ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Β.Πούτιν: ''Θα υπερασπιστώ τις χριστιανικές ηθικές αξίες'




Η Ρωσία θα ήταν αδύνατον να προχωρήσει προς τα εμπρός χωρίς την πολιτιστική και πνευματική της ταυτότητα, δήλωσε κατά τη διάρκεια του Φόρουμ του "Βαλντάι" ο Πρόεδρος της Ρωσικής Ομοσπονδίας κ. Βλαντιμίρ Πούτιν. Συγκεκριμένα ο κ. Πούτιν τόνισε: "Η πρόοδος της χώρας δεν θα ήταν εφικτή χωρίς της πνευματική και πολιτιστική ταυτότητα. Δεν θα ήμασταν σε θέση αλλιώς να αντιμετωπίσουμε τις εσωτερικές και εξωτερικές προκλήσεις, γι' αυτό και δεν ακολουθήσαμε το παράδειγμα της Δύσης." Επίσης ο ισχυρός άντρας της Ρωσίας, ανέφερε ότι η Δύση έχει "αρνηθεί" τις χριστιανικές αξίες οι οποίες αποτελούν την βάση του δυτικού πολιτισμού.
 
"Οι άνθρωποι σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες νιώθουν ντροπή και αμηχανία να μιλήσουν για τις θρησκευτικές τους πεποιθήσεις, και αυτό το μοντέλο προσπαθεί να επιβληθεί σε όλο τον κόσμο", δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Πούτιν.
 
Σε άλλο σημείο ο Πρόεδρος της Ρωσίας πρόσθεσε ότι "χωρίς τις χριστιανικές αξίες ο άνθρωπος γίνεται ανήθικος και χάνει την άνθρωπινη αξιοπρέπεια."
 
"Θεωρώ ότι είναι χρέος μας, να υπερασπιστούμε τις χριστιανικές ηθικές αξίες", υπογράμμισε κλείνοντας ο κ. Βλαντιμίρ Πούτιν.
 
Να αναφερθεί ότι το Φόρουμ του Βαλντάι οργανώνεται από το επίσημο ρωσικό πρακτορείο RIA Novosti και φιλοξενεί κάθε χρόνο πολλούς δημοσιογράφους, πρώην ηγέτες και ειδικούς, Ρώσους και ξένους, σε ρωσικά θέματα.

πηγη: romfea.gr


Πήγε στην Ασφάλεια για προστασία και την βίασαν




ΤΟΥΡΚΙΑ 2013

Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν  στην Τουρκία με την κρατική τρομοκρατία να μεσουρανεί ενώ την ίδια ώρα  πιέζει να γίνει και ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Η Ρεϊχάν Τοπάλ μητέρα δύο παιδιών, βιάστηκε από τον συνταξιούχο αστυνομικό Μεχμέτ Τσακίρ και από άλλους δύο ένστολους αστυνομικούς μέσα στο κτίριο της Ασφάλειας του Καγίτχανέ  στην Κωνσταντινούπολη με  το υπόλοιπο προσωπικό να κοιτάει απλά χωρίς να επεμβαίνει.
Η Ρεϊχάν Τοπάλ  προσέλαβε στην δουλειά της ως προσωπικό τον συνταξιούχο αστυνομικό. Ο άνθρωπος αυτός, σύμφωνα με το θύμα άρχισε να την εκβιάζει  και στη συνέχεια της έκανε μήνυση για εξαπάτηση. Όταν πήγε στην Ασφάλεια του Καγίτχανέ για να αποδείξει την αθωότητα της, ο συνταξιούχος αστυνομικός Μεχμέτ Τσακίρ και άλλοι δύο αστυνομικοί την βίασαν στον 4ο όροφο του κτιρίου μπροστά στα μάτια του προσωπικού.
Τότε καθώς δεν μπορούσε να αποδείξει το περιστατικό και  φοβισμένη από το τραύμα που βίωσε, προσέφυγε στον εισαγγελέα  ζητώντας  να της κάνουν τεστ πατρότητας. Πίστευε ότι έτσι θα βρεθούν αποδείξεις για τους βιασμούς που υπέστη.
Άφωνη έμεινε όταν άκουσε τον εισαγγελέα Οσμάν Τσακίρ να της λέει : « Γέννα τα εσύ, τα παιδιά αυτά θα είναι για καλό για το κράτος».
πηγη: defencenet.gr

To Ισραήλ καταργεί τα μετρητά!


6fdd9b10e3a6b2ef3821fe54f63b8210 L

Την κατάργηση των συναλλαγών με μετρητά εξετάζει η ισραηλινή κυβέρνηση η οποία μάλιστα από την Τρίτη άναψε το «πράσινο φώς» για την σύσταση επιτροπής που θεωρείται μια λύση για να αποτρέψει τους πολίτες από την φοροδιαφυγή.
Πρόεδρος της Επιτροπής θα είναι ο Harel Locker, διευθυντής του Γραφείου του Πρωθυπουργού .
Τα μετρητά μεταφέρονται εύκολα από άτομο σε άτομο και οι συναλλαγές με μετρητά μπορεί να πραγματοποιηθούν χωρίς την επίβλεψη της εφορίας.
Mε σύγχρονους υπολογιστές, οι τράπεζες μπορούν να τηρούν καρτέλες για το πόσα χρήματα καταθέτουν στους λογαριασμούς τους οι πολίτες και πόσα αποσύρουν, ενώ οι εταιρείες πιστωτικών καρτών έχουν και δεύτερο φάκελο για το ποσά που ξοδεύουν.
Στα μέλη της επιτροπής συμπεριλαμβάνονται ανώτερα μέλη από το προσωπικό της Ισραηλινής Αστυνομίας, της Φορολογικής Αρχής, ο πρόεδρος της κυβερνητικής Αρχής για το Ξέπλυμα του Χρήματος και την Τρομοκρατία, ο διευθυντής πληρωμών της Τράπεζας του Ισραήλ και οι υπάλληλοι της Εισαγγελίας και πολλοί άλλοι.
Τα μετρητά είναι δύσκολο να ελεγχθούν ενώ με το νέο μέτρο θα διευκολυνθεί ο έλεγχος της φοροδιαφυγής. Σε μια οικονομία χωρίς μετρητά, όλα τα αρχεία θα είναι ηλεκτρονικά και ο έλεγχος που θα γίνεται για τα ποσά που οφείλονται σε φόρους – ενώ η συλλογή τους πριν φτάσει στον λογαριασμό τους – θα είναι πολύ πιο απλή διαδικασία.
Υπάλληλοι του Γραφείου του Πρωθυπουργού του Ισραήλ, ανέφεραν ότι «σε όλο τον κόσμο, αναγνωρίζεται ότι τα μετρητά είναι ένα βασικό στοιχείο της παράνομης οικονομίας και του ξεπλύματος χρήματος. Επιτρέπει ένα ευρύ χάσμα μεταξύ των αναφερόμενων και των πραγματικών εισοδημάτων, με την αντίστοιχη επίδραση στα φορολογικά έσοδα». «Με την εξάλειψη των μετρητών, λένε οι υπάλληλοι του Γραφείου, «θα είναι δυνατή η επέκταση της φορολογικής βάσης και η πρόληψη του ξεπλύματος του χρήματος». «Η επιτροπή θα μελετήσει το θέμα από όλες τις προοπτικές του και θα κάνει τις συστάσεις του», κατέληξαν.

πηγη: newsbomb.gr

Το Al Jazeera ξεσκεπάζει τα Ελληνικα? κανάλια!





Το Al Jazeera κάνει λόγο για κατευθυνόμενη από συμφέροντα δημοσιογραφία, χαρακτηρίζοντας ορισμένα από...
τα ελληνικά ΜΜΕ ως μέρος της κρίσης, τονίζοντας την εμμονή τους να παρουσιάζουν ως μονόδρομο την οικονομική πολιτική της Παγκόσμιας Τράπεζας και του ΔΝΤ.



πηγη: lefteria-news.blogspot.gr

Προς Ρεπούση - Μαράκι, αυτό δεν θα το πιστέψεις ούτε εσύ !!!!!!!!!!!!!!!!!!




Το θέμα της ημέρας
Μαράκι, στην Ιαπωνία έκαναν ένα μνημείο για τα θύματα της ατομικής βόμβας της Χιροσίμα, το οποίο επισκέπτονται εκατομμύρια άνθρωποι από όλον το κόσμο, ενώ ...


κάθε χρόνο στην επέτειο πήγαινε εκεί ο Ιάπωνας αυτοκράτορας και όλη η κυβέρνηση. 
Στη μέση του μνημείου υπάρχει η περίφημη "καμπάνα της Ειρήνης". 
Η οποία έχει μια φράση, σε τρείς (3) γλώσσες. 
Η μία είναι τα σανσκριτικά, 
η δεύτερη τα Ιαπωνικά και 
η τρίτη ....μάντεψε!


Δες τους κωλοκιτρινιάρηδες τι πήγαν και έκαναν:
Πήγαν και έγραψαν στην καμπάνα "ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ" !!!! Οι αλητήριοι!


Ακόμη και στη μακρινή Ιαπωνία, ένα πολύ σημαντικό μνημείο, με ένα κορυφαίο για την ανθρωπότητα μήνυμα, έχει επιγραφή στα αρχαία ελληνικά!


















δες και την ιστορία, γιατί στην ιστορία είσαι σκράπας:
http://en.wikipedia.org/wiki/Hiroshima_Peace_Memorial_Park
Την καμπάνα τη δώρισε η ελληνική πρεσβεία και οι Γιαπωνέζοι με περηφάνεια την τοποθέτησαν.
The Peace Bell stands near the memorial to the A-Bomb Children and consists of a large Japanese bell hanging inside a small open-sided structure. Visitors are encouraged to ring the bell for world peace and the loud and melodious tolling of this bell rings out regularly throughout the Peace Park.


The inscriptions on the bell are in Greek, Japanese, and Sanskrit. It is translated as "Know yourself"...

Τις είδες τις επιγραφές απ΄όλο τον κόσμο στα αρχαία ελληνικά; εδώ, εδώ, εδώ, εδώ. 

πηγη: ksipnistere.blogspot.gr


Ο ΣΑΤΑΝΙΣΤΗΣ ΠΑΠΑΣ ΒΕΝΕΔΙΚΤΟΣ ΦΙΛΑΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥ ΕΚΛΙΠΟΝΤΟΣ ΠΑΠΑ ΙΩΑΝΝΗ ΠΑΥΛΟΥ ΙΙ




Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
21 Σεπτεμβρίου 2013


Αυτή η πράξη πραγματοποιήθηκε κατά την τελετή οσιοποίησης στην πλατεία του Αγίου Πέτρου στο Βατικανό, την Κυριακή 1 Μαΐου του 2011, στην πιο ταχύτερη αγιοποίηση που υπήρξε στη σύγχρονη εποχή.

Οπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα ivarfjeld, να προσκυνάς το αίμα είναι βασικά ένα κεντρικό δόγμα της Μαγείας. Οι μάγισσες και οι σατανιστές τρυπούν το αίμα των κοτόπουλων και άλλων κτιστών όντων, και δηλώνουν ισχυροί και άγιοι.

Το αίμα του εκλιπόντος Πάπα τρυπήθηκε ενώ ήταν ακόμα ζωντανός. Απο τότε φυλάσσεται για να λατρεύεται ως "Το Άγιο αίμα του Πάπα».

Η Αγία Γραφή λέει ότι υπάρχει μόνο ενα αίμα που είναι Άγιο. Και αυτό είναι το αίμα του Ιησού του Μεσσία. Αυτό το αίμα χύθηκε άπαξ και διά παντός, στο σταυρό στην Ιερουσαλήμ 2,000 χρόνια πριν.

Δεν υπάρχει βασικά καμία διαφορά μεταξύ των πράξεων της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας, με αυτά που κάνουν οι μάγισσες και οι σατανιστές. 

Να αξιοποιούν το αίμα των ανθρώπων, να το τοποθετούν σε δοχεία, να το λατρεύουν και να το τιμούν, δεν είναι τίποτα άλλο παρά μαγεία σατανική. Είναι ακραία κακία.

Ανεξάρτητα από το τι οι άνθρωποι θα σκέφτονται και αισθάνονται γι 'αυτό. Ο άνομος άνθρωπος στο Βατικανό είναι ο άνθρωπος της αμαρτίας, καταδικασμένος για καταστροφή. 

Όλοι όσοι λατρεύουν αυτόν τον άνθρωπο ως « Άγιο Πατέρα" θα καταλήξουν στην ίδια καυτή θέση με αυτόν.


πηγη: atheatignosi


Σάββατο 21 Σεπτεμβρίου 2013

X.A.: Mηνύσεις κατά δημοσιογράφων-BINTEO


XRISI AVGI 24 5

Ο Λαϊκός Σύνδεσμος κατέθεσε σήμερα μηνύσεις κατά δημοσιογράφων για σειρά συκοφαντικών δημοσιευμάτων που αναπαράγουν υβριστικούς χαρακτηρισμούς κατά του τρίτου πολιτικού κόμματος της χώρας όπως αναφέρει. Τη μήνυση κατέθεσε αντιπροσωπεία του Λαϊκού Συνδέσμου σήμερα στο Α.Τ. Συντάγματος.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της μηνύσεως:
ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
(Δια του Α.Τ. Συντάγματος)
ΜΗΝΥΣΗ
ΛΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, που εδρεύει στην Αθήνα, Λεωφ. Μεσογείων 131, όπως νομίμως εκπροσωπείται από τον Βουλευτή Αττικής Ηλία Κασιδιάρη
ΚΑΤΑ
1) ΜΟΥΡΔΟΥΚΟΥΤΑ Κώστα, Διευθυντή Σύνταξης εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ»
2) ΨΑΡΑ Μαρίας, Δημοσιογράφου «ΕΘΝΟΥΣ»
3) ΜΠΙΝΤΕΛΑ Λευτέρη, Δημοσιογράφου «ΕΘΝΟΥΣ»
4) ΑΝΩΝΥΜΟΥ «ΜΑΡΤΥΡΑ» δήθεν πρώην μέλους Χρυσής Αυγής
5) ΜΠΟΜΠΟΛΑ Γεώργιου, εκδότη εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ»
6) ΛΑΜΨΙΑ Παναγιώτη, δημοσιογράφου εφημερίδας «ΕΘΝΟΣ»
7) ΜΑΚΡΗ Κάτια, δημοσιογράφου ραδιοφωνικού σταθμού Real FM,
8) ΚΟΥΒΑΡΑ Γιώργου, δημοσιογράφου STAR
9) ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ Νίκου, δημοσιογράφου STAR
10) ΚΑΨΗ Μανώλη, δημοσιογράφου MEGA
11) ΤΡΕΜΗ Όλγας, δημοσιογράφου MEGA
12) ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗ Γιάννη, δημοσιογράφου MEGA
13) ΒΕΡΥΚΙΟΥ Δήμο, δημοσιογράφου ALPHA
14) ΠΑΝΤΟΣ ΑΛΛΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΗΘΙΚΟΥ ΑΥΤΟΥΡΓΟΥ
1. ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ
Η άμεμπτη κοινοβουλευτική παρουσία του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή από την 6η Μαΐου 2012 μέχρι και σήμερα, καθώς και η συνεχώς ανοδική πορεία της τόσο δημοσκοπικά όσο και στη συνείδηση του ελληνικού λαού, έχουν θορυβήσει τους εκπροσώπους του πολιτικού και δημοσιογραφικού κατεστημένου τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μετέρχονται όλα τα μέσα για την κατασυκοφάντηση και απαξίωση του Κινήματος.
Στο πλαίσιο της απέλπιδας ως προς τις επιδιώξεις της προσπάθειας, η εφημερίδα «ΕΘΝΟΣ», του γνωστού μιντιακού συγκροτήματος Μπόμπολα, μετόχου επίσης του τηλεοπτικού σταθμού «MEGA CHANNEL», σε μια από τις όχι σπάνιες περιπτώσεις κατασυκοφάντησης του κόμματός μας με διευθυντή σύνταξης τον πρώτο μηνυόμενο, δημοσίευσε στο τεύχος 9593 της 20/9/2013 στις σελίδες 11-17 καθώς και στις 21/9/2013 (τεύχος 9594) στις σελίδες 11-19 ένα πολυσέλιδο ρεπορτάζ – λιβελογράφημα των δεύτερου και τρίτου των μηνυομένων (δημοσιογράφων) ολοσέλιδα πρωτοσέλιδα που παρέπεμπαν στο εσωτερικό της εφημερίδας (βλ. σχετ. 1 και 2).
Προς αποφυγή άσκοπων επαναλήψεων, το σύνολο των δύο δημοσιευμάτων που προσκομίζονται ως σχετικά και που αποτελούν μεταξύ τους συνέχεια, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ, ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΠΕΙΡΟΝΤΑ ΨΕΥΔΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ σε τέτοια έκταση ώστε να μην δύναται κανείς να ξεχωρίσει συγκεκριμένες λέξεις ή φράσεις που να εμπίπτουν ειδικότερα στις κατηγορίες αυτές. Εν ολίγοις, ο σκοπός των δημοσιευμάτων είναι να στοχοποιηθούν, εκτός από συγκεκριμένα πρόσωπα και στελέχη της Διοίκησης του κόμματος, οι βουλευτές και η ηγεσία του, ώστε να «δέσει» ποινικά η προαναγγελθείσα «ποινική δίωξη» Δένδια περί «εγκληματικής οργάνωσης».
Η κατ’ ευφημισμόν «έρευνα», η οποία αποτελεί μνημείο παραληρηματικής γραφής και «σχολικό παράδειγμα» συκοφαντικής δυσφήμησης δια του τύπου, χωρίς να παρέχει καμία απολύτως τεκμηρίωση που να οδηγεί στα ανωτέρω αυθαίρετα συμπεράσματα, αφού βασίζεται σε ανώνυμη μαρτυρία δήθεν πρώην μέλους μας (τέταρτου μηνυόμενου) επιχειρεί με κατασκευασμένες εικασίες να συνδέσει τη Χρυσή Αυγή με πλήθος έκνομων και εγκληματικών ενεργειών, οι συμπεριφορές των οποίων εμπίπτουν σε πλήθος άρθρων του ποινικού κώδικα, χωρίς την παραμικρή επίκληση οποιασδήποτε δικαστικής απόφασης που να αποδεικνύει την εμπλοκή του πολιτικού κόμματος σε ανάλογες ενέργειες.
Το σχήμα «δολοφόνος- επικεφαλής τοπικής οργάνωσης - Βουλευτής - Ηγεσία κόμματος» είναι το εύπεπτο σενάριο που διαπερνά το σύνολο των ερωταποκρίσεων, των απαντήσεων, του σχολιασμού των κειμένων και του συμπεράσματος που προκύπτει από την ανάγνωση των πολυσέλιδων «ρεπορτάζ» της εφημερίδας, η οποία εκπονεί καταφανώς, σχέδιο συκοφάντησης και διασποράς ψευδών ειδήσεων κατά της Χρυσής Αυγής.
Εκτοξεύοντας αόριστες κατηγορίες που αποδίδονται στην υποτιθέμενη «δράση» της Χρυσής Αυγής (π.χ. συνεργασία με Πακιστανούς μικροπωλητές (!), «εκβιασμούς», αδιαφανείς οικονομικές συναλλαγές, συνεργασία με αστυνομικούς κλπ) οι εναγόμενοι αποδεικνύουν ότι σκοπός τους δεν ήταν η αντικειμενική ενημέρωση του κοινού στο οποίο απευθύνονται, αλλά η στρατευμένη κατασυκοφάντηση του κόμματος της Χρυσής Αυγής, η οποία εκπορεύεται από πολιτικούς και οικονομικούς κύκλους που στόχο έχουν την ανακοπή της δημοσκοπικής πορείας και ει δυνατόν της πολιτικής της εξαφάνισης.
Με άλλα λόγια, το «έγκριτο» δημοσίευμα, αναπαράγει για ευνόητους λόγους την περιρρέουσα ατμόσφαιρα που έχει δημιουργηθεί σε σχέση με τις δραστηριότητες της Χρυσής Αυγής, τις γνωστές πληροφορίες περί της δομής των «πυρήνων» της και άλλα τόσα, διαμορφώνοντας το απαραίτητο «κλίμα» που το κατεστημένο σύστημα της δημοσιογραφίας διεθνώς επιθυμεί, ώστε να απαξιώσει τις πολιτικές πρωτοβουλίες και δράσεις ενός κινήματος με αναμφισβήτητο λαϊκό έρεισμα.
Οι συντάκτες του κειμένου, επιχειρούν στη μεθοδευμένη προσπάθεια αυτή πιο συγκεκριμένα, να συνδέσουν το Λαϊκό Σύνδεσμο- Χρυσή Αυγή με κυκλώματα της νύχτας, τάγματα εφόδου, οργανωμένο έγκλημα και τρομοκρατία όλα μαζί σε ένα συνονθύλευμα υποτιθέμενων «πληροφοριών» και «ρεπορτάζ», αψηφώντας κάθε έννοια δημοσιογραφικής δεοντολογίας. Οι συκοφαντικοί αυτοί ισχυρισμοί δεν προκύπτουν όπως προείπαμε βέβαια, από κάποια έρευνα, αλλά από κάποια δήθεν «ανώνυμη καταγγελία» κάποιου δήθεν πρώην μέλους , τα στοιχεία του οποίου οφείλουν να προκύψουν από την προανάκριση, ώστε να αποδειχτεί ότι ούτε είναι υπαρκτό και ότι σε καμία περίπτωση η «πληροφόρηση» που δίνει στην εφημερίδα δεν έχει σχέση με την πραγματικότητα, παρά με τα νοσηρά σχέδια αποσταθεροποίησης της πολιτικής ζωής που απεργάζονται οι ανωτέρω και οι εντολείς τους.
Απόδειξη περί του σχεδίου αυτού, είναι ότι όλοι οι γνωστοί πρόθυμοι δημοσιογράφοι της διαπλοκής, σπεύδουν αδιαμαρτύρητα (κοινώς «αμάσητα») να υιοθετήσουν τα συκοφαντικά δημοσιεύματα του «ΕΘΝΟΥΣ» και να τα αναπαράγουν σε πλήθος εκπομπών και δημόσιων τοποθετήσεών τους, χωρίς καν να ελέγξουν τη βασιμότητά τους!
ΛΑΜΨΙΑΣ (ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ «ΜΙΛΑ») της Τατιάνας Στεφανίδου στο STAR: «Δεν πρόκειται για πολιτική οργάνωση. Πρόκειται για συμμορία που λυμαίνεται πόρους και άλλα πολλά για να ζει η ίδια άνετα στο όνομα μιας δήθεν ιδεολογίας η οποία δεν έχει κανένα ανθρωπιστικό στοιχείο, αντίθετα έχει ως σκοπό την καθυπόταξη του ανθρώπου, τον έλεγχο της ανθρώπινης ζωής και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας…
-Όλοι ξέρουμε ότι οι ΧΑγίτες θεωρητικώς και πρακτικώς τους ξένους και τους μαχαιρώνουν και τους χτυπούν και κάνουν όλα αυτά τα αίσχη. Όμως είχαν ταυτόχρονα στήσει μια επιχείρηση, ένα παραμάγαζο και όλα τα εφόδια που μάζευαν δήθεν για να μοιράσουν στους φτωχούς, μέρος μόνο μοίραζαν για να κάνουν τη βιτρίνα τους και τα άλλα τα έδιναν σε αλλοδαπούς και πουλώντας προστασία σε αυτούς τους ανθρώπους, τους έβαζαν να τα πουλούν στις λαϊκές και άλλες αγορές για να πουλάνε το εμπόρευμα και να λυμαίνονται τα έσοδα από αυτές τις αγοραπωλησίες».
ΚΑΤΙΑ Μακρή στις ειδήσεις του «STAR» στις 20/9/2013 (στο λεπτό 12.25 από την έναρξη του δελτίου) - «Αυτήν την εικόνα θέλει η κυβέρνηση. Και από ένα πολιτικό - φασιστικό - ναζιστικό κόμμα την καθιστά απλά και μόνο μια εγκληματική οργάνωση στα μάτια των πολιτών».
ΚΟΥΒΑΡΑΣ Γιώργος (ομοίως στο λεπτό 14.18) - «Η τρομοκρατία είναι το μόνο που ξέρουν, αλλά η δημοκρατία φαίνεται να αντιστέκεται σοβαρά».
ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ Νίκος (REAL FM 20-9-2013): ΤΜΗΜΑ ΕΝΑ -2:53ʼʼ-3:00ʼʼ: «Είχαμε ξαναδεί μαχαιρώματα, είχαμε δει μαχαιρώματα μεταναστών από τη ΧΑ και τα μέλη της. Για να καταλάβουμε πόσο επικίνδυνη μπορεί να γίνει αυτή η οργάνωση».
ΚΑΨΗΣ Μανώλης (αναφερόμενος στο δημοσίευμα του Έθνους) MEGA CHANNEL 19/9/2010, Κεντρικό δελτίο ειδήσεων,
-«Είναι σαφές πως τα χρήματα που βγάζουν, τα βγάζουν από κομπίνες. Πουλάνε προστασία. Μπραβιλίκι δεν λέγεται; Πρώτη πηγή εσόδων για τους Χρυσαυγίτες. Δεύτερη πηγή εσόδων. Μαζεύουν χρήματα για τους απόρους και τα βάζουν στην τσέπη. Τρίτη πηγή εισοδήματος. Μαζεύουν ρούχα για να τα δώσουν στους απόρους και τελικά αυτοί τα δίνουν στους αλλοδαπούς μικροπωλητές και παίρνουν ποσοστά». (λεπτό 36.40 από ενάρξεως δελτίου)
ΤΡΕΜΗ Όλγα, ΚΑΨΗΣ Μανώλης – «Θες να μου πεις πως ο καλύτερος φίλος του Χρυσαυγίτη είναι ο Πακιστανός; -Ναι, γιατί μαζί κερδίζουν χρήματα. Χτυπάνε τους πάγκους από τους μεν και τα παίρνουν από τους δε. Είναι όλα μια κομπίνα». (37.37 λεπτό από ενάρξεως δελτίου)
ΠΡΕΤΕΝΤΕΡΗΣ Γιάννης - «Η Χρυσή Αυγή έχει καταφέρει να εξαπατήσει ολόκληρη την ελληνική κοινωνία. Ως τώρα πιστεύαμε πως έχουμε να κάνουμε με μία νεοναζιστική, ρατσιστική, ακροδεξιά οργάνωση, πες το όπως θέλετε. Τελικά καμόρα είναι. Οι άνθρωποι φτιάξαν μια συμμορία για να τα κονομήσουνε και βάλαν τις σημαίες από δίπλα και όλα αυτά τα πράγματα για να υπάρχει δικαιολογία. Επί της ουσίας είναι μια συμμορία, τίποτα άλλο». (37.56 λεπτό από ενάρξεως)
ΒΕΡΥΚΙΟΣ Δήμος, στο κεντρικό δελτίο του ΑΛΦΑ στις 16.10 «Είμαστε οι πρώτοι εδώ στον ΑΛΦΑ που είχαμε την τόλμη να χαρακτηρίσουμε αυτούς τους ανθρώπους που βλέπουμε στους δέκτες μας "παραστρατιωτική οργάνωση". Είναι τα τάγματα εφόδου που εμφανίστηκαν επισήμως στον Μελιγαλά, είναι τα τάγματα εφόδου που έδρασαν την νύχτα στο Πέραμα, και λίγες μέρες μετά διέπραξαν το φονικό στο Κερατσίνι.
2.ΝΟΜΙΚΗ ΘΕΜΕΛΙΩΣΗ
Ο Λαϊκός Σύνδεσμος – Χρυσή Αυγή αποτελεί νόμιμο πολιτικό κόμμα (ένωση προσώπων) όπως προβλέπεται σχετικά από τα άρθρα 12§1 και 29 του ισχύοντος Συντάγματος, και το οποίο, σύμφωνα με τη θεωρία, αποτελεί «ιδιαίτερη μορφή ενώσεως πολιτών, με διαρκή χαρακτήρα … Το Σύνταγμα καθιστά έτσι το πολιτικό κόμμα υποκείμενο δικαιωμάτων που απορρέουν από το άρθρο 29… » (βλ. Δ.Τσάτσος, Συνταγματικό Δίκαιο Β’, Οργάνωση και Λειτουργία της Πολιτείας, Σάκκουλας 1992, σελ.114 επ.)
Συνεπώς, το πολιτικό κόμμα προκειμένου να δύναται να συμμετέχει στην κοινωνική, οικονομική και πολιτική ζωή της χώρας, νομιμοποιείται να παρίσταται ως υποκείμενο δικαιωμάτων ενώπιον των ποινικών και πολιτικών δικαστηρίων στην περίπτωση προσβολής της «προσωπικότητάς» του με σκοπό την προστασία και την αποκατάσταση της φήμης και του ονόματός του, όπως νομίμως εκπροσωπείται.
Είναι πασίδηλο, ότι τα ως άνω γραφόμενα που αποτελούν αφορμή για τα λεχθέντα, ως εκτενή επίμαχα αποσπάσματα ενός ενιαίου κειμένου, συγκροτούν τη νομοτυπική μορφή του αδικήματος της συκοφαντικής δυσφήμισης, όπως αυτό ορίζεται στο άρθρο 363 ΠΚ, και το οποίο προϋποθέτει: α) ισχυρισμό ή διάδοση γεγονότος ενώπιον τρίτου σε βάρος ορισμένου προσώπου, β) το γεγονός να είναι δυνατόν να βλάψει την τιμή και την υπόληψη του προσώπου αυτού , γ) να είναι ψευδές και ο υπαίτιος να γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές. Ως ισχυρισμός νοείται η ανακοίνωση η προερχόμενη ή από ίδια πεποίθηση ή γνώμη ή από μετάδοση από τρίτο πρόσωπο. Αντίθετα, διάδοση υφίσταται όταν λαμβάνει χώρα μετάδοση της ανακοίνωσης που γίνεται από άλλον.
Το περιεχόμενο των κειμένων, εμπεριέχει σαφώς την μορφή του «ισχυρισμού», αφού προκύπτει η υποτιθέμενη προσωπική τους επαφή με τα περιγραφόμενα «περιστατικά», δηλαδή η «συνέντευξη» με το δήθεν μέλος καθώς και οι «πληροφορίες» που αυτός μετέδωσε κλπ. Ο ισχυρισμός ή η διάδοση επιβάλλεται να γίνεται ενώπιον τρίτου, γεγονός αυτονόητο στα αδικήματα που τελούνται διά του Τύπου.
Αυτό που αξιολογείται είναι το γεγονός, δηλαδή οποιοδήποτε συμβάν του εξωτερικού κόσμου αναγόμενο στο παρόν ή το παρελθόν, που υποπίπτει στις αισθήσεις και μπορεί να αποδειχθεί, αντίκειται δε στην πραγματικότητα. Από τα παραπάνω προκύπτει, ότι ο εν λόγω περιέλαβε στο επίμαχο άρθρο ισχυρισμούς και διέδωσε γεγονότα, τα οποία έβλαψαν χωρίς αμφιβολία την φήμη του Λαϊκού Συνδέσμου - Χρυσή Αυγή ως πολιτικού φορέα. Είναι δε εμφανές ότι σχολιασμοί που στη συνέχεια αναφέρθηκαν από τους «έγκριτους» μηνυόμενους στα διάφορα ΜΜΕ, πόρρω απέχουν του «δικαιολογημένου ενδιαφέροντος» ή «κριτικής» από όσες η νομολογία έχει αποδεχτεί, εφόσον πρόκειται όπως προελέχθη για γεγονότα με εξωτερική έκφανση που υποπίπτει στις αισθήσεις και αντίκειται στην πραγματικότητα.
Εξάλλου, με το ίδιο περιεχόμενο, τα ανωτέρω εμπίπτουν και στη νομοτυπική μορφή του αδικήματος του άρθρου 191 περ. 2 ΠΚ σύμφωνα με το οποίο: «Σε φυλάκιση …καταδικάζεται… όποιος διασπείρει με οποιονδήποτε τρόπο ψευδείς ειδήσεις ή φήμες ικανές να επιφέρουν ανησυχίες ή φόβο στους πολίτες… Αν η πράξη τελέστηκε επανειλημμένα μέσω του τύπου, ο υπαίτιος καταδικάζεται σε φυλάκιση τουλάχιστον έξι μηνών και σε χρηματική ποινή…». Τέλος, με το ίδιο περιεχόμενο, τελούν τη νομοτυπική μορφή του αδικήματος της ψευδούς καταμήνυσης της δεύτερης παραγράφου (229 παρ. 2), σύμφωνα με την οποία «Με την ίδια ποινή τιμωρείται όποιος για τον ίδιο σκοπό εν γνώσει και ψευδώς καθιστά άλλον ύποπτο στην αρχή για αξιόποινη πράξη …».
Επειδή προσκομίζουμε και επικαλούμαστε τα επίμαχα δημοσιεύματα που απετέλεσαν την αφορμή για τα ανωτέρω αδικήματα, καθώς και τις απομαγνητοφωνήσεις των επίμαχων «σχολιασμών» που έλαβαν χώρα τις προαναφερθείσες ημερομηνίες και ώρες. Επειδή οι ανωτέρω μηνυόμενοι, προκαταλαμβάνοντας την ετυμηγορία της Δικαιοσύνης και στη σπουδή να εκτελέσουν τις εντολές που έλαβαν με σκοπό την πολιτική εξόντωση του κόμματός μας, υπέπεσαν σε σωρεία αδικημάτων.
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ
ΖΗΤΑΜΕ
Την άσκηση ποινικής δίωξης ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ εναντίον τους για τις ανωτέρω παράνομες πράξεις, δεδομένου ότι σύμφωνα με το άρθρο 242 παρ.3 ΚΠΔ τα περί Τύπου αδικήματα είναι πάντοτε αυτόφωρα.
Επιφυλασσόμαστε δε για κάθε άλλο νόμιμο δικαίωμά μας, ειδικά για την περίπτωση κατά την οποία οι αστυνομικές αρχές δεν διενεργήσουν τα νόμιμα για την αυτόφωρη δίωξη των ανωτέρω αδικημάτων. 
πηγη: prisonplanet.gr

Ένα μήνυμα για το φόνο στο Κερατσίνι που τα λέει όλα...



Η γνωστή δημοσιογράφος κατέθεσε μια άποψη που μας βρίσκει σύμφωνους και γι αυτό και τη μεταφέρουμε. Το μήνυμα αφορά τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα αλλά η δημοσιογράφος δεν παραλείπει να σχολιάσει τους πολιτικούς που "σφάζονται στα τηλεοπτικά παράθυμα" αλλά και τους δημοσιογράφους που... σπάνε μικρόφωνα.
Διαβάστε το μήνυμά της:

Άγριος ξυλοδαρμός 18χρονου επειδή είχε αναρτήσει στο fb την ελληνική σημαία!


MatomeniFlag2

Αναρχικοί και αριστεριστές παρακινούμενοι από το κλίμα που έχουν δημιουργήσει τα πολλά ΜΜΕ και δηλώσεις κυβερνητικών (μέχρι και ο πρόεδρος της Δημοκρατίας προχώρησε σε μια δήλωση που μπορεί να ... παρεξηγθεί) ξυλοκόπησαν μέχρι αναισθησίας έναν 18χρονο στην Πάτρα επειδή είχε στο προφίλ του στο facebook μία ελληνική σημαία!
Όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο ομάδα - κατ'ευφημισμόν - "αντιεξουσιαστών", στην πραγματικότητα συμμορίες περιθωριακών ταραχοποιών επιτέθηκαν χθες το βράδυ σε έναν 18χρονο, ο οποίος καθόταν σε παγκάκι της πλατείας Εθνικής Αντίστασης, γιατί είχαν δει ανάρτηση που είχε κάνει ο νεαρός στο Facebook με ... ελληνική σημαία κάτι το οποίο θεωρήθηκε υπέρτατη πρόκληση και ο νεαρός "εθνικιστής και μέλος της συμμορίας της Χρυσής Αυγής".
Ο 18χρονος διακομίστηκε στο νοσοκομείο όπου του παρασχέθηκαν οι πρώτες βοήθειες και παρέμεινα νοσηλευόμενος
Νωρίτερα, σύμφωνα με το thebest.gr, είχαν προηγηθεί επεισόδια με δύο τραυματίες στην πλατεία Όλγας, όταν αναρχικοί συγκρούστηκαν με την αστυνομία και ομάδες πολιτών που θεώρησαν ότι ήταν "χρυσυγίτες".
Αυτή η θεωρία των "δύο άκρων" που καλλιεργούν τα κυβερνητικά κέντρα και η τρόϊκα προκειμένου να επιβιώσει η πολιτική των Μνημονίων μέσω του αποπροσανατολισμού και του εκφοβισμού της κοινωνίας, φαίνεται ότι τελικά θα έχει πολλά θύματα... 

πηγη: defencenet.gr

Ο Πολέμαρχος Του Θεού Γαρ Εγγύς


Η ΠΕΔΙΑΔΑ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΤΟΥ ΑΡΑΝΤΙΣ




ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΑΛΚΟ-ΣΠΑΘΑ!


Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Υποδοχή με τεράστια ελληνική σημαία


rewellas

Απόλλωνας Λεμεσού ηττήθηκε με 2-1 από την Τραμπζονσπόρ στο ΓΣΠ και κατά την είσοδο των ομάδων «ανέβηκε» μια τεράστια ελληνική σημαία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Απόλλωνα που ευχαριστεί τους φιλάθλους:
"H Eταιρία Απόλλων Ποδόσφαιρο Δημόσια (Λτδ) αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει τους 13.000 φίλους και υποστηρικτές της, όπως επίσης και τους λοιπούς συμπατριώτες μας οι οποίοι το βράδυ της Πέμπτης (19/09) βρέθηκαν στο Γ.Σ.Π για να στηρίξουν την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών μας.
Μια παρουσία η οποία θα μείνει ανεξίτηλα χαραγμένη στην ιστορία του συλλόγου. Είμαστε διπλά υπερήφανοι, αφού τόσο οι εκδηλώσεις σας, όσο και η γενικότερη συμπεριφορά σας ήταν άψογη, όπως το επιτάσσει το κύρος και η ιστορία του συλλόγου μας.
Απολλωνίστα το παιχνίδι με την Τραπεζούντα ανήκει στο παρελθόν, και η προσοχή μας στρέφεται στον αγώνα με την Ομόνοια, όπου η δική σου παρουσία θα είναι καταλυτική ως προς την τελική έκβαση του αγώνα.
Η ομάδα τώρα είναι που χρειάζεται την δική σας ώθηση. Είμαστε σίγουροι ότι το βράδυ της Δευτέρας η δυτική εξέδρα του Τσιρείου θα σφύζει από τις δικές εκδηλώσεις....
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΑΖΙ…!". 

gazzetta

Η γη από τη ράχη ενός αετού! Εντυπωσιακό βίντεο!


aitos 608 355

Έχει ξεπεράσει το 1εκ. views σε τρεις μέρες!
Πρόκειται για μια από τις πιο εντυπωσιακές πτήσεις!
Η κάμερα τοποθετήθηκε στην πλάτη του αετού και κατέγραψε με το πέταγμά του τον κόσμο από ψηλά.


πηγη: prisonplanet.gr

ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΛΜΟΣ: ΕΙΝΑΙ ΑΜΟΡΦΩΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΡΕΑΤΑ ΟΣΟΙ ΔΙΑΔΙΔΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ 666 ΕΙΝΑΙ Ο ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ! {ΒΙΝΤΕΟ}





Επιμέλεια άρθρου: Vagedim 
Πηγή: Αθέατη γνώση
19 Σεπτεμβρίου 2013


Η χθεσινή εκπομπή του Ολυμπος tv στις 18-9-2013 με τίτλο: "Η αληθινή ιστορία της γαίας" που επιμελείται και παρουσιάζει ο Θεόδωρος Στεφάνου επιφύλαξε εκπλήξεις σε ορισμένους οπαδούς του Κ. Πάλμου.

Ο Γεώργιος Πάλμος απαντούσε σε ερωτήσεις των ακροατών στην διαδυκτιακή εκπομπή όπου εμφανίζεται. Μια απο αυτές τις ερωτήσεις που έγιναν απο τον συνεργάτη της αθέατης γνώσης Dimitris Papadight στον Κ.Πάλμο, ήταν η εξής: 

ΕΡ:  Ποιά είναι η γνώμη σας για τα τσίπ, και αν πρέπει να τα πάρουμε η όχι

ΑΠ: Σ αυτή την ιστορία εγω δεν είχα ποτέ καμια ανησυχία, γιατί το 666 δεν είναι το νούμερο του αντίχριστου - για όλους τους αμόρφωτους τα κομμάτια κρέατα που τα λένε αυτά!
Το 666 είναι "ο τριπλός κεραυνός" αρα το νούμερο του Διός. Με τον Δία δεν έχω κανένα πρόβλημα φυσικά, οπότε δεν εχω πρόβλημα και με όλα αυτά.

Δείτε το βίντεο απο το 0:26:25



πηγη: atheatignosi.blogspot.gr



Σκούρα τα πράγματα στην Αλβανία: Εφτασε στα Τίρανα η αποστολή του ΔΝΤ-ΒΙΝΤΕΟ


8f44dd75ab290891b2792d9238e8062a L

- Ζητά μείωση του δημόσιου χρέους και κάνει συστάσεις για τον προϋπολογισμό του επόμενου έτους
Η αποστολή του ΔΝΤ που έφτασε στα Τίρανα, δήλωσε ότι η μείωση του δημόσιου χρέους είναι η πρώτη ενέργεια που πρέπει να αναλάβει η κυβέρνηση.
Ο Επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ, Ναντίμ Ιλάχι είπε ότι απαιτείται ταχεία δράση για τη μείωση του χρέους, καθώς και για την αποπληρωμή των χρεών σε ιδιωτικές επιχειρήσεις, δίνοντας σαφή μηνύματα προς τον επιχειρηματικό κόσμο. Η δημοσιονομική εξυγίανση θα πρέπει να επικεντρωθεί στις φορολογικές πολιτικές και τα έσοδα που έχουν σημειώσει πτώση.
Ο κ. Ναντίμ είπε ότι "σοβαρό πρόβλημα στην Αλβανία εξακολουθεί να αποτελεί το ιδιοκτησιακό καθεστώς".
Ο επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ εκτίμησε ως ανησυχητική τη μείωση της οικονομικής ανάπτυξης και κάλεσε την κυβέρνηση να παρέμβει με μέτρα, διαφορετικά η οικονομία θα τεθεί σε κίνδυνο.
"Η κατάσταση αυτή είναι αποτέλεσμα της επιβράδυνσης των εξαγωγών και της πτώσης της εγχώριας ζήτησης. Οι εξελίξεις είχαν αντίκτυπο στα δημόσια οικονομικά, την αύξηση του ελλείμματος του προϋπολογισμού και του χρέους, καθώς και στις υποχρεώσεις προς τις επιχειρήσεις. Εάν οι πολιτικές δεν αλλάξουν, τότε υπάρχει μεγάλος κίνδυνος για το μέλλον", δήλωσε ο επικεφαλής της αποστολής του ΔΝΤ.
Η αποστολή αυτή θα παραμείνει στην Αλβανία μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας, όπου θα έχει συναντήσεις με την ηγεσία της νέας κυβέρνησης και τον Διοικητή της Τράπεζας της Αλβανίας, Αντριάν Φουλάνι για την αξιολόγηση του τρέχοντος προϋπολογισμού του κράτους, καθώς και για τις συστάσεις για τον σχεδιασμό της δημοσιονομικής πειθαρχίας και τον προϋπολογισμό του επόμενου έτους. (aftonomi)


πηγη: prisonplanet.gr

Πέμπτη 19 Σεπτεμβρίου 2013

Γ.Ρουπακιάς: "Εγώ ΚΚΕ ήμουν"!




ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥ

Μέλος του ΚΚΕ δηλώνει ο 45χρονος εργάτης Γιώργος Ρουπακιάς, που δολοφόνησε τον 34χρονο Π.Φύσσα στο Κερατσίνι!
Δηλώνει ότι η σχέση του με τον Λαϊκό Σύνδεσμο ήταν "οικονομική" (όντως υπάρχει πρόγραμμα χρηματοδότησης φτωχών και απόρων έναντι προσφοράς εργασίας στο κόμμα".
Ας δούμε το σχετικό απόσπασμα της αρχική του κατέθεσης για την δολοφονία του νεαρού ράπερ (αντιμνημονιακός "μέχρι κοκκάλου" το θύμα όπως θα δούμε και σε βίντεο με ένα τραγούδι του):
"Τσακωθήκαμε στην καφετέρια για τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού Μπόνγκ... Πολιτικά εγώ ανήκω στο ΚΚΕ και κάποια στιγμή αναγκάστηκα για να βγάζω ένα χαρτζιλίκι να πάω στη Χρυσή Αυγή της Νίκαιας λόγω και γνωριμιών...".
Μάλιστα οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι περιφρουρούσε και συγκεκριμένες συγκεντρώσεις του ΚΚΕ στις οποίες παρίστατο!
Αλλά και ο εργοδότης του δηλωνει ότι ο Ρουπακιάς είχε αριστερό παρελθόν και ότι στην ΧΑ πήγε για οικονομικούς λόγους!
Το σημαίνουν όλα αυτά; Τίποτα το ιδιαίτερο. Έγινε ένα έγκλημα - από την αρχή το defencenet.gr είχε σημιεώσει ότι επρόκειτο για ποδοσφαιρική διαμάχη θύτη (Ολυμπιακός) και θύματος (Παναθηναϊκός) - χάθηκε ένας άνθρωπος και με το αίμα αυτού του ανθρώπου κάποιοι σπεκουλάρουν πολιτικά.
Αυτά. Τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Και δυστυχώς κανείς και τίποτα δεν μπορεί να φέρει πίσω το νεκρό παιδί.
πηγη: defencenet.gr

Μπερίσα: ''Θυμίζει Μεσαίωνα η τιμωρία στον Κάτσε!''




ΠΡΟΚΑΛΕΙ Ο ΠΡΩΗΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ

Ακόμα και ο πρώην πρωθυπουργός της Αλβανίας έφτασε να ασχοληθεί με την υπόθεση της φωτογραφίας του Έργκους Κάτσε με μπλούζα του UCK.
 
Μάλιστα στη λογική του «τι είσαι: ανόητος ή άσχετος;» ο Αλβανός πολιτικός απευθυνόμενος στους ιθύνοντες του ΠΑΟΚ εκτιμά ότι θα τιμωρήσουν τον παίχτη με «μεσαιωνικό» τρόπο «κάτω από την πίεση των Ναζί ή της αλβανοφοβίας».
 
Ολόκληρη η ανάρτηση του Αλβανού πρώην πρωθυπουργού έχει ως εξής:
 
«Τι καλά... ΗΤΑΝ ΑΛΒΑΝΟΣ!
 
Για την αλβανοφοβία, ένα μπλουζάκι με το έμβλημα του UCK είναι χειρότερο από τη φωτογραφία του Χίτλερ
 
Αγαπητοί φίλοι, το προηγούμενο διάστημα ο τελευταίος Αλβανός που έγινε θύμα είναι ένας ταλαντούχος ποδοσφαιριστής που αγωνίζεται στην ομάδα του ΠΑΟΚ και στην Εθνική μας, ο 20χρονος Έργκους Κάτσε.
 
Μία μεσαιωνικού τύπου καταιγίδα ρατσιστικών σχολίων έγινε εναντίον του επειδή ανάρτησε στo facebook μία προσωπική φωτογραφία στην οποία φαίνεται ότι φοράει μπλουζάκι που γράφει UCK. Αυτή τη μάχη την άρχισαν οι Έλληνες Ναζί, που έχουν το ρατσισμό ιδεολογία τους. Αλλά, ο αθλητικός σύλλογος ΠΑΟΚ θέλει να τιμωρήσει με μεσαιωνικό τρόπο τον ποδοσφαιριστή, κάτω από την πίεση των Ναζί ή της αλβανοφοβίας.
 
Αν αποδειχθεί ότι αυτή η απόφαση είναι αποτέλεσμα της πίεσης των Ναζί, αυτό θα είναι καταστροφή για το σύλλογο, αλλά και την φιλόξενη πόλη της Θεσσαλονίκης.Ένα μπλουζάκι του UCK δεν μπορεί να αποτελέσει απειλή για κανέναν. Η Αλβανία και το Κόσοβο σέβονται πλήρως τα υπάρχοντα σύνορα και αυτή η θέση αντιπροσωπεύει κάθε Αλβανό, αγόρι ή κορίτσι, άνδρα η γυναίκα που με τη μεγάλη θυσία του βοήθησε οι Αλβανοί να κατακτήσουν την ελευθερία και την αξιοπρέπεια».

πηγη: defencenet.gr

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ: