ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

Mε 155 "ΜΠΕΕΕΕΕΕ" υπερψηφίστηκε η κυβέρνηση του Μνημονίου για άλλη μια φορά...




Ψήφο εμπιστοσύνης από 155 βουλευτές έλαβε η κυβέρνηση

          Του Κώστα Τζεβελέκου
Με 155 ψήφους "ναι" και 143 ψήφους "όχι" έλαβε ψήφο εμπιστοσύνης η κυβέρνηση του Γ. Παπανδρέου, μετά την ψηφοφορία που ολοκληρώθηκε λίγο πριν τη 1 τα μεσάνυχτα της Τρίτης.  Συνολικά ψήφισαν 298 βουλευτές, καθώς απόντες από την ψηφοφορία ήταν η Ντόρα Μπακογιάννη - που βρίσκεται στο εξωτερικό, όπου και μετέχει στο συνέδριο των Ευρωπαίων Φιλελευθέρων  και απέστειλε επιστολή με την οποία διευκρινίζει ότι δεν παρέχει ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση - και ο ανεξάρτητος -πλέον- βουλευτής, Γιώργος Λιάνης.
Νωρίτερα, σημειώθηκε μεγάλη ένταση, όταν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Θεόδωρος Πάγκαλος ανέφερε ότι η πρώτη δημοκρατική κυβέρνηση εξελέγη το 1981. Η φράση αυτή προκάλεσε την μήνιν των βουλευτών της ΝΔ, που απεχώρησαν συμβολικά και επανήλθαν μετά από 10 λεπτά στην αίθουσα του Κοινοβουλίου.
Γ. Παπανδρέου: «Πρόσχημα της ΝΔ η επαναδιαπραγμάτευση»
Από την πρόθεσή του να προχωρήσει σε δημοψήφισμα ξεκίνησε την ομιλία του ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου, κάνοντας λόγο για φόβο των κομμάτων της αντιπολίτευσης για τη γνήσια λαϊκή έκφραση.
«Το δημοψήφισμα θα ενώσει όλους τους Έλληνες. Ποιος σας μίλησε κ. Σαμαρά για διχαστικά διλήμματα; Γιατί κυρία Παπαρήγα είστε ενάντια και πολέμιος του δημοψηφίσματος; Γιατί φοβάστε τη γνήσια λαϊκή έκφραση» ανέφερε ο πρωθυπουργός.
Επίσης, ο κ. Παπανδρέου εμφανίστηκε αντίθετος με την πρόωρη προσφυγή στις κάλπες, ενώ χαρακτήρισε «πρόσχημα της ΝΔ» την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου, κατηγορώντας την αξιωματική αντιπολίτευση ότι στόχος της είναι «να μην αναλάβει της ευθύνες της».
Παράλληλα, υποστήριξε ότι η συνταγή της ΝΔ δεν βγαίνει, ενώ ανέφερε ότι «το τελευταίο πράγμα που χρειάζεται η χώρα είναι οι εκλογές. Να ανακατανείμουμε τις καρέκλες της κυβέρνησης; Αυτή είναι η λύση που προτείνετε κύριε Σαμαρά. Εμένα δεν με ενδιαφέρουν οι καρέκλες» ανέφερε ο πρωθυπουργός.
 
Αν. Σαμαράς: "Συναίνεση στο λάθος δεν δίνουμε"
«Θα καταψηφίσουμε το Μεσοπρόθεσμο σε ένα άρθρο και θα υπερψηφίσουμε τους εφαρμοστικούς νόμους με τους οποίους συμφωνούμε», ξεκαθάρισε ο πρόεδρος της ΝΔ, Αντώνης Σαμαράς, από το βήμα της Ολομέλειας.
«Συναίνεση στο λάθος δεν δίνουμε. Συναίνεση στη διόρθωση του λάθους, όση θέλετε», τόνισε ο κ. Σαμαράς, ζητώντας εκ νέου την επαναδιαπραγμάτευση του Μνημονίου.
Άλλωστε, το κύριο πρόβλημα της κυβέρνησης είναι ότι το πρόγραμμα που εφαρμόζει «δεν βγαίνει» και γι αυτό ο πρωθυπουργός θέλησε να παραιτηθεί.
Επίσης ο πρόεδρος της ΝΔ ζήτησε και πάλι πρόωρη προσφυγή στις κάλπες και χαρακτήρισε επικοινωνιακό κόλπο το δημοψήφισμα. «Η συναίνεση είναι μια προσπάθεια συγκάλυψης γιατί δεν μπορείτε να κυβερνήσετε. Τώρα βρήκατε ένα νέο επικοινωνιακό κόλπο που είναι το δημοψήφισμα. Νομίζετε ότι ο κόσμος αυτά θα σκέφτεται το φθινόπωρο ή θα σχολιάζει τα μέτρα που δεν θα έχουν βγει. Αφού όμως θέλετε να κάνετε δημοψήφισμα κάντε το καλύτερο που είναι οι εκλογές».

πηγη: newscode.gr

ΑΝ Ο ΘΕΟΣ ΑΦΗΝΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΣΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΜΑΣΤΑΝ!

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -


Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

εμείς που επιβιώσαμε.........

     
Για όσους είναι γεννημένοι μεταξύ 1950-1985
H αλήθεια είναι ότι δεν ξέρω πώς καταφέραμε να επιβιώσουμε.
Ήμαστε μια γενιά σε αναμονή:
περάσαμε την παιδική μας ηλικία περιμένοντας. Έπρεπε να
περιμένουμε δύο ώρες μετά το φαγητό πριν κολυμπήσουμε, δύο
ώρες μεσημεριανό ύπνο για να ξεκουραστούμε και τις Κυριακές
έπρεπε να μείνουμε νηστικοί όλο το πρωί για να κοινωνήσουμε.
Ακόμα και οι πόνοι περνούσαν με την αναμονή..

Κοιτάζοντας πίσω, είναι δύσκολο να πιστέψουμε ότι είμαστε ακόμα
ζωντανοί.. Εμείς ταξιδεύαμε σε αυτοκίνητα χωρίς ζώνες ασφαλείας και αερόσακους. Κάναμε ταξίδια 10 και 12 ωρών, πέντε άτομα
σε ένα Φιατάκι και δεν υποφέραμε από το «σύνδρομο της τουριστικής θέσης». Δεν είχαμε πόρτες, παράθυρα, ντουλάπια και
μπουκάλια φαρμάκων ασφαλείας για τα παιδιά.. Ανεβαίναμε στα
ποδήλατα χωρίς κράνη και προστατευτικά, κάναμε ωτο-στοπ,
καβαλάγαμε μοτοσικλέτες χωρίς δίπλωμα. Οι κούνιες ήταν
φτιαγμένα από μέταλλο και είχαν κοφτερές γωνίες.
Ακόμα και τα παιχνίδια μας ήταν βίαια. Περνάγαμε ώρες
κατασκευάζοντας αυτοσχέδια αυτοκίνητα για να κάνουμε
κόντρες κατρακυλώντας σε κάποια κατηφόρα και μόνο τότε
ανακαλύπταμε ότι είχαμε ξεχάσει να βάλουμε φρένα. Παίζαμε
«μακριά γαιδούρα» και κανείς μας δεν έπαθε κήλη ή εξάρθρωση..

Βγαίναμε από το σπίτι τρέχοντας το πρωί, παίζαμε όλη τη μέρα και
δεν γυρνούσαμε στο σπίτι παρά μόνο αφού είχαν ανάψει τα φώτα
στους δρόμους. Κανείς δεν μπορούσε να μάς βρει. Τότε δεν
υπήρχαν κινητά. Σπάγαμε τα κόκκαλα και τα δόντια μας και δεν
υπήρχε κανένας νόμος για να τιμωρήσει τους «υπεύθυνους»
Ανοίγανε κεφάλια όταν παίζαμε πόλεμο με πέτρες και ξύλα και δεν
έτρεχε τίποτα. Ήταν κάτι συνηθισμένο για παιδιά και όλα
θεραπεύονταν με λίγο ιώδιο ή μερικά ράμματα.. Δεν υπήρχε
κάποιος να κατηγορήσεις παρά μόνο ο εαυτός σου. Είχαμε
καυγάδες και κάναμε καζούρα ο ένας στον άλλος και μάθαμε να το
ξεπερνάμε. 

Τρώγαμε γλυκά και πίναμε αναψυκτικά, αλλά δεν ήμασταν παχύσαρκοι. Ίσως κάποιος από εμάς να ήταν χοντρός και αυτό ήταν όλο. Μοιραζόμασταν μπουκάλια νερό ή αναψυκτικά ή οποιοδήποτε ποτό και κανένας μας δεν έπαθε τίποτα. Καμιά φορά κολλάγαμε ψείρες στο σχολείο και οι μητέρες μας το αντιμετώπιζαν πλένοντάς μας το κεφάλι με ζεστό ξύδι..
Δεν είχαμε Playstations, Nintendo 64, 99 τηλεοπτικά κανάλια,
βιντεοταινίες με ήχο surround, υπολογιστές ή Ιnternet. Εμείς είχαμε
φίλους.. Κανονίζαμε να βγούμε μαζί τους και βγαίναμε.. Καμιά φορά δεν κανονίζαμε τίποτα, απλά βγαίναμε στο δρόμο και εκεί συναντιόμασταν για να παίξουμε κυνηγητό, κρυφτό, αμπάριζα... μέχρι εκεί έφτανε η τεχνολογία. Περνούσαμε τη μέρα μας έξω, τρέχοντας και παίζοντας. Φτιάχναμε παιχνίδια μόνοι μας από ξύλα.. Χάσαμε
χιλιάδες μπάλες ποδοσφαίρου. Πίναμε νερό κατευθείαν από τη
βρύση, όχι εμφιαλωμένο, και κάποιοι έβαζαν τα χείλη τους
πάνω στη βρύση. Κυνηγούσαμε σαύρες και πουλιά με αεροβόλα
στην εξοχή, παρά το ότι ήμασταν ανήλικοι και δεν υπήρχαν
ενήλικοι για να μας επιβλέπουν. 
Πηγαίναμε με το ποδήλατο ή περπατώντας μέχρι τα σπίτια των
φίλων και τους φωνάζαμε από την πόρτα. Φανταστείτε το! Χωρίς να
ζητήσουμε άδεια από τους γονείς μας, ολομόναχοι εκεί έξω στο
σκληρό αυτό κόσμο! Χωρίς κανέναν υπεύθυνο! Πώς τα καταφέραμε;
Στα σχολικά παιχνίδια συμμετείχαν όλοι και όσοι δεν έπαιρναν μέρος έπρεπε να συμβιβαστούν με την απογοήτευση. Κάποιοι δεν ήταν τόσο καλοί μαθητές όσο άλλοι και έπρεπε να μείνουν στην ίδια τάξη. Δεν
υπήρχαν ειδικά τεστ για να περάσουν όλοι.. Τι φρίκη!
Κάναμε διακοπές τρεις μήνες τα καλοκαίρια και περνούσαμε ατέλειωτες ώρες στην παραλία χωρίς αντηλιακή κρέμα με δείκτη
προστασίας 30 και χωρίς μαθήματα ιστιοπλοΐας, τένις ή γκολφ..
Φτιάχναμε όμως φανταστικά κάστρα στην άμμο και ψαρεύαμε με
ένα αγκίστρι και μια πετονιά. Ρίχναμε τα κορίτσια κυνηγώντας τα
όχι πιάνοντας κουβέντα σε κάποιο chat room και γράφοντας ; ) : D : P
Είχαμε ελευθερία, αποτυχία, επιτυχία και υπευθυνότητα και μέσα από όλα αυτά μάθαμε και ωριμάσαμε.
Αν εσύ είσαι από τους «παλιούς»... συγχαρητήρια! Είχες την τύχη να μεγαλώσεις σαν παιδί....


Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό...

GLOBO bank-merger        Σε καιρούς σαν τους σημερινούς, που η Πατρίδα μας βάλλεται από τα "κοράκια" και τα "όρνεα", της διεθνούς κερδοσκοπίας (βλ. Σόρος, Ρουμπινί, κλπ.), καθημερινά τα Μ.Μ."Ε". (και ιδίως η τηλεόραση), μας βομβαρδίζουν, με καταστροφολογικά σενάρια, περί επιστροφής μας στην Δραχμή.
Η αλήθεια είναι, πως σε περίπτωση εξόδου μας από το Ευρώ, το ενιαίο ευρωπαϊκό νόμισμα, θα καταρρεύσει!
Αυτό φυσικά, δεν συμφέρει ούτε εμάς, ούτε και τους υπόλοιπους Ευρωπαίους, αλλά το ερώτημα που τίθεται, είναι: ΜΗΠΩΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ;
Διότι εάν καταρρεύσει το ευρωπαϊκό νόμισμα, και μέσω της (τεχνητής) οικονομικής κρίσης, καταρρεύσουν και τα υπόλοιπα "ισχυρά" νομίσματα (αμερικανικό δολλάριο, αγγλική λίρα, ιαπωνικό γιεν, κινεζικό γιουάν), οι ΜΕΓΑΛΟΙ, θα μας πουν: "Τα ΕΘΝΙΚΑ νομίσματα, απέτυχαν, πάμε σε ένα ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ"!!!
Και είναι αλήθεια, πως, το παγκόσμιο νόμισμα (που φέρει το όνομα "GLOBO", εκ του αγγλικού global = παγκόσμιο), έχει αρχίσει να "κόβεται" στα νομισματοκοπεία, ήδη από το 2009 !!!
Στο "παιχνίδι" των Ιλλουμινάτι, υπάρχει μία κάρτα, που ονομάζεται "BANK MERGER" (μετ.: ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ ΤΡΑΠΕΖΩΝ!), και απεικονίζει μία σειρά από ψάρια που, από το μεγαλύτερο προς το μικρότερο τρώνε το ένα, το άλλο.
Στην αρχή, αυτής της "αλυσίδας", το μεγαλύτερο ψάρι από όλα (που για μάτι του έχει μία Πυραμίδα και τον Παντεπόπτη Οφθαλμό!) συμβολίζει το Παγκόσμιο νόμισμα -GLOBO.
Στην κάρτα, το GLOBO τρώει το γιέν, το γιέν τρώει την λίρα, η λίρα το δολλάριο, και το δολλάριο το ευρώ.
Μέχρι τώρα, εικάζαμε πως το πρώτο ψάρι, ήταν οι διεθνείς κερδοσκόποι, ή οι ίδιοι οι Ιλλουμινάτι, όμως τώρα είναι πασιφανές, πως είναι το παγκόσμιο νόμισμα - GLOBO, το οποίο καταπίνει (και μεταφορικά, και ουσιαστικά) τα εθνικά νομίσματα.
Ίων Μεταξάς

πηγη: elora.gr


Δήλωση αγωνίας για Ελλάδα από Β.Πούτιν: "Να βρεθεί άμεση λύση"


Image      Ξαφνική παρέμβαση της Ρωσίας στην ελληνική οικονομική κρίση και μάλιστα δια χειλέων Βλάντιμιρ Πούτιν, ο οποίος από το Παρίσι, όπου βρίσκεται απαντώντας σε σχετική ερώτηση δήλωσε ότι "Πρέπει να βρεθεί άμεση λύση για την Ελλάδα. Δεν είναι δυνατόν να συνεχίζεται αυτή η κατάσταση με την οικονομία της χώρας. Πρέπε επειγόντως να βρεθεί βιώσιμη λύση".
Είναι η πρώτη φορά μετάτο ταξίδι του Γίώργου Παπανδρέου στη Μόσχα τον Φεβρουάριο του 2010, που η Ρωσία παρεμβαίνει στην ελληνική κρίση. Τότε είχαν κατατεθεί συγκεκριμένες προτάσεις από πλευράς Ρωσίας για να βοηθηθεί η Αθήνα να ξεπεράσει την κρίση, αλλά είχαν απορριφθεί από τον Γιώργο Παπανδρέου, αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές από την Μόσχα.
Από τότε η Ρωσία είχε αποστασιοποιηθεί από την ελληνική κρίση, με την περίφημη δήλωση του υπουργού Εξωτερικών της Σ.Λαβρόφ, ότι "Δεν ανακατεύεται η Ρωσία σε περιοχές που δεν έχει αρμοδιότητα", θέλοντας να δείξει ότι η Ελλάδα είχε μπει σε μία εποχή "δυτικόστροφη" 100%. Η δήλωση είχε γίνει προκειμένου να επιτιμηθεί ο Ρώσος υπουργός Οικονομικών που είχε μιλήσει για κινδύνοτυς πτώχευσης της χώρας". 
Η δήλωση του Ρώσου πρωθυπουργού (και κατά πάσα πιθανότητα προέδρου της Ρωσίας στις εκλογές του Μαρτίου) είναι πολύ σημαντική για δύο λόγους: Πρώτον δείχνει ότι η Ελλάδα ξαναμπαίνει μετά από δύο χρόνια στην ρωσική αντζέντα γεωπολιτικών προτεραιοτήτων και δεύτερον αποτελεί και ένα σήμα προς το εσωτερικό της Ρωσίας σε ότι αφορά πιθανές επενδύσεις επί ελληνικού εδάφους.
Σε παράλληλη δήλωσή του τόνισε την στήριξη της Ρωσίας στην Κριστίν Λαγκάρντ για την θέση του επικεφαλής του ΔΝΤ: "Είναι πολύ ικανή και θα γίνει καλή διευθύντρια του ΔΝΤ" δήλωσε.


πηγη: defencenet.gr




ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΣΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ ΤΗΣ ΤΑΝΑΓΡΑΣ

1632198              Δύο οπλοφόροι μπήκαν στις εγκαταστάσεις της δήθεν πολύ καλά φυλασσόμενης 114 Πτέρυγας Μάχης στην Τανάγρα και πλησίασαν προς τα σέλτερ όπου στεγάζονται τα Mirage 2000 της 332Μ.
Έγιναν αντιληπτοί από μία περίπολο της Μονάδας Φύλαξης Αεροδρομίου προς την οποία πυροβόλησαν 5-6 φορές και μετά κατάφεραν κατάφεραν να διαφύγουν σαν να μην συμβαίνει τίποτε.
Μπήκαν από την βορειοδυτική πλευρά όπου είχαν έρθει και πάλι σε σύγκρουση με την αστυνομία που επιχείρησε να τους σταματήσει να τους ελέγξει και αυτοί απάντησαν με βροχή πυροβολισμών.
Η περίπολος δεν απάντησε στα πυρά (!!!!!!!!!!!!!!!!)
Η ανακοίνωση της Αεροπορίας είναι η παρακάτω:
"Την Τρίτη 21 Ιουνίου 2011 και ώρα 01:50 περίπου, εντοπίστηκαν από περίπολο δύο άγνωστα άτομα να κινούνται σε χώρο εντός της 114 Πτέρυγας Μάχης στο αεροδρόμιο Τανάγρας. Οι δύο άγνωστοι με τον εντοπισμό τους τράπηκαν σε φυγή, ενώ πυροβόλησαν για εκφοβισμό πέντε με έξι φορές. Στις έρευνες για τη σύλληψή τους εκτός από τα όργανα Ασφαλείας του αεροδρομίου συμμετείχαν και δυνάμεις της Ελληνικής Αστυνομίας. Μέχρις στιγμής τα δύο άτομα διαφεύγουν την σύλληψη. Οι έρευνες συνεχίζονται".
Σχόλιο δικό μας προς κάθε κατεύθυνση.
Διακόσα εκπαιδευμένα άτομα, μπορούν για πλάκα να καταστρέψουν τα μισά μας τουλάχιστον αεροπλάνα και ελικόπτερα στο έδαφος. Μπορούν να διακόψουν την ρευματοδότηση και τις τηλεπικοινωνίες να μολύνουν τις κύριες δεξαμενές υδροδότησης στις μεγάλες πόλεις και να καταστρέψουν τις εγκαταστάσεις εναέριας κυκλοφορίας στα πολιτικά αεροδρόμια.
Κύριοι, η πραγματική ασφάλεια του κράτους είναι της πλάκας και αυτό το έχω αναφέρει γραπτώς και επωνύμως από τότε που υπηρετούσα στο ΝΑΤΟ.

πηγη: www.liako.gr


ΓΛΩΣΣΑ ΛΑΝΘΑΝΟΥΣΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΛΕΓΕΙ...


ΕΣΕΙΣ ΠΟΣΟ ΑΞΙΟΠΟΥΣΤΑΣ ΕΙΣΤΕ?
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ: 


















ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟΝ ΚΟΡΦΟ ΩΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΦΩΛΙΑΖΟΥΝ ΗΓΕΤΕΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ.....

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -



"Μόνο με την λεηλασία της Ρωσίας συγκρίνεται το ελληνικό ξεπούλημα"


ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΛΕΕΙΝΗ ΞΕΦΤΥΛΑ!



Image           «Από τις βουτηγμένες στη βότκα ημέρες του Μπόρις Γιέλτσιν στη Ρωσία έχει να γίνει μία τέτοια κρατικό ξεπούλημα», είναι το εξευτελιστικό για την Ελλάδα σχόλιο των Sunday Times το οποίο συνοδεύεται από μια φωτογραφία - όνειδος με τον Παρθενώνα να πωλείται και για πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να αποτείνονται στον ... George Papandreou! 
H εφημερίδα συγκρίνει την γεωπολιτική καταστροφή και λεηλασία της Ρωσίας στην δεκαετία του '90, όταν οι δημόσιες εταιρείες πωλούντο για ... ένα ρούβλι και ξένες εταιρείες αγόραζαν τον ορυκτό πλούτο έναντι πινακίου φακής.
H φωτογραφία δημοσιεύθηκε σε εκτενές ρεπορτάζ της εφημερίδας με λεπτομερείς αναφορές στις εταιρείς και τα δίκτυα που πουλάει η ελληνική κυβέρνηση για να βρει τα 50 δισ. που θα δώσει στους ξένους για να αποπληρωθούν τα τραπεζικά δάνεια. Το πωλητήριο που έχει αναρτήσει η εφημερίδα στον Ιερό Βράχο μπροστά από τον Παρθενώνα αναφέρει: «Πωλείται. 1 μνημείο. Άριστη τοποθεσία. Χρειάζεται δουλειά (σ.σ. εννοεί επισκευές). Καλέστε το Γιώργο Παπανδρέου».
Το ρεπορτάζ φέρει τον τίτλο «Ανοιχτοί σε όλες τις λογικές προσφορές», και αναφέρει ότι οι αποκρατικοποιήσεις θεωρούνται όρος για τη νέα βοήθεια προς την Ελλάδα.


πηγη: defencenet.gr




Δευτέρα 20 Ιουνίου 2011

ΒΙΝΤΕΟ: Είναι ΝΤΡΟΠΗ να υπάρχει άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου στα Σκόπια και ΟΧΙ στην Αθήνα!





Έσκισε και ποδοπάτησε την ελληνική σημαία!

Image     Επεισόδιο ανάμεσα σε ομάδα πολιτών κι έναν περιθωριακό σημειώθηκε πριν από λίγο, όταν οι πρώτοι επιχείρησαν να μεταβούν στο σπίτι του υπ. Προστασίας του Πολίτη, Χρήστου Παπουτσή, στο Χολαργό, προκειμένου να διαμαρτυρηθούν για το έλλειμμα ασφάλειας κια την αδυναμία του υπουργείου ΠΡΟΠΟ να περιορίσει την λαθρομετανάστευση.


Ο περιθρωιακό επιτέθηκε σε κάποιους από τους πολίτες που κρατόύσαν την ελληνική σήμαία επί της οδού Περικλέους την άρπαξε από τα χέρια τους την έσκισε και την ποδοπάτησε  προκαλώντας την αντίδρασή τους οι οποίοι τον ξυλοφόρτωσαν κανονικά.
Στο σημείο κατέφθασαν άνδρες της ομάδας ΔΙ.ΑΣ. και το επεισόδιο έληξε, ενώ ο άνδρας διακομίσθηκε με ασθενοφόρο σε κοντινό νοσοκομείο. Κλειστή αυτή την ώρα παραμένει η οδός Περικλέους.
 ¨


πηγη: defencenet.gr

ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΔΕΙΞΑΝ ΤΗ <ΣΤΟΡΓΗ> ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑΝ ΤΕΤΟΙΟ ΤΥΠΟ.
 ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΤΗ ΣΗΜΑΙΑ .

ΑΡΚΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΤΗΚΑΜΕ.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ


ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ!

ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΩΡΑ -


Σάββατο 18 Ιουνίου 2011

Πολιτική συνέπεια ... μηδέν από το νέο συνεργάτη του Ε.Βενιζέλου!

Image        
Η υπουργοποίηση του μέχρι το πρωί της Παρασκευής σφοδρού επικριτή του Μνημονίου και της ακολουθούμενης οικονομικής πολιτικής της κυβέρνησης, Παντελή Οικονόμου και στενού πλέον συνεργάτη του Ε.Βενιζέλου, την οποία από σήμερα καλείται ο ίδιος να υπηρετήσει και να εφαρμόσει, έχει προκαλέσει μεγάλες αντιδράσεις στο διαδίκτυο, καθώς αφαιρέθηκαν από την προσωπική του ιστοσελίδα στο διαδίκτυο (www.poikonomou.gr) οι δηλώσεις και οί θέσεις του κατά του Μνημονίου, όπως το ερώτημα "Θα το ψηφίσεις;".

Στο προφίλ του Παντελή Οικονόμου στο facebook μία... ερώτηση κυριαρχεί: «Κύριε Οικόνομου για απαντήστε επιτέλους, όπως ρωτάνε όλοι από κάτω... Θα ψηφίσετε το Μνημόνιο τώρα;». Τα σχόλια δίνουν και παίρνουν στον τοίχο («wall») του προφίλ. «Συγχαρητήρια για το ήθος σας, κ. Οικονόμου. Στον βωμό μιας καρέκλας αποδεικνύετε περίτρανα ότι με τέτοιες αξίες καταντήσατε εσείς οι εκπρόσωποι του λαού την Ελλάδα εδώ που έφτασε. Τόσο αδίστακτος να αλλάζετε εν μια νυκτί όλη σας την σκέψη περί μνημονίου;» γράφει ένας επισκέπτης του προφίλ. «Κύριε Οικονόμου, γιατί σβήσατε από την ιστοσελίδα σας τις θέσεις σας για το μνημόνιο; Το ερώτημα λοιπόν είναι ξεκάθαρο: θα ψηφίσετε το Μεσοπρόθεσμο; Ναι ή όχι; Καρεκλάκια»!
Ακόμη χειρότερα, οι δηλώσεις του κ. Οικονόμου στο προσωπικό του σάιτ (www.poikonomou.gr), μόλις τις προηγούμενες εβδομάδες, περί άμεσης εξόδου της χώρας από το Μνημόνιο... εξαφανίστηκαν! Μία αναζήτηση βέβαια στο google τις ανασύρει ξανά, ό,τι κι αν κάνουν οι συνεργάτες του νέου αναπληρωτή υπουργού Οικονομίας.
Αυτή είναι η αξιοπιστία των πολιτικών μας. Όλες τους οι αντίθετες με το "μαντρί" πολιτικές θέσεις εξαφανίζονται μόλις πάρουν ... καρέκλα! Εδώ θα μου πείτε, την Πέμπτη το βράδυ ο Ε.Βενιζέλος έκανε κόμμα με τον Σημίτη και δώδεκα ώρες μετά 
συμφωνούσε να αναλάβει αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Παπανδρέου. Κρίμα...

πηγη: defencenet.gr



Επιστολή-φωτιά στον Μπεγλίτη.Ποιοι καλούν τους ένστολους να είναι σε ετοιμότητα!

         Η πρώτη επιστολή που λαμβάνει ο νέος ΥΕΘΑ Πάνος Μπεγλίτης είναι ιδιαίτερα σκληρή στο περιεχόμενό της και αφορά  όλο το πολιτικό σύστημα. Η ΑΝΕΑΕΔ με ανοιχτή επιστολή προς το πρωθυπουργό,το πρόεδρο της Βουλής,το πρόεδρο του Αρείου Πάγου και τον ΥΕΘΑ,λέει πολύ σκληρές αλήθειες όχι μόνο για τις ΕΔ αλλά γενικότερα για την πολιτική πραγματικότητα.

Κάνει ευθέως λόγο για παραβίαση του Συντάγματος απότ την κυβερνητική πλειοψηφία,μέσω των δανειακών συμβάσεων που υπέγραψε,αλλά και για εκχώρηση κυριαρχικών δικαιωμάτων. Οι απόστρατοι της ΑΝΕΑΕΔ,δηλώνουν ότι επαγρυπνούν ως ενεργοί πολίτες της χώρας και καλούν τους εν ενεργεία αξιωματικούς να “βρίσκονται σε πλήρη υπηρεσιακή ετοιμότητα για την προάσπιση κυριαρχικών δικαιωμάτων της Πατρίδας μας και να μη παραχωρήσουν νομιμότητα σε καμία πολιτική πράξη οποιασδήποτε εξουσίας, η οποία θα αντιστρατεύεται τους νόμους του Ελληνικού κράτους αλλά πάνω απ’ όλα δεν θα υπηρετεί πιστά το Σύνταγμα της Χώρας”.

Όλη η επιστολή:


Πειραιάς 17 Ιουνίου 2011
- Τον Πρωθυπουργό της Ελλάδος κ. Γ. Α. Παπανδρέου ως εκπρόσωπο της Εκτελεστικής Εξουσίας
- Τον Πρόεδρο της Βουλής κ. Φ. Πετσάλνικο ως εκπρόσωπο της Νομοθετικής Εξουσίας
- Τον Πρόεδρο του Αρείου Πάγου κ. Γ. Καλαμίδα ως εκπρόσωπο της Δικαστικής Εξουσίας
- Τον Υπουργό Εθνικής Αμύνης κ. Π. Μπεγλίτη ως αρχηγό των Ενόπλων Δυνάμεων
ΕΝΩΠΙΟΝ TOY ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ
(Μόνου κατά το Σύνταγμα δικαιουμένου και υποχρεωμένου να αντιστέκεται με κάθε μέσον εναντίον οποιουδήποτε επιχειρεί να το καταλύσει με τη βία. Άρθρο 120 παρ. 4Σ).

Κατά γενική ομολογία, η πολιτική ηγεσία του τόπου μας, τα τελευταία τριάντα πέντε περίπου χρόνια, ασκώντας άφρονα πολιτική, οδήγησε τη χώρα σε μία πλασματική ανάπτυξη, από την οποία επωφελήθηκαν οι συγγενείς και οι φίλοι των πολιτικών προσώπων που άσκησαν εξουσία. Μάλιστα, αυτή η πολιτική ηγεσία δεν δίσταζε να:
 Παραδίδει την αρχηγία των Ενόπλων Δυνάμεων σε κομματικούς της φίλους, εκφυλίζοντας παράλληλα τη μαχητικότητα και τον ρόλο τους να υπεραμυνθούν των εθνικών κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας, με τη διασπορά του στερεότυπου οπίου «τίποτα δεν πρόκειται να γίνει!".
 Δημιουργεί το περιβάλλον στο οποίο ικανότατοι Αξιωματικοί:

o Είτε αποστρατεύονταν ακούσια με ανυπόστατες αιτιάσεις,

o Είτε μη ανεχόμενοι την αναξιοκρατία και τον κομματικό ραγιαδισμό που επέβαλαν οι διορισμένοι «ηγέτες», υπέβαλαν τις παραιτήσεις τους προσπαθώντας να διατηρήσουν στο ακέραιο την αξιοπρέπεια τους.

 Κατασπαταλά τους αμυντικούς προϋπολογισμούς σε αμφισβητούμενης αποτελεσματικότητας και καθομολογούμενης αδιαφάνειας εξοπλιστικά προγράμματα, χωρίς να εξασφαλίζεται η υποστήριξή τους, ενώ παράλληλα οι μόνιμοι και έφεδροι στρατιωτικοί, συνέχιζαν να λειτουργούν, εργάζονται και ζουν σε συνθήκες του προηγούμενου αιώνα.

 Εξαφανίζει τη γνώση και τον επαγγελματισμό από τα καίρια σημεία της διοικητικής μηχανής, οργώνοντας το καλύτερο χωράφι για την ευδοκίμηση της διαφθοράς.

Η τακτική αυτή ακολουθήθηκε και στον υπόλοιπο δημόσιο βίο της χώρας, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε πρωτοφανή φαινόμενα διαφθοράς, τα οποία η κάθε πλευρά εκμεταλλευόταν ανάλογα, προκειμένου να καταλάβει την εξουσία και να συνεχίσει την καταστροφή της.

Σε αυτά τα 35 χρόνια, μεθοδευμένα καταστράφηκε κάθε παραγωγική υποδομή, ενώ η Παιδεία μας εξαρθρώθηκε συθέμελα επ’ ωφελεία της παραπαιδείας που και αυτή είναι στρατευμένη στον ευνουχισμό των Πανελλαδικών. Το Δημόσιο έγινε ο μόνος εργοδότης και επενδυτής. Οι νέοι παραδόθηκαν «άοπλοι» στον «σύγχρονο» τρόπο ζωής, ο οποίος μεταξύ των άλλων συμπεριελάμβανε και την διαρκή προσπάθεια να τους εξασφαλίσει μία θέση στο Δημόσιο, προκειμένου να καλυφθεί το μεγάλο έλλειμμα της κρατικής εξουσίας να ανοίξει νέους ορίζοντες και προοπτικές για τους νέους με επιθυμίες και οράματα.

Τραγική κατάληξη να ζούμε σήμερα ένα νέο κύμα μεταναστών με την διαφορά όμως, ότι αυτή την ώρα δεν μεταναστεύουν τα εργατικά χέρια, αφού αυτά μας προσφέρονται σε αφθονία από χώρες αμφιβόλων σκοπιμοτήτων αλλά οι πνευματικοί μας άνθρωποι με ιδιαίτερες ικανότητες. Αυτοί δηλαδή στους οποίους επενδύσαμε τα τελευταία χρόνια την πρόοδο και αλλαγή της πατρίδας μας.

Συνεπώς, ήταν απολύτως βέβαιο ότι θα φθάναμε στην σημερινή κατάσταση. Μόνο που εκείνοι που ασκούσαν την εξουσία παραπλανούσαν με ψεύτικες υποσχέσεις, με ψευδή παραστατικά τους πολίτες, τους αποπροσανατόλιζαν από τα πραγματικά προβλήματα της καθημερινότητας τους, υποσχόμενοι «καλύτερες ημέρες». Είναι οι ίδιοι που και σήμερα έρχονται να υποσχεθούν στον αγανακτισμένο και διαμαρτυρόμενο λαό, ότι κάνουν ότι μπορούν για να «σώσουν» την χώρα από την καταστροφή. Την καταστροφή στην οποία εκείνοι την οδήγησαν, ενώ είναι φανερό, ότι τα μέτρα που λαμβάνονται δεν οδηγούν στην διάσωση αλλά στην καταβαράθρωση της Ελληνικής κοινωνίας και του κράτους. Άλλωστε την αποτυχία τους συνομολογούν και οι ίδιοι πλέον.

Ανεξάρτητα όμως από τυχόν λάθος επιλογές της πολιτικής παρατάξεως που ασκεί σήμερα την εκτελεστική εξουσία και διαθέτει στην Βουλή την κοινοβουλευτική αυτοδυναμία, με την υπογραφή των διεθνών συμβάσεων, τις οποίες έχει παραχωρήσει να διαχειρίζεται αποκλειστικά ο υπουργός οικονομικών της Κυβερνήσεως, υπογράφοντας εξ ονόματος της Βουλής, έχει παραβιάσει, εν γνώσει της, συνταγματικές διατάξεις αναφορικά με την λειτουργία του πολιτεύματος (άρθρο 28 παρ. Σ).

Με την εφαρμογή των δανειακών συμβάσεων εκχωρήθηκαν δικαιώματα του Κράτους στους δανειστές του και παραδόθηκε η οικονομική ανάπτυξη της χώρας σ' εκείνους, ενώ είναι ευθύνη και υποχρέωση του Κράτους (άρθρο 106 Σ), να εδραιώσει την κοινωνική ειρήνη, να προστατεύσει το γενικό συμφέρον και να διασφαλίσει, ότι η ιδιωτική οικονομική πρωτοβουλία δεν θα αναπτυχθεί εις βάρος της ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας ή εις βάρος της εθνικής οικονομίας.

Έτσι με την υπογραφή της δανειακής συμβάσεως έχει εκχωρήσει, παρά τις περί του αντιθέτου διαβεβαιώσεις, κυριαρχικά δικαιώματα στους δανειστές της χώρας, αφού έχει αποποιηθεί την δυνατότητα εξευρέσεως άλλου τρόπον αποπληρωμής των δανείων. Ενεχυρίασε στους ίδιους κάθε παραγωγική της δυνατότητα, φυσικό ή ορυκτό πλούτο, ενώ διαπραγματεύεται την πώληση της ακίνητης περιουσίας της πατρίδας, και μάλιστα όχι με τους νόμους της αγοράς αλλά με προνομιακούς υπέρ των δανειστών όρους και προϋποθέσεις.


Όπως ήταν φυσικό με τον τρόπο που έχει επιλέξει να ασκεί την εξουσία της η πολιτική παράταξη που υφάρπαξε για μία ακόμη φορά την λαϊκή εντολή, υποσχόμενη ημέρες πλήρεις υλικών προνομίων, έχει προκαλέσει αναταραχή στο εσωτερικό και θυμηδία στο εξωτερικό. Έχει για μία ακόμη φορά καθηλώσει τις ελπίδες του Έθνους μας για ανάταξη και πρόοδο και έχει φέρει προ των πυλών νέα εθνική συμφορά, είτε με την πιθανολόγηση μιας εξευτελιστικής εθνικής χρεοκοπίας είτε με την παράδοση άνευ όρων εθνικού εδάφους χάριν αποπληρωμής χρέους, το οποίο η ανόητη και χωρίς όρους διαχρονική καιροσκόπος πολιτική, έχει δημιουργήσει.


Με την παρούσα αναφορά μας, την οποία απευθύνουμε προς τον Ελληνικό Λαό και την κοινοποιούμε στην Εκτελεστική, την Νομοθετική και Δικαστική Εξουσία της Χώρας, θέλουμε να κάνουμε γνωστό σε όλους εκείνους που θεωρούν, ότι η Πατρίδα είναι αποκλειστικά δική τους υπόθεση και μπορούν να την διαχειρισθούν για μία ακόμη φορά χωρίς τον οφειλόμενο προς αυτήν σεβασμό, ασκώντας βιαίως Συνταγματικές εκτροπές, ότι είμαστε παρόντες στην κρίσιμη για το Έθνος στιγμή.


Παρακολουθούμε και αγρυπνούμε μαζί με τον Ελληνικό λαό, όπως οφείλουμε, αφού, πλέον όλων των άλλων, έχουμε δώσει και όρκο προς την Πατρίδα να τηρούμε το Σύνταγμα και τους Νόμους του Κράτους, γεγονός που δεν έχουμε λησμονήσει μετά την αποστρατεία μας, μιας και εξακολουθούμε να είμαστε ενεργοί πολίτες. Υπενθυμίζουμε στους συμπολίτες μας ότι είμαστε σάρκα από τη σάρκα τους και τους επισημαίνουμε το αυτονόητο. Είμαστε συναγωνιστές τους.


Στην αναγνωρισμένη κατά το Σύνταγμα εξουσία δηλώνουμε, ότι θα πράξουμε αυτό που μας αναλογεί ώστε με νόμιμες ενέργειες όλοι εκείνοι που ταπεινώνουν την Χώρα διεθνώς και διαμελίζουν τη σάρκα της, να λογοδοτήσουν σε Δικαστές ανεξάρτητους και αφοσιωμένους στο καθήκον τους.


Υποσχόμεθα ότι δεν θα ανεχθούμε άλλη ταπείνωση του Έθνους και θα συνταχθούμε με τις μικρές μας δυνάμεις, μαζί με τον Ελληνικό Λαό, σε κάθε νόμιμη ενέργεια που μόνο σκοπό θα έχει να μη ζήσει ο λαός μας στο εξής, ημέρες προσβολής και ανώφελης θυσίας.


Τέλος απευθυνόμενοι προς τους εν ενεργεία συναδέλφους μας τους παρακαλούμε να βρίσκονται σε πλήρη υπηρεσιακή ετοιμότητα για την προάσπιση των κυριαρχικών δικαιωμάτων της Πατρίδας μας και να μη παραχωρήσουν νομιμότητα σε καμία πολιτική πράξη οποιασδήποτε εξουσίας, η οποία θα αντιστρατεύεται τους νόμους του Ελληνικού κράτους αλλά πάνω απ’ όλα δεν θα υπηρετεί πιστά το Σύνταγμα της Χώρας.


Για το Διοικητικό Συμβούλιο Η Αναπλ. Γενικός Γραμματέας
Ο Πρόεδρος
Άννα Βλαχοπούλου Αξιωματικός Π.Ν. ε.α.
Εμμανουήλ Σαρτζετάκης Αξιωματικός Π.Ν. ε.α.

πηγη: onalert.gr



ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΝΕΟΣ ΥΠΕΞ. ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΛΕΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!


ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ.
ΞΥΠΝΑΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ 
ΤΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ!


ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΞΕΡΕΤΕ ΕΤΣΙ? ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑ 






Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

AΠIΣTEYTO!ΜΗΠΩΣ Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΩΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟ;

       Στην παραπάνω φωτογραφία, που κυκλοφορεί ευρέως στον χώρο του διαδικτύου, απεικονίζεται ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου μαζί με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολιτεύσεως Αντώνη Σαμαρά. Ελήφθη όταν οι δύο ανδρες ήταν συμφοιτητές στην Αμερική. Δεν γνωρίζουμε ποίοι είναι οι άλλοι δύο άνδρες. Αυτό που μας προξένησε εντύπωση είναι ότι οι Παπανδρέου-Σαμαράς φορούν μαύρα ρούχα. Σε αντίθεση με τους άλλους που φορούν λευκά. Ενδυματολογικές επιλογές είναι αυτές θα πείτε. Εμείς απλώς θα αναφέρουμε ότι ένα από τα αγαπημένα σύμβολα των μασόνων είναι το πάτωμα που ομοιάζει με σκακιέρα. Και ο πιο αδαής σχετικά με το ζατρίκιο (σκάκι) γνωρίζει ότι το...
άσπρο τετράγωνο ακολουθείται από ένα μαύρο οριζοντίως και καθέτως, το μαύρο από ένα άσπρο και ούτω καθεξής, με αποτέλεσμα τα άσπρα τετράγωνα να έχουν διαγωνίως μόνο άσπρα τετράγωνα και τα μαύρα τετράγωνα να έχουν διαγωνίως μόνο μαύρα τετράγωνα. Οπότε μας ήρθε μία σκέψη: Μήπως η φωτογραφία εμπεριέχει κάποιον συμβολισμό; Καθώς η τετράδα φαίνεται σαν να δημιουργεί τμήμα μιας σκακιέρας. Μπα! Αποκλείεται. Καθαρή σύμπτωση. Όπως καθαρή σύμπτωση είναι το γεγονός ότι ο Γιώργος και ο Αντώνης πέρασαν από την λέσχη Μπίλντερμπεργκ και ότι σήμερα είναι αρχηγοί των δύο μεγαλύτερων από πλευράς πολιτικής ισχύος πολιτικών κομμάτων.

Για τον Ιερό Λόχο, Αλέξανδρος Θεοδωρίδης.

πηγη: http://ieroslochos.blogspot.com


Ανθυγιεινές οι Συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα...




Μήπως βρέχει συχνά;
Μήπως έχετε ψυχολογική κατάπτωση;
Μήπως έχετε οκνηρία; ρωτώ επιμόνως, Πονοκεφάλους έχετε;

Το ακόλουθο άρθρο είναι πολύ Σοβαρό εάν είναι αληθινό !!!
Δεν είμαστε οπαδοί της παραφιλολογίας αλλά ομολογουμένως υπάρχει ένα ζήτημα που μας ανησύχησε όσον αφορά τις αντιδράσεις των αγανακτισμένων στο Σύνταγμα. Εδώ και πολλές μέρες και συγκεκριμένα από τότε που τα πράγματα…αγριέψανε έχουν παρκάρει στο σύνταγμα 3 περίεργα…οχήματα. Τα οχήματα αυτά όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες έχουν κάτι ακόμα πιο περίεργες….κεραίες!

Το γεγονός μας τράβηξε την προσοχή μας όταν ανακαλύψαμε πως μετά τις επισκέψεις μας στους αγανακτισμένους του συντάγματος-αλλά και καθόλη την διάρκεια που παραβρισκόμασταν εκεί- ανακαλύψαμε πως οι αγωνιζόμενοι πολίτες είχαν ζαλάδες, αισθήματα κοπώσεως, πονοκεφάλους και πόνο στα τύμπανα των αυτιών.

Έτσι το ψάξαμε το θέμα λίγο και ανακαλύψαμε 3…

φρουρούσαν τα εν λόγο φορτηγά. Πήραμε μια επίσημη απάντηση η οποία μας προξένησε καινούργια ερωτηματικά: «οι κεραίες των φορτηγών είναι προσφορά των εταιριών κινητής τηλεφωνίας και βρίσκονται εκεί για να ενισχύουν το σήμα των κινητών τηλεφώνων στο….σύνταγμα»(!!!!)
Τα ερωτηματικά που προκύπτουν είναι πολλά. Αν πάρουμε την επίσημη εκδοχή τότε δεν μπορούμε να κατανοήσουμε πως είναι δυνατόν στο κέντρο της Αθήνας να μην έχουν σήμα τα…κινητά. Επίσης εδώ προκύπτει και ένα άλλο ζήτημα. Οι εν λόγο κεραίες είναι ακριβώς στην περιοχή που μαζεύονται οι αγανακτισμένοι πολίτες. Άρα οι κεραίες της κινητής έχουν τοποθετηθεί λίγα μέτρα από τα κεφάλια των Ελλήνων που διαμαρτύρονται. Ποιο αρρωστημένο μυαλό μπορεί να τοποθέτησε δίπλα στα κεφάλια μας κεραίες που επιβεβαιωμένα προκαλούν βλάβες στην υγεία; Πως επιτράπηκε να φέρουν τόσο κοντά στον κόσμο κεραίες κινητής όταν πλέον έχει απαγορευθεί να τοποθετούνται και στις ταράτσες των σπιτιών;




Η παραφιλολογία.
Υπάρχει και μια άλλη άποψη στο ζήτημα. Ίσως να είναι παρακινδυνευμένο να την αναλύσουμε καθώς δεν αποδεικνύεται εύκολα και εντάσσεται στην λεγόμενη «παραφιλολογία» όμως επειδή έχει επιστημονικό υπόβαθρο και αφορά το μέλλον του…κεφαλιού μας και των παιδιών μας είμαστε υποχρεωμένοι να την αναφέρουμε καλώντας ταυτοχρόνως τους ενεργούς πολίτες να το ψάξουν και να ενημερωθούν επί του ζητήματος.





Σύμφωνα με αυτή την «άλλη» άποψη υπάρχουν πληροφορίες ότι όντος τα κινητά στο Σύνταγμα τον τελευταίο καιρό είχανε πρόβλημα. Το θέμα ήταν πως ΕΝΩ ΕΙΧΑΝΕ ΠΛΗΡΗ ΣΗΜΑ δεν μπορούσανε να καλέσουν ούτε να δεχθούν κλήσεις όση ώρα ήταν στην ευρήτερη περιοχή του Συντάγματος. Σαν κάτι να τα «μπλόκαρε» και να εμπόδιζε το σήμα. Η ίδιες πηγές αναφέρουν πως το φαινόμενο οφειλόταν στα μέτρα ελέγχου πληθυσμού που τα αρρωστημένα μυαλά της νέας τάξης έχουν φέρει στην πατρίδα μας και συγκεκριμένα:
Όλοι γνωρίζουμε πλέον τους γνωστούς ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΥΣ και έχουμε εμπεδώσει ότι επηρεάζουν σίγουρα το κλήμα μας καθώς δεν είναι φυσικό να βρέχει καλοκαιριάτικα στην Ελλάδα σαν να είμαστε…Αγγλία. Αυτό που δεν γνωρίζουμε είναι ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ψεκάζουν (το γιατί το υποπτευόμαστε.
Ανεπίσημες πληροφορίες αναφέρουν πως ένα από τα συστατικά που ψεκάζουν είναι το ΜΑΓΓΑΝΙΟ γνωστό και κοινό ορυκτό το οποίο προκαλεί πύκνωση της ατμόσφαιρας όταν αυτό ψεκασθεί σε αυτή. Την πρακτική του ψεκασμού με μαγγάνιο την έχουν εφαρμόσει οι μεγάλες στρατιωτικές δυνάμεις σε κάθε χώρα που επρόκειτο να κάνουν πόλεμο στο παρελθόν διότιμε την πύκνωση της ατμόσφαιρας υπάρχει καλύτερη απόκριση στις επικοινωνίες καθώς εμποδίζονται τα διάφορα κύματα να διαφύγουν και ανακλώνται πίσω στην γη (σαν καθρέπτης).
Τι σχέση έχει αυτό με τον έλεγχο του πλήθους; Θα σας πούμε. Υπάρχουν ήχοι που αν και το ανθρώπινο αυτί δεν μπορεί να τους συλλάβει, αυτοί επιρρεάζουν άμεσα την ανθρώπινη συμπεριφορά σε συγκεκριμένες συχνότητες: Είναι οι γνωστοί σε όλους μας Υπέρηχοι και υπόηχοι. Η πιο γνωστή εφαρμογή των εν λόγο ήχων είναι το υπερηχογράφημα, όμως όλοι ξέρουμε και την συσκευή που βάζοντας την στην πρίζα του σπιτιού μας διώχνουμε τα τρωκτικά (ποντίκια) και άλλα ζωύφια με τους υπόηχους που αυτή παράγει!
Έχει λοιπόν ανακαλυφθεί πως οι ΥΠΟΗΧΟΙ σε συγκεκριμένες συχνότητες δεν διώχνουν μόνο τα τρωκτικά αλλά επηρεάζουν και την ανθρώπινη συμπεριφορά προκαλώντας αίσθημα ΚΟΠΩΣΗΣ και ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗΣ καθώς και ΟΚΝΗΡΙΑ.
Αν λοιπόν για να ελέγξουν τον κόσμο ώστε να μην αντιδρά χρησιμοποιούν μηχανήματα παραγωγής υπόηχων (πράγμα που είναι πολύ απλό να γίνει με τα σημερινά επιστημονικά δεδομένα) τότε θα κάνανε το εξής: Θα βάζανε σε διάφορα κυβερνητικά κτήρια (π.χ. Της κρατικής ασφάλειας ή του ΟΤΕ) τέτοια μηχανήματα εκπομπής υπόηχων. Επειδή το πρόβλημα είναι πως ΑΝ τα συγκεκριμένα κύμματα εκπέμπονται σε ευθεία γραμμή θα χρειαζόταν εκατοντάδες τέτοια για να καλύψουν όλο το λεκανοπέδιο όπως επίσης ΑΝ χρειαζόταν να εστιάσουν σε μια συγκεκριμένη περιοχή θα ήταν δύσκολο, οπότε η λύση θα ήταν η εξής: Θα ψεκάζανε στην ατμόσφαιρα με ΜΑΓΓΑΝΙΟ και θα εκπέμπανε τους υπόηχους προς τα εκεί. Το μαγγάνιο θα ανακλούσε τα κύμματα προς κάθε κατεύθυνση της γήινης επιφάνειας με αποτέλεσμα να γινόταν μια ομπρέλα στην οποία όσοι ήταν εγκλωβισμένοι θα είχαν άμεση επιρροή από τους υπόηχους.
Για να μην επεκταθούμε σε επιστημονικές αναλύσεις και κουράσουμε τον αναγνώστη θα πούμε πως αν ισχύει η θεωρία αυτό σημαίνει πως ολόκληρες περιοχές της Ελληνικής επικράτειας βομβαρδίζονται με υπόηχους και με την βοήθεια των αεροψεκασμών μας κάνουν το μυαλό και την ψυχολογία σουρωτήρι ώστε να μην έχουμε το κουράγιο να αντιδράσουμε.
Αν ισχύει η θεωρία αυτή την οποία είμαστε υποχρεωμένοι να αναφέρουμε στα πλαίσια της ενημέρωσης του κοινού θα πρέπει να το ψάξουμε όλοι μας αλλά το πρόβλημα είναι πως στην εν λόγο πρακτική δεν υπάρχει αντίδοτο που να προσφέρει 100% κάλυψη των συμπτωμάτων.
Οι ωτασπίδες προσφέρουν μια προστασία της τάξης του 30% καθώς εκτός από τα τύμπανα των αυτιών δονείται όλη η περιοχή του κεφαλιού συν του ότι αν πήγαινε κάποιος σε πορείες και διαμαρτυρίες με ωτασπίδες δεν θα άκουγε τίποτα. Κάτι άλλο που θα μπορούσε να προσφέρει είναι κάποιο είδος κράνους από φελιζόλ καθώς το φελιζόλ προσφέρει άριστη ηχομόνωση. Ένα τέτοιο κράνος συνδυασμό με ωτασπίδες θα πρόσφερε μεγάλη προστασία από αυτά τα μέτρα ΑΝ είναι αληθινές οι υποθέσεις που κάνουμε…
Ενημέρωση για το Μαγγάνιο
Μαγγάνιο (Mn):
Ανεπιθύμητο και ευκίνητο στοιχείο, με ανώτατο επιτρεπτό όριο τα 50 καιενδεικτικό τα 20 μg/l. Απαντάται στη φύση με τη μορφή δισθενούς, τρισθενούς και τετρασθενούς στοιχείου. Η πλέον αφομοιώσιμη μορφή είναι το δισθενές μαγγάνιο και λιγότερο το τρισθενές, η δε αφομοίωση του από τον οργανισμό σχετίζεται στενά με το pΗ. Το μαγγάνιο είναι απαραίτητο στον οργανισμό ιχνοστοιχείο και συμμετέχει σε ενζυμικές αντιδράσεις.
Απορροφάται από το έντερο και εναποθηκεύεται στους νεφρούς, στο ήπαρ, στα οστά και σε μικρές συγκεντρώσεις στον εγκέφαλο. Απεκκρίνεται από την γαστρεντερική οδό δια μέσου της χολής. Αυξημένες συγκεντρώσεις στα πόσιμα νερά μπορεί να προκαλέσουν, πονοκεφάλους, αδυναμία, υπερευαισθησία, αϋπνία, νοητικές διαταραχές και ψυχώσεις. Επίσης νευρολογικές διαταραχές όπως η νόσος του Parkinson. Χαρακτηριστικό είναι το βάδισμα με το σώμα να γέρνει προς τα εμπρός.."

πηγη: http://www.elliniki-grothia.com/?p=7971