ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑ
ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Κυριακή 15 Αυγούστου 2010
Νέο επεισόδιο με "άρωμα" προβοκάτσιας - Βανδαλισμοί στο μουσουλμανικό νεκροταφείο της Κομοτηνής
Νέο επεισόδιο με έντονο το "άρωμα" της προβοκάτσιας σημειώθηκε τη νύχτα στο μουσουλμανικό νεκροταφείο της Κομοτηνής. Άγνωστοι εισήλθαν στον ιερό χώρο και προέβησαν σε καταστροφές και βανδαλισμούς επί των τάφων και αποχώρησαν χωρίς να γίνουν αντιληπτοί. Είναι το δεύτερο επεισόδιο μέσα σε τρεις ημέρες μετά την ρίψη βόμβας μολότοφ στην περίφραξη του τουρκικού προξενείου στην Θεσσαλονίκη και οπωσδήποτε δημιουργεί προβληματισμό τόσο η επιλογή του στόχου, όσο και το timing της ενέργειας, λίγο πριν το δημοψήφισμα στην Τουρκία στις 12 Σεπτεμβρίου. Οι ενέργειες θυμίζουν σε μεγάλο βαθμό το οργανωμένο σχέδιο "Βαριοπούλα" και πλέον στις έρευνες έχει μπει και η ΕΥΠ. Πάντως είτε προβοκάτσια από το γνωστό "ανατολικό" κέντρο ή ξένους πράκτορες, γενικώς, είτε ενέργεια ανόητων εγχώριων "θερμοκέφαλων", έρχεται σε μία πολύ κακή στιγμή όπου η Ελλάδα εμφανίζεται απολογούμενη την στιγμή που η Τουρκία έχει "ανέβει σκαλί" σε ότι αφορά τις επίθετικές κινήσεις της το τελευταίο εξάμηνο στο Αιγαίο.
Υπενθυμίζεται ότι το πογκρόμ του 1955 στην Κωνσταντινούπολη ξεκίνησε με την βόμβα-προβοκάτσια στο προξενείο της Θεσσαλονίκης. Εκτός αυτού έχουμε και την παρουσόα του Πατριάρχη Βαρθολομαίου που θα χοροστατήσει για πρώτη φορά μετά το 1923 στους εορτασμούς για την Θεομήτορα στην Παναγία Σουμελά στην Τραπεζούντα του Πόντου, όπου ήδη έχουμε προσπάθειες των τουρκικών ακραίων κύκλων να δημιουργήσουν επεισόδια. Μερίδα του τουρκικού Τύπου, χθες, επιβεβαίωνε φήμες ότι ακροδεξιές ομάδες της περιοχής θα επιδιώξουν να αμαυρώσουν την τελετή.
Από την πλευρά της κυβέρνησης υπήρξε μια δήλωση, όπου και πάλι, άναυ λόγου και άνευ στοιχείων "φωτογραφίζονται" μόνο ακραία στοιχεία ως αυτουργοί μιας πράξης που δείχνει να έχει ισχυρή το στοιχείο της προβοκάτισας.
Σε δήλωσή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής, τόνισε:
«Στις κοινωνίες υπάρχουν περιθωριακές ομάδες που επενδύουν στο μίσος και τη ρήξη. Που φοβούνται την διαφορετικότητα και έχουν σαν οδηγό τους τις θεωρίες συνωμοσίας.
Οι πράξεις τους είναι απόλυτα καταδικαστέες και αντίθετες προς τα εθνικά μας συμφέροντα. Είναι τα απομεινάρια του παρελθόντος που η Ελλάδα έχει αφήσει πίσω της για πάντα.
Όσοι καταστρέφουν τάφους και βεβηλώνουν τη μνήμη νεκρών που ανήκαν σε άλλο δόγμα, είναι έξω από την κοινωνία μας, την οποία βρίσκουν απέναντί τους πιο ενωμένη».
Σάββατο 14 Αυγούστου 2010
ΑΛΛΑΞΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΣΑΜΟΥ!
Μετά την τοποθέτηση της σημαίας των Σκοπίων, δίπλα στο Λευκό Πύργο, η "google earth" προκαλεί -και πάλι- το λιγότερο, απορία, καθώς, σε φωτογραφία, που έχει κάνει το γύρο του διαδικτύου, δείχνει τη Σάμο με το όνομα "Μαγκάιβερ".
H....ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ
- Εν αρχή ο Θεός , γέμισε τη γη με μπρόκολα, κουνουπίδι και σπανάκι,πράσινα, κίτρινα και κόκκινα λαχανικά όλων των ειδών, ώστε ο άνδρας & η γυναίκα να ζήσουν υγιεινά και παντοτινά!- Ο σατανάς όμως, δημιούργησε τα διάφορα cookies. Και ρώτησε: «Λίγη ακόμη σάλτσα βύσσινου;» -και ο άνδρας απήντησε: «Ευχαρίστως!»-και η γυναίκα πρόσθεσε: «Παρακαλώ για μένα άλλη μια ζεστή βάφλα με σαντιγύ!».-Και έτσι πήραν και οι δύο από 5 κιλά. -Και ο Θεός δημιούργησε το γιαούρτι, ώστε να διατηρήσει η γυναίκα το σώμα της όπως άρεσε στον άνδρα.-Και ο σατανάς δημιούργησε από το σιτάρι το άσπρο αλεύρι,και από το ζαχαροκάλαμο τη ζάχαρη και τα συνδύασε.-Και η γυναίκα άλλαξε νούμερο στην ένδυσή της και πήγε από το 38 στο 46. -Και έτσι είπε ο Κύριος: «Δοκίμασε & ΛΙΓΟ ΦΡΕΣΚΟ μαρούλι !»-Και ο σατανάς εφηύρε το ντρέσσιγκ και το σκορδόψωμο ως συνοδευτικά. -Και οι άνδρες και οι γυναίκες μετά από αυτή την απόλαυση άνοιξαν τις ζώνες τους κατά τουλάχιστον μία τρύπα. -Ο Κύριος όμως είπε: «Σας έδωσα φρέσκα λαχανικά και ελαιόλαδο, για να μαγειρεύετε υγιεινά!» -Και ο σατανάς συνόδεψε τα φαγητά αυτά με δεύτερο πιάτο, από νόστιμες μπουκίτσες από ψωμάκια, τυράκια, αστακό σε βούτυρο μυρωδάτο και φιλετάκια κοτόπουλου. -Και οι τιμές χοληστερίνης του ανθρώπου ανέβηκαν στα ουράνια. -Ετσι ο Θεός έδωσε στον άνθρωπο αθλητικά παπούτσια, ώστε να χάσει μερικά κιλά με την άθληση.-Και ο σατανάς δημιούργησε την δορυφορική τηλεόραση και τα D.V.D. μαζί με τα τηλεχειριστήρια, για να μην κουράζεται ο άνθρωπος με το ζάπινγκ. -Και οι άνδρες και οι γυναίκες γελούσαν και έκλαιγαν μπροστά την οθόνη και άρχισαν να φοράνε ελαστικές φόρμες αδυνατίσματος. - Ετσι ο Θεός δημιούργησε την πατάτα, φτωχή σε λίπος και κάλιο και γεμάτη θρεπτικές ουσίες.-Και ο σατανάς αφαίρεσε την φλούδα και έκοψε το εσωτερικό της σε πατατάκια, τα οποία τηγάνησε και τα κάλυψε με πολύ αλάτι. - Και ο άνθρωπος πήρε μερικά κιλά ακόμη... -Ο Θεός όμως έφερε το άπαχο κρέας, ώστε τα τέκνα του να χορταίνουν, προλαμβάνοντας λιγότερες θερμίδες. -Και ο σατανάς έφερε τα fast food και το τσίζ-μπέργκερ . -Και ρώτησε ο σατανάς: «Θέλεις και τηγανητές πατάτες;» -Και είπε ο άνθρωπος: «Βεβαίως, μια μεγάλη μερίδα με μαγιονέζα!». -Kαι σχολίασε ο σατανάς: «Ετσι μπράβο!» -Και ο άνθρωπος έπαθε έμφραγμα. -Και ο Θεός αναστέναξε και δημιούργησε το τετραπλό μπαϊ-πάς της καρδιάς!-Και τότε ο σατανάς είπε: αν είναι να μην παίζουμε τίμια ... ...τώρα θα δεις. Και δημιούργησε το Ι. Κ. Α. ...
Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΜΑΘΗΜΑ
Κράτα γερά μέσα σου τα ζωπυρα
της πίστεως που παρελαβες απο
τους γονεις σου. Η Ελλάδα είναι
χώρα των μεγάλων αγώνων για
την κατίσχυση των μεγάλων
ιδανικών.Μην αφήσεις την χώρα
σου να χάσει το χαρακτήρα της
και να μετατραπεί σε μάζα ανθρώπων,
χωρίς συνείδηση, χωρίς εθνικότητα
και χωρίς ταυτότητα. Μέσα σ'αυτήν
μάζα κινδυνευεις να γίνεις ένα
νούμερο, ένας αριθμός , να χάσεις
την ελευθερία της προσωπικότητας
σου. Αδελφοί, μείνετε εδραίοι και
αμετακίνητοι σε όσα μάθατε και σε
όσα επιστωθήτε. Μείνετε σταθεροί
στην πίστη και στα ιδανικά του
Γένους. Αυτό είναι το χρέος.
Σκουπιδόχαρτα μορατόριουμ και ΜΟΕ για την Άγκυρα - Δεκάδες παραβιάσεις από την Δευτέρα
Τα παπούτσια τους γυαλίζουν με τα κείμενα του δήθεν "μορατόριουμ" και των περίφημων ΜΟΕ (Μέτρων Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης) οι Τούρκοι πολιτικοί και στρατιωτικοί: Φρενίτιδα παραβιάσεων και παραβάσεων από 56 τουρκικά μαχητικά από την περασμένη Δευτέρα, δύο ημέρες μετά τα πριβέ γεύματα Δρούτσα και Νταβούτογλου στη Ρόδο και την επαύριο της νέας επίσκεψης του "Πίρι Ρέις" στην ελληνική υφαλοκρηπίδα. Συνολικά σε 23 περιπτώσεις παραβιάστηκαν τα εναέρια σύνορα της χώρας, ενώ υπήρξαν και 8 παραβάσεις των κανόνων του FIR Αθηνών.
Όλα αυτά εν μέσω του θερινού "μορατόριουμ" που έχει συμφωνηθεί από τις δύο πλευρές για την αποφυγή στρατιωτικών δραστηριοτήτων στο Αιγαίο πέραν των απολύτως αναγκαίων και τα οποία δεν θα μπορούσαν να εκληφθούν ως πρόκληση από την μία ή την άλλη πλευρά.
Και όμως η τουρκική Αεροπορία όχι απλώς έχει "ξεσαλώσει", αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις άγγιξε και τα 6 μίλια κατά την διάρκεια των παραβιάσεων στις οποίες προβαίνει ατιμώρητα μεταξύ των 6 και 10 μιλίων. Η αντίδραση του ελληνικού υπουργείου Εξωτερικών είναι αυτή που φαντάζονται όλοι...
Ας δούμε ημερολογιακά πως εκλαμβάνουν το θερινό "μορατόριουμ" οι Τούρκοι ξεκινώντας από την χθεσινή ημέρα:
12/8/2010
2 σχηματισμοί αποτελούμενοι από 14 συνολικά τουρκικά αεροσκάφη, πραγματοποίησαν 2 παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και 4 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου. 6 από τα τουρκικά αεροσκάφη ήταν οπλισμένα.
11/8/2010
2 σχηματισμοί αποτελούμενοι από 14 συνολικά τουρκικά αεροσκάφη, πραγματοποίησαν 2 παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και 8 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου. 6 από τα τουρκικά αεροσκάφη ήταν οπλισμένα.
10/8/2010
2 σχηματισμοί αποτελούμενοι από 14 συνολικά τουρκικά αεροσκάφη, πραγματοποίησαν 2 παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και 4 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου. 6 από τα τουρκικά αεροσκάφη ήταν οπλισμένα.
09/08/10
2 σχηματισμοί αποτελούμενοι από 14 συνολικά τουρκικά αεροσκάφη, πραγματοποίησαν 2 παραβάσεις των Κανόνων Εναέριας Κυκλοφορίας και 7 παραβιάσεις του Εθνικού Εναέριου Χώρου. 6 από τα τουρκικά αεροσκάφη ήταν οπλισμένα.
Η απουσία εμπλοκών είναι χαρακτηριστική της πολιτικής συμπεριοφοράς που αναγκάζεται η Π.Α.. να ακολουθεί από τον περασμένο Οκτώβριο, μια συμπεριφορά όμως η οποία είχε δρομολογηθεί από την προηγούμενη κυβέρνηση μετά το αεροπορικό επεισόδιο και την δολοφονία του Ηλιάκη στην Κάρπαθο τομ Μάϊο του 2006.
Πάντως εδώ αξίζει να σημειώσουμε κάτι που δεν είναι ευρέως γνωστό και τουλάχιστον θα κάνει πιο ήσυχο στον αιώνιο ύπνο του τον Έλληνα ήρωα πιλότο: Από τότε η τουρκική Αεροπορία δεν επιχείρησε ξανά αεροφωτογράφηση των συστοιχιών των S-300PMU1 στην Κρήτη, όπως τότε στην μοιραία αποστολή.
Δεν ξέρουμε για πόσο καιρό θα συνεχιστεί ακόμα αυτό, αλλά σίγουρα είναι μία απόδειξη ότι όταν αντιστεκόμαστε χωρίς να υπολογίζουμε το κόστος, ο αντίπαλος το σκέφτεται δυό φορές...
Xειμάρρα:. Αλβανοί σκότωσαν ομογενή γιατί μιλούσε ελληνικά!
Η δολοφονία ενός Έλληνα ομογενή στη Χειμάρρα που οφείλεται σε εθνοτικά αίτια καταδεικνυεί με τον πιο πειστικό τρόπο ότι ο αλβανικός εθνικισμός καλά κρατεί.
Σύμφωνα με αυτόπτες μάρτυρες, χθες, το πρωί τρεις Αλβανοί από την Αυλώνα ζήτησαν από τον 35χρονο να μη μιλάει ελληνικά στο μαγαζί του, που βρίσκεται στη Χειμάρρα. Μετά τη λογομαχία ακολούθησε ξυλοδαρμός και ο ομογενής αναγκάστηκε να κρυφτεί.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν πληροφορίες, οι τρεις Αλβανοί τον εντόπισαν ύστερα από αρκετές ώρες, ενώ επέβαινε σε μηχανή μεγάλου κυβισμού. Τότε όρμησαν με το αυτοκίνητό τους πάνω στο νεαρό άνδρα και τον καταπλάκωσαν.
Η αστυνομία συνέλαβε έξι άτομα για την υπόθεση, χωρίς όμως να εκδώσει ανακοίνωση για τα αίτια και τις συνθήκες του συμβάντος. Ο αλβανικός Τύπος σε σημερινά του δημοσιεύματα έκανε λόγο για δυστύχημα. Κάτοικοι της πόλης απέκλεισαν χθες την εθνική οδό Αγίων Σαράντα- Αυλώνα, ζητώντας από τις αρχές να αποδοθεί δικαιοσύνη, αλλά και να ληφθούν μέτρα ώστε να αποφευχθούν τέτοιου είδους εθνικιστικές ενέργειες σε βάρος των Ελλήνων κατοίκων της Χειμάρρας. Ο εθνικός δρόμος άνοιξε σήμερα στις 11 τοπική ώρα, ωστόσο οι κάτοικοι προειδοποίησαν με νέες κινητοποιήσεις.
"Πρόκειται για έγκλημα εκ προμελέτης, αφού οι δράστες από ημέρες προκαλούσαν τον δολοφονηθέντα", δήλωσε ο δήμαρχος Χειμάρρας Βασίλης Μπολάνος.
"Τέτοιες αδικαιολόγητες, βίαιες πράξεις, απόλυτα καταδικαστέες από κάθε εχέφρονα, απειλούν να δυναμιτίσουν το κλίμα της αρμονικής συνυπάρξεως, για το οποίο όλοι οι σώφρονες πολίτες της Αλβανίας έχουν αγωνισθεί. Και ακόμη απειλούν να πυροδοτήσουν νέες συγκρούσεις και μίση στην περιοχή.", ανέφερε σε δήλωσή του ο αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος.
Από την πλευρά του υπουργείου εξωτερικών εκδόθηκε ανακοίνωση η οποία γνωστοποιεί ότι η πρεσβεία της Ελλάδος στα Τίρανα ζήτησε από τις αλβανικές αρχές την πλήρη διερεύνηση των συνθηκών, υπό τις οποίες έλαβε χώρα η εγκληματική ενέργεια, τη σύλληψη των δραστών και την προσαγωγή τους στη δικαιοσύνη.
Η κηδεία του 35χρονου πραγματοποιήθηκε σήμερα το μεσημέρι στη Χειμάρρα.
Το μεγάλο κόλπο του Παπανδρέου με το ΔΝΤ
Το ΔΝΤ μπήκε ανάμεσα στην Ελλάδα και τους ιδιώτες δανειστές της, για να “μετατρέψει” τις ιδιότητες των εμπλεκομένων και να μεταφέρει τις υποχρεώσεις. Το ΔΝΤ λειτουργεί σαν ένα “χωνί-μετατροπέας”. Τα χρέη της Ελλάδας απέναντι στους τοκογλύφους “μπαίνουν” συνολικά μέσα σ’ αυτό και μετατρέπονται κατά την “έξοδό” τους σε χρέη της Ελλάδας απέναντι σε Διεθνείς Οργανισμούς. Τα “μαχητά” και….
“διαπραγματεύσιμα” χρέη απέναντι στους ιδιώτες απατεώνες του Πλανήτη γίνονται “μη μαχητά” και “μη διαπραγματεύσιμα” χρέη απέναντι σε Διεθνής Οργανισμούς και Κράτη.
Με τη δημοσιοποίηση του μνημονίου της δανειακής σύμβασης του ΔΝΤ και της ελληνικής κυβέρνησης άρχισαν ν’ αποκαλύπτονται αυτά, τα οποία μέχρι τώρα ήταν επτασφράγιστα μυστικά. Η Ελλάδα και τυπικά πλέον βρίσκεται υπό ξένη κατοχή .Με έναν πρωθυπουργό σε ρόλο “Τσολάκογλου”, δεχόμαστε ταπεινωτικές και αποικιοκρατικές συνθήκες .Με μια κυβέρνηση, η οποία το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να καταμετρήσει την ακίνητη περιουσία του Δημοσίου, προκειμένου να εξασφαλίσει τα “αφεντικά” της .Με μια κυβέρνηση, που αποκαλύπτεται πλέον ότι υπογράφει νομοθετήματα “άνωθεν” και “έξωθεν” κατασκευασμένα, βαδίζουμε στην ολοκληρωτική καταστροφή. Αυτά περιγράφονται στο πιο κάτω κείμενο, το οποίο είναι μέρος του περίφημου Μνημονίου της Προδοσίας. Ούτε οι Ναζί δεν τόλμησαν να μας βάλουν να υπογράψουμε τέτοια πράγματα.
Καταλύεται το Δημοκρατικό μας Πολίτευμα εξαιτίας αυτού του μνημονίου. Πραξικοπηματίες -εκτός από προδότες- είναι αυτοί που το υπέγραψαν. Πραξικοπηματίες είναι αυτοί, που υπογράφουν μια Σύμβαση, η οποία εμπλέκει και δεσμεύει τον ελληνικό λαό σε βαρύτατες υποχρεώσεις και η οποία δεν ελέγχεται από καμία ελληνική αρχή. “Προκειμένου να διασφαλιστεί η νομιμότητα, η εγκυρότητα ή εκτελεστότητα της Σύμβασης και του Μνημονίου Συνεννόησης, δεν είναι απαραίτητο αυτά να κατατεθούν, καταχωρηθούν ή εγγραφούν σε οποιαδήποτε δικαστική ή άλλη αρχή στην Ελληνική Δημοκρατία”. Όποιος πολιτικός το έχει υπογράψει αυτό, θα πρέπει να κρεμαστεί στο Σύνταγμα ως Πραξικοπηματίας.
Ταυτόχρονα όμως απειλείται και η ίδια η ανεξαρτησία μας και όχι μόνον το Δημοκρατικό μας Πολίτευμα. “Ούτε ο Δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας ή διαφορετικά λόγω της δικαιοδοσίας, κατάσχεσης -συντηρητικής ή αναγκαστικής- ή αναγκαστικής εκτέλεσης σε σχέση με οποιαδήποτε ενέργεια ή διαδικασία σχετικά με τη Σύμβαση”.
Απεμπολούμε τα κυριαρχικά μας δικαιώματα και στην πραγματικότητα βαδίζουμε στις εποχές του “σκότους”. Στις εποχές, όπου δεν υπήρχε ελεύθερο ελληνικό κράτος και αγωνιζόμασταν απελπισμένα για την ελευθερία μας. Στις εποχές, όπου, για να πάρουμε δάνεια από το εξωτερικό για την απελευθέρωσή μας, κάποιοι αξίωναν να “υποθηκεύσουμε” ολόκληρη την Πελοπόννησο. Κάποιοι ομοεθνείς των σημερινών “αρπακτικών”, εφόσον οι τότε “Ρικάρντο” ήταν εξίσου Εβραίοι και ομοεθνείς του σημερινού Στρος Καν και Μπενράνκε και Τρισέ.
Πώς έγινε η μεθόδευση;
Αναζητούμε μια μεθόδευση, γιατί η Ελλάδα δεν ήταν σε κατάσταση να μπει στην περιπέτεια του ΔΝΤ. Αναζητούμε μια συνομωσία, γιατί ζούμε σε έναν κόσμο υπερχρεωμένων κρατών και η Ελλάδα δεν ήταν αυτό που θα λέγαμε “ξεχωριστή” περίπτωση. Όσο κι αν τα διεθνή ΜΜΕ προσπαθούσαν να την παρουσιάσουν σαν τέτοια, αυτό δεν είναι η αλήθεια. Η Ελλάδα όχι απλά δεν ήταν σε χειρότερη κατάσταση από τον οικονομικό της περίγυρο, αλλά ήταν πολύ καλύτερη από πολλούς, οι οποίοι για τον οποιονδήποτε λόγο απολαμβάνουν της ασυλίας των τοκογλύφων.
Αυτό είναι το δεδομένο. Το ΔΝΤ το έφεραν συγκεκριμένοι άνθρωποι με συγκεκριμένες ενέργειες. Ό,τι και να έκαναν οι προηγούμενες κυβερνήσεις, δεν ήταν αυτές που μας οδήγησαν στο ΔΝΤ. Με όλα τους τα εγκλήματα δεν είχε υπάρξει πρόβλημα δανεισμού, εφόσον ποτέ δεν γίναμε χειρότεροι από πολλούς άλλους. Τα εγκλήματά τους έφταναν μέχρι του σημείου να κάνουν μια πλούσια Ελλάδα να φαίνεται χειρότερη ακόμα και από τις κατεστραμμένες Ιρλανδίες και τις Πορτογαλίες. Τα εγκλήματά τους έφταναν στο σημείο να έχει πρόβλημα δανεισμού μια χώρα, η οποία είχε μικρότερα χρέη από τους περισσότερους ομοίους της και δημόσια περιουσία αμύθητης αξίας, την οποία δεν διέθετε κανένας άλλος από αυτούς τους ομοίους της.
Στο ΔΝΤ οδηγηθήκαμε από προδοσία και απλά σήμερα βλέπουμε τον τελευταίο προδότη να προσπαθεί να σωθεί. Βλέπουμε τον Εβραίο Giorgo ν’ αναζητά συνενόχους. Τον Εβραίο Γιώργο, τον οποίο μέχρι τώρα τον σώνει η άγνοια του κινδύνου, που διακρίνει πάντα έναν βλάκα.
Μας υποτιμούν μάλιστα τόσο πολύ, που χρησιμοποιούν τους ίδιους ανθρώπους σε όλες τις φάσεις του εγκλήματος. Χρησιμοποιούν τους “δολοφόνους” και στη θέση της “μοιρολογίστρας” και του διαχειριστή. Χρησιμοποιούν σαν νόμιμο “Αντιπρόσωπο του Δανειολήπτη” -δηλαδή του θύματος-, που είναι η Ελλάδα, τον Διοικητή της Τράπεζας της Ελλάδας, ο οποίος την οδήγησε στο “θάνατο”. Αυτόν, δηλαδή, ο οποίος “δολοφόνησε” την ελληνική οικονομία, τον κάνουν υπεύθυνο για τη διαχείριση των “ιματίων” της .Αυτόν, ο οποίος ανά πάσα στιγμή μπορεί να κατηγορηθεί για εσχάτη προδοσία .Τον διοικητή της Τράπεζας αυτής, που με τα “παιχνίδια” της στο “short selling” ήταν αυτή που κατέστρεψε την ελληνική δανειοληπτική ικανότητα και άρα μας “έσπρωξε” στο ΔΝΤ.
Αυτοί τώρα μας “σπρώχνουν” όλο και πιο βαθιά μέσα σ’ αυτό με όλα τα μέσα που διαθέτουν. Χρησιμοποιούν τα τηλεοπτικά κανάλια, για να πείσουν τους Έλληνες να μην αντιδρούν. Χρησιμοποιούν τις ελληνικές τράπεζες -οι οποίες διαφημίζονται σ’ αυτά τα κανάλια- για να κάνουν κινήσεις, προκειμένου να δυσχεράνουν τη θέση της ελληνικής οικονομίας. Χρησιμοποιούν τους τραπεζίτες, οι οποίοι, αφού ρήμαξαν τον ελληνικό λαό την τελευταία δεκαετία, στηρίχθηκαν από το κράτος -και άρα από τα θύματά τους-, προκειμένου να μην καταρρεύσουν. Επειδή ήταν “ευγνώμονες”, συμμετείχαν και οι ίδιοι στο “άδειασμα” των ελληνικών ομολόγων, που οδήγησε στην έκρηξη των spreads και στο ΔΝΤ.
Τυχεροί θα είναι αν πάνε φυλακή, γιατί σε θέματα εθνικής προδοσίας προβλέπονται εκτελέσεις. Γι’ αυτόν τον λόγο όλοι οι υπεύθυνοι όχι απλά ανησυχούν, αλλά “φλέγονται”. Φλέγονταν ο Μητσοτάκης, ο Σημίτης ή ο Καραμανλής να μπούμε στο ΔΝΤ. Να κλείσει το θέμα του χρέους και να φορτωθούν τα πάντα στον λαό, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΔΝΤ. Γι’ αυτόν τον λόγο έβαλαν τον Καρατζαφεροϋπάλληλο και γνωστό “μπαούλο” του Μητσοτάκη να μιλήσει για εθνικό “κεφάλαιο”, αναφερόμενος σ’ αυτούς.
Εθνικό “κεφάλαιο”, σύμφωνα με τον Καρατζαφέρη, είναι οι υπεύθυνοι, που μας οδήγησαν στην αθλιότητα της χρεοκοπίας. Εθνικό “κεφάλαιο” και ο διαβόητος Παπαδήμος, ο οποίος ήταν ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδας την εποχή που “χτιζόταν” παράνομα το απεχθές κρατικό χρέος και οι Έλληνες έπεφταν καθημερινά θύματα των ιδιωτικών τραπεζών. Εθνικό “κεφάλαιο” είναι οι “Εφιάλτες”, οι οποίοι πέρασαν τους “Πέρσες” μέσα από τις “Θερμοπύλες” και θέλουν μέσω ΔΝΤ να τους παραδώσουν την εξουσία της πατρίδας μας.
Σ’ αυτό το εθνικό “κεφάλαιο” μάς πρότεινε ο Καρατζαφεροϋπάλληλος να παραδώσουμε την εξουσία εκ νέου, για να “σωθούμε”. Να δώσουμε την εξουσία σε προδότες, οι οποίοι έχουν ανάγκη την εξουσία, για να σωθούν οι ίδιοι. Που έχουν ανάγκη την εξουσία, για να προστατεύονται από τον λαό και βεβαίως να αλλοιώνουν ή να αποκρύπτουν στοιχεία, που αποδεικνύουν την προδοσία τους. Αναφερόμαστε στον Καρατζαφέρη, γιατί ο ρόλος του είναι άκρως επικίνδυνος, εφόσον αυτός εμφανίζεται σαν κύριος εκφραστής του εθνικισμού απέναντι στην καταστροφική παγκοσμιοποίηση της Νέας Τάξης.
Αν αυτός είναι ο εκφραστής του εθνικισμού, καταλαβαίνει ο αναγνώστης ότι ο ελληνικός λαός είναι πλήρως απροστάτευτος. Με ένα σταλινικό -και μυστηριωδώς χρηματοδοτούμενο- ΚΚΕ να “υπερασπίζεται” τα δικαιώματα των εργαζομένων και με ένα ΛΑΟΣ -στην υπηρεσία του Μητσοτάκη και της Ντόρας- να “υπερασπίζεται” τα εθνικά συμφέροντα, είμαστε πολύ κοντά στην Εθνική και Κοινωνική Καταστροφή. Όταν τα “άκρα” λειτουργούν προδοτικά και προβοκατόρικα, μπορεί ο κάθε Γιωργάκης να μας προδίδει, χωρίς να φοβάται τίποτε. Όταν το βρόμικο ΚΚΕ αναλαμβάνει να τον “καταγγείλει” για την κοινωνική προδοσία, τότε δεν υπάρχει πρόβλημα γι’ αυτόν. Όταν το βρόμικο ΛΑΟΣ αναλαμβάνει να τον “καταγγείλει” για την εθνική προδοσία, τότε επίσης δεν υπάρχει πρόβλημα γι’ αυτόν.
Όλα αυτά δεν είναι τυχαία. Εδώ και δεκαετίες έχουν στοχοποιήσει την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό, για να τον λεηλατήσουν. Απλά σήμερα -και εξαιτίας αυτού του σχεδιασμού- έχουν μπει στην τελική ευθεία. Τον διαβάλουν καθημερινά, για να τον κάνουν μισητό στους υπόλοιπους λαούς. Συστηματικά προσπαθούν να του στερήσουν όποιες συμμαχίες και συμπάθειες θα μπορούσε να εξασφαλίσει, προκειμένου να ισχυροποιηθεί στη δύσκολη άμυνά του. Στην κυριολεξία μιλάμε για προμελετημένο έγκλημα. Για έγκλημα, όπου το θύμα συστηματικά απομονώνεται από φίλους και συμμάχους, για να δολοφονηθεί αβοήθητο εν ψυχρώ.
Αυτά όλα τα διαπιστώνει κάποιος με την απλή παρατήρηση των γεγονότων. Ποιος μπορεί να ξεχάσει ότι την Πέμπτη ψήφισε η Ελληνική Βουλή την είσοδό μας στον μικτό μηχανισμό στήριξης ΔΝΤ και Ε.Ε. και το Σάββατο αποφάσισε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι όλοι οι υπόλοιποι, που θα χρειαστούν βοήθεια, δεν θα μπουν στην ίδια “δολοφονική” διαδικασία. Στις 14 Ιουνίου κυκλοφόρησε η φήμη ότι η Ισπανία μπορεί ν’ αναζητήσει τη βοήθεια του μηχανισμού στήριξης και την ίδια ημέρα η Moodies του Εβραίου Μπάφετ ξαναϋποτίμησε την πιστοληπτική ικανότητα της Ελλάδας, ενώ δεν βρίσκεται στην “αγορά”, λόγω ΔΝΤ. Γιατί το έκανε; Γιατί, σε περίπτωση που η Ισπανία έκανε χρήση του μηχανισμού στήριξης, να μην έμπαιναν στο μυαλό των Ελλήνων σκέψεις για αποβολή του ΔΝΤ από την πατρίδα τους.
Κατάλαβε ο αναγνώστης τι σημαίνει προσχεδιασμένο έγκλημα; Από χρόνια σχεδιάζουν τη διαχείριση της σημερινή κρίσης. Από τότε που χρηματοδοτούσαν οι ίδιοι οι Εβραίοι το ΚΚΕ του Χαρίλαου. Από τότε που για τις κλεμμένες “οικοσκευές” ο Τέως παρέδιδε ως αντάλλαγμα το ΛΑΟΣ στη διαχείριση του Μητσοτάκη. Από τότε που το ΚΚΕ του “βρόμικου” 89, βοηθώντας το “παιδί του Πέτρου”, άνοιγε τις πόρτες της Siemens στην Ελλάδα. Από τότε που το ΛΑΟΣ, “καταγγέλλοντας” το “παιδί του Μητσοτάκη”, άνοιγε της πόρτες των εθνικών προβλημάτων στην Ελλάδα.
Όλα στημένα από το ίδιο Διευθυντήριο. Από το ίδιο Διευθυντήριο των δοσίλογων, οι οποίοι παρακαλούσαν τη Λέσχη Μπίλντεμπεργκ για μια πρόσκλησή της στις εκδηλώσεις της. Από τον Σημίτη, ο οποίος έπαιρνε άχρηστα και περιττά δάνεια, προκειμένου οι λακέδες της λέσχης να τον εμφανίζουν σαν τον “καταλληλότερο” Πρωθυπουργό. Από τον Κωστάκη και τη Ντορούλα μέχρι τον Αλογοσκούφη και τον Παπαντωνίου, οι οποίοι αναζητούσαν τις “ευλογίες” της, προκειμένου να μας κυβερνήσουν. Αυτοί είναι οι πολιτικοί “αντίπαλοι” στην Ελλάδα. Στο σύνολό τους ομογάλακτοι και ομοτράπεζοι “οπαδοί” της γνωστής Λέσχης. Ο λαός νομίζει ότι ψηφίζει ελεύθερα και δεν βλέπει ότι η “κούρσα” είναι “στημένη” και τα “άλογα” όλα ιδιόκτητα.
Αριθμητικά να το πάρει κανείς, εύκολα θα βγάλει το σωστό συμπέρασμα. Ας προσπαθήσει κάποιος να σκεφτεί πόσους υπουργούς σ’ αυτήν την κυβέρνηση έχει “τοποθετήσει” ο ελληνικός λαός και πόσους η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ.
Πρωθυπουργός είναι ο Γιώργος Παπανδρέου .της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ.
Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης είναι ο Πάγκαλος .επίσης μέλος της ίδιας Λέσχης.
Υπουργός Εξωτερικών είναι ο George Papandreou .της Λέσχης Μπίλντεμπεργκ.
Υπουργός Εθνικής Οικονομίας είναι ο Παπακωσταντίνου .της ίδιας Λέσχης.
Υπουργός Οικονομικών είναι η Λούκα Κατσέλη, σύζυγος του Γεράσιμου Αρσένη .της ίδιας Λέσχης.
Υπουργός Εθνικής Άμυνας είναι ο Βενιζέλος, ο οποίος “αρνείται” ιδιαίτερα φανατικά, αλλά χωρίς να πείθει κανέναν ότι δεν υπήρξε μέλος της Λέσχης.
Υπουργός της δια βίου ηλιθιότητας, που απειλεί την εθνική μας “συνείδηση”, είναι η Διαμαντοπούλου .της ίδιας Λέσχης.
Αν αυτούς, που σήμερα πρωταγωνιστούν στην περιπέτεια του ΔΝΤ, τους διόρισε απ’ ευθείας η Λέσχη Μπίλντεμπεργκ, αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης τι ακριβώς πέτυχε ο “κυρίαρχος” λαός στη Δημοκρατία μας. Ας αναλογιστεί ο αναγνώστης τι ακριβώς δύναμη έχει η ψήφος του.
Τι προτείνουμε να γίνει;
ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΜΕΣΑ Η ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΤΩΝ ΔΑΝΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΧΡΕΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΤΗΣ.
Να γίνει το ελληνικό ζήτημα η αφορμή, για να εξεταστούν από την αρχή τα χρέη όλων των λαών απέναντι στους μονίμως ίδιους τοκογλύφους.
Οι ιδιώτες τοκογλύφοι δεν έχουν καμία νομική δυνατότητα να απειλήσουν τους λαούς με κάτι παραπάνω από .έναν βίαιο “αερισμό” των χαμηλότερων μερών των γεννητικών τους οργάνων.
Για τους ιδιώτες τοκογλύφους ισχύει το γνωστό …ας πρόσεχαν . Γιατί άραγε δάνειζαν το διεφθαρμένο Ελληνικό Κράτος αφειδώς ; Μήπως τάχα δεν έβλεπαν τα δημοσιονομικά του προβλήματα και τα αδιέξοδα στα οποία φτάσαμε πρόσφατα ; Φυσικά και τα έβλεπαν αλλά η απληστεία τους τους οδήγησε να μας δανείζουν μέχρι να τα δάνεια να υπερβούν την αξία της χώρας …
Πέμπτη 12 Αυγούστου 2010
"Έρχονται δύσκολες αποφάσεις για το Σκοπιανό" λένε οι ΗΠΑ
Για λήψη "δύσκολων αποφάσεων το ερχόμενο διάστημα από τον πρωθυπουργό των Σκοπίων, Νίκολα Γκρούεφσκι", έκανε λόγο σε συνέντευξή του στο «Voice of America» ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ, James Steinberg. Ο κ. Steinberg σημείωσε, επίσης, ότι οι ΗΠΑ επιθυμούν ό,τι καλύτερο για τη διαδικασία και ενθαρρύνουν αμφότερες τις πλευρές να στρέψουν το βλέμμα τους προς την τελική επιβράβευση.
Προσέθεσε, ακόμα, ότι οι ΗΠΑ κάνουν ό,τι είναι δυνατόν για να στηρίξουν τέτοιες γενναίες αποφάσεις, προκειμένου να υπάρξει πρόοδος.
Εξέφρασε, τέλος, τη στήριξή του προς τον ειδικό διαμεσολαβητή του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς, για τον οποίο εκτίμησε πως συνεχίζει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο, ενώ θεώρησε πως και ο πρωθυπουργός της Ελλάδας, κ. Παπανδρέου, απέστειλε θετικό μήνυμα με το όραμά του για την πλήρη ευρωπαϊκή ενσωμάτωση των Βαλκανίων έως το 2014, δείχνοντας έτσι ότι στηρίζει πραγματικά το μέλλον της ΠΓΔΜ στην ΕΕ και το ΝΑΤΟ.
"Aνιστόρητη" δήλωση Γ.Πεταλωτή για μολότοφ σε τουρκικό προξενείο - Ουδεμία αναφορά για προβοκάτσια
Με μία δήλωση η οποία βρίσκεται σε εντελώς λάθος βάση, αφού δεν αναφέρει τίποτε για το ενδεχόμενο προβοκάτισας, η ελληνική κυβέρνηση καταδίκασε τη ρίψη μολότοφ στην περίφραξη του τουρκικού προξενείου στη Θεσσαλονίκη διαβεβαιώνοντας πως οι υπεύθυνοι για την εγκληματική αυτή ενέργεια θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη. Το γεγονός ότι ιστορικά έχει αποδειχθεί ότι τέτοιες ενέργειες ενέχουν το στοιχείο της προβοκάτισας από κύκλους ξένων μυστικών υπηρεσιών υπηρεσιών οι οποίοι θέλουν να δημιουργήοσυν προβλήματα στη χώρα, δεν απασχολεί, φαίνεται, την κυβέρνηση.
Ούτε την απασχολεί το γεγονός ότι με μία τέτοια προβοκάτισα κατά του τουρκικού προξενείου της Θεσσαλονίκης το 1955 ξεκίνησε το πογκρόμ κατά των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης. Για να μην πάμε σε άλλες περιπτώσει οπως η δηλογονία του Βασιλέως Γεωργίου του Α' το 1913 στην Θεσσαλονίκη από την Σχοινά, ο οποίος μετά το έγκλημα κατέφυγε στην γαλλική πρεσβεία.
Και βέβαια έχουμε εντελώς πρόσφατα τα γεγονότα με το σχέδιο "Βαριοπούλα" και τις προβοκάτσιες που θα δημιουργούσαν οι κεμαλικοί για να εισβάλουν στην Ελλάδα
Σε δήλωσή του, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος υπογράμμισε πως η κυβέρνηση καταδικάζει απόλυτα και κατηγορηματικά την εν λόγω ενέργεια, η οποία όπως επεσήμανε έθεσε σε κίνδυνο και την ασφάλεια των αστυνομικών φρουρών.
«Ενέργειες όπως αυτή, ασχέτως κινήτρων, είναι αδικαιολόγητες και στρέφονται ενάντια στην ίδια την Ελλάδα. Καθοδηγούνται από τη βία και στρέφονται ενάντια στη Δημοκρατία μας», παρατήρησε ο κ. Πεταλωτής και διαβεβαίωσε πως «η κοινωνία μας έχει μηδενική ανοχή σε τέτοιες πράξεις» και ότι οι υπεύθυνοι θα συλληφθούν και θα οδηγηθούν στη Δικαιοσύνη.
«Τέλος, εκφράζουμε τη λύπη μας προς την τουρκική κυβέρνηση, για την απαράδεκτη αυτή εγκληματική ενέργεια», κατέληξε στη δήλωσή του ο κυβέρνητικός εκπρόσωπος.
Δηλαδή παίρνει ολόκληρη της ευθύνη η Ελλάδα για ένα έγκλημα το οποιο πιθανόν να έχει διαπραχθεί από ξένους πράκτορες.
Πάντως ήδη στην διερεύνηση της υπόθεσης έχει εμπλακεί και η ΕΥΠ...
ΡΩΣΙΑ: ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΤΟ 1/4 ΤΗΣ ΣΟΔΕΙΑΣ
Η ξηρασία έχει ήδη καταστρέψει φέτος το ένα τέταρτο της σοδιάς σιτηρών της Ρωσίας και έχει φέρει πολλούς αγρότες στο χείλος της χρεοκοπίας, δήλωσε σήμερα ο πρόεδρος της χώρας Ντμίτρι Μεντβέντεφ.
Ο αρχηγός του Κρεμλίνου, μιλώντας σε αγρότες και εμπόρους δημητριακών στη Nότια Ρωσία, ανακοίνωσε την άρση της κατάστασης έκτακτης ανάγκης σε τρεις από τις επτά περιφέρειες που πλήττονται από τις δασικές πυρκαγιές, οι οποίες προκλήθηκαν από το χειρότερο καύσωνα που έχει καταγραφεί ποτέ στη Ρωσία.
"Η κατάσταση έκτακτης ανάγκης ήρθη στις περιφέρειες Βορονέζ και Βλαντίμιρ και στη δημοκρατία Μάρι Ελ", δήλωσε επίσης η Ναταλία Τιμάκοβα, εκπρόσωπος του Μεντβέντεφ. Πρόσθεσε πως η κατάσταση στις περιφέρειες έχει βελτιωθεί σημαντικά.
Η καταστροφή έχει ήδη αναγκάσει τη Ρωσία να απαγορεύσει τις εξαγωγές δημητριακών από τις 15 Αυγούστου ως τις 31 Δεκεμβρίου. Αυτό μπορεί να επιτρέψει στις ΗΠΑ να πάρουν μερίδιο της αγοράς από τον πρώην τρίτο στον κόσμο εξαγωγέα δημητριακών, αν και ο Μεντβέντεφ δήλωσε σήμερα ότι η απαγόρευση μπορεί να χαλαρώσει, εφόσον το επιτρέψουν οι συνθήκες.
"Η κατάσταση σε πολλές περιφέρειες είναι ακραία... Δυστυχώς πολλοί αγρότες βρίσκονται στο χείλος της χρεοκοπίας επειδή έχασαν τις σοδιές τους", δήλωσε ο ρώσος πρόεδρος.
"Καταστράφηκαν τα δημητριακά στο ένα τέταρτο των σπαρμένων εκτάσεων", πρόσθεσε ο Μεντβέντεφ, χωρίς να διευκρινίσει για πόσα στρέμματα πρόκειται. Η επίσημη εκτίμηση για την έκταση που έχει σπαρθεί φέτος με δημητριακά στη Ρωσία είναι 436 εκατομμύρια στρέμματα.
Πριν λίγες ημέρες ένα μέλος της Ρωσικής κυβέρνησης σε συνέντεξη είπε καθαρά πως
υπάρχουν υποψίες ότι πίσω από της φωτιές κρύβετε η Αμερική.
Και ρωτάω τώρα εγώ: ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΝΙΑΟΥ-ΝΙΑΟΥ???
ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ ΞΑΝΑ
Για πρώτη φορά έπειτα από 88 χρόνια στις 15 Αυγούστου θα τελεστεί η Θεία Λειτουργία στην ιστορική Μονή της Παναγίας Σουμελά στον Πόντο, καθώς σύμφωνα με πληροφορίες έφτασε χθες στο Φανάρι η γραπτή άδεια με την οποία το τουρκικό υπουργείο Πολιτισμού επιτρέπει στον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο να λειτουργήσει στο μοναστήρι, το οποίο με την πάροδο των ετών έχει μετατραπεί σε μουσείο. Οπως επισημαίνει στο «Βήμα» ο Μητροπολίτης Δράμας κ. Παύλος, ο οποίος έχει αναλάβει με προτροπή του Οικουμενικού Πατριάρχη να συντονίσει την όλη προσπάθεια στην Ελλάδα, «η γραπτή άδεια έφτασε. Πρόκειται για μια ιστορική στιγμή, αφού στο μοναστήρι δεν τελέστηκε επισήμως ούτε μια λειτουργία όλα αυτά τα χρόνια και είναι η πρώτη φορά στην ιστορία των 16 αιώνων της μονής που ο Οικουμενικός Πατριάρχης θα βρίσκεται στην Παναγία Σουμελά στις 15 Αυγούστου, την ημέρα δηλαδή της Κοιμήσεως της Θεοτόκου στην οποία είναι αφιερωμένο το μοναστήρι» .
Οπως επισημαίνει ο Μητροπολίτης Δράμας, ο οποίος είναι ο μόνος ποντιακής καταγωγής ιεράρχης της Εκκλησίας της Ελλάδος, «όταν το έμαθα με έπιασαν δάκρυα. Αυτή η στιγμή δείχνει ότι η ιστορία έχει πολλές παλίρροιες και σηματοδοτεί μια νέα περίοδο για την περιοχή και το μοναστήρι, το οποίο θα γίνει σημείο αναφοράς των χριστιανών όλης της Μαύρης Θάλασσας». Στη συνέχεια ο κ. Παύλος σπεύδει να συστήσει «σύνεση και σοβαρότητα». «Η επίσκεψη στην Παναγία μας», προσθέτει, «πρέπει να μείνει μακριά από εξάρσεις που μπορούν να σκιάσουν την ιστορική προσπάθεια του Οικουμενικού μας Πατριάρχη. Αντίθετα πρέπει να στηρίξουμε την προσπάθειά του με απόλυτη σοβαρότητα» .
Οι πληροφορίες για τη λειτουργία της Παναγίας Σουμελά εκτιμάται ότι θα κινητοποιήσουν χιλιάδες ποντιακής καταγωγής Ελληνες που ζουν στις χώρες της Ευρώπης, στην Αμερική αλλά και σε αυτήν ακόμη την Αυστραλία.
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!!!
Τετάρτη 11 Αυγούστου 2010
Όπου φύγει φύγει, για σύνταξη, χιλιάδες εκπαιδευτικοί!...
Διπλάσιος σε σχέση με πέρυσι είναι ο αριθμός των εκπαιδευτικών που υπέβαλαν φέτος αιτήσεις συνταξιοδότησης!
Σύμφωνα με τα μέχρι τώρα στοιχεία τα οποία αναγνώρισε η η υφυπουργός Παιδείας Εύη Χριστοφιλοπούλου, το νούμερο των δασκάλων και καθηγητών που έχουν καταθέσει αίτημα συνταξιοδότησης αναμένεται να αγγίξει ή και να...
ξεπεράσει τις 11.000.
«Έχουμε, αυτή τη στιγμή, 3.856 εκπαιδευτικούς που έχουν κάνει αίτηση από την Πρωτοβάθμια και περιμένουμε το τελικό νούμερο από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, όπου είναι γύρω στις 6.400 με 6.500. Δηλαδή συνολικά θα προσεγγίσουμε ή θα ξεπεράσουμε τις 11.000» παραδέχθηκε η υφυπουργός υποστηρίζοντας πάντως ότι παρά το κύμα φυγής η σχολική χρονιά θα ξεκινήσει ομαλά.
Ξεπουλάμε... για περάστεεεεε...
Μέσα στο κατακαλόκαιρο, με τον τρόμο της "Σέχτας" των ναζί να κλείνει κάθε στόμα, οι εντεταλμένοι έφεραν το έργο τους εις πέρας. Με μια σκανδαλώδη, αναιτιολόγητη απόφαση λίγων γραμμών της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, ο ΟΤΕ παραδόθηκε οριστικά πριν από λίγες ημέρες στους Γερμανούς. Στις 26 Ιουλίου 2010, με απόφαση της επιτροπής κεφαλαιαγοράς, αριθμός πρωτοκόλλου 345 επί προεδρίας Αναστάσιου Γαβριηλίδη.
Να θυμάστε αυτές τις λεπτομέρειες κύριοι συμπολίτες. Γιατί, ενώ η κυβέρνηση άνοιξε το θέμα με τους φορτηγατζήδες για να "κοιμηθούν" και οι τελευταίοι που ασχολούνται με την επικαιρότητα, εκποίησε αθόρυβα τον...
σημαντικότερο Εθνικό οργανισμό σε αυτούς που τον χρησιμοποίησαν για να ρημάξουν την Ελληνική οικονομία.
Καταλάβετε κύριοι, ότι σήμερα εκποιήθηκε ένας οργανισμός που χτίστηκε από τους Έλληνες πολίτες, από την ξύλινη κολώνα μέχρι την οπτική ίνα. Ξεπουλήθηκε σε αυτούς που δεν επένδυσαν ούτε ένα Ευρώ, ούτε μία δραχμή στην ανάπτυξη. Ένα Εθνικό κεφάλαιο, απαραίτητο για την ομαλή λειτουργία της δημοκρατίας (για να μην πούμε επενδύσεις στα Βαλκάνια, ανάπτυξη κλπ), δόθηκε στον Γερμανικό νεοϊμπεριαλισμό.
Κανείς δεν πιστευε ότι η κυβέρνηση θα είχε αυτό το θράσος, ιδιαίτερα μετά τις απανωτές επιτυχίες της εξεταστικής για τη Siemens που έφεραν στο φως τον τρόπο που εισήλθαν οι Γερμανοί στον οργανισμό, πως διέφθειραν κρατικούς λειτουργούς, τα έργα και τις ημέρες του κυρίου Βουρλούμη (που χασκογελάει με την εξέλιξη δείχνοντας το μεσαίο δάχτυλο σε εμάς και τα παιδιά μας), τα δις που πλήρωσε ο Ελληνικός λαός
Αυτο ειναι το δευτερο μερος του σχεδιου,το πρωτο ειναι η φτωχοποιηση της χωρας και αυτο το κανουν καθημερινα,το δευτερο ειναι η εκποιηση ολων των πλουτοπαραγωγικων της πηγων.
Δεν θα αφησουν τιποτα ορθιο,θα ξεπουλησουν τα παντα,αυτες ειναι οι εντολες που εχουν.
Ενα να θυμαστε...
Οταν φυγει ο Giorgo απο την εξουσια,η Ελλαδα δεν θα εχει τιποτα που να της ανηκει,οποτε θα καταριψει και τον ισχυρισμο του πατερα του οτι....
Η Ελλαδα ανηκει στους Ελληνες.
Απίστευτο:Γενναίες αυξήσεις για τους συνεργάτες του πρωθυπουργού..
Υπάρχουν λεφτά για τους κλέφτες διαχρονικά! Ψηφίστηκε στο Α' Θερινό Τμήμα της Βουλής από τη κυβερνητική πλειοψηφία τροπολογία ..
σύμφωνα με την οποία αυξάνεται το όριο των απολαβών εκτός έδρας κατά είκοσι μέρες στους συνεργάτες του πρωθυπουργικού και των υπουργικών γραφείων ή των γραφείων των γενικών γραμματέων.
Με την ίδια τροπολογία του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Οικονομικών αυξάνεται και ο μισθός κατά 1.000 ευρώ.. του γενικού διευθυντή του Οργανισμού Διαχείρισης Δημοσίου Χρέους (ΟΔΔΗΧ).
Την ίδια ώρα που οι μισθοί όλων των εργαζομένων έχουν περικοπεί , οι συντάξεις μετατρέπονται σε επιδόματα και το ευρώ αναζητείται από τον Έλληνα πολίτη ως απολεσθέν αντικείμενο, αυτά τα πράγματα είναι προκλήσεις!
"Ισχυρές" τράπεζες με ...δεκανίκι 78 δις. ευρώ!
"Νέο δώρο των φορολογούμενων στους ελληνες τραπεζίτες..Μέχρι και 50 δις. ευρώ μπορεί να φθάσουν οι ενισχύσεις ρευστότητας και κεφαλαίων που θα χορηγήσει στη διάρκεια της θητείας της η παρούσα ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών στο «ισχυρό» τραπεζικό σύστημα της χώρας, ανεβάζοντας έτσι έως και σε 78 δις. ευρώ (σχεδόν το ένα τρίτο του ΑΕΠ!) τη βοήθεια που θα έχουν λάβει οι τράπεζες από το...
υστέρημα των φορολογουμένων από την κατάρρευση της Lehman και μετά."
ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ
Ελικόπτερο τύπου ΑΒ-205, της Πολεμικής Αεροπορίας, πραγματοποίησε αναγκαστική προσγείωση, σε βραχώδη περιοχή, στο Νοτιοδυτικό τμήμα της Ανάφης, το πρωί της Τετάρτης.
Το πλήρωμα αποτελούνταν από τρία άτομα, που δεν έπαθαν το παραμικρό, ενώ και το ελικόπτερο δεν υπέστη ζημιές.
Το ΑΒ-205, που εκτελούσε πτήση συντήρησης, είχε απογειωθεί από το αεροδρόμιο της Σαντορίνης.
Οι πληροφορίες κάνουν λόγο για βλάβη στον κινητήρα, που ευτυχώς αντιμετωπίστηκε, χωρίς περεταίρω συνέπειες για τους επιβαίνοντες.
Tελειώνει ο εφιάλτης στη Ρωσία
Αρχίσει να τελειώνει ο πύρηνος εφιάλτη στη Ρωσία, καθώς βοχές και δυνατός άνεμος έδιωξαν το τοξικό νέφος από την Μόσχα κια έχουν περιορισει αισθητά τις εστίες πυρκαγιών. Ωστόσο οι αρμόδιοι της υπηρεσίας που καταγράφει τις τιμές στην ατμόσφαιρα της πόλης, προειδοποιούν ότι ακόμη κι αν οι συγκεντρώσεις σε μονοξείδιο και σωματίδια είναι εντός ορίων, υπάρχουν σοβαρές ενδείξεις ότι σε λίγες ώρες μπορεί να αυξηθούν αισθητά.
Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της υπηρεσίας οι τιμές παραμένουν, κυρίως λόγω της ζέστης, υψηλές σχετικά με το όζον και οι υπόλοιποι δείκτες σταδιακά αποκλιμακώνονται, όμως η βελτίωση που αναμένεται να σημειωθεί το επόμενο διήμερο, δεν σημαίνει ότι αποκλείεται ο σχηματισμός νέου τοξικού νέφους περί τα τέλη της εβδομάδας και στις αρχές της επόμενης, καθώς δεν αναμένονται ριζικές αλλαγές στις μικροκλιματικές συνθήκες, που συνετέλεσαν στη δημιουργία του.
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΝΕΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΛΙΤΗ 666 !
Ο Πρωθυπουργος Γεώργιος Α. Παπανδρέου ανακοίνωσε στο Ζάππειο τον στόχο της κυβέρνησής του για την καθιέρωση της ηλεκτρονικής αλυσίδας -ταυτότητας που θα εισάγει τους Έλληνες στην σκοτεινή εποχή του αντιχρίστου 666.
Δύο νεκροί από έκρηξη σε αγωγό
Συνδέει το Ιράκ με την Τουρκία
Έκρηξη βομβιστικού μηχανισμού προκάλεσε σήμερα δύο νεκρούς αλλά και ζημιά στον πετρελαιαγωγό που συνδέει το Ιράκ (Κιρκούκ) με το λιμάνι του Τσεϊχάν στη νοτιοανατολική Τουρκία ενώ η κυβέρνηση στην Άγκυρα κατηγορεί ως δράστη το ΡΚΚ.
Η δολιοφθορά στον αγωγό έγινε κοντά στην πόλη Μίντιατ της επαρχίας Μαρντίν. Οι πυροσβέστες κατάφεραν να σβήσουν τη φωτιά. Το PKK δεν εξέδωσε καμία ανακοίνωση ως τώρα γι’ αυτό το συμβάν.
Τρίτη 10 Αυγούστου 2010
ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ
ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ!!!!!!!!
ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΑΜΕ!!!!!!!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.
Για να δείτε ποια οικογένεια κυβερνάει αυτο τον τόπο διαβάστε την παρακάτω δήλωση του κυρίου Νίκου Παπανδρέου. «Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα. Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ’60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά.».
Νίκος Παπανδρέου (Επιστολή προς την Αμερικανίδα φίλη του Χριστίνα Βαρντ – Περιοδικό «Νέμεσις», τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004)
– Περιοδικό «Νέμεσις», τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004)
Καταγωγή
Ο μικρός Jeffrey γεννήθηκε στην Αμερική το στις 16 Ιουνίου 1952 στο Saint Paul της Μινεσότα των ΗΠΑ.
Κατάγεται από πατέρα Ελληνο-Πολωνό τον Ανδρέα Παπανδρέου-Mineiko (με εβραϊκή καταγωγή) και μάνα την Margaret Chant κάτοικο Αμερικής με παππού τον…..
Douglas Chant και στέλεχος των Ιεχωβάδων στις ΗΠΑ και γιαγιά Εβραία.
Το όνομα του
Το πραγματικό πλήρες όνομα του είναι Jeffrey Mineiko – Papandreou αλλά για ενσυντομία των φωνάζουν ΓΑΠ ή GAP (αγγλιστί) (μιάς και έτσι έγραφε το όνομα του στα email που αντάλλαζε με την μητέρα του)
Σε ένα βιβλίο του Γιώργου Λακόπουλου “Του μιλάνε τα κύματα…Ο Ανδρέας Παπανδρέου πριν μπει στην πολιτικη”, (εκδόσεις Καστανιώτη, που πρωτοκυκλοφόρησε τον Ιούνη του 2008,στις σελίδες 124-125) διαβάζουμε τα εξης :
-Το 1959, που είχε μετακομίσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα, ο Γεώργιος Παπανδρέου φώναξε ένα πρωί τον ιερέα της ενορίας της Εκάλης και βαφτίστηκαν και τα τέσσερα αδέρφια ορθόδοξοι χριστιανοι. Ο Γιώργος, που μέχρι τότε τον φώναζαν Τζέφρι,πήρε και επισήμως το όνομα του παππού του, με ανάδοχο τον καθηγητή Γιώργο Λιανόπουλο – φίλο του Ανδρέα από την Αμερική και υφυπουργό του Καραμανλή στη Μεταπολίτευση.Τον μικρότερο,τον Ανδρέα,τον βάφτισε ο ίδιος ο Γεώργιος Παπανδρέου. Αυτή η τελετή κρατήθηκε σαν οικογενειακό μυστικό και από μια άποψη ήταν. Έγινε κυρίως για το χατίρι του Γέρου”
-Σημείωση
Ακριβής ημερομηνία και ενορία στην οποία βαφτίστηκε ο Jeffrey δεν υπάρχει..
Πολύς κόσμος αμφισβητει ότι έχει πράγματι βαφτιστεί , λόγω του ότι ό άλλος του παππους, ο Douglas Chant, ήταν στέλεχος των Ιεχωβάδων των ΗΠΑ, και επειδη διαδιδόταν παλιότερα μια άλλη διαφορετικη ιστοριούλα περι βαπτίσεώς του στις ΗΠΑ απο τον Αρχιεπίσκοπο Ιάκωβο , αλλα και διότι υπάρχει και η φήμη ότι στο Αμερικανικο Κολλέγιο είχε δηλώσει προτεστάντης, και επειδη ποτε άλλοτε δεν έχει δημοσιευτει κάτι για το γεγονος της βάπτισης, ούτε φωτογραφίες απ’ αυτην.
-Σημείωση 2
Είχε δικαστικές διαμάχες με την Λιάνα Κανέλλη βουλευτή του ΚΚΕ για το ότι δεν χρησιμοποιεί το πραγματικό του όνομα…
Σπουδές
Σπούδασε κοινωνιολογία στο Amherst College στη Μασαχουσέτη (Massachusetts), ΗΠΑ, την περίοδο 1970-1975, πήρε μεταπτυχιακό δίπλωμα στην κοινωνιολογία της ανάπτυξης στο London School of Economics, Ηνωμένο Βασίλειο (1975-1977). Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στη Στοκχόλμη και παρακολούθησε μεταπτυχιακά μαθήματα στο Κέντρο Διεθνών Σχέσεων στο αμερικανικό πανεπιστήμιο Χάρβαρντ, οπου συμμαθητής του ήταν ο Αντώνης Σαμαράς πρώην αποστάτης της Νέας Δημοκρατίας και σήμερα Πρόεδρος της.
Θέσεις στην Ελληνική Πολιτική σκηνή
Βουλευτικές θητείες
Βουλευτής Αχαΐας (1981-1996)
Βουλευτής Α’ Αθήνας (1996-2004)
Βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης (Μάρτιος 2004-Σεπτ. 2007)
Βουλευτής Αχαΐας (Σεπτ. 2007 – Οκτ. 2009)
Βουλευτής Περιφέρειας Αττικής (Οκτ. 2009 – Σήμερα)
Υπουργικές θητείες
Υφυπουργός Πολιτισμού (Ιούλιος 1985 – Φεβρουάριος 1987)
Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (1988 – 1989)
Υφυπουργός Εξωτερικών (Οκτώβριος 1993 – Ιούλιος 1994)
Υπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων (Ιούλιος 1994 – Σεπτέμβριος 1996)
Αναπληρωτής Υπουργός Εξωτερικών (Σεπτέμβριος 1996 – Φεβρουάριος 1999)
Υπουργός Εξωτερικών (Φεβρουάριος 1999 – Φεβρουάριος 2004, Οκτώβριος 2009 – σήμερα)
Το χρονικό του ψέμματος και της προδοσίας
Ο Jeffrey Papandreou είναι μέλος και έχει συμμετάσχει παρα πολλές φορές στην ζωη του στις συνεδριάσεις της Λέσχης Bilderberg, ανα τον κόσμο.
Η τελευταία φορά που συμμετείχε ήταν στην Bilderberg που έγινε στο Καβούρι της Αττικής το 2009 πριν αναλάβει πρωθυπουργός οπου εκεί πήρε το χρήσμα για να πάρει το τιμόνι της Ελλάδας.
Σημείωση
Τα σχέδια της Bilderberg για την Ελλάδα είναι και το ΠΑΣΟΚ επιβάλει:
-Αφελληνισμός
-Καταστροφή της παιδείας(ήδη το κανει η Διαμαντοπουλου που είναι μέλος της Bilderberg)
-Καταστροφή και σβήσιμο της Ιστορίας
-Διάλυση πολιτισμού και γλώσσας
-Αχταρμοποίηση Ελληνικού Λαού με την βοήθεια Μεταναστών(λαθραίων και μη)
-Επιβολή ΔΝΤ
-Πώληση ορυκτού πλούτου σε ξένες εταιρίες
-Ιδιωτικοποίηση των πάντων
-Eπιβολή της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης
-Ηλεκτρονικές Ταυτότητες
-Διχωτόμηση και κατακερματισμός της Ελλάδας σε 9 περιφέρειες (Ανεξάρτητη Κρήτη,Δωδεκάνησα-Τουρκία, Θράκη-Τουρκικη Θράκη, Μακεδονία-Σκόπια, Ηπειρός-Αλβανία, Ανεξάρτητη Κέρκυρα, Πελλοπόνησος, Στερεά Ελλάδα, Κυκλάδες)
Ο Henry Kissiger (Ισόβιος Πρόεδρος της Bilderberg) και πρώην Υπ.Εξωτερικών των ΗΠΑ είχε αναφέρει σε ομιλία του στην Ουάσικτον, το 1974:
“Οι Έλληνες είναι αναρχικοί και δύσκολα κουμαντάρονται. Γι’ αυτόν τον λόγο πρέπει να χτυπήσουμε βαθιά μέσα στις πολιτισμικές τους ρίζες: έτσι ίσως καταφέρουμε να τους αναγκάσουμε να συμβιβαστούν. Εννοώ βέβαια να χτυπήσουμε την γλώσσα τους, την θρησκεία τους, τα πολιτισμικά και ιστορικά αποθέματα, έτσι ώστε να ουδετεροποιήσουμε την δυνατότητα τους να αναπτύσσονται, να διακρίνουν τους εαυτούς τους, ή να αποδεικνύουν ότι μπορούν να νικούν, έτσι ώστε να ξεπεράσουμε τα εμπόδια στα στρατηγικώς απαραίτητα σχέδια μας στα Βαλκάνια, την Μεσόγειο, και την Μέση Ανατολή.”
Σημείωση
Το ΔΝΤ ήξεραν οτι αν μπει στην Ελλάδα αυτοι που κανουν κουμαντο ειναι το ΔΝΤ. Κυβέρνηση δεν έχουμε πλεον, ειναι πιόνια του ΔΝΤ.. Το ΔΝΤ ΝΟΜΟΘΕΤΕΙ, ΕΠΙΒΑΛΕΙ και η Κυβέρνηση πράτει χωρίς να πει τίποτα.
Όσοι ασχολούνται με την Νεα Τάξη Πραγμάτων ήξεραν πως ηταν η σειρά μας το 2010.
Προεκλογικές θέσεις:
Σε μια περιοδο που η Ελλάδα έχει αρχίσει να αχνοφαίνεται υπερχρεωμένη εμφανίζεται ο Jeffrey σε όλες τις προεκλογικές ομιλίες του λέγοντας πως λεφτά υπάρχουν… Έτσι με τα ψέματα κέρδισε την εμπιστοσύνη του κόσμου ωστε να τον ψηφίσει απέναντι σε μια Ν.Δ. μπαχαλαμένη..
1)Τον Οκτώβριο του 2009 αναμβάνει πρωθυπουργός της Ελλάδας και εδώ αρχίζει η προδοσία της Ελλάδας και η επιβολή των ορέξεων των τραπεζιτών ΔΝΤ,ΕΚΤ κλπ λέγοντας “Λεφτα υπάρχουν”
2)Έλεγε το ασφαλιστικό είναι άδικο και κατέβαινε στις πορείες μαζί με τους απεργούς
Μετεκλογικές θέσεις και πράξεις:
1) Του έγινε πρόταση για δανεισμό από Αμερικάνικη εταιρία (Hayman Private Equity LLC στην Βοστόνη) μία στις 11 Ιανουαρίου επιστολή δηλώσεως προθέσεως, και μετά στις 8 Φεβρουαρίου τις οποίες δεν δέχτηκε…..αρα δεν μπορεί να λέει πως δεν υπήρχαν καθόλου λεφτά….(κρατάμε επιφυλάξεις για τους προσφερθέντες όρους… κανείς δε σου χαρίζει τίποτε, και τα Private Equities είναι σκληρά αρπαχτικά συνήθως).
2) Την επομένη των εκλογών, εντελώς συμπτωματικά, η ΤτΕ(με την βοήθεια του Προβόπουλου που είναι μέλος της bilderberg) αλλάζει τον κανονισμό και διευκολύνει την ανοικτή πώληση ελληνικών ομολόγων, δλδ διευκολύνει την άνοδο των επιτοκίων (υπόθεση Τ+10)(περισσότερα στις παραπομπές).
3) Τον Ιανουάριο του 2010 άρχισε να λέει και αυτός και ο Γιώργος Παπακωσταντινου πως λεφτά υπήρχαν και πως δεν υπάρχει περίπτωση να πάμε στο ΔΝΤ.(περισσότερα στις παραπομπές)
4) Τον Απρίλιο του 2010 απο το Καστελόριζο ανακοινώνει την προσφυγή της Ελλάδας στο μηχανισμό στηριξης… ΔΝΤ κλπ
5) Συνεχίζει να κανει τα στραβά μάτια για το Αιγαίο και κλείνει συμφωνίες, με Τούρκους και Αμερικάνους ,κάτω απο το τραπέζι(στις παραπομπές περισσότερα).
6) Κατήργησε τον τίτλο Εθνικής από το Υπουργείο Παιδείας και απο άλλα Υπουργεία.
7) Κατήργησε το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης.
Συνομιλεί με τα σκόπια με βάση το όνομα “Μακεδονία” και το υπόλοιπο κομμάτι βλέπουμε.
9) Ο ελληνικός λαός εχει αρχισει να πεινάει και λέει στους υπουργούς του: “Κάντε διακοπές άφοβα”.
10) Κάνει τα στραβά μάτια για την Θράκη τώρα που είναι σοβαρή η κατάσταση.
11) Τον Ιούλιο του 2010 είναι ο πρώτος “Έλληνας” πρωθυπουργός που επισκέπτεται το Ισραήλ και καταθέτει στεφάνι για το ολοκαύτωμα των Εβραίων.(στις παραπομπές περισσότερα).
12) Τον Ιούλιο του 2010 συζητάει για πώληση Κρατικών τραπεζών μετά απο πρόταση του ιδρυτικού μέλους του ΠΑΣΟΚ, Μιχάλη Σάλλα.
13) Αφαιρεί τον πίνακα από το πρωθυπουργικό γραφείο η Ελλάς Ευγνωμονούσα (πριν την επίσκεψη Ερντογαν)(περισσότερα στις παραπομπές).
14) Τον Ιούλιο του 2010 κανει πολιτική επίταξη και επιστράτευση απεργών(ιδιοκτητών και οδηγών φορτηγών) γιατι αντιδρούσαν στο άνοιγμα του επαγγέλματος τους.
Δευτέρα 9 Αυγούστου 2010
"Συνταξιούχος η Μιλένα Αποστολάκη - Σε πρόωρη σύνταξη απο την Ολυμπιακή"
Η Μιλένα Αποστολάκη είναι 65 χρόνων;;;
Όχι, απλά .... ανήκει στους εκλεκτούς "εθνοσωτήρες" αυτού του τόπου...
Κι όμως αποτελεί γεγονός , η Μιλένα Αποστολάκη είναι πλέον συνταξιούχος!
Η τέως υπουργός του "εθνοπατέρα" Σημίτη που μας έκανε Ευρώ-κατόχους και πρώην «ιδιαιτέρα» γραμματέας του «σιδερένιου» μακαρίτη Ανδρέα Παπανδρέου, βγαίνει στην σύνταξη πρόωρα απο τη Ολυμπιακή, με τον νόμο που έφτιαξε η ΝΔ και που τροποποίησε πρόσφατα ο κολλητός της υπουργός, «Βασιλάκης Καΐλας», κατά κόσμον Λοβέρδος....
Η σύνταξη της εκτιμάται ότι θα φτάνει τα 2.500 ευρώ/μήνα, με 21 χρόνια «υπηρεσίας» στην Ο.Α., τώρα... πόσο συχνά επισκεπτόταν τη δουλειά.... κανείς δεν καλοθυμάται, αφού η κ. Αποστολάκη, χρόνια τώρα ασχολείται αποκλειστικά με τα της πολιτικής ζωής του τόπου.
Βέβαια .... εμείς, όλοι οι υπόλοιποι κοινοί θνητοί, με 40 χρόνια υπηρεσίας θα πάρουμε - αν ποτέ πάρουμε - 850 ευρώ, κι αυτά στα 65.....
Τέτοια μάλιστα ήταν η λιγούρα της, που θα πίεζε συνεχώς τον Λοβέρδο να «τακτοποιήσει» τους συμβασιούχους της Ολυμπιακής όσο πιο γρήγορα γίνεται.
Το σχετικό νομοσχέδιο, βέβαια, το συνέταξε ο νεοφιλελεύθερος Χατζηγάκης, ο οποίος, στα πλαίσια του πνεύματος του «νεοφιλελευθερισμού», έκρινε ότι πρέπει να ονομάζονται συνταξιούχοι των 2500 ευρώ, εργαζόμενοι που μετά βίας έχουν πατήσει τα σαράντα τους.
Για όλα αυτά το ΔΝΤ φταίει πάλι ή τα λαμόγια που μας κυβέρνησαν μαζί με τους βολεμένους χειροκροτητές τους, που έχουν τώρα το θράσος να κατεβαίνουν και στους δρόμους και να τους κλείνουν για να υπερασπιστούν τα «κεκτημένα» τους;
Αλλά βέβαια, όπως πολύ σωστά κάποιος είχε πει: "Ό,τι είναι νόμιμο είναι και ηθικό"!!!
Τέτοια ξελιγωμένη γενιά ανθρώπων δεν έχει ξαναπεράσει από την Ελληνική Ιστορία, κάπως έτσι καταλήγουν με τρεις και τέσσερις συντάξεις ο καθένας !
Αφού έφαγαν το καταπέτασμα και μας φέσωσαν για διακόσια χρόνια, να δείτε που στο τέλος θα φάνε κι εμάς ... (... ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ Μ.....Σ!!!)
Ο ΠΑΠΑΣ
Γιατί κακοφαίνεται σὲ κάποιους, ὅταν ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς ὀνοματίζη τὸν Πάπα ἀντίχριστο; Κανεὶς αἱρετικὸς δὲν τόλμησε νὰ θεσπίση διὰ τὸν ἑαυτό του, ὅσα ἐθέσπισε ὁ Πάπας δι᾽ ἑαυτόν. Ὁ Ἅγιος Κοσμᾶς τὸν ὠνομάτισε ἀντίχριστο 200 χρόνια, πρὶν ὁ ἴδιος ὁ Πάπας διὰ τῶν δύο Βατικανίων Συνόδων καθιερώση τὸν ἑαυτό του ὡς τὸ μοναδικὸ πρόσωπο, τὸ ὅποιο φέρει τὰ χαρακτηριστικὰ καὶ τὸ ἔργο τοῦ Ἀντιχρίστου. Ἄρα ὁ ἴδιος ὁ Πάπας ἐπικύρωσε στὴν πρᾶξι τὴν περὶ τοῦ ἑαυτοῦ του προφητεία τοῦ Ἁγίου Κοσμᾶ τοῦ Αἰτωλοῦ.
Ἰδοὺ ἡ ἀπόδειξι διὰ τῶν ἄρθρων τῶν Βατικανίων δογματικῶν Συνοδικῶν ἀποφάσεων:
“Ὁ Πάπας... εἶναι ἄνθρωπος Θεός... ἡ δὲ ἐξουσία του εἶναι ἀπεριόριστη... (ἡ ὁποία) ἐκτείνεται στὰ οὐράνια, τὰ γήϊνα καὶ τὰ καταχθόνια...”.
“Ὁ Πάπας... εἶναι ἀλάθητος ὅπως ὁ Θεός... ἔχει τὴ δύναμη νὰ κάνει καθετί, ποὺ ὁ Θεὸς κάνει... Τοποτηρητὴς τοῦ Θεοῦ”.
“Ἔχει τὸ δικαίωμα νὰ διορθώνει καθετί, τὸ ὁποῖον θεωρεῖ ἀναγκαῖο μέσα στὴν Καινὴ Διαθήκη. Δύναται νὰ μεταβάλλει καὶ τὰ ἴδια τὰ Μυστήρια, ποὺ ἔχουν ὁριστεῖ ἀπὸ τὸν Ἰησοῦ Χριστό”.
“ Ὁ Πάπας εἶναι πιὸ ψηλὰ ἀπ’ ὅλους τοὺς νόμους”.
“Ἂν ὁ Πάπας ἀποφασίσει ἐνάνtια στὴν κρίση τοῦ Θεοῦ, τότε ἡ κρίση τοῦ Θεοῦ πρέπει νὰ διορθωθεῖ, νὰ μεταβληθεῖ”.
“Ὁ Πάπας εἶναι τὸ φῶς τῆς ἀλήθειας καὶ ἀνταύγειά της. Ὁ Πάπας εἶναι τὸ πᾶν ἐπὶ πάντων καὶ πάντα δύναται” (!)
Μήπως εἴπατε τίποτα;
Κυριακή 8 Αυγούστου 2010
Υποχρεωτικά Για Τους Έλληνες Τα Τουρκικά!
Σας φαίνεται ασήμαντο το ότι σε 15-20 χρόνια όλα τα Ελληνόπουλα δεν θα μπορούν να περάσουν στο λύκειο αν δεν γνωρίζουν καλά την Τουρκική; Στην Δικονομία μας η σιωπή θεωρείται συναίνεση… Νομίζετε ότι με την σιωπή μας, δικαιούμεθα να δώσουμε στα παιδιά μας και στα εγγόνια μας τέτοιο μέλλον; Κάθε λαός έχει τους αρχηγούς που του αξίζουν. Δεν θα γράψω άλλα σχόλια διότι θα είναι προσωπικά. Τα συμπεράσματα είναι δικά σας, και αν δεν συμφωνείτε με αυτήν την απόφαση του υπουργείου εθνικής παιδείας (και του παιδαγωγικού ινστιτούτου) προωθήστε αυτό το μήνυμα. Αν πάλι σας είναι αδιάφορο, απλά αγνοήστε το.
Σάββατο, Αύγουστος 07, 2010ΞΕΣΗΚΩΘΗΚΕ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ – ΚΥΝΗΓΗΣΑΝ ΤΟΝ ΣΗΦΟΥΝΑΚΗ
"ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΑΔΕΛΦΙΑ"
Ντροπή, ούτε καφέ δεν τον άφησαν να πιει!
Κράξιμο έφαγε από τον κόσμο ο Εξοχότατος Υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Νίκος Σηφουνάκης μόλις εμφανίστηκε στην Ερεσό της Λέσβου, κι αναγκάστηκε να τα μαζέψει
και να φύγει άρον-άρον. Φαίνεται ότι κάποιοι θυμήθηκαν τι τους έλεγε εκεί πριν τις εκλογές (και συγκεκριμένα σε προεκλογική ομιλία που είχε πραγματοποιήσει στην Ερεσό στις 21 Σεπτεμβρίου 2009):
«Το σημείο αιχμής αυτής της εκλογικής αναμέτρησης έγκειται στη διαφορά φιλοσοφίας μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ στην προσέγγιση των οικονομικών και κοινωνικών προβλημάτων της χώρας και στην πρακτική που πρέπει να ακολουθήσει η νέα Κυβέρνηση. Το ΠΑΣΟΚ, σε αντίθεση με τη ΝΔ που εξαγγέλλει πάγωμα μισθών και συντάξεων, βασίζεται στην πάταξη της πελατειακής σπατάλης και διαφθοράς, στην αναδιοργάνωση του εθνικού εισοδήματος, ώστε από εκεί να προκύψουν οι πόροι για τις οικονομικά ασθενέστερες τάξεις και την αναθέρμανση της αγοράς. Αυτή τη διαφορά αντίληψης στη διακυβέρνηση της χώρας, οφείλουμε να την αποσαφηνίσουμε στο λαό, για να την αξιολογήσει και να μας εμπιστευθεί την ψήφο του».
Ε, την αξιολόγησε, μετά «αξιολόγησε» την ψήφο που σας εμπιστεύθηκε, και τώρα «αξιολογεί» κι εσάς, κύριε Σηφουνάκη. Ουδέν κακόν αμιγές καλού, πάντως. Ίσως τώρα να καταλάβατε ότι μόνο στο Politeia Tennis Club ή στο GB Corner μπορείτε να πιείτε ανενόχλητος τον καφέ σας, χωρίς οι τριγύρω αργόσχολοι να σχολιάζουν το σόι σας… Εναλλακτικά, κουβαλήστε καμιά διμοιρία ΜΑΤ να απωθούν την ενοχλητική και αχάριστη πλέμπα…..
Α.Νταβούτογλου: “ Είμαστε μια οικογένεια και τα μοιραζόμαστε όλα στο Αιγαίο”
Ευκαιρία για να τονίσει ότι το Αιγαίο συνδιαχειρίζεται έδωσε για άλλη μια φορά στον Τούρκο υπουργό Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου ο ΑΝΥΠΕΞ Δ.Δρούτσας. Σε δηλώσεις του κατά την διάκρεια της συνάντησης ο Τούρκος ΥΠΕΞ τόνισε χαρακτηριστικά:«Η θάλασσα του Αιγαίου είναι το κοινό μας σπίτι και όταν ήμουν στο Μποντρούμ τηλεφώνησα στο Δημήτρη για το αν θα ήταν δυνατόν να συναντηθούμε στη Ρόδο. Αυτός ευγενικά δέχτηκε να συναντηθούμε και είμαι ευγνώμων για αυτό. Είμαστε σαν μία οικογένεια, Τούρκοι και Έλληνες, καθώς μοιραζόμαστε την ίδια γεωγραφία, την ίδια πολιτιστική κληρονομιά, την ίδια τουριστικό περιβάλλον και μακραίωνη πολιτιστική κληρονομιά».
Οι Δημήτρης Δρούτσας και Αχμέτ Νταβούτογλου παρακάθισαν σε γεύμα στην Παλαιά Πόλη. Ο Τούρκος υπουργός έφθασε στο νησί στις 12 το μεσημέρι με την θαλαμηγό Sea Wind από την Αλικαρνασσό όπου βρισκόταν για διακοπές, με μέλη της οικογενείας του, κατόπιν δικού του αιτήματος. Ο Α. Νταβούτογλου ζήτησε και επισκέφθηκε το τέμενος του Μουράτ Ρέις που βρίσκεται σε κεντρικό σημείο της πόλης.
Όλα αυτα την ώρα που το "Πίρι Ρέϊς" έκανε έρευνες για πετρέλαιο στην κυπριακή υφαλοκρηπίδα και η Άγκυρα τον τελευταίο μήνα έχει καταπατήσειι όλα τα προωτόκολλα συμφωνιών για αποχή από πετρελαϊκές έρευνες σε αμφισβητούμνη υφαλοκρηπίδα, πόσο μάλλον στην ελληνική. Αλλά στο υπουργείο Εωτερικών και στην κυβέρνηση ουδείς πλέον δείχνει συγκινείται για τα ελληνικά κυριαρχικά δικαιώματα...
H Ρωσία κατηγορεί τις ΗΠΑ ότι παραβιάζουν την START I
Μια πολύ σοβαρή κατηγορία εξαπέλυσε σήμερα κατά των ΗΠΑ η Ρωσία: Τις κατηγόρησε ότι παραβιάζουν τις υποχρεώσεις τους όσον αφορά στη μη διάδοση των όπλων μαζικής καταστροφής, συμπεριλαμβανομένης της Συνθήκης για τη Μείωση των Στρατηγικών Όπλων (START I). Μία τέτοια κατηγορία θα μπορούσε να οδηγήσει στην παραβίαση και εκ μέρους της Ρωσίας της Συνθήκης με αποτέλεσμα μια νέα κούρσα πυρηνικών εξοπλισμών ή παύση της συφωνηθείσας μείωσης.
Επίσης, το ρωσικό υπουργείο Εξωτερικών στην ιστοσελίδα του αναφέρει ότι απόρρητες πληροφορίες από το εργαστήριο πυρηνικών όπλων του Λος Άλαμος στις ΗΠΑ κατέληξαν στα χέρια συμμορίας εμπόρων ναρκωτικών το 2006!
Δεν δίνονται περισσότερες εξηγήσεις, αλλά το συγκεκριμένο γεγονός δεν έχει δημοσιοποιηθεί από καμία πηγή μέχρι σήμερα.
Σάββατο 7 Αυγούστου 2010
ΑΝΕΠΙΔΕΚΤΟΙ ΜΑΘΗΣΕΩΣ…
Υunana ders vermek kaderimizdir"!. Η παραπάνω επιγραφή "κοσμεί" τουρκική στρατιωτική μονάδα σε νησί του Αιγαίου και σε ελεύθερη απόδοση σημαίνει "Το πεπρωμένο μας είναι να δίνουμε μαθήματα στους Έλληνες".. Αυτή την φορά νομίζω ότι ήρθε η σειρά να κάνουμε μια αφιέρωση στον κύριο ΑΝΥΠΕΞ ο οποίος δήλωσε μόλις εχθές πως «με την Τουρκία μοιραζόμαστε πολύτιμες εμπειρίες (....) από το πρόσφατο παρελθόν και αναφέρομαι στη συνεργασία που είχαμε στη χρονική περίοδο 1999-2004».
Αφιερωμένη λοιπόν, στις πολύτιμες οθωμανικές εμπειρίες του κυρίου Δρούτσα..
ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΤΙΔΑΣ!
Το Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ) ενημερώθηκε από το Α’ Εργαστήριο Μικροβιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης για την εργαστηριακή διάγνωση 11 περιστατικών εγκεφαλίτιδας που πιθανώς οφείλεται στον "ιό του Δυτικού Νείλου" (ή άλλον παρόμοιο ιό) σε άτομα από ορισμένες περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας.
Από αυτά, 2 έχουν επιβεβαιωθεί και 9 είναι πιθανά.
Παρ' ότι η τελική τεκμηρίωση της διάγνωσης με τεχνικές μοριακής βιολογίας ακόμη εκκρεμεί, σε σύσκεψη που συγκάλεσε ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Αντώνης Δημόπουλος με τους εμπειρογνώμονες του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ αποφασίστηκε να ληφθούν τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα.
Ο διοικητής του Λοιμωδών Νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, Πέτρος Σερίδης, τόνισε ότι από τις αρχές Ιουλίου εισήχθησαν 24 ασθενείς με λοιμώξεις του κεντρικού νευρικού συστήματος (εγκεφαλίτιδα και ιογενή μηνιγγίτιδα), ενώ πέρσι την αντίστοιχη περίοδο παρουσιάστηκαν 7 περιστατικά. Δύο γυναίκες άνω των 75 ετών κατέληξαν. Οι ασθενείς είναι από Γιαννιτσά, Κιλκίς, Βέροια και Κατερίνη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΕΕΛΠΝΟ, επιδημίες "πυρετού του Δυτικού Νείλου" σε ανθρώπους έχουν εκδηλωθεί από το 1996 σε διάφορες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όπως Γαλλία, Ισπανία, Ρουμανία, Ουγγαρία) και πρόσφατα στην Ιταλία και Πορτογαλία. Επίσης, από το 1999 έως και σήμερα έχει εμφανιστεί μεγάλος αριθμός κρουσμάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ο ιός του Δυτικού Νείλου μεταδίδεται με το τσίμπημα μολυσμένων κουνουπιών, ενώ οι προσβεβλημένοι ασθενείς δεν μεταδίδουν τη νόσο.
Στη μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων, οι ασθενείς εμφανίζουν ήπια νόσο με πυρετό και ενδεχομένως μυϊκούς πόνους ή δεν εμφανίζουν καθόλου συμπτώματα. Σε μικρό μόνο ποσοστό (<1%) των ασθενών -και κυρίως σε ηλικιωμένα άτομα- εμφανίζονται επιπλοκές από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, όπως μηνιγγίτιδα ή εγκεφαλίτιδα, που στην πλειονότητα των περιπτώσεων έχουν καλή πορεία.
Το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες Υγειονομικές Περιφέρειες, έχει λάβει μέτρα για την έγκαιρη διάγνωση και δήλωση των περιστατικών από τους φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας.
Επιπλέον, συνιστά τη διενέργεια συμπληρωματικών προγραμμάτων κωνοποκτονίας σε ειδικές περιπτώσεις - πέρα από αυτές που γίνονται ετησίως βάσει των σχετικών οδηγιών του υπουργείου προς τις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις.
Τέλος, συνιστά τη λήψη ατομικών μέτρων προστασίας από το τσίμπημα κουνουπιών, όπως η χρήση εντομοαπωθητικών, αντικουνουπικών πλεγμάτων (σίτες), ενδυμάτων που καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του σώματος (μακριά μανίκια και παντελόνια) κλπ.
Από αυτά, 2 έχουν επιβεβαιωθεί και 9 είναι πιθανά.
Παρ' ότι η τελική τεκμηρίωση της διάγνωσης με τεχνικές μοριακής βιολογίας ακόμη εκκρεμεί, σε σύσκεψη που συγκάλεσε ο γενικός γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Αντώνης Δημόπουλος με τους εμπειρογνώμονες του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ αποφασίστηκε να ληφθούν τα απαραίτητα προληπτικά μέτρα.
Ο διοικητής του Λοιμωδών Νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, Πέτρος Σερίδης, τόνισε ότι από τις αρχές Ιουλίου εισήχθησαν 24 ασθενείς με λοιμώξεις του κεντρικού νευρικού συστήματος (εγκεφαλίτιδα και ιογενή μηνιγγίτιδα), ενώ πέρσι την αντίστοιχη περίοδο παρουσιάστηκαν 7 περιστατικά. Δύο γυναίκες άνω των 75 ετών κατέληξαν. Οι ασθενείς είναι από Γιαννιτσά, Κιλκίς, Βέροια και Κατερίνη.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΚΕΕΛΠΝΟ, επιδημίες "πυρετού του Δυτικού Νείλου" σε ανθρώπους έχουν εκδηλωθεί από το 1996 σε διάφορες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης (όπως Γαλλία, Ισπανία, Ρουμανία, Ουγγαρία) και πρόσφατα στην Ιταλία και Πορτογαλία. Επίσης, από το 1999 έως και σήμερα έχει εμφανιστεί μεγάλος αριθμός κρουσμάτων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής.
Ο ιός του Δυτικού Νείλου μεταδίδεται με το τσίμπημα μολυσμένων κουνουπιών, ενώ οι προσβεβλημένοι ασθενείς δεν μεταδίδουν τη νόσο.
Στη μεγάλη πλειονότητα των περιπτώσεων, οι ασθενείς εμφανίζουν ήπια νόσο με πυρετό και ενδεχομένως μυϊκούς πόνους ή δεν εμφανίζουν καθόλου συμπτώματα. Σε μικρό μόνο ποσοστό (<1%) των ασθενών -και κυρίως σε ηλικιωμένα άτομα- εμφανίζονται επιπλοκές από το Κεντρικό Νευρικό Σύστημα, όπως μηνιγγίτιδα ή εγκεφαλίτιδα, που στην πλειονότητα των περιπτώσεων έχουν καλή πορεία.
Το υπουργείο Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης, σε συνεργασία με τις εμπλεκόμενες Υγειονομικές Περιφέρειες, έχει λάβει μέτρα για την έγκαιρη διάγνωση και δήλωση των περιστατικών από τους φορείς παροχής υπηρεσιών υγείας.
Επιπλέον, συνιστά τη διενέργεια συμπληρωματικών προγραμμάτων κωνοποκτονίας σε ειδικές περιπτώσεις - πέρα από αυτές που γίνονται ετησίως βάσει των σχετικών οδηγιών του υπουργείου προς τις νομαρχιακές αυτοδιοικήσεις.
Τέλος, συνιστά τη λήψη ατομικών μέτρων προστασίας από το τσίμπημα κουνουπιών, όπως η χρήση εντομοαπωθητικών, αντικουνουπικών πλεγμάτων (σίτες), ενδυμάτων που καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του σώματος (μακριά μανίκια και παντελόνια) κλπ.
To "Πϊρι Ρέϊς" 40 μίλια έξω από τις κυπριακές ακτές με 48 ισραηλινά μαχητικά από πάνω του!
Στην κυπριακή υφαλοκρηπίδα βρίσκεται από τα ξημερώματα της Τρίτης το "Πϊρι Ρέϊς", αλλά από την αρχή σχεδόν του πλού του απέκτησε μία ισχυρή συντροφιά: Τέσσερα ισραηλινά "πακέτα" COMAO των 12 μαχητικών έκαστο, τα οποία σκούντο επί δύο ημέρες στην ίδιαακριβώς περιοχή που εκινείτο το "Πίρι ΡέΙς"! Αυτή την στιγμή το τουρκικό ερευνηιτκό σκάφος βρίσκεται δυτικά της Πάφου σε απόσταση μόλις 40 μιλίων από τις ακτές της Κύπρου (εντός της ακτίνας δράσης των κυπριακών επάκτιων πυροβολαρχιών ΜΜ-40 Εxocet Βlock ΙΙ) πραγματοποιώντα και πάλι έρευνες για πετρέλαιο. Xθες άλλα δύο ισραηλινά μαχητικά κατευθυνόμενα στην Ουγγαρία ανεφοδιάστηκαν από αεροσκάφη-τάνκερ μεταξύ του ελληνικού κια του κυπριακού FIR.
Η ύπαρξη τόσο μεγάλης δύναμης ισραηλινών αεροσκαφών στην Α.Μεσόγειο μετά από έγκριση της κυπριακής κυβέρνησης για την άσκηση εντός του FIR της Λευκωσίας (και σε τμήμα του FIR της Αθήνας) μόνο τυχαία δεν είναι: Κύπρος και Ισραήλ "τα έχουν βρει" σε ότι αφορά τις ΑΟΖ και το Τελ Αβίβ έχει συνταχθεί πλήρως με τις θέσεις της Λευκωσίας στο θέμα αυτό.
Η ύπαρξη τόσο μεγάλης δύναμης ισραηλινών αεροσκαφών στην Α.Μεσόγειο μετά από έγκριση της κυπριακής κυβέρνησης για την άσκηση εντός του FIR της Λευκωσίας (και σε τμήμα του FIR της Αθήνας) μόνο τυχαία δεν είναι: Κύπρος και Ισραήλ "τα έχουν βρει" σε ότι αφορά τις ΑΟΖ και το Τελ Αβίβ έχει συνταχθεί πλήρως με τις θέσεις της Λευκωσίας στο θέμα αυτό.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)

































