ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Τρίτη 19 Οκτωβρίου 2010
Επικίνδυνη ομολογία του Ρ.Τ.Ερντογάν: "Δεν ελέγχω τους στρατιωτικούς - Απλά κάνω συστάσεις"!
Επικίνδυνες θέσεις εκφράζει σήμερα σε συνέντευξή του στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ο πρωθυπουργός της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν. Ουσιαστικά «νίπτει τα χείρας του» και ομολογεί ότι δεν μπορεί να ελέγξει τις ένοπλες δυνάμεις της Τουρκίας προχωρόντας απλώς σε … «συστάσεις» (!) προς το στρατιωτικό κατεστημένο "να μην πετάνε επάνω από ελληνικά νησιά" και (άκουσον-άκουσον!) ότι "λαμβάνει σαφείς αποστάσεις από τις επιλογές που ακολουθούν οι ένοπλες δυνάμεις της χώρας του". Που σημαίνει ότι δεν έχει καμία δύναμη να ελέγξει τους στρατιωτικούς. Άρα τι ακριβώς μπορεί να εγγυηθεί ο Τούρκος πρωθυπουργός πέρα από τις επικοινωνιακές αερολογίες του;
Μάλιστα τα λεχθέντα στην συνέντευξη από τον Ρ.Τ. Ερντογάν αγγίζουν τα όρια του γελοίου που μόνο ραγιάδες οσφυοκάμπτες θα μπορούσαν να τα εκλάβουν στα σοβαρά. Υποστήριξε ανερυθρίαστα ότι οι πτήσεις πάνω από τα νησιά «δε γίνονται τόσο συχνά όσο παλιά» και μας το παίζει και ολίγον … "Ονούρ" με το δραματικά γελοίο επιχείρημα: «Εμείς θέλουμε να μη γίνονται καθόλου πτήσεις αλλά το Γενικό Επιτελείο Στρατού έχει μία «ευαισθησία» και εγώ στεναχωριέμαι». Α, τον κακομοίρη τι τραβάει! Και γιατί δεν παραιτείται αφού το Γενικό Επιτελείο «τον γράφει» κανονικά;
Η συνέντευξη δίνεται στον δημοσιογράφο Αλέξη Παπαχελά για την εκπομπή του ΣΚΑΪ «Νέοι Φάκελοι». Εδώ πλέον επιβεβαιώνονται όλοι εκείνοι μεταξύ και κυρίως οι Έλληνες στρατιωτικοί, οι οποίοι θεωρούν ότι σήμερα, λόγω της σφοδρής σύγκρουσης κεμαλικών και νεο-οθωμανών στην Τουρκία, η κατάσταση στο Αιγαίο ενέχει περισσότερους κινδύνους από οποιαδήποτε άλλη φορά στο παρελθόν. Χαρακτηριστική απόδειξη είναι η επιχείρηση «Βαριοπούλα» με το σενάριο της κατοχής του Βορείου Έβρου, αλλά και η αναβάθμιση και προσαρμογή των τουρκικών σχεδίων της «Βαριοπούλας», όπως αποκαλύπτει η ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ που κυκλοφορεί.
Αλλά στην συνέντευξή του ο Ρ.Τ.Ερντογάν λέει και άλλα πολλά ενδιαφέροντα, όπως ότι «Δεν πρόκειται να προχωρήσει σε μονομερείς κινήσεις στο Αιγαίο» (δηλαδή ζητεί να δηλώσουμε ότι παραιτούμεθα του δικαιώματος επέκτασης των χωρικών μας υδάτων στα 12 μίλια για να άρει το casus belli, αποδεικνύοντας), ρίχνει την καραμέλα της συνεκμετάλλευσης στο Αιγαίο, δηλώνει ότι αρνείται να έρθει στην Αθήνα αν παρευρεθεό ι Μ.Νετανιάχου (ελπίζουμε ο Ισραηλινός πρωθυπουργός να μην φοβηθεί τον Τούρκο ομόλογό του) κατηγορώντας την ισραηλινή κυβέρνηση για «Πολιτική θρασύτητα».
Από εκεί και πέρα λέει ότι « Δεν βλέπω γιατί να μην υπάρξει συμφωνία στο Αιγαίο και θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι για συνεργασία... Με το φίλο μου τον κ. Παπανδρέου προσπαθούμε να αλλάξουμε την πορεία των πραγμάτων.»
Ο Ταγίπ Ερντογάν ρωτήθηκε ακόμα για τις πτήσεις τουρκικών αεροσκαφών πάνω από το Αιγαίο.
Πάνω σε αυτό, όμως, επέρριψε ευθύνες στην ελληνική πλευρά, λέγοντας ότι η Ελλάδα κάνει πτήσεις μέχρι τη δική μας υφαλοκρηπίδα και εδώ χρειάζεται μία αλληλοκατανόηση μόλις χθες το defencenet.gr αποκάλυψε ότι θεωρούν τουρκικό εναέριο χώρο την περιοχή του Αγαθονησίου. «Αν ένα σκάφος απογειώνεται από τη μία χώρα, ένα άλλο αεροσκάφος θα πρέπει να απογειωθεί και από την άλλη» Και βάζει στην μέση την ΝΑΤΟποίηση του Αιγαίου: «Οι πτήσεις θα πρέπει να ελέγχονται από το ΝΑΤΟ»
Από εκεί και πέρα μιλάει και για «αλλαγή της ψυχολογίας της κοινής γνώμης» (που προφανώς δεν πρέπει να αντιδρά όταν τα τουρκικά μαχητικά παραβιάζουν τα σύνορά μας) Αλλά θα πρέπει να αλλάξουμε και την ψυχολογία της κοινής γνώμης , αν μην βλέπει δηλαδή τα πράγματα από την στρατιωτική πλευρά. Νομίζω ότι υπάρχει μία κόπωση απ΄αυτή τη συζήτηση».
Καμία κόπωση αγαπητέ Ταγίπ! Εδώ είναι οι ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις και σας περιμένουν απόλυτα ξεκούραστες…
"Καθάρισαν" χωρίς ούτε ένα ευρώ πρόστιμο οι Vodafone και Ericsson για τις υποκλοπές!
Πως μπορείς να ζητήσεις από τον απλό πολίτη θυσίες, όταν συμβαίνουν αυτά: Ακύρωσε η Ολομέλεια του Συμβουλίου της Επικρατείας ως μη νόμιμες τις αποφάσεις της Αρχής Διασφάλισης του Απορρήτου των Επικοινωνιών (ΑΔΑΕ) το 2007 με τις οποίες επιβλήθηκε πρόστιμο 76 εκατομμυρίων ευρώ στην εταιρεία κινητής τηλεφωνίας Vodafone και πρόστιμο 7,3 εκατομ. ευρώ στην εταιρεία Έρικσον για τις τηλεφωνικές υποκλοπές που αποκαλύφθηκαν το 2006. Έγκλημα κατά της Δημοκρατίας, χωρίς την παραμικρή τιμωρία... Το πρόστιμο στην Vodafone επιβλήθηκε για παράβαση της νομοθεσίας περί απορρήτου των επικοινωνιών και στην Έρικσον, η οποία ήταν προμηθευτής του λογισμικού της Vodafone, με το σκεπτικό ότι δεν
έπραξε τα δέοντα προκειμένου να προληφθούν και αποτραπούν οι υποκλοπές.
Ειδικότερα, η Ολομέλεια του ΣτΕ με τις υπ’ αριθμ. 3319 και 3320/2010 αποφάσεις και με πρόεδρο τον Κων. Μενουδάκο, έκρινε ότι οι συνεδριάσεις των μελών της ΑΔΑΕ δεν γίνονται δημόσια ενώ πρέπει να είναι δημόσιες βάσει τους Συντάγματος και η μη δημοσιότητα αυτή είχε ως αποτέλεσμα οι αποφάσεις που ελήφθησαν για την Vodafone και την Έρικσον να είναι άκυρες.
Η Ολομέλεια του ΣτΕ αφού έλαβε υπ’ όψιν της την Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου που επιτάσσει τον κανόνα της «δίκαιης δίκης» (άρθρο 6) και τις επιταγές του Συντάγματος για το απόρρητο των επικοινωνιών και του τρόπου λειτουργίας ανεξάρτητων Αρχών (άρθρα 19 και 101Α), έκρινε ότι ο κανονισμός εσωτερικής λειτουργίας της ΑΔΑΕ ο οποίος «θεσπίζει απαγόρευση της δημοσιότητας των συνεδριάσεων της Αρχής» είναι παράνομος, καθώς αυτές πρέπει να είναι δημόσιες.
Ακόμη, αναφέρει η Ολομέλεια του ΣτΕ ότι οι αποφάσεις «με τις οποίες επιβάλλονται κυρώσεις εις βάρος διοικουμένων, επιβάλλεται να εκδίδονται ύστερα από προηγηθείσα συνεδρίαση, στην οποία θα είναι ελεύθερη η είσοδος στο κοινό, να είναι δε το κείμενό τους προσιτό σε κάθε ενδιαφερόμενο πολίτη».
Τέλος, ανέπεμψε και τις δύο υποθέσεις στην ΑΔΑΕ προκειμένου να εκδώσει άλλες νέες νόμιμες αποφάσεις προστίμων στις δύο εταιρείες.
Τώρα, αυτό είναι Δικαιοσύνη;
Άγκυρα: "Τουρκικός εναέριος χώρος το Αγαθονήσι - Τον παραβιάζουν τα ελληνικά μαχητικά"!
Τουρκικό εναέριο χώρο χαρακτήρισε για πρώτη φορά επίσημα η Άγκυρα, όπως αποκαλύπτει σήμερα για πρώτη φορά το defencenet.gr, την εναέρια περιοχή του Αγαθονησίου! Κατ’αυτό τον τρόπο θεωρεί ότι τα δύο ελληνικά F-16C που έσπευσαν στην περιοχή για να αναχαιτίσουν τα τουρκικά αεροσκάφη που έκαναν υπέρπτηση στο Αγαθονήσι( για την οποία σήμερα σε συνέντευξή του ο Τούρκους πρωθυπουργός δηλώνει με κροκοδείλια δάκρυα ότι "Λυπάται που συνέβη") παραβίασαν τον τουρκικό εναέριο χώρο και μάλιστα σε μεγάλο βάθος, όπως υποστηρίζει το τουρκικό ΓΕΕΘΑ! Η Άγκυρα υποστηρίζει ότι τα ελληνικά μαχητικά εισήλθαν στον τουρκικό εναέριο χώρο κατά 4 ν.μ.! Σε επικοινωνία που είχαμε και με το ΓΕΕΘΑ και με το ΓΕΑ αυτό αποκλείστηκε κατηγορηματικά και τέθηκαν στην διάθεση του defencenet.gr όλα τα πειστήρια της πτήσης. Η πραγματικότητα είναι ότι η Άγκυρα θεωρεί την περιοχή του Αγαθονησίου ότι είναι τουρκική.
Γράφουν συγκεκριμένα στην αναφορά τους «(257) 12 Νοεμβρίου 2010 Χερσόνησος Dlek/ Νότια της επαρχίας Αϊδινίου - Δύο F-16 προερχόμενα από τη Νέα Αγχίαλο, εισήλθαν 4 ναυτικά μίλια στον εναέριο χώρο μας, στην περιοχή Χερσόνησος Dilek/ Νότια της επαρχίας Αϊδινίου, όπου παρέμειναν για 2 λεπτά, κάνοντας παραβίαση».
(257 12 Ekim 2010 Dilek Yarımadası / Aydın Güneyi Yunanistan'ın N.Ankhialos meydanından kalkan, anılan ülkeye ait 2XF-16 uçağı, Dilek Yarımadası / Aydın güneyinde, 4 deniz mili içeriye girerek, hava sahamızı 2 dakika süre ile ihlal etmiştir).
(http://www.tsk.tr/HABERLER_ve_OLAYLAR/2_Hava_Ihlalleri/tatbikat_ucuslarinda_yunanistanin_mudahalesi_2010.htm)
Τι σημαίνει αυτό: Εγείρουν πλέον ιδιοκτησιακές απαιτήσεις και για τα νησιά της περιοχής. Γιατί δεν μπορεί να θεωρούν τουρκικό εναέριο χώρο, τον εναέριο χώρο που βρίσκεται επάνω από ελληνικό έδαφος. Από ελληνική πλευράς δεν έχει υπάρχει ούτε «κιχ» για την απίστευτη και αυθαίρετη τουρκική κίνηση. Ούτε από το ΓΕΕΘΑ, ούτε από το λαλίστατο κατά τα άλλα ΥΠ.EΞ.
Στο μεταξύ, όπως γράφουν σήμερα ΤΑ ΝΕΑ, σε νέου τύπου προκλητική τακτική αµφισβήτησης ελληνικών δικαιωµάτων και αρµοδιοτήτων εφήρµοσε δύο φορές την προηγούµενη εβδοµάδα η Αγκυρα στον εναέριο χώρο του Αιγαίου αξιώνοντας από ελληνικά µαχητικά αεροσκάφη µε επίκληση του ΝΑΤΟ να φύγουν από τον διεθνή εναέριο χώρο όπου πραγµατοποιούσαν αναγνώριση - αναχαίτιση τουρκικών F-16 στο FΙR Αθηνών χωρίς σχέδια, έχοντας νωρίτερα παραβιάσει τον εθνικό εναέριο χώρο.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr
Γράφουν συγκεκριμένα στην αναφορά τους «(257) 12 Νοεμβρίου 2010 Χερσόνησος Dlek/ Νότια της επαρχίας Αϊδινίου - Δύο F-16 προερχόμενα από τη Νέα Αγχίαλο, εισήλθαν 4 ναυτικά μίλια στον εναέριο χώρο μας, στην περιοχή Χερσόνησος Dilek/ Νότια της επαρχίας Αϊδινίου, όπου παρέμειναν για 2 λεπτά, κάνοντας παραβίαση».
(257 12 Ekim 2010 Dilek Yarımadası / Aydın Güneyi Yunanistan'ın N.Ankhialos meydanından kalkan, anılan ülkeye ait 2XF-16 uçağı, Dilek Yarımadası / Aydın güneyinde, 4 deniz mili içeriye girerek, hava sahamızı 2 dakika süre ile ihlal etmiştir).
(http://www.tsk.tr/HABERLER_ve_OLAYLAR/2_Hava_Ihlalleri/tatbikat_ucuslarinda_yunanistanin_mudahalesi_2010.htm)
Τι σημαίνει αυτό: Εγείρουν πλέον ιδιοκτησιακές απαιτήσεις και για τα νησιά της περιοχής. Γιατί δεν μπορεί να θεωρούν τουρκικό εναέριο χώρο, τον εναέριο χώρο που βρίσκεται επάνω από ελληνικό έδαφος. Από ελληνική πλευράς δεν έχει υπάρχει ούτε «κιχ» για την απίστευτη και αυθαίρετη τουρκική κίνηση. Ούτε από το ΓΕΕΘΑ, ούτε από το λαλίστατο κατά τα άλλα ΥΠ.EΞ.
Στο μεταξύ, όπως γράφουν σήμερα ΤΑ ΝΕΑ, σε νέου τύπου προκλητική τακτική αµφισβήτησης ελληνικών δικαιωµάτων και αρµοδιοτήτων εφήρµοσε δύο φορές την προηγούµενη εβδοµάδα η Αγκυρα στον εναέριο χώρο του Αιγαίου αξιώνοντας από ελληνικά µαχητικά αεροσκάφη µε επίκληση του ΝΑΤΟ να φύγουν από τον διεθνή εναέριο χώρο όπου πραγµατοποιούσαν αναγνώριση - αναχαίτιση τουρκικών F-16 στο FΙR Αθηνών χωρίς σχέδια, έχοντας νωρίτερα παραβιάσει τον εθνικό εναέριο χώρο.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr
Νέα μέτρα, βασικά φορολογικά, έρχονται μετά τις εκλογές του Νοεμβρίου
ΤΑ ΛΕΓΑΜΕ ΠΡΙΝ ΛΙΓΕΣ ΗΜΕΡΕΣ.
Την λήψη νέων μέτρων προανήγγειλε ουσιαστικά ο αρμόδιος Επίτροπος, Όλι Ρεν, εάν η Eurostat αναθεωρήσει σημαντικά προς τα πάνω το ελληνικό έλλειμμα και χρέος. Η Eurostat σύμφωνα με πηγές των Βρυξελλών, έχει αναθεωρήσει το έλλειμμα από 13,7% σε 15,8%!
Ο αρμόδιος για την Eurostat, Όλι Ρεν, δήλωσε ότι στόχος είναι η επίτευξη συμφωνίας ανάμεσα στις κοινοτικές και τις ελληνικές υπηρεσίες, ως τις 22 Οκτωβρίου, οπότε θα δημοσιοποιηθούν τα οριστικά στατιστικά στοιχεία των κρατών μελών της ΕΕ για το 2009.
Δεν απέκλεισε, ωστόσο, το ενδεχόμενο να παραταθεί η εξέταση των ελληνικών στοιχείων από τη Eurostat ως τις 15 Νοεμβρίου, ούτως ώστε, όπως είπε χαρακτηριστικά, τόσο η ελληνική κυβέρνηση, όσο και η ΕΕ και το ΔΝΤ να έχουν μια ξεκάθαρη εικόνα για τη δημοσιονομική κατάσταση της χώρας, η οποία θα ληφθεί υπόψη κατά τις διαδικασίες κατάρτισης του κρατικού προϋπολογισμού της Ελλάδας για το 2011. Πρακτικά για να μην ανακοινωθούν πριν τις εκλογές τα επώδυνα νέα μέτρα.
Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ:Ο ΤΖΟΡΤΖ ΣΟΡΟΣ ΣΥΓΧΑΙΡΕΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΤΟΥ "ΜΠΡΑΒΟ,ΤΑ ΠΑΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ"-ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΥΣ...ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΔΝΤ!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ ΤΟΥ "ΘΕΜΑΤΟΣ"
Οταν το Αρχιλαμόγιο, Ο Αρχιτοκογλύφος, ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ, Ο Εβραίος George Soros , αυτός που επένδυσε δισ.Ευρώ για την χρεοκοπία της χώρας κάνει τέτοιες δηλώσεις τότε έχουμε τις αποδείξεις που θέλουμε για όλα αυτά που ξέρουμε.
Οταν το Αρχιλαμόγιο, Ο Αρχιτοκογλύφος, ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ, Ο Εβραίος George Soros , αυτός που επένδυσε δισ.Ευρώ για την χρεοκοπία της χώρας κάνει τέτοιες δηλώσεις τότε έχουμε τις αποδείξεις που θέλουμε για όλα αυτά που ξέρουμε.
Δίνουν πακτωλό εκατομμυρίων στα χρεωκοπημένα ΜΜΕ.Το αντάλλαγμα το φαντάζεστε όλοι….
Οι πληροφορίες από το κυβερνητικό στρατόπεδο υποστηρίζουν ότι στο επόμενο χρονικό διάστημα θα εξαγγελθεί σχέδιο για τη... στήριξη των θέσεων εργασίας στο χώρο του Τύπου. Με άλλα λόγια σκέφτονται να στείλουν έναν πακτωλό εκατομμυρίων στα χρεοκοπημένα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης κι ασφαλώς τα Μέσα αυτά θα είναι όμηροι στη συνέχεια στις όποιες ορέξεις της εξουσίας.
Θα είναι προκλητικό να παρέμβει με αυτό τον τρόπο το κράτος για να «σώσει» έναν δοκιμαζόμενο από την κρίση κλάδο, όταν την ίδια ώρα ολόκληρη η χώρα έχει ανάγκη μιας ανάλογης αρωγής. Για ποιόν λόγο, άραγε, πέραν από τον προφανή της χειραγώγησης της κοινής γνώμης, έχει νόημα μία τέτοια ενέργεια; Δεν είναι προκλητικό το κράτος να δείχνει κάθε φορά... το φιλάνθρωπο πρόσωπό του επιλεκτικά μόνο απέναντι στον Τύπο και στις ΠΑΕ, όταν αρνείται τα φάρμακα στο συνταξιούχο που τα έχει απόλυτη ανάγκη για την επιβίωσή του;
Κι έπειτα, για ποιόν Τύπο μιλάμε; Στην Ελλάδα έχουμε πλειάδα εφημερίδων, τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών, μεγαλύτερο αριθμό από οποιοδήποτε άλλο μέρος του κόσμου σε σχέση με τον πληθυσμό της χώρας, που ζουν σχεδόν αποκλειστικά από την κρατική διαφήμιση ή από χαριστικές διατάξεις, όπως η υποχρέωση των επιχειρήσεων στην εποχή του internet να δημοσιεύουν σε εφημερίδες τους ισολογισμούς τους.
Ο Τύπος στην Ελλάδα είναι επιδοτούμενος από τις εκάστοτε κυβερνήσεις εδώ και δεκαετίες. Γι΄ αυτό κι έχει φτάσει στα σημερινά του αδιέξοδα. Είναι ένας χρόνιος ασθενής που ζει μόνο με τη βοήθεια του αναπνευστήρα και με τον κίνδυνο να πάψει να αναπνέει αν κάποιος τραβήξει το καλώδιο από την πρίζα.
Είναι αστείο να ακούει κανείς τους πολιτικούς να κατακεραυνώνουν τη διαπλοκή, όταν οι ίδιοι την επιδιώκουν. Είναι επικίνδυνο για τη Δημοκρατία να ελέγχεται με αυτό τον τρόπο ο Τύπος και η ελεύθερη διακίνηση των ιδεών.
Πολύ φοβόμαστε ότι σε λίγο καιρό εμείς οι δημοσιογράφοι θα περπατάμε στο δρόμο και θα φοβόμαστε για τη σωματική μας ακεραιότητα, αν δώσουμε στον κόσμο την αίσθηση ότι δεν ελέγχουμε την εξουσία, όπως είναι ο ρόλος μας, αλλά είμαστε υπηρέτες της, τσιράκια της.
Να χαθούν τόσες θέσεις εργασίας; Είναι ένα εύλογο ερώτημα. Θα είχε νόημα να το θέσουμε αν το κράτος ακολουθούσε ανάλογη πολιτική και για άλλους δοκιμαζόμενους από την κρίση κλάδους. Αλλά δεν το κάνει, στο όνομα της Ελεύθερης Οικονομίας. Γιατί οι εφημερίδες και οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα πρέπει να αποτελέσουν την εξαίρεση;
Ευχόμαστε να μην προχωρήσει η «ρύθμιση» που γίνεται αποκλειστικά και μόνο για να σωθούν για άλλη μία φορά με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων οι χρεοκοπημένοι εκδότες. Διότι και στο χώρο του Τύπου θα πρέπει να λειτουργήσει κάποτε, επιτέλους, ο ανταγωνισμός. Την ίδια ώρα που κάποιοι ζουν χάρη στην κρατική διαφήμιση, κάποιοι άλλοι μοχθούν για να κερδίσουν τον αναγνώστη. Επενδύουν χρήματα σε ανθρώπινο δυναμικό, σε νέες τεχνολογίες. Με την παρέμβαση του κράτους ισοπεδώνουμε κι αυτές τις σοβαρές προσπάθειες...
Θανάσης Μαυρίδης
thanasis.mavridis@capital.gr
ΠΗΓΗ: Πηγή: www.capital.gr
Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010
Προτάσεις του υπουργείου Παιδείας στοχεύουν στην αποχριστιανοποίηση της ελληνικής εκπαίδευσης.
Προτάσεις επιτροπής εκπαιδευτικών προς το υπουργείο Παιδείας για τη μετατροπή του μαθήματος από υποχρεωτικό σε επιλεγόμενο προκαλούν την αντίδραση ιεραρχών και θεολόγων.
Oργή στην Ιεραρχία και αναστάτωση στους φοιτητές των θεολογικών σχολών και στους θεολόγους όλης της χώρας προκαλούν οι προτάσεις που επεξεργάζεται ειδική επιτροπή του υπουργείου Παιδείας για την κατάργηση της υποχρεωτικής διδασκαλίας του μαθήματος των Θρησκευτικών στο λύκειο. Το θέμα έχει τεθεί επανειλημμένως στον Αρχιεπίσκοπο κ. Ιερώνυμο από ιεράρχες, κληρικούς, πανεπιστημιακούς καθηγητές αλλά και τις ενώσεις των θεολόγων σε όλη τη χώρα. «Από δημοσιεύματα πληροφορηθήκαμε το σχέδιο για το νέο αναλυτικό πρόγραμμα της Β Δ και της Γ Δ λυκείου, όπου με λύπη διαπιστώσαμε ότι το μάθημα των Θρησκευτικών εντάσσεται στην κατηγορία των επιλεγομένων μαθημάτων και μάλιστα τελευταίο στην ομάδα των κοινωνικών επιστημών. Αυτό εκτιμούμε ότι σημαίνει πλήρη περιφρόνηση του μαθήματος και ουσιαστική κατάργησή του» επισημαίνει σε επιστολή του προς την υπουργό Παιδείας κυρία Αννα Διαμαντοπούλου ο κοσμήτωρ της Θεολογικής Σχολής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κ. Μιχαήλ Τρίτος.
Το θέμα άρχισε να γίνεται γνωστό στις αρχές του μήνα και οι
αντιδράσεις εντάθηκαν όταν το υπουργείο Παιδείας δεν διέψευσε τις πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότητας. Δεκάδες μητροπολίτες, ακόμη και οι φίλοι και οι υποστηρικτές του κ. Ιερωνύμου, ζητούν την άμεση και δυναμική απάντηση της Εκκλησίας στα σχέδια της επιτροπής του υπουργείου προκειμένου, όπως επισημαίνουν, να διαφυλαχθεί ο χαρακτήρας του μαθήματος και να διασωθούν ταυτόχρονα οι θέσεις εργασίας των καθηγητών που διδάσκουν Θρησκευτικά σε γυμνάσια και λύκεια αλλά και των φοιτητών που σπουδάζουν στις θεολογικές σχολές.
Οι ενώσεις θεολόγων κάνουν λόγο για μεθοδευμένη απαξίωση του κλάδου τους. Οπως επισημαίνεται σε ανακοίνωση της Ενωσης Θεολόγων Μαγνησίας, «αγνοώντας τη συνταγματική κατοχύρωση του μαθήματος που το διασφαλίζει ως βασικό, ουσιώδες και κατά συνέπεια υποχρεωτικό,προχωρούν στη μετατροπή του σε επιλεγόμενο και από εκεί και πέρα όλοι φανταζόμαστε ότι το επόμενο βήμα θα είναι η κατάργησή του». Την ανησυχία τους για το ζήτημα εξέφρασαν σχεδόν όλες οι ενώσεις θεολόγων οι οποίες διαβλέπουν πίσω από τις αποφάσεις της επιτροπής σκοπιμότητες που στοχεύουν στην αποχριστιανοποίηση της ελληνικής εκπαίδευσης. Οπως επισημαίνουν στενοί συνεργάτες του Αρχιεπισκόπου, ο κ. Ιερώνυμος δεν κρύβει τη δυσφορία του για τις προτάσεις της επιτροπής. Μάλιστα τονίζουν ότι ο Αρχιεπίσκοπος προβληματίζεται έντονα και από τις αλλαγές που προτείνονται και για τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας. «Αν αυτές οι προτάσεις υιοθετηθούν από το υπουργείο, τότε η απάντηση της Ιεραρχίας και του Αρχιεπισκόπου θα είναι δυναμική και θα διατυπωθεί σε όλους τους τόνους» δηλώνουν χαρακτηριστικά.
Στη Γεωγραφία Γ’ Λυκείου των Αλβανικών σχολείων διδάσκονται ότι οκτώ νομοί της Ελλάδος είναι Αλβανικοί!!!
Στο εξώφυλλο του βιβλίου ο Χάρτης περιλαμβάνει όλη τη βορειοδυτική Ελλάδα.
Στη «Γεωγραφία της Αλβανίας» που διδάσκεται στην Γ’ Λυκείου των σχολείων της χώρας, οι μαθητές δε μαθαίνουν μόνο για τα σημερινά όρια του Αλβανικού κράτους αλλά, και για τις περιοχές που «αδίκως» - όπως λέει αρκετές φορές στο βιβλίο – το Συμβούλιο των Πρεσβευτών του 1913 άφησε εκτός των ορίων του κράτους Αλβανικές περιοχές (Treva Shqiptare). Στις περιοχές αυτές περιλαμβάνονται 3 νομοί του Μαυροβουνίου, όλο το Κόσσοβο και άλλες τρεις περιοχές της Σερβίας, το μεγαλύτερο μέρος του κράτους των Σκοπίων και 8 νομοί της Ελλάδος. Το βιβλίο αυτό που διδάσκονται και τα Ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου, έχει εξώφυλλο το χάρτη της Αλβανίας να πλαισιώνεται από τις «Αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) εκτός συνόρων.
Στο ξεχωριστό κεφάλαιο με τίτλο «Οι Αλβανικές Περιοχές στην Ελλάδα», σελ. 198 στην εισαγωγή με τίτλο «Σύνθεση και θέση των Αλβανικών περιοχών» αναφέρει: Είναι Αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο Ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων, δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των προσδιορισμό των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων αυτών των περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, νότια των περιοχών της ΦΥΡΟΜ και νοτιοανατολικά του Αλβανικού κράτους μέχρι τον κόλπο της Άρτας (εννοεί τον Αμβρακικό)και αποτελείτε από τις περιοχές, Τσαμουριά, Φλώρινα, Καστοριά, Γρεβενά, Κόνιτσα κλπ.
Η προπαγάνδα των αλβανών για να γίνει ποιο πειστική, στο υποκεφάλαιο «Πληθυσμός και οικονομία» , χρησιμοποιεί τις αρχαιολογικές «ανακαλύψεις» και διαφορά ιστορικά έγγραφα - χωρίς να αναφέρει κανένα - σύμφωνα με τα οποία αυτές οι περιοχές κατοικούνταν από την αρχαιότητα από Αλβανο-ιλλυρικά φύλα, ενώ υπήρχαν και λίγοι Έλληνες!!! Ενώ όταν αναλύει τους νομούς εντός της Αλβανίας όπως του Αργυροκάστρου, Αγίων Σαράντα και Δελβίνου δεν αναφέρει πουθενά την ύπαρξη των Ελλήνων σε αυτές τις περιοχές που είναι πλειοψηφία. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι αυτό είναι το τελευταίο μάθημα της Γεωγραφίας, το μάθημα με το οποίο οι μαθητές αποχαιρετούν το Λύκειο.
Δε χρειάζεται κανείς να έχει ιδιαίτερες ιστορικές γνώσεις για να αποκρούσει αυτές τις γελοιότητες. Όσοι γνωρίζουν λίγη ιστορία ξέρουν ότι πολλές πόλεις της Αρχαίας Ηπείρου υπέφεραν από τις επιδρομές των Ιλλυριών, ενώ η πόλη της Χαονίας Φοινίκης ,που ήταν κάποτε πρωτεύουσα της Ηπείρου, καταστράφηκε ολοσχερώς από τους Ιλλυριούς. Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι τι κάνει η Διακρατική Επιτροπή των Υπουργείων Παιδείας των δύο χωρών που είχε συσταθεί επί υπουργίας Αρσένη ακόμα, για την εξάλειψη εθνικιστικών αναφορών στα σχολικά εγχειρίδια. Εκτός και αν τα συγκεκριμένα κείμενα απαλλάσσονται λόγο βλακείας γιατί τα όρια του εθνικισμού τα ξεπερνούν!!!
Στη «Γεωγραφία της Αλβανίας» που διδάσκεται στην Γ’ Λυκείου των σχολείων της χώρας, οι μαθητές δε μαθαίνουν μόνο για τα σημερινά όρια του Αλβανικού κράτους αλλά, και για τις περιοχές που «αδίκως» - όπως λέει αρκετές φορές στο βιβλίο – το Συμβούλιο των Πρεσβευτών του 1913 άφησε εκτός των ορίων του κράτους Αλβανικές περιοχές (Treva Shqiptare). Στις περιοχές αυτές περιλαμβάνονται 3 νομοί του Μαυροβουνίου, όλο το Κόσσοβο και άλλες τρεις περιοχές της Σερβίας, το μεγαλύτερο μέρος του κράτους των Σκοπίων και 8 νομοί της Ελλάδος. Το βιβλίο αυτό που διδάσκονται και τα Ελληνόπουλα της Βορείου Ηπείρου, έχει εξώφυλλο το χάρτη της Αλβανίας να πλαισιώνεται από τις «Αλβανικές περιοχές» (treva shqiptare) εκτός συνόρων.
Στο ξεχωριστό κεφάλαιο με τίτλο «Οι Αλβανικές Περιοχές στην Ελλάδα», σελ. 198 στην εισαγωγή με τίτλο «Σύνθεση και θέση των Αλβανικών περιοχών» αναφέρει: Είναι Αλβανικές περιοχές που αδίκως προσαρτήθηκαν στο Ελληνικό κράτος το 1913 από το Συμβούλιο των Πρεσβευτών. Οι ιστορικές εξελίξεις, οι μαζικές βίαιες μετακινήσεις των αυτοχθόνων αλβανικών πληθυσμών και η έλλειψη επίσημων στοιχείων, δυσκολεύουν των προσδιορισμό των αλβανικών περιοχών στην Ελλάδα και κυρίως των προσδιορισμό των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων αυτών των περιοχών. Αυτές οι περιοχές βρίσκονται στη βορειοδυτική Ελλάδα, νότια των περιοχών της ΦΥΡΟΜ και νοτιοανατολικά του Αλβανικού κράτους μέχρι τον κόλπο της Άρτας (εννοεί τον Αμβρακικό)και αποτελείτε από τις περιοχές, Τσαμουριά, Φλώρινα, Καστοριά, Γρεβενά, Κόνιτσα κλπ.
Η προπαγάνδα των αλβανών για να γίνει ποιο πειστική, στο υποκεφάλαιο «Πληθυσμός και οικονομία» , χρησιμοποιεί τις αρχαιολογικές «ανακαλύψεις» και διαφορά ιστορικά έγγραφα - χωρίς να αναφέρει κανένα - σύμφωνα με τα οποία αυτές οι περιοχές κατοικούνταν από την αρχαιότητα από Αλβανο-ιλλυρικά φύλα, ενώ υπήρχαν και λίγοι Έλληνες!!! Ενώ όταν αναλύει τους νομούς εντός της Αλβανίας όπως του Αργυροκάστρου, Αγίων Σαράντα και Δελβίνου δεν αναφέρει πουθενά την ύπαρξη των Ελλήνων σε αυτές τις περιοχές που είναι πλειοψηφία. Αξίζει να αναφέρουμε επίσης ότι αυτό είναι το τελευταίο μάθημα της Γεωγραφίας, το μάθημα με το οποίο οι μαθητές αποχαιρετούν το Λύκειο.
Δε χρειάζεται κανείς να έχει ιδιαίτερες ιστορικές γνώσεις για να αποκρούσει αυτές τις γελοιότητες. Όσοι γνωρίζουν λίγη ιστορία ξέρουν ότι πολλές πόλεις της Αρχαίας Ηπείρου υπέφεραν από τις επιδρομές των Ιλλυριών, ενώ η πόλη της Χαονίας Φοινίκης ,που ήταν κάποτε πρωτεύουσα της Ηπείρου, καταστράφηκε ολοσχερώς από τους Ιλλυριούς. Αυτό που δεν καταλαβαίνουμε είναι τι κάνει η Διακρατική Επιτροπή των Υπουργείων Παιδείας των δύο χωρών που είχε συσταθεί επί υπουργίας Αρσένη ακόμα, για την εξάλειψη εθνικιστικών αναφορών στα σχολικά εγχειρίδια. Εκτός και αν τα συγκεκριμένα κείμενα απαλλάσσονται λόγο βλακείας γιατί τα όρια του εθνικισμού τα ξεπερνούν!!!
Διαφήμιση της τουρκικής εταιρείας κατασκεύης πυραύλων Roketsan απεικονίζει την Ελληνική Βουλή να έχει δεχθεί πυραυλική επίθεση
Οσο εμείς παίζουμε τις κουμπάρες με τον αντικαπνιστικό νόμο
κάποιοι < καλοί μας φίλοι και γείτονες.....> σκέφτοντε πιο πρακτικά
ΔΕΙΤΕ
κάποιοι < καλοί μας φίλοι και γείτονες.....> σκέφτοντε πιο πρακτικά
ΔΕΙΤΕ
Παρασκευή 15 Οκτωβρίου 2010
Απίστευτο. Πληρώνουμε, κάθε χρόνο, 400εκ ευρώ για την περίθαλψη λαθρομεταναστών!!!
Το παραδέχθηκε στη Βουλή ο ίδιος ο Υπουργός, Ανδρέας Λοβέρδος:
«Μιλάμε για ποσό από 150 έως 400 εκ. ετησίως το οποίο σε αυτές τις εποχές κρίσης και ανέχειας πληρώνουμε για ανθρώπους που δεν έχουμε προσκαλέσει. Δεν μπορούμε να δίνουμε 1,5 δισεκ. ευρώ την δεκαετία για την περίθαλψη λαθρομεταναστών όταν το ποσό αυτό ισοδυναμεί με το κόψιμο μισθών, συντάξεων και δώρων Χριστουγέννων»
Χρειάζεται να γράψουμε κάτι παραπάνω;
Το κράτος με τα λεφτά τα δικά σου περιθάλπτει 'ξένα' σώματα.
Ένας από τους σημαντικότερους λόγους που τα ταμεία είναι στο ΄κόκκινο' και τα νοσοκομεία υπερχρεωμένα.
Η περίθαλψη των λαθρομεταναστών είναι το 1% του ελλείμματος για φέτος και Μ.Ο. στα δέκα χρόνια 3,2%.
Πλήρωνε μακάκα Έλληνα για φέρουν την παγκοσμιοποίηση και την πολυπολιτισμικότητα
ΠΗΓΗ: http://paspartoy.blogspot.com
ΕΜΦΥΤΕΥΟΥΝ ΜΙΚΡΟ-ΤΣΙΠ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ... ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Εφιαλτικά σενάρια; Όχι και τόσο...
Στην Αμερική τείνει να γίνει απαραίτητη... μόδα η εμφύτευση μικροτσίπ στα παιδιά, ώστε να ξέρουν οι γονείς τους, ανά πάσα στιγμή, που βρίσκονται.
Και δεν γίνεται λόγος μόνο για παιδιά, αλλά και για μωρά, στα οποία εμφυτεύεται ένα μικρο τσιπ, σε σημείο που ο γιατρός πιστεύει ότι είναι ασφαλές και μπορεί να αφαιρεθεί, όταν το παιδί μεγαλώσει και εφόσον το κρίνουν οι γονείς του.
Έτσι θα απαλλαγούν οι γονείς από τους όποιους φόβους για την ασφάλεια του παιδιού τους. Υπάρχουν, μάλιστα και διαφημιστικά σποτάκια, τα οποία προβάλλουν προϊόντα εταιρειών, γι' αυτό ακριβώς το σκοπό.
Η τεχνολογία αυτή θα βοηθήσει επίσης να εντοπιστούν τα παιδιά, είτε είναι ζωντανά είτε νεκρά.
Η έννοια της "Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων" δεν υπάρχει πια...
ΠΗΓΗ: liako.gr
Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010
Πρόβλημα με σύνδεση INTERNET
Λόγο προβλήματος σύνδεσης για τις επόμενες δύο (2) ημέρες πρώτα ο θεός
το ellinonafipnisis δεν θα ανεβάσει post.
Σύντομα τα λέμε πάλι.
το ellinonafipnisis δεν θα ανεβάσει post.
Σύντομα τα λέμε πάλι.
Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2010
Αμερικανός φυσικός:"Η μεγαλύτερη επιστημονική απάτη της ιστορίας η υπερ-θέρμανση του πλανήτη"
O διακεκριμένος αμερικανός καθηγητής φυσικής Harold Lewis και καθηγητής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια, παραιτήθηκε από την ένωση αμερικανών φυσικών APS (American Physical Society) καταγγέλλοντάς την ότι εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα αλλά και κατηγορώντας τα μέλη της για χρηματισμό, για τη συντήρηση όπως λεει της μεγαλύτερης επιστημονικής απάτης αυτής της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη.
Ο αμερικανός καθηγητής στην σχεδόν οργισμένη και λάβρα επιστολή παραίτησής του προς το πρόεδρο της APS ο Lewis αναφέρει χαρακτηριστικά μεταξύ άλλων:
«Για λόγους που θα φανούν στη συνέχεια καλύτερα η περηφάνια που είχα παλαιότερα όντας μέλος της ένωσης έχει εκπέσει σήμερα σε ντροπή και είμαι υποχρεωμένος, χωρίς πάντως καμιά ικανοποίηση να υποβάλλω την παραίτησή μου. Είναι φυσικά το μεγάλο ψέμα της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη το οποίο κυριολεκτικά απορροφά τρισεκατομμύρια δολάρια, που έχει διαφθείρει τόσους πολλούς επιστήμονες και έχει παρασύρει όλη την APS σαν ένα μεγάλο κύμα. Είναι η μεγαλύτερη και πιο "επιτυχημένη" επιστημονική απάτη που έχω δει σε όλη μου τη ζωή σαν φυσικός. Οποιοσδήποτε έχει την παραμικρή αμφιβολία για αυτό θα πρέπει να ανατρέξει στα παγκόσμια κλιματολογικά στοιχεία (Climate Gate documents). Δεν πιστεύω πως υπάρχει ούτε ένας φυσικός ούτε και επιστήμονας που θα διαβάσει τα στοιχεία αυτά χωρίς να νιώσει αποστροφή. Και τι έκανε ο APS σαν οργανισμός ενόψει αυτής της πραγματικότητας; Αποδέχθηκε την διαφθορά σαν κανόνα και πήγε μαζί με το ρεύμα.»
Ο Lewis στη συνέχεια επικρίνει την APS για συγκεκριμένες μεθοδεύσεις εναντίον όσων από την επιστημονική κοινότητα των ΗΠΑ επιχείρησαν να φέρουν προς συζήτηση. Στη συνέχεια παρατηρεί:
«Στο ενδιάμεσο διάστημα το σκάνδαλο της υπερθέρμανσης του πλανήτη ξέσπασε στα ΜΜΕ και οι μηχανισμοί αυτών που έκρουαν το κώδωνα του κινδύνου αποκαλύφθηκαν στον κόσμο. Ήταν μια απάτη που όμοιά της δεν έχω ξαναδεί και δεν έχω λόγια για να περιγράψω την έκτασή της. Και πια ήταν η επίπτωσή της στην στάση της APS; Καμία. Καμία τίποτα. Αυτό δεν είναι επιστήμη. Άλλες δυνάμεις απεργάζονται σχέδια εδώ».
Και ο παλαίμαχος αμερικανός φυσικός τελειώνει την επιστολή του λέγοντας: «Νιώθω την ανάγκη να προσθέσω και κάτι ακόμη και αυτό είναι εικασία καθώς είναι επικίνδυνο να σχολιάζει κανείς τα κίνητρα άλλων ανθρώπων. Αυτή η συνωμοσία όμως στο «αρχηγείο» της APS είναι τόσο παράξενη που δεν αρκεί μια απλή εξήγηση για αυτή την κατάσταση. Κάποιοι ισχυρίζονται πως οι σημερινοί φυσικοί δεν είναι τόσο έξυπνοι όσο ήταν παλιά. Αλλά δεν είναι αυτό το θέμα. Νομίζω πως είναι θέμα χρημάτων, ακριβώς αυτό που ο Eisenhower είχε προειδοποιήσει μισό περίπου αιώνα πριν. Υπάρχουν στην πραγματικότητα τρισεκατομμύρια δολάρια που εμπλέκονται στην ιστορία για να μην πω τίποτα για τη φήμη και τη δόξα (αλλά και για μαγευτικά ταξίδια σε εξωτικούς προορισμούς) που είναι συνυφασμένα με το να είσαι μέλος του κλαμπ. Το δικό σας τμήμα της φυσικής κύριε πρόεδρε, θα χάσει εκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, εάν η φούσκα της παγκόσμιας υπερθέρμανσης του πλανήτη σκάσει. Όπως ένα παλιό ρητό λεει δεν χρειάζεται είσαι μετεωρολόγος για δεις προς τα που φυσά ο άνεμος, και καθώς δεν είμαι φιλόσοφος, δεν πρόκειται να επιχειρήσω να ανακαλύψω σε πιο σημείο συναντάται το προσωπικό συμφέρον με τη διαφθορά αλλά μια προσεκτική ανάγνωση των δεδομένων των κλιματολογικών συνθηκών καταστά σαφές πως αυτό δεν είναι μια Ακαδημαϊκή ερώτηση».
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
ΤΕΛΙΚΑ Ο ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΛΙ ΔΙΚΙΟ ΕΙΧΕ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΕ ΓΙΑ ΑΠΑΤΗ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗ.
Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2010
Να ανοίξει ο ιατρικός φάκελος του Χριστόδουλου!
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΕΣ ΟΙ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΔΑΚΙΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΞΑΦΝΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΙΔΕΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.
ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΣΥΧΝΑ ΤΣΕΚ-ΑΠ.
Επιστολή βόμβα του Κώστα Πλεύρη για να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου τουΗ πληροφορία είναι ακριβής: ο Κώστας Πλεύρης ζητά να δοθεί τη δημοσιότητα ο ιατρικός φάκελος του μακαριστού Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου! Ο γνωστός δικηγόρος, ο οποίος διατηρούσε στενή φιλία με τον μακαριστό (ήταν συμφοιτητές), ζητά πρώτον, να γνωστοποιηθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του. Δεύτερον, ρωτά αν στον μακαριστό χορηγήθηκε η ενδεδειγμένη θεραπεία.
Τρίτον, ζητά να πληροφορηθεί για ποιο λόγο μετέβη στην Αμερική ο Αρχιεπίσκοπος και ποιοι ιατροί εισηγήθηκαν το ταξίδι και τέταρτον, ρωτά αν η ασθένεια του μακαριστού μπορούσε να αντιμετωπιστεί στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Πλεύρη, τα παραπάνω θα προκύψουν από τη μελέτη του φακέλου από ειδικούς. Φαίνεται ότι ο Πλεύρης θεωρεί ότι κάτι ύποπτο συνέβη.Σύμφωνα με πληροφορίες του, υπήρξαν σοβαρές διαφωνίες μεταξύ των θεραπόντων ιατρών του μακαριστού Αρχιεπισκόπου, που οδήγησαν σε θεραπευτικά αδιέξοδα. Επίσης, ο γνωστός δικηγόρος τονίζει ότι από τα κοινά μας «λείπει» η φωνή του Χριστόδουλου, ενώ το κενό φαντάζει πλέον τεράστιο. Παράλληλα, είναι εκκωφαντική η σιωπή του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, ο οποίος δείχνει να συμπλέει πλέον με την εξουσία σε όλα τα επίπεδα. Σημειωτέον ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος διάβασε το βιβλίο του Κώστα Πλεύρη «Εβραίοι-όλη η αλήθεια» και το βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρον, άποψη που εξέφρασε στον συγγραφέα εγγράφως. Εν αναμονή λοιπόν της απάντησης στον Κώστα Πλεύρη, ώστε να διελευκανθούν τα αίτια του θανάτου του Αρχιεπισκόπου, καθώς υπάρχουν «σκιές»...
Από "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ"
ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΕΧΕ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ ΣΥΧΝΑ ΤΣΕΚ-ΑΠ.
Επιστολή βόμβα του Κώστα Πλεύρη για να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου τουΗ πληροφορία είναι ακριβής: ο Κώστας Πλεύρης ζητά να δοθεί τη δημοσιότητα ο ιατρικός φάκελος του μακαριστού Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου! Ο γνωστός δικηγόρος, ο οποίος διατηρούσε στενή φιλία με τον μακαριστό (ήταν συμφοιτητές), ζητά πρώτον, να γνωστοποιηθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του. Δεύτερον, ρωτά αν στον μακαριστό χορηγήθηκε η ενδεδειγμένη θεραπεία.
Τρίτον, ζητά να πληροφορηθεί για ποιο λόγο μετέβη στην Αμερική ο Αρχιεπίσκοπος και ποιοι ιατροί εισηγήθηκαν το ταξίδι και τέταρτον, ρωτά αν η ασθένεια του μακαριστού μπορούσε να αντιμετωπιστεί στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Πλεύρη, τα παραπάνω θα προκύψουν από τη μελέτη του φακέλου από ειδικούς. Φαίνεται ότι ο Πλεύρης θεωρεί ότι κάτι ύποπτο συνέβη.Σύμφωνα με πληροφορίες του, υπήρξαν σοβαρές διαφωνίες μεταξύ των θεραπόντων ιατρών του μακαριστού Αρχιεπισκόπου, που οδήγησαν σε θεραπευτικά αδιέξοδα. Επίσης, ο γνωστός δικηγόρος τονίζει ότι από τα κοινά μας «λείπει» η φωνή του Χριστόδουλου, ενώ το κενό φαντάζει πλέον τεράστιο. Παράλληλα, είναι εκκωφαντική η σιωπή του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, ο οποίος δείχνει να συμπλέει πλέον με την εξουσία σε όλα τα επίπεδα. Σημειωτέον ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος διάβασε το βιβλίο του Κώστα Πλεύρη «Εβραίοι-όλη η αλήθεια» και το βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρον, άποψη που εξέφρασε στον συγγραφέα εγγράφως. Εν αναμονή λοιπόν της απάντησης στον Κώστα Πλεύρη, ώστε να διελευκανθούν τα αίτια του θανάτου του Αρχιεπισκόπου, καθώς υπάρχουν «σκιές»...
Από "ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΚΟΣΜΟ"
"ΞΕΡΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΑΕ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ"!
Δήλωση-βόμβα, του υπουργού Οικονομικών της Ευρωζώνης, Ζαν-Κλοντ Γιούνκερ, ο οποίος σημείωσε πως τόσο ο ίδιος (όπως και άλλοι Ευρωπαίοι πολιτικοί και αξιωματούχοι), γνώριζαν για την κρίση, που θα ερχόταν στην Ελλάδα, αλλά δεν έκαναν τίποτα, για να τη σταματήσουν!
"Ήξερα ότι το πρόβλημα αυτό θα έφθανε, κάποια στιγμή, διότι συζητούσαμε, οι Γερμανοί, οι Γάλλοι, ο πρόεδρος Ζαν Κλοντ Τρισέ στην ΕΚΤ, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και εγώ ο ίδιος, για τις προοπτικές, γι' αυτό που δεν ήταν τότε γνωστό, όπως αυτό που αποκαλούμε ελληνική κρίση", σημείωσε ο Γιούνκερ, στο περιθώριο της ετήσιας συνόδου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου.
"Ήταν φανερό ότι η Ελλάδα θα αντιμετωπίσει, κάποια μέρα, το πρόβλημα, καθώς βλέπαμε τις ογκώσεις εξαγωγές της Γερμανίας και της Γαλλίας προς την Ελλάδα. Η κρίση θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, μόνο αν είχε αντιμετωπιστεί πριν από δυο ή τρεις δεκαετίες".
Κλείνοντας, είπε: "Ήξερα, αλλά δεν μπορούσα να πω δημόσια αυτό που γνώριζα".
ΠΗΓΗ: www.liako.gr
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ:
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΕΙΧΕ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.
ΟΣΟ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΑΣ ΠΩΛΟΥΣΕ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΧΙΛΙΑ ΔΥΟ ΑΛΛΑ ΣΚΑΤΟΛΟΙ΄ΔΙΑ ΔΕΝ ΜΙΛΟΥΣΕ ΤΣΙΜΟΥΔΙΑ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ. ΤΩΡΑ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΡΕΣΤΑ ΤΗΣ.
ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΕΑΝ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΤΟΤΕ ΣΙΓΟΥΡΑ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΤΗ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΟΙΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΛΟΥΣΑΝ ΟΕΟΟΟΟ??????????
ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ "ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ";
ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΤΡΥΠΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ
Πριν από λίγο καιρό, αμέσως μετά από την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, τον Σεπτέμβριο, όπου κατά πολύ περίεργο τρόπο δεν έγινε κανένα επεισόδιο, ούτε καν η παραμικρή προσπάθεια δημιουργίας επεισοδίου, είχαμε αναρωτηθεί «που έχουν κρυφτεί οι επαγγελματίες επαναστάτες» (αναρχοαριστεριστές). Το ίδιο (αφελές) ερώτημα θα απευθύνουμε και σήμερα:
Εδώ γίνεται –κυριολεκτικά- της κακομοίρας: Άραβες σεΐχηδες και Κινέζοι νεοκαπιταλιστές, με ύφος αποικιοκράτη, γίνονται δεχτοί με τεμενάδες και τα παίρνουν όλα στο πιάτο, η Ελλάδα γίνεται δουλάρα των Αμερικάνων και με τη βούλα και συμμαχεί ξεδιάντροπα με τους πιο απεχθείς ιμπεριαλιστές της υφηλίου, με το «ναζιστικό» Ισραήλ, οι φόροι πέφτουν σα βροχή, η ακρίβεια σαρώνει, τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων περικόπτονται αγρίως, ο ΟΣΕ πάει για ξεπούλημα και ακολουθούν οι αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών, η ανεργία διογκώνεται και γενικότερα το εισόδημα του κοσμάκη εξανεμίζεται, τα εργασιακά δικαιώματα και τα «κεκτημένα» έχουν καταντήσει κουρελόχαρτα και ο φόβος και η αβεβαιότητα για το αύριο έχει φωλιάσει στις καρδιές όλων των Ελλήνων.
Κανείς πλέον δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει η αυριανή ημέρα. Πρωτοφανής κατάσταση που μας γυρίζει σε χρόνια προπολεμικά. Αλλά τότε, ήταν αλλιώς τα πράματα, ο κόσμος δεν είχε τι να του πάρουν και υπόμενε τη μιζέρια του χωρίς να αντιδρά. Τώρα είναι αλλιώς. Τώρα έχουμε και προσπαθούν να μας τα πάρουν με το ζόρι. Ο πεινασμένος την πείνα δεν τη φοβάται. Ο χορτασμένος όμως δε μπορεί να την αντέξει.
Αν ζούσαν σήμερα οι… προφήτες του κομμουνισμού, ο Μαρξ, ο Λένιν κ.λπ., θα χαρακτήριζαν την Ελλάδα ως την πιο ώριμη κοινωνία για να δεχτεί την επαναστατική ανατροπή. Δέστε τι γίνεται καθημερινά σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, κι ας μην έχουν ψηλά ποσοστά και κύρος στην κοινωνία οι «επαναστάτες» της αριστεράς: Ρουμανία, Ισλανδία κ.λπ. Εδώ τι γίνεται βρε παιδιά; Που χάθηκαν εκείνοι οι αρειμάνιοι «επαναστάτες» που όλα τα προηγούμενα χρόνια καίγανε την Αθήνα για… ψύλλου πήδημα; Που πήγαν κείνα τα «παιδιά» που ποτές τους… δε γίνονται άντρες; Ούτε μια μολότοφ πια; Που κρυφτήκατε ρε λαμόγια του κερατά; Μόνο στον Άγιο Παντελεήμονα ξέρετε να μπουκάρετε νύχτα, αντάμα με τις «δυνάμεις καταστολής», για να τρομοκρατήστε τον κόσμο; Φανερωθήκατε «αντιεξουσιαστικά» τσιράκια της εξουσίας. Φτου σας κοπρόσκυλα!
ΠΗΓΗ: http://xryshaygh.wordpress.com/
Πριν από λίγο καιρό, αμέσως μετά από την Διεθνή Έκθεση της Θεσσαλονίκης, τον Σεπτέμβριο, όπου κατά πολύ περίεργο τρόπο δεν έγινε κανένα επεισόδιο, ούτε καν η παραμικρή προσπάθεια δημιουργίας επεισοδίου, είχαμε αναρωτηθεί «που έχουν κρυφτεί οι επαγγελματίες επαναστάτες» (αναρχοαριστεριστές). Το ίδιο (αφελές) ερώτημα θα απευθύνουμε και σήμερα:
Εδώ γίνεται –κυριολεκτικά- της κακομοίρας: Άραβες σεΐχηδες και Κινέζοι νεοκαπιταλιστές, με ύφος αποικιοκράτη, γίνονται δεχτοί με τεμενάδες και τα παίρνουν όλα στο πιάτο, η Ελλάδα γίνεται δουλάρα των Αμερικάνων και με τη βούλα και συμμαχεί ξεδιάντροπα με τους πιο απεχθείς ιμπεριαλιστές της υφηλίου, με το «ναζιστικό» Ισραήλ, οι φόροι πέφτουν σα βροχή, η ακρίβεια σαρώνει, τα επιδόματα των δημοσίων υπαλλήλων περικόπτονται αγρίως, ο ΟΣΕ πάει για ξεπούλημα και ακολουθούν οι αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών, η ανεργία διογκώνεται και γενικότερα το εισόδημα του κοσμάκη εξανεμίζεται, τα εργασιακά δικαιώματα και τα «κεκτημένα» έχουν καταντήσει κουρελόχαρτα και ο φόβος και η αβεβαιότητα για το αύριο έχει φωλιάσει στις καρδιές όλων των Ελλήνων.
Κανείς πλέον δεν ξέρει τι θα του ξημερώσει η αυριανή ημέρα. Πρωτοφανής κατάσταση που μας γυρίζει σε χρόνια προπολεμικά. Αλλά τότε, ήταν αλλιώς τα πράματα, ο κόσμος δεν είχε τι να του πάρουν και υπόμενε τη μιζέρια του χωρίς να αντιδρά. Τώρα είναι αλλιώς. Τώρα έχουμε και προσπαθούν να μας τα πάρουν με το ζόρι. Ο πεινασμένος την πείνα δεν τη φοβάται. Ο χορτασμένος όμως δε μπορεί να την αντέξει.
Αν ζούσαν σήμερα οι… προφήτες του κομμουνισμού, ο Μαρξ, ο Λένιν κ.λπ., θα χαρακτήριζαν την Ελλάδα ως την πιο ώριμη κοινωνία για να δεχτεί την επαναστατική ανατροπή. Δέστε τι γίνεται καθημερινά σε άλλες χώρες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, κι ας μην έχουν ψηλά ποσοστά και κύρος στην κοινωνία οι «επαναστάτες» της αριστεράς: Ρουμανία, Ισλανδία κ.λπ. Εδώ τι γίνεται βρε παιδιά; Που χάθηκαν εκείνοι οι αρειμάνιοι «επαναστάτες» που όλα τα προηγούμενα χρόνια καίγανε την Αθήνα για… ψύλλου πήδημα; Που πήγαν κείνα τα «παιδιά» που ποτές τους… δε γίνονται άντρες; Ούτε μια μολότοφ πια; Που κρυφτήκατε ρε λαμόγια του κερατά; Μόνο στον Άγιο Παντελεήμονα ξέρετε να μπουκάρετε νύχτα, αντάμα με τις «δυνάμεις καταστολής», για να τρομοκρατήστε τον κόσμο; Φανερωθήκατε «αντιεξουσιαστικά» τσιράκια της εξουσίας. Φτου σας κοπρόσκυλα!
ΠΗΓΗ: http://xryshaygh.wordpress.com/
ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ, ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ!
Αυτά είναι τα περίεργα παιχνίδια της "υψηλής πολιτικής" που εργάζεται σε βάθος χρόνου... Έτσι δημιουργούνται "έθνη" και "πίστεις" και αδέλφια που σκοτώνουν κάποια στιγμή το ένα το άλλο, επειδή κάποιοι...
διεστραμμένοι έσπειραν φόβο, μίσος και "αιτίες" που να χωρίζουν τους ανθρώπους μεταξύ τους... Αυτό γινόταν πάντα αυτό γίνεται και σήμερα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που
στερούνται τις ελευθερίες τους και όσο υπάρχουν κάποιοι που δεν σέβονται το ίδιο δικαίωμα του να είναι οι άνθρωποι περήφανοι για την καταγωγή τους και να εργάζονται ΣΥΝ-δημιουργικά για το μέλλον των ανθρώπων
της Γης... θα βλέπουμε "πολιτικούς άρχοντες" να πράττουν αντίθετα με τη βούληση και τις ανάγκες των λαών... Διαβάστε την επιστολή των Πομάκων Ξάνθης και θα κατανοήσετε για τι πράγμα μιλώ:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ
Δεν θέλουμε να μάθουμε τουρκικά κύριε πρωθυπουργέ.
Την επιστολή έστειλαν στον πρωθυπουργό και την Άννα Διαμαντοπούλου
Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου απέστειλαν τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων νομού Ξάνθης, τονίζοντας πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ».
Μεταξύ άλλων στην επιστολή τους τονίζουν:
«Το ελληνικό κράτος, παραβιάζοντας θεμελιώδη δικαιώματα που παρέχει το Σύνταγμά του και οι ευρωπαϊκές συνθήκες, αλλά και τα άρθρα 40 και 45 της συνθήκης της Λοζάνης, τα οποία παρέχουν στις μουσουλμανικές μειονότητες της Ελλάδας το δικαίωμα «να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των», στερεί από μας και τα παιδιά μας όχι μόνο το δικαίωμα της εκπαίδευσης στην μητρική μας γλώσσα, αλλά ακόμη και το πλέον στοιχειώδες δικαίωμα της αποκλειστικής εκπαίδευσης στην επίσημη γλώσσα του, την ελληνική, και μας επιβάλλει την υποχρεωτική εκπαίδευση σε μία ξένη γλώσσα, την οποία δεν μιλούμε και δεν επιθυμούμε να χρησιμοποιούμε, δηλαδή την τουρκική», τονίζουν τα μέλη του συλλόγου και προσθέτουν: «Εδώ και πολλές δεκαετίες συντελείται εις βάρος μας μία μορφωτική, γλωσσική και πολιτισμική γενοκτονία. Μία γενοκτονία εις βάρος αυτών των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ανήκουν και τα μέλη του συλλόγου μας, που έχουμε το θάρρος να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Πομάκοι της Ελλάδας».
Και συνεχίζουν λέγοντας ότι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή όπως αναφέρουν ζητούν «Tο δικαίωμα ο γιος μας ο Μεχμέτ να μαθαίνει ό,τι μαθαίνει ο γιος σας ο Νίκος. Ζητάμε η κόρη μας η Φατμέ, όταν θα δώσει εξετάσεις για να περάσει στο ελληνικό πανεπιστήμιο, να έχει τις ίδιες γνώσεις, δεξιότητες και προοπτικές που θα έχει η κόρη σας η Άννα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό τώρα, όταν στα πιο ευαίσθητα και κρίσιμα μαθησιακά χρόνια τους τα παιδιά μας διδάσκονται μια γλώσσα που δεν μιλούν και δεν θα την χρησιμοποιήσουν ποτέ στο σπίτι και στο πανεπιστήμιό τους;».
Οι αλήθειες για τα δημόσια σχολεία στα Πομακοχώρια με αριθμούς
Στην επιστολή του το Δ.Σ. του συλλόγου θυμίζει το παράδειγμα των δημόσιων (μη μειονοτικών) γυμνασίων και λυκείων στα Πομακοχώρια, για τα οποία όπως αναφέρεται, «ενώ ξεκίνησαν με 15 μαθητές και πόλεμο από πολλές πλευρές, τα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2008-9 είχαν:
Γυμνάσιο Σμίνθης 145 μαθητές
Γυμνάσιο Γλαύκης 140 μαθητές
Λύκειο Γλαύκης 150 μαθητές
Τεχνικό Λύκειο Γλαύκης 60 μαθητές
Γυμνάσιο Θερμών 25 μαθητές
με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις τους. Η σιωπηλή ή φανερή, σκόπιμη ή μη σκόπιμη, άρνηση ή αδράνεια του υπουργείου Παιδείας, των αρμοδίων φορέων της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και εν τέλει του ελληνικού κράτους της στοιχειώδους δημοτικής εκπαίδευσης των παιδιών μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην πομακική ως μητρική τους, αποτελεί στην πραγματικότητα άρνηση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων, του δικαιώματός μας στην παιδεία και στην μόρφωση, της αξιοπρέπειάς μας ως πολιτών αυτής της χώρας. Γι' αυτό πρέπει η ελληνική Πολιτεία να βρει τον τρόπο και τα μέσα να αλλάξει άμεσα αυτήν την κατάσταση και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά μας.
Δεν αρνούμαστε σε κανέναν από τους Πομάκους της πατρίδας μας το δικαίωμα να στέλνει τα παιδιά του στα μειονοτικά σχολεία για να μορφώνονται και στην τουρκική γλώσσα, ακόμη και εάν αυτός δεν την μιλά στο σπίτι του, εφόσον φυσικά επιθυμεί εκπαίδευση και στην τουρκική γλώσσα. Ζητούμε όμως και εμείς από το ελληνικό κράτος, αλλά και από όλους τους συμπατριώτες μας μουσουλμάνους και μη, πομακόφωνους, τουρκόφωνους και ελληνόφωνους, ανεξάρτητα αν οι ίδιοι αισθάνονται φυλετικά Έλληνες, Τούρκοι ή Πομάκοι, να σεβαστούν το δικαίωμά μας να μορφώνονται τα παιδιά μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην μητρική μας γλώσσα, την πομακική. Όποια δικαιώματα απολαμβάνουν και ζητούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Ελλάδας για την γλώσσα και παιδεία τους, τα ίδια δικαιώματα ζητούμε και εμείς για τους πομακόφωνους μουσουλμάνους της Ελλάδας, μία μεγάλη μερίδα των οποίων εκπροσωπούμε.
Τι ζητούν οι Πομάκοι της Ξάνθης
1. Την ίδρυση δημόσιων, μη μειονοτικών, σχολείων σε όλα τα πομακοχώρια και την παράλληλη λειτουργία τους με τα μειονοτικά. Τελικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι να προσφέρει σε κάθε Πομάκο, ανεξάρτητα του τι αισθάνεται φυλετικά, το δικαίωμα να επιλέξει την γλώσσα στην οποία θα μορφωθεί το παιδί του. Έτσι, όσοι γονείς επιθυμούν αποκλειστικά ελληνική Παιδεία για τα παιδιά τους, θα μπορούν να τα στέλνουν στο δημόσιο σχολείο και όσοι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους και στα τουρκικά, να τα στέλνουν στο υπάρχον μειονοτικό.
2. Την εισαγωγή στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Θράκης της διδασκαλίας του Κορανίου για τους μουσουλμάνους μαθητές.
3. Την γενίκευση της προσχολικής αγωγής στην ελληνική γλώσσα, με την ίδρυση παιδικών βρεφονηπιακών σταθμών και δημόσιων νηπιαγωγείων σε όλα τα πομακοχώρια.
4. Την άμεση λειτουργία των τεσσάρων δημόσιων ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων, που ορθώς έπραξε και ίδρυσε ο προκάτοχός σας στο υπουργείο Παιδείας στα τέσσερα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αναμένουμε από εσάς την υλοποίηση της λειτουργίας των τεσσάρων αυτών σχολείων που έχουν συσταθεί.
5. Την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της Μάνταινας, που εκκρεμεί από το 2006, για ίδρυση δημόσιου (μη μειονοτικού) σχολείου.
6. Την δημιουργία πιλοτικών σχολείων, όπου τα παιδιά θα διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα (πομακική) και πολιτισμό, παράλληλα με την ελληνική. Η καταγραφή της έχει ήδη προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ σήμερα πλέον υπάρχουν και Πομάκοι, αλλά και μη Πομάκοι (χριστιανοί) εκπαιδευτικοί, με γλωσσολογική παιδεία και επαρκή γνώση της πομακικής γλώσσας, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το έργο της διδασκαλίας της στα σχολεία, έστω και μέσω πιλοτικών προγραμμάτων. Στα ίδια σχολεία να χρησιμοποιείται η πομακική, παράλληλα με την ελληνική κατά την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων.
7. Την επίσημη και συστηματική καταγραφή της πομακικής γλώσσας από το ελληνικό κράτος, από επιτροπή επιστημόνων που διαθέτουν την σχετική παιδεία και γνώση, με την επίσημη καθιέρωση ειδικού αλφαβήτου, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να διδαχθεί στα σχολεία, αλλά και να χρησιμοποιείται δημόσια παράλληλα με την ελληνική, για να καλύψει τις ανάγκες διγλωσσίας. Στην καταγραφή της πομακικής μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν και αρμόδια τμήματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Α.Π.Θ., Δ.Π.Θ., ΕΠΑΘ).
8. Την συνεργασία της ελληνικής Πολιτείας με τον σύλλογό μας για την επίσημη καταγραφή και είσοδο της πομακικής γλώσσας στα σχολεία και στην δημόσια ζωή του τόπου, στην θέση της τουρκικής γλώσσας. Ο σύλλογός μας έχει υπόψη του κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και μπορεί να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στην ελληνική Πολιτεία για την υλοποίηση του σκοπού αυτού και είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί της, προσφέροντας κάθε δυνατή βοήθεια.
9. Τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάνης από το ελληνικό κράτος για την θρησκευτική (και όχι εθνική) μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων της Ελλάδας. Συγκεκριμένα το άρθρο 40 της συνθήκης προβλέπει: «Οι Τούρκοι υπήκοοι, οι ανήκοντες εις μη μουσουλμανικάς μειονότητας, θα έχωσι ιδίως ίσον δικαίωμα να συνιστώσι, διευθύνωσι και εποπτεύωσι σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, μετά του δικαιώματος να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των.». Εξάλλου το άρθρο 45 της ίδιας συνθήκης προβλέπει: «τα αναγνωρισθέντα διά των διατάξεων του παρόντος τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας, αναγνωρίζονται υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας». Μητρική γλώσσα είναι για μας τα πομακικά, και όχι τα τουρκικά, που μας έχουν επιβληθεί. Μέχρι να αρχίσει η διδασκαλία της μητρικής μας γλώσσας δεν επιθυμούμε να την αντικαταστήσει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την ελληνική.
Το υπόμνημα που υπογράφουν για το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Νομού Ξάνθης ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε, η γραμματέα Αλιέ Εφέντη και ο ταμίας Χαμδή Εφέντη, κοινοποιήθηκε επίσης στους, αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως Θεόδωρο Πάγκαλο, γενική γραμματέα Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Θεοδώρα Κόκλα, πρόεδρο Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, γεν. γραμματέα ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο Συνασπισμού Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππο Πετσάλνικο, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Σωκράτη Ξυνίδη, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, βουλευτή Ν.Δ. Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό, Καπνεργατών.
ΠΗΓΗ: http://kostasxan.blogspot.com/
Αυτά είναι τα περίεργα παιχνίδια της "υψηλής πολιτικής" που εργάζεται σε βάθος χρόνου... Έτσι δημιουργούνται "έθνη" και "πίστεις" και αδέλφια που σκοτώνουν κάποια στιγμή το ένα το άλλο, επειδή κάποιοι...
διεστραμμένοι έσπειραν φόβο, μίσος και "αιτίες" που να χωρίζουν τους ανθρώπους μεταξύ τους... Αυτό γινόταν πάντα αυτό γίνεται και σήμερα. Όσο υπάρχουν άνθρωποι που
στερούνται τις ελευθερίες τους και όσο υπάρχουν κάποιοι που δεν σέβονται το ίδιο δικαίωμα του να είναι οι άνθρωποι περήφανοι για την καταγωγή τους και να εργάζονται ΣΥΝ-δημιουργικά για το μέλλον των ανθρώπων
της Γης... θα βλέπουμε "πολιτικούς άρχοντες" να πράττουν αντίθετα με τη βούληση και τις ανάγκες των λαών... Διαβάστε την επιστολή των Πομάκων Ξάνθης και θα κατανοήσετε για τι πράγμα μιλώ:
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΠΟΜΑΚΩΝ ΞΑΝΘΗΣ
Δεν θέλουμε να μάθουμε τουρκικά κύριε πρωθυπουργέ.
Την επιστολή έστειλαν στον πρωθυπουργό και την Άννα Διαμαντοπούλου
Επιστολή διαμαρτυρίας προς τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και την υπουργό Παιδείας Άννα Διαμαντοπούλου απέστειλαν τα μέλη του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων νομού Ξάνθης, τονίζοντας πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ».
Μεταξύ άλλων στην επιστολή τους τονίζουν:
«Το ελληνικό κράτος, παραβιάζοντας θεμελιώδη δικαιώματα που παρέχει το Σύνταγμά του και οι ευρωπαϊκές συνθήκες, αλλά και τα άρθρα 40 και 45 της συνθήκης της Λοζάνης, τα οποία παρέχουν στις μουσουλμανικές μειονότητες της Ελλάδας το δικαίωμα «να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των», στερεί από μας και τα παιδιά μας όχι μόνο το δικαίωμα της εκπαίδευσης στην μητρική μας γλώσσα, αλλά ακόμη και το πλέον στοιχειώδες δικαίωμα της αποκλειστικής εκπαίδευσης στην επίσημη γλώσσα του, την ελληνική, και μας επιβάλλει την υποχρεωτική εκπαίδευση σε μία ξένη γλώσσα, την οποία δεν μιλούμε και δεν επιθυμούμε να χρησιμοποιούμε, δηλαδή την τουρκική», τονίζουν τα μέλη του συλλόγου και προσθέτουν: «Εδώ και πολλές δεκαετίες συντελείται εις βάρος μας μία μορφωτική, γλωσσική και πολιτισμική γενοκτονία. Μία γενοκτονία εις βάρος αυτών των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ανήκουν και τα μέλη του συλλόγου μας, που έχουμε το θάρρος να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Πομάκοι της Ελλάδας».
Και συνεχίζουν λέγοντας ότι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή όπως αναφέρουν ζητούν «Tο δικαίωμα ο γιος μας ο Μεχμέτ να μαθαίνει ό,τι μαθαίνει ο γιος σας ο Νίκος. Ζητάμε η κόρη μας η Φατμέ, όταν θα δώσει εξετάσεις για να περάσει στο ελληνικό πανεπιστήμιο, να έχει τις ίδιες γνώσεις, δεξιότητες και προοπτικές που θα έχει η κόρη σας η Άννα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό τώρα, όταν στα πιο ευαίσθητα και κρίσιμα μαθησιακά χρόνια τους τα παιδιά μας διδάσκονται μια γλώσσα που δεν μιλούν και δεν θα την χρησιμοποιήσουν ποτέ στο σπίτι και στο πανεπιστήμιό τους;».
Οι αλήθειες για τα δημόσια σχολεία στα Πομακοχώρια με αριθμούς
Στην επιστολή του το Δ.Σ. του συλλόγου θυμίζει το παράδειγμα των δημόσιων (μη μειονοτικών) γυμνασίων και λυκείων στα Πομακοχώρια, για τα οποία όπως αναφέρεται, «ενώ ξεκίνησαν με 15 μαθητές και πόλεμο από πολλές πλευρές, τα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2008-9 είχαν:
Γυμνάσιο Σμίνθης 145 μαθητές
Γυμνάσιο Γλαύκης 140 μαθητές
Λύκειο Γλαύκης 150 μαθητές
Τεχνικό Λύκειο Γλαύκης 60 μαθητές
Γυμνάσιο Θερμών 25 μαθητές
με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις τους. Η σιωπηλή ή φανερή, σκόπιμη ή μη σκόπιμη, άρνηση ή αδράνεια του υπουργείου Παιδείας, των αρμοδίων φορέων της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και εν τέλει του ελληνικού κράτους της στοιχειώδους δημοτικής εκπαίδευσης των παιδιών μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην πομακική ως μητρική τους, αποτελεί στην πραγματικότητα άρνηση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων, του δικαιώματός μας στην παιδεία και στην μόρφωση, της αξιοπρέπειάς μας ως πολιτών αυτής της χώρας. Γι' αυτό πρέπει η ελληνική Πολιτεία να βρει τον τρόπο και τα μέσα να αλλάξει άμεσα αυτήν την κατάσταση και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά μας.
Δεν αρνούμαστε σε κανέναν από τους Πομάκους της πατρίδας μας το δικαίωμα να στέλνει τα παιδιά του στα μειονοτικά σχολεία για να μορφώνονται και στην τουρκική γλώσσα, ακόμη και εάν αυτός δεν την μιλά στο σπίτι του, εφόσον φυσικά επιθυμεί εκπαίδευση και στην τουρκική γλώσσα. Ζητούμε όμως και εμείς από το ελληνικό κράτος, αλλά και από όλους τους συμπατριώτες μας μουσουλμάνους και μη, πομακόφωνους, τουρκόφωνους και ελληνόφωνους, ανεξάρτητα αν οι ίδιοι αισθάνονται φυλετικά Έλληνες, Τούρκοι ή Πομάκοι, να σεβαστούν το δικαίωμά μας να μορφώνονται τα παιδιά μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην μητρική μας γλώσσα, την πομακική. Όποια δικαιώματα απολαμβάνουν και ζητούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Ελλάδας για την γλώσσα και παιδεία τους, τα ίδια δικαιώματα ζητούμε και εμείς για τους πομακόφωνους μουσουλμάνους της Ελλάδας, μία μεγάλη μερίδα των οποίων εκπροσωπούμε.
Τι ζητούν οι Πομάκοι της Ξάνθης
1. Την ίδρυση δημόσιων, μη μειονοτικών, σχολείων σε όλα τα πομακοχώρια και την παράλληλη λειτουργία τους με τα μειονοτικά. Τελικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι να προσφέρει σε κάθε Πομάκο, ανεξάρτητα του τι αισθάνεται φυλετικά, το δικαίωμα να επιλέξει την γλώσσα στην οποία θα μορφωθεί το παιδί του. Έτσι, όσοι γονείς επιθυμούν αποκλειστικά ελληνική Παιδεία για τα παιδιά τους, θα μπορούν να τα στέλνουν στο δημόσιο σχολείο και όσοι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους και στα τουρκικά, να τα στέλνουν στο υπάρχον μειονοτικό.
2. Την εισαγωγή στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Θράκης της διδασκαλίας του Κορανίου για τους μουσουλμάνους μαθητές.
3. Την γενίκευση της προσχολικής αγωγής στην ελληνική γλώσσα, με την ίδρυση παιδικών βρεφονηπιακών σταθμών και δημόσιων νηπιαγωγείων σε όλα τα πομακοχώρια.
4. Την άμεση λειτουργία των τεσσάρων δημόσιων ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων, που ορθώς έπραξε και ίδρυσε ο προκάτοχός σας στο υπουργείο Παιδείας στα τέσσερα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αναμένουμε από εσάς την υλοποίηση της λειτουργίας των τεσσάρων αυτών σχολείων που έχουν συσταθεί.
5. Την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της Μάνταινας, που εκκρεμεί από το 2006, για ίδρυση δημόσιου (μη μειονοτικού) σχολείου.
6. Την δημιουργία πιλοτικών σχολείων, όπου τα παιδιά θα διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα (πομακική) και πολιτισμό, παράλληλα με την ελληνική. Η καταγραφή της έχει ήδη προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ σήμερα πλέον υπάρχουν και Πομάκοι, αλλά και μη Πομάκοι (χριστιανοί) εκπαιδευτικοί, με γλωσσολογική παιδεία και επαρκή γνώση της πομακικής γλώσσας, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το έργο της διδασκαλίας της στα σχολεία, έστω και μέσω πιλοτικών προγραμμάτων. Στα ίδια σχολεία να χρησιμοποιείται η πομακική, παράλληλα με την ελληνική κατά την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων.
7. Την επίσημη και συστηματική καταγραφή της πομακικής γλώσσας από το ελληνικό κράτος, από επιτροπή επιστημόνων που διαθέτουν την σχετική παιδεία και γνώση, με την επίσημη καθιέρωση ειδικού αλφαβήτου, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να διδαχθεί στα σχολεία, αλλά και να χρησιμοποιείται δημόσια παράλληλα με την ελληνική, για να καλύψει τις ανάγκες διγλωσσίας. Στην καταγραφή της πομακικής μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν και αρμόδια τμήματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Α.Π.Θ., Δ.Π.Θ., ΕΠΑΘ).
8. Την συνεργασία της ελληνικής Πολιτείας με τον σύλλογό μας για την επίσημη καταγραφή και είσοδο της πομακικής γλώσσας στα σχολεία και στην δημόσια ζωή του τόπου, στην θέση της τουρκικής γλώσσας. Ο σύλλογός μας έχει υπόψη του κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και μπορεί να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στην ελληνική Πολιτεία για την υλοποίηση του σκοπού αυτού και είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί της, προσφέροντας κάθε δυνατή βοήθεια.
9. Τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάνης από το ελληνικό κράτος για την θρησκευτική (και όχι εθνική) μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων της Ελλάδας. Συγκεκριμένα το άρθρο 40 της συνθήκης προβλέπει: «Οι Τούρκοι υπήκοοι, οι ανήκοντες εις μη μουσουλμανικάς μειονότητας, θα έχωσι ιδίως ίσον δικαίωμα να συνιστώσι, διευθύνωσι και εποπτεύωσι σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, μετά του δικαιώματος να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των.». Εξάλλου το άρθρο 45 της ίδιας συνθήκης προβλέπει: «τα αναγνωρισθέντα διά των διατάξεων του παρόντος τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας, αναγνωρίζονται υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας». Μητρική γλώσσα είναι για μας τα πομακικά, και όχι τα τουρκικά, που μας έχουν επιβληθεί. Μέχρι να αρχίσει η διδασκαλία της μητρικής μας γλώσσας δεν επιθυμούμε να την αντικαταστήσει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την ελληνική.
Το υπόμνημα που υπογράφουν για το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Νομού Ξάνθης ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε, η γραμματέα Αλιέ Εφέντη και ο ταμίας Χαμδή Εφέντη, κοινοποιήθηκε επίσης στους, αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως Θεόδωρο Πάγκαλο, γενική γραμματέα Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Θεοδώρα Κόκλα, πρόεδρο Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, γεν. γραμματέα ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο Συνασπισμού Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππο Πετσάλνικο, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Σωκράτη Ξυνίδη, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, βουλευτή Ν.Δ. Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό, Καπνεργατών.
ΠΗΓΗ: http://kostasxan.blogspot.com/
ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΟΑΕΔ!
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΕΦΤΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟΥΣ ΑΝΕΡΓΟΥΣ ΠΟΥ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ...
Ορατός είναι ο κίνδυνος να μην πληρωθούν τα επιδόματα ανεργίας τους τελευταίους μήνες του 2010, καθώς ο ΟΑΕΔ μετά βίας διασφαλίζει τις παροχές του Οκτωβρίου, ενώ το ΙΚΑ, που οφείλει σημαντικά ποσά από εισφορές προς τον Οργανισμό, βρίσκεται επίσης σε οικονομικό αδιέξοδο.
Ο ΟΑΕΔ χρειάζεται 500 εκατ. ευρώ ως το τέλος του 2010, ώστε να συνεχίσει να καταβάλλει απρόσκοπτα τα επιδόματα ανεργίας και τις υπόλοιπες παροχές (οικογενειακά επιδόματα, κτλ.), ενώ αυτή τη στιγμή «το ταμείο του δεν έχει σάλιο», όπως έλεγε πριν από λίγους μήνες ο πρώην υπουργός Εργασίας και νυν Υγείας Α. Λοβέρδος.
Η αναστολή πληρωμής των επιδομάτων ανεργίας αποτελεί εφιαλτικό για την κυβέρνηση σενάριο, με σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις, σε μια χρονική περίοδο που αναμένεται περαιτέρω έξαρση των απολύσεων.
Την ίδια ώρα, 660 εκατ. ευρώ από κοινοτικά προγράμματα και «λιμνάζοντα αποθεματικά» του υπουργείου Ανάπτυξης παραμένουν στα αζήτητα, ενώ ο ΟΑΕΔ έχει επανειλημμένως υποβάλει προγράμματα και προτάσεις «για την αξιοποίησή τους στην αντιμετώπιση της ανεργίας την κρίσιμη περίοδο που διέρχεται η χώρα».
Συγκεκριμένα, 11 εγκεκριμένα προγράμματα από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού, προϋπολογισμού 440 εκατ. ευρώ, που αφορούν 108.000 θέσεις εργασίας, καθυστερούν επί τέσσερις μήνες επειδή δεν έχουν υπογραφεί οι απαραίτητες υπουργικές αποφάσεις. «Αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει σημαντικός κίνδυνος να αυτοακυρωθούν» , όπως σημειώνει σε έγγραφό του προς τον υπουργό Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδη ο διοικητής του ΟΑΕΔ Ηλ. Κικίλιας .
Ταυτοχρόνως, στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται η ύπαρξη 220 εκατ. ευρώ από πόρους της Ευρωπαϊκής Ενωσης που «λιμνάζουν» στο ειδικό «αποθεματικό απροβλέπτων» του υπουργείου Ανάπτυξης επί σειρά ετών, ενώ θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την αντιμετώπιση της ανεργίας στην παρούσα οικονομική κρίση.
Ο διοικητής του ΟΑΕΔ εξηγεί στον νέο υπουργό Ανάπτυξης ότι «επί μήνες έχει υποβληθεί πρόταση για τη διάθεση των πόρων αυτών προκειμένου να υλοποιηθούν δράσεις για την τόνωση της απασχόλησης, αλλά οι προτάσεις προσκρούουν στη διαρκή και ακατανόητη άρνηση των υπηρεσιών σας».
Πάντως το ενδεχόμενο αύξησης του ποσοστού της ανεργίας στο 14,5% το 2011 από 11,6% την εφετινή χρονιά, όπως προβλέπεται στον επίσημο προϋπολογισμό της χώρας, θεωρείται βέβαιο ότι θα «τινάξει στον αέρα» τον προϋπολογισμό του ΟΑΕΔ, καθώς θα αυξηθούν αντίστοιχα και οι δικαιούχοι τακτικής επιδότησης ανεργίας.
«Τώρα αντιμετωπίζουμε την κατάσταση οριακά» σημείωσε στο σημερινό Βήμα ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης , «αλλά εάν ο αριθμός των ανέργων αυξηθεί δραματικά θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στον ΟΑΕΔ».
ΠΗΓΗ:http://www.newsbeast.gr/
Ο ΟΑΕΔ χρειάζεται 500 εκατ. ευρώ ως το τέλος του 2010, ώστε να συνεχίσει να καταβάλλει απρόσκοπτα τα επιδόματα ανεργίας και τις υπόλοιπες παροχές (οικογενειακά επιδόματα, κτλ.), ενώ αυτή τη στιγμή «το ταμείο του δεν έχει σάλιο», όπως έλεγε πριν από λίγους μήνες ο πρώην υπουργός Εργασίας και νυν Υγείας Α. Λοβέρδος.
Η αναστολή πληρωμής των επιδομάτων ανεργίας αποτελεί εφιαλτικό για την κυβέρνηση σενάριο, με σοβαρές κοινωνικές επιπτώσεις, σε μια χρονική περίοδο που αναμένεται περαιτέρω έξαρση των απολύσεων.
Την ίδια ώρα, 660 εκατ. ευρώ από κοινοτικά προγράμματα και «λιμνάζοντα αποθεματικά» του υπουργείου Ανάπτυξης παραμένουν στα αζήτητα, ενώ ο ΟΑΕΔ έχει επανειλημμένως υποβάλει προγράμματα και προτάσεις «για την αξιοποίησή τους στην αντιμετώπιση της ανεργίας την κρίσιμη περίοδο που διέρχεται η χώρα».
Συγκεκριμένα, 11 εγκεκριμένα προγράμματα από το διοικητικό συμβούλιο του Οργανισμού, προϋπολογισμού 440 εκατ. ευρώ, που αφορούν 108.000 θέσεις εργασίας, καθυστερούν επί τέσσερις μήνες επειδή δεν έχουν υπογραφεί οι απαραίτητες υπουργικές αποφάσεις. «Αποτέλεσμα αυτού είναι να υπάρχει σημαντικός κίνδυνος να αυτοακυρωθούν» , όπως σημειώνει σε έγγραφό του προς τον υπουργό Ανάπτυξης Μ. Χρυσοχοΐδη ο διοικητής του ΟΑΕΔ Ηλ. Κικίλιας .
Ταυτοχρόνως, στο ίδιο έγγραφο σημειώνεται η ύπαρξη 220 εκατ. ευρώ από πόρους της Ευρωπαϊκής Ενωσης που «λιμνάζουν» στο ειδικό «αποθεματικό απροβλέπτων» του υπουργείου Ανάπτυξης επί σειρά ετών, ενώ θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν για την αντιμετώπιση της ανεργίας στην παρούσα οικονομική κρίση.
Ο διοικητής του ΟΑΕΔ εξηγεί στον νέο υπουργό Ανάπτυξης ότι «επί μήνες έχει υποβληθεί πρόταση για τη διάθεση των πόρων αυτών προκειμένου να υλοποιηθούν δράσεις για την τόνωση της απασχόλησης, αλλά οι προτάσεις προσκρούουν στη διαρκή και ακατανόητη άρνηση των υπηρεσιών σας».
Πάντως το ενδεχόμενο αύξησης του ποσοστού της ανεργίας στο 14,5% το 2011 από 11,6% την εφετινή χρονιά, όπως προβλέπεται στον επίσημο προϋπολογισμό της χώρας, θεωρείται βέβαιο ότι θα «τινάξει στον αέρα» τον προϋπολογισμό του ΟΑΕΔ, καθώς θα αυξηθούν αντίστοιχα και οι δικαιούχοι τακτικής επιδότησης ανεργίας.
«Τώρα αντιμετωπίζουμε την κατάσταση οριακά» σημείωσε στο σημερινό Βήμα ο αναπληρωτής υπουργός Εργασίας Γ. Κουτρουμάνης , «αλλά εάν ο αριθμός των ανέργων αυξηθεί δραματικά θα υπάρξει μεγάλο πρόβλημα στον ΟΑΕΔ».
ΠΗΓΗ:http://www.newsbeast.gr/
Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2010
Η ΒΡΕΤΑΝΙΑ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ
Και ενώ η «σοσιαλιστική» Κυβέρνηση του Μνημονίου ετοιμάζεται να φέρει στην Ελλάδα την «ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ» με το τσιπ, την ίδια ώρα η Βρετανία την καταργεί πλήρως, για λόγους ακριβώς σεβασμού της ατομικής Ελευθερίας του Πολίτη και του Ατόμου!
Ήδη η νέα Κυβέρνηση Συντηρητικών (!) του Ντέιβιντ Κάμερον, κατέθεσε αστραπιαία δια της Υπουργού Εσωτερικών Τερέζας Μέι, στις 26 Μαΐου, ως πρώτο της Νομοσχέδιο, το Νομοσχέδιο κατάργησης της Ηλεκτρονικής Εθνικής Κάρτας-Ταυτότητας (National Identity Card – ID) και έθεσε σε εφαρμογή ένα πρόγραμμα 100 ημερών, προκειμένου να προετοιμάσει το απαραίτητο δαιδαλώδες νομοθετικό πλαίσιο που απαιτείται, για την κατάργηση του σχετικού Νόμου των Ταυτοτήτων του 2006 που τις είχε συστήσει!
Ήδη το σχετικό νομοθέτημα έχει πλέον περάσει από τη Βουλή των Κοινοτήτων στις 15 Σεπτεμβρίου 2010 και αναμένεται να περάσει τώρα και από τη Βουλή των Λόρδων!
Παράλληλα, η Βρετανία απαλλάσσεται έτσι από το τεράστιο κόστος της
Ηλεκτρονικής Ταυτότητας-Τσιπ, που περιλαμβάνει τη δυσβάσταχτη αγορά δεκάδων χιλιάδων αναγνωστών κάρτας (ID readers) που απαιτούνται σε χιλιάδες σημεία και υπηρεσίες της χώρας, τη δημιουργία και συντήρηση των Βάσεων Δεδομένων (Εθνικό Μητρώο Ταυτοτήτων - National Identity Register – NIR) τη συλλογής και της επικαιροποίησης κάθε τόσο των στοιχείων, συνολικού ύψους τουλάχιστον 835 εκατομμυρίων λιρών για την πρώτη μόνο δεκαετία λειτουργίας!
Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010
Με «πατρική» διάθεση ο Τ. Ερντογάν συμβουλεύει την Ελλάδα να αφοπλιστεί!
Έχοντας «λύσει» τα προβλήματα της Τουρκίας και ενεργώντας με την περιβολή της πάλαι ποτέ Υψηλής Πύλης αλλά και της νεο-οθωμανικής «πατρικής» αυτοκρατορικής διάθεσης, ο πρωθυπουργός της Τουρκίας επιχείρησε σήμερα να «καταδείξει» τα «λάθη» της Ελλάδας που οδήγησαν στην σημερινή κρίση προτρέποντάς την ουσιαστικά να τα θεραπεύσει.
Έτσι μιλώντας με την ευκαιρία της έναρξης του ακαδημαϊκού έτους του πανεπιστημίου Πιρί Ρέις στην Κωνσταντινούπολη, ο Ερντογάν αναφέρθηκε στα «λάθη» της Ελλάδας να ξοδέψει «ό,τι έχει και δεν έχει σε αμυντικούς εξοπλισμούς» και ο Τούρκος πρωθυπουργός συνέχισε λέγοντας:
"Πίσω από την κρίση αυτή βρίσκονται οι δαπάνες για τους εξοπλισμούς. Επί χρόνια ξόδεψαν ό,τι είχαν και δεν είχαν στους εξοπλισμούς. Εναντίον τίνος; Αυτό είναι γνωστό. Και σε τι ωφέλησε αυτό; Η τεχνολογία των όπλων και η αμυντική βιομηχανία αλλάζει και αναπτύσσεται συνεχώς. Όταν ξοδεύετε τα χρήματα αυτά, υποθηκεύετε και το μέλλον της χώρας σας. Αυτό ήταν το βαρύ τίμημα της κατασκευής φανταστικών εχθρών για τη γείτονά μας. Δεν πρέπει να υποπέσουμε στο ίδιο λάθος" κατέληξε.
Όσον αφορά στη χώρα του, ο Ερντογάν αναφέρθηκε στην έκφραση που υπήρχε στο παρελθόν «η Τουρκία είναι περιστοιχισμένη από τρεις πλευρές από θάλασσα και από τέσσερις πλευρές από εχθρούς» για να εξηγήσει ότι επί χρόνια δεν έγιναν όλα όσα έπρεπε για τη θάλασσα, τα μέταλλα, τους ποταμούς, τον άνθρωπο, την παιδεία και τους νέους, δηλαδή «το μέλλον» της χώρας. Αντίθετα, όπως είπε, ξοδεύτηκαν η ενέργεια και η ελπίδα της χώρας στο όνομα των «φανταστικών εχθρών». Την αντίληψη αυτή προσπάθησε να αντιστρέψει η κυβέρνησή του, υποστήριξε ο ίδιος.
Προφανώς ο τούρκος πρωθυπουργός δε θυμόταν ή δεν ήθελε να αποκαλύψει στους ακροατές του το μέγεθος των τουρκικών εξοπλιστικών προγραμμάτων τα οποία ανέρχονται στα 50 δις. $ μέχρι το τέλος του 2020.
Στα 434,3 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ακαθάριστο εξωτερικό χρέος
Άνοδος 21,3 δισ. το β' τρίμηνο του 2010
Κατά 21,3 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ακαθάριστο εξωτερικό χρέος της χώρας, φτάνοντας τα 434,3 δισ. ευρώ, δηλαδή ποσοστό 187% επί του ΑΕΠ.
Σύμφωνα με τα τριμηνιαία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), η αύξηση του χρέους κατά 21,3 δισ. σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2010, σε σύγκριση με το ποσό του πρώτου τριμήνου.
Σημειώνεται ότι το εξωτερικό χρέος περιλαμβάνει τις υποχρεώσεις της Ελλάδας έναντι των άλλων χωρών, όπως αυτό προκύπτει ανά τομέα της οικονομίας (Γενική Κυβέρνηση, τράπεζες κ.λπ.), και αποτυπώνει κατά κύριο λόγο τη συνολική αξία του δανεισμού των φορέων αυτών στο εξωτερικό. Ο κύριος όγκος του εξωτερικού χρέους αφορά στο Δημόσιο.
Το συγκεκριμένο μέγεθος αποτιμήθηκε στις 30 Ιουνίου σε 184 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο (αποτίμηση Μαρτίου), που ήταν 213,1 δισ. ευρώ.
Μεγάλη υποχώρηση στις τιμές των ομολόγων
Η μείωση αυτή -η οποία δεν επηρεάζει το συνολικό Δημόσιο Χρέος της χώρας, όπως αυτ καταγράφεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους- αντανακλά κατά κύριο λόγο τη μεγάλη υποχώρηση των αγοραίων τιμών των ελληνικών ομολόγων στη διάρκεια της εν λόγω περιόδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ, η αξία των ομολόγων που κατέχουν οι ξένοι επενδυτές, η οποία τον Μάρτιο του 2010 ήταν 200 δισ. ευρώ, μειώθηκε τον Ιούνιο σε 154,7 δισ. ευρώ.
Η τρέχουσα μειωμένη τιμή αφορά στην τιμή που (υποθετικά) θα εξοφλούνταν σήμερα τα ομόλογα, με βάση τις τιμές διαπραγμάτευσής τους στη δευτερογενή αγορά.
Αύξηση των υποχρεώσεων των τραπεζών
Σε ό,τι αφορά τις τράπεζες, καταγράφεται αύξηση των υποχρεώσεών τους προς το εξωτερικό, το σύνολο των οποίων στο τέλος του Ιουνίου έφτασε στα 139,6 δισ. ευρώ και πρόκειται κυρίως για την άντληση ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (Ε.Κ.Τ.) με ενέχυρο κρατικά ομόλογα, διαδικασία που εντάθηκε στο β’ τρίμηνο του 2010, καθώς κλιμακώθηκε η κρίση, με το κλείσιμο των αγορών για το δημόσιο, που επηρέασε και τις ελληνικές τράπεζες.
Στο διάρκεια του β’ τριμήνου, οι σχετικές υποχρεώσεις των τραπεζών αυξήθηκαν κατά 27 δισ. ευρώ. Στο πρώτο τρίμηνο του 2010, οι αντίστοιχες υποχρεώσεις ήταν 112,6 δισ. ευρώ, ενώ στα ίδια περίπου επίπεδα κινούνταν από το τέλος του 2008.
Από τα αναλυτικά στοιχεία της ΤτΕ, προκύπτει ότι το βραχυπρόθεσμο εξωτερικό χρέος των τραπεζών ανήλθε τον Ιούνιο σε 105,3 δισ. ευρώ και το μακροπρόθεσμο σε 34,3 δισ. ευρώ.
Από τον δανεισμό των τραπεζών επηρεάστηκε και το χρέος της ΤτΕ, που αυξήθηκε σε 84,7 δισ. ευρώ στο τέλος του Ιουνίου, από 60,9 δισ. ευρώ που ήταν στα τέλη Μαρτίου.
Διευκρινίζεται ότι το συγκεκριμένο ποσό περιλαμβάνει και τις υποχρεώσεις στο Ευρωσύστημα, που σχετίζονται με το TARGET, αλλά και τις αγορές ελληνικών κρατικών ομολόγων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Κατά 21,3 δισ. ευρώ αυξήθηκε το ακαθάριστο εξωτερικό χρέος της χώρας, φτάνοντας τα 434,3 δισ. ευρώ, δηλαδή ποσοστό 187% επί του ΑΕΠ.
Σύμφωνα με τα τριμηνιαία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Τράπεζα της Ελλάδος (ΤτΕ), η αύξηση του χρέους κατά 21,3 δισ. σημειώθηκε το δεύτερο τρίμηνο του 2010, σε σύγκριση με το ποσό του πρώτου τριμήνου.
Σημειώνεται ότι το εξωτερικό χρέος περιλαμβάνει τις υποχρεώσεις της Ελλάδας έναντι των άλλων χωρών, όπως αυτό προκύπτει ανά τομέα της οικονομίας (Γενική Κυβέρνηση, τράπεζες κ.λπ.), και αποτυπώνει κατά κύριο λόγο τη συνολική αξία του δανεισμού των φορέων αυτών στο εξωτερικό. Ο κύριος όγκος του εξωτερικού χρέους αφορά στο Δημόσιο.
Το συγκεκριμένο μέγεθος αποτιμήθηκε στις 30 Ιουνίου σε 184 δισ. ευρώ, σημειώνοντας μείωση σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο (αποτίμηση Μαρτίου), που ήταν 213,1 δισ. ευρώ.
Μεγάλη υποχώρηση στις τιμές των ομολόγων
Η μείωση αυτή -η οποία δεν επηρεάζει το συνολικό Δημόσιο Χρέος της χώρας, όπως αυτ καταγράφεται από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους- αντανακλά κατά κύριο λόγο τη μεγάλη υποχώρηση των αγοραίων τιμών των ελληνικών ομολόγων στη διάρκεια της εν λόγω περιόδου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΤτΕ, η αξία των ομολόγων που κατέχουν οι ξένοι επενδυτές, η οποία τον Μάρτιο του 2010 ήταν 200 δισ. ευρώ, μειώθηκε τον Ιούνιο σε 154,7 δισ. ευρώ.
Η τρέχουσα μειωμένη τιμή αφορά στην τιμή που (υποθετικά) θα εξοφλούνταν σήμερα τα ομόλογα, με βάση τις τιμές διαπραγμάτευσής τους στη δευτερογενή αγορά.
Αύξηση των υποχρεώσεων των τραπεζών
Σε ό,τι αφορά τις τράπεζες, καταγράφεται αύξηση των υποχρεώσεών τους προς το εξωτερικό, το σύνολο των οποίων στο τέλος του Ιουνίου έφτασε στα 139,6 δισ. ευρώ και πρόκειται κυρίως για την άντληση ρευστότητας από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα (Ε.Κ.Τ.) με ενέχυρο κρατικά ομόλογα, διαδικασία που εντάθηκε στο β’ τρίμηνο του 2010, καθώς κλιμακώθηκε η κρίση, με το κλείσιμο των αγορών για το δημόσιο, που επηρέασε και τις ελληνικές τράπεζες.
Στο διάρκεια του β’ τριμήνου, οι σχετικές υποχρεώσεις των τραπεζών αυξήθηκαν κατά 27 δισ. ευρώ. Στο πρώτο τρίμηνο του 2010, οι αντίστοιχες υποχρεώσεις ήταν 112,6 δισ. ευρώ, ενώ στα ίδια περίπου επίπεδα κινούνταν από το τέλος του 2008.
Από τα αναλυτικά στοιχεία της ΤτΕ, προκύπτει ότι το βραχυπρόθεσμο εξωτερικό χρέος των τραπεζών ανήλθε τον Ιούνιο σε 105,3 δισ. ευρώ και το μακροπρόθεσμο σε 34,3 δισ. ευρώ.
Από τον δανεισμό των τραπεζών επηρεάστηκε και το χρέος της ΤτΕ, που αυξήθηκε σε 84,7 δισ. ευρώ στο τέλος του Ιουνίου, από 60,9 δισ. ευρώ που ήταν στα τέλη Μαρτίου.
Διευκρινίζεται ότι το συγκεκριμένο ποσό περιλαμβάνει και τις υποχρεώσεις στο Ευρωσύστημα, που σχετίζονται με το TARGET, αλλά και τις αγορές ελληνικών κρατικών ομολόγων από άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Παράνομη η χρήση θεραπευτικών φυτών με απόφαση της Ε.Ε.
ΑΡΓΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΠΡΟΩΘΕΙΤΑΙ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ.
ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ.
Μια νέα επίθεση των κερδοσκοπικών φαρμακοβιομηχανιών κατά της υγείας. Η οδηγία T.H.M.P.D. της Ε.Ε. (Traditional Herbal Medical Product Directive), της οποίας οι κανονισμοί τίθενται σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2011, θα σημάνει το τέλος για πολλά συμπληρώματα διατροφής καθώς και για τα θεραπευτικά βότανα. Η οδηγία αυτή της ΕΕ, θα αποτελέσει πλήγμα και για τις θεραπείες της εναλλακτικής ιατρικής οι οποίες βασίζονται κυρίως στη χρήση αυτού του είδους θεραπευτικών μέσων, τα οποία έχουν εξάλλου πανάρχαια παράδοση στην αποκατάσταση και διατήρηση της υγείας.
Τα φάρμακα από τη φύση ήταν ανέκαθεν ένα αγκάθι για τις φαρμακοβιομηχανίες. Είναι τοις πάσι γνωστό εντούτοις πως τα θεραπευτικά φυτά χαρίζουν υγεία. Όταν γίνεται σωστή χρήση δεν έχουν καμία ή μόνο ελαφρές, ακίνδυνες παρενέργειες, και κάθε άτομο μπορεί να τις χρησιμοποιήσει ελεύθερα, μιας και δεν υπόκεινται σε κανόνες …copyright. Το «πρόβλημα» βρίσκεται μόνο στο ότι δεν μπορούν να γίνουν «κερδοφόρα προϊόντα» για τις φαρμακοβιομηχανίες και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουν να εμποδίσουν την χρησιμοποίησή τους. Ήταν θέμα χρόνου το να δρομολογηθεί η απαγόρευσή τους και να τιμωρείται μάλιστα η ιατρική τους χρήση.
Το απολυταρχικό καθεστώς της διεθνούς κερδοσκοπίας σε όλο του το «μεγαλείο»!
Αυτή είναι η Νέα Ηθική της Νέας Τάξης Πραγμάτων:
«Υπεράνω όλων …ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ»!
ΠΗΓΗ: http://alkimosarchive.wordpress.com/2010/09/21/herbs/
ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΠΝΕΟΥΜΕ.
Μια νέα επίθεση των κερδοσκοπικών φαρμακοβιομηχανιών κατά της υγείας. Η οδηγία T.H.M.P.D. της Ε.Ε. (Traditional Herbal Medical Product Directive), της οποίας οι κανονισμοί τίθενται σε ισχύ από τον Απρίλιο του 2011, θα σημάνει το τέλος για πολλά συμπληρώματα διατροφής καθώς και για τα θεραπευτικά βότανα. Η οδηγία αυτή της ΕΕ, θα αποτελέσει πλήγμα και για τις θεραπείες της εναλλακτικής ιατρικής οι οποίες βασίζονται κυρίως στη χρήση αυτού του είδους θεραπευτικών μέσων, τα οποία έχουν εξάλλου πανάρχαια παράδοση στην αποκατάσταση και διατήρηση της υγείας.
Τα φάρμακα από τη φύση ήταν ανέκαθεν ένα αγκάθι για τις φαρμακοβιομηχανίες. Είναι τοις πάσι γνωστό εντούτοις πως τα θεραπευτικά φυτά χαρίζουν υγεία. Όταν γίνεται σωστή χρήση δεν έχουν καμία ή μόνο ελαφρές, ακίνδυνες παρενέργειες, και κάθε άτομο μπορεί να τις χρησιμοποιήσει ελεύθερα, μιας και δεν υπόκεινται σε κανόνες …copyright. Το «πρόβλημα» βρίσκεται μόνο στο ότι δεν μπορούν να γίνουν «κερδοφόρα προϊόντα» για τις φαρμακοβιομηχανίες και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θέλουν να εμποδίσουν την χρησιμοποίησή τους. Ήταν θέμα χρόνου το να δρομολογηθεί η απαγόρευσή τους και να τιμωρείται μάλιστα η ιατρική τους χρήση.
Το απολυταρχικό καθεστώς της διεθνούς κερδοσκοπίας σε όλο του το «μεγαλείο»!
Αυτή είναι η Νέα Ηθική της Νέας Τάξης Πραγμάτων:
«Υπεράνω όλων …ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ»!
ΠΗΓΗ: http://alkimosarchive.wordpress.com/2010/09/21/herbs/
Ολοκληρώθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων για τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη
Κατατέθηκε η μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων του πετρελαιαγωγού Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολη από την ανάδοχο εταιρεία Trans-Balkan Pipeline B.V. (TBP) στα αρμόδια υπουργεία Ελλάδας και Βουλγαρίας τη μετέδωσε το ρωσικό πρκατορείο ειδήσεων RIA Novisti
Η κατάθεση έγινε στις 30 Σεπτεμβρίου και 1 Οκτωβρίου αντίστοιχα στο υπουργείο Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής της Ελλάδας και στο υπουργείο Οικολογίας και Υδάτινων Πόρων της Βουλγαρίας και η έκθεση αναφέρεται στις επιπτώσεις στο κοινωνικό και φυσικό περιβάλλον κατά την περίοδο τόσο της κατασκευής, όσο και της εκμετάλλευσης του αγωγού.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, η μελέτη ανταποκρίνεται πλήρως τόσο στις διεθνείς προδιαγραφές, όσο και στις εθνικές νομοθεσίες Ελλάδας και Βουλγαρίας και εκπονήθηκε με αξιοποίηση των πλέον σύγχρονων μεθόδων και εργαλείων αποτίμησης, λαμβάνοντας υπόψη την κοινή γνώμη και τις συστάσεις των επίσημων Αρχών, των μη κυβερνητικών οργανώσεων και κοινωνικών φορέων.
Όπως επισημαίνει το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων ο διαβαλκανικός αγωγός θα έχει χωρητικότητα 35 εκατ. τόνων πετρελαίου ετησίως, με δυνατότητα αύξησής της ως και τα 50 εκατ. τόνους και «όπως και το ανταγωνιστικό του σχέδιο Σαμψούντα - Τζεϊχάν» προορίζεται εξαρχής για την παράκαμψη των Στενών Βοσπόρου και Δαρδανελίων.
Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία υπέγραψαν το 2007 τη διακρατική συμφωνία για την κατασκευή του αγωγού μήκους περίπου 300 χιλιομέτρων. Για την υλοποίηση του σχεδίου στις 6 Φεβρουαρίου 2008 ίδρυσαν και καταχώρισαν την εταιρεία Trans-Balkan Pipeline B.V., το 51 % της οποίας ανήκει στη Ρωσία, με την Ελλάδα και τη Βουλγαρία να μοιράζονται το 49 %.
Τώρα όλα εξαρτώνται από την βουλγαρική πλευρά και κατά πόσον ο Βούλγαρος φιλοαμερικανός πρωθυπουργός θα καμφθεί για να δώσει το "πράσινο φως" για την υλοποίηση του έργου.
Ισραηλινές ειδικές δυνάμεις για ασκήσεις στην Ανδραβίδα - Φέρνουν και AH-64D Apache!
Μεγάλες ασκήσεις εναέριου ανεφοδιασμού από την ισραηλινή Αεροπορία, αλλά και την τουρκική Αεροπορία στο FIR Aθηνών ξεκινούν από μεθαύριο μέχρι τις 21 Οκτωβρίου, με τους Ισραηλινούς να "προσγειώνονται" στην Ανδραβίδα για συνάσκηση με την Πολεμική Αεροπορία (10-14/10) σε σενάρια έρευνας-διάσωσης μάχης με την συμμετοχή μονάδων ειδικών δυνάμεων. Το ιδιαίτερα αντυπωσιακό στοιχείο της άσκησης, όπως αναφέρουν πηγές του ΓΕΕΘΑ, θα είναι η συμμετοχή ισραηλινών επιθετικών ελικοπτέρων AH-64D Apache, αλλά και ελληνικών "A". Θα είναι η πρώτη φορά που ισραηλινά Apache θα συμμετάσχουν σε ασκήσεις με ελληνικές δυνάμεις.
Συνολικά στην άσκηση οι Ισραηλινοί φέρνουν 4 επιθετικά ελικόπτερα ΑΗ-64 Apache (το ένα εφεδρικό) και 4 UH-60 (το ένα εφεδρικό). Από ελληνικής πλευράς θα διατεθούν 2 Apache, δύο Super Puma AS-332 και δύο μαχητικά (F-16 ή F-4). H άσκηση θα διεξαχθεί σε διαδοχικές φάσεις στης εξής περιοχές: Κρήτη, Κύθηρα, Καλαμάτα, Ανδραβίδα.
Η ισραηλινή Αεροπορία θα εκτελέσει σε διαδοχικές φάσεις ασκήσεις εναέριου ανεφοδιασμού που θα ξεκινήσουν την Κυριακή 10 Οκτωβρίου και θα κορυφωθούν στις 21 Οκτωβρίου. Τα σενάρια είναι μικτά με ανεφοδιασμούς αεροσκαφών και ελικοπτέρων.
Σχετική ΝΟΤΑΜ (Α1824/10) εξέδωσε η ΥΠΑ. Θα διατεθούν τουλάχιστον τρία αεροσκάφη τάνκερ της ισραηλινής Αεροπορίας και θα ασκηθούν τόσο F-15, όσο και F-16, αλλά και ελικόπτερα (UH-60). Θεωρείται πιθανό στην ισραηλινή άσκηση να μετάσχουν και ελληνικά μαχητικά αεροσκάφη.
Οι πρώτοι ανεφιδιασμοί θα περιλαμβάνουν τα ισραηλινά ελικόπτερα που θα μεταβούν στην Ανδραβίδα για τις συνασκήσεις έρευνας-διάσωσης μάχης (CSAR) με την Πολεμική Αεροπορία.
Τουλάχιστον στις 10 και 11 Οκτωβρίου, στο σκέλος μετάβασης τα ισραηλινά ελικόπτερα θα ανεφοδιαστούν από αεροσκάφη ΚC-130.
Τα τουρκικά KC-135 θα ανεφοδιάσουν μεταξύ Ρόδου και Κύπρου περί τα είκοσι τουρκικά μαχητικά F-16 την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου και για τον λόγο αυτό εκδόθηκε και σχετικό ΝΟΤΑΜ (Α1717/10) από την ΥΠΑ. Το σενάριο της τουρκικής άσκησης προβλέπει διπλό ανεφοδιασμό των τουρκικών μαχητικών και συμπίπτει με την τελευταία ημέρα της άσκησης ΠΑΡΜΕΝΙΩΝ 2010.
Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010
Χρ. Παπουτσής: Η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι
ΔΗΛΩΣΗ Κ.ΠΑΠΟΥΤΣΗ:
«Σε λίγο καιρό όλοι θα αντιληφθούν ότι η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι»,
τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη
ο οποίος συμμετείχε σε σύσκεψη στην Αλεξανδρούπολη για τη λαθρομετανάστευση.
ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ:
Τότε κ. Παπουτσή όλοι αυτοί οι λαθρομετενάστες που βρίσκονται στη χώρα μας και μας προκαλούν τόσα προβλήματα ΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΑΤΕ???
ΑΣΥΝΗΘΙΣΤΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗΣ
Ασυνήθιστα έντονη δραστηριότητα, διπλωματικών αποστολών, οι οποίες αναχωρούν για τον τόπο καταγωγής τους, παρατηρείται -τις τελευταίες ώρες- στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο.
Υπάρχουν, πάντως, πληροφορίες, που αναφέρουν πως μέχρι τις 20 Οκτώβρη, το αεροδρόμιο θα υπολειτουργεί, λόγω στρατιωτικών ασκήσεων, που έχει αποτέλεσμα, η μετάβαση πολιτών, στην Κωνσταντινούπολη, να είναι περιορισμένη.
Μέχρι στιγμής, δεν έχει υπάρξει διάψευση του γεγονότος, αλλά η αλήθεια είναι πως... κάτι γίνεται στη γειτονική χώρα, το οποίo δεν... βγαίνει προς τα έξω.
ΠΗΓΗ: liako.gr
ΕΤΟΙΜΗ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ
ΕΤΟΙΜΗ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΣΤΡΑΤΙΑ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΕΒΡΟΥ
"Μηνύματα" που πρέπει να προβληματίσουν και να μας ξυπνήσουν..
Πριν λίγες ημέρες σας είχαμε παραθέσει δημοσιεύσεις από το διαδίκτυο που αναφέρονταν σε εξοπλισμούς-δραστηριότητες των Τουρκικών Ενόπλων Δυνάμεων στην περιοχή του Έβρου.
Σχετικό άρθρο: Να γιατί ανησυχούμε και διαμαρτυρόμαστε
Σήμερα σας παραθέτουμε πληροφορίες για μετακινήσεις των Τουρκικών Μονάδων οι οποίες δηλώνουν τις σαφείς επιθετικές προθέσεις των Τούρκων στον Έβρο.Η ανάγκη υλοποίησης αυτών των μετακινήσεων και η λήψη της συγκεκριμένης διάταξης των Τουρκικών στρατευμάτων υποδηλώνουν την σκέψη για αιφνιδιαστική επίθεση των Τούρκων στον Έβρο με αφορμή πιθανά επεισόδια εις βάρος της μουσουλμανικής μειονότητος στη Θράκη σε συνδυασμό με εκτεταμένες εσωτερικές αναταραχές στην Ελλάδα.
Παλαιότερα είχαμε δημοσιεύσει τα περί του σχεδίου «Βαριά» εκ του οποίου φαίνεται ότι οι Τούρκοι διεπίστωσαν την αναγκαιότητα αλλαγής διάταξης των στρατευμάτων τους για την επίτευξη μιας αποτελεσματικής αιφνιδιαστικής επίθεσης.
Σχετικά άρθρα: Η ελληνική αντίδραση στο σχέδιο «BALYOZ» («Βαριά»)
Εισβολή στον Έβρο προέβλεπαν τα επί μέρους πλάνα του «Σχεδίου Βαριοπούλα»
Ήδη έχουν δει το φως της δημοσιότητος περίεργες επιθέσεις σε μουσουλμανικά νεκροταφεία, στο τουρκικό προξενείο της Θεσσαλονίκης, και σε τζαμί. Σε όλα αυτά να προσθέσουμε τις συνεχείς αμφισβητήσεις, παραβάσεις και παραβιάσεις στο Αιγαίο, το casus belli και τις έρευνες για πετρέλαιο εκ μέρους των Τούρκων.
Να αναμένουμε λοιπόν την υποκίνηση των εσωτερικών αναταραχών, λόγω δολοφονίας ενός αλλοδαπού π.χ. όπως πρόσφατα δήλωσε η Αφρα Αλ Σαλέχ; Θερμού επεισοδίου στο Αιγαίο, το οποίο εύκολα μπορούν να στήσουν οι Τούρκοι στρατηγοί, οι οποίοι μετά το πρόσφατο δημοψήφισμα στην Τουρκία βλέπουν την επιρροή τους στα τεκταινόμενα της Τουρκίας να μειώνεται, με ταυτόχρονες προβοκάτσιες σε μουσουλμανικές περιοχές;
Βλέπε πρόσφατες δηλώσεις Τούρκου στρατηγού: Ομολόγησε την προβοκάτσια
1. Το 102 ΣΠ/2ου ΣΣ μετακινήθηκε πριν 1 χρόνο από ΚΕΣΑΝΗ προς ΟΥΖΟΥΝΚΙΟΠΡΟΥ(πιθανός χώρος τελικού προορισμού). Αυτό δίνει την δυνατότητα ( ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ) να έχει τα 2/3 του βεληνεκούς μέσα στην φίλια παράταξη αλλά και να μπορεί να προσβάλει το σύνολο της ελληνικής παράταξης.
2. Η 2η ΤΘΤ/52ης ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ μετακινήθηκε πριν ένα χρόνο από ΜΑΛΤΕΠΕ (ασιατική τουρκία) προς ΚΑΡΤΑΛΤΕΠΕ ΒΔ της ΚΩΝ/ΠΟΛΗΣ. Αποτελεί προώθηση κατά 52 χλμ.
3. Δημιουργήθηκε η 23η ΜΠ (καινούργια μονάδα) στην ΚΩΝ/ΠΟΛΗ για να αναλάβει την εσωτερική ασφάλεια.
4. Αυτό το χρόνο άλλαξε διοικητική υπαγωγή η 1η ΤΘΤ/52ης ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗΣ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ και έγινε 1η ΤΘΤ/5ου ΣΣ και μετακινήθηκε κατά 250 χλμ από ΚΩΝ/ΠΟΛΗ προς ΜΠΑΜΠΑΕΣΚΙ 40 χλμ από ορεστιάδα. Επίσης μετακινήθηκε το ΣΜΧ ΑΠΌ ΜΠΑΜΠΑΕΣΚΙ ΠΡΟΣ ΠΙΝΑΧΙΣΑΡ.
5. Η 3η ΤΘΤ/5ου ΣΣ άλλαξε διοικητική υπαγωγή και έγινε 3η ΤΘΤ/52 ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΈΝΗΣ ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ. Ουσιαστικά αποτελεί προώθηση της 52 τεθωρακισμένης μεραρχίας κατά 50 χλμ.
6. Η 3η ΤΘΤ ασκήθηκε τον ΑΠΡΙΛΙΟ 2010 στην περιοχή της ΑΔΡΙΑΝΟΥΠΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΒΙΑΙΗ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΟΤΑΜΟΥ.
7. Η 52η ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΗ ΜΕΡΑΡΧΙΑ είχε αποστολή μέχρι τώρα την εσωτερική ασφάλεια. Δημιουργήθηκε η 23η ΜΠ για αυτήν την αποστολή και η 52η ΤΕΘΩΡΑΚΙΣΜΈΝΗ ΜΕΡΑΡΧΙΑ αποτελεί καθαρή στρατηγική εφεδρεία της 1ης ΣΤΡΑΤΙΑΣ η οποία έχει προωθηθεί 2 φορές κατά 50 χλμ προς τα δυτικά
ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΤΑΞΙΑΡΧΙΑ: 2 Μ/Κ ΤΠ + 2 ΕΜΑ + 2 ΜΟΙΡΕΣ ΠΒ.
Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2010
TSOUTSOUN SARAI ΤΟ ΚΑ'Ι'ΚΙ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ
ΟΡΓΙΑ ΣΤΟ ΓΙΟΤ ΤΟΥ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ
Η κυβέρνηση της Τουρκίας κατάσχεσε το γιοτ που κάποτε ανήκε στον Κεμάλ Ατατούρκ, ιδρυτή της σύγχρονης Τουρκίας, μετά από πληροφορίες ότι ένα δίκτυο πορνείας χρησιμοποιούσε το πλοίο για σεξ πάρτι με πόρνες. Οκτώ γυναίκες και δύο ανήλικα κορίτσια, που όλες πιστεύεται ότι είναι πόρνες, κρατήθηκαν για υγειονομικούς ελέγχους αφότου οι αρχές της Αττάλειας κατέσχεσαν το μήκους 136 μετρων γιοτ Savarona, μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Ανατολή.
Οκτώ άτομα, μεταξύ των οποίων δύο γυναίκες, παραμένουν υπό κράτηση, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το Savarona είχε εκμισθωθεί σε έναν επιχειρηματία από το Υπουργείο Οικονομικών.
"Έδωσα τις απαραίτητες οδηγίες για την ακύρωση της μίσθωσης του πλοίου, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Μεχμέτ Σιμσέκ στο Ανατολή, προσθέτοντας ότι το Υπουργείο Πολιτισμού θα πρέπει να αποκτήσει τώρα την κυριότητα
του πλοίου.
"Εάν η εταιρεία δεν συμφωνήσει για την ακύρωση της μίσθωσης του πλοίου, θα παραπέμψουμε την υπόθεση στο δικαστήριο και θα κάνουμε προσπάθεια να την ακυρώσουμε με δικαστική απόφαση", τόνισε.
Το Ανατολή μετέδωσε ότι οι επικεφαλής του δικτύου του σεξ χρέωναν τους πελάτες από 3.000 έως και 10.000 δολάρια για μια νύχτα με τις πόρνες, οι οποίες
προέρχονταν από τη Ρωσία και την Ουκρανία.
Η Τουρκία αγόρασε το Savarona το 1938, και ο Ατατούρκ πέρασε μερικές
εβδομάδες πάνω στο σκάφος, αλλά πέθανε αργότερα τον ίδιο χρόνο.
Ο Μεχμέτ Σεβιγκέν, μέλος του κοινοβουλίου από το κόμμα της αντιπολίτευσης CHP που ίδρυσε ο Ατατούρκ, δήλωσε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού θα πρέπει να μετατρέψει το γιοτ σε μουσείο το συντομότερο δυνατό.
Η κυβέρνηση της Τουρκίας κατάσχεσε το γιοτ που κάποτε ανήκε στον Κεμάλ Ατατούρκ, ιδρυτή της σύγχρονης Τουρκίας, μετά από πληροφορίες ότι ένα δίκτυο πορνείας χρησιμοποιούσε το πλοίο για σεξ πάρτι με πόρνες. Οκτώ γυναίκες και δύο ανήλικα κορίτσια, που όλες πιστεύεται ότι είναι πόρνες, κρατήθηκαν για υγειονομικούς ελέγχους αφότου οι αρχές της Αττάλειας κατέσχεσαν το μήκους 136 μετρων γιοτ Savarona, μετέδωσε το κρατικό πρακτορείο ειδήσεων Ανατολή.
Οκτώ άτομα, μεταξύ των οποίων δύο γυναίκες, παραμένουν υπό κράτηση, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Το Savarona είχε εκμισθωθεί σε έναν επιχειρηματία από το Υπουργείο Οικονομικών.
"Έδωσα τις απαραίτητες οδηγίες για την ακύρωση της μίσθωσης του πλοίου, δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Μεχμέτ Σιμσέκ στο Ανατολή, προσθέτοντας ότι το Υπουργείο Πολιτισμού θα πρέπει να αποκτήσει τώρα την κυριότητα
του πλοίου.
"Εάν η εταιρεία δεν συμφωνήσει για την ακύρωση της μίσθωσης του πλοίου, θα παραπέμψουμε την υπόθεση στο δικαστήριο και θα κάνουμε προσπάθεια να την ακυρώσουμε με δικαστική απόφαση", τόνισε.
Το Ανατολή μετέδωσε ότι οι επικεφαλής του δικτύου του σεξ χρέωναν τους πελάτες από 3.000 έως και 10.000 δολάρια για μια νύχτα με τις πόρνες, οι οποίες
προέρχονταν από τη Ρωσία και την Ουκρανία.
Η Τουρκία αγόρασε το Savarona το 1938, και ο Ατατούρκ πέρασε μερικές
εβδομάδες πάνω στο σκάφος, αλλά πέθανε αργότερα τον ίδιο χρόνο.
Ο Μεχμέτ Σεβιγκέν, μέλος του κοινοβουλίου από το κόμμα της αντιπολίτευσης CHP που ίδρυσε ο Ατατούρκ, δήλωσε ότι το Υπουργείο Πολιτισμού θα πρέπει να μετατρέψει το γιοτ σε μουσείο το συντομότερο δυνατό.
ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΟΡΓΑΝΑ
Υποβάθμισε την Ισπανία η Moody’s
Στην υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της Ισπανίας, από Aaa σε Aa1 προχώρησε η Moody’s. Είναι ο τρίτος οίκος που στερεί την άριστη αξιολόγηση από τη χώρα, έπειτα από τις Standard & Poor’s και Fitch.
Η Moody’s επικαλέστηκε τις αδύναμες οικονομικές προοπτικές της Ισπανίας. Η κίνηση ασκεί πρόσθετες πιέσεις στην κυβέρνηση του Zapatero, την ώρα που ετοιμάζεται να περάσει τον πιο αυστηρό προϋπολογισμό των τελευταίων 30 ετών.
Η κυβέρνηση προσπαθεί να πείσει τους
επενδυτές ότι μπορεί να μειώσει το έλλειμμα και να επαναφέρει την οικονομία σε θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης, μετά τη σχεδόν διετή ύφεση.
ΠΑΡΩΔΙΑ:ΣΥΝΕΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΔΙΚΑΖΟΥΝ ΣΤΙΣ 12 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΑ,ΕΠΕΙΔΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΑΝ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ-ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ"!
Σύμφωνα λοιπόν με την Αστυνομία τελικά από τις προσαγωγές που έγιναν απαγγέλθηκαν κατηγορίες στους τέσσερις κατοίκους....
Στον Άγ. Παντελεήμονα συνελήφθησαν τέσσερις (4) ημεδαποί ηλικίας 19,28,29, και 30 ετών κατηγορούμενοι για «απόπειρα επικίνδυνης σωματικής βλάβης», «διατάραξη κοινής ειρήνης», «αντίσταση», «εξύβριση», Παράβαση Ν. «Περί όπλων» και ένας 28χρονος ημεδαπός διότι σε βάρος του εκκρεμούσαν δύο (2) καταδικαστικές αποφάσεις. (που φυσικά καταδικαστική απόφαση μπορεί να είναι και ένα απλό πλημμέλημα) .... και λίγο παρακάτω λέει... Λίγο πρίν τη σύλληψη τους οι ανωτέρω μαζί με περίπου τριάντα (30) άτομα είχαν συγκεντρωθεί στην πλατεία του Αγ. Παντελεήμονα και επιτέθηκαν αναίτια με ξύλα και πέτρες κατά Αστυνομικών δυνάμεων.
Για να συνοψίσουμε...
τι μας λέει η αστυνομία;
πως στα καλά καθούμενα κάποιοι επιτέθηκαν στις αστυνομικές δυνάμεις!!!!
Μάλλον αυτός που το έγραψε δεν γνωρίζει πως εχθές έγινε πορεία αναρχικών την οποία συνόδευε "διακριτική" αστυνομική δύναμη...η οποία δεν έκανε τίποτα όταν οι αναρχικοί επιτέθηκαν κατά των θαμώνων στις καφετέριες της πλατείας ...και η οποία κινήθηκε μόνο όταν κάτοικοι και θαμώνες μαζεύτηκαν να δίωξουν τους επιδοτούμενους των Εξαρχείων...και όταν λέμε κινήθηκε....άφησε τους αναρχικούς να γυρίσουν με την ησυχία τους στην ασφάλεια του δημοσίου κτιρίου που έχουν καταλάβει εδώ και χρόνια(βίλλα Αμαλίας)...και επιτέθηκε στους κατοίκους!! συλλαμβάνοντας και ξυλοκοπώντας αρκετούς από αυτούς...και αφού έγιναν όλα αυτά...στο τέλος για να δικαιολογήσουν την πάρα πολύ περίεργη στάση τους ισχυρίζονται πως δέχτηκαν και επίθεση!!
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΗΝ "ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ":ΠΑΛΙ...ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΤΟΥΣ ΦΤΑΙΧΤΕΣ!ΑΝΤΕ,ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕ ΤΟΥΣ ΚΙΟΛΑΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ...ΑΠΟΔΩΣΕΤΕ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!
ΑΥΤΑ ΔΗΛΩΣΕ ΕΧΘΕΣ Ο ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΦΙΑΣ
Οργή και αγανάκτηση προκαλούν οι τελευταίες δηλώσεις του κ. Χριστόφια όπου εξισώνει την τουρκική εισβολή και κατοχή 36 ετών, την προσφυγοποίηση 200.000 Ελλήνων, τον εποικισμό της κατεχόμενης γης, τους βιασμού και τις σφαγές της Τουρκίας με ένα άφρων πραξικόπημα που έγινε από την παράνομη και αντιλαϊκή χούντα, που σε καμία περίπτωση δεν αντιπροσώπευε την Ελλάδα και τον Ελληνικό λαό.
Αυτά είναι γνωστά ιστορικά γεγονότα που σκοπίμως ο κ. Χριστόφιας παραποιεί και αντί να συμπεριφέρεται ως εχέφρων πολιτικός και πρόεδρος της Κυπριακής Δημοκρατίας, συμπεριφέρεται ως εκπρόσωπος μιας εμπαθούς κομμουνιστικής και ανθελληνικής κλίκας. Είναι δυστυχία για τον Κυπριακό Ελληνισμό που κυβερνάται από ένα άνθρωπο που αδυνατεί να χαλιναγωγήσει τις ιδεολογικές του εμπάθειες....
Ας γνωρίζει ο κ. Χριστόφιας πως όπως και να παραποιήσει την ιστορία δεν μπορεί να καταργήσει την διεθνή νομιμότητα και το Ευρωπαϊκό κεκτημένο και να επιβάλει μια λύση που ο ίδιος και οι σύντροφοι του επιθυμούν, μια λύση που να νομιμοποιεί το έγκλημα της Τουρκίας. Το μόνο πράγμα που πετυχαίνει ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας με τέτοιες ατυχείς δηλώσεις είναι να διαδηλώνει την ανικανότητα του και την επικινδυνότητα του.
Αξιοσημείωτο είναι πως όλα αυτά τα χρόνια από το 1974 μέχρι σήμερα αυτοί που κυβέρνησαν και κυβερνούν αυτό τον τόπο ουδέποτε κατήγγειλαν τις ευθύνες της Μεγάλης Βρετανίας στο δράμα της Κύπρου, και ουδέποτε παραδέχτηκαν ότι όλα τα δεινά προήλθαν από τους όρους του κατακτητικού συντάγματος της Ζυρίχης που μας επέβαλλε η Μ. Βρετανία.
Oκτώ τουρκικά μαχητικά επάνω από το Αγαθονήσι τρομοκρατούν τους κατοίκους του ακριτικού νησιού...
Eπιστροφή στις υψηλές θερμοκρασίες στο Αιγαίο με την πρώτη υπέρπτηση επάνω από κατοικημένο νησί εδώ και μερικούς μήνες να σημειώνεται πριν από λίγο: Οι κάτοικοι του Αγαθονησίου άκουσαν τον βρυχηθμό των τουρκικών F-4E Terminator πάνω από τα κεφάλια τους 16.27 σήμερα το απόγευμα, όταν τα τουρκικά αεροσκάφη εκτέλεσαν αποστολή προσβολής από μεσαίο ύψος με την κάλυψη τεσσάαρων F-16 που πετούσαν αρκετά ψηλότερα στα 12 και 24.500 πόδια καλύπτοντας τα αεροσκάφη κρούσης τα οποία ήδη είχαν προσεγγίσει ελληνικά μαχητικά.
Η νέα τουρκική πρόκληση δύο ημέρες μετά την "κρουαζιέρα" της τουρκικής κορβέτας στην Αττική έρχεται να επιβεβαιώσει τους επιτελείς του ΓΕΕΘΑ που περιμένουν "Θερμό" χειμώνα. "Ξέρουν ότι είμαστε "στα κάτω μας" γενικώς και θα προσπαθήσουν να το εκμεταλλευτούν" σημείωνε στο defencenet.gr αξιωματικός του ΓΕΕΘΑ.
Τα τουρκικά μαχητικά εισήλθαν μεταξύ μεταξύ Χίου - Σάμου παρακολουθούμενα από ελληνικά μαχητικά και εξήλθαν στις 16.30. Δεν ενεπλάκησαν σε αερομαχία με τα μαχητικά της Π.Α.
ΠΗΓΗ: defencenet.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)



























