ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΛΥΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ!!!



270a62e0ce6c13a3bc72e9cdbd372b0a XL

Γνωρίστε τον Ινδό που αισιοδοξεί να γίνει πλούσιος μέσα από τη συνήθεια του!
Ο Πακιράπα πάσχει από μια σπάνια διαταραχή η οποία τον ωθεί να τρώει τούβλα, χαλίκι και λάσπη!
«Μου αρέσει να τρώω μόνο λάσπη και τούβλα, τίποτα άλλο», είπε ο Πακιράπα σε τηλεοπτικό σταθμό.. «Θα το φάω γιατί είναι συνήθεια μου. Θέλω να τα τρώω κάθε μέρα και δεν μπορώ να το σταματήσω.»
paki1
«Η μητέρα μου μου ζητάει να μην το φάω, αλλά εγώ δεν θα σταματήσω. Ακόμα κι αν μου δώσει τηγανητό κοτόπουλο, θέλω λάσπη με κάθε κόστος ».
Ο 30χρονος τρώει τούβλα από την ηλικία των δέκα. Τρώει μέχρι τώρα ένα τούβλο την ημέρα και τρία κιλά λάσπη και χαλίκι για να εκπληρώσει τον πόθο του.
Πιστεύεται ότι πάσχει από μια ασθένεια γνωστή ως Pica και αφορά την επίμονη κατανάλωση των διατροφικών ειδών χωρίς καμία θρεπτική αξία.


Δείτε το βίντεο



πηγη: prisonplanet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΣΕΜΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.