ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Χρόνια πολλά. Και του χρόνου στην Πόλη


dimosthenis-liakopoulos-dhmosthenhs-liakopoylos-δημοσθένης-λιακόπουλος

Ισως ακούγεται σαν μία κοινότυπη πλέον φράση, το χρόνια πολλά, πόσο μάλλον το "ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ", αλλά όταν καθιερώθηκαν, ζούσαν οι Έλληνες σε άλλες εποχές, που τίποτε δεν ήταν αυτονόητο και τίποτε και κανένα δικαίωμα δεν εθεωρείτο δεδομένο, πόσο μάλλον θεμελιωμένο.
Τώρα που ξεκάθαρα οδηγούμεστε σε περίοδο κατά την οποία δεν θα θεωρείται τίποτε σαν δεδομένο, ούτε το σπίτι μας, ούτε το καθημερινό φαγητό και πάνω από όλα, ούτε η προσωπική μας ελευθερία, ίσως και η ευχή για χρόνια πολλά, να πάψει να ακούγεται κοινότυπη και να μας δίνει τροφή για σκέψεις.
Όσο για την Πόλη την Μεγάλη και την Αγιά Σοφιά, αποτελούν ορόσημο της επιστροφής της ανθρωπιάς στον κόσμο, αφού αν δεν πάρουμε πίσω την Πόλη για να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί η διακοπείσα το 1453 θεία λειτουργία, χαΐρι ο κόσμος δεν θα δει.
Το 1821, η ελληνική επανάσταση ξεκίνησε και η Ελλάδα άρχισε να λευτερώνεται, αλλά λεύτερη δεν είναι ακόμη, αφού ούτε δική της θέληση έχει, ούτε την πρωτεύουσά της λευτέρωσε.
Στον Χριστό ελπίζουμε και προσβλέπουμε για να συντριβούν τα σχέδια του κακού, αφού η συντριβή τους, είναι συνυφασμένη με την έκτη άνοδο των Ελλήνων.
Πολλά τα σχέδια του κακού και πολύπλοκα, αλλά μέσα σε όλους μας, μιλάνε τα λόγια του Αγίου Παϊσίου που λένε: "Όλοι οι μεγάλοι έχουν τα δικά τους σχέδια. Θέλουν δεν θέλουν όμως, προωθούν το σχέδιο του Θεού".
Και του χρόνου στην Πόλη
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης
πηγη: prisonplanet.gr

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ


Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Γιατί η Apple θέλει να κάνει κατάληψη στον καρπό μας;


apple-watch-764x573

Μια κίνηση που σηματοδοτεί την πανηγυρική της είσοδο στην κατηγορία των φορετών (wearable gadgets), που εδώ και δύο χρόνια στέφεται από συνεχείς αποτυχίες, με τις συσκευές άλλων κατασκευαστών να στοιβάζονται σε συρτάρια και αγγελίες στο eBay, όπου απογοητευμένοι χρήστες τα ξεφορτώνονται όσο-όσο. Με το θα μπορούμε να κάνουμε θαυμαστά πράγματα, διατείνεται ο πρόεδρος της Apple. Θα μπορούμε να ανοίξουμε την πόρτα του γκαράζ (όσοι διαθέτουμε «έξυπνες» πόρτες γκαράζ), να μεταδώσουμε τον παλμό της καρδιάς μας σε κάποιον άλλο χρήστη εξ αποστάσεως, να καλέσουμε ταξί μέσω της Uber ή του Taxibeat και να καταδυθούμε στην τσουλήθρα του Instagram. Και, φυσικά, να διαβάσουμε ειδοποιήσεις από τα κοινωνικά δίκτυα, e-mails, SMS κ.λπ. Με άλλα λόγια, ό,τι μπορούμε να κάνουμε και με οποιοδήποτε smartphone βρίσκεται στην τσέπη μας, λίγο ως πολύ. Αυτό που απέκρυψε επιμελώς το επιτελείο της Apple ήταν ότι το Apple Watch έχει σοβαρές πιθανότητες να καταργήσει τη χρήση του iPhone για το οποίο εκατομμύρια κόσμου έσπευσε να ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ για να το αποκτήσει. Αναλυτές που είχαν ήδη μια πρώτη hands on επαφή με την καλοσχεδιασμένη συσκευή με τα πολλά πρόσωπα θεωρούν ότι το Apple Watch αποτελεί ένα ελκυστικό συνονθύλευμα εξαιρετικών ιδεών, χωρίς όμως μια κεντρική ιδέα που να δίνει στους καταναλωτές έναν καλό λόγο για τον οποίο να ξοδέψουν μερικές εκατοντάδες (ή χιλιάδες, για τη χρυσή εκδοχή του) ευρώ για να το αποκτήσουν. Αυτό το οποίο απέκρυψε επιμελώς το επιτελείο της Apple που παρουσίασε το smartwatch της εταιρείας ήταν ότι το Apple Watch έχει σοβαρές πιθανότητες να καταργήσει τη χρήση του άλλου gadget, το οποίο μετέτρεψε σε φετίχ τα τελευταία χρόνια και το έκανε αντικείμενο πόθου για εκατομμύρια κόσμου που έσπευσε να ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ για να το αποκτήσει, του iPhone. Σύμφωνα με άρθρο του «TechCrunch», οι εργαζόμενοι της Apple που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη συσκευή πριν κυκλοφορήσει δήλωσαν ότι το Apple Watch τους απέτρεπε όλο και πιο συχνά από το να χρησιμοποιούν το iPhone που είχαν στην τσέπη τους. Ο συγγραφέας του άρθρου φανταζόταν ένα σενάριο σύμφωνα με οποίο το Apple Watch βοηθάει τον κόσμο να μην απορροφάται από την οθόνη του κινητού του, όντας περισσότερο σε επαφή με ό,τι συμβαίνει γύρω του. Κι εδώ έρχεται το παράδοξο. Χρειαζόμαστε άλλη μια (ομολογουμένως ελκυστικά σχεδιασμένη) συσκευή για να μας αποσπά την προσοχή από τον «βασιλιά των gadgets» −όπως έχει μετατραπεί−, το smartphone, και δη το iPhone; Μήπως γινόμαστε όλο και πιο καλωδιωμένοι στην προσπάθειά μας να απαγκιστρωθούμε από τις συσκευές μας; Εσείς θα βάζατε το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη; Ερωτήματα που θα απαντηθούν όταν βγουν στην επιφάνεια τα πρώτα στοιχεία των πωλήσεων και, ενδεχομένως, οι πρώτες αγγελίες στο eBay.
lifo.gr
To σημαντικότερο βέβαια είναι η εκπαίδευση του καταναλωτή, στο να χρησιμοποιεί μια συσκευή, ως επέκταση του σωματός του. Στο επόμενο στάδιο, όπως επανηλειμμένα έχει επισημανθεί από το prisonplanet.gr, o καταναλωτής θα είναι πρόθυμος να ενσωματώσει στο σώμα τη συσκευή, η οποία θα του επιτρέπει να εκτελεί τις εργασίες που έχει συνηθίσει και μάλιστα με ικανοποίηση, εφ' όσον δε θα χρειάζεται να αποχωρίζεται στιγμή το αγαπημένο του gadget.
Έτσι συνηθίζουμε σιγά-σιγά στην πρόοδο της τεχνολογίας, που σε λίγο θα τη φέρουμε πάνω μας, ως χάραγμα και δε θα μπορούμε να επιβιώσουμε χωρίς αυτήν, αφού όλες οι συναλλαγές μας θα γίνονται μέσω αυτής και η υπαρξή μας θα αναγνωρίζεται μόνο από αυτήν.
Αποκάλυψη Ιωάννου Κεφ. 13
16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν,
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´.

πηγη:Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Αἶσχος: Τοποθετοῦν πλέον τόν Τίμιο Σταυρό κάτω ἀπὸ τὶς σόλες τῶν παπουτσιῶν, ὥστε νὰ τόν πατᾶμε!




Ἡ νέα τάξη πραγμάτων προσπαθεῖ μὲ κάθε μέσο νὰ «χτυπήσει» τὸν Τίμιο Σταυρό. Εἴχαμε παρατηρήσει τὸ φαινόμενο ἐδῶ καὶ χρόνια, ὁρισμένες ἑταιρεῖες νὰ τοποθετοῦν μικροὺς σταυροὺς κάτω ἀπὸ τὶς σόλες τῶν παπουτσιῶν ὥστε οἱ πιστοὶ ποὺ θὰ τὰ φορᾶνε νὰ πατᾶνε τόν Τίμιο Σταυρό. Ὅλως τυχαίως, οἱ συγκεκριμένες ἑταιρεῖες ἦταν ἑβραϊκῆς καταγωγῆς…
Φαίνεται πὼς τὰ σατανικά τους σχέδια δὲν σταμάτησαν, καὶ μὲ τὴ συμβουλὴ τοῦ ἀρχεκάκου, τοποθετοῦν πλέον κανονικὸ σταυρὸ καὶ μὲ ἰδαιετέρως μεγάλο σχῆμα κάτω ἀπό σόλες παπουτσιῶν. Μάλιστα ὅπως σημειώνει ὁ ἀναγνώστης πού μᾶς ἔστειλε τὶς φωτογραφίες, τὰ συγκεκριμένα παπούτσια προέρχονται ἀπὸ τὴν Κίνα καὶ μᾶλλον εἶναι ἑβραϊκῶν συμφερόντων…
 
 
Στέλνουμε μήνυμα διαμαρτυρίας πρὸς κάθε κατεύθυνση, νὰ ἀποσυρθοῦν ἀμέσως ὅλα τὰ εἴδη ποὺ ἐμπαίζουν τὰ Ἱερά τῆς Πίστεώς μας καὶ προτρέπουμε ὅλους τούς πιστοὺς νὰ εἶναι προσεκτικοὶ στὰ πράγματα ποὺ ἀγοράζουν. Ἐπίσης, ὅταν παρατηροῦν κάτι ἀντίστοιχο νὰ διαμαρτύρονται οἱ ἴδιοι στὸν καταστηματάρχη γιὰ νὰ μὴ κυκλοφοροῦν στὴν ἀγορὰ τέτοια αἴσχη καὶ γιὰ νὰ μὴ γινόμαστε νεροκουβαλητὲς τῶν ἀντιχρίστων σκοτεινῶν δυνάμεων.



πηγη: logia-tou-aera.blogspot.gr


Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ


tsip3

Εκτός από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που προωθείται με εντατικούς ρυθμούς από τα ΜΜΕ ως λύση στην ταλαιπωρία μας από την γραφειοκρατία, προωθείται ταυτόχρονα και η αποδοχή εμφυτευμάτων σε μορφή τσιπ πάνω στο σώμα μας ως μέσο άνεσης και ταχύτητας στις ηλεκτρονικές μας συναλλαγές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του prisonplanet, άνθρωποι που πειραματίζονται κατασκευάζοντας και εμφυτεύοντας έπειτα τσιπ στο σώμα τους λένε πως το τσιπάρισμα δεν είναι κάτι διαφορετικό από το να φοράς σκουλαρίκι ή να έχεις τατουάζ!
Μάλιστα το συγκρίνουν με τη γενετική μηχανική λέγοντας πως είναι το ίδιο με το να αλλάζεις τη μοριακή δομή τροφίμων ή φυτών.
Προς χάριν λοιπόν της περιέργειας και του πειραματισμού μπορεί ο καθένας να αλλάζει τη φύση κατά πως θέλει αυτός αδιαφορώντας για τις συνέπειες των πράξεών του.
Κρύβουν όμως από τις δηλώσεις τους όλοι αυτοί οι επίδοξοι πειραματιστές πως στο τέλος με αυτές τις επινοήσεις τους θα φέρουν την παγκόσμια υποδούλωση των λαών σε ένα παγκόσμιο σύστημα ελέγχου από όπου κανείς δεν θα μπορεί να ξεφύγει, ούτε να κρατήσει την ιδιωτικότητά του και σίγουρα έχουν άγνοια της γραφής που λέει :
Αποκάλυψις Ιωάννου Κεφ.13
«16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´.»
Ο κόσμος μέσα στην άγνοια επικροτεί όλες αυτές τις δήθεν καινοτόμες ευκολίες και αγνοεί ότι η ώρα που θα πληρώσει ακριβά το τίμημα της άνεσης με την στέρηση της ελευθερίας του είναι πολύ κοντά.

πηγη: prisonplanet.gr

Αποκαλύπτουμε την ομιλία του κρυμμένου παγκόσμιου ηγέτη τον περασμένο Νοέμβριο. Ότι είπε εφαρμόζεται ήδη. Μόνο εμπόδιο ο Πούτιν


obama-new-world-order

Όπως είχα αποκαλύψει άμεσα τον περασμένο Νοέμβριο, σε ραδιοφωνική μου εκπομπή, στο chat-radio του prisonplanet, με αφορμή την σύναξη των G20, ο ήδη έτοιμος παγκόσμιος ηγέτης, συγκέντρωσε κεκλεισμένων των θυρών, τους ηγέτες και τα στελέχη (Κίσσινγκερ κτλ) που μπορεί να εμπιστευτεί και είπε τα εξής:
Κυρίες και κύριοι
Χαίρομαι που ξαναβλέπω τις κεφαλές των λαών και ελπίζω
σύντομα οι συναντήσεις μας αυτές να είναι και πιο συχνές και βέβαια όχι
μυστικές.
Όλο το οικοδόμημα της παγκόσμιας διοίκησης, αλλά και της οικονομίας,
αυτό τουλάχιστον που βλέπουν οι πολλοί, είναι έτοιμο να καταρρεύσει, και από
κάτω του να αναδυθεί το τέλειο παγκόσμιο διοικητικό σύστημα, αλλά και η
παγκόσμια οικονομία που δεν θα κινδυνεύει από τίποτε και από κανέναν.
Τα πάντα είναι έτοιμα. Απομένει η τελική απόφαση και η τελική
πράξη.
Είμαι σίγουρος ότι ήδη γνωρίζετε, ότι η νέα διοίκηση, θα
έχει κρυστάλλινη διαφάνεια και οι απλοί νόμοι μας, θα πρέπει να εφαρμόζονται
από όλους και πρώτα από τα μέλη του παγκόσμιου συμβουλίου κατά γράμμα.
Η οικονομική μου συνεισφορά, θα είναι καταλυτική και
περιμένω στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, την αναγνώριση και παγίωση όλων
των χρεών, τόσο των κρατικών όσο και εταιρικών οντοτήτων, ώστε να προωθηθεί η
εξόφλησή τους, από τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν.
Εκείνο που πρέπει να κάνετε, είναι η παγίωση της πίστης των
λαών σας, αλλά και των λαών που οικονομικά και όχι μόνο επηρεάζετε, στο ότι
είναι απόλυτα αδύναμοι και ανίκανοι να αλλάξουν την κατάσταση στην οποία
βρίσκονται.
Φροντίστε να πιέσετε με περισσότερους φόρους και εισφορές,
ώστε και οι έχοντες οικονομική άνεση να γονατίσουν.
Όσο για τους τοπικούς πολέμους που συντηρούμε, φροντίστε να
γίνουν λίγο πιο ελεγχόμενοι.
Θα λάβετε σχετική ενημέρωση τις αμέσως επόμενες ώρες, από
έμπιστα πρόσωπα που ξέρουν να χειρίζονται τέτοιες καταστάσεις.
Καταλαβαίνετε ότι θα αντιμετωπίσετε αυξημένη ένταση μέσα στο
προσεχές διάστημα στις χώρες σας αλλά και στις χώρες που ελέγχονται από εσάς,
και το μέρος με την περισσότερη άνεση και ασφάλεια είναι σαφώς Κίνα.
Ωστόσο, τα Ιεροσόλυμα είναι το σημείο στο οποίο πρέπει να
δηλωθεί η αρχή της παγκόσμιας ειρήνης, πράγμα λογικό
1.  Διότι εκεί έχουμε τις μεγαλύτερες και διαρκείς
έριδες και
2. Διότι πρέπει να διαψεύσουμε την λεγόμενη
προφητεία του αρχαίου υποδαυλιστή του μίσους εναντίον μας. Θέλει δεν θέλει, τα
Ιεροσόλυμα θα γνωρίσουν ειρήνη, την δική μας ειρήνη.
Επειδή
τα πράγματα στην Ρωσία, υπό την θλιβερή και ανόητη ηγεσία του ασήμαντου εκείνου
ανθρώπου, οι μέρες του οποίου είναι μετρημένες, δεν επιτρέπουν την απόλυτη
εφαρμογή των σχεδίων μας, θα προχωρήσουμε με όλο τον κόσμο εκτός από την ήδη απομονωμένη αυτή χώρα.
Όταν
ετοιμαστούμε παντού, αμέσως με την νέα της ηγεσία, θα ακολουθήσει και η Ρωσία.
Συνεχίστε
την καλή δουλειά και ο τελικός μας σκοπός πλησιάζει στην εκπλήρωσή του.
Διότι
ο καιρός είναι κοντά.
Τα λίγα αλλά σαφέστατα λόγια του, έδωσαν έναυσμα πίεσης σε όλα τα παρευρισκόμενα στελέχη της κρυμμένης παγκόσμιας κυβέρνησης και ξεκαθάρισαν ότι υπάρχει σχέδιο ανατροπής του Πούτιν. Επειδή όμως μπορεί το σχέδιο να μην αποδώσει καρπούς άμεσα, το παγκόσμιο μάντρωμα θα ενταθεί και χωρίς την συμμετοχή της Ρωσίας.
Όσον αφορά τον αρχαίο υποδαυλιστή του μίσους εναντίον τους, εννοεί τον Θεό. Βλέπετε, οι δυνάμεις του σκότους, ήδη έχουν ξεκαθαρίσει με τα όργανά τους παντού, ότι η Ορθοδοξία, είναι ο εχθρός της παγκόσμιας τάξης και ο Πούτιν ο βασικός εκφραστής της.
Είναι σαφές και ξεκάθαρο, ότι η οικονομική πίεση και δυσπραγία, εμποδίζει ακόμη περισσότερο τον καθένα να σκεφτεί, ότι στον κόσμο μας συγκρούονται δυνάμεις, κατά πολύ ανώτερες από τις τοπικές ανίσχυρες και προσωρινές κυβερνήσεις. Χθές ο Σαμαράς, σήμερα ο Τσίπρας, σε λίγο κάποιος άλλος θα παιδεύεται χωρίς καν να μπορεί να καταλάβει με ποιούς παλεύει και γιατί, ότι και να κάνει, δεν μπορεί να νικήσει.
Έρχεται μεγάλη μπόρα και ακολουθεί ακόμη μεγαλύτερη θύελα. Οι περισσότεροι, αγρόν αγοράζουν και νομίζουν ότι επειδή ψήφισαν θα πάρουν αυτά που τους υποσχέθηκαν. Δεν θυμούνται, ότι και πριν τις προηγούμενες εκλογές, άλλοι, τους είχαν υποσχεθεί ότι είχαμε πιάσει πάτο και θα αρχίσει η άνοδος και η ανάπτυξη.
Βλέπετε, εξακολουθεί να είναι ριζωμένη μέσα στους περισσότερους η ψευδαίσθηση, της λύσης μέσω των εκλογών και δεν θέλουν να συνειδητοποιήσουν, ότι ο πάτος του βαρελιού, δεν είναι η μειωμένη σύνταξη και η φτώχεια.
Ο πάτος του βαρελιού θέλει τους ανθρώπους σκλάβους να ζουν σε γκέτο, χωρίς οικογένειες και κοινωνικές δομές, απόλυτα ελεγχόμενους με το τσιπ στο χέρι, ή στο μέτωπο.
Απίστευτο;;;
Κοιτάξτε γύρω σας και αναλογιστείτε, πως ζούσατε μέχρι πριν πέντε χρόνια.
Ωστόσο, τώρα που έρχεται η λαίλαπα του λεγόμενου από πολλούς Αντιχρίστου, σας θυμίζω, ότι είναι ευκαρία ο καθένας και η κάθε μία να μετατρέψει το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα και να βιώσει την εποχή του Χριστού.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr


Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Τελικά ο σκοπός του σώου με την διακοπή του πρωταθλήματος ήταν το ηλεκτρονικό φακέλωμα των οπαδών


15795267-mmmain

Τελικά ο σκοπός του σώου με την διακοπή του πρωταθλήματος ήταν το ηλεκτρονικό φακέλωμα των οπαδών.
Αναρωτιέμαι σε τι θα εμποδίσουν τα επεισόδια τα ηλεκτρονικά εισητήρια; Όλοι θα συνηθίσουν στο ηλεκτρονικό φακέλωμα και αμίλητα θα καταγράφονται και από κάμερες και θα ξέρει ο καθένας, ότι μπήκε ή βγήκε από το γήπεδο και τι ώρα ήταν ακριβώς.
Σφράγισμα αγελαδινό και αρχή ελέγχου μετακινήσεων. Τέλος της ελευθερίας και εθισμός στο να σε παρακολουθούνε και να μην σε νοιάζει.
Έρχεται και η κάρτα του πολίτη με την οποία κάθε κίνηση θα καταγράφεται, για το καλό μας, την ασφάλειά μας, και το καινούργιο, την αξιοπρέπειά μας.

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Αυτό είναι το ανθρωπόμορφο τέρας που βίαζε μικρά παιδιά - Πρόκειται για τον 40χρονο Λεβέντο Φίλιππο


LEVENTOS 534 355

- Είχε ταυτοποιηθεί από τον Δεκέμβριο του 2014 για το βιασμό 14χρονης και κυκλοφορούσε ανενόχλητος
- Ο παιδεραστής από το Περιστέρι παρουσιαζόταν σε chat rooms στα παιδιά ως συνομίληκός τους και μάλιστα ως αγόρι
- Η υπόθεση χαρακτηρισμένη στα κομπιούτερ της εισαγγελίας ως "άγνωστου δράστη"
-Ο 40χρονος απολογήθηκε ενώπιον της 10ης τακτικής ανακρίτριας και είναι αντιμέτωπος με κακουργηματικές και πλημμεληματικού βαθμού πράξεις.

πηγη: prisonplanet.gr

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ




ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ  ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΑΖΕΙ!!!
Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ...

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Ιεροσόλυμα: Η Ισραηλινή αστυνομία σφράγισε τον Πανάγιο Τάφο!




Ομάδα της Ισραηλινής αστυνομίας στην Ιερουσαλήμ έφθασε την Τρίτη στις 10 το πρωί στον Πανάγιο Τάφο κι έκλεισε την πόρτα απαγορεύοντας σε χιλιάδες προσκυνητές να μπουν στο κουβούκλιο και να προσκυνήσουν. Άνδρες της αστυνομίας μάλιστα έδιωξαν τον κόσμο που περίμενε να μπει στο κουβούκλιο.
Δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στο ναό και χωρίς να ενημερώσουν κανέναν ούτε καν το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο προχώρησαν σε αποκλεισμό και απαγόρευση των επισκεπτών που βρισκόταν στην περιοχή. Αμέσως ο αγιοταφίτης που φύλαγε το ναό ειδοποίησε το Πατριαρχείο και ευθύς ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων με αγιοταφίτες πατέρες κατέβηκαν στο ναό για να δουν τι συμβαίνει.
Η ισραηλινή αστυνομία τους ενημέρωσε ότι δε μπορεί κανείς να μπει στον Πανάγιο Τάφο ούτε να προσκυνήσει ούτε καν να τελέσει κάποια θεία τελετή. Οι πατέρες απεγνωσμένα απαιτούσαν να μάθουν το γιατί και το πως πάρθηκε τέτοια απόφαση χωρίς να την ξέρει το Πατριαρχείο. Η αστυνομία τους παρουσίασε χαρτιά της εβραϊκής αρχαιολογικής υπηρεσίας που έλεγε ότι πριν από ένα μήνα είχαν περάσει υπάλληλοι της Δημαρχίας και της αρχαιολογικής υπηρεσίας του Ισραήλ και είχαν κρίνει ότι ο Τάφος έπρεπε να σφραγισθεί γιατί θα πέσει.
Όμως οι αρμόδιοι του Πατριαρχείου παρουσίασαν γνωμοδοτήσεις καθηγητών και πανεπιστημίων καθώς και αρχιτεκτόνων που με τις πραγματογνωμοσύνες τους αποδείκνυαν τα αντίθετα από όσα υποστήριζαν οι αρχές του Ισραήλ. Μάλιστα έδωσαν χαρτιά τα οποία αποδεικνύουν ότι για 100 χρόνια δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Μετά από έντονες διαμαρτυρίες και συνεννοήσεις οι αρχές αποχώρησαν για να βρεθεί μια λύση.








Το αξιοπερίεργο είναι πως ξαφνικά αποφάσισαν οι Εβραίοι να σφραγίσουν τον τάφο χωρίς να ειδοποιηθεί το πατριαρχείο και χωρίς να έχουν οι ίδιοι κάποια έρευνα κάνει πριν.
Η έντονη προσπάθειά τους να παρεμβαίνουν κατά διαστήματα στο τυπικό του Πατριαρχείου έχει πραγματικά προκαλέσει πολλές σκέψεις στο Πατριαρχείο στους διπλωμάτες αλλά και στο αρμόδιο υπουργείο.
Ο Πανάγιος Τάφος παρόλα αυτά έμεινε κλειστός για όλη τη μέρα


πηγή: pentapostagma.gr


Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Διατυμπανίζουν την Σατανολατρεία τους με κάθε μέσο!




Όλοι φόρεσαν τα κέρατα (του διαβόλου) στα Grammys



Προφανώς υπάρχουν αρκετά άτομα σε αυτόν τον κόσμο που ξοδεύουν τον χρόνο τους για να παρακολουθήσουν σκουπίδια του στυλ «τελετή απονομής βραβείων Grammy». Οι πολυδιαφημιζόμενες αυτές «τελετές» λειτουργούν τα τελευταία χρόνια, ως πλατφόρμα προώθησης του αποκρυφισμού, της χριστιανοφοβίας και της ομοφυλοφιλικής ατζέντας με ένα «γκλάμουρ» περιτύλιγμα
(δες εδώ κι εδώ). Στο φετινό show υπήρχε πληθώρα κεράτων που φόρεσαν στο κεφάλι τους με μεγάλη προθυμία και «ευθυμώντας» τα άτομα που πήγαν εκεί.
Η μόνη μάλιστα, «καλλιτέχνις» που τα φορούσε συνεχώς και δεν ήθελε να βγάλει, ήταν η «ποπ τραγουδίστρια» (και πρώην χριστιανή!) Katy Perry.


Για να μην μείνει με την απορία το κοινό γιατί πρέπει να φοράει κέρατα διαβόλου, (όχι ότι είχαν πρόβλημα) τους ενημέρωσαν ότι τους δόθηκαν για να συνοδεύσουν την παράσταση του «Highway to Hell«, των AC / DC.


Τα κέρατα υποτίθεται όμως, ότι δεν θα τα φορούσαν σε όλο το σόου. «Κυρίες και κύριοι: τα κέρατα του διαβόλου είναι δικά σας, να τα κρατήσετε, (“the devil horns are yours to keep”), αλλά σας παρακαλούμε να τα βγάλετε για το υπόλοιπο της παράστασης. Σας ευχαριστούμε», έλεγε το μήνυμα των διοργανωτών.


Μπορεί μετά την παράκληση, τα «κέρατα του διαβόλου» να αφαιρέθηκαν από τα κούτελα των θεατών (εκτός της Perry), αλλά έκαναν και πάλι δυναμικά την εμφάνισή τους με την 57χρονη οπαδό της Καμπάλα, που εμφανίστηκε με ένα γκρουπ μασκοφόρων με κέρατα.

 

πηγη: pentapostagma.gr

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Αυτά που έρχονται - Λιακόπουλος Δημοσθένης. BINTEO


ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΗΚΩΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ!!! ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!




Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου πραγματοποίησαν εκδρομή στις αρχές του Φεβρουαρίου στο Λονδίνο. Οι 15χρονοι μαθητές βρέθηκαν στο Βρετανικό μουσείο όπου και σήκωσαν τέσσερις ελληνικές σημαίες μπροστά στα Γλυπτά του Παρθενώνα ζητώντας παράλληλα, με το σύνθημα «BRING THEM BACK!», την επιστροφή των αρχαιοτήτων στη χώρα τους.

Σύμφωνα με τοπικό blog της Κορίνθου, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρέδωσαν και 36 επιστολές γραμμένες στα αγγλικά, στον διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου, εξηγώντας και γραπτώς γιατί τα γλυπτά πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα.


πηγη:  logia-tou-aera.blogspot.gr


ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΤΑΙΝΙΑ!


Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Αυτός είναι ο 55χρονος κατηγορούμενος για πορνογραφία ανηλίκων στην Πάτρα (ΕΙΚΟΝΕΣ)


paiderastis1

Στη δημοσιότητα δίδονται κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πατρών, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες 55χρονου ημεδαπού, που την 17-01-2015 συνελήφθη στην Πάτρα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών για πορνογραφία ανηλίκων, ενώ σε βάρος του έχει σχηματιστεί σχετική δικογραφία και από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Συγκεκριμένα πρόκειται για τον:
Τριαντάφυλλο Λιάπη του Κωνσταντίνου, που γεννήθηκε την 10-10-1960, στην Αθήνα.
paiderastis

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ «ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ» ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ


P8240029

Βαρυσήμαντη επιστολή έστειλε η Ι. Κοινότητα Αγ. Όρους στον Οικουμενικό Πατριάρχη, με αφορμή την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι τον Νοέμβριο, κατά την εορτή του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα.

 
Μεταξύ άλλων οι Αγιορείτες αναφέρουν ότι είναι τουλάχιστον καινοφανή όσα συνέβησαν στο Φανάρι και μάλιστα ο λειτουργικός ασπασμός του Πατριάρχη με τον Πάπα, ενώ η αγιορείτικη παράδοση είναι γεμάτη από παραδείγματα αγίων που μίλησαν για την πλάνη και την αίρεση των Λατίνων. Επίσης είναι πολλοί Αγιορείτες, όπως ο Άγιος Κοσμάς ο Πρώτος, που μαρτύρησαν γιατί δεν δέχθηκαν να «συμφρονήσουν με τους Λατινόφρονες».
Η συνέχιση του θεολογικού διαλόγου με τους Ρωμαιοκαθολικούς, που επιμένουν στις αιρετικές τους δοξασίες, έχει ως μόνο αποτέλεσμα τον σκανδαλισμό των πιστών, αναφέρουν στη συνέχεια.
Τέλος προειδοποιούν τον Πατριάρχη και υπενθυμίζουν ότι πριν από πενήντα χρόνια οι περισσότερες αγιορείτικες μονές διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, όταν εκείνος προχώρησε στην άρση των αναθεμάτων με τους παπικούς.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής, το οποίο μόλις πρόσφατα έγινε γνωστό.
Θα απαντήσει ο Πατριάρχης στους Αγιορείτες;

Σημειώνουμε ότι είναι σεβαστή η στάση της Ι. Κοινότητας του Αγίου Όρους να μη κοινοποιεί τα κείμενα των επιστολών της. Για θέματα όμως που αφορούν την Ορθόδοξη Πίστη μας, όπως αυτής της επιστολής, είναι καλό να γίνονται γνωστά, αφού όλοι οι πιστοί θέλουν να γνωρίζουν τις θέσεις του Αγίου Όρους.

ΚΑΡΥΑΙ  ΤΗι  18ῃ/31ῃ Δεκεμβρίου 2014
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. Φ.2/7/3012
Τῇ Αὐτοῦ Θειοτάτῃ Παναγιότητι
Τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριάρχῃ
Κυρίῳ κῳ Β Α Ρ Θ Ο Λ Ο Μ Α Ι Ωι
Πανσεβάστῳ Πατρὶ ἡμῶν καὶ Δεσπότῃ
Παναγιώτατε Πάτερ καὶ Δέσποτα,
Τὴν Ὑμετέραν Θειοτάτην Παναγιότητα βαθυσε­βάστως ἐν Κυρίῳ προσαγορεύομεν, ὑποβάλλοντες τὸ υἱϊκὸν ἡμῶν σέβας καὶ τὰς ταπεινὰς εὐχὰς διὰ τὴν ἐπὶ θύραις ἐπιτολὴν τοῦ νέου ἐνιαυτοῦ τῆς χρηστότητος τοῦ Κυρίου, νυχθημερὸν μνημονεύοντες τοῦ σεπτοῦ Ὑμῶν ὀνόματος ἐν ταῖς πρὸς Κύριον ταπειναῖς δεήσεσιν ἡμῶν.
Ἀξιωθέντες ἐγκαταβιοῦν εἰς τὸ ἱερὸν τῆς Κυρίας Θεοτόκου Περιβόλιον, τελοῦντες τὰς ἱερὰς ἀκολουθίας ἤ ἀναγινώσκοντες τὰ τῶν θεοφόρων πατέρων συγγράμματα, ἄλλοτε μὲν τιμῶμεν τὸν ἐν ἁγίοις ἱερομάρτυρα Κοσμᾶν τὸν Πρῶτον καὶ τοὺς σὺν Αὐτῷ, διότι μὲ τὴν ὁμολογίαν καὶ τὸ αἷμα των «ἐτήρησαν ἄμωμον τὴν Ἐκκλησίαν ἐκ τῆς πλάνης καὶ τῆς αἱρέσεως» «μὴ θελήσαντες συγκοι­νωνῆσαι καὶ συμφρονῆσαι τοῖς Λατινόφροσι» (τροπάριον τρίτης ὠδῆς  καὶ Κοντάκιον), ἄλλοτε δὲ μετὰ τοῦ Ὁσίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου μακαρίζομεν τὸν Ἅγιον Μάρκον Ἐφέσου τὸν Εὐγενικόν, διότι «ὤφθη ἀνένδοτος ταῖς τῶν ἐναντίων ἐπιφοραῖς, τῆς θείας πίστεως λυμαινο­μένης τοῖς παραχαράκταις Λατίνοις» (Δοξαστικὸν μικροῦ ἑσπερινοῦ) καὶ ἄλλοτε ἀναγινώσκομεν τὸν Ὅσιον Σιλουανὸν ἀναβοῶντα: «Πόσον μακάριοι εἴμεθα οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ διότι ὁ Κύριος ἔδωκεν ἡμῖν τὴν ζωὴν ἐν Πνεύματι... Πιστεύω μόνον εἰς τὴν ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, διότι εἰς Αὐτὴν εὑρίσκεται ἡ χαρὰ τῆς σωτηρίας, ἥτις ἀποκτᾶται διὰ τῆς ταπεινώσεως ἐν Χριστῷ»!
Ἀνατραφέντες εἰς τὴν πνευματικὴν ταύτην παράδοσιν καὶ μελετῶντες τοὺς ἀγῶνας τῶν πάλαι τε καὶ ἐπ᾽ ἐσχάτων πατέρων διὰ τὴν ἀκαινοτόμητον τῆς ἁγίας ἡμῶν Ἐκκλησίας πίστιν, δυσκολευόμεθα νὰ κατα­νοήσωμεν τὰ διατρέξαντα κατὰ τὰς ἑορτίους ἡμέρας ἐπὶ τῇ μνήμῃ τοῦ ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ Πρω­τοκλήτου, τοῦ Πατριάρχου ἡμῶν, κατ᾽ αὐτὴν τὴν ἱερωτάτην στιγμὴν τῆς ἁγίας Ἀναφορᾶς, ἐξελθόντος ἐκ τοῦ ἱεροῦ βήματος διὰ νὰ δώσῃ λειτουργικὸν ἀσπασμὸν εἰς τὸν ἐνδεδυμένον τὸ ὠμόφορον Πάπαν Ρώμης, ὅστις καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀπήγγειλε τὴν Κυριακὴν προσευχήν!
Ἀκροώμενοι τὴν ἀνησυχίαν τῶν ἐνα­σκου­μένων ἐν τῇ Ἁγιωνύμῳ Πολιτείᾳ πατέρων καί ἀδελφῶν, ἐκφράζομεν τὸν συνέχοντα ἡμᾶς προβληματισμόν, διότι τὰ ὡς ἄνω  πληγώνουν τὸ ὀρθόδοξον δογματικὸν καὶ λειτουργικὸν αἴσθημα καὶ προκαλοῦν σύγχυσιν εἰς τὰς συνειδήσεις τῶν ἀνὰ τὸν κόσμον χριστιανῶν, ἐπαναλαμβανόμενα δὲ δίδουν τὴν αἴσθησιν ὅτι οὐδὲν ὠφελοῦν ἀλλὰ μᾶλλον σκανδαλισμὸς γίνεται, δεδομένης τῆς στασιμότητος τοῦ ἀπὸ δεκαετιῶν ἀρξαμένου θεολογικοῦ διαλόγου, ὥστε τὸ ὅραμα τῆς ἐν ἀληθείᾳ καὶ μιᾷ πίστει ἑνώσεως, νὰ φαντάζῃ ὡς ἀνέφικτος πραγματικότης, ὅτε δὲ μάλιστα πολλοὶ Ρωμαιοκαθολικοί, ἀπογοητευμένοι ἐκ τῆς ἐκκοσμικεύσεως τῆς Δυτικῆς Ἐκκλησίας, ἐμφορουμένης ἐκ τῶν αἱ­ρε­τι­κῶν δοξασιῶν τοῦ παπισμοῦ, ἀναζητοῦν διέξοδον εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ὡς Ἱερὰ Κοινότης, Παναγιώτατε, ἐθεωρήσαμεν υἱϊκὸν ὄφλη­μα ἵνα μεταφέρωμεν τὴν ἀγωνίαν ἡμῶν, ἐπιποθούντων ἵνα παραμείνῃ ἀπαρα­σά­λευτος ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἑνότης τῶν ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξων καὶ αὐτοῦ τούτου τοῦ ἁγιο­ρει­τικοῦ Σώματος, διότι, δὲν ἀποκρύπτομεν ὅτι ἰδιαιτέρως μᾶς θλίβει καὶ ἀνησυχεῖ τὸ ἐνδεχόμενον ἀναβιώσεως τῶν ἐνταῦθα πρὸ πεντηκονταετίας διαδραματισθέντων γεγο­νότων, τὰ ὁποῖα βεβαίως καὶ ἀπευχόμεθα, ὑφιστάμενοι εἰσέτι τὰς ὀδυνηρὰς συνεπείας αὐτῶν, ὡς ἄλλωστε ἀνεφέρθη Ὑμῖν καὶ διὰ τοῦ ὑπ᾽ ἀρ. Φ2/7/1679/18.7.2014 ἱεροκοι­νοτικοῦ ἡμῶν γράμματος.
Γινώσκοντες τὸ βαρὺ φορτίον, τὸ ὁποῖον ἐπωμίζεσθε, ὑποβάλλομεν ταῦτα μετὰ πόνου καὶ συνοχῆς καρδίας, υἱϊκῶς παρακαλοῦντες ὅπως πατρικῶς φροντίσητε ἵνα ἀναπαύητε τὰς συνειδήσεις τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν, «ὑπὲρ ὧν Χριστὸς ἀπέθανε», ἐξαιτούμενοι τὰς πατριαρχικὰς Ὑμῶν εὐχὰς καὶ κατασπαζόμενοι βαθυσεβάστως τὴν Τιμίαν Ὑμῶν Δεξιάν


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΓΓΡΑΦΟ



Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2015

Θρήνος στην ΠΑ - Ποιοι ήταν οι δύο άτυχοι πιλότοι της μοιραίας πτήσης του F-16 στην Ισπανία




Νεκροί είναι οι δύο χειριστές του μοιραίου F-16 Block 50 που συνετρίβη στην Ισπανία, όπως επισήμως επιβεβαιώνει ανακοίνωση του ΓΕΑ η οποία εκδόθηκε πρίν απο λίγη ώρα. Πρόκειται για δύο έμπειρους πιλότους, τον σμηναγό Παναγιώτη Λάσκαρη και τον επίσης σμηναγό Αθανάσιο Ζάγκα. Και οι δύο έγγαμοι με παιδιά.
Η είδηση έχει προκαλέσει από χθές το απόγευμα θρήνο στην Πολεμική Αεροπορία, τις Ένοπλες Δυνάμεις και ολόκληρη τη χώρα, καθώς ήταν εξαιρετικά απίθανο να έχουν διασωθεί από την τραγωδία στην αεροπορική βάση του Αλμπαθέτε, στην οποία έχασαν τη ζωή του συνολικά 10 άνθρωποι (οι περισσότεροι Γάλλοι πιλότοι) και τραυματίστηκαν 21.
Εκείνο που απέμενε ήταν, η επίσημη ανακοίνωση του θανάτου τους που ήρθε δυστυχώς πρίν απο λίγη ώρα και με καθυστέρηση 17 ωρών απο την ώρα του τραγικού συμβάντος.
Η ανακοίνωση που εκδόθηκε από το ΓΕΑ αναφέρει: 
"Τη Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015 και ώρα Ελλάδας 16:16, διθέσιο αεροσκάφος F-16D Block 50 της 111ΠΜ/341Μ, το οποίο συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην Αεροπορική Βάση Los Llanos, στο Albacete της Ισπανίας, συνετρίβη κατά τη διάρκεια της απογείωσης με συνέπεια το θανάσιμο τραυματισμό των δύο (2) Ιπταμένων.
Στο δυστύχημα έχασαν τη ζωή τους κατά την εκτέλεση του καθήκοντος, ο Σμηναγός (Ι) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, έγγαμος με ένα γιο, με σύνολο ωρών πτήσεως 1.459 εκ των οποίων οι 872 ώρες σε αεροσκάφη F-16 και ο Σμηναγός (Ι) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη, με σύνολο ωρών πτήσεως 1.128 εκ των οποίων οι 524 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Στην Αεροπορική Βάση Los Llanos, βρίσκεται ομάδα εμπειρογνωμόνων με επικεφαλής τον Αρχηγό της Τακτικής Αεροπορίας, Αντιπτέραρχο (Ι) Χρήστο Βαΐτση.
Λόγω ύπαρξης τοξικών – σύνθετων υλικών, η περιοχή του ατυχήματος έχει αποκλειστεί από τις ισπανικές Αρχές και εξειδικευμένο κλιμάκιο της Πολεμικής Αεροπορίας μετέβη με αεροσκάφος C-130, προκειμένου να συνδράμει στην πρόσβαση των επίγειων δυνάμεων στην εν λόγω περιοχή.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε ήταν το υπ’ αριθμ. 93-1084, το οποίο αφίχθη στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1997 και είχε συμπληρώσει περίπου 4.056 ώρες πτήσεως".
Στην αεροπορική βάση του Αλμπαθέτε έχει σπεύσει από χθές ομάδα εμπειρογνωμόνων της Πολεμικής Αεροπορίας προκειμένου να διερευνήσει τις συνθήκες και τα αίτια της τραγωδίας. Προς το παρόν πάντως είναι αδύνατη η πρόσβαση τους στο σημείο της συντριβής. 
Mε εντολή του απερχόμενου ΥΕΘΑ Ν.Δένδια και κατόπιν εισηγήσεως του Α/ΓΕΕΘΑ στρατηγού Μ.Κωσταράκου κηρύσσεται τριήμερο πένθος στις ΕΔ.
Εμπειροι πιλότοι με περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης ήταν ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών και ο επίσης σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, που βρήκαν τραγικό θάνατο όταν το μαχητικό αεροσκάφος F-16 Block 50 της 341 Μοίρας στο οποίο επέβαιναν κατέπεσε και συνετρίβη κατά τη διαδικασία της απογείωσης από την αεροπορική βάση Los Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, ήταν έγγαμος με ένα γιο. Ο σμηναγός Λάσκαρης είχε σύνολο 1.459 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 872 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, ήταν έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη. Ο σμηναγός Ζάγκας είχε σύνολο 1.128 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 524 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Ο σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας
Το αεροσκάφος που κατέπεσε στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας ήταν το υπ’ αριθμ. 93-1084, το οποίο αφίχθη στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1997 και είχε συμπληρώσει περίπου 4.056 ώρες πτήσεως.
Οι δύο άτυχοι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας, όπως και ακόμη 39 στελέχη της ΠΑ που αποτελούσαν το ελληνικό κλιμάκιο που συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην αεροπορική βάση Los Llanos, στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, επρόκειτο να παραμείνουν επί ισπανικού εδάφους επί περίπου ένα μήνα.
Το λεγόμενο TLP επρόκειτο να διαρκέσει από τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου έως την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, διάστημα κατά το οποίο τα 41 στελέχη της 341 Μοίρας από την 111 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ) στην Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου, επρόκειτο να μείνουν στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.
πηγη: defencenet.gr

Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Σέρρες: Αυτό είναι το ΤΕΡΑΣ που βίασε το ΑΝΗΨΑΚΙ του παραμονές εκλογών!


569

30

Στη δημοσιότητα έδωσε η ΕΛ.ΑΣ., κατόπιν εισαγγελικής διάταξης, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες 49χρονου, που συνελήφθη στις Σέρρες, κατηγορούμενος για βιασμό και αποπλάνηση ανηλίκων. Πρόκειται για τον Γεώργιο Τσίκο, του Χρυσοστόμου και της Χρυσούλας, γεννημένου στις Φέρρες Έβρου.
Σύμφωνα με την Αστυνομία, σε βάρος του ασκήθηκε ποινική δίωξη για τα αδικήματα του βιασμού κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση και της αποπλάνησης παιδιών, που δεν έχουν συμπληρώσει το 12ο έτος της ηλικίας, κατά συρροή και κατ’ εξακολούθηση. Ήδη, ο 49χρονος απολογήθηκε στον ανακριτή Σερρών και κρίθηκε προσωρινά κρατούμενος.
Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της Αστυνομίας, η συγκεκριμένη δημοσιοποίηση, σύμφωνα με τη σχετική εισαγγελική διάταξη, αποσκοπεί στην προστασία του κοινωνικού συνόλου, των ανηλίκων, των ευάλωτων ή ανίσχυρων πληθυσμιακών ομάδων και προς ευχερέστερη πραγμάτωση της αξίωσης της Πολιτείας για τον κολασμό των παραπάνω αδικημάτων.
Κατά την ίδια ανακοίνωση, παρακαλούνται οι πολίτες που θέλουν να παράσχουν οποιαδήποτε πληροφορία για την υπόθεση να επικοινωνήσουν με την υποδιεύθυνση Ασφάλειας Σερρών (23210-90805).
Ο 49χρονος είχε συλληφθεί πριν από δύο εβδομάδες στις Σέρρες, ύστερα από καταγγελία του αδελφού του πως ασελγούσε σε δύο ανήλικα παιδιά, 8 και 12 ετών, το ένα εκ των οποίων είναι ανιψάκι του.
πηγη: makeleio.gr

Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Ο Η ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.....ΚΛΑΙΕΙ!!!



Έρχεται το χάραγμα. Η κάρτα του πολίτη, θέλουν να γίνει και ηλεκτρονικό πορτοφόλι


0308 chip chain

Βρήκαμε στο protothema τις παρακάτω δηλώσεις του Γιάννη Βαρουφάκη του ΣΥΡΙΖΑ για την κάρτα του πολίτη, που ευτυχώς ως τώρα καμία κυβέρνηση δεν τόλμησε να φέρει. Διαβάστε παρακάτω:
Το σχέδιο του ΣΥΡΙΖΑ για τη στήριξη των αστέγων, των εχόντων οικονομική δυσκολία και όσων είναι εκτός του συστήματος ηλεκτροδότησης της ΔΕΗ όπως αυτή περιλαμβάνεται σε όσα παρουσιάστηκαν στη ΔΕΘ ανέπτυξε ο Γιάννης Βαρουφάκης.
Όπως εξήγησε σε ερώτηση κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο ραδιοφωνικό σταθμό «Στο Κόκκινο 105,5» για το πού θα βρεθεί το «ζεστό χρήμα», πόσο θα είναι αυτό και πώς θα φτάσει στα χέρια όσων δοκιμάζονται ο κ. Βαρουφάκης εξήγησε ότι αυτό θα γίνει με μια χρεωστική κάρτα με την οποία κανείς άστεγος, για παράδειγμα,δεν θα ντρέπεται να μπει στο σούπερ μάρκετ και να προχωρήσει σε αγορά.
Σύμφωνα με τον κ. Βαρουφάκη η δαπάνη αυτή για φέτος υπολογίζεται σε 1 δισ. ευρώ και αφορά την αγορά των αναγκαίων τροφίμων και την ελάχιστη ενεργειακή κάλυψη για νοικοκυριά που είναι χωρίς ρεύμα.
Κατά τον υποψήφιο βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ το πρόγραμμα αυτό θα λειτουργήσει πολλαπλασιαστικά και θα φέρει έσοδα στο κράτος «διότι η κατανάλωση θα κάνει πιο εύκολη την πληρωμή των φόρων από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, επίσης των επιχειρήσεων παροχής ενέργειας κ.α.».
Η ερώτηση του Κώστα Αρβανίτη και η απάντηση του κ. Βαρουφάκη έχουν ως εξής:
Κ. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ : Θέλω να σε ρωτήσω που θα βρεθεί το ‘’ ζεστό χρήμα’’ για να τονωθεί η κοινωνία που χειμάζεται όπως προβλέπει το πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ . Και πως θα μοιραστεί αυτό το χρήμα ?.
Γ. ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ : Και για μένα έχει μεγάλη σημασία πως θα δίνεται αυτό το χρήμα, ουτως ώστε να μην θίγεται η αξιοπρέπεια του πολίτη. Θα μπορούσε π.χ. να είναι σαν μια χρεωστική κάρτα , που θα μπορεί κάποιος να τη χρησιμοποιεί στο σούπερ , χωρίς να ντρέπεται. Σε πρώτη φάση, δεν θα χρειαστεί πιστεύω, πάνω από 1 δις το χρόνο. Αυτό όμως θα φέρει και έσοδα, διότι η κατανάλωση θα κάνει πιο εύκολη την πληρωμή των φόρων από τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης, επίσης των επιχειρήσεων παροχής ενέργειας κ.α.Αυτή η ‘’ κάρτα πολίτη’’ θα μπορεί να δώσει μια ‘’ ανάσα’’ ακόμη και σε αυτούς που θέλουν να τη χρησιμοποιήσουν για να καλύψουν διάφορες υπηρεσίες υγείας, που μπορεί να έχουν ανάγκη.
Στη συνέχεια της συζήτησης ο κ. Βαρουφάκης υποστήριξε ότι η κάρτα αυτή δεν είναι ένα απλό σχέδιο αλλά μια «δουλεμένη ιδέα» που θα μπορούσε να αφορά όλους τους πολίτες για να μην στιγματίζεται κάποιος ως άστεγος και θα μπορούσε να επεκταθεί και στον τομέα της υγείας αντί για βιβλιάρια ή στις συναλλαγές με το δημόσιο αντί της αστυνομικής ταυτότητας.
Αυτά γράφει το protothema.
Aπό ότι βλέπετε η κάρτα του πολίτη, όπως έχουμε πει εδώ και χρόνια, θα έρθει σαν μία καλή ιδέα, ίσως και με καλή πρόθεση,αλλά θα είναι ο προάγγελος του χαράγματος.
Για να μην αισθάνονται, λέει, άσχημα οι φτωχοί, θα δώσουν κάρτα του πολίτη. Και γιατί δεν τους δίνουν λεφτά αντί για κάρτα, όπως εδώ και χρόνια;
Γιατί δεν τους βάζουν τα λεφτά στην τράπεζα;
Αλλά οι γκοίμ που μπορούν να πεισθούν, είναι πολλοί στις μέρες μας και η Ατζέντα 21 πρέπει να εφαρμοστεί και προβλέπει το τάϊσμα των φτωχών, χωρίς να τους προσφέρεται εργασία. Η περιθωριοποίηση των ανθρώπων θα προωθηθεί με κάθε τρόπο.
Όλοι για την επιβίωσή τους θα εξαρτώνται από την κάρτα και αργότερα από το χάραγμα.

πηγη: prisonplanet.gr

Τρίτη 20 Ιανουαρίου 2015

ΝΤΟΝΙΕΤΣΚ..ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ. AYTO ΘΑ ΠΕΙ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ !





ΝΤΟΝΙΕΤΣΚ..ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ..ΜΕ ΤΑ ΛΑΒΑΡΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΝΕΟΡΩΣΣΩΝ..ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΟΠΛΕΞ..ΧΩΡΙΣ ΚΡΥΦΟΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΕΣ..ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ Η' ΘΑΝΑΤΟΣ..ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ..ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΗΡΩΩΝ ΤΟΥ '21 ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΕΡΧΙΛΙΕΤΟΥΣ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗΣ ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΝΑ ΘΕΣΕΙ ΚΑΝ ΩΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΙΑΣ ΕΙΚΟΝΑΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΥΝΟΒΟΥΛΙΟ..ΕΙΠΑΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΚΑΙ ''ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ''..

πηγη: logia-tou-aera

Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2015

Ανακήρυξαν Άγιο τον Γέροντα Παΐσιο


57151720


Στην Αγιοκατάταξη του Οσίου Γέροντος Παϊσίου προχώρησε η Αγία και Ιερά Σύνοδος του Οικουμενικού Θρόνου που συνεδρίασε σήμερα υπό την προεδρία του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου στο Φανάρι.
Η Αγία και Ιερά Σύνοδος αποδέχθηκε την εισήγηση της Κανονικής Επιτροπής και ανέγραψε στο Αγιολόγιο της Ορθοδόξου Εκκλησίας τον Όσιον μοναχόν Παϊσιον Αγιορείτην.
Το επίσημο ανακοινωθέν του Οικουμενικού Πατριαρχείου
Συνῆλθεν, ὑπό τήν προεδρίαν τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος εἰς τήν τακτικήν συνεδρίαν αὐτῆς σήμερον, Tρίτην, 13ην Ἰανουαρίου 2015, πρός ἐξέτασιν τῶν ἐν τῇ ἡμερησίᾳ διατάξει ἀναγεγραμμένων θεμάτων.
Κατ᾿ αὐτήν, ἡ Ἁγία καί Ἱερά Σύνοδος: α) ὁμοφώνως ἀποδεχθεῖσα εἰσήγησιν τῆς Κανονικῆς Ἐπιτροπῆς ἀνέγραψεν εἰς τό Ἁγιολόγιον τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τόν μοναχόν Παΐσιον Ἁγιορείτην καί β) προτάσει τῆς Α. Θ. Παναγιότητος, τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριάρχου κ. κ. Βαρθολομαίου, διά ψήφων κανονικῶν ἐξελέξατο παμψηφεί τόν Πανοσιολ. Ἀρχιμανδρίτην κ. Εἰρηναῖον Ἀβραμίδην, διακονοῦντα ἐν Παρισίοις, Βοηθόν Ἐπίσκοπον παρά τῷ Σεβασμιωτάτῳ Μητροπολίτῃ Γαλλίας κυρίῳ Ἐμμανουήλ, ὑπό τόν τίτλον τῆς πάλαι ποτέ διαλαμψάσης Ἐπισκοπῆς Ρηγίου.

πηγη: prisonplanet.gr

VIDEO - Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΣΕ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ TOY, ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ - ΜΗΝ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ


Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015

Λιακόπουλος: Όσα έγραψα στα βιβλία μου θα γίνουν όλα. Ο πολυεθνικός στρατός της Γαλλίας σε ρόλο αστυνομίας


1337429453

Να λοιπόν που όλα όσα έχω γράψει ότι θα κάνει η  παγκόσμια χούντα για να πετύχει τον απόλυτο έλεγχο και τον απόλυτο καταναγκασμό των λαών όλων των κρατών, εφαρμόζεται πλέον απόλυτα ξεκάθαρα.
Με δικιολογία την λεγόμενη ISIS, έχουν έτοιμους νέους τρομονόμους που τους ανακοίνωσαν ήδη και νέο φακέλωμα και οι χειροκροτητές όπου γης, θα χειροκροτούν με τρόπο χαζοχαρούμενο τους πολυεθνικούς στρατούς που θα αστυνομεύουν τα πάντα, δήθεν για το καλό μας.
Αλλά κανένας δεν κατάλαβε πως οργανώθηκε η ISIS και πως έκανε κράτος και πως βρήκε χρήματα και πως ασκεί διοίκηση σε ατάκτους και γιατι επιτίθεται στους μουσουλμάνους και τους Έλληνες της μέσης ανατολής και όχι στους Εβραίους. Στάχτη στα μάτια με την επίθεση στο εβραϊκό super market δεν τρώμε.
Να λοιπόν που ο πολυεθνικός στρατός βγήκε στο δρόμο για αστυνόμευση και όπου χτυπάει η αμερικανοκίνητη ISIS θα βγαίνει και εκεί.
Τα υπόλοιπα και αυτά που ακολουθούν, τα ξέρουν αυτοί που διαβασαν το "μυθιστόρημα αχαλίνωτης πραγματικότητας" ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr