ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 15 Απριλίου 2014

Ο σμηναγός που “χορεύει” με το F-16 στον αέρα


1387627

«Είναι τρελοί αυτοί οι Έλληνες» σχολίαζαν επίσημοι και θεατές περασμένο Αύγουστο στην Πολωνία, βλέποντας τις ιλιγγιώδεις φιγούρες του σμηναγού (Ι) Γεώργιου Ανδρουλάκη, επικεφαλής της ομάδας Αεροπορικών Επιδείξεων Μεμονωμένου Αεροσκάφους «Ζευς» της Πολεμικής Αεροπορίας, που συμμετείχε στην διοργάνωση.



πηγη: prisonplanet.gr

Έκτακτο: Καταδίωξη δουλεμπορικού στην Κώ από το Λιμενικό με ρίψη πυροβολισμών - Νεκρός ο Τούρκος διακινητής



Καταδίωξη τουρκικού δουλεμπορικού από σκάφος του Λιμενικού με τη ρίψη πυροβολισμών σημειώθηκε πριν από λίγη ώρα στην Κω.
Το τουρκικό δουλεμπορικό επιχείρησε να εμβολίσει το σκάφος του Λιμενικού και να διαφύγει προς τα τουρκικά παράλια. Οι άνδρες του Λιμενικού απάντησαν με προειδοποιητικές βολές και μία σφαίρα πιθανώς από εξοστρακισμό σκότωσε τον Τούρκο δουλέμπορο.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, σε περιπολία πλωτού του λιμενικού στη θαλάσσια περιοχή, εντοπίστηκε ένα ταχύπλοο που παρά τα προειδοποιητικά σήματα δε σταμάτησε και ακολούθησε καταδίωξη.
Το ταχύπλοο προσπάθησε να εμβολίσει τέσσερις φορές το πλωτό σκάφος του λιμενικού, με αποτέλεσμα το πλήρωμά του να απαντήσει με προειδοποιητικές βολές, ρίχνοντας στη μηχανή. Ελέγχονται και πληροφορίες που θέλουν και τον Τούρκο δουλέμπορο να άνοιξε πυρ κατά των ανδρών του Λιμενικού.
Πιθανότατα κάποια από τις σφαίρες εξοστρακίστηκε, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ο χειριστής, που είναι πιθανότατα Τούρκος.
Η σορός του μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο της Κω, για τη διενέργεια νεκροψίας νεκροτομής.
Σημειώνεται ότι το ταχύπλοο είχε αποβιβάσει νωρίτερα στην παραλία Ψαλίδι επτά παράνομους μετανάστες, οι οποίοι εντοπίστηκαν από στελέχη του λιμενικού.

πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 14 Απριλίου 2014

Μεγάλη Δευτέρα - Ιωσήφ του Παγκάλου



Από τη σημερινή μέρα ξεκινούν τα άγια Πάθη του Κυρίου μας Ιησού Χριστού. Τύπος του Κυρίου μας Ιησού είναι ο πάγκαλος Ιωσήφ που σήμερα επιτελούμε την ανάμνησή του (Γεν. 37 - 50).
Ήταν ο μικρότερος γιός του Πατριάρχη Ιακώβ και ο πιο αγαπητός. Όμως φθονήθηκε από τα αδέλφια του και αρχικά τον έρριξαν σ' ένα βαθύ λάκκο και εξαπάτησαν το πατέρα τους χρησιμοποιώντας ένα ματωμένο ρούχο ότι δήθεν τον κατασπάραξε κάποιο θηρίο. Στη συνέχεια τον πούλησαν για τριάντα αργύρια σε εμπόρους, οι οποίοι τον ξαναπούλησαν στον αρχιμάργειρα του βασιλιά της Αιγύπτου, τον Πετεφρή.
Ο Ιωσήφ ήταν πανέμορφος και τον ερωτεύθηκε η γυναίκα του Πετεφρή, που θέλησε να τον παρασύρει σε ανήθικη πράξη βιαίως. Μόλις εκείνη έπιασε τον Ιωσήφ, εκείνος άφησε στα χέρια της το χιτώνα του και έφυγε. Εκείνη από το θυμό της τον συκοφάντησε στο σύζυγό της, ότι δήθεν αυτός επιτέθηκε εναντίον της με ανήθικους σκοπούς. Ο Πετεφρής την πίστευσε και φυλάκισε τον Ιωσήφ.
Κάποτε όμως ο Φαραώ, ο βασιλιάς της Αιγύπτου, είδε ένα παράξενο όνειρο και ζήτησε έναν εξηγητή. Με το φωτισμό του Θεού, μόνο ο Ιωσήφ μπόρεσε να το εξηγήσει. Ότι θα έλθουν στη χώρα του επτά χρόνια ευφορίας και επτά ακαρπίας και πείνας. Ενθουσιάσθηκε ο Φαραώ από τη σοφία του και τον έκανε γενικό άρχοντα, σαν πρωθυπουργό.
Ο Ιωσήφ διαχειρίσθηκε άριστα την εξουσία και φρόντισε στα δύσκολα χρόνια της πείνας όλο το λαό. Με αφορμή τη διανομή του σιταριού, φανερώθηκαν τ' αδέλφια του που τον είχαν φθονήσει. Εκείνος δεν τους κράτησε κακία, αντίθετα τα προσκάλεσε μόνιμα στην Αίγυπτο μαζί με τους γονείς.
Αυτός λοιπόν αποτελεί προεικόνηση του Χριστού, διότι και Αυτός, αγαπητός γιός του Πατέρα, φθονήθηκε από τους ομοφύλους Του Ιουδαίους, πουλήθηκε από το μαθητή Του για τριάντα αργύρια και κλείσθηκε στο σκοτεινό λάκκο, τον τάφο.
Επίσης, σήμερα μνημονεύουμε και τη άκαρπο συκή, την οποία καταράσθηκε ο Κύριος και ξεράθηκε αμέσως Ματθ. 21:19, Μαρκ. 11:13). Συμβολίζει τόσο τη Συναγωγή των Εβραίων, η οποία δεν είχε πνευματικούς καρπούς, όσο και κάθε άνθρωπο που στερείται πνευματικών καρπών, αρετών.
Έδειξε ο Κύριος τη δύναμή Του στο άψυχο δένδρο και ποτέ πάνω σε άνθρωπο, για να δείξει ότι δεν έχει μόνο δύναμη να ευεργετεί, αλλά και να τιμωρεί.
Ο ευαγγελιστής Μάρκος αναφέρει πως την ώρα που ο Κύριος επιτίμησε τη συκή και ξηράθηκε, κατέπεσαν αμέσως τα καταπράσινα φύλλα της και την επόμενη μέρα ξεράθηκε και η ρίζα της (Μαρκ. 11:21). Οι μαθητές έκθαμβοι από το θαύμα αυτό δεν ζητούσαν να μάθουν την βαθύτερη έννοιά του, αλλά είχαν την απορία «πως παραχρήμα εξηράνθη η συκή;» (Ματθ. 21:20). Πρώτη φορά είχαν δει τιμωρία της άψυχης φύσεως.
Ο Κύριος παίρνοντας αφορμή από την απορία των μαθητών, χωρίς να εξηγήσει την συμβολική σημασία του θαύματος, τους δίδαξε για τη μεγάλη δύναμη της πίστεως, η οποία όταν συνοδεύεται από εσωτερική θέρμη και χωρίς τον παραμικρό δισταγμό μπορεί να κατορθώσει αφάνταστα πράγματα.
Τους είπε: «Ἀμὴν λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν καὶ μὴ διακριθῆτε, οὐ μόνον τὸ τῆς συκῆς ποιήσετε, ἀλλὰ κἂν τῷ ὄρει τούτῳ εἴπητε, ἂρθητι καὶ βλήθητι εἰς τὴν θάλασσαν, γενήσεται·» (Ματθ. 21:21). Αυτή την πίστη θέλει η Εκκλησία μας να μεταδώσει και σε μας.
Η υμνογραφία αναφέρεται σήμερα στα δύο παραπάνω θέματα, αλλά και επί πλέον στο θέμα της πορείας του Κυρίου προς το Πάθος. Από το τροπάριο: «Ἰδοὺ ὁ Νυμφίος ἔρχεται...» οι ακολουθίες της Μ. Δευτέρας έως Τετάρτης λέγονται και «Ακολουθίες του Νυμφίου».
Απολυτίκιο:
Ήχος πλ. δ'.
Ιδού ο Νυμφίος έρχεται εν τω μέσω της νυκτός, και μακάριος ο δούλος, ον ευρήσει γρηγορούντα, ανάξιος δε πάλιν, ον ευρήσει ραθυμούντα. Βλέπε ούν ψυχή μου, μη τω ύπνω κατενεχθής, ίνα μη τω θανάτω παραδοθής, και της βασιλείας έξω κλεισθής, αλλά ανάνηψον κράζουσα· Άγιος, Άγιος, Άγιος ει ο Θεός, διά της Θεοτόκου ελέησον ημάς.

πηγη: prisonplanet.gr/chtat-radio

Κυριακή 13 Απριλίου 2014

Η Πλάνη των Αισθήσεων (Matrix) .Το Σύμπαν που Αγάπησα - Εκπομπή της ΕΤ3


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΙΩΝ: Ο ΜΑΥΡΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ, ΟΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΤΙΜΙΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΠΟΥ ΕΣΩΣΕ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΡΑΒΝΑ ΤΟ 1758




Υπάρχουν πολλές αναφορές για περίεργα περιστατικά και εμφανίσεις περίεργων όντων σε πολλά μέρη της Ελλάδας και κυριότερα σε χωριά.


Επιμέλεια άρθρου: Dimitris Papadoudis
Πηγή: Αθέατη γνώση
Κυριακή των Βαίων 2014

Χρόνος ανάγνωσης 02:30


Πολλοί πιστεύουν ότι οι προφορικές παραδόσεις τέτοιων γεγονότων αλλά και γενικότερα των θρύλων είναι φανταστικές ιστορίες κάποιων αγράμματων ανθρώπων που δεν ήξεραν τι έβλεπαν ή ερμήνευαν λανθασμένα φαινόμενα που δεν μπορούσαν να τα κατανοήσουν.

Είναι όμως έτσι;

Προφανώς και όχι αφού για να περιγράψεις κάτι και να το διασώσεις είτε προφορικά είτε γραπτά που βέβαια είναι και η καλύτερη μορφή διατήρησης πληροφοριών πρέπει να το έχεις δει μπροστά σου.

Αναφορές σε εμφανίσεις και γεγονότα αφύσικα αν μπορούμε να τα πούμε έτσι γίνονται βέβαια σε πολλά κείμενα και χειρόγραφα από τα οποία θα μπορούσαμε να αναφέρουμε ενδεικτικά την Χρονογραφία του Γεωργίου του Μοναχού , την Χρονογραφία του Μαλάλα και τα κείμενα του Δωρόθεου Μονεμβασίας .

Ένα τέτοιο περιστατικό που προσπάθησαν αρκετοί να το παρουσιάσουν διαφορετικά απ , ότι διασώζετε στις παραδόσεις ( γιατί άραγε ? ) , Είναι και το παρακάτω .

Στον οικισμό Ραβνά την χρονολογία 1758 μ.Χ κατά άλλους 1768 μ.Χ , ξέσπασε μια αρρώστια ασυνήθιστη ως και πρωτοεμφανιζόμενη για εκείνη την εποχή η οποία σύμφωνα με ερευνητές επροκείτο για μια σπάνια μορφή μαύρης πανώλης , χωρίς όμως να μπορεί κανείς να βγάλει κάποιο συγκεκριμένο συμπέρασμα ακόμα για το τι ακριβώς ήτανε .

Οι άνθρωποι τότε άρχισαν να πεθαίνουν σε τέτοιους γοργούς ρυθμούς που δεν προλάβαιναν να θάβουν όσους είχαν πεθάνει.

Το πιο περίεργο είναι ότι σύμφωνα με πολλές μαρτυρίες εξαπλώθηκε πάνω από το χωριό ένα μαύρο σύννεφο και ταυτόχρονα άρχισαν να παρουσιάζονται όντα τα οποία ονομάζονται Καλικάντζαροι σε πολλές περιοχές της Ελλάδος , τα οποία ουσιαστικά δεν είναι κάτι άλλο από Ραν απογόνους εξ αίματος των λεγόμενων Νεφελίμ ή αρχαίων θεών αλλίως , που δεν μπορούν να ελέγξουν την μορφή τους.

Τέτοια όντα σχεδόν έχουν εξαφανιστεί στις μέρες μας καθώς οι Αδελφότητες του Σκότους , τους κυνηγάνε για να μην αποκαλυφθεί η ύπαρξη των Νεφελίμ .

Συνεχίζοντας όμως την ιστορία αυτή, η οποία καταγράφεται σε αρκετά κείμενα αλλά και παλαιά βιβλία , οι κάτοικοι της περιοχής αδυνατώντας να βρούν κάποια ικανοποιητική λύση και βρισκόμενοι στα πρόθυρα του αφανισμού αποφάσισαν και έστειλαν ολιγομελή αποστολή στο Άγιο Όρος και συγκεκριμένα στην Μονή Ξηροποτάμου , ώστε να επιτραπεί να μετακινηθεί κομμάτι του Τιμίου Σταυρού που φυλάσσεται εκεί , για να σωθεί η περιοχή από αυτήν την συμφορά.

Γυρνώντας από το Άγιο Όρος η αποστολή των κατοίκων και των μοναχών που εστάλησαν με τον Τίμιο Σταυρό έγινε το εξής συγκλονιστικό όταν βρισκόταν η συνοδεία λίγα χιλιόμετρα εκτός του μικρού οικισμού:

Το μαύρο σύννεφο που είχε απλωθεί πάνω από το χωριό , οικισμό άρχισε να χάνεται με μια βουή στην Ανατολή και τα όντα που είχαν εμφανιστεί τράπηκαν σε φυγή και χάθηκαν κατά άλλους μάλιστα άρχισαν να σκάνε και έτσι σώθηκε η περιοχή από αυτήν την δαιμονική επίθεση την οποία δέχτηκε καθώς οι κάτοικοι έβριζαν τον Θεό .

Από τότε τα Ραβνά και αργότερα τα Πετροκέρασα όπως άλλαξε το όνομα του χωριού αυτού άρχισαν αδερφική φιλία με το Άγιο Όρος και κάθε Σάββατο του Λαζάρου και Κυριακή των Βαίων αλλά και την Μ.Δευτέρα ο Τίμιος Σταυρός έρχεται εκεί ως ενθύμηση του γεγονότος και ευλογία για τους πιστούς.

πηγη: atheatignosi

Σάββατο 12 Απριλίου 2014

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.


liakopoulos


Πολύς ο λόγος για το κακό μνημόνιο και για την καλή εποχή προ μνημονίου.
Επειδή οι περισσότεροι από αυτούς που αυτοαποκαλούνται δημοσιογράφοι και αναλυτές, είτε εξυπηρετούν συμφέροντα είτε όχι, δεν καταλαβαίνουν ούτως ή άλλως τι τους βάζουνε να λένε και επειδή δεν έχουν ιδέα από οικονομικά, διαβάστε τα παρακάτω απλά.
1. Η  Ελλάδα, από τότε που αποφάσισαν τα διεθνή λαμόγια να την απελευθερώσουν από την τουρκιά, είναι κράτος υποτελές και ζει με δανεικά και διαδοχικά μνημόνια.
2. Ποτέ οι λεγόμενοι ηγέτες της Ελλάδας δεν μπόρεσαν, ακόμη και αν το ήθελαν, να δουλέψουν για την Ελλάδα. Πάντα ακολουθούσαν πολιτικές που όριζαν τα παγκόσμια αφεντικά. ΄Οποιος δεν το ήθελε αυτό, απλά δεν γινότανε "ηγέτης".
3. Για να μη μακρυγορώ, από το 1974, που μας έφεραν δήθεν δημοκρατικό καθεστώς που εξυπηρετεί δήθεν τα λαϊκά συμφέροντα, άρχισε ο δανεισμός της Ελλάδας με έντονους ρυθμούς κυρίως από τον εμερικανόφερτο, δήθεν αντιαμερικάνο Ανδρέα Παπανδρέου.
4. Το δανεικό χρήμα, ξοδευότανε διαρκώς κάθε χρόνο όλο για να διοριστούν στο δημόσιο τέσσερεις με πέντε φορές περισσότεροι δημόσιοι και δημοτικοί υπάλληλοι, από όσοι χρειαζότανε, με μισθούς υπερδιπλάσιους από όσο θα μπορούσε να πληρώσει το κράτος.
5. Έβγαιναν στη σύνταξη σχεδόν όλοι πολύ νωρίτερα από όσο θα έπρεπε, ενώ υγιείς ιδιωτικές επιχειρήσεις που θα έδιναν θέσεις εργασίας δεν μπορούσαν να στηθούν κυρίως λγω των συνδικαλιστοπατέρων και τους ανώμαλων εργασιακών και φορολογικών νόμων.
6.Όλοι οι μισθοί των δημοσίων υπαλλήλων και των συνταξιούχων προερχότανε κάθε χρόνο από δανεικά που έπαιρνε το κράτος.
7. Όποιος πολιτικός πήγαινε να μιλήσει του έλεγαν οι παρατρεχάμενοί του "καλά μαλάκας είσαι; εσύ θα βγάλεις το φίδι από την τρύπα; σκάσε και δανείσου.
8. Αυτή την αλήθεια οι περισσότεροι την ξέραμε και οι μεν δημόσιοι και συνταξιούχοι έλεγαν εις υγεία τα κορόϊδα, ενώ οι ελεύθεροι επαγγελματίες είχαν πελάτες όλους τους παραπάνω, που βρέξει χιονίσει έπαιρναν μισθό από αυτά που δανειζότανε το κράτος, δηλαδή τα παιδιά τα εγγόνια και τα δισέγγονα, για να τα τρώμε  εμείς από το 1981 μέχρι και το 2010. Τριάντα χρονάκια φαγοπότι Έλληνές μου.
9. Τα ένοχα ΜΜΕ πέρσασαν σε όλους την κομμουνιστική νοοτροπία, του ότι το κράτος οφείλει να ταΐζει τους πάντες. Όλοι θεωρούσαν και θεωρούν ακόμη αυτονόητο, ότι η προ μνημονίου κατάσταση, ήταν καλή και φυσιολογική και όταν σήμερα μιλάνε οι καραγκιόζηδες που το παίζουν μεγαλοδημοσιογράφοι και μεγαλοκαθηγητές οικονομικών αλλά και οι πολιτικάντηδες και αναφέρονται σε καλύτερες μέρες, θεωρούν ότι οι πάντες πρέπει να ξαναπροσληφθούν στο δημόσιο και οι μισθοί του δημοσίου να ξαναπάνε εκεί που ήταν.
10. Με ποιά λεφτά;;;;; Πάλι με δανεικά;;;;;
11. Αυτό που ονομάσαμε μνημόνιο, ήταν ο πρόστυχος τρόπος δήθεν συμμαζέματος της ελληνικής οικονομίας. Αντί να συμμαζευτούμε, αυξήθηκε το δημόσιο χρέος παρά το ότι μειώθηκαν χωρίς πρόγραμμα, εν μια νυκτί οι μισθοί και αυξήθηκαν οι φόροι, με αποτέλεσμα την απόλυτη καταστροφή, που μετά από τέσσερα χρόνια μνημόνιο μας έφερε σε χειρότερη κατάσταση από ότι είμασταν και χρωστάμε περισσότερα, έχοντας σχεδόν πλέον τίποτε.
12. Πριν το μνημόνιο, το κομμουνιστικό κράτος με τις δεξιές (κρυφά δουλικές)  κυβερνήσεις τα πήγαινε χάλια, αφού ζούσαμε όλοι με δανεικά, αφού οι μεν δημόσιοι (δούλοι) πέρνανε μισθούς από τα δανεικά αλλά και οι ελεύθεροι (επαγγελματίες) απο τα δανεικά των δημοσίων εισέπρατταν. Κατά το μνημόνιο ,το φανερά και δηλωμένα δουλικό σύστημα διακυβέρνησης τα πήγε ακόμη χειρότερα, αφού το μνημόνιο ήρθε για να φέρει απλά δυστυχία, σε εκείνους που είχαν καλομάθει να κονομάνε από αυτά που μας δάνειζαν τα λαμογια για να μας έχουν δούλους.
13. Εφόσον μιλήσουμε για καλύτερες μέρες, θα πρέπει όλοι να χωνέψουν ότι το επαγγελματικό όνειρο του νεοιέλληνα θα πρέπει να πάψει να είναι το να διοριστεί στο φαύλο δημόσιο. Αν δεν στήσουμε μπίζνες που να πουλάνε στο εξωτερικό (εξαγωγές), και αν δεν φέρουμε τριπλάσιους τουρίστες και αν δεν βγάλουμε τα ντόπια φυσικά αέρια παίρνοντας σαν κράτος ένα μερτικό, χαΐρι δεν θα δούμε
Αυτά τα ολίγα
μετά τιμής 
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Παρασκευή 11 Απριλίου 2014

Όπως κάθε χρόνο, οι αντίχριστοι επιτίθενται στον Χριστό.


imerisia LARGE t 1061 43730265

Συνηθίσαμε κάθε χρόνο να ακούμε και κάτι καινούργιο από τους ξεφτιλισμένους και μίζερους αντίχριστους, που θέλουν να μας πείσουν ότι τα πάντα γύρω από τον Χριστό είναι μία απάτη.
Φέτος πιστοί στην παράδοσή τους, παρουσίασαν ένα κουρέλι με μισοσβησμένα  γράμματα, αγνώστου προελεύσεως, αγνώστου ηλικίας (ίσως και σχετικά σύγχρονο) και αγνώστου συγγραφέα, με   αμφισβητούμενη μετάφραση, με σκοπό να μας πείσουν ότι ο Χριστός είχε σύζυγο την Μαρία την Μαγδαληνή.
Μόνο και μόνο που το παρουσίασαν και πάλι πριν την Μεγάλη Εβδομάδα, δείχνει και αποδεικνύει την κακεντρέχια και την σκοπιμότητα και  της φετεινής καθιερωμένης πλεόν προσπάθειάς τους.
Ίσως όμως ο σκοπός τους να μην είναι μόνο να βρίσουν τον Χριστό.
Σας θυμίζω ότι θέλουν εδώ και χρόνια να μας πείσουν ότι ο Χριστός έχει απογόνους και κάποιοι από αυτούς ζουν στην εποχή μας και ένας από αυτούς θα πουν ότι έχει δικαίωμα να κυβερνήσει τον κόσμο.
Πρέπει να καταλάβουν όμως, ότι βρίζοντας τον Χριστό μας γεμίζουν δύναμη και γι αυτό τους ευχαριστούμε.
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 9 Απριλίου 2014

"Καλώς τα δεχθήκαμε": Το πρώτο "τουρκικό" εξτρεμιστικό κόμμα (DEB) ανακοίνωσε την κάθοδό του στις ευρωεκλογές




Στις ελληνικές ευρωεκλογές κατέρχεται το εξτρεμιστικό κόμμα των μουσουλμάνων της Θράκης DEB/KIEΦ (Κόμμα Ισότητας Ειρήνης και Φιλίας ) σε ανακοίνωσε που εξέδωσε πριν λίγο και στην οποία ανακοίνωση ήδη παραβιάζουν τον ελληνικό νόμο αφού αναφέρονται σε "τουρκική ειονότητα της Θράκης" κάτι το οποίον δεν υπάρχει και φυσικά συντείνει στον διχασμό μεταξύ Ελλήνων πολιτών.
 
Εισαγγελέας για τους εξτρεμιστές δεν υπάρχει, φυσικά (δεν δηλώνουν "Ελληνες εθνικιστές" για να συλληφθούν και να πάνε στον Κορυδαλλό, δηλώνουν "Τούρκοι" άρα απολαμβάνουν της προστασίας της Άγκυρας) άρα μπορούν ελεύθερα να δηλώνουν ότι θέλουν.
 
Στην ανακοίνωσή τους αναφέρονται στα "άλυτα προβλήματα της μουσουλμανικής τουρκικής μειονότητας", οπότε καταλαβαίνετε με τι σκοπό θα κατέβουν στις ευρωεκλογές, με στοχο να ανθεωρηθεί η Συνθήκη της Λωζάνης, και να αναγνωριστεί η εθνικότητά τους ως τουρκική, ενώ η ίδια η Τουρκία έχει αποδεχθεί στην Συνθήκη της ΛΟζάνης ότι δεν υπάρχει τέτοια μειονότητα ακριβώς γιατί οι μουσουλμάνοι της Θράκης προέρχονται από διαφορετικές εθνικότητες.
 
Στην ανακοίνωσή τους μας λένε ότι βαρέθηκαν τους "μεσάζοντες" ( δηλαδή τα "ελληνικά" - τρόπος του λέγειν - ΠΑΣΟΚ, ΣΥΡΙΖΑ, και ΝΔ) και "αποφάσισαν να κατέβουν οι ίδιοι αυτοπροσώπως" και να κατευθύνουν τις μειονοτικές ψήφους εξόλοκλήρου στα πρόσωπα που έχουν υποδειχτεί από το Προξενείο.
 
Φυσικά δεν υπάρχει περίπτωση να συγκετνρώσουν το απαραίτητο 4,5% για να εκλέξουν ευρωβουλευτή αλλά ουδείς γνωρίζει πόσο θα είναι το τελικό ποσοστό αποχής των Ελλήνων ψηφοφόρων της Θράκης από τις ευρωεκλογές.
 
Η κάθοδος των εξστρεμιστών στις ευρωεκλογές είναι η πρόβα τζενεράλε για τις εθνικές εκλογές, όπου πιστεύουν ότι μπορούν να εκλέξουν τουλάχιστον δύο βουλευτές στο εθνικό Κοινοβούλιο. Και οι πάντες αντιλαμβάνονται τις θα συμβεί σε αυτή την περίπτωση...
 
Ήταν ένα προσεκτικά σχεδιασμένο εγχείρημα από την ΜΙΤ η οποία έχει ρίξει "τρελό χρήμα" στην Θράκη, υποβοηθώντας την τουρκική τράπεζα Ziraat στην διείσδυσή της.
 
Διαβάστε ολόκληρη την ανακοίνωση του DEB/ ΚΙΕΦ
 
"Είμαστε εν όψει μιας νέας εκλογικής περιόδου. Τον Μάιο μαζί με τις δημοτικές εκλογές και τις περιφερειακές εκλογές θα πραγματοποιηθούν και οι εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
 
Ανακοινώνουμε ότι ως Κόμμα Ισότητας Ειρήνης και Φιλίας (ΚΙΕΦ) κατεβαίνουμε στις Ευρωεκλογές του 2014.
 
Στις Ευρωεκλογές οι ψήφοι μας μέχρι σήμερα πήγαν σε εκείνους που μας θυμούνται πριν τις εκλογικές αναμετρήσεις, σε εκείνους που δίνουν υποσχέσεις που μένουν μόνο στα λόγια.
 
Μετά από κάθε εκλογική αναμέτρηση ζήσαμε μια απογοήτευση. Πλέον, προκειμένου να μη ξαναζήσουμε μια τέτοια απογοήτευση ως Κόμμα Ισότητας Ειρήνης Φιλίας (ΚΙΕΦ) συμμετέχουμε στις ευρωεκλογές που θα πραγματοποιηθούν στις 25 Μαΐου 2014.
 
Τις ευρωεκλογές τις βλέπουμε ως μια ευκαιρία για να διαδώσουμε τη φωνή μας, να τραβήξουμε την προσοχή στα προβλήματά μας που δεν λύνονται επί χρόνια και να αντιδράσουμε στη νοοτροπία που κάθε μέρα προσθέτει νέα προβλήματα στα ήδη υπάρχοντα.
 
Συμμετέχουμε στις ευρωεκλογές του Μαΐου για να δώσουμε το ένα μήνυμα στην νοοτροπία και τις πολιτικές που δεν λαμβάνουν υπόψη τα δημοκρατικά αιτήματα της Τουρκικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης, που αγνοεί τις προσδοκίες τις, που κλείνει τα μάτια στα δίκαια αιτήματα της, που παραβλέπει μια ολόκληρη κοινωνία.
 
Για να δώσουμε το «ΠΑΡΩΝ» και το μήνυμα ότι «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ» στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την πατρίδα μας την Ελλάδα τις οποίας είμαστε πολίτες, και για να τραβήξουμε την προσοχή στα προβλήματά και στα δίκαια αιτήματα μας, ως ΚΙΕΦ θα λάβουμε μέρος στις εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που θα πραγματοποιηθούν στις 25 Μαΐου 2014.
 
Πιστεύουμε πως οι εκλογές αυτές θα δώσουν μια ώθηση στο δημοκρατικό και δίκαιο αγώνα της Τουρκικής Μουσουλμανικής Μειονότητας Δυτικής Θράκης και θα συμβάλουν στον αγώνα για να ακουστεί η φωνή και τα προβλήματα μας τα οποία εδώ και δεκαετίες παραμένουν άλυτα.
 
ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ
• ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ «ΠΑΡΟΝ» ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΈΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΛΟΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 33 ΧΡΟΝΙΑ
• ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥΡΚΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ
• ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ
• ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΤΑΣΗ ΜΕ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΓΓΥΛΕΓΓΥΗ
• ΓΙΑ ΝΑ ΑKOYΣΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ Η ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ
• ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
• ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΛΗΤΕΡΟ ΜΕΛΛΟΝ
• ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ «ΟΧΙ» ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ
• ΓΙΑ ΜΙΑ ΠΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ, ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΗ, ΠΙΟ ΑΝΕΚΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΗ
• ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΤΗΣ ΨΥΦΟ ΜΑΣ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΙ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΝΟΟΥΝ ΤΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
• ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΙΣ 25 ΜΑΙΟΥ 2014!!!
• ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΒΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ «ΟΧΙ» ΣΤΙΣ ΑΔΙΚΙΕΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΟΤΗΤΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ με το ΚΙΕΦ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2014…
 
Ας μην ξεχνάμε ότι είμαστε πιο δυνατοί όταν είμαστε όλοι μαζί μια καρδιά!"

πηγη: defencenet.gr

On air φιλί στο στόμα από πασίγνωστο ηθοποιό σε διάσημο παρουσιαστή. ΒΙΝΤΕΟ




Ο Jimmy Kimmel μας δεν είναι ένας συμβατικός παρουσιαστής και το έχει αποδείξει πολλές φορές στο παρελθόν και μέσα από την εκπομπή του. Το χθεσινό «Jimmy Kimmel Live» όμως, φιλοξένησε και έναν συνηθισμένο καλεσμένο, μιας και ο εν λόγω ηθοποιός που κάθησε στην πολυθρόνα είχε... προηγούμενα με τον παρουσιαστή. Κι όταν λέμε προηγούμενα, εννοούμε μόνο καλά, αφού οι δύο διάσημοι άντρες είχαν ξαναπροκαλέσει και δεν αναφερόμαστε στον Charlie Sheen, αλλά στον Johnny Depp!

Παλαιότερα ο ηθοποιός και ο παρουσιαστής είχαν και πάλι δώσει ένα φιλί στον αέρα της εκπομπής και τώρα ήρθε η ώρα να ... προσδιορίσουν τη σχέση τους!

Ο Jimmy Kimmel του «έκανε μουτράκια» για την πρόταση γάμου στην 27χρονη Amber Heard

«Δε μου αρέσει να ξεκινώ αρνητικά και με αμηχανία αλλά την τελευταίο φορά που τα είπαμε εδώ (τον Ιούλιο του 2013 δηλαδή) , φιληθήκαμε μερικές φορές, και θεώρησα ότι δέσαμε, γελάσαμε κιόλας. Εμοιαζε αλήθεια να έχουμε καλή χημεία και μετά μαθαίνω πως αρραβωνιάστηκες! Και δε μου έχεις τηλεφωνήσει, ούτε καν ένα μήνυμα. Ήταν αγενές να μπεις να το κάνεις και μετά να εξαφανιστείς. Θες να πεις κάτι» είπε ο κωμικός στον Johnny Depp κι εκείνος συνέχισε την πλάκα αφού ξεκίνησε να βάζει στα χείλια του ένα ενυδατικό balm δίνοντας ξανά ελπίδες πως ο έρωτας αυτός θα φουντώσει ξανά!

Δείτε την  στιγμή και το φιλί που έδωσαν:


πηγη: zappit.gr

Η ΑΗΔΙΑ ΣΕ ΟΛΟ ΤΗΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ.
ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΕΙΔΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ???


Τρίτη 8 Απριλίου 2014

Σαουδική Αραβία:Ανώτεροι υπάλληλοι ράβουν το στόμα και το μάτι ενός νέου κοριτσιού που δήλωνε ότι « ο Ιησούς είναι ο λυτρωτής μου ..»




Αυτό το νέο κορίτσι που εργαζόταν στη Σαουδική Αραβία είχε το θράσος να πει : « ο Ιησούς Χριστός, είναι η ειρήνη … είναι ο λυτρωτή μου ..»
 
Αυτό θύμωσε πολλούς ανώτερους υπαλλήλους στην εργασία της και έτσι διέταξαν κάποιους άντρες ( Χμ, … μα τι άντρες ; μάλλον για αδελφάρες επρόκειτο ) … να πραγματοποιήσουν τη διαδικασία ... της συρραφής του στόματος της … που της το έκλεισαν, προκειμένου να την εμποδίσουν να εκφράζει την αγάπης της για τον Ιησού Χριστό μας.
 
Επιπλέον, της έραψαν το αριστερό μάτι … που της το έκλεισαν και αυτό … ως μια προστιθέμενη μορφή τιμωρίας.
Η διαδικασία που χρησιμοποιήθηκε ήταν όχι μόνο απάνθρωπη αλλά και ανθυγιεινή . Το πλαστικό νήμα που χρησιμοποιήθηκε … σκόπιμα περιείχε χημικές ουσίες, που είχαν ως αποτέλεσμα τη μόλυνση της ….
 
Αυτή η ιστορία έχει επιβεβαιωθεί μέσω των οργανώσεων των ανθρώπινων δικαιωμάτων που χαρακτήρισαν αυτό το ρεπορτάζ όχι μόνο ως μια αντανάκλαση του θανάσιμου συστήματος της Σαουδικής Αραβίας επί των ανθρώπινων δικαιωμάτων, αλλά και μια σαφώς κατάφωρη παραβίαση των δικαιωμάτων των γυναικών..'
πηγή: HEIL GAP (or mind the GAP) 
 
πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

Μπιουκάναν: Η Ρωσία είναι με την πλευρά του Θεού


1ebe6d2ca11eb884de1c77778f5e2d73 XL

Η Δύση είναι τα Σόδομα και τα Γόμορρα, ενώ η Ρωσία είναι με την πλευρά του Θεού, γράφει στο μπλογκ του ο «γκουρού» των Αμερικανών συντηρητικών Πάτρικ Μπιουκάναν (buchanan.org).
Ο γνωστός πολιτικός και δημοσιολόγος, ο οποίος υπήρξε σύμβουλος των προέδρων. Νίξον, Φορντ και Ρέιγκαν, υποστηρίζει ότι στον πόλεμο των πολιτισμών για το μέλλον της ανθρωπότητας η Μόσχα κατέχει το ρόλο της Αγίας Πόλεως και του κέντρου του αγώνα κατά της ηθικής αποσύνθεσης και του νεοειδωλολατρισμού.
Να τι γράφει ο Μπιουκάναν: «Στην ομιλία του, που ήταν αφιερωμένη στην είσοδο της Κριμαίας στη Ρωσία, ο Β. Πούτιν απαρίθμησε τα σημαντικά ιστορικά γεγονότα, που έλαβαν χώρα στα χώματα αυτά. Η Κριμαία, όπως είπε ο Πούτιν, "βρίσκεται στη θέση της αρχαίας Χερσονήσου, όπου βαπτίστηκε ο πρίγκιπας Βλαδίμηρος. Το πνευματικό του επίτευγμα προκαθόρισε την ανάπτυξη της ρωσικής κουλτούρας και του πολιτισμού της. Αυτό το γεγονός ενώνει τους λαούς Ρωσίας, Ουκρανίας και Λευκορωσίας".
Η ομιλία αυτή αποτελεί συνέχεια του μηνύματός του προς την Ομοσπονδιακή Συνέλευση τον περασμένο Δεκέμβριο, στην οποία ο πρόεδρος διακήρυξε ότι η Ρωσία αντιτίθεται στις πεποιθήσεις της «εκφυλισμένης Δύσης»:
«Βλέπουμε πώς πολλές ευρωατλαντικές χώρες ουσιαστικά αρνήθηκαν τις ρίζες τους, μεταξύ των οποίων και τις χριστιανικές αξίες, που αποτέλεσαν τη βάση του δυτικού πολιτισμού. Αρνούνται τις ηθικές αρχές, καθώς και κάθε παραδοσιακή ταυτότητα: εθνική, πολιτιστική, θρησκευτική, ακόμη και σεξουαλική. Ακολουθείται μια πολιτική, που θέτει στο ίδιο επίπεδο μια πολύτεκνη οικογένεια με την ένωση ατόμων του ίδιου φύλου, την πίστη στο Θεό με την πίστη στο σατανά».
Τί συμβαίνει λοιπόν; Βρίσκεται σε εξέλιξη ένας νέος θρησκευτικός πόλεμος και η Ρωσία συμμετέχει σε αυτόν με την πλευρά του Θεού, ενώ η Δύση με την πλευρά των Γομόρρων.
Τον πρόεδρο της Ρωσίας μπορεί να αντιμετωπίζει κανείς όπως επιθυμεί, αλλά ο Βλαντίμιρ Πούτιν έχει πλήρη συνείδηση του τί κάνει.
Η αρχαία Ρώμη ήταν Αγία Πόλη για ολόκληρη τη Χριστιανοσύνη. Δεύτερη Ρώμη ήταν η Κωνσταντινούπολη, η εποχή της οποίας τελείωσε μετά την επιδρομή των Τούρκων το 1453. Και η Τρίτη Ρώμη στη συνείδηση των πιστών είναι η Μόσχα.
Ο Πούτιν δίνει στη Μόσχα το ρόλο της Αγίας Πόλης και κέντρο του αγώνα κατά του νεοειδωλολατρισμού και του παγανισμού. Στον πόλεμο των πολιτισμών για το μέλλον της ανθρωπότητας έχει τοποθετήσει με σταθερό χέρι τη σημαία της Ρωσίας στην πλευρά του παραδοσιακού χριστιανισμού.
Στις τελευταίες ομιλίες του ακούγονται αποχρώσεις των λόγων του Πάπα Ιωάννου Παύλου Β´, του οποίου το Evangelium Vitae, που εκφώνησε το 1995, αποτέλεσε πρόκληση για τη Δύση, η οποία διαπράττει ηθικό έγκλημα, αρνείται την καθολικότητα της ανθρώπινης ζωής και ζει τον "πολιτιστικό θάνατο", περιφρονώ τα στους αδυνάτους.
Τί εννοούσε ο Πάπας Ιωάννης Παύλος με τη φράση "ηθικό έγκλημα";
Η συνθηκολόγηση της Δύσης ενώπιον της σεξουαλικής επανάστασης, των διαζυγίων, της ασυγκράτητης ακολασίας, της πορνογραφίας, της ομοφυλοφιλίας, των αμβλώσεων, τους γάμους μεταξύ ατόμων του ίδιου φύλου, της ευθανασίας, της αντικατάστασης των χριστιανικών αξιών από το Χόλιγουντ.
Η συγγραφέας Μάσα Γκέσεν, συγγραφέας ενός βιβλίου για το Ρώσο πρόεδρο, είπε ότι "η Ρωσία προβάλλει τον εαυτό της ως ηγέτη του αντιδυτικού κόσμου".
Το 2013 το Κρεμλίνο απαγόρευσε την προπαγάνδα της ομοφυλοφιλίας, τις αμβλώσεις μετά τη 12η εβδομάδα της εγκυμοσύνης, καθώς και την προσβολή των αισθημάτων των πιστών. Δεν είναι αυτός άραγε ο νέος ιδεολογικός πόλεμος; Και με την πλευρά τίνος είναι ο Θεός;».

πηγη:  prisonplanet.gr

Άρτα: Τούρκος μπήκε γυμνός σε εκκλησία και έβριζε τους πιστούς!


82FB9018933E449072BEFFA293DA1603

Δεν πίστευαν στα μάτια τους οι πιστοί που παρακολουθούσαν τη θεία λειτουργία στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στο χωριό Κομπότι της Άρτας, όταν είδαν ξαφνικά έναν συγχωριανό τους να μπαίνει μέσα στο ναό... ολόγυμνος και να αρχίσει να τους καθυβρίζει χυδαία!
Αμέσως κλήθηκε η Αστυνομία, η οποία προχώρησε στη σύλληψή του και τον οδήγησε στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Άρτας με το αίτημα να υποβληθεί σε ψυχιατρική εξέταση. Έτσι, μεταφέρθηκε στην Ψυχιατρική Κλινική του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Ιωαννίνων, για να διαπιστωθεί αν χρειάζεται νοσηλεία. Ωστόσο, κρίθηκε ότι δεν είναι επικίνδυνος και αφέθηκε ελεύθερος να επιστρέψει στο χωριό.
Ωστόσο, δεν ήταν η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος δημιουργεί προβλήματα. Ο Τούρκος υπήκοος, που έχει παντρευτεί Ελληνίδα και ζει μόνιμα στο Κομπότι, έχει γίνει πολλές φορές πρωταγωνιστής επιθέσεων και καβγάδων χωρίς αιτία και οι συγχωριανοί του δηλώνουν ότι η παρουσία τους τους προκαλεί φόβο.

πηγη: prisonplanet.gr

Οι ΗΠΑ στέλνουν ταξιαρχία πεζοναυτών στην Πολωνία - H Ρωσία "ζεσταίνει" την πολεμική μηχανή στα Ουκρανικά σύνορα




Το θέμα της Ουκρανίας, ή συγκεκριμένα της νοτιοανατολικής Ουκρανίας φαίνεται πώς τώρα αρχίζει. Η Ρωσία μετά τις εξεγέρσεις σε Χάρκοβο, Ντόνετσκ και Λούγκανσκ απο Ρωσόφωνους πολίτες που ύψωσαν τη ρωσική σημαία σε κυβερνητικά κτίρια έθεσαν σε επιφυλακή μεγάλες τους δυνάμεις, ενώ οι ΗΠΑ αποφάσισαν να ενισχύσουν την Πολωνία, πέραν των μαχητικών αεροσκαφών και με μία ταξιαρχία 5.000 πεζοναυτών.
Η Πολωνία έχει ζητήσει τη στήριξη του ΝΑΤΟ με δυνάμεις 10.000 στρατιωτών μετά την προσάρτηση της Κριμαίας από τη Ρωσία και τη συγκέντρωση ισχυρών δυνάμεων στα σύνορα με την Ουκρανία, κάτι που έχει εκληφθεί από τη Δύση ως προετοιμασία  επέμβασης της Μόσχας στη νοτιοανατολική Ουκρανία.
Αλήθεια είναι πώς το ενδεχόμενο αυτό είναι πολύ πιθανό, αν οι Ρωσόφωνοι με δημοψήφισμα τους θελήσουν να αυτονομηθούν και να ενωθούν με τη Ρωσία, όπως έγινε με την Κριμαία, και από την πλευρά της «κυβέρνησης» Κιέβου επιχειρηθεί να στηθούν προβοκάτσιες ανάλογες με αυτές στην πλατεία Μειντάν.
Σε αυτή την περίπτωση η Μόσχα είναι αποφασισμένη να προστατεύσει τον Ρωσόφωνο πληθυσμό στις περιοχές που αποτελεί άλλωστε την πλειονότητα των κατοίκων.

Μετά λοιπόν τα γεγονότα της Κριμαίας, σύμφωνα με χθεσινή δήλωση του Αμερικανού υπουργού Άμυνας Τσάκ Χέιγκελ, μία ταξιαρχία από αυτές που είχαν αποσύρει οι ΗΠΑ από την Ευρώπη επανέρχεται. Και όπως φαίνεται, θα αναπτυχθεί στην Πολωνία απέναντι στις Ρωσικές στρατιωτικές δυνάμεις.
Οι ΗΠΑ θέλουν να ενισχύσουν τις δυνάμεις τους στις χώρες «δορυφόρους» προκειμένου να δείξουν πώς αντιστέκονται στα σχέδια της Μόσχας. Γιατί, για κάτι τέτοιο πρόκειται, αφού γνωρίζουν πώς δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν σε καμία περίπτωση τις ρωσικές δυνάμεις, οι οποίες θα μπορούσαν να καταλάβουν την Ουκρανία σε μερικές ώρες.
Την ίδια στιγμή, αίτηση για ρωσικό διαβατήριο που θα τους επιτρέψει την ένταξη στις Ρωσικές Ένοπλες Δυνάμεις έχουν καταθέσει περισσότεροι από 8.000 Ουκρανοί στρατιώτες που υπηρετούν στην περιοχή της Κριμαίας.
 «Ήδη έχουμε αναθέσει σε 3.000 στρατιώτες νέα καθήκοντα και προχωρούμε στην ταχεία προσαρμογή τους στο ρωσικό στρατό» δήλωσε ο Ρώσος Υπουργός Αμυνας Σεργκέι Σοϊγκού.
‘Όπως φαίνεται, σύντομά το ίδιο θα γίνει και σε άλλες περιοχές της νοτιοανατολικής Ουκρανίας, όπως το Ντόνετσκ, αφού ήδη οι δυνάμεις ασφαλείας της περιοχής επιτρέπουν ή κάνουν τα στραβά μάτια στην ύψωση της ρωσικής σημαίας σε κυβερνητικά κτίρια από Ρωσόφωνους. Κάτι που είχε συμβεί και στην Κριμαία.
πηγη: defencent.gr

7 Απριλίου του 2004 – Το «ΟΧΙ» του Τάσσου των Ελλήνων (ΒΙΝΤΕΟ)




ΤΟΥ ΑΝΤΡΕΙΩΜΕΝΟΥ Ο ΘΑΝΑΤΟΣ,  ΘΑΝΑΤΟΣ ΔΕ ΛΟΓΙΕΤΑΙ.

Κυριακή 6 Απριλίου 2014

Αγιορείτες ασκητές: Να σταματήσουν οι γελοιότητες με τις δήθεν προφητείες του γέροντος Παϊσίου


liakopoulos

Σε πρόσφατη συνομιλία που είχα με αγιορείτες ασκητές, μου είπαν ότι έχει καταντήσει γελοίο το θέμα με τις ανύπαρκτες δήθεν προφητείες του γέροντα Παΐσιου, που κάθε λίγο και λιγάκι βλέπουμε να ξεπηδούν στο διαδίκτυο, για οτιδήποτε σχεδόν συμβαίνει γύρω μας κάθε μέρα, ακόμη και για το Μπόϊνγκ της Μαλαισίας.
Μου είπαν μάλιστα, ότι έχουν συντάξει ένα κείμενο δεκάδων σελίδων, αυτοί που ήταν χρόνια μαζί του μέσα στο Άγιο Όρος και το οποίο μου ζήτησαν να εκδόσω, πράγμα που σκοπεύω να κάνω.
Ο γέρων Παΐσιος, φίλοι μου, είπε θαυμαστά πράγματα και πολλά ψυχοωφέλιμα για όλους μας, πολλά από τα οποία έχουν δημοσιοποιηθεί μέσω των πολλών βιβλίων που κυκλοφόρησαν στο παρελθόν.
Εδώ και δύο όμως περίπου χρόνια, κάθε λίγο και λιγάκι, κυκλοφορούν στο διδίκτυο, ανύπαρκτες προφητείες του Παϊσίου, που μερικοί τις αναμεταδίδουν και από τηλεοπτικές εκπομπές, σαν δήθεν δικές τους εμπειρίες, και το μόνο που κάνουν, είναι να διακωμωδούν την φήμη και την ανάμνηση του σεβαστού γέροντα.
Για τον λόγο αυτό, σταματείστε να ακούτε τις ασυναρτησίες που κυκλοφορούν είτε σε κείμενα είτε στο YouTube και περιέχουν δήθεν μεγάλες λεπτομέρειες που δήθεν έιπε ο γέροντας Παΐσιος σε κάποιους.
Παράδειγμα εκείνο που είχε κυκλοφορήσει πριν δύο αν θυμάμαι χρόνια για το ότι εμφανίστηκε δήθεν ο Παίσιος και είπε να πάρουμε και να αποθηκεύσουμε αλεύρι για δύο μήνες γιατί έρχεται πόλεμος.
Οι λεπτομέρειες μάλιστα που λένε μερικοί, και που δήθεν προφητεύθηκαν, είναι τόσο γελοίες, που συμβαδίζουν με τις ανύπαρκτες ιστορικές και γεωστρατηγικές τους γνώσεις.
Θα επανέλθω με την εκτύπωση του χειρογράφου που μου έστειλαν οι αγιορείτες  ασκητές, για να σταματήσει αυτή η γελιοποίηση των λόγων του πατρός Παισίου.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 3 Απριλίου 2014

ΥΠΑΝΘΡΩΠΑ ΚΤΗΝΗ! 18.000 παιδιά από την Συρία, σφάχτηκαν για εμπόριο οργάνων στην Τουρκία! Στον ΟΗΕ η αποκάλυψη, σιωπή από τα ΜΜ”Ε”.





ΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ “ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ” ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟΥ ΚΡΑΤΙΔΙΟΥ!

Δικαιώνεται ο εκπρόσωπος του ΟΗΕ που είχε χαρακτηρίσει την Τουρκία ως “κράτος βρυκόλακα”.

Δείτε το βίντεο από την επίσημη συζήτηση στον ΟΗΕ για την σφαγή 18,000 παιδιών από την Συρία που βρίσκονται σε στρατόπεδα συγκέντρωσης στην Τουρκία.

Παιδιά κομματιάζονται για τα όργανα τους, από ένα κράτος – βρυκόλακα που όμως θεωρείται σύμμαχος στο ΝΑΤΟ και ετοιμάζεται για είσοδο στην ΕΕ.

Μία ασύλληπτη γενοκτονία που όμως απέκρυψαν όλα τα δυτικά ΜΜ”Ε”, παρά το ότι η συζήτηση διεξάγεται στον ΟΗΕ παρουσία δημοσιογράφων. Η απάντηση του…

…εκπροσώπου; Ναι, έχουμε καταγγελίες, το ψάχνουμε, θα σχηματίσουμε ειδική επιτροπή κλπ. Την ώρα που η σφαγή παιδιών συνεχίζεται…

Ποιός θυμάται την σφαγή των Σέρβων του Κοσσυφοπεδίου σε Αλβανικό έδαφος για τον ίδιο λόγο; Από τα ίδια κτήνη; Από τους υπανθρώπους που όμως έχουν δισεκατομμύρια μαύρου χρήματος για να κλείνουν τα στόματα δημοσιογράφων, πολιτικών και λειτουργών κάθε είδους;

ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΓΙ’ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΘΗΡΙΩΔΙΑ; ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ “ΕΛΛΗΝΙΚΟ” ΝΑ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ; ΠΟΙΟ ΜΕΛΛΟΝ ΜΑΣ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΟΥΝ;




Το θέμα το είχε αποκαλύψει το Ολυμπία εδώ και αρκετό καιρό. Πάλι θάφτηκε σε απόλυτη σιωπή.

ΜΑΖΙΚΟΙ ΒΙΑΣΜΟΙ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΝ. ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η “ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΗ” ΤΟΥΡΚΙΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΑ ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΝ ΣΑΝ “ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ”!

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ – ΣΟΚ: ΤΟΥΡΚΟΙ ΣΦΑΖΟΥΝ ΣΥΡΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΝ!

Μαρτυρία: Οι Τούρκοι κατέστρεψαν την Συρία. Εμπόριο οργάνων, βιασμοί, πλιάτσικο στην δημόσια περιουσία.

Τα ισλαμοφασιστικά κτήνη σφάζουν ανθρωπους για εμπορία οργάνων στην Συρία. Όπως στο Κοσσυφοπέδιο.

Και στην Τουρκία πουλήθηκαν τα όργανα των κομματιασμένων Σέρβων.


πηγη: antineotaksiths.blogspot.gr/


Ντιμίτρι Μεντβέντεφ: “Η ζωή μου άλλαξε από τότε που ασπάσθηκα την ορθοδοξία”


00-mendeventeb

Ο Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας κ. Ντιμίτρι Μεντβέντεφ εξέπληξε τους πάντες, όταν στο Αμερικάνικο Τηλεοπτικό δίκτυο (ABC) δήλωσε, ότι η ζωή του άλλαξε ριζικά αφότου ασπάσθηκε την Ορθοδοξία.
«Πιστεύω είναι καλό για μένα, γιατί από τότε η ζωή μου, έχει αλλάξει! Δεν μιλάς ποτέ δυνατά για κάτι τέτοιο, γιατί τα θρησκευτικά αισθήματα πρέπει να παραμένουν κάπου βαθειά μέσα σου. Όταν κάποιος επιδεικνύεται γι΄ αυτό δεν είναι ειλικρινής, το κάνει για δημόσιες σχέσεις και αυτοπροβολή».
Ερωτηθείς ο Πρόεδρος Μεντβέντεφ γιατί μπήκε μέσα στην Εκκλησία, μεταξύ άλλων τόνισε: «Ένιωσα ότι το έχω ανάγκη, ένιωσα εσωτερικά την επιθυμία να το κάνω».
Επίσης, σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Ρωσίας κ. Μεντβέντεφ, οι άνθρωποι γιατί πηγαίνουν στην Εκκλησία; «επειδή αισθάνονται μια εσωτερική ανάγκη, εκτός αν πηγαίνουν σαν περιηγητές και τουρίστες».
Τέλος, ο ισχυρός άνδρας της Ρωσίας, τόνισε: «Εγώ στα 23 μου αισθάνθηκα ότι το είχα ανάγκη».
πηγη: prisonplanet.gr

ΛΥΘΗΚΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΣΙΤΙΣΗΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ!!!



270a62e0ce6c13a3bc72e9cdbd372b0a XL

Γνωρίστε τον Ινδό που αισιοδοξεί να γίνει πλούσιος μέσα από τη συνήθεια του!
Ο Πακιράπα πάσχει από μια σπάνια διαταραχή η οποία τον ωθεί να τρώει τούβλα, χαλίκι και λάσπη!
«Μου αρέσει να τρώω μόνο λάσπη και τούβλα, τίποτα άλλο», είπε ο Πακιράπα σε τηλεοπτικό σταθμό.. «Θα το φάω γιατί είναι συνήθεια μου. Θέλω να τα τρώω κάθε μέρα και δεν μπορώ να το σταματήσω.»
paki1
«Η μητέρα μου μου ζητάει να μην το φάω, αλλά εγώ δεν θα σταματήσω. Ακόμα κι αν μου δώσει τηγανητό κοτόπουλο, θέλω λάσπη με κάθε κόστος ».
Ο 30χρονος τρώει τούβλα από την ηλικία των δέκα. Τρώει μέχρι τώρα ένα τούβλο την ημέρα και τρία κιλά λάσπη και χαλίκι για να εκπληρώσει τον πόθο του.
Πιστεύεται ότι πάσχει από μια ασθένεια γνωστή ως Pica και αφορά την επίμονη κατανάλωση των διατροφικών ειδών χωρίς καμία θρεπτική αξία.


Δείτε το βίντεο



πηγη: prisonplanet.gr