ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 16 Νοεμβρίου 2010

Notis Sfakianakis - Provata ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΩΣΤΕ ΗΧΩ

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ. ΑΡΑΓΕ ΠΟΣΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ…

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΚΡΥΦΑ ΧΑΡΤΙΑ, ΠΟΥ ΘΟΥ ΚΥΡΙΕ, ΑΝ ΔΟΥΝΕ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ…

Eνα θέμα που θα ταράξει τα ήδη θολά νερά της Ελληνικής οικονομίας.



Το ΚΟΝΤΡΑ Channel παρουσίασε χθες βράδυ στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων με συντονιστή τον Τέρενς Κουϊκ και βασικό σχολιαστή τον Τάσο Παπαδόπουλο την πλήρη επιστολή που έστειλε στο BLOOMBERG ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Ζαν Κλοντ Τρισε,με την οποία λέει ΟΧΙ στην αποκάλυψη δύο εγγράφων, σχετικά με το κουκούλωμα των χρεών της Ελλάδας όταν ο Κώστας Σημίτης βιαζόταν να βάλει την χώρα στο ευρώ.


Επικαλέσθηκε τον λόγο ότι αν βγουν τα έγγραφα θα τινάξει (θα υπονομεύσει) την αγορά στον αέρα.


Το Bloomberg την περασμένη Παρασκευή προχώρησε σε εκτεταμένο δημοσίευμα,το οποίο απέκρυψαν για ευνόητους λόγους όλα τα κανάλια που βάζουν πλάτες στη κυβέρνηση εν όψει εκλογών.Όπως και οι περισσότερες εφημερίδες.


Το ΚΟΝΤΡΑ ΤΣΑΝΝΕΛ το έβγαλε αμέσως στον αέρα χωρίς δισταγμό.


Χθες βράδυ ο Τέρενς Κουίκ κατάφερε να πάρει στα χέρια του αντίγραφο ολόκληρης της απαντητικής επιστολής του Τρισέ στο μαγαλύτερο Οικονομικό τηλεοπτικό κανάλι του κόσμου.


Και διαπίστωσε ότι μέσα στην επιστολή ο Τρισέ αναφέρετε και στην Ελλάδα του σήμερα (γεγονός που δεν υπήρχε στο αρχικό δημοσίευμα).


Η διαπίστωση που έκανε ο τέως υφυπουργός Οικονομικών Πέτρος Δούκας,είναι ότι ο φοβισμένος Τρισέ με το να κρύβει τα έγγραφα από το Bloomberg,μέσα σ’όλα στην ουσία ομολογεί ότι η Ελλάδα είναι ήδη πτωχευμένη.




Στρος-Καν: Ο ελληνικός λαός κατανόησε το πρόγραμμα του ΔΝΤ. Τρόικα: μειώστε το δημόσιο κατά 30%.


Σε δηλώσεις που έκανε σήμερα ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος-Καν στο ραδιοφωνικό δίκτυο France Inter επεσήμανε το μήνυμα των αυτοδιοικητικών εκλογών όπως αυτό αποτυπώθηκε το βράδυ της Κυριακής, όπου σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή του ΔΝΤ η νίκη του κυβερνώντος κόμματος στην Ελλάδα στις αυτοδιοικητικές εκλογές δείχνει ότι το πρόγραμμα που εφαρμόσθηκε από την κυβέρνηση με την υποστήριξη του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, έγινε κατανοητό.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε ο Ντομινίκ Στρος-Καν: “Τα νέα προγράμματα του ΔΝΤ, αναφέρομαι ιδιαίτερα στην Ελλάδα, έχουν συγκροτηθεί κατά τέτοιο τρόπο ώστε να επιτυγχάνεται η αποκατάσταση της ισορροπίας, αλλά με την προστασία των πλέον αδύναμων, των πλέον ευάλωτων”. “Οταν τα έλεγα αυτά, μού έλεγαν, ‘ναι, …., αλλά το ΔΝΤ είναι φιλελεύθερο…Η πραγματικότητα είναι ότι έγιναν εκλογές (στην Ελλάδα) και ότι η αριστερά στην εξουσία νίκησε”.


Συνεχίζοντας ο γενικός διευθυντής του ΔΝΤ επεσήμανε ότι: “Αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι ότι νίκησε η αριστερά, αλλά ότι η κυβέρνηση, με το πρόγραμμα του ΔΝΤ, έγινε κατανοητή από την κοινή γνώμη και ότι η κοινή γνώμη υποστηρίζει την κυβέρνηση”. “Αυτό δεν συνέβη ποτέ στο παρελθόν. Δεν έχει ποτέ συμβεί, παρά το τόσο σκληρό πρόγραμμα που οι Έλληνες υποχρεώθηκαν να υποστηρίξουν, το να γίνει κατανοητό στον πληθυσμό ότι ήταν αναγκαίο και αυτός τελικά να υποστηρίξει στην πλειοψηφία του την υπάρχουσα κυβέρνηση”.
Σήμερα στις 15 Νοεμβρίου λίγες μόλις ώρες μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εκλογών της Κυριακής τα στελέχη της ΤΡΟΙΚΑ φέρονται να ζητούν από την ελληνική κυβέρνηση μείωση του δημόσιου τομέα κατά 30%, το κλείσιμο προβληματικών και ζημιογόνων φορέων και επιχειρήσεων του δημοσίου και των δήμων με απολύσεις των υπαλλήλων για τους οποίους παύουν να υφίστανται οι υφιστάμενες θέσεις εργασίας.


Το άνοιγμα έως το τέλος του έτους όλων ανεξαιρέτως των κλειστών επαγγελμάτων, νέες παρεμβάσεις στα εργασιακά, όπως με την αντικατάσταση των κλαδικών με ατομικές συμβάσεις, δραστικές περικοπές στις δαπάνες για άμυνα, υγεία, παιδεία και οι νέες παρεμβάσεις στο ασφαλιστικό σύστημα.
Η θέση της ελληνικής κυβέρνησης επιδεινώθηκε περεταίρω σήμερα λόγω και της ανακοίνωσης του ύψους του ελλείμματος για το 2009 (15,4% του ΑΕΠ) και του 2010 (9,4% του ΑΕΠ). Αναμφίβολα τα χθεσινά αποτελέσματα αποτελούν ένα «μαξιλάρι» για την κυβέρνηση, αφού η νίκη των κυβερνητικών υποψηφίων στους Δήμους της Αθήνας, της περιφέρειας Αττικής καθώς και σε 7 ακόμα περιφέρειες της χώρας απέδειξαν το γενικότερο κλίμα αδιαφορίας του ελληνικού εκλογικού σώματος για τα τεκταινόμενα στη χώρα
Αξιολογώντας το εκλογικό αποτέλεσμα και το γενικότερο κλίμα αποχής από τις εκλογές που έφτασε στο 55% ακόμα και ο διευθυντής του ΔΝΤ εκτιμά ότι τα μέτρα του οργανισμού που εκπροσωπεί και αυτών που η κυβέρνηση εφαρμόζει βρήκαν αποδοχή από τον ελληνικό λαό. Για να μην υπάρχουν αμφιβολίες για αυτό, εκτιμάται ότι η δημοσιονομική κατάσταση της χώρας θα οδηγήσει την κυβέρνηση σε νέα μέτρα το 2011 υπό την πίεση και τις ευλογίες της ΤΡΟΙΚΑΣ.


Με τις υγείες μας

Eπιτυχία: Ελληνική εταιρεία ανέλαβε την κατασκευή της κεφαλής καθοδήγησης του MICA IR!


Μεγάλη επιτυχία για την ελληνική πολεμική βιομηχανία, η οποία αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι παρά το εσωτερικό σαμποτάζ που δέχεται από όλες τις κυβερνήσεις, μπορεί να προχωρήσει σε μείζονος πολιτικής και τεχνολογικής σημασίας συμπράξεις. Πιο συγκεκριμένα μέσα στο Ιανουάριο ξεκινά σε ειδικές εγκαταστάσεις της εταιρείας Miltech Hellas η κατασκευή κατόπιν μεταφοράς τεχνογνωσίας της κεφαλής καθοδήγησης του πυραύλου MICA IR για λογαριασμό της MBDA και της Thales!

Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προόδου της ελληνικής πολεμικής βιομηχανίας, αφού το τμήμα των αισθητήρων που καθοδηγούν το πύραυλο προς το στόχο, αποτελεί ένα από τα πλέον απαιτητικά τεχνολογικά υποσυστήματα ενός βλήματος.


Για την υλοποίηση του προγράμματος κατασκευάστηκε στις εγκαταστάσεις της Miltech Hellas ένα θάλαμο ειδικών προδιαγραφών καθαριότητας (clean room), ενώ το προσωπικό που θα απασχοληθεί στο συγκεκριμένο πρόγραμμα πέρασε πολύμηνη εκπαίδευση από τους ειδικούς της γαλλικής εταιρείας Sagem. Ήδη εδώ και περίπου δέκα χρόνια η Miltech Hellas κατασκευάζει για την εταιρεία Thales τα ηλεκτρονικά μέρη του βλήματος MICA IR.


Η νέα αυτή συμφωνία έρχεται να εμπλουτίσει το έργο της ελληνικής εταιρείας όσον αφορά το συγκεκριμένο πύραυλο και να αυξήσει την ελληνική συμμετοχή στην κατασκευή του. Υπενθυμίζεται ότι ο πύραυλος MICA IR ανήκει στο οπλοστάσιο της ΠΑ ενώ η ναυτική έκδοση του βλήματος η VL MICA (Naval) αποτελεί μέρος της πρότασης για την αντιαεροπορική άμυνα των φρεγατών FREMM.


Αναμφίβολα τέτοιου είδους διεθνείς συνεργασίες όπως αυτή της Miltech Hellas, καθώς και αυτές που έχουν πετύχει κατά καιρούς και άλλες ελληνικές εταιρείες όπως η Intracom, η Theon, τα Ναυπηγεία Ελευσίνας, κλπ αποτελούν σαφέστατο δείγμα της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι ξένες εταιρείες υψηλής τεχνολογίας στις ελληνικές εταιρείες στρατιωτικού υλικού, ειδικότερα δε στους δύσκολους καιρούς που βιώνουμε ως χώρα και κοινωνία.

ΠΗΓΗ: defencenet.gr












Κυριακή 14 Νοεμβρίου 2010

ΤΙ ΣΚΑΡΩΝΟΥΝ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΠΟΛΙΤΗ ???


Προβληματική η γερμανική κάρτα του πολίτη???



Μόλις μια ημέρα μετά την έκδοσή του, το λογισμικό που χρησιμοποιείται για να διαβαστούν τα νέα γερμανικά δελτία ταυτότητας διαπιστώθηκε πως είναι ευάλωτο σε επιθέσεις από χάκερς. Η Ομοσπονδιακή Υπηρεσία Ασφάλειας Πληροφοριών κατήργησε την επόμενη μέρα κιόλας συνδέσεις με το πρόγραμμα αυτό από την ιστοσελίδα της.


Ο Jan Schejbal, ειδικός ερευνητής στην ασφάλεια των υπολογιστών, την Τρίτη περιέγραψε έναν τρόπο που μπορεί κανείς να «σπάσει» το λογισμικό για την νέα ηλεκτρονική γερμανική ταυτότητα (δηλ. Γερμανική Κάρτα του Πολίτη).


Οι νέες κάρτες, οι οποίες είναι διαθέσιμες από την 1 Νοεμβρίου και θα αντικαταστήσουν σταδιακά τις τρέχουσες γερμανική ταυτότητες περιέχουν ένα RFID ασύρματο τσιπ που αποθηκεύει ψηφιακές εκδόσεις της φωτογραφίας του κατόχου, το όνομα του κατόχου της κάρτας, διεύθυνση, ημερομηνία γέννησης, το ύψος, το μάτι και το χρώμα των μαλλιών και την υπηρεσία έκδοσης.


Σημειώνεται ότι με τις κάρτες αυτές θα μπορούν επιπλέον οι Γερμανοί να ταξιδέψουν μέσα στην Ε.Ε.


Για να είναι χρήσιμες στα άτομα, οι ψηφιακές πληροφορίες που γράφονται στις κάρτες πρέπει να μπορούν διαβαστούν με έναν «αναγνώστη καρτών» (card reader). Αυτό ακριβώς το πρόγραμμα AusweisApp («ID App»), βρέθηκε προβληματικό, σύμφωνα με τον Schejbal.


Μετά τη λήψη της πρώτης έκδοσης του AusweisApp από μια ιστοσελίδα της Γερμανικής κυβέρνησης, παρατηρήθηκε ένα σημαντικό κενό ασφαλείας, όταν το πρόγραμμα ελέγχει για ενημερώσεις-νέες εκδόσεις. Το λογισμικό δεν επαληθεύει την προέλευση της νέας έκδοσης με πιστοποιητικό ασφαλείας (SSL), το οποίο σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να «κοροϊδέψει» το πρόγραμμα κάτι το οποίο θεωρητικά θα μπορούσε να οδηγήσει στη λήψη κακόβουλου λογισμικού, αντί του σωστού.


«Η ηλεκτρονική ταυτότητα η ίδια μπορεί να έχει ένα αρκετά υψηλό επίπεδο ασφάλειας», δήλωσε ο Schejbal σε ένα e-mail στην Deutsche Welle. «Ωστόσο, αυτή η εγγύηση καθίσταται άχρηστη, εάν το πλαίσιο που χρησιμοποιείται για την πρόσβαση σε αυτό τον ασφαλή πυρήνα της ταυτότητας είναι ανασφαλές και επιτρέπει να θέτεται σε κίνδυνο η συνολική ασφάλεια.»


Αν η νέα ηλεκτρονική κάρτα ταυτότητας είχε ήδη χρησιμοποιηθεί ευρέως, το κενό ασφαλείας στην ενημέρωση θα ήταν σημαντικό, σύμφωνα με τον Karsten Nohl, έναν ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα ασφαλείας με έδρα το Βερολίνο.

«Ευτυχώς, αυτό δεν συμβαίνει και το σφάλμα μπορεί να διορθωθεί σύντομα», είπε στην Deutsche Welle. «Αυτή η ευπάθεια είναι μια άλλη υπενθύμιση της πολυπλοκότητας του συστήματος ασφαλείας της ηλεκτρονικής ταυτότητας, το οποίο σημαίνει ότι όλα τα συστήματα δεν έχουν ελεγχθεί αυστηρά.»


Οι ψηφιακές ταυτότητες κυκλοφορούν σε διάφορες χώρες τα τελευταία χρόνια. Η Εσθονία έχει ηλεκτρονική ταυτότητα εδώ και μια δεκαετία, η οποία προσφέρει με μια πληθώρα κυβερνητικών ηλεκτρονικών υπηρεσιών, καθώς και ψηφιακή υπογραφή. Το Βέλγιο, η Σουηδία, η Ισπανία, η Πορτογαλία έχουν ηλεκτρονικές ταυτότητες και υπάρχουν σχέδια να εκδοθούν στο Λουξεμβούργο και την Τσεχία.


Ο Schejbal αν και δεν είναι αντίθετος με την ιδέα της ηλεκτρονικής ταυτότητας, συμβούλευσε τους Γερμανούς να αποφύγουν τις ηλεκτρονικές κάρτες για όσο το δυνατόν περισσότερο.


Η ανακάλυψη του Schejbal δεν είναι η πρώτη όσον αφορά τα κενά ασφαλείας βρέθηκαν στις νέες ηλεκτρονικές ταυτότητες. Τον Σεπτέμβριο, η γερμανική ομάδα των χάκερ Chaos Computer Club (CCC), έδειξε πως τα μέτρα ασφαλείας του αναγνώστη καρτών θα μπορούσαν να παρακαμφθούν.


Ο Manuel Bach, ο ηλεκτρονικός διαχειριστής του έργου της ηλεκτρονικής ταυτότητας της BSI, υποστήριξε ότι οι Γερμανοί πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη για την ασφάλεια των υπολογιστών τους και να εξασφαλίσουν ότι οι υπολογιστές τους παραμένουν χωρίς το κακόβουλο λογισμικό που απαιτείται για να κλέψουν κωδικούς PIN και άλλα προσωπικά δεδομένα.


Από την άλλη η Constanze Kurz, εκπρόσωπος της CCC, δήλωσε ότι η κυβέρνηση δεν θα πρέπει να περιμένει από όλους τους Γερμανούς να είναι ειδικοί στην τεχνολογία και στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές.

ΠΗΓΗ: newsbeast.gr  









ΝΕΑ «ΒΟΜΒΑ» ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ: ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Ο ΚΑΤΩΤΑΤΟΣ ΜΙΣΘΟΣ – ΟΣΟ ΘΕΛΟΥΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ!


«Σπάει» η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας

Βόμβα μεγατόνων κατά των εργαζομένων, που εξωθούνται με τις ευλογίες της κυβέρνησης-«τρόικας» και λόγω Μνημονίου της ντροπής σε μαζική φτώχεια και δουλεία, έριξε την Τρίτη η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης.


Η Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας «σπάει», αφού είναι δυνατή και «νόμιμη» (;) κάθε συμφωνία για αμοιβές κάτω από τον κατώτατο μισθό, ενώ σε περίπτωση διαφωνίας των εργαζομένων και διεκδίκησης της ΕΓΣΣΕ «υπάρχουν τα δικαστήρια»! Και η ΓΣΕΕ προσέφυγε κατά συμφωνίας που προβλέπει αυξήσεις κάτω από την ΕΓΣΣΕ.

Σαφείς οι οδηγίες του ΔΝΤ και της «τρόικας», εκπρόσωποι των οποίων θα συναντηθούν στις 15 Νοεμβρίου με τους επικεφαλής του υπουργείου (σ.σ.: για να ελέγξουν άραγε μεταξύ άλλων και το νομοσχέδιο που καταργεί την ΕΓΣΣΕ;).

Μισθοί ύψους 650 ευρώ για τους τυχερούς που θα πάρουν και σύνταξη των 300 ευρώ σημαίνουν απλώς γενικευμένη εξαθλίωση.


ΠΗΓH: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΤΟ ΠΑΡΟΝ»

ΤΟ ΞΕΚΕΠΑΣΜΑ ΤΟΥ ΤΑΛΜΟΥΔ


Όλα όσα αναφέρονται παρακάτω είναι παρμένα απο το βιβλίο “Το Ξεσκέπασμα του Ταλμούδ”.



Επί χιλιάδες χρόνια οι Εβραίοι απέκρυψαν από τον υπόλοιπο κόσμο τα μυστικά περιεχόμενα των 63 βιβλί­ων, τα οποία αποτελούν το Ταλμούδ, βάσει των οποίων όχι μόνο εκπαιδεύονται οι Εβραίοι Ραββίνοι, αλλά κα­θοδηγείται ολόκληρο το Εβραϊκό Εθνος.


Οι οπαδοί της Ταλμουδικής θρησκείας έθεσαν σαν σκοπό την εξαφάνιση του Χριστιανισμού και των άλλων θρησκειών και την υποταγή ολόκληρου του κόσμου σε μια Νέα Παγκόσμια Κυβέρνηση (Τάξη) και θρησκεία, που θα έχει έδρα τα Ιεροσόλυμα. Η Νέα Παγκόσμια Θρησκεία που σήμερα εμφανίζεται με τον γενικό τίτλο Νέα Εποχή, θα είναι ο Σατανισμός και ο “Θεός” τους ο Εωσφόρος. Όσοι στο παρελθόν προσπάθησαν να στραφούν ενα­ντίον τους, τελικά καταστράφηκαν, είτε σαν άτομα, είτε σαν έθνη. Χαρακτηριστικό παράδειγμα η Τσαρική Ρωσία.

Ο πρώτος άνθρωπος στον κόσμο που έσχισε το πέ­πλο του μυστηρίου, το οποίο κάλυπτε το Ταλμούδ, ήταν ο Αιδεσ. Ι.Β. Προναϊτης, καθηγητής της Θεολογίας και της Αρχαίας Εβραϊκής γλώσσας στην Αυτοκρατορική Εκ­κλησιαστική Ακαδημία της Πετρούπολης της Τσαρικής Ρωσίας.


Ο Ι.Β. Προναϊτης μελέτησε τα 63 βιβλία που αποτε­λούν το Ταλμούδ και τελικά εξέδωσε στα λατινικά το 1893 το συγκλονιστικό βιβλίο “Το Ταλμούδ ξεσκεπάζεται- Οι μυστικές Διδασκαλίες των Ραββίνων περί των Χριστιανών”.
Ο Χριστιανικός κόσμος της εποχής εκείνης κατάπλη­κτος πληροφορήθηκε ότι οι διδασκαλίες του Ταλμούδ ή­ταν διδασκαλίες διαφθοράς, ανηθικότητας και μίσους. Αλλά πριν ακόμη το γεγονός αυτό ξεσκεπασθεί, τα μοναδικά αντίτυπα του βιβλίου του Αιδεσ. Ι.Β. Προναϊτη χάθηκαν ως διά μαγείας απ’ όλες τις βιβλιοθήκες του κόσμου, όπου είχαν αποσταλεί. Έτσι ακόμη μια φο­ρά οι Ταλμουδιστές επέβαλαν πληροφοριακή συσκότιση.
Το 1954, όμως, 60 χρόνια μετά τις αποκαλύψεις του Αιδεσ. Ι.Β. Προναϊτη, συνέβει ένα άλλο γεγονός, πολύ μεγαλύτερης σημασίας. Ενας από τους εξέχοντες Ραββίνους της Αμερικής, ο Benjamin H. Freedman, βαθύς γνώστης και Διδάκτωρ του Ταλμούδ, συγχρόνως και οι­κονομικά ισχυρός, ασπάσθηκε τον Χριστιανισμό, ως νέ­ος Απόστολος Παύλος. Το καταστροφικό όμως για τους Ταλμουδιστές ήταν το γεγονός ότι όχι μόνο έγινε Χρι­στιανός, αλλά και ανέλαβε πύρινο και ατρόμητο αγώνα κατά των οπαδών του Αντίχριστου. Οι Σιωνιστές συνωμό­τες διέθεσαν πολλά εκατομμύρια δολλάρια για τη δολο­φονία και την καταστροφή του έργου του Benjamin Η. Freedman και την ανασκευή των τρομερών του αποκαλύψεων, άνευ όμως αποτελέσματος. Η ανοιχτή επιστολή του προς τον Αρχιραββίνο της Βοστώνης Dr. David Goldstein, LL. D, της 10ης Οκτωβρίου 1954, απετέλε­σε ένα από τα τρομερότερα κτυπήματα το οποίο δέχθη­κε ο ύπουλος εχθρός της Χριστιανοσύνης.


Οι παρακάτω περικοπές του Ταλμούδ είναι από την ανοιχτή αυτή επιστολή του γενναίου Freedman, για να δούμε με τα ίδια μας τα μάτια το τί γράφουν για τον Χριστό και τους Χριστιανούς οι άνθρωποι του σκότους και του μίσους, οι Ταλμουδιστές-Σιωνιστές.


(α) Το Ταλμούδ περί του Κυρίου Ιησού Χριστού


SANHEDRIN, 67A. Ό Ιησούς αναφέρεται ως υιός του Πανδίρα, στρατιώτου τινός”.


• KALLAH, 1B (18B). “Νόθος συλληφθείς κατά την διάρκειαν εμμήνου ροής”.


• SANHEDRIN, 67A. Ό κρεμασθείς την εσπέραν του Πάσχα”.


• TOLDATH JESCHU. Γέννησις αναφερομένη κατά τον πλέον αισχρόν τρόπον.


• ABHODAH ZARAH 11. “Αναφέρεται ως υιός του Πανδίρα, Ρωμαίου στρατιώτου”.


• SCHABBATH XIV. “Και πάλιν αναφέρεται ως υι­ός του Πανδίρα, του Ρωμαίου”.


• SCHABBATH 104B. “Ωνομάσθη παράφρων και ου­δείς δίδει προσοχή εις τους παράφρονας”.


• SANHEDRIN 43A. “Την εσπέραν του Πάσχα ού­τοι εκρέμασαν τον Ιησούν”.


• TOLDOTH JESCHU. Ό Ιούδας και ο Ιησούς συ­νεπλάκησαν εν μέσω ακαθαρσιών”.


• SANHEDRIN 103A. Ό υποδείξας την κατάπτωσιν της ηθικής και ο ατιμάσας τον εαυτόν του”.


• SANHEDRIN, 107B. “Απεπλάνησεν, διέβρωσεν και κατέστρεμε το Ισραήλ”.


• ZOHAR 111 (282). “Απέθανεν ως κτήνος και ετά­φη εις σωρόν ακαθαρσιών κτηνών”.


• HILKOTH MELAKHIM. “Προσπάθησε να αποδεί­ξης ότι οι Χριστιανοί σφάλουν λατρεύοντες τον Ιησούν”.


• ABHODAH ZARAH, 21A. “Η μνεία καν περί της λατρείας του Ιησού εις τους οίκους ανεπιθύμητος”.


• ORACH CHAIIM, 113. “Απόφευγε να παρουσιάζε­σαι ότι τρέφεις σεβασμόν προς τον Ιησούν”.


• IORE DEA, 150, 2. “Μην εμφανίζεσαι ότι σέβεσαι τον Ιησούν, έστω και εκ παραδρομής”.


• ABHODAH ZARAH (6A). “Η ψευδής διδασκαλία περί λατρείας την πρώτην ημέραν του Σαββάτου”. (Κυρι­ακή).


(β) Το Ταλμούδ περί των Χριστιανών



• HILKOTH MAAKHALOTH. “Οι Χριστιανοί είναι ειδωλολάτραι. Μη σχετίζεσθε μετ’ αυτών”.


• ABHODAH ZARAH (22A). “Μη σχετίζεσθε μετά των ειδωλολατρών, διότι ούτοι κάνουν αιματοχυσίας”.


• IORE DEA (153, 2). “Μη συναναστρέφεσθε μετά των Χριστιανών. Χύνουν αίμα αυτοί”.


• ABHODAH ZARAH (25B). “Φυλάξου από τους Χριστιανούς, όταν πορεύεσαι εν τη ξένη μετ’ αυτών”.


• ORACH CHAIIM (20, 2). “Οι Χριστιανοί μεταμφι­έζονται διά να δολοφονούν τους Εβραίους”.


• ABHODAH ZARAH (15B). “Ενθυμού, ότι οι Χρι­στιανοί έχουν σεξουαλικές σχέσεις μετά των ζώων”.


• ABHODAH ZARAH (22Α). “Υποπτοι είναι οι Χρι­στιανοί της συνουσίας μετά των ζώων”.


• SCHABBATH (145B). “Οι Χριστιανοί είναι ακάθαρ­τοι, διότι τρώγουν ακαθαρσίας”.


• ABHODAH ZARAH (22B). “Οι Χριστιανοί είναι α­κάθαρτοι, διότι δεν είναι επί του όρους Σινά”.


• IORE DEA (198,8). “Καθάρισε τας θήλεις Ιουδαί­ας, τας μολυνθείσας εξ επαφής μετά των Χριστιανών”.


• KERITHUTH (6B, σ.78). “Οι Εβραίοι ονομάζο­νται άνθρωποι. Οι Χριστιανοί δεν ονομάζονται άνθρω­ποι”.


• ΜΑΚΚΟΤΗ (7Β). “Αθώος δολοφονίας, εφ’ όσον ο σκοπός είναι η δολοφονία Χριστιανού”.


• ORACH CHAIIM (225, 10). “Οι Χριστιανοί και τα ζώα συναθροίζονται εις ομάδας προς σύγκρισιν”.


• MIDRASCH TALPIOTH (225). “Οι Χριστιανοί επλάσθησαν, διά να υπηρετούν τους Εβραίους πάντοτε”.


• ORACH CHAIIM (57, 6Α). “Πρέπει να λυπάται τους Χριστιανούς περισσότερον από τους ασθενείς χοί­ρους”.


• ZOHAR 11 (64Β). “Οι Χριστιανοί ειδωλολάτραι ο­μοιάζουν με τας αγελάδας και τους όνους”.


• KETHUBOTH (110B). Ό μάλτης (Δαυίδ) παρομοιά­ζει τους Χριστιανούς με τα ακάθαρτα κτήνη”.


• SANHEDRIN (74B) TOS. “Η σεξουαλική συνουσί­α του Χριστιανού είναι ως η του κτήνους”.


• KETHUBOTH (3B). “Το σπέρμα του Χριστιανού έ­χει την αυτήν αξίαν με το σπέρμα του κτήνους”.


• KIDDUSCHIM (68A). “Οι Χριστιανοί είναι ένας λαός γαϊδάρων”.


• ΕΒΕΝ HAERAR (44, 8). “Οι γάμοι μεταξύ των Χριστιανών και Εβραίων άκυροι”.


• ZOHAR (11, 64Β). “Αι γεννήσεις των Χριστιανών πρέπει να ελαττωθούν αριθμητικώς”.


• ZOHAR (I, 28B). Όι Χριστιανοί ειδωλολάτραι εί­ναι τα τέκνα του όφεως και της Εύας”.


• ZOHAR (I, 131A). ” Ο ειδωλολατρικός Λαός των Χριστιανών μολύνει τον κόσμον”.


• ΕΜΕΚ HAMLELECH (23D). “Αι μη εβραϊκαί ψυχαί προέρχονται από τον θάνατον και την σκιάν του θα­νάτου”.


• ZOHAR (I, 46B, 47Α). “Αι ψυχαί των ειδωλολα­τρών έχουν ακάθαρτον θεϊκήν προέλευσιν”.


• ROSCH HASCHANACH (17A). “Αι μη εβραϊκοί ψυχαί προέρχονται από τον θάνατον και την σκιάν του θα­νάτου”.


• IORE DEA (337, 1). “Αντικαταστήσατε τους νε­κρούς Χριστιανούς, όπως αντικαθιστάτε ψοφήσασαν αγε­λάδα ή γάϊδαρον”.


• ΙΕΒΗΑΜΜΟΤΗ (61 Α). Όι Εβραίοι ονομάζονται άνθρωποι, αλλά οι Χριστιανοί δεν ονομάζονται άνθρωποι .


• ABHODAH ZARAH (14B). “Απαγορεύεται να πω­λούνται θρησκευτικά έργα εις τους Χριστιανούς”.


• ABHODAH ZARAH (78). “Αι Χριστιανικοί Εκκλησίαι είναι τόποι ειδωλολατρείας”.


• IORE DEA (142, 10). “Πρέπει να ευρίσκεσαι μα­κράν εκκλησιών”.


• IORE DEA (142, 15). “Δεν πρέπει να ακούς εκκλησιαστικήν μουσικήν ή να ατενίζης είδωλα αυτών”.


• IORE DEA (141, 1). “Δεν πρέπει να επανακτίζης καταστραφείσας οικίας πλησίον εκκλησιών”.


• HILKOTH ABH. ZAR. (10B). Όι Εβραίοι δεν πρέ­πει να πωλούν θραυσθέντα δισκοπότηρα εις τους Χρι­στιανούς”.


• SCHABBATH (116A) TOS. “Τα Ευαγγέλια ονομαζό­μενα τεύχη της ανομίας, είναι αιρετικά βιβλία”.


• SCHABBATH (116A). Όι Ταλμουδισταί συμφω­νούν ότι τα βιβλία των Χριστιανών πρέπει να καίγωνται”.


• ABHODAH ZARAH (2A). “Αι εορταί των Χριστια­νών ωνομάσθησαν ημέραι συμφοράς”.


• ABHODAH ZARAH (78C). “Αι Χριστιανικοί εορ­ταί είναι καταφρονημένοι ημέραι, μάταιαι και πονηραί”.


• ABHODAH ZARAH (6A). “Απαγορεύεται να τηρή τις την Χριστιανικήν ημέραν των Χριστουγέννων”.


• HILKOTH AKUM (CH. IX.). “Απαγορεύεται να εορτάζη τις το Πάσχα και τα Χριστούγεννα”.


• GLULLIN (91Β). “Οι Εβραίοι έχουν αξιοπρέπειαν, την οποίαν ούτε ο άγγελος δύναται να έχη”.


• SANHEDRIN (58B). “Το να κτυπήση τις Εβραίον είναι ως να ραπίση το πρόσωπον του Θεού.


• CHAGIGAH (15B). Ό Εβραίος να θεωρείται κα­λός παρ’ όλας τας αμαρτίας, τας οποίας διαπράττει”.


• GITTIM (62A). “Εβραίε, μείνε μακράν των Χριστι­ανικών οίκων κατά τας εορτάς”.


• IORE DEA (148.10). “Εβραίε, εσύ δεν πρέπει να ανταποδίδης τον χαιρετισμόν του Χριστιανού. Χαιρέτα λοιπόν πρώτος”.


• CHOSCHEN HAM. (26, 1). Ό Εβραίος δεν πρέ­πει να προσφεύγη εις Χριστιανόν Δικαστήν ή Χριστιανικούς Νόμους”.


• CVOSCHEN HAM. (34, 19). “Οι Χριστιανοί ή οι υπηρέται δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως μάρτυρες .


• IORE DEA (112, 1). “Απόφευγε να συντρώγης με­τά των Χριστιανών, διότι αυτό δημιουργεί οικειότητα”.


• ABHOTAH ZARAH (35B). “Μην πίνης γάλα εξ αγελάδος, την οποίαν αρμέγουν οι Χριστιανοί”.


• IORE DEA (178, 1). “Ουδέποτε να μιμήσθε τας συ­νήθειας των Χριστιανών, ούτε καν προς το κτένισμα της κόμης”.


• ABHODAH ZARAH (72B). Ό οίνος, τον οποίον ήγγισε Χριστιανός, πρέπει να χύνεται”.


• IORE DEA (120, 1). “Πιάτα, αγορασθέντα από τους Χριστιανούς, πρέπει να πλυθούν καλώς”.


• ABHODAH ZARAH (2A). “Επί τρεις ημέρας προ των Χριστιανικών εορτών να αποφεύγης τους πάντας”.


• ABHODAH ZARAH (78C). “Αι εορταί των οπαδών του Ιησού να θεωρούνται ως ειδωλολατρικοί”.


• IORE DEA (189.1). “Να αποφεύγης αντικείμενα τα οποία χρησιμοποιούνται υπό των Χριστιανών, διά τας δημιουργίας των”.


• ABHODAH ZARAH (14B). “Απαγορεύεται να πωλούνται εις τους Χριστιανούς αντικείμενα, διά θρησκευ­τικάς των τελετάς”.


• IORE DEA (151, 1). “Μη πωλείς ύδωρ εις τους Χριστιανούς, διά βάπτισιν”.


• ABHODAH ZARAH (2A, Τ). “Μην εμπορεύεσαι μετά των Χριστιανών, κατά τας ημέρας των εορτών των”.


• ABHODAH ZARAH (1, 2). “Τώρα επιτρέπεται να εμπορεύεσαι μετά των Χριστιανών κατά τας τοιαύτας η­μέρας”.


• ABHODAH ZARAH (2A, Τ). “Να εμπορεύεσαι με­τά των Χριστιανών, διότι αυτοί έχουν χρήματα, διά να πληρώνουν”.


• IORE DEA (148, 5). “Εάν ο Χριστιανός δεν είναι πιστός, τότε δύνασαι να του αποστείλης δώρα”.


• HILKOTH AKUM (IX, 2). “Να αποστείλης δώρα εις τους Χριστιανούς, μόνον εάν αυτοί είναι άθρησκοι”.


• IORE DEA (81, 7 HA). “Αι Χριστιανοί τροφοί πρέ­πει να αποφεύγονται, διότι αύται είναι ακάθαρτοι”.


• IORE DEA (153, 1, Η). “Αι Χριστιανοί τροφοί θα οδηγήσουν τα τέκνα προς αίρεσιν”.


• IORE DEA (155, 1). “Να αποφεύγης Χριστιανούς ιατρούς, οι οποίοι δεν είναι πολύ γνωστοί εις τους γεί­τονας”.


• PEASCHIM (25A). “Να αποφεύγης ιατρικήν βοήθειαν από τους ειδωλολάτρας, δηλαδή τους Χριστια­νούς”.


• IORE DEA (156, 1). “Να αποφεύγης Χριστιανούς κουρείς, εκτός εάν παρίσταται Εβραίος”.


• ABHODAH ZARAH (26A). “Να αποφεύγης Χριστι­ανούς μαίας ως επικίνδυνους, όταν μένουσι μόναι”.


• ZOHAR (1, 25Β). “Εκείνοι, οι οποίοι κάνουν κα­λό εις τους Χριστιανούς, ουδέποτε θα αναστηθούν”.


• HILKOTH ARUM (X, 6). “Βοήθησε τους πένητας Χριστιανούς, εάν αυτό θα προαγάγη την ειρήνη”.


• IORE DEA (148, 12Η). “Aπόκρυψε το μίσος κατά των Χριστιανών, κατά τας εορτάς των”.


• ABHODAH ZARAH (20A). “Ουδέποτε να επαινής τους Χριστιανούς, παρά μόνον όταν τούτο δεν δύναται να γίνη πιστευτόν, ως αληθές”.


• IORE DEA (151, 14). “Δεν επιτρέπεται να επαινής τους Χριστιανούς, διότι τούτο τους προσδίδει δόξαν”.


• HILKOTH AKUM (V 12). “Να αναφέρης σχετικός περικοπάς των Αγίων Γραφών, ίνα αποφεύγης να αναφέ­ρης το όνομα του Θεού των Χριστιανών”.


• IORE DEA (146, 15). “Να αναφέρεσαι εις τα Χρι­στιανικά σκεύη με καταφρόνησιν”.


• IORE DEA (147, 5). “Να χλευάζης τα Χριστιανικά εκκλησιαστικά σκεύη, έστω και αν δεν έχης επιθυμίαν προς τούτο”.


• HILKOTH AKUM (Χ, 5). “Ουδέν δώρον εις τους Χριστιανούς. Δώρα όμως εις τους αποστάτας (του Χρι­στιανισμού)”.


• IORE DEA (151, 11). “Απαγορεύονται τα δώρα προς τους Χριστιανούς, διότι αυτά ενισχύουν την φιλίαν.


• IORE DEA (334, 43). “Εξορία δι’ εκείνον τον Εβραίον, ο οποίος θα πωλήση αγρέπαυλιν εις Χριστιανον


• IORE DEA (154, 2). “Απαγορεύεται να διδάξη τις επάγγελμα εις Χριστιανόν”.


• BABHA BATHRA (54BA). “Η Χριστιανική περιου­σία ανήκει εις πρώτον άτομον, το οποίον τυχόν ήθελε ζητήση αυτήν”.


• CHOSCHEN HAM (183, 7). “Κράτησε εκείνο, το οποίον ο Χριστιανός εκ λάθους σου επλήρωσε επί πλέον


• CHOSCHEN HAM (226, 1). Ό Εβραίος δύναται να κρατήση απολεσθέν υπό Χριστιανού και ανευρεθέν υπό Εβραίου”.


• BABHA KAMA (113B). “Επιτρέπεται να εξαπατά τις τους Χριστιανούς”.


• CHOSCHEN HAM (183, 7). “Οι Εβραίοι πρέπει να διαμοιράζωνται εκείνο, το οποίον εισέπραξαν επί πλέον από Χριστιανούς”.


• CHOSCHEN HAM (156, 5).Όι Εβραίοι δεν πρέ­πει να αποσπούν πελάτας Χριστιανούς από άλλους Ε­βραίους”.


• IORE DEA (157, 2Η). “Επιτρέπεται να εξαπατάς τους Χριστιανούς, οι οποίοι πιστεύουν εις το Χριστιανικόν δόγμα”.


• ABHORAH ZARAH (54A). “Τοκογλυφία δύναται να εφαρμοσθή επί Χριστιανών ή αποστατών”.


• IORE DEA (159, 1). “Η τοκογλυφία επιτρέπεται τώ­ρα, διά οιανδήποτε αιτίαν εις βάρος των Χριστιανών”.


• BABHA KAMA (113B). “Το όνομα του Θεού δεν βεβηλώνεται, όταν το χρησιμοποιή τις διά να εξαπάτη­ση τους Χριστιανούς”.


• KALLAH (1Β,σ.18). “Εβραίος δύναται να ψευδορκίση με καθαράν την συνείδησιν”.


• SCHABBBOUTH HAG. (6D). Ό Εβραίος δύναται να ορκισδή ψευδώς, χρησιμοποιών λέξεις υπεκφυγής”.


• ZOHAR (I, 160A). “Οι Εβραίοι πρέπει πάντοτε να προσπαδούν να εξαπατούν τους Χριστιανούς”.


• IORE DEA (158, 1). “Μη θεραπεύεις Χριστιανούς, εκτός εάν αυτό δημιουργή εχθρούς”.


• ORACH CAHIIM (330, 2). “Μη βοηθάς κατά την γέννησιν τέκνων των Χριστιανών κατά το Σάββατο”.


• CHOSCHEN ΗΑΝ (425, 5). “Μόνο εάν πιστεύη εις το Τοράχ, άλλως μη παρεμπόδισης τον θάνατόν του”.


• IORE DEA (158, 1). “Ούτε οι Χριστιανοί, ούτε οι εχθροί δεν πρέπει να διασώζωνται”.


• CHOSCHEN HAM (388, 10). “Ένας κατάσκοπος δύναται να φονευθή πριν καν ομολογήση.


• ABHODAH ZARAH (26B). “Οι αποστάται δέον να ρίπτωνται εις φρέατα και ουχί να διασώζωνται”.


• CHOSCHEN HAM (388, 15). “Φονεύσατε εκεί­νους, οι οποίοι έδωσαν τα χρήματα των Ισραηλιτών εις Χριστιανούς”.


• SANHEDRIN (59A). Ό κατασκοπεύων τον Εβραϊ-κόν Νόμον δέον να τιμωρήται διά δανάτου”.


• HILKOTH AKUM (Χ, 2). Όι βαπτισθέντες Εβραί­οι δέον να θανατώνονται”.


• IORE DEA (158, 2) HAG. “Φονεύσατε τους αρνη-σιθρήσκους, τους στραφέντας προς το Χριστιανικόν δόγμα”.


• CHOSCHEN HAM (425, 5). “Εκείνοι οι οποίοι δεν πιστεύουν εις τον Τοράχ, δέον να φονευθούν”.


• HILKOTH TECH (11, 8). Όι Χριστιανοί και οι άλλοι αρνούνται τον “Νόμον του Τοράχ”.


• ZOHAR (11, 25Α). Όι Χριστιανοί πρέπει να κατάστραφούν, ως ειδωλολάτραι”.


• ZOHAR (11, 19Α). Η αιχμαλωσία των Εβραίων τε­λειώνει όταν αποθνήσκουν οι Χριστιανοί Πρίγκηπες”.


• ZOHAR (1, 219Β). Όι Πρίγκηπες των Χριστιανών είναι ειδωλολάτραι και πρέπει να αποθάνουν).


• OBADIAM. “Όταν καταστραφή η Ρώμη, το Ισ­ραήλ θα αναστηθή”.


• ABHODAH ZARAH (26Β)Τ. Όι καλλίτεροι των Γκόϊμ (Χριστιανών) πρέπει να φονεύωνται.


• SEPHER OR ISRAEL (177B). “Εάν Εβραίος φονεύση Χριστιανόν, δεν διαπράττει έγκλημα.


• IALKUM SIMONI (245C). “Η αιματοχυσία αίμα­τος ασεβών είναι προσφορά θυσίας εις τον Θεόν”.


• ZOHAR (11, 43Α). “Η εξολόθρευσις των Χριστια­νών είναι μία αναγκαία θυσία”.


• ZOHAR (L, 38B, 39Α). “Υψηλή θέσις εις τους ου­ρανούς δι’ εκείνους, οι οποίοι φονεύουν ειδωλολάτρας”.


• HILKOTH AKUM (Χ, 1). “Μη κάνεις συμφωνίας και μην επιδεικνύης κανέναν οίκτον προς τους Χριστια­νούς”.


• HILKOTH AKUM (Χ, 1). “Είτε απότρεψον αυτούς από τα είδωλα των ή φόνευσον αυτούς”.


• HILKOTH AKUM (X, 7). “Μην επιτρέψης εις τους ειδωλολάτρας να παραμείνουν εκεί, όπου οι Εβραίοι εί­ναι ισχυροί”.


• CHOSCHEN HAM (338, 16). “Συνεισφέρατε όλοι, διά τα έξοδα δολοφονίας προδότου”.


• PESACHIM (49B). “Ουδεμία ανάγκη προσευχών, καθ’ όν χρόνον αποκεφαλίζετε το Σάββατον”.


• SCHABBATH (118A). “Προσευχαί διά την σωτηρί-αν από την τιμωρίαν του ερχομένου Μεσσία”.


Πολλοί διερωτώνται γιατί οι Σιωνιστές-Ταλμουδι-στές είναι άρπαγες, κλέφτες, αλαζόνες, ύπουλοι και ψεύτες! Αυτά τα “προτερήματα” τα οφείλουν στις διδασκαλί­ες του Ταλμούδ. Θα παρατεθούν ορισμένες περικοπές για να βγάλουν οι αναγνώστες μόνοι τους τα συμπερά­σματα.


(1) “Η Βίβλος ομοιάζει με το νερό, η Μισνά με κρα­σί,η δε Γκεμάρα με αρωματικό κρασί. Όπως ο κόσμος δεν μπορεί να υπάρξη χωρίς νερό, κρασί και κρασί α­ρωματικό, έτσι δεν μπορεί να υπάρξη χωρίς την Βίβλο, την Μισνά και την Γκεμάρα. Η Παλαιά Διαθήκη ομοιά­ζει με άλας, η Μισνά με πιπέρι και η Γκεμάρα με ευω­διά, ο δε κόσμος δεν μπορεί να υπάρξη άνευ αυτών!” (MASECH, SEPHARIM, FOLIO 13, Β).


(2) Ό μελετών την Βίβλον κάνει έργον καλόν αλλά ίσως και μη καλόν, ο μελετών την Μισνά πράττει έρ­γον καλόν διά το οποίον θα ανταμειφθή, αυτός δε ο ο­ποίος μελετά την Γκεμάρα διαπράττει το μέγιστον κα­λόν” (ΒΑΒΑΜΕΖΑ FOLIO 33, Ο).


(3) “Εάν ο άνθρωπος θα κάνη χρήσιν αποφθέγματος από την Βίβλον αντί του Ταλμούδ, αυτός δεν θα δει ευτυχίαν” (CHAG, FOLIO 10, Β).


(4) Όι λόγοι του Ταλμούδ είναι περισσότερον γλυ­κείς από τους λόγους της Βίβλου” (TALMOUD DE JE­RUSALEM, BERACHOTH, PEREK Ι).


(5) “Αι παραβάσεις του Ταλμούδ είναι σοβαρώτεραι παρά οι παραβάσεις της Βίβλου” (SANHEDRIN, FOLIO 88 β). (6) “Δεν πρέπει κανείς να έχη επικοινωνί­α μ’ αυτούς οι οποίοι κρατούν εις χείρας την Βίβλον α­ντί του Ταλμούδ” (SEPHER CAD HA KEMACH, FO­LIO 74, C, 4).


(7) “Υιέ μου, δίδε περισσοτέραν προσοχήν εις τους λόγους των ραββίνων παρά εις τους λόγους της (Παλαι­άς) Διαθήκης!” (Κείμενον ERUBIN, FOLIO 21 β, CF, Κείμενον GITTIN, FOLIO 59 β).


(8) Ό αναγιγνώσκων την Βίβλον χωρίς την Μισνά και την Γκεμάρα ομοιάζει τον άνθρωπον, ο οποίος δεν έχει Θεόν!” (SEPHER CHAFARI ZEDEK, FOLIO 9).


(9) “Εμείς αναγνωρίζομεν ότι αναμφιβόλως το Ταλ­μούδ υπερέχει της Βίβλου του Μωϋσέως (Εβραϊκά Αρ­χεία, 1867, τόμος 25, σελίς 15 ο).


(10) “Όποιος δεν εκτελεί τας εντολάς του Ραββίνου, είναι άξιος θανάτου” (Κείμενον ERUBIN, FOLIO 21, β).


(11) “Πρέπει να ενθυμήται κανείς, ότι οι λόγοι των Ραββίνων είναι γλυκύτεροι από τους λόγους των προφη­τών” (SEPHER CAPHTHORU· PERACH 1590, FO­LIO 121).


(12) “Αι συνήθεις ομιλίαι των ραββίνων πρέπει να τι­μώνται εις το πλήρες κείμενον της Βίβλου” (MIDRACH MISCLE, FOLIO 1).


(13) “Όποιος αντιλέγει εις τον Ραββίνον του, φιλονι-κεί μαζύ του ή αγανακτεί εναντίον του, αυτό αντίκειται εις το μεγαλείον του Θεού και φιλονικεί μαζύ του και αγανακτεί εναντίον του” (Κείμενον SANHERDIN, FO­LIO 110, α).


(14) “Τα λόγια των Ραββίνων είναι λόγια Θεού ζώ­ντος!” (BACHAIAD PENT FOLIO 201, COL.4).


(15) Ό φόβος ενώπιον του Ραββίνου είναι ο φόβος ενώπιον του Θεού!” (I AD. CHAZ HILCH, TALMUD, THORA, PEREK 5, 1)


(16) “Εάν ο ραββίνος σου λέγη ότι το δεξί σου χέρι είναι αριστερό και το αριστερό σου δεξί, πρέπει να πιστέψης τα λόγια του!” (AD. DEUTER., XVII, 11).


(17) “Οι αποθανόντες ραββίνοι καλούνται εις τους ουρανούς διό να διδάξουν τους εκλεκτούς” (AD PENT., PAR 28 FOLIO 129, COL.3)


(18) “Επειδή ο κάθε λόγος των Ραββίνων είναι θεί­ος, πράξε αυτό το οποίον σε συμβουλεύει η καρδιά σου, αναλόγως της δυνατότητος της πραγματοποιήσεως” (Κεί­μενον CHULIN, FOLIO 34, Β).


(19) “Επιτρέπεται να αμαρτάνης, εφόσον η αμαρτία σου μένει κρυφή!” (Κείμενον CHAG, FOLIO 16 και Κείμενον KIDDUCHIN, FOLIO 40-α).

ΠΗΓΗ: http://antipliroforisi.blogspot.com





Πιστωτική κάρτα κυκλοφόρησαν οι Σκοπιανοί στις ΗΠΑ με έμβλημα τον Μέγα Αλέξανδρο!


Η σκοπιανή οργάνωση «United Macedonia Diaspora», που εδρεύει στις ΗΠΑ, κυκλοφόρησε πιστωτική κάρτα Visa που στην όψη της έχει τον Μέγα Αλέξανδρο.



Η οργάνωση είχε προσπαθήσει παλαιότερα να λανσάρει πιστωτική κάρτα με τον 16άκτινο Ήλιο της Βεργίνας, πράγμα που πυροδότησε αντιδράσεις από τους Έλληνες ομογενείς και έφερε την παρέμβαση Αμερικανών βουλευτών.

Αυτή τη φορά η οργάνωση ως απάντηση στην αναγκαστική απόσυρση του Ήλιου της Βεργίνας εκδίδει μια νέα προκλητική κάρτα. Η οργάνωση αναφέρει ότι τα έσοδα από την συγκεκριμένη κάρτα θα χρησιμοποιηθούν για την προώθηση της ενότητας του «μακεδονικού» λαού στα Σκόπια και στις γειτονικές χώρες.

Σκοπιανοί των ΗΠΑ συμμετέχουν συχνά σε πορείες και εκδηλώσεις των Τούρκων και Τουρκοκυπρίων κατά της Ελλάδας και της Κύπρου, ας αντίδραση στις κινητοποιήσεις της ομογένειας για τη συνεχιζόμενη κατοχή του βόρειου τμήματος της μεγαλονήσου.

Έτοιμη να αποχαιρετήσει το ευρώ η Πορτογαλία...


Έτοιμη για έξοδο από την ζώνη του ευρώ η Πορτογαλία. Η αποτυχία να συγκροτηθεί κυβέρνηση συνεργασίας για την αντιμετώπιση της οικονομικής κρίσης πιθανότατα θα αναγκαστεί η Πορτογαλία να εγκαταλείψει τη ζώνη του ευρώ, προειδοποιεί ο Πορτογάλος υπουργός Εξωτερικών. Η χώρα βρίσκεται ενώπιον «ακραίας κατάστασης και χρειάζεται έναν μεγάλο συνασπισμό» λέει ο Λουίς Αμάντο, τονίζοντας ότι σε αντίθετη περίπτωση αναπόφευκτα οι αγορές θα αναγκάσουν τη Λισαβόνα να αποχωρήσει από την Ευρωζώνη.


Η Πορτογαλία αντιμετώπισε μια απότομη απώλεια της εμπιστοσύνης των επενδυτών τις τελευταίας εβδομάδες, καθώς οι ανησυχίες για την Ιρλανδία ενέτειναν τους φόβους, σπρώχνοντας τα πορτογαλικά ομόλογα σε κλείσιμο με τα υψηλότερα επιτόκια αφότου η χώρα εντάχθηκε στη ζώνη του ευρώ.
Η αντιπολίτευση και η κυβέρνηση πρέπει να συνεργαστούν για την αντιμετώπιση μιας «ακραίας κατάστασης» δήλωσε ο Λουίς Αμάντο σε συνέντευξή του στο εβδομαδιαίο έντυπο Expresso. «Η χώρα χρειάζεται ένα μεγάλο συνασπισμό που θα της επιτρέψει να αντιμετωπίσει τη σημερινή κατάσταση» τόνισε.
«Πιστεύω ότι τα πολιτικά κόμματα κατανοούν ότι η άλλη εναλλακτική λύση για την κατάσταση που αντιμετωπίζουμε είναι τελικά η αποχώρηση από το ευρώ. Αυτή είναι μια κατάσταση που αναπόφευκτα θα μας αναγκάσουν να εξετάσουμε οι αγορές» προειδοποίησε.

Μεγάλο μέρος της ανησυχίας για τις προσπάθειες της Πορτογαλίας για την μείωση του ελλείμματος του προϋπολογισμού τις περασμένες εβδομάδες ήρθε από τις αμφιβολίες σχετικά με το κατά πόσο η αντιπολίτευση των Σοσιαλδημοκρατών θα υποστηρίξει τον προϋπολογισμό λιτότητας του 2011 στη Βουλή.
Η σοσιαλιστική κυβέρνηση, που δεν διαθέτει την πλειοψηφία στο Κοινοβούλιο, χρειάζεται υποστήριξη από την αντιπολίτευση για να περάσει τον προϋπολογισμό.

Οι Σοσιαλιστές και οι Σοσιαλδημοκράτες κατέληξαν τελικά σε συμφωνία που θα οδηγήσει στην έγκριση του προϋπολογισμού για το 2011 κατά την πρώτη του ανάγνωση στο Κοινοβούλιο εντός των ημερών, αλλά οι επενδυτές παρακολουθούν στενά μέχρι την τελική ψηφοφορία στις 24 Νοεμβρίου.





Παρασκευή 12 Νοεμβρίου 2010

Αυτά διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στα σχολεία!!!




Στην Ιστορια του Νεοτερου και Συχρονου Κοσμου της Γ' λυκείου και σελιδα 130 στον χαρτη...τα ΣΚΟΠΙΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ!



Ποιοί είναι οι υπεύθυνοι για αυτή την κατάντια?








ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΟΧΥΡΟ


Είναι γεγονός ότι από τους χριστιανούς που ζούν στην οργανωμένη κοινωνία μας, ελάχιστοι ίσως υπάρχουν που να μην ενέδωσαν άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο στην χρήση του δυσώνυμου αριθμού 666. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι επειδή μουσκέψαμε από την ηλεκτρονική βροχή και καταιγίδα, πρέπει να πέσουμε στην θάλασσα και να πνιγούμε, ότι είναι δηλαδή μάταιη κάθε περαιτέρω αντίσταση όπως ισχυρίζονται πολλοί.


Γι’ αυτό πολύ ορθώς οι χριστιανοί εξεγείρονται και αντιδρούν στην ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη, έστω και εάν πληρώνουν βαρύ τίμημα, όπως οι αδίκως αποταχθέντες αστυνομικοί μας.

Το Χριστιανικό ένστικτο μας πληροφορεί ότι με την άρνηση παραλαβής της κάρτας του πολίτη η οποία περιέχει τα πάντα σε μια συσκευασία, θα ξεπλύνουμε την ενοχή μας για τις όποιες μέχρι τώρα υποχωρήσεις και ερωτοτροπίες μας με το 666, εφ’ όσον είναι γνωστό ότι χωρίς την κάρτα αυτή τίθεσαι ουσιαστικά εκτός οργανωμένης Κοινωνίας.


Πολλοί ισχυρίζονται προφανώς εξ αγνοίας, ότι δεν μας ενδιαφέρουν και τόσο τα προδρομικά στάδια της εποχής του Αντιχρίστου, διότι εφ’ όσον δεν ήλθε ο Αντίχριστος ακόμη, δεν κινδυνεύουμε να σφραγισθούμε και επομένως η όποια αντίδρασή μας τώρα εναντίον του 666 είναι αδιάκριτη και «προ καιρού».
Οσοι ισχυρίζονται κάτι τέτοιο είτε συγχέουν τον ψευδοπροφήτη με τον Αντίχριστο ταυτίζοντας τα δύο Θηρία της Αποκάλυψης, είτε δεν μελέτησαν τι ακριβώς θα ενεργήσει ο ψευδοπροφήτης για λογαριασμό του Αντιχρίστου.


Η Αγία Αποκάλυψη αντιδιαστέλλει σαφώς τα δύο θηρία. Ο Αντίχριστος είναι το εκ της θαλάσσης
αναβαίνον θηρίον (Αποκ. 13.1), ενώ ο ψευδοπροφήτης και πρόδρομος του Αντιχρίστου είναι το εκ της γης αναβαίνον θηρίον (Αποκ. 13.11).


Αυτό το θηρίο, δηλαδή ο ψευδοπροφήτης και πρόδρομος του Αντιχρίστου θα αναγκάσει τους ανθρώπους να βαστάξουν το 666 για να υποδεχθούν τον Αντίχριστο.


Τα χωρία της Αγίας Αποκάλυψης «και ποιεί πάντας τους μικρούς και τους μεγάλους…» (Αποκ. 13.16-18), αναφέρονται στον ψευδοπροφήτη και όχι στον Αντίχριστο, γι’ αυτό ο Αγιος Κύριλλος Ιεροσολύμων λέγει ότι ο Αντίχριστος θα έλθει «έτοιμος επί την Θύραν».


Κακώς λοιπόν επικεντρώνουν ορισμένοι την προσοχή τους μόνο στον ερχομό του Αντιχρίστου, υποτιμώντας την δράση των προδρόμων του.


Η Κάρτα του Πολίτη κατά την ταπεινή μας γνώμη αποτελεί οριακό σημείο, το τελευταίο χαράκωμα στο οποίο οφείλει ο Χριστιανός να αντισταθεί μέχρι θανάτου. Η παραλαβή της κάρτας του πολίτη με το τσιπ – 666 αποτελεί ενσυνείδητη προδοσία του Χριστού για τους εξής λόγους:


41. Διότι το 666 αποτελεί χάραγμα ισοδύναμο του χαράγματος του ονόματος του Αντιχρίστου.


42. Διότι δεν μπορεί να επικαλεσθεί ο Χριστιανός την παραμικρή άγνοια ή σύγχυση στο θέμα αυτό.


43. Διότι ομόφωνα η Εκκλησία διεκήρυξε προ ετών και διετύπωσε γραπτώς και με εγκυκλίους την άποψή της, ότι απαγορεύεται οι Χριστιανοί να παραλάβουν ηλεκτρονική ταυτότητα με τον δυσώνυμο αριθμό 666.


44. Διότι το 666 δημιουργεί κρίση ταυτότητας. Πώς θα δει ο Χριστιανός τον εαυτόν του στην ταυτότητα χαραγμένο με την σφραγίδα του Αντιχρίστου; Τι θα πει; «Είναι ο εαυτός μου χαραγμένος» ή «δεν είμαι αυτός», δηλαδή «είμαι κάποιος άλλος;».


45. Διότι το 666 στην ταυτότητα θα είναι ισόβια, ανεξάληπτη σφραγίδα «κατ’ ενέργεια του Σατανά», οπότε χάνω την Θεία Χάρη και είναι σχεδόν βέβαιο ότι μόνος μου θα ζητήσω στη συνέχεια το εμφυτευμένο τσιπ για καλύτερη εξυπηρέτησή μου.


46. Διότι πώς, εγώ, που είμαι βαπτισμένος Χριστιανός θα φέρω επάνω μου το 666 το οποίο είναι καθιερωμένο σύμβολο – έμβλημα των αντιχρίστων οργάνων, των σατανιστών και εκφράζει την αντίχριστη κουλτούρα και αποστασία;


47. Διότι οι άγιοι πατέρες προφητεύουν και περιγράφουν την σατανική αυτή ταυτότητα με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες, για να μας προφυλάξουν.


Μας λέγουν ότι η πλάνη του «Χερσαίου Θηρίου» (Γρηγορίου Νύσσης, P.G. 45,1121), δηλαδή ο ψευδοπροφήτης, θα αναγκάσει τους ανθρώπους να λάβουν χάραγμα – 666, το οποίο ονομάζουν «ψήφον» (Ανδρέου Καισαρείας P.G. 106,340).


Οι Αγιοι Ανδρέας και Αρέθας Επίσκοποι Καισαρείας, προφήτευσαν περί των εσχάτων χρόνων, ότι ο σατανάς θα δώσει στους ανθρώπους «ψήφον εντριβή».


Ψήφος σημαίνει μικρό πλακίδιο (σαν τραπουλόχαρτο) με το οποίο εψήφιζαν γράφοντας πάνω σ’ αυτό το όνομα του υποψηφίου της αρεσκείας των. Ο εντριβής – του εντριβούς, σημαίνει καθημερινής χρήσης.
Ώστε «ψήφος εντριβής» κατά τους αγίους αυτούς πατέρες σημαίνει μια πλακίτσα (σαν τραπουλόχαρτο) καθημερινής χρήσης με το 666. Είναι οι σημερινές ηλεκτρονικές κάρτες και ιδιαίτερα η ηλεκτρονική κάρτα του πολίτη με το 666 και την φωτογραφία μας.


Αρα η κάρτα του πολίτη αποτελεί οριακό σημείο, είναι θα λέγαμε το τελευταίο οχυρό, το οποίο ο Χριστιανός δεν πρέπει να παραδώσει στον εχθρό και επίβουλο της ψυχής μας, υποκύπτοντας από δειλία, ολιγοπιστία ή φιλοτομαρισμό .


Η απόφαση απαιτεί τόλμη, θυσίες και προπάντων απαιτεί πίστη στην πρόνοια του ουράνιου Πατέρα. Ας προσέξουμε επικαλούμενοι την Χάρη του Θεού, ώστε το ντουφέκι αυτό που έχει ο καθένας μας και ονομάζεται ελευθερία, να το χρησιμοποιήσουμε σωστά και να μη το στρέψουμε εναντίον του εαυτού μας.

Σκαρτσιούνης Δημήτριος
Καθηγητής Θεολογίας

ΠΗΓΗ: http://www.elora.gr/






Ανεπίσημος τουρκικός χάρτης του Αιγαίου, στον οποίο διακρίνεται η γραμμή διχοτόμησής του από βορά προς νότο, με βάση τον 25ο Μεσημβρινό, όπου η Τουρκία οριοθετεί αυθαίρετα την υφαλοκρηπίδα - ΑΟΖ και αντίστοιχα το FIR, εγκλωβίζοντας τα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου. Διακρίνεται, επίσης, το όριο των ελληνικών χωρικών υδάτων 6 ν. μιλίων, όπως και τα ελληνικά νησιά, που, κατά την Τουρκία, είναι «γκρίζες ζώνες». Επιταχύνονται, όπως όλα δείχνουν, τα σενάρια αλλαγής των συνόρων στο Αιγαίο, με την επαναοριοθέτηση και συρρίκνωση των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων σε βυθό, θάλασσα και αέρα. Τις εξελίξεις οδηγούν η δίψα των πολυεθνικών και της ντόπιας αστικής τάξης για εκμετάλλευση των ενεργειακών πόρων, αλλά και οι ιμπεριαλιστικοί σχεδιασμοί στην ευρύτερη περιοχή. Το πλαίσιο των ελληνοτουρκικών διευθετήσεων «κουμπώνει» απόλυτα με την ιμπεριαλιστική στρατηγική και το νέο στρατηγικό δόγμα του ΝΑΤΟ, περί αντιμετώπισης των «σύγχρονων απειλών», σε έναν ενιαίο επιχειρησιακά χώρο.

Άλλωστε, η αποκαλούμενη «ενεργειακή ασφάλεια» εδώ και καιρό έχει μπει στο λεξιλόγιο των ιμπεριαλιστικών επιτελείων. Επιβεβαιώνεται και μ' αυτόν τον τρόπο ότι τα μέτρα σφαγιασμού των εργατικών δικαιωμάτων και των λαϊκών κατακτήσεων αποτελούν ενιαίο σύνολο με τις διευθετήσεις σε βάρος των κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας. Πριν και μετά την επίσκεψη του Τούρκου πρωθυπουργού Ρ. Ερντογάν στις 22 Οκτώβρη στην Αθήνα, άρχισε να ανοίγει η βεντάλια των διευθετήσεων που έχουν συμφωνηθεί στο πλαίσιο των «διερευνητικών επαφών» Ελλάδας - Τουρκίας, σε όλο το πλέγμα των ελληνοτουρκικών ζητημάτων. Τα σχετικά δημοσιεύματα στον Τύπο κορυφώθηκαν με τα όσα είδαν το φως για τη συνεδρίαση, την περασμένη Τρίτη, 26 Οκτώβρη, του τουρκικού υπουργικού συμβουλίου, με αντικείμενο την «επέκταση» των ελληνικών (!!!) χωρικών υδάτων στο Αιγαίο στα 7-8 ν.μίλια. Σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, αυτό που προωθείται είναι η διχοτόμηση του Αιγαίου με άξονα τον 25ο Μεσημβρινό, όπως είναι η πάγια επιδίωξη της Τουρκίας.


Στην εδραίωση του καθεστώτος αμφισβήτησης των ελληνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων, εκτός από τις τουρκικές παραβιάσεις και τις ενδοΝΑΤΟικές ρυθμίσεις, έχει συμβάλει η στρατηγική επιλογή των ελληνικών κυβερνήσεων να μην ορίσουν την ελληνική ΑΟΖ στο θαλάσσιο χώρο. Πρόκειται για νόμιμο δικαίωμα που απορρέει από τη Σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας και η απεμπόλησή του έχει σαν αποτέλεσμα καμιά οικονομική δραστηριότητα να μην μπορεί να αναπτυχθεί πέρα από το σημερινό όριο των ελληνικών χωρικών υδάτων, στα 6 ν. μίλια. Ολα αυτά σε μια περιοχή, όπως το Αιγαίο, διάσπαρτη από εκατοντάδες ελληνικά νησιά - υπάρχουν μόνο δύο τουρκικά, η Ιμβρος και η Τένεδος - όπου αν εφαρμοστούν οι κανόνες του Διεθνούς Δικαίου τότε η υφαλοκρηπίδα - Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη σε ποσοστό άνω του 80% αποτελεί ελληνικό κυριαρχικό δικαίωμα. Αντίστοιχη είναι και η περιοχή ευθύνης για τις πτήσεις, το γνωστό FIR. Το θέμα της συνεδρίασης του τουρκικού υπουργικού συμβουλίου με αντικείμενο τις διευθετήσεις στο Αιγαίο αποκαλύφθηκε από τα τουρκικά ΜΜΕ. Σύμφωνα με το τηλεοπτικό δίκτυο «Kanal D», σε μια συνεδρίαση διάρκειας 4,5 ωρών, το τουρκικό υπουργικό συμβούλιο συζήτησε θέματα που αφορούν την «υφαλοκρηπίδα του Αιγαίου, το διεθνή εναέριο χώρο και την επέκταση των χωρικών υδάτων στο Αιγαίο»!


Πιο συγκεκριμένα, εξέτασε σενάρια για την «επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων σε μερικές περιοχές στα 7 μίλια και σε μερικές 8 μίλια», στο πλαίσιο της «ανασκόπησης της επίσκεψης του Τούρκου πρωθυπουργού Ταγίπ Ερντογάν στην Αθήνα».



Πλαίσιο γενικευμένων εκχωρήσεων


Η ελληνική κυβέρνηση δε διέψευσε τις διαρροές στον τούρκικο Τύπο, με τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Γ. Πεταλωτή να δηλώνει την Τετάρτη ότι «τα σενάρια που συζητάει το τουρκικό υπουργικό συμβούλιο δε μας αφορούν, εμείς έχουμε πάγιες θέσεις». Ο ισχυρισμός αυτός είναι άτοπος. Τα σενάρια αφορούν άμεσα την Ελλάδα και έχουν με βεβαιότητα συζητηθεί στις διμερείς επαφές κεκλεισμένων των θυρών. Εξάλλου, ένα ελληνικό κυριαρχικό δικαίωμα προφανώς και δεν αποτελεί τουρκική αρμοδιότητα, εκτός εάν τίθεται ζήτημα τοποθέτησης της τουρκικής κυβέρνησης απέναντι σε μια τέτοια διευθέτηση.


Το αντικείμενο της επίμαχης συνεδρίασης δεν είναι παρά η φόρμουλα «διευθέτησης» που είχε αποκαλύψει ο «Ριζοσπάστης» με δημοσίευμα στις 15 Σεπτέμβρη 2010. Εκεί σημειωνόταν ότι στο πλαίσιο των διερευνητικών επαφών Ελλάδας - Τουρκίας, οι δύο πλευρές έχουν καταλήξει σε συμφωνία συνδιαχείρισης και συνεκμετάλλευσης του Αιγαίου, στη βάση της αποδοχής τουρκικών «ζωτικών συμφερόντων», κάτω από την ομπρέλα των ισχυρών πολυεθνικών συμφερόντων και του ΝΑΤΟ.


Αναφερόταν, επίσης, ότι η συμφωνία περιλαμβάνει «χάρτες για τα θαλάσσια σύνορα των δύο χωρών, λαμβάνοντας κατά περίπτωση ως εύρος των ελληνικών χωρικών υδάτων άλλοτε τα 6 μίλια και άλλοτε τα 8». Για το θέμα υπάρχουν και άλλα δημοσίευμα στον Τύπο, στα οποία αναφέρεται ότι οι διερευνητικές για την υφαλοκρηπίδα φαίνεται πως έχουν φθάσει πολύ κοντά σε μια κωδικοποίηση, με διαβαθμισμένη επέκταση των ελληνικών χωρικών υδάτων, που θα φθάνουν στα 12 ν. μίλια σε ορισμένες περιοχές, αλλά θα περιορίζονται στα νησιά.


Ανιχνεύοντας τις συνέπειες των προωθούμενων ρυθμίσεων στο Αιγαίο, πρέπει πριν απ' όλα να γίνει σαφές ότι ο όρος «επέκταση» των ελληνικών χωρικών υδάτων είναι ψευδεπίγραφος. Μια τέτοια ρύθμιση αποτελεί συρρίκνωση και εγκατάλειψη - εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων, αφού τα ελληνικά χωρικά ύδατα, σύμφωνα με την ισχύουσα σύμβαση του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας, μπορούν να επεκταθούν στα 12 ν. μίλια.


Η όποια διευθέτηση στα χωρικά ύδατα - η Τουρκία έχει χαρακτηρίσει «αιτία πολέμου» (κάζους μπέλι) την άσκηση του νόμιμου ελληνικού δικαιώματος για επέκτασή τους στα 12 ν. μίλια - θα αποτελέσει τη βάση για διευθέτηση και των υπόλοιπων ζητημάτων. Στην ουσία, ο ορισμός των ελληνικών χωρικών υδάτων κάτω από τα 12 ν. μίλια ισοδυναμεί σε αποτελέσματα με επαναχάραξη των συνόρων.


Αν τα ελληνικά χωρικά ύδατα οριστούν στα 7 ή 8 ν. μίλια (σήμερα είναι 6 ν. μίλια), στα πλαίσιο μιας ελληνοτουρκικής διευθέτησης, αυτό σημαίνει οριστική εγκατάλειψη του δικαιώματος για επέκταση στα 12 ν. μίλια. Κάτι τέτοιο θα συμπαρασύρει ανάλογη οριοθέτηση και συρρίκνωση στον ελληνικό εναέριο χώρο, που σήμερα είναι 10 ν. μίλια, χωρίς να την αποδέχεται η Τουρκία, επικαλούμενη ότι το Διεθνές Δίκαιο ορίζει ως εθνικό εναέριο χώρο τον υπερκείμενο των εθνικών χωρικών υδάτων εναέριο χώρο.


Η ελληνική πλευρά απαντούσε με το επιχείρημα ότι αφού έχει το δικαίωμα επέκτασης των εθνικών χωρικών υδάτων στα 12 ν. μίλια, αυτό συνεπάγεται ότι ο ορισμός μόνο του εθνικού εναέριου χώρου στα 10 ν. μίλια υπερκαλύπτεται από το ευρύτερο δικαίωμα των 12 ν. μιλίων. Ολες όμως αυτές οι διευθετήσεις στην πράξη χαρτογραφούν - οριοθετούν και την υφαλοκρηπίδα - Αποκλειστική Οικονομική Ζώνη (ΑΟΖ).



Το σπέρμα για νέες εντάσεις


Είναι σαφές ότι ο περιορισμός, και μάλιστα επιλεκτικός, των ελληνικών χωρικών υδάτων στα 7-8 ν. μίλια από τις ελληνικές ακτές δε γίνεται για την εξασφάλιση της ελεύθερης ναυσιπλοΐας, η οποία άλλωστε επιτρέπεται (αβλαβής διέλευση) ακόμα και στα εσωτερικά ύδατα (Σούνιο). Γίνεται για να τεθεί ως βάση διανομής της υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ. Τυχόν καθιέρωση ελληνικών χωρικών υδάτων στα 7-8 ν. μίλια θα έχει ως αποτέλεσμα να μην κλείνει με ελληνικά χωρικά ύδατα η αλυσίδα που σχηματίζουν τα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου και έτσι μένει ανοιχτό το Αιγαίο, με ανυπολόγιστες συνέπειες στην ίδια την άμυνα της χώρας.


Δηλαδή, τα διεθνή ύδατα, ανάμεσα στα ελληνικά νησιά του Ανατ. Αιγαίου και την ηπειρωτική Ελλάδα, αλλά και ανάμεσα σε ελληνικά νησιά, όπως και προς την ανοιχτή Μεσόγειο, η εκμετάλλευση των οποίων αποτελεί αποκλειστικό ελληνικό δικαίωμα, σύμφωνα με το Διεθνές Δίκαιο, μένουν «ελεύθερα» για να αποτελέσουν αντικείμενο μοιρασιάς.


Εδώ έρχονται τα διάφορα σενάρια μοιρασιάς της υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ, όπως αυτό των «δακτύλων», με βάση τα οποία παραχωρούνται στην Τουρκία θαλάσσιες περιοχές που ξεκινάνε από τα μικρασιατικά παράλια και εκτείνονται σε βάθος προς τα δυτικά, παραβλέποντας την παρουσία ελληνικών νησιών. Συνέπεια αυτών των ρυθμίσεων είναι να κουρελιάζεται και η αποκλειστική αρμοδιότητα της Ελλάδας για τον έλεγχο των πτήσεων στο Αιγαίο, το γνωστό FIR. Οπως επίσης εξουδετερώνεται το δικαίωμα άμυνας, μαζί με τον επιχειρησιακό έλεγχο του Αιγαίου, αφού πλέον με τις προωθούμενες διευθετήσεις θα δημιουργηθούν στο μέσον του Αιγαίου νησίδες τουρκικής υφαλοκρηπίδας - ΑΟΖ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται σε δικαιώματα ασφάλειας τυχόν εγκαταστάσεων έρευνας και εξόρυξης υδρογονανθράκων, που πλέον θα επικαλείται η Τουρκία. Στο ίδιο πλαίσιο προωθείται και η αποστρατιωτικοποίηση των ελληνικών νησιών, με διακοπή - σε πρώτη φάση - των πτήσεων μαχητικών αεροσκαφών, σύμφωνα και με τις κατευθύνσεις του ΝΑΤΟ που αφορούν στη δομή και τη λειτουργία του. Είναι σαφές ότι οι διευθετήσεις που έχουν δρομολογηθεί σε όλο το πλέγμα των ελληνοτουρκικών ζητημάτων αντανακλούν τις επιδιώξεις της αστικής τάξης σε Ελλάδα και Τουρκία για κερδοφορία από τη συνεκμετάλλευση του φυσικού ενεργειακού πλούτου που κρύβει το Αιγαίο. Είναι χαρακτηριστικό ότι μετά τη συνάντηση με τον Τ. Ερντογάν, ο Γ. Παπανδρέου στη Βουλιαγμένη (22/10/2010) παραδέχτηκε στη διάρκεια συζήτησης με δημοσιογράφους ότι η «κυβέρνηση έχει κάνει επαφές με τη "Shell" (σ.σ. το γνωστό βρετανικό - ολλανδικό πετρελαϊκό κολοσσό) και δύο άλλες χώρες για το θέμα της εξόρυξης στο Αιγαίο»!


Οι εξελίξεις αυτές τίποτα καλό δεν προοιωνίζονται για τον ελληνικό, τον τουρκικό και τους άλλους λαούς. Αντίθετα, τα όσα προωθούνται δε λύνουν τα όποια υπαρκτά ελληνοτουρκικά ζητήματα, αλλά διευθετούν πρόσκαιρα μια διαμορφωμένη κατάσταση, σύμφωνα με τις προτεραιότητες των πολυεθνικών μονοπωλίων και των ιμπεριαλιστικών επιτελείων. Σε κάθε περίπτωση, εμπεριέχουν το σπέρμα για νέες εντάσεις και αντιπαραθέσεις, που άλλωστε αποτελούν το μέσον της διευθέτησης των ενδοϊμπεριαλιστικών ανταγωνισμών.


ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr

ΑΙΣΧΟΣ καί ΝΤΡΟΠΗ μέ τήν νέα ἑλληνική σειρά κινουμένων σχεδίων τοῦ MEGA πού διακωμωδεί τήν πίστη μας καί τά φρονήματά μας


ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΓΡΑΜΜΗ ΑΠΟ ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΓΙΑ ΟΛΟΜΕΤΩΠΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΣΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ; ΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΝΤ1. ΑΦΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΩΣ ΣΑΣ. ΕΠΙΣΗΣ, ΠΑΡΤΕ ΤΟΥΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΟ 2106903000 Η ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ webmaster@megatv.com ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΣΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΛΙ. ΑΡΚΕΤΑ ΑΝΕΧΘΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ!


Προσβλητικότατη ἡ νέα σειρά κινουμένων σχεδίων τοῦ MEGA μέ ὄνομα «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος».
Ὅπως ἀναφέρει τό κανάλι «…εἶναι ἡ πιό ἀκομπλεξάριστη, προκλητική, πόπ σάτιρα τῆς τηλεόρασης καί ἡ πρώτη ἑλληνική σειρά animation γιά μεγάλα καί ὀλίγον παρμένα παιδιά.»


Ὅμως παρακολουθώντας τήν κανείς, βρίσκεται μπροστά σέ φιγοῦρες πού διακωμωδοῦν τήν ὀρθόδοξη πίστη μας καί τά ἱερά μας σύμβολα. Ἐξοργίζεται κανείς βλέποντας ἀκόμα καί τόν Ἰησοῦ Χριστό ἐπάνω στό σταυρό, νά συμπεριφέρεται καί νά ὁμιλεῖ σάν ἠθοποιός σέ διαλόγους μέ κάποια φιγούρα τῆς ἀρχαίας Ἑλλάδας.


Μία σειρά πού παρουσιάζει πραγματικά ἀνούσιες ἱστορίες μέ ἕναν ἀχταρμά χαρακτήρων πού προέρχονται τόσο ἀπό τήν ἀρχαία ἑλληνική ἱστορία, ὅσο καί ἀπό τήν χριστιανική πίστη , καί πού τό τελικό ἀποτέλεσμα μόνο ἐμετικό μπορεῖ νά χαρακτηριστεῖ.


Τί ἄλλο θά κάνουν ἀκόμα αὐτά τά ΜΜΕ, πού χωρίς νά δίνουν λογαριασμό σέ κανένα, μᾶς βομβαρδίζουν μέ αἴσχη στό ὄνομα τῆς τέχνης καί τῆς ἐλευθερίας τῆς ἔκφρασης.


Τί μᾶς προσέφερε αὐτή ἡ «ὑπερπαραγωγή» τοῦ MEGA; Τό ἀπόλυτο «τίποτα».


Ἡ μήπως νόμιζαν ὅτι ἐπειδή ἔβγαλαν μία πιό ποιοτική σειρά ὅπως εἶναι «Τό νησί», νομιμοποιοῦνται νά μᾶς πασάρουν ταυτόχρονα καί σκουπίδια . Ὡς πότε θά προσβάλλουν τά πιστεύω μας;


Ο ΑΝΤ1 ἔβγαλε τό σταυρό ἀπό τήν σημαία μας, τό βράδυ τῶν ἐκλογῶν, τό MEGA παρουσιάζει ἐμετικές ἱστορίες δολοπλόκων ἀρχαίων Ἑλλήνων καί ἁγίων της Ἐκκλησίας μας…… ἄραγε τί ἔχει σειρά;


Δεῖτε τό σχετικό βίντεο στό 
 http://www.megatv.com/oyk/default.asp?catid=21116&subid=2&pubid=17390777

ΠΗΓΗ: www.ellinikanea.gr












Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

ΝΕΕΣ...ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΟΜΟΙΔΕΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ,ΑΝΘΕΛΛΗΝΑ ΨΑΡΙΑΝΟΥ:"ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΕ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΚΑΜΙΝΗ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ...ΕΠΩΑΣΤΕΙ ΤΟ ΑΥΓΟ ΤΟΥ ΦΙΔΙΟΥ"!

ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ "ΣΥΝΤΡΟΦΟ" ΣΑΣ,ΞΕΦΤΙΛΟ-ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!



Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Αττικής με τη Δημοκρατική Αριστερά, Γρηγόρης Ψαριανός, υποστήριξε ότι ο Νικήτας Κακλαμάνης μέσα σε τέσσερα χρόνια κατέστρεψε την Αθήνα. Είπε ακόμη ότι «οι κακές θητείες του Αβραμόπουλου και της Μπακογιάννη φαντάζουν ως παράδεισος μπροστά στη θητεία Κακλαμάνη».
Κατηγόρησε τον απερχόμενο δήμαρχο ότι ενεργεί κατόπιν συγκεκριμένου σχεδίου για να καταστρέψει την πόλη και ότι «αφήνει να επωάζεται το αβγό του φιδιού».


Ταυτόχρονα άσκησε σκληρή κριτική κατά της ηγεσίας του ΚΚΕ και μέρος της ηγεσίας του ΣΥΡΙΖΑ, λέγοντας ότι «είναι καταστροφική η προπαγάνδα υπέρ της αποχής» και κάλεσε τους πολίτες να ψηφίσουν την Κυριακή «φανατικά υπέρ Καμίνη».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ...ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΚΑΜΙΝΗ ΟΠΩΣ ΚΟΥΛΟΓΛΟΥ,ΧΡΥΣΟΓΕΛΟΣ ΚΛΠ.
ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΨΑΡΙΑΝΟΣ,ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΜΙΝΗ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΦΑΝΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΓΟΥΡΟ!!!
ΟΧΙ,ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΣΥΝΩΝΥΜΙΑ:ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΓΟΥΡΟ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ "ΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΑΙ" ΤΟΥ Λαος!
ΟΛΗ Η "ΑΡΙΣΤΕΡΑ" ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΗ ΤΟΥ ΤΕΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟΝ ΒΟΤΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΦΥΡΙΖΟΝΤΑ ΑΔΙΑΦΟΡΑ ΕΠΙ ΟΚΤΩ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΕΜΠΟΡΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ!

ΚΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΚΥΛΟΛΟΙ,ΝΑ'ΣΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΛΕΠΑΤΡΙΩΤΕΣ!



ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΕΣΤΩ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ,ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΠΑΡΑΤΑΧΘΟΥΝ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΕΙΝΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

ΠΗΓΗ : http://hellas-orthodoxy.blogspot.com/







Το 666 στη Βουλή!



ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ είναι έτοιμο! Αμέσως μετά τις εκλογές θα κατατεθεί στην Βουλή και φυσικά ΔΕΝ πρόκειται να μην ψηφισθεί, διότι ουδείς από τα στρατιωτάκια του ΠΑΣΟΚ θα θελήσει να δυσαρεστήσει τον Αρχηγό και να μπει εμπόδιο στα σχέδιά του.
Η ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, είναι το ΠΡΟΤΕΛΕΥΤΑΙΟ στάδιο πριν φτάσουμε στην ΕΜΦΥΤΕΥΣΗ!
Δύο Καθηγητές Πανεπιστημίου έχουν φτάσει, αναλυτικά, στο συμπέρασμα για την ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ και τα αποτελέσματά της. Την έχουν «ψάξει» σε βάθος και έχουν φτάσει στα απόκρυφα που κρύβει το «τετράγωνο χαρτάκι» του Διαβόλου με το οποίο θα ελέγχεται η ιδιωτική ζωή μας με όλες τις προεκτάσεις της.
Η «σοσιαλιστική» Κυβέρνηση Παπανδρέου επείγεται να εφαρμόσει την «κάρτα του πολίτη». Θέλει να έχει τα πρωτεία στην επιβολή της Παγκόσμιας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. Ενώ στη Βρετανία μέχρι να ολοκληρώσουν το πολύπλοκο νομοθετικό πλαίσιο για την κατάργησή της η Κυβέρνηση διαβεβαίωσε ρητά τους Βρετανούς ότι θα προβεί στην καταστροφή των Δεδομένων.


Αυτές οι Ηλεκτρονικές ταυτότητες είναι πολυδάπανες. Για την Βρετανία θα στοίχιζαν τουλάχιστον 835 εκατομμύρια λίρες για την πρώτη μόνο δεκαετία της λειτουργίας του συστήματος. Εμείς που είμαστε στο ΔΝΤ και παίρνουμε κάθε μέρα μέτρα κατά των πολιτών θα μπούμε στην διαδικασία μιας τέτοιας επαχθούς δαπάνης;


Αυτό από οικονομικούς και μόνο λόγους δεν πρέπει να το δεχθούμε. Βεβαίως, πάνω από το οικονομικό κόστος είναι η στέρηση του αγαθού της Ελευθερίας που, για να το απολαμβάνουμε εμείς, οι πρόγονοί μας έχυσαν ποτάμια αίμα. Πάνω απ’ όλα είναι λόγοι θρησκευτικής συνείδησης αφού πλέον μας οδηγούν στον προθάλαμο του εμφυτεύματος του τσιπ το οποίο θα είναι και το χάραγμα – σφράγισμα του αντίχριστου, του καθενός που θα το πάρει, αλλά και η αμετάκλητη και αιώνια καταδίκη του.

ΠΗΓΗ: http://www.pentapostagma.gr

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Αμερικανικό Πεντάγωνο: Δεν έχουμε ιδέα τι ήταν ο μυστηριώδης "πύραυλος"


 
Εξακολουθεί να προβληματίζει τα αμερικανικά ΜΜΕ μια ημέρα μετά από την καταγραφή σε βίντεο από τον τηλεοπτικό σταθμό KCBS τι ακριβώς ήταν αυτό που κατά τα φαινόμενα καταγράφηκε ως η εκτόξευση ενός πυραύλου καθώς το αμερικανικό Πεντάγωνο επιμένει αφενός πως δεν επρόκειτο για δική του δοκιμή και αφετέρου πως αυτό που κατέγραψαν οι κάμερες δεν ήταν πύραυλος.


Το ίδιο ισχυρίζεται και η διοίκηση αεράμυνας βόρειας Αμερικής NORAD (North American Air Defense Command) αλλά κανείς από τους επίσημους φορείς της χώρας δεν λεει το τι ακριβώς ήταν. Εκπρόσωπος της NORAD είπε πως αυτό που φαίνεται στο βίντεο δεν μπορεί να είναι πύραυλος γατί η ταχύτητά του είναι μικρή αλλά και γιατί τα καυσαέρια του δεν ταιριάζουν στο προφίλ εκτόξευσης ενός βαλλιστικού βλήματος. Η αμερικανική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας (FAA) ανακοίνωσε πως κανείς από τους πιλότους που βρίσκονταν στην περιοχή δεν ειδοποίησε για την εκτόξευση κάποιου βλήματος, ενώ από επαναλήψεις των δεδομένων των ραντάρ ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας την ημέρα της εμφάνισης του αντικειμένου δεν στάθηκε δυνατό να αναγνωρισθεί κάποιος πύραυλος. Από την άλλη ο γνωστός αμυντικός αναλυτής Doug Richardson δήλωσε:

«Ήταν σίγουρα ένα βλήμα στερεών καυσίμων. Μπορείς να το πεις αυτό από τη μορφή των καυσαερίων. Πρόκειται είτε για βλήμα που εκτοξεύτηκε από κάποιο υποβρύχιο είτε για αντι-πυραυλικό βλήμα που εκτοξεύτηκε από κάποιο αεροσκάφος». Παρόλα αυτά το αμερικανικό Πεντάγωνο δηλώνει πλήρη άγνοια για τη φύση ή τον υπεύθυνο για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

ΠΗΓΗ: defencenet.gr












Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

Διαμαρτυρία για την κάρτα του πολίτη 12-12-10 .Διαδωστε το

ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ


Το είπαν και το έκαναν, 4.000 ψηφοφόροι ήρθαν στις εκλογές από την Τουρκία στη Θράκη


Με 4.000 ψηφοφόρους που ζουν μόνιμα στην Προύσα της Τουρκίας, ενισχύθηκε το εκλογικό σώμα της Θράκης κατά τη διάρκεια των εκλογών της Κυριακής και προφανώς και της επόμενης Κυριακής, μιάς και δεν υπήρξε νικητής για την Περιφέρεια της Αν. Μακεδονίας και Θράκης. Περιφανής ο πρόεδρος του παραρτήματος Προύσας του Συλλόγου Αλληλεγγύης «Τούρκων» Δυτικής Θράκης Χακάν Τσαβούσογλου δήλωνε το Σάββατο 6 Νοεμβρίου, πως «σήμερα ξεκίνησε και το τελευταίο λεωφορείο και πως οι «Τούρκοι» πολίτες που θα ψηφίσουν θα ενεργήσουν με την κοινή λογική».

Στις δηλώσεις του σχετικά με την οργάνωση του ταξιδιού των Δυτικοθρακιωτών μεταναστών, ο πρόεδρος του παραρτήματος Προύσας του Συλλόγου Αλληλεγγύης «Τούρκων» Δυτικής Θράκης Χακάν Τσαβούσογλου, είπε πως δεν κατεύθυναν πολιτικά κανέναν. Ανέφερε πως οργάνωσαν ένα τέτοιο ταξίδι με δεκάδες λεωφορεία από την Προύσα, ώστε οι άνθρωποι να ασκήσουν το πλέον θεμελιώδες δικαίωμα τους, το δικαίωμα της ψήφου.

Όπως χαρακτηριστικά δήλωσε : «Υπάρχουν υποψήφιοι δήμαρχοι και δημοτικοί σύμβουλοι που θα εκπροσωπήσουν τους Τούρκους μέσω διαφόρων κομμάτων. Εμείς δεν πιέζουμε κανέναν. Όμως προτεραιότητα των φίλων μας που πηγαίνουν να ψηφίσουν είναι οι απαρτιζόμενες από "Τούρκους" ανεξάρτητες λίστες. Αυτοί με την ελεύθερη θέληση τους θα ψηφίσουν αυτούς που θεωρούνε σωστούς. Θέλω όμως να αναφέρω το εξής. Προτεραιότητα μας είναι οι απαρτιζόμενες από "Τούρκους" ανεξάρτητες λίστες».
Ίσως τελικά αυτό να είναι το νόημα της Δημοκρατίας τελικά και εμείς στην Ελλάδα δεν το ξέρουμε. Είναι ελεύθερος ο καθένας να ψηφίζει ότι επιθυμεί, αρκεί να ψηφίσουν ανεξάρτητες λίστες που απαρτίζονται από «Τούρκους». Πάντως ας μην ανησυχούμε η ελληνοτουρκική προσέγγιση προχωρά με συνέπεια και μεθοδικότητα, τα σχόλια δικά σας.





Οι τουρκικές παραβιάσεις της 9ης Νοεμβρίου


Μετά από ένα θερμό τετραήμερο όπου τα τουρκικά αεροσκάφη πραγματοποίησαν σωρεία παραβιάσεων του Εθνικού Εναέριου χώρου (ΕΕΧ) και παραβάσεων του FIR Αθηνών η τουρκική Αεροπορία επανήλθε στους «κανονικούς» της ρυθμούς αμφισβήτησης του ΕΕΧ. Έτσι σήμερα 14 μαχητικά αεροσκάφη σε τρεις σχηματισμούς εκ των οποίων τα 2 έφεραν οπλισμό πραγματοποίησαν 3 παραβάσεις του FIR και 4 παραβιάσεις του ΕΕΧ. Η δραστηριότητα εξελίχθηκε στο βόρειο και κεντρικό Αιγαίο. Τα τουρκικά αεροσκάφη και κατά πάγια τακτική αγνόησαν επιδεικτικά, τα μαχητικά της ΠΑ που επιχείρησαν να τα αναχαιτίσουν.






Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2010

Ο ANT1 Αφαίρεσε τον σταυρό από την Ελληνική σημαία!


Μήπως μας προετοιμάζουν για κάτι; Σήμερα σε εκπομπή του τηλεοπτικού σταθμού ΑΝΤ1 έλειπε από την Ελληνική σημαία ο…σταυρός! Η εκπομπή αφορούσε την ανάλυση των εκλογικών αποτελεσμάτων και όπως μπορείτε να διακρίνετε και στην φωτογραφία, κάτω δεξιά στην οθόνη εμφανίζεται μια Ελληνική σημαία χωρίς…σταυρό! Τυχαίο; Δεν νομίζω!


Το γεγονός, όπως ήταν φυσικό, υπέπεσε στην αντίληψη των τηλεθεατών και το τηλεφωνικό κέντρο του σταθμού κατακλύστηκε από τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας. Η απάντηση του σταθμού ήταν ότι έχει γίνει κάποιο λάθος από το κομπιούτερ που βγάζει την εικόνα και θα το διορθώσουν. Η ώρα περνούσε και η διόρθωση είχε βγάλει…κόκαλα ώσπου μετά από 3 ώρες και τις συνεχιζόμενες διαμαρτυρίες των τηλεθεατών, αναγκάστηκαν να πούνε ότι αυτό που φαίνεται στο σήμα της εκπομπής δεν είναι σημαία αλλά καλλιτεχνικό… Ε !!!

Η εν λόγο εκπομπή, μέχρι και την ώρα που γράφεται αυτό το άρθρο, συνεχίζει επίμονα να προβάλει το έκτρωμα αυτό χωρίς να υπολογίζει την αντίδραση των τηλεθεατών. Δείτε την εικόνα και τα συμπεράσματα δικά σας.Πάντα έτσι ξεκινάνε τα σχέδια τους: πρώτα μας το σερβίρουν δειλά-δειλά για να εξοικειωθούμε με την εικόνα και να δουν τις αντιδράσεις μας, μετά αρχίζουν και μας εθίζουν στην εικόνα αυτή και στο τέλος,όταν είναι σίγουροι ότι έχουμε βαρεθεί να αντιδράμε, περνάνε το σχέδιο τους. Όμως εδώ δεν θα τους περάσει.Εδώ είναι ζήτημα πίστης και δηλώνουμε ότι ο σταυρός θα παραμείνει στην Ελληνική σημαία για όσο υπάρχει και ένας τελευταίος Έλληνας στον πλανήτη. Εμείς θα προτείνουμε να διαγράψετε από το τηλεκοντρόλ σας τον συγκεκριμένο σταθμό και να μην τον παρακολουθήσετε ποτέ πια δίνοντας έτσι ένα μήνυμα σε όσους αντίχριστους και ανθέλληνες ότι δεν μπορούνε να παίζουν με τα εθνικά σύμβολα και την πίστη του Ελληνικού λαού. Διαγράψτε από την τηλεόραση σας την αντίχριστη και ανθελληνική προπαγάνδα.

ΠΗΓΗ: http://www.elliniki-grothia.com