώματος και μην της δώσης πολλούς πόνους διότι τ’ αμαρτήματα της είναι λίγα· τότε άρχισεν από τα πόδια και έλυε τις αρθρώσεις του σώματος μου, και τότε αισθανόμουν οτι νεκρωνόταν το σώμα μου, και τελικά ο τύρρανος εκείνος γέμισε ένα ποτήρι με πικρό περιεχόμενο, μου το πότισε και ευθής εξήλθεν η ψυχή μου από το σώμα μου, τότε την παράλαβαν οι δύο Άγγελοι και εγώ θαύμαζα για τα γινόμενα, διότι δεν ήξερα ότι συμβαίνουν αυτά στον καιρό του θανάτου στον ταλαίπωρο άνθρωπον. Και οι Άγγελοι εξέταζαν τα καλά έργα που έκαμα στη ζωή μου, αν νήστευσα, αν πήγαινα εκκλησία και αν στεκόμουν με φόβο Θεού, αν τάϊσα τους πεινώντες, αν επισκέφθηκα ασθενείς, αν δεχόμουν ξένους στο σπίτι μου, αν έδωκα το καλό παράδειγμα στους άλλους, αν υπέμεινα βρισιές, αν απέφευγα όρκους, αν δεν βλασφημούσα, αν δεν καλλοπιζόμουν, και πολλά άλλα, τα εζύγισαν αυτά με τις αμαρτίες μου οι δε δαίμονες έτριζαν τα δόντια τους σε μένα και ορμούσαν να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων, και να με ρίξουν στον άχαρον Άδην.
Ξαφνικά ήλθεν ο πνευματικός μου Πατέρας Βασίλειος και είπε προς τους Αγγέλους: Κύριοι μου επειδή αυτή η ψυχή με υπηρέτησεν στη ζωή μου, παρακάλεσα τον Κύριον να την συγχωρέση και να τη σώση από τα χέρια των δαιμόνων, και οι Άγγελοι πετώντας αμέσως ανεβαίναμεν στον ουρανό ανατολικά, και ανεβαίνοντας συναντήσαμεν:
1. Το τελώνιο της καταλαλιάς
Εδώ υπήρχε μιά σύναξις μαύρων, και μας σταμάτησαν, και λυσσόντας σαν σκύλλοι ζητούσαν να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων. Και μάρτυς μου ο Κύριος τέκνον μου Γρηγόριε, μου εφανέρωσαν όσους κατέκρινα στη ζωή μου και όχι μόνο τ’ αληθινά αλλά με συκοφαντούσαν και έλεγαν πολλά ψέματα εναντίων μου. Οι δε Άγγελοι καταφρονήσαντες αυτούς, και πετώντας τις πτέρυγες τους ανεβαίναμεν στον ουρανό.
2. Τελώνιο της ύβρεως
Και ανεβαίνοντας λίγο συνατήσαμε το τελώνιο της ύβρεως, και εδώ πολυαγωνιζόμενοι οι Άγγελοι, με τις ευχές του Πατρός μας Βασιλείου, αναχωρίσαμεν και συνομιλούντες οι Άγγελοι έλεγαν· αληθινά μεγάλην ωφέλειαν βρήκε αυτή η ψυχή από τον Άγιον Βασίλειον.
3. Τελώνιον του φθόνου
Και ανεβαίνοντας εφθάσαμεν στο τελώνιο του φθόνου, και μη έχοντας τίποτα οι δαίμονες εναντίων μου επεράσαμεν ανενόχλητοι· αν και έτριζαν τα δόντια τους, οι αγριοπρόσωποι εκείνοι μαύροι να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων· και έτσι περάσαμε το τελώνιο τούτο.
4. Τελώνιον του ψεύδους
Και ανεβαίνοντας, σε πολύ ύψος φθάσαμεν στο τελώνιο του ψεύδους όπου εκεί πολύ πλήθος δαιμόνων με άσχημα πρόσωπα έτρεχαν κατ’ απάνω μου, κραυγάζοντας και λυσσόντας έφεραν πολλές αποδείξεις, και είχαν γραμμένα πολλές ανόητες λέξεις που έλεγα στην παιδική μου ηλικία μέχρι και τα πρόσωπα που τα έλεγα και ζητούσαν απολογία από τους Αγγέλους. Και οι Άγγελοι πληρώσαντες από τα του Αγίου Βασιλείου αναχωρήσαμεν.
5. Το τελώνιο του θυμού και της οργής
Και ανεβαίνοντας εφθάσαμεν στο τελώνιο του θυμού και της οργής, όπου εκεί πλήθος μαύρων λυσσόντας σαν σκύλλοι δάγκωναν ο ένας τον άλλον και κατατρώγονταν αναμεταξύ τους και σαν αγριόχοιροι ορμόντας εναντίων μου, έκαμναν τα σχήματα και τα καμώματα που έκανα όταν θυμονόμουν και όταν εκρατούσα έχθρα και μνησικάκουν με κανένα· και εδώ πληρώνοντας από τα του Αγίου Βασιλείου αναχωρήσαμεν.
6. Τελώνιον υπερηφάνειας
Και ανεβαίνοντας λίγον οι Άγγελοι εφθάσαμεν στο τελώνιο της υπερηφάνειας και ψάχνοντας πολλά οι δαίμονες δεν βρήκαν τίποτα να με κατηγορήσουν διότι ήμουν φτωχή και περνώντας ανενόχλητοι φθάσαμεν στο τελώνιο της βλασφημίας.
7. Τελώνιον της βλασφημίας
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της βλασφημίας, και αμέσως όταν μας είδαν οι δαίμονες έτρεξαν κατ’ απάνω μας τρίζοντας τα δόντια και βλασφημούντες, εγώ έτρεμα από τον φόβο μου και μου έλεγαν οτι βλασφήμησα τρείς φορές στη νεότητα μου· οι δε Άγγελοι εφεραν απόδειξη οτι εξομολογήθηκα και αναχωρήσαμεν αφήνοντας τους δαίμονες άπρακτους.
8. Τελώνιον της φλυαρίας και αστειολογίας
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιον της αστειολογίας και φλυαρίας και ζητούσαν οι δαίμονες να δώσω απολογίαν για τα αισχρόλογα, τις αστειολογίες και άσεμνα τραγούδια που έλεγα στη νεότητα μου και απορούσα πως τα θυμούνταν, ενώ εγώ από την πολυκαιρία τα ξέχασα· και πληρώνοντας οι Άγγελοι ανεχωρήσαμεν.
9. Τελώνιον του τόκου και δόλου
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο του τόκου και του δόλου που εξετάζει τους τοκογλύφους και δόλιους, και χωρίς να βρουν τίποτα οι δαίμονες να αποδείξουν αναχωρήσαμεν.
10. Τελώνιον της οκνηρίας και του ύπνου
Και ανεβαίνοντας φθάσαμε στο τελώνιο της οκνηρίας όπου οι δαίμονες με εξέτασαν αν κοιμώμουν πολύ και βαριόμουν να σηκωθώ να προσευχηθώ ή να πάω στην εκκλησία ή αν μπορούσα να κάμω κανένα καλό και αμελούσα· και χωρίς να βρούν τίποτα αναχωρήσαμεν ανενόχλητοι.
11. Τελώνιον της φιλαργυρίας
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της φυλαργυρίας στο οποίο υπήρχε πολύ σκοτάδι και ομίχλη· και εξετάζοντας οι δαίμονες και αφού δεν βρήκαν τίποτα επειδή ήμουν φτωχή, φύγαμεν ανενόχλητοι.
12. Τελώνιον της μέθης
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μέθης, και ορμόντας οι δαίμονες σαν λύκοι αρπακτικοί κατ’ απάνω μας, εξέταζαν το κρασί που ήπια σ’ όλη μου τη ζωή· και με κατηγορούσαν οτι στο τάδε σπίτι ήπιες τόσα ποτήρια, στον τάδε γάμον εμέθυσες και όσα μου έλεγαν ήσαν αληθινά· και πληρώνοντας οι Άγγελοι αναχωρήσαμεν και ανεβαίνοντας οι Άγγελοι έλεγαν αναμεταξύ τους: “Μεγάλον κίνδυνον έχει η ψυχή εώς ότου περάσει τα ακάθαρτα τελώνια του αέρος”, και εγώ τους λέγω: “Ναι κύριοι μου, και νομίζω πως κανείς από τους ζωντανούς ανθρώπους δεν θα γνωρίζη το τι συμβαίνει μετά τον χωρισμό της ψυχής από τους δαίμονες του αέρος, και αλλοίμονο στους αμελείς το τι τους περιμένει.”, και οι Άγγελοι αποκρίθηκαν και είπαν: “Οι αγίες Γραφές αναλαμβάνουν όλα αυτά, αλλά οι ταλαίπωροι ανθρώποι σκοτεισμένοι από την πολυτέλεια, τροφές και ηδονές του κόσμου, τυφλόνονται και δεν πιστεύουν οτι θα πεθάνουν και δεν φροντίζουν να κάμνουν καλά έργα για την ψυχή τους· και αλλοίμονο στους αμελείς διότι τους αρπάζουν οι δαίμονες και τους ρίπτουν στον σκοτεινόν Άδην μέχρι της κρίσεως οπότε θα δικασθούν και θα απολάβη ο κάθε ένας οτι έπραξε.”
13. Τελώνιον της μνησικακίας
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μνησικακίας που εξετάζει αυτούς που έχουν έχθρα, και δεν συγχωρούν τους αδελφούς τους. Και ορμόντας οι δαίμονες κατ’ απάνω μου, εξέταζαν τα κατάστιχα τους, να βρούν κανένα πταίσιμο να με αρπάξουν· και χωρίς να βρούν φώναξαν σαν λυσσασμένα σκυλιά οτι ξεχάσαμεν να τα γράψουμεν, και αναχωρήσαμεν ανεβαίνοντας, και ρώτησα τους Αγγέλους πως γνωρίζουν οι δαίμονες τις αμαρτίες των ανρθώπων, και μου αποκρίθηκαν οι Άγγελοι: “Δεν γνωρίζεις, οτι μετά το βάπτισμα κάθε χριστιανός λαμβάνει έναν Άγγελο σαν φύλακα να τον φυλάει, και να τον οδηγή στο καλό, και να γράφη τα καλά του έργα· ομοίως δε τον ακολουθή και ένας διάβολος και γράφη τις κακές του πράξεις, και τις αναγγέλλει στο κάθε τελώνιο που ανήκει η αμαρτία και γι’ αυτό γνωρίζουν οι δαίμονες, και όταν η ψυχή χωρίση από τοσώμα και ανέρχεται στους ουρανούς την εξετάζουν δαίμονες σε κάθε τελώνιο και τούτο γίνεται στους ορθόδοξους χριστιανούς μόνο, στους δε απίστους και ασεβείς δεν υπάρχει καμιά εξέτασις.”
14. Τελώνιον της μαγείας και γοητείας
Ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μαγείας και γοητείας. Εδώ οι δαίμονες ήσαν σαν άγρια ζώα· άλλοι είχαν μορφή σκύλλου, άλλοι σαν βόδια, άλλοι σαν φίδια, με άσχημη μορφή, αλλά με θείαν χάρην όταν με εξέτασαν δεν βρήκαν τίποτα, και ανεβαίνοντας ρώτησα τους Άγγελους με τι τρόπον μπορούν να σβήσουν από τα κατάστιχα των δαιμόνων τα αμαρτήματα των ανθρώπων, και οι Άγγελοι μου αποκρίθησαν: “Συγχωρούνται τα αμαρτήματα οταν ο άνθρωπος μετανοήση και εξομολογηθή στον πνευματικόν και κάμη τον κανόνα που του έβαλεν τότε εξαλείφονται τα αμαρτήματα από τα κατάστιχα των δαιμόνων· και λυσσώντας οι δαίμονες τους πολεμούν για να τους ρίψουν σε νέα αμαρτήματα. Γι’ αυτό η εξομολόγηση και η μετάνοια γίνονται αιτίες να συγχωρηθούν οι ανθρώποι και να περάσουν ελεύθερα τα εναέρια τελώνια. Αλλά πολλοί ανθρώποι λέγουν οτι τα εξομολογούνται στον Θεό· και άλλοι πάλι ζητούν να εύρουν πνευματικόν συγκαταβατικόν για να αποφύγουν τον κανόνα· Αλλά αυτή δεν είναι μετάνοια αλλά πονηρία και ο Θεός ου μυκτηρίζεται. Και όπως στην ασθένεια του σώματος εκλέγουμεν τον καλύτερον ιατρόν, έτσι πολύ περισσότερον στην ασθένεια της αθάνατης ψυχής να εκλέγουμε τον θεοφοβούμενον και αυστηρόν πνευματικό, και να τον έχει κανείς μέχρι τέλους της ζωής· αλλιώς πλανούνται οι ανθρώποι και δεν μπορούν να περάσουν τα τελώνια του αέρος.”
15. Τελώνιον της γαστριμαργίας και πολυφαγίας
Αυτά καθώς μου έλεγαν φθάσαμε στο τελώνιο της γαστριμαργίας και πολυφαγίας, όπου οι δαίμονες ήσαν πολύ χονδροί σαν τους χοίρους, δυνατοί και άγριοι, και έτρεξαν κατ’ απάνω μου, γαυγίζοντας, και μου φανέρωσαν τις πολυφαγίες που έκαμνα απο μικρήν ηλικία μέχρι που γέρασα, και οτι δεν νήστευα Τετάρτη και Παρασκευή μέχρι και τις 40στάς χωρίς εγκράτεια· και οι Άγγελοι φέρνοντας τα καλά μου έργα για πληρωμή αναχωρήσαμεν.
16. Τελώνιο της ειδωλολατρίας
Και φθάσαμεν στο τελώνιο της ειδωλολατρίας και διαφόρων αιρέσεων, και χωρίς να βρούν τίποτα οι δαίμονες αναχωρίσαμεν.
17. Τελώνιον της αρσενοκοιτίας
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της αρσενοκοιτίας· και ο πρώτος αυτών καθόταν σαν φοβερός δράκωνταςαλλάσωντας μορφές πότε σαν αγριόχοιρος, πότε σαν ποντικός, πότε σαν θηριόψαρο και τριγύρω αυτού βρώμα και ανυπόφορη δυσσωδία και επλάγιαζε ασχημονώντας. Και επειδή δεν βρήκε τίποτα εναντίων μου, αναχωρήσαμεν, και μου έλεγαν οι Άγγελοι οτι πολλοί φθάνουν μέχρι εδώ ανεμπόδιστα, και για την αισχρήν αυτήν πράξιν, καταγκρεμίζονται στον σκοτεινόν και άχαρον Άδην.
18. Τελώνιον των χρωματοπροσώπων
Και μιλώντας φθάσαμεν στο τελώνιο το οποίον εξετάζει άνδρες και γυναίκες, οι οποίοι καλλωπίζουν τα πρόσωπα τους με διάφορα χρώματα, και μυρωδικά και δεν ευχαριστούνται με το κάλλος που τους έδωσεν ο Θεός. Εγώ είχα χρωματισθή δυό φορές στη ζωή μου και οι δαίμονες εξέταζαν να με κρατήσουν οι Άγγελοι όμως επάλευαν με πολύν κόπον φέρνοντας τις καλές μου πράξεις, και κερδίζοντας αναχωρίσαμεν.
19. Τελώνιον της μοιχείας
Ανεβαίνοντας φθάσαμεν στο τελώνιο της μοιχείας το οποίον εξετάζει τους μοίχους και μοιχαλίδας· δηλαδή τους παντρεμένους οι οποίοι πηγαίνουν σε ξένες γυναίκες και μολύνουν το στεφάνι τους. Επίσης εδώ στο τελώνιον αυτό εξετάζονται και οι παρά φύσιν πράξαντες με τις γυναίκες τους. Αλλά επειδή εγώ δεν είχα ευθύνη από αυτά αναχωρίσαμεν χωρίς πρόβλημα.
20. Τελώνιον του φόνου και της εκτρώσεως
Και ανεβαίνοντας φθάσαμεν στους τελωνάρχες του φόνου οι οποίοι εξετάζουν τους φονιάδες, μέχρι και τις γυναίκες που αποβάλλουν από την κοιλία τους βρέφη και μέχρι και αυτούς που αποφεύγουν την τεκνογονία· και από εδώ με την χάρην του Θεού αναχωρήσαμεν χωρίς πρόβλημα.
21. Τελώνιον της κλοπής
Και ανεβαίνοντας λίγο φθάσαμεν στο τελώνιο της κλοπής που εξετάζει τους κλέφτες και εξετάζοντας με καλά οι δαίμονες δεν βρήκαν τίποτα και αναχωρίσαμεν ανεμπόδιστα.
22. Τελώνιον της πορνείας.
Και ανεβαίνοντας πολύ ψηλά φθάσαμεν στην θύρα του Ουρανού, όπου βρίσκεται το τελώνιο το οποίον εξετάζει τους πόρνους. Ο αρχηγός τους καθώταν σε υψηλό θρόνο και φορούσεν φόρεμα ραντισμένο με αφρούς και αίματα κάθε ακαθαρσίας πλυμμηρισμένον, το οποίον έγινε αυτό από τις ακαθαρσίες της πορνείας. Και ωρμόντας οι δαίμονες κατ’ απάνω μου με εκατηγορούσαν και έλεγαν πολλά ψέματα, και ετόλμησαν να με αρπάξουν από τα χέρια των Αγγέλων και να με ρίψουν στον άχαρον Άδην. Οι δε Άγγελοι αντίλεγαν σ’ αυτούς, οτι είχα εξομολογηθή και παραίτησα από πολύν καιρόν αυτά. Και λέγοντας ψέματα οι δαίμονες έλεγαν οτι δεν τα εξομολογήθηκα ούτε κανόνα έλαβα από πνευματικόν, και οι Άγγελοι αναχώρησαν, τρίζοντας οι ακάθαρτοι δαίμονες τα δόντια τους. Και προχωρόντας μου λένε οι Άγγελοι οτι πολύ λίγοι περνούν από αυτό το τελώνιο. Οι περισσότεροι άνθρωποι που έρχονται μέχρι εδώ πέφτουν στον σκοτεινόν και άχαρον Άδην.
23. Τελώνιον της ασπλαχνίας.
Και ανεβαίνοντας λίγο φθάσαμεν στο τελώνιο της ασπλαχνίας, το οποίο εξετάζη τους σκληρόκαρδους και ανελεήμονες και εξετάζοντας με οι δαίμονες και χωρίς να με βρουν άσπλαχνη διότι ελεούσα τους φτωχούς, και καταντροπιασθέντες οι δαίμονες, αναχωρήσαμεν απ’ αυτούς.
Η πύλη του Ουρανού.
Και ανεβαίνοντας χαρούμενοι φθάσαμεν στην πύλη του Ουρανού, η οποία ακτινοβολούσε και έλαμπε σαν καθαρό χρυσάφι και είχεν υπερθαύμαστην ωραιότητα, που δεν μπορεί γλώσσα ανθρώπου να την διηγηθή. Ο θυρωρός, ήταν ενας αστραπόμορφος νέος με χρυσά μαλλιά και μας δέχθηκε χαρούμενος δοξάζωντας τον Θεόν διότι περάσαμε τα εναέρια τελώνια των δαιμόνων.
Και περνώντας την πύλη του ουρανού είδαμεν πλήθος αστραπόμορφων νέων οι οποίοι ακτινοβολούσαν σαν τον ήλιο και χαίρονταν όλοι και ευφραίνονταν, για την σωτηρία μου· εμείς πορευθήκαμεν με αγαλλίαση και χαράν ανεκλάλητον για προσκύνησιν του αστραπόμορφου θρόνου του Θεού, και Σωρήρα Ημών Ιησού Χριστού. Και είδαμεν σύννεφα όχι σαν τα συνηθισμένα τα οποία παραμέριζαν για να περάσουμεν. Και είδαμεν άλλο σύννεφο λευκό και χρυσόμορφο από το οποίο εξέρχονταν αστραπές και παραμέρισε κι αυτό όπως τα άλλα και περνόντας αισθανθήκαμεν γλυκύτατην ευωδία από τον θρόνο του αοράτου Θεού. Και είδαμεν στο άμεσον ύψος αστραποβόλο τον θρόνο του Παντάνακτος Θεού. Εκεί είναι η χαρά των δικαίων και η Αιώνια αγαλλίαση. Κ’ είδαμεν εκεί πλήθος άπειρον αστραπόμορφων νέων, που φορούσαν πολύτιμα φορέματα με χρυσές ζώνες.

Ετσι "στήνουν" τραυματισμούς οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι-ΒΙΝΤΕΟ


STISIMOTRAYMATION

Βίντεο που προκαλεί σοκ και δείχνει ότι οι ισλαμιστές στην Αίγυπτο ξεπερνούν και το Γκαίμπελς, δημιουργώντας στημένες εικόνες με τραυματίες!
Την στιγμή που τα επεισόδια συνεχίζονται στην Αίγυπτο, το κλίμα έχει ανάψει για μια ακόμα φορά, ένα βίντεο φαίνεται ότι αποκαλύπτει πως οι Αδελφοί Μουσουλμάνοι σκηνοθετούν εικόνες με επεισόδια προκειμένου να αποδείξουν ότι δέχτηκαν επιθέσεις, σε μια... ειρηνική διαδήλωση υπέρ του Μοχάμεντ Μόρσι.
Κόσμος διαδηλώνει, κρατώντας πανό, κάποιοι είναι τραυματισμένοι στο έδαφος και άλλοι τους παρέχουν τις πρώτες βοήθειες... Το σκηνικό, πολύ καλά σκηνοθετημένο, και οι φωτογραφίες άκρως πειστικές...
Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι οι αριθμοί για τους νεκρούς και τους τραυματίες που έρχοναι στη δημοσιότητα διαφέρουν, ανάλογα με την πηγή και δύσκολα εξακριβώνονται.


πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 15 Αυγούστου 2013

Μαζικές ύβρεις κατά της Παναγίας σήμερα στο twitter από τα σκυλιά του σατανά


w3rt4ty5

Και όμως, ακόμη και σήμερα, έβγαλαν κάποιοι "προοδευτικοί" όλο το κόμπλεξ και την απύθμενη ηλιθιότητα που τους διακρίνει βρίζοντας την Παναγία στο twitter.
Οι ανθρώπινοι νόμοι τους προστατεύουν, αλλά ο νόμος του Θεού θα τους πει τα "κάλαντα" σύντομα.
Σκέψου και να έρθουν στην εξουσία οι άθεοι και οι αβάφτιστοι στην Ελλάδα, τι έχει να γίνει.

πηγη: prisonplanet.gr



Διάλογος Ἁγίου Ἀνδρέου διά Χριστόν Σαλοῦ μέ ἕναν ὁμοφυλόφιλο



Ο ακόλαστος ευνούχος
Ενώ καθόταν μπροστά στην είσοδο (ο όσιος Ανδρέας ο δια Χριστόν Σαλός), πλησίασε κάποιος νεαρός ευνούχος, θαλαμηπόλος ενός πλουσίου. Το πρό­σωπό του ήταν ρόδινο και το δέρμα του λευκό σαν χιόνι. Ήταν ωραίος, μάλλον ξανθός, υπερβολικά μαλθακός και μύριζε από μακριά αρώματα. Με τον Επιφάνιο ήσαν πολύ αγαπημένοι, ήσαν γείτονες και συνομήλικοι. Κρατούσε στο χέρι τριάντα χουρμάδες που φαίνονταν σαν ξερά σύκα. Βλέποντας τον όσιο γυμνό, απόρησε και ρώτησε ταραγμένος:
- Αγαπημένε μου Επιφάνιε, ποιός είναι αυτός; Γιατί γυρίζει γυμνός μέσα στο αφόρητο κρύο και μοιάζει θαλασσοδαρμένος;
- Δεν ξέρω, φίλε μου, τι να σου πω. Τον νου του πάντως τον έχει αιχμαλωτίσει ο πονηρός και γυρίζει σαν τρελλός. Γι' αυτό όλοι οι δαιμονισμένοι γυρίζουν με σχισμένα ρούχα, χωρίς να αισθάνωνται το κρύο ή τον καύσωνα.
Μίλησε έτσι, επειδή δεν ήθελε να αποκαλύψη την αρετή του δικαίου. Ο ευνούχος τότε ηρέμησε, συμπάθησε τον όσιο σαν φτωχό και του πρόσφερε όσους χουρμάδες είχε:
- Δέξου για την ώρα αυτά, του είπε, δεν έχω τίποτε άλλο.
Ο όσιος όμως, που με τους νοερούς οφθαλμούς έβλεπε την κατάστασι της ψυχής του, τον κοίταξε βλοσυρά και του είπε:
- Οι σαλοί δεν δέχονται δώρα από κωλο-φωνίους [Με τη σύνθετη αυτή λέξι ο όσιος εννοεί τους ομοφυλόφιλους, κάνοντας συγχρόνως λογοπαίγνιο με το φυτό κολοφώνιο (είδος λαχάνου)].
Εκείνος δεν κατάλαβε και είπε:
- Πραγματικά είσαι τρελλός. Βλέπεις χουρμάδες και τους λες κολοφώνια;
- Φύγε δόλιε! του απαντά ο μακάριος. Πήγαινε στον κοιτώνα τού κυρίου σου να κάνης μαζί του τη βδελυρή αμαρτία των Σοδομιτών, και θα σου δώση και άλλους χουρμάδες. Ταλαίπωρε! Τις ακτίνες της βασιλείας των ουρανών δεν τις βλέπεις. Την αγριότητα της κολάσεως δεν την γνωρίζεις. Τον άγγελό σου τουλάχιστον, που σ' ακολουθεί σαν χριστιανό, δεν τον ντρέπεσαι; Αχ, να ήξερες τι τιμωρία σε περιμένει, ακάθαρτε, που συχνάζεις σε απόμερες γωνιές μαζί με άλλους και κάνεις πράξεις αφύσικες, που ούτε οι σκύλοι και οι χοίροι ούτε τα ερπετά και τα φί­δια τις κάνουν! Ποιός σου τα έμαθε αυτά; Κρίμα στα νιάτα σου! Σε πλήγωσε ο σατανάς και σε γκρέμισε αγέρωχα στα τρίσβαθα του άδη. Πρόσεξε! Μην προχωρής περισσότερο, για να μη ρίξη φωτιά ο Θ ε ό ς και σε κάψη πρόωρα κι έτσι από τη μια φωτιά πέσης στην άλλη, της κολάσεως.
Ο ευνούχος άκουσε και έφριξε. Το πρόσωπό του κοκκίνισε.
- Αλλοίμονό μου του άθλιου, ψέλλισε καταντροπιασμένος.
- Τί έπαθες αγαπητέ μου; ρώτησε ο Επιφάνιος. Γιατί ντράπηκες και κοκκίνισες έτσι; Δεν σου είπα ότι αυτός είναι τρελλός και λέει ό,τι φθάση; Πάντως για ό,τι απ' αυτά που άκουσες σε ελέγχει η συνείδησίς σου, φρόντισε να το διορθώσης και να μην περιφρονήσης τα λόγια του. Είσαι νέος και ο σατανάς είναι φοβερός. Μας σπρώχνει να κάνουμε την αμαρτία όχι για τίποτε άλλο, αλλά για να έχη κι εμάς μέσα στη φωτιά τής κολάσεως και να παρηγορήται.
Ο ευνούχος, ύστερα απ' αυτά που άκουσε, ανεχώρησε. Τότε ο Επιφάνιος βοήθησε τον όσιο να σηκωθή και πήγαν στο δωμάτιό του. Εκεί βρήκαν έτοιμο το τραπέζι και κάθησαν να ευφρανθούν. Μετά το φαγητό ρώτησε ο Επιφάνιος:
- Γιατί, σεβαστέ μου φίλε, μίλησες τόσο απότομα στον αγαπητό μου;
- Επειδή είναι φίλος σου, γι’ αυτό του μίλησα έτσι. Αν δεν ήταν, δεν θα άκουγε ούτε μία λέξι. Σκοπός μου δεν είναι να ελέγχω τους αμαρτωλούς, αλλά να τρέχω στον ίσιο δρόμο που οδηγεί στον ουρανό.
- Γνωρίζω κι εγώ τα σχετικά με τον ευνούχο, είπε ο Επιφάνιος. Αφού όμως ο καημένος είναι δούλος και βιάζεται από τον κύριό του, τί μπορεί να κάνη;
- Το ξέρω, είπε ο όσιος, καταλαβαίνω τη θέσι του. Ο δούλος όμως πρέπει να εξυπηρετή τον αφέντη του μόνο στις υλικές του ανάγκες, όχι στα έργα του διαβόλου και στις άτιμες πράξεις του, και μάλιστα σ' αυτό το καταραμένο, το σιχαμερό αμάρτημα που ούτε στα ζώα το συναντάμε! Γιατί λοιπόν ο άνθρωπος να μην αισθάνεται τη δυσωδία αυτής της ακαθαρσίας και να μην την αποστρέφεται;
- Όταν ο αφέντης, είπε πάλι ο Επιφάνιος, προστάξη τον δούλο να κάνη κάποια υπηρεσία είτε σωματική είτε πνευματική είτε ακόμη και αμαρτωλή, κι αυτός δεν υπακούση, ξέρεις τότε τι κατάρες τον περιμένουν, τι ξύλο, τι απειλές και πόσα άλλα δεινά;
- Αυτό, παιδί μου, είναι το μαρτύριο του Χριστού. Αυτό εννοούσε ο Κύριος όταν έλεγε: «Μακάριοι οι δεδιωγμένοι ένεκεν δικαιοσύνης, ότι αυτών εστιν η βασιλεία των ουρανών» (Ματθ. ε ' 10). Αν οι δούλοι δεν υποχωρούν στη σιχαμερή σοδομιτική επιθυμία των κυρίων τους, είναι μακάριοι και τρισμακάριοι, γιατί τα βασανιστήρια που θα υποφέρουν θα τους κατατάξουν στη χορεία των μαρτύρων.
(Απόσπασμα από το βιβλίο «ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Ο ΔΙΑ ΧΡΙΣΤΟΝ ΣΑΛΟΣ», εκδ. ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΟΥ)