ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 10 Αυγούστου 2010

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΙΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΥΒΕΡΝΑΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ.



Για να δείτε ποια οικογένεια κυβερνάει αυτο τον τόπο διαβάστε την παρακάτω δήλωση του κυρίου Νίκου Παπανδρέου. «Είμαι 37 ετών στην καρδιά της ελληνικής πολιτικής. Δεν ξέρω αν ο Γουόλτερ σου είπε για το υπόβαθρό μου. Είμαι μισός Αμερικανός και μισός Έλληνας. Γεννημένος στο Σαν Φρανσίσκο, είμαι μετανάστης στην Ελλάδα. Ο παππούς μου και ο πατέρας μου είναι ίσως οι πιο διάσημοι και κακόφημοι πολιτικοί στην Ελλάδα από το 1900. Αυτή τη στιγμή ο πατέρας μου είναι επικεφαλής αυτής της καταραμένης χώρας σαν πρωθυπουργός, για ακόμη μια φορά. Ο αδελφός μου είναι βουλευτής με το πνεύμα της δεκαετίας του ’60. Η μητέρα μου προήδρευε και προεδρεύει σε διάφορες γυναικείες οργανώσεις. Ο γαμπρός μου 100% είναι πολιτικός για τα πανηγύρια. Περιστασιακά και εγώ ο ίδιος στήνω μια παράσταση ως υιός του. Είμαι ένας μεταμφιεσμένος Έλληνας με αμερικανική καρδιά.».



Νίκος Παπανδρέου (Επιστολή προς την Αμερικανίδα φίλη του Χριστίνα Βαρντ – Περιοδικό «Νέμεσις», τεύχος Ιανουαρίου-Φεβρουαρίου 2004)

1 σχόλιο:

  1. Δεν φταίει ο Νίκος Παπανδρέου που γεννήθηκε από οικογένεια πολιτικών (και μάνα αμερικανή) που όσο κάποιοι την έχουν μισήσει άλλη τόση την έχουν λατρέψει. Τα περισσότερα παιδία των πολιτικών μισούν την πολιτική ακόμη και αν ακολουθούν αργότερα τα βήματα του πατέρα γιατί η πολιτική έχει χρήμα έχει δόξα γιατί τα έχει όλα και συμφέρει . Δεν φταίει αυτός αν νιώθει περισσότερο αμερικανός και λιγότερο Έλληνας και κατά την άποψή μου δεν είναι εκεί το κακό. Το κακό είναι που τους έχουν μάθει να πως μας κοροϊδεύουν, πώς να τους λατρεύομαι και να τους θαυμάζουμε για τον πατριωτισμό τους. Όλα αυτά τα οφείλουν στους συμπατριώτες αμερικανούς που είναι η μεγαλύτεροι δάσκαλοι του ψεύδους αυτοί: «σε παίρνουν βόδι και σε κάνουν πολιτικό »

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΣΕΜΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.