ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......
Τετάρτη 29 Απριλίου 2015
Κυριακή 26 Απριλίου 2015
Eφθασε και το βραχιολάκι επιτήρησης Θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε 250 κρατουμένους πλην ισοβιτών

Μοιάζει με υπερμέγεθες ρολόι, είναι αδιάβροχο, φοριέται στο πόδι για λόγους διακριτικότητας και ζυγίζει μόλις 150 γραμμάρια. Το βραχιολάκι, το μέσο ηλεκτρονικής επιτήρησης κρατουμένων και υποδίκων, συνιστά πλέον - και ελληνική - πραγματικότητα καθώς «παραδίδεται» από την εταιρεία-ανάδοχο.
tovima
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Σάββατο 25 Απριλίου 2015
ΕΠΙΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ

Πληθαίνουν τα δημοσιεύματα στον τύπο σχετικά με το πλήθος των ανθρώπων που πεθαίνουν καθημερινά κατά εκατοντάδες, όχι μόνο από τους πολέμους, τους βομβαρδισμούς, τους αποκεφαλισμούς και τις εκτελέσεις του ΙS, τους εκατοντάδες μετανάστες που πνίγονται κλπ, αλλά κι από ασθένειες που προκαλούνται από τον ήδη γνωστό ιό Έμπολα, που αποδεκατίζει την Αφρική, καθώς κι από αγνώστους ιούς που εκδηλώνονται σε διάφορες χώρες, όπως πρόσφατα στην Νιγηρία, στο Καζακστάν και αλλού.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας (Π.Ο.Υ.) παραδέχθηκε ότι «δεν θα μπορούσε να αντιμετωπίσει ένα ξέσπασμα του ιού έμπολα και ότι η ανταπόκρισή του ήταν αργή κι ανεπαρκής». Υποστήριξε πως μπορεί να αντιμετωπίσει μικρές και μεσαίες εστίες, αλλά όταν ήρθε αντιμέτωπος με καταστάσεις έκτακτης ανάγκης αυτής της κλίμακας, δεν τα κατάφερε.»
Ο ΟΗΕ σύμφωνα με την απεσταλμένη της Ύπατης Αρμοστείας του, Αντζελίνας Τζολί, απέτυχε να τερματίσει τον πόλεμο στη Συρία, ενώ η ίδια απηύθυνε μια συγκινητική έκκληση στη διεθνή κοινότητα να βοηθήσει τους Σύρους πρόσφυγες.
Η ΕΕ προσπαθεί να αντιμετωπίσει το τεράστιο μεταναστευτικό πρόβλημα καθώς παραδέχεται την αδυναμία της να χαράξει μια κοινή, ρεαλιστική μεταναστευτική πολιτική. Υπό το βάρος του μεγάλου αριθμού πνιγμένων μεταναστών στη Μεσόγειο θυμήθηκε ότι πρέπει να λάβει μέτρα για τους ανθρώπους που κινδυνεύουν.
Σε πολλές περιπτώσεις βλέπουμε παγκόσμιους οργανισμούς κι ενώσεις κρατών που έχουν συσταθεί με σκοπό το κοινό όφελος της ανθρωπότητας και την προστασία των δικαιωμάτων και της ασφαλείας των λαών, να αδυνατούν να ανταποκριθούν στις κρίσιμες ανάγκες και να μην πετυχαίνουν βασικούς στόχους που προβλέπουν οι κανόνες σύστασής τους, ενώ εξόφθαλμα πλέον εθελοτυφλούν μπροστά στον ανθρώπινο πόνο και την επιτακτική ανάγκη εξεύρεσης λύσεων στην κρίση, που οι ίδιοι δημιούργησαν με την ανοχή και τις ιδιοτελείς πολιτικές τους.
Σίγουρα δεν μπορεί να είναι τυχαίο το ότι όλοι οι παγκόσμιοι οργανισμοί, οι οποίοι στελεχώνονται από στελέχη με ιδιαίτερη μόρφωση και κοινωνικές «ευαισθησίες», δεν μπορούν να βρουν λύση σε κανένα μεγάλο παγκόσμιο πρόβλημα, αλλά αντίθετα αφήνουν να αφανίζονται ολόκληροι πληθυσμοί, λέγοντας εκ των υστέρων, ότι δεν τα κατάφεραν.
Πολύ βολικός ισχυρισμός!
Πολύ βολικός ισχυρισμός!
Και βέβαια αναρωτιούνται για το τι συμβαίνει αυτοί που αγνοούν τα σχέδια των παγκοσμιοποιητών, τα οποία συνεχώς επισημαίνονται στο prisonplanet.gr και δεν είναι άλλα, από το να αφανίσουν όσο μεγαλύτερο μέρος του ανθρώπινου πληθυσμού μπορούν, ώστε να μπορούν να τον ελέγχουν πιο εύκολα, κι επίσης να δημιουργούν πλήθος προβλημάτων, που θα φέρνουν δυστυχία κι απελπισία στους ανθρώπους, ώστε να ζητούν λύσεις και οι λύσεις που θα δίνονται να είναι τέτοιες, που φαινομενικά θα ανακουφίζουν, αλλά στην πραγματικότητα θα στερούν όλο και περισσότερο την ελευθερία και την αξιοπρεπή διαβίωση των ανθρώπων.
Στις μέρες μας αυτό το σχέδιο επικράτησης της Παγκόσμιας χούντας είναι εμφανέστερο από ποτέ. Οι συνεχόμενες «αποτυχίες» τους δεν πείθουν κανέναν για το τυχαίο αυτών που συμβαίνουν. Οργανωμένα, μεθοδικά και με ρυθμούς γρηγορότερους από ποτέ επιτίθενται στην ανθρωπότητα με σκοπό την υποταγή της.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Πέμπτη 23 Απριλίου 2015
Οι Τούρκοι διοργανώνουν συλλαλητήριο απέναντι από την Κω κατά της ελληνικής «κατοχής» 150 νησιών του Αιγαίου!

Σε μια άκρως επικίνδυνη και ύποπτη εξέλιξη προχωρά το τουρκικό «βαθύ» κράτος με τη διοργάνωση συλλαλητηρίου κατά της «ελληνικής κατοχής» 150 νησιών και νησίδων στο Αιγαίο!
Η συγκέντρωση έχει προγραμματιστεί για την Κυριακή 26 Απριλίου στην Αλικαρνασσό (Bodrum) και στις 15:00 απέναντι από την Κω όπως αναφέρουν τουρκικά δημοσιεύματα.
Η συγκέντρωση μπορεί μεν να διοργανώνεται από το τουρκικό κόμμα Vatan πλην όμως έχει την ενθάρρυνση της τουρκικής ηγεσίας η οποία θα χρησιμοποιήσει την συγκεκριμένη εξέλιξη αλλά και τις επόμενες που θα ακολουθήσουν ως «λαϊκή αγανάχτηση» για την ελληνική «κατοχή».
Στην συγκέντρωση όπως αναφέρεται πρόκειται να πάρουν μέρος Τούρκοι πολίτες από τις περιοχές της Σμύρνης, Αϊδινίου, Μπαλικεσίρ και των νοτιοδυτικών τουρκικών ακτών.
Μάλιστα δεν θα πρόκειται για απλή συγκέντρωση.
Στο συλλαλητήριο θα μιλήσει και ο πρώην υπουργός Άμυνας της Τουρκιάς, Barlas Doğu, ο οποίος αφού πρώτα θα αναγνώσει επιστολή στη συνέχεια θα επιχειρήσει να την επιδώσει στην ελληνική πρεσβεία της Άγκυρας και στην οποία θα γίνεται διαμαρτυρία για την παράνομη, όπως θα υποστηρίζεται της «κατοχής» 150 νησιών του Αιγαίου.
Το ποια είναι η διασύνδεση βέβαια της συγκέντρωσης με το τουρκικό κράτος φαίνεται από το γεγονός ότι στην επιστολή θα γίνεται ιδιαίτερη μνεία στα νησιά Αγαθονήσι και Φαρμακονήσι τα οποία, σύμφωνα με τους Τούρκους, με παράνομο τρόπο επιβλήθηκε η ελληνική κατοχή από το 2004 και μετά.
Φυσικά είναι τα νησιά στα οποία παρατηρείται ο μεγαλύτερος αριθμός υπερπτήσεων τουρκικών μαχητικών κάτι που δείχνει πως η Άγκυρα έχει βάλει κυριολεκτικά «πλώρη» για νέα σχέδια στην περιοχή.
Παράλληλα θα επισημαίνεται ότι η Ελλάδα έχει… παραβιάσει την συνθήκη της Λοζάνης που απέδιδε τα νησιά αυτά στην Τουρκία!
Μπορεί βέβαια στις 7 Ιουνίου να πραγματοποιηθούν οι βουλευτικές εκλογές στην Τουρκία και το Vatan να προσπαθεί έτσι να αυξήσει την εκλογική επιρροή του αλλά το γεγονός ότι ένα πολιτικό κόμμα στρέφεται ξεκάθαρα εναντίον της ελληνικότητας νησιών που πραγματοποιεί υπερπτησεις η τούρκικη Αεροπορία δείχνει τη σοβαρότητα του θέματος.
Ακόμη ο κατάλογος των 150 νησιών και νησίδων που διεκδικούν ακόμη και έτσι δηλαδή ανεπίσημα οι Τούρκοι δεν είναι επακριβώς γνωστός , αλλά πολύ σύντομα η σχετική λίστα είναι πιθανό να λάβει και σφραγίδα τουρκικού ΥΠΕΞ.
Έτσι τη στιγμή που στην Αθήνα πραγματοποιούνται συγκεντρώσεις «αλληλεγγύης» για τους λαθρομετανάστες στην Τουρκία το αντίστοιχο κλίμα έχει σαν στόχο τα νησιά μας στο Αιγαίο.
πηγη: defencenet.gr
Άγιος Γεώργιος: Ο πιο γνωστός και αγαπητός Άγιος σε όλο τον κόσμο!

Το όνομά του, από τα πλέον λαοφιλή στον ελληνικό πληθυσμό, από τους πιο γνωστούς και αγαπητούς Αγίους σε όλον το χριστιανικό -και όχι μόνο- κόσμο.
Στην ορθόδοξη χριστιανική παράδοση, συνολικά πενήντα έξι μορφές με το όνομα Γεώργιος κοσμούν το εορτολόγιό της, με γνωστότερο όλων τον Γεώργιο το Μεγαλομάρτυρα και Τροπαιοφόρο, που ανήκει στη χορεία των μεγαλομαρτύρων της Εκκλησίας.
Ποιός ήταν
Γόνος πλούσιας και αριστοκρατικής οικογένειας από την Καππαδοκία της Μ. Ασίας, ήταν αξιωματικός του ρωμαϊκού στρατού. Η δράση, το μαρτύριο και η κοίμησή του τοποθετούνται τον 3ο αιώνα και στις αρχές του 4ου αιώνα, επί αυτοκρατορίας Διοκλητιανού. Η μνήμη του τιμάται δύο φορές το χρόνο: στις 23 Απριλίου ο διά αποκεφαλισμού θάνατός του ή για τις Εκκλησίες που πηγαίνουν σύμφωνα με το Ιουλιανό ημερολόγιο, εάν η ημέρα συμπέσει πριν από την Ανάσταση, μετατίθεται τη Δευτέρα της Διακαινησίμου και στις 3 Νοεμβρίου η ανακομιδή των λειψάνων του.
Οι διηγήσεις
Ο Άγιος Γεώργιος, ως τροπαιοφόρος (στρατιωτικός), Άγιος και ελευθερωτής, συγκεντρώνει πολλές διηγήσεις για τα κατορθώματά του, με σημαντικότερο όλων την εξόντωση του δράκου και τη σωτηρία της βασιλοπούλας.
Σύμφωνα με την Παράδοση, το θηρίο φρουρούσε το νερό μιας πηγής, στη Λιβύη, και δεν άφηνε τους κατοίκους να υδρευτούν αν δεν του έδιναν βορά κάθε φορά ένα συντοπίτη τους. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκου για πολλά χρόνια. Ολόκληροι στρατοί αντιτάχθηκαν στο τέρας, χωρίς αποτέλεσμα. Ο κλήρος έπεσε και στη βασιλοπούλα, την οποία έσωσε ο Άγιος, νεαρός αξιωματικός πάνω στο άλογο, φονεύοντας το δράκο με το κοντάρι του.
Προστάτης τόσο στρατευμάτων όσο και χωρών. Επειδή ο βίος του είναι στρατιωτικός, θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Ελληνικού Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούνταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων, οι οποίοι έφεραν στη Δύση το λείψανό του από την Παλαιστίνη, καθώς επίσης και των Προσκόπων.
Σύμφωνα με την Παράδοση, το θηρίο φρουρούσε το νερό μιας πηγής, στη Λιβύη, και δεν άφηνε τους κατοίκους να υδρευτούν αν δεν του έδιναν βορά κάθε φορά ένα συντοπίτη τους. Οι κάτοικοι της περιοχής όριζαν με κλήρο το θύμα του δράκου για πολλά χρόνια. Ολόκληροι στρατοί αντιτάχθηκαν στο τέρας, χωρίς αποτέλεσμα. Ο κλήρος έπεσε και στη βασιλοπούλα, την οποία έσωσε ο Άγιος, νεαρός αξιωματικός πάνω στο άλογο, φονεύοντας το δράκο με το κοντάρι του.
Προστάτης τόσο στρατευμάτων όσο και χωρών. Επειδή ο βίος του είναι στρατιωτικός, θεωρείται προστάτης του Πεζικού και του Ελληνικού Στρατού Ξηράς, ενώ είναι και ο προστάτης Άγιος της Αγγλίας. Επίσης, θεωρούνταν Άγιος προστάτης των Σταυροφόρων, οι οποίοι έφεραν στη Δύση το λείψανό του από την Παλαιστίνη, καθώς επίσης και των Προσκόπων.
Ο Άγιος Γεώργιος είναι, επιπλέον, Άγιος της Καθολικής, της Αγγλικανικής, της Ορθόδοξης, της Λουθηρανικής και της Αρμενικής Εκκλησίας, καθώς και προστάτης Άγιος των χριστιανών της Παλαιστίνης, της Βηρυτού, της Γεωργίας, του βουλγαρικού στρατού.
Λατρεύεται ιδιαίτερα από τους Σαρακατσάνους (νομάδες της ηπειρωτικής Ελλάδας) αλλά και από Πομάκους της Θράκης. Στην εκκλησία που είναι αφιερωμένη στη μνήμη του, στην Πρίγκηπο, χιλιάδες Τούρκοι προσέρχονται κάθε χρόνο να προσκυνήσουν την εικόνα του. Πολλοί είναι οι προσκυνητές και στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στο Φανάρι, όπου διασώζονται κειμήλια ανεκτίμητης αξίας, όπως ο Πατριαρχικός Θρόνος και ο Άμβωνας.
Λατρεύεται ιδιαίτερα από τους Σαρακατσάνους (νομάδες της ηπειρωτικής Ελλάδας) αλλά και από Πομάκους της Θράκης. Στην εκκλησία που είναι αφιερωμένη στη μνήμη του, στην Πρίγκηπο, χιλιάδες Τούρκοι προσέρχονται κάθε χρόνο να προσκυνήσουν την εικόνα του. Πολλοί είναι οι προσκυνητές και στον Πατριαρχικό Ναό του Αγίου Γεωργίου, στο Φανάρι, όπου διασώζονται κειμήλια ανεκτίμητης αξίας, όπως ο Πατριαρχικός Θρόνος και ο Άμβωνας.
Ο Αϊ-Γιώργης ο Τροπαιοφόρος και Δρακοκτόνος συνδέεται, επίσης, με τη γεωργία και τον πολλαπλασιασμό: Το όνομα Γεώργιος είναι ελληνικό, προέρχεται από το ουσιαστικό «γεώργιον» που σημαίνει καλλιεργήσιμο και την περίοδο της εορτής του (23 Απριλίου) οι αγρότες σπέρνουν, εξ ου και η επωνυμία του «σποριάρης».
Αλλά ο Άγιος είναι και προστάτης των κτηνοτρόφων, διότι η εορτή του συμπίπτει με την εποχή που θα αφήσουν τα χειμαδιά και θα ανέβουν στα βουνά.
Η εορτή του σηματοδοτεί την αρχή της άνοιξης.
Αλλά ο Άγιος είναι και προστάτης των κτηνοτρόφων, διότι η εορτή του συμπίπτει με την εποχή που θα αφήσουν τα χειμαδιά και θα ανέβουν στα βουνά.
Η εορτή του σηματοδοτεί την αρχή της άνοιξης.
Πλήθος τα προσωνύμια του Αγίου είτε από ευλάβεια είτε από κάποιο θαύμα ή και από άλλη αιτία:
- Ο Αέρις στο Όφι του Πόντου, παλαιά, όπου οι Τούρκοι τον έλεγαν Αέρτς, ο Ζαντών, δηλαδή Άγιος Γεώργιος ο τρελός, γιατί τους τιμωρούσε αφαιρώντας τους τα μυαλά.
- Ο Αράπης ή Αρακλειανός (Ηρακλειανός), στη Θράκη, επειδή θαυματουργή εικόνα του βρισκόταν στην Ηράκλεια της Προποντίδας. Αράπη μάλιστα γιατί ο Άγιος παρουσιάζεται μαύρος σε αυτήν την εικόνα, ανάγλυφη από μαύρη πέτρα, ή από σκληρό ξύλο.
- Ο Κουδουνάς στην Πρίγκηπο, γιατί η εικόνα του Αγίου βρέθηκε από έναν βοσκό, καθώς ήταν σκεπασμένη από μια αρμαθιά κουδούνια σύμβολα της παραφροσύνης, την οποίαν όλοι πιστεύουν ότι θεραπεύει.
- Στο Θησείο, ο Ακαμάτης, επειδή οι Τούρκοι δεν επέτρεπαν να τελείται στην εκκλησία του Θεία Λειτουργία παρά μόνο στην εορτή του, στις 23 Απριλίου.
- Ο Αϊ-Γιώργης ο Γοργός στην Καστοριά, γιατί σπεύδει ταχέως σε βοήθεια όσων τον επικαλούνται.
- Ο Αϊ-Γιώργης Καππαδόκης, από τον τόπο καταγωγής του και πατρίδα του πατέρα του και Παλαιστίνιος, από τον τόπο καταγωγής της μητέρας του.
- Ο Αϊ-Καλλάρης, στην Κάσο και Αϊ-Καβαλάρης, επειδή είναι έφιππος.
- Ο Βάρδας, ο Γεωργιανός, ο Επιτειδιώτης, ο Καστρενός, ο Κιουρτζής, ο Κλεφτογρασιάς, ο Διασορίτης, ο Ζούρος, ο Κρασάς, ο Μεθυστής, ο Πέρσης, ο Σκυριανός, πολιούχος του νησιού, ο Φουστανελάς, πολιούχος των Ιωαννίνων, ο Φτωχός, ο Χατζής, ο Αϊ-Στρατηγός, ο Ψαροπιάστης, ο Φανερωμένος, ο Πεταλωτής.
Η γιορτή του συνδυάζεται με έθιμα χαράς και ευφορίας
Ο αγιασμός των χωραφιών, τα κλαδιά της καρυδιάς στο κατώφλι του σπιτιού είναι έθιμα της γιορτής του, στην Αρκαδία. Οι Σαρακατσάνοι, στο όνομά του, παίρνουν το μεγαλύτερο όρκο τους και την ημέρα της γιορτής του θυσιάζουν το καλύτερο μαύρο κριάρι της στάνης τους, ενώ τη Λαμπρή άσπρο. Στην Αίγινα, το μοσχομυριστό χαμομήλι είναι τ' Αϊ-Γιωργιού το λουλουδάκι. Στη Μακεδονία, ο μήνας Απρίλιος λέγεται Αγιγεωργίτης, στον Πόντο Αεργίτας.
Στο Όλβιο Ξάνθης αναβιώνει το έθιμο των πεχλιβάνηδων. Νεαροί παλαιστές (πεχλιβάνηδες), φορώντας δερμάτινο παντελόνι και αλειμμένοι με λάδι, επιδίδονται σε ένα είδος ελληνορωμαϊκής πάλης, ιδιαίτερα δημοφιλούς στην Τουρκία. Νικητής αναδεικνύεται αυτός που θα βάλει πλάτη τον αντίπαλό του ή θα του κατεβάσει το παντελόνι. Το έθιμο λέγεται ότι αναπαριστά τη μάχη του Αγίου Γεωργίου με το δράκο και ήρθε στην Ελλάδα από τους πρόσφυγες της Κωνσταντινούπολης.
Το ίδιο έθιμο αναβιώνει και στην Ανθή Σερρών. Οι ρίζες του, εδώ, βρίσκονται στα χρόνια της τουρκοκρατίας, όταν τα θαρραλέα παλικάρια του χωριού, παίρνοντας την ευλογία από τον Αϊ-Γιώργη, πάλευαν με τα πρωτοπαλίκαρα των Τούρκων και κατάφερναν επιδεικνύοντας δύναμη και θάρρος να τα νικήσουν.
Στο Νέο Σούλι Σερρών γίνεται η αναπαράσταση της νίκης του Αγίου Γεωργίου επί του δράκου από νέους του χωριού. Το δρώμενο της «Δρακοκτονίας» συγκεντρώνει πολύ κόσμο κάθε χρόνο. Ακολουθεί γλέντι με χορό, κρασί και παραδοσιακό φαγητό.
Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας γίνονται αυτοσχέδιες ιπποδρομίες προς τιμήν του Αγίου : Καλλιόπη Λήμνου, Πλατύ Μεσσηνίας, Άγιος Γεώργιος Μεσολογγίου
Η Αράχωβα Βοιωτίας τιμά τον προστάτη Άγιό της με τριήμερες εκδηλώσεις, το «Πανηγυράκι», όπως το ονομάζουν οι ντόπιοι. Περιλαμβάνει δρώμενα, παραδοσιακά αγωνίσματα, τοπικούς χορούς και παραδοσιακή μουσική. Την εικόνα του Αγίου Γεωργίου, κατά τη διάρκεια της περιφοράς της, συνοδεύουν νέοι και νέες της περιοχής με τοπικές ενδυμασίες.
Στην Ασή Γωνιά Χανίων οι κτηνοτρόφοι της περιοχής συρρέουν με τα κοπάδια τους στην εκκλησία του Αϊ-Γιώργη του Γαλατά για να πάρουν την ευλογία του. Τα ζώα, στολισμένα με τα πιο μελωδικά λέρια (κουδούνια), μαντρώνονται στην «κούρτα» έξω από την εκκλησία κι αρμέγονται ένα-ένα.
Αλλά και στην καρδιά του αραβικού κόσμου, θα επαναλειτουργήσει την 24η Απριλίου, η Ι.Μ. Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου, όπου με κάθε θρησκευτική μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα θα πραγματοποιηθούν τα θυρανοίξια του ανακαινισμένου ελληνορθόδοξου ιστορικού μοναστηριού.
Η Ιερά Μονή, σε σχήμα ροτόντας, χρονολογείται από τον 12ο αι. μ.Χ. Πρόκειται για παλιό φρούριο του ρωμαϊκού στρατού, όπου, σύμφωνα με την επικρατούσα παράδοση, έζησε φυλακισμένος ο Άγιος Γεώργιος.
Το ίδιο έθιμο αναβιώνει και στην Ανθή Σερρών. Οι ρίζες του, εδώ, βρίσκονται στα χρόνια της τουρκοκρατίας, όταν τα θαρραλέα παλικάρια του χωριού, παίρνοντας την ευλογία από τον Αϊ-Γιώργη, πάλευαν με τα πρωτοπαλίκαρα των Τούρκων και κατάφερναν επιδεικνύοντας δύναμη και θάρρος να τα νικήσουν.
Στο Νέο Σούλι Σερρών γίνεται η αναπαράσταση της νίκης του Αγίου Γεωργίου επί του δράκου από νέους του χωριού. Το δρώμενο της «Δρακοκτονίας» συγκεντρώνει πολύ κόσμο κάθε χρόνο. Ακολουθεί γλέντι με χορό, κρασί και παραδοσιακό φαγητό.
Σε πολλές περιοχές της Ελλάδας γίνονται αυτοσχέδιες ιπποδρομίες προς τιμήν του Αγίου : Καλλιόπη Λήμνου, Πλατύ Μεσσηνίας, Άγιος Γεώργιος Μεσολογγίου
Η Αράχωβα Βοιωτίας τιμά τον προστάτη Άγιό της με τριήμερες εκδηλώσεις, το «Πανηγυράκι», όπως το ονομάζουν οι ντόπιοι. Περιλαμβάνει δρώμενα, παραδοσιακά αγωνίσματα, τοπικούς χορούς και παραδοσιακή μουσική. Την εικόνα του Αγίου Γεωργίου, κατά τη διάρκεια της περιφοράς της, συνοδεύουν νέοι και νέες της περιοχής με τοπικές ενδυμασίες.
Στην Ασή Γωνιά Χανίων οι κτηνοτρόφοι της περιοχής συρρέουν με τα κοπάδια τους στην εκκλησία του Αϊ-Γιώργη του Γαλατά για να πάρουν την ευλογία του. Τα ζώα, στολισμένα με τα πιο μελωδικά λέρια (κουδούνια), μαντρώνονται στην «κούρτα» έξω από την εκκλησία κι αρμέγονται ένα-ένα.
Αλλά και στην καρδιά του αραβικού κόσμου, θα επαναλειτουργήσει την 24η Απριλίου, η Ι.Μ. Αγίου Γεωργίου Παλαιού Καΐρου, όπου με κάθε θρησκευτική μεγαλοπρέπεια και λαμπρότητα θα πραγματοποιηθούν τα θυρανοίξια του ανακαινισμένου ελληνορθόδοξου ιστορικού μοναστηριού.
Η Ιερά Μονή, σε σχήμα ροτόντας, χρονολογείται από τον 12ο αι. μ.Χ. Πρόκειται για παλιό φρούριο του ρωμαϊκού στρατού, όπου, σύμφωνα με την επικρατούσα παράδοση, έζησε φυλακισμένος ο Άγιος Γεώργιος.
Πλήθος τα γνωμικά και οι παροιμίες που αναφέρονται στον Άγιο:
-«Αϊ-Γιώργη, βοήθα μου, σείε κι εσύ τα πόδια σου», λένε στην Κρήτη.
-«Από τ' Αϊ-Γιωργιού και πέρα δώσ' του φουστανιού σου αέρα» λένε στη Μεσσηνία.
«Αϊ-Γεώρις να βοηθά σε», είναι γνωστή ευχή των Ποντίων οι οποίοι θεωρούν τον Άγιο σύμβολο της λεβεντιάς και της ανδρείας και αναφέρουν για ένα νέο και όμορφο παλληκάρι: «Ένα παλικάρι ίσια μ΄εκεί απάν', έμορφον σαν τον Αέρτς».
Το απολυτίκιο του Αγίου Γεωργίου
Ως των αιχμαλώτων ελευθερωτής
και των πτωχών υπερασπιστής,
ασθενούντων ιατρός, βασιλέων υπέρμαχος,
τροπαιοφόρε, μεγαλομάρτυς Γεώργιε,
πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ
σωθήναι τα ψυχάς ημών.
και των πτωχών υπερασπιστής,
ασθενούντων ιατρός, βασιλέων υπέρμαχος,
τροπαιοφόρε, μεγαλομάρτυς Γεώργιε,
πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ
σωθήναι τα ψυχάς ημών.
Ο έφιππος νέος πολεμιστής εδραιώθηκε σε ολόκληρη την ορθόδοξη χριστιανοσύνη ως ο ιδανικός ήρωας. Το ιδεώδες σύμβολο της ανδρείας, του αρρενωπού κάλλους και της ευσέβειας.
Ο Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος!
πηγη: ΑΠΕ - ΜΠΕ
XΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Κυριακή 19 Απριλίου 2015
Σάββατο 18 Απριλίου 2015
Μεγάλο θαύμα! “Θεέ μου πόσο μα πόσο ζωντανός είσαι;”

“Η ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ… ΣΤΟ KNOXVILLE ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΚΤΗΣ ΤΩΝ ΗΠΑ,ΚΑΗΚΕ ΤΟ ΠΡΩΙ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ..Η ΙΕΡΑ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΤΟΥΡΓΗ ΕΙΚΟΝΑ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΙΚΤΗ ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΑΛΙ-ΤΖΑΜΙ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΚΕΠΑΖΕ ΕΛΙΩΣΕ,ΤΟ ΞΥΛΟ ΚΑΙ Η ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΘΑΝ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ!!!ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΤΟ ΞΥΛΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΠΡΩΤΟ ΛΑΜΠΑΔΙΑΣΕΙ ΑΦΟΥ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΗΤΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΕΛΙΩΣΕ ΤΟ ΓΥΑΛΙ!!!”
Του χρήστη facebook Manolis Prasinos
ΔΟΞΑ ΣΟΙ Ο ΘΕΟΣ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΣ ΗΜΩΝ ΔΟΞΑ ΣΟΙ
Παρασκευή 17 Απριλίου 2015
Αυτός ο άνθρωπος έβρισε την Παναγία αλλά αυτό που έπαθε ΔΕΝ το περίμενε ΠΟΤΕ!

Η αποστομωτική απάντηση της Παναγίας…
Είναι γεγονός ότι εμείς οι Έλληνες επικαλούμαστε την Παναγία για τα πάντα, κάτι που κάνει τη σχέση μας με τη Θεομήτωρ να ταλαντεύεται στο δίπολο αγάπης-μίσους…
Η Θεοτόκος ενσαρκώνει έτσι τόσο ένα πρόσωπο λατρείας και βαθιάς κατάνυξης, την ίδια στιγμή που το όνομά της φιγουράρει σε μια από τις πλέον κοινές βρισιές που σκαρφαλώνει στα στόματα πολλών.
Και βέβαια τίποτα δεν συνοψίζει καλύτερα την αμφιθυμική σχέση μας με την Παρθένο Μαρία από το κωμικοτραγικό περιστατικό του βενζινά και τη διπλή επίκληση του ονόματός της!
Ο τύπος έχει βλέπετε τη βλάσφημη βρισιά «ψωμοτύρι», ειδικά όταν πιτσιλιέται με βενζίνη από το βυτιοφόρο, αναγκάζοντας την Παναγία να… προβεί σε μια τρανή φανέρωση της δύναμής της!
Μιλάμε για απάντηση τουλάχιστον ηχηρή….
Απολαύστε το βίντεο…
πηγη: makeleio.gr
Συγκλονιστικό βίντεο που δεν μπορεί να διαψευσθεί!Εκατοντάδες πύρινοι σταυροί εμφανίστηκαν στην τελετή του Αγίου Φωτός του 2015!

Εκατοντάδες πύρινοι σταυροί εμφανίστηκαν πάνω από τις αναμμένες λαμπάδες των πιστών στην πρόσφατη τελετή του Αγίου Φωτός του 2015. Το μοναδικό αυτό φαινόμενο αποτυπώνεται σε ένα βίντεο που τραβήχτηκε μέσω iphone από μία νεαρή νηπιαγωγό αρμενικής καταγωγής, την Hasmig Kalaydjian, η οποία είναι μόνιμη κάτοικος της Ιερουσαλήμ. Πάνω από τις αναμμένες λαμπάδες διακρίνονται πύρινοι φωτεινοί σταυροί, οι οποίοι βγαίνουν μέσα από τις φλόγες των λαμπάδων και έχουν ύψος 2-3 μέτρα. Στην ουσία κάθε πιστός που κρατάει μια αναμμένη λαμπάδα, χωρίς να το γνωρίζει, κρατάει και έναν πύρινο σταυρό Αγίου Φωτός. Είναι η πρώτη φορά που καταγράφεται ένα τόσο ξεχωριστό φαινόμενο.
Χάρης Σκαρλακίδης
πηγη: volcanotimes.com
Τετάρτη 15 Απριλίου 2015
Δευτέρα 13 Απριλίου 2015
Η επικίνδυνη ΑΓΑΠΗ ενός Τούρκου για τον… Ιησού Χριστό

Την συγκλονιστική πραγματικά είδηση ένας Τούρκος ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα στην κεντρική πλατεία της Άγκυρας, Kızılay, και από πολύ ψηλά με ένα μεγάλο πανό με το οποίο εκδήλωνε την αγάπη του στον Σταυρό, στον Ιησού Χριστό και στην Παναγία, διαμαρτυρήθηκε για την καταπίεση των χριστιανών στην Τουρκία.
Την πραγματικά πολύ εντυπωσιακή αυτή είδηση, την έκανε γνωστή η τουρκική εφημερίδα, Posta. Η τουρκική εφημερίδα στο ρεπορτάζ της ανέφερε ότι κάποιος άγνωστος ανέβηκε σε ένα γερανό ανυψωτήρα στην κεντρική πλατεία της τουρκικής πρωτεύουσας με ένα μακρύ πανό το οποίο είχε τον εσταυρωμένο Ιησού Χριστό. Το πανό αυτό, που το κρέμασε έτσι ώστε να φαίνεται στον κόσμο κάτω στην πλατεία, έγραφε τα εξής πολύ εντυπωσιακά και χαρακτηριστικά : «Είμαστε άπιστοι. Η ένοχη μας είναι η αγάπη του Ιησού. Εμείς αγαπάμε την Τουρκία, αλλά εσείς δεν μας αγαπάτε. Αυτή είναι η φωνή της δικαιοσύνης σε αυτή την χώρα ;»
Μόλις τον πήραν είδηση κάποιοι περαστικοί από κάτω και έγινε γνωστή η εμφάνιση του στην άκρη του γερανού ανυψωτήρα σε αυτό το πολύ κεντρικό σημείο της Άγκυρας, αμέσως έφτασε εκεί ισχυρή αστυνομική δύναμη, αποκλείστηκαν οι γύρω δρόμοι και κόπηκε η κυκλοφορία των οχημάτων προκαλώντας μεγάλο μποτιλιάρισμα. Πολλοί Τούρκοι έτρεχαν να δουν τι συμβαίνει και έκπληκτοι αντίκριζαν το θέαμα κάποιου άγνωστου στην άκρη του γερανού να έχει μπροστά του τον εσταυρωμένο και να ατενίζει επικίνδυνα το κενό. Ειδοποιήθηκε η πυροσβεστική υπηρεσία και αμέσως έφτασαν σκάλες της πυροσβεστικής που με μεγάλη προσπάθεια πλησίασαν τον άγνωστο ο οποίος με αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό τρόπο διαδήλωνε την μεγάλη καταπίεση της χριστιανικής του πίστης και προσπάθησαν να τον πείσουν να κατέβη κάτω. Τελικά μετά από κάποια ώρα συζήτησης, οι πυροσβέστες κατάφεραν να τον κατεβάσουν και τον παρέδωσαν στις αστυνομικές αρχές που αμέσως τον συνέλαβαν.
Μεγάλη εντύπωση όμως έκανε στους αστυνομικούς τα γραφόμενα στο πανό που πρόβαλαν με αυτόν τον πολύ εντυπωσιακό τρόπο την θρησκευτική καταπίεση των μη μουσουλμάνων που υπάρχει σήμερα στην Τουρκία από κάποιο, που προφανώς λόγω των θρησκευτικών του πεποιθήσεων έχει υποστεί τα πάνδεινα από τις αρχές στην υποτιθέμενη θρησκευτική ελευθερία της Τουρκίας. Η πρόθεση του όπως αναφέρθηκε, ήταν με την επικίνδυνη αυτή του ενέργεια να δείξει πως στην Τουρκία δεν υπάρχει δικαιοσύνη και όποιος δεν είναι μουσουλμάνους διώκεται συνεχώς σε κάθε του βήμα. Φυσικά αυτή τη είδηση δεν θα την δείτε πουθενά σε κανένα καθεστωτικό «ελληνικό» ΜΜΕ.
Και ενώ στην γειτονική ισλαμική Τουρκία κάποιοι είναι πρόθυμοι να θυσιαστούν ακόμα και να πέσουν στο κενό για την χριστιανική τους πίστη, εμείς εδώ στην Ελλάδα ζαλισμένοι από τον ευρωπαϊκό μας εκσυγχρονισμό, έχουμε ξεπουλήσει όλα τα πιστεύω μας ούτε καν για… τριάντα αργύρια. Τι άλλο να πούμε!

πηγη: pentapostagma.gr
Κυριακή 12 Απριλίου 2015
Δευτέρα 6 Απριλίου 2015
AΡΟΝ ΑΡΟΝ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΝ

Ήρθε και η Μεγάλη Εβδομάδα και κάθε μέρα της μας θυμίζει τι τράβηξε ο Ιησούς Χριστός στα χέρια όλων εκείνων που τον μισούσαν έως θανάτου. Όλοι εκείνοι, που όταν επέτρεψε ο Θεός να συλλάβουν τον Υιό Του, άδραξαν την ευκαιρία που περίμεναν καιρό κι έβγαλαν πάνω Του όλη τους την κακία κι όλη τους τη βαρβαρότητα.
Κι αναρωτιέται κανείς πως είναι δυνατόν άνθρωποι να φέρθηκαν με τέτοιο μένος, απέναντι σε κάποιον που όταν Τον είχες μπροστά σου μόνο σεβασμό και δέος μπορούσες να νιώσεις. Άνθρωποι, οι οποίοι ακόμα κι αν δεν Τον ήξεραν είχαν σίγουρα ακούσει για Αυτόν, που ζούσε ανάμεσά τους και μόνο καλό έκανε σε όλους. Άνθρωποι, που ζούσαν μια ζωή χωρίς ελπίδα, χωρίς αλήθεια, εγκλωβισμένοι στο ψέμα αυτού του κόσμου και άκουσαν από Αυτόν λόγο παρηγοριάς, λόγο αλήθειας και λόγο σωτηρίας από την ψεύτικη αυτή ζωή.
Αυτοί οι άνθρωποι Τον βασάνισαν με τον χειρότερο τρόπο.
Άραγε την ώρα που Τον χτυπούσαν και τον κορόιδευαν κανείς δεν ένιωθε τον παραμικρό οίκτο; Τον παραμικρό δισταγμό, ότι αυτό που έκαναν εκείνη την στιγμή μπορεί να ήταν λάθος;
Αυτοί οι άνθρωποι Τον βασάνισαν με τον χειρότερο τρόπο.
Άραγε την ώρα που Τον χτυπούσαν και τον κορόιδευαν κανείς δεν ένιωθε τον παραμικρό οίκτο; Τον παραμικρό δισταγμό, ότι αυτό που έκαναν εκείνη την στιγμή μπορεί να ήταν λάθος;
Στην πραγματικότητα πίσω από όλα αυτά ενορχηστρωτές κι εκτελεστές αυτού του σχεδίου ήταν ο διάβολος και οι δαίμονες που τον υπηρετούν. Αυτοί που μισούν θανάσιμα την Αλήθεια και έχουν κάνει τόσο κόπο να μας φυλακίσουν όλους μέσα σε αυτόν τον ψεύτικο κόσμο, και μέσα στα τόσα ψέμματα.
Αυτοί μισούν θανάσιμα κι οποιονδήποτε μιλήσει στους άλλους συγκρατούμενους συνανθρώπους του, για την αλήθεια και για τον τρόπο διαφυγής από το ψέμα προς τη Ζωή την Αιώνια κοντά στον Θεό.
Αυτοί μισούν θανάσιμα κι οποιονδήποτε μιλήσει στους άλλους συγκρατούμενους συνανθρώπους του, για την αλήθεια και για τον τρόπο διαφυγής από το ψέμα προς τη Ζωή την Αιώνια κοντά στον Θεό.
Με τα όπλα που διαθέτει το δαιμονικό συνεχές θόλωσε την κρίση και την σκέψη αρχικά του όχλου, ώστε μαζοποιημένος όλος ο λαός και υποκινούμενος από τους «πνευματικούς» του ταγούς κι άρχοντες, να ζητήσει την καταδίκη του Ιησού σε σταύρωση κι έπειτα ανέλαβε το έργο στη συνείδηση όλων εκείνων που θα εκτελούσαν το βασανισμό και την εκτέλεση της ποινής του Χριστού.
Κι ο Χριστός, που τα ήξερε όλα αυτά, δίκαια ζητούσε εκείνη την ώρα από τον Πατέρα Του να συγχωρέσει τους βασανιστές Του, επειδή δεν ήξεραν τι έκαναν. Και πράγματι δεν ήξεραν τι έκαναν, ούτε καταλάβαιναν τις συνέπειες των πράξεών τους. Γιατί παραδομένοι στα πάθη του βίου τους, έχοντας δώσει στον πονηρό δικαιώματα εξουσίας επάνω τους, δέχονταν όλη την κακή επιρροή των δαιμόνων μέσα τους κι εκτελούσαν κάθε βάρβαρο έργο ως πειθήνια όργανα.
Σήμερα όλοι εμείς οι Χριστιανοί μετέχουμε στο Θείο Πάθος μέσα από τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και καταδικάζουμε τις πράξεις όλων εκείνων που σταύρωσαν τον Χριστό, αλλά δεν απέχουμε και πολύ από τους βασανιστές του.
Τουλάχιστον εκείνοι δεν ήταν οπαδοί Του. Δεν είχαν βαφτιστεί, ούτε Τον πίστευαν.
Εμείς που λέμε ότι Τον αγαπάμε και πιστεύομε σε Αυτόν, πότε κάναμε αυτά που μας παρήγγειλε να κάνουμε; Πότε θυμηθήκαμε ότι στο πρόσωπο καθενός από εμάς υπάρχει Αυτός και κάθε κακό που κάνουμε το κάνουμε εναντίον Του κι όχι ενάντια στον συνάνθρωπο;
Τουλάχιστον εκείνοι δεν ήταν οπαδοί Του. Δεν είχαν βαφτιστεί, ούτε Τον πίστευαν.
Εμείς που λέμε ότι Τον αγαπάμε και πιστεύομε σε Αυτόν, πότε κάναμε αυτά που μας παρήγγειλε να κάνουμε; Πότε θυμηθήκαμε ότι στο πρόσωπο καθενός από εμάς υπάρχει Αυτός και κάθε κακό που κάνουμε το κάνουμε εναντίον Του κι όχι ενάντια στον συνάνθρωπο;
Κάθε μέρα αποτυγχάνουμε να καταλάβουμε τους συνανθρώπους μας, να τους συμπονέσουμε, πόσο μάλλον να τους βοηθήσουμε και να τους συγχωρήσουμε κιόλας.
Αδρανούμε καθημερινά στο να προσφέρουμε στήριξη κι αγάπη σε κάποιον που τη χρειάζεται.
Αδρανούμε καθημερινά στο να προσφέρουμε στήριξη κι αγάπη σε κάποιον που τη χρειάζεται.
Αφήνουμε άλλους να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς αρκεί να μη μας ξεβολέψει κάποιος, να μην ρισκάρουμε την ασφάλεια των κεκτημένων μας.
Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει κι εμείς κλείνουμε τα μάτια. Άλλωστε όλο και κάποιος θα μας σώσει στο τέλος. Το σύστημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πάντα μας τρέφει, πάντα μας δίνει παροχές, όλο «καταστροφή» έρχεται και στο τέλος όλα καλά. Στο κάτω κάτω τι μας νοιάζει. Μπροστά στον κίνδυνο να τα χάσει όλα κάποιος, τελικά δε θέλει και πολλά για να ζήσει. Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα και είμαστε εντάξει. Αρκεί να μην ξεβολευτούμε.
Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει κι εμείς κλείνουμε τα μάτια. Άλλωστε όλο και κάποιος θα μας σώσει στο τέλος. Το σύστημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πάντα μας τρέφει, πάντα μας δίνει παροχές, όλο «καταστροφή» έρχεται και στο τέλος όλα καλά. Στο κάτω κάτω τι μας νοιάζει. Μπροστά στον κίνδυνο να τα χάσει όλα κάποιος, τελικά δε θέλει και πολλά για να ζήσει. Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα και είμαστε εντάξει. Αρκεί να μην ξεβολευτούμε.
Το σύστημα όμως αυτό θέλει. Εμείς να μην ξεβολευόμαστε κι αυτό να τα κάνει όλα για εμάς. Να μην ενδιαφερόμαστε για τον συνάνθρωπο, αφού όλα τα παρέχει το σύστημα. Τι άλλο να θελήσει κάποιος; Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα κι αυτά θα τα δώσει το σύστημα. Βολευτείτε. Μην σας νοιάζει τι γίνεται γύρω σας.
Έτσι πρέπει να γίνουμε. Σαν τα οικόσιτα ζώα. Κι αυτά τι άλλο θέλουν; Φαί και στέγη. Εκεί καταντήσαμε κι εμείς. Μόνο φαί και στέγη να έχουμε κι εκεί να τελειώνουν οι ανάγκες μας. Για την ψυχή και το πνεύμα όλο και λιγότεροι μιλούν, ελάχιστοι φωνάζουν.
Έτσι πρέπει να γίνουμε. Σαν τα οικόσιτα ζώα. Κι αυτά τι άλλο θέλουν; Φαί και στέγη. Εκεί καταντήσαμε κι εμείς. Μόνο φαί και στέγη να έχουμε κι εκεί να τελειώνουν οι ανάγκες μας. Για την ψυχή και το πνεύμα όλο και λιγότεροι μιλούν, ελάχιστοι φωνάζουν.
Παραδοθείτε λοιπόν στα πάθη του σύντομου βίου σας και δώστε έτσι δικαιώματα στον αρχαίο εχθρό να σας επηρρεάζει, να σας αποπροσανατολίζει, να σβήνει το Φως από το πνεύμα σας. Να μην θυμάστε το Χριστό, να μην αγωνίζεστε.
Στο τέλος θα έρθει, όπως εισημαίνει συνεχώς το prisonplanet.gr και ο ψευτοσωτήρας παγκόσμιος ηγέτης για να μας εξασφαλίσει φαγητό και στέγη, ώστε να λυθούν τα προβληματά μας. Θα ζητήσει όμως την ψυχή μας ως αντάλλαγμα, βάζοντας το χάραγμά του στο μέτωπο και το χέρι μας.
Τότε ποιος θα σκεφτεί την ψυχή; Παραδομένοι όπως θα είμαστε στα καθημερινά μας πάθη, ποιος θα θυμάται πόσο πολύτιμη είναι η ψυχή του; Ποιος θα θυμάται ότι ο Χριστός μας είπε πως ακόμη κι αν κερδίσουμε όλο τον κόσμο, ποιο το όφελος, εάν χάσουμε την ψυχή μας;
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ Κεφ. 16
στιχ. 25: «ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ, εὑρήσει αὐτήν.»
στιχ. 26: «τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ;»
στιχ. 25: «ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ, εὑρήσει αὐτήν.»
στιχ. 26: «τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ;»
H ψυχή μας είναι πιο πολύτιμη από όλα τα πλούτη και τα αγαθά αυτού του κόσμου. Έτσι μας λέει ο Χριστός. Μόνο αν δώσουμε την ψυχή μας για τον Χριστό θα σωθούμε.
Ο αντίχριστος όμως θα ζητήσει την ψυχή μας, ως αντάλλαγμα για ένα πιάτο φαί και μια ψευδαίσθηση ασφάλειας. Τι φθηνό αλήθεια! Φθηνό κι ευτελές το αντίτιμο, όπως φθηνές και ψεύτικες θα είναι κι οι υποσχέσεις που θα δίνει στους ανθρώπους.
Ο αντίχριστος όμως θα ζητήσει την ψυχή μας, ως αντάλλαγμα για ένα πιάτο φαί και μια ψευδαίσθηση ασφάλειας. Τι φθηνό αλήθεια! Φθηνό κι ευτελές το αντίτιμο, όπως φθηνές και ψεύτικες θα είναι κι οι υποσχέσεις που θα δίνει στους ανθρώπους.
Τότε θα πρέπει να ξεχάσουμε και τον Χριστό. Άλλωστε πότε Τον θυμηθήκαμε, αφού ποτέ δεν Τον είδαμε στο πρόσωπο κάποιου συνανθρώπου μας. Αφού ποτέ δεν προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε ότι μας είπε για να σωθούμε. Αφού ποτέ δεν αγωνιστήκαμε;
Έτσι πολύ φθηνά θα κληθούμε να Τον απαρνηθούμε και άρον άρον να Τον ξανασταυρώσουμε!
Έτσι πολύ φθηνά θα κληθούμε να Τον απαρνηθούμε και άρον άρον να Τον ξανασταυρώσουμε!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015
Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ

Λένε πως σε περιόδους κρίσης οι άνθρωποι αρχίζουν να στρέφονται ο ένας προς τον άλλον για βοήθεια και υποστήριξη. Πως αρχίζουν να δημιουργούνται ομάδες ενεργών πολιτών και εθελοντών, οι οποίες ευαισθητοποιούνται και προσπαθούν να προσφέρουν βοήθεια όπου υπάρχουν ανάγκες.
Έχουμε αρκετά παραδείγματα ομάδων που δημιουργήθηκαν μέσα από συνθήκες καλών κι αγαθών κινήτρων προσφοράς. Πόσες όμως από αυτές καταφέρνουν να υπάρξουν βασιζόμενες μόνο στις αγνές προθέσεις των μελών τους;
Πόσες μπορούν να προσφέρουν χωρίς χρήματα; Πόσοι αντέχουν την ψυχολογική πίεση, τις παραπάνω ώρες εθελοντικής εργασίας, τις επιθέσεις όλων των άλλων, που από συμφέρον ή απλά από κακία εποφθαλμιούν το καλό έργο που μπορεί να προκύψει από μια τέτοια προσπάθεια και τελικά το πολεμούν ώστε να το κάνουν να πάψει να υπάρχει;
Πόσες μπορούν να προσφέρουν χωρίς χρήματα; Πόσοι αντέχουν την ψυχολογική πίεση, τις παραπάνω ώρες εθελοντικής εργασίας, τις επιθέσεις όλων των άλλων, που από συμφέρον ή απλά από κακία εποφθαλμιούν το καλό έργο που μπορεί να προκύψει από μια τέτοια προσπάθεια και τελικά το πολεμούν ώστε να το κάνουν να πάψει να υπάρχει;
Στο prisonplanet.gr πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στην ύπαρξη του προαιώνιου εχθρού του ανθρώπου, που μας μισεί συνέχεια κι αδιάλλειπτα. Στην ύπαρξη των διαβόλων και των υπηρετών του δαιμόνων, που σκοπός της ύπαρξής τους είναι να μας μισούν και να μας πολεμούν συνεχώς, ώστε στο τέλος νικημένοι εμείς οι άνθρωποι να καταλήγουμε δέσμιοι στην δική τους κόλαση και να χάνουμε τη φωτεινή πατρίδα. Στόχος τους να κερδίσουν όσες περισσότερες ψυχές μπορούν.
Πολλές φορές στο prisonplanet.gr έχουμε αναφερθεί στο σύνθημα του διαβόλου: «Αφήστε τους να οργανωθούν κι ύστερα αναλαμβάνουμε εμείς.»
Έτσι σε κάθε προσπάθεια που αρχίζει με τις καλύτερες των προθέσεων, σε κάθε ομάδα, που με ενθουσιασμό κι αγάπη θα αρχίσει να προσφέρει στον συνάνθρωπο ή στην πόλη που ζει, μετά από λίγο αναλαμβάνει τη δράση του το δαιμονικό σύστημα.
Το σύστημα αυτό του Αρχαίου εχθρού γνωρίζει πολύ καλά όλα τα αδύνατα σημεία του καθενός μας και μας χτυπά αλύπητα.
Οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα βάλουμε στο μυαλό μας, αυτοί μπορούν να μας το επιβάλλουν με πανουργία κι ακόμα παραπάνω, με τρόπους που εμείς δε φανταζόμαστε.
Έτσι σε κάθε προσπάθεια που αρχίζει με τις καλύτερες των προθέσεων, σε κάθε ομάδα, που με ενθουσιασμό κι αγάπη θα αρχίσει να προσφέρει στον συνάνθρωπο ή στην πόλη που ζει, μετά από λίγο αναλαμβάνει τη δράση του το δαιμονικό σύστημα.
Το σύστημα αυτό του Αρχαίου εχθρού γνωρίζει πολύ καλά όλα τα αδύνατα σημεία του καθενός μας και μας χτυπά αλύπητα.
Οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα βάλουμε στο μυαλό μας, αυτοί μπορούν να μας το επιβάλλουν με πανουργία κι ακόμα παραπάνω, με τρόπους που εμείς δε φανταζόμαστε.
Σύντομα οι έριδες αρχίζουν ανάμεσα στα μέλη της ομάδας. Στην αρχή ως απλές διαφωνίες και σιγά σιγά ως πλήγματα ενάντια στον εγωισμό του καθενός. Αργά και συστηματικά, διαφωνία στη διαφωνία και κουβέντα στην κουβέντα υποκύπτουν όλοι στον αόρατο πόλεμο και γίνονται εχθροί. Χωρίς να καταλαβαίνουν ότι άλλος είναι ο εχθρός. Διότι αφού δεν τον βλέπουν θεωρούν ότι δεν υπάρχει.
Όμως ξεκάθαρα ο Χριστός μας μίλησε για την ύπαρξη του εχθρού.
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΕΦ.17
14 Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων·
15 Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ.
16 καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι.
17 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν· ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! ἕως πότε ἔσομαι μεθ᾿ ὑμῶν; ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν; φέρετέ μοι αὐτὸν ὧδε.
18 καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς, καὶ ἐξῆλθεν ἀπ᾿ αὐτοῦ τὸ δαιμόνιον καὶ ἐθεραπεύθη ὁ παῖς ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης.
19 Τότε προσελθόντες οἱ μαθηταὶ τῷ ᾿Ιησοῦ κατ᾿ ἰδίαν εἶπον· διατί ἡμεῖς οὐκ ἠδυνήθημεν ἐκβαλεῖν αὐτό;
20 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν.
21 τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ.
Μας είπε πως υπάρχει ο εχθρός και μας έδωσε και τον τρόπο για να τον διώχνουμε μακριά. Με προσευχή και νηστεία. Να του ζητάμε να μας δίνει δύναμη και να μην υιοθετούμε τις ψεύτικες ανάγκες που μας πλασάρει ο ψεύτικος κόσμος γύρω μας.
Εμείς παραδομένοι στον μοντέρνο τρόπο ζωής όχι μόνο δεν ακολουθούμε τα λόγια και τις υποδείξεις του Χριστού μας, αλλά κι αυτούς τους ελάχιστους συνανθρώπους μας, που μπορεί να μας πουν δυο κουβέντες για τον αόρατο πόλεμο, που μπορεί να μας συμβουλέψουν ότι δεν πρέπει να μαλώνουμε μεταξύ μας, αλλά να αγαπιόμαστε και να αλληλοβοηθούμαστε, γιατί ο εχθρός είναι άλλος κι όχι ο συνάνθρωπος που πέφτει στην παγίδα του πονηρού κι ενεργεί άσχημα (αν τύχει τέτοιοι άνθρωποι να βρεθούν πλάι μας συνοδοιπόροι στο ταξίδι της ζωής και να μας πουν δυο λόγια για έρθουμε σε συναίσθηση του τι κάνουμε) είμαστε έτοιμοι να τους χλευάσουμε κι αν είναι δυνατόν να τους εξαφανίσουμε από το πρόσωπο της γης!
Αυτοί είμαστε δυστυχώς. Εδώ σταυρώσαμε τον ίδιο τον Θεάνθρωπο, στον συνάνθρωπο θα σταματήσουμε;
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΕΦ.17
14 Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων·
15 Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ.
16 καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι.
17 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν· ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! ἕως πότε ἔσομαι μεθ᾿ ὑμῶν; ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν; φέρετέ μοι αὐτὸν ὧδε.
18 καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς, καὶ ἐξῆλθεν ἀπ᾿ αὐτοῦ τὸ δαιμόνιον καὶ ἐθεραπεύθη ὁ παῖς ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης.
19 Τότε προσελθόντες οἱ μαθηταὶ τῷ ᾿Ιησοῦ κατ᾿ ἰδίαν εἶπον· διατί ἡμεῖς οὐκ ἠδυνήθημεν ἐκβαλεῖν αὐτό;
20 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν.
21 τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ.
Μας είπε πως υπάρχει ο εχθρός και μας έδωσε και τον τρόπο για να τον διώχνουμε μακριά. Με προσευχή και νηστεία. Να του ζητάμε να μας δίνει δύναμη και να μην υιοθετούμε τις ψεύτικες ανάγκες που μας πλασάρει ο ψεύτικος κόσμος γύρω μας.
Εμείς παραδομένοι στον μοντέρνο τρόπο ζωής όχι μόνο δεν ακολουθούμε τα λόγια και τις υποδείξεις του Χριστού μας, αλλά κι αυτούς τους ελάχιστους συνανθρώπους μας, που μπορεί να μας πουν δυο κουβέντες για τον αόρατο πόλεμο, που μπορεί να μας συμβουλέψουν ότι δεν πρέπει να μαλώνουμε μεταξύ μας, αλλά να αγαπιόμαστε και να αλληλοβοηθούμαστε, γιατί ο εχθρός είναι άλλος κι όχι ο συνάνθρωπος που πέφτει στην παγίδα του πονηρού κι ενεργεί άσχημα (αν τύχει τέτοιοι άνθρωποι να βρεθούν πλάι μας συνοδοιπόροι στο ταξίδι της ζωής και να μας πουν δυο λόγια για έρθουμε σε συναίσθηση του τι κάνουμε) είμαστε έτοιμοι να τους χλευάσουμε κι αν είναι δυνατόν να τους εξαφανίσουμε από το πρόσωπο της γης!
Αυτοί είμαστε δυστυχώς. Εδώ σταυρώσαμε τον ίδιο τον Θεάνθρωπο, στον συνάνθρωπο θα σταματήσουμε;
Όσοι όμως έχουν συναίσθηση του τι παίζεται γύρω τους, ας μην απογοητεύονται από αυτές τις επιθέσεις. Όποιος είναι στο στρατόπεδο του Χριστού κι έχει διαλέξει να Τον υπηρετεί ξέρει ότι κανείς δεν ξεφεύγει από αυτές τις επιθέσεις και μάχεται συνεχώς. Στον αόρατο πόλεμο δεν υπάρχουν άμαχοι. Όσοι στρατεύτηκαν με το Χριστό ξέρουν πως θα πονέσουν, ξέρουν όμως κι ότι αξίζει τον κόπο να πολεμά κανείς για τον Αρχηγό της Ζωής. Γιατί τότε ζει πραγματικά. Γιατί μόνο μαζί Του υπάρχει ανάπαυση και πνευματική χαρά. Μόνο μαζί Του έχουμε τη δύναμη του Θεού που μας δίνει το κουράγιο να συνεχίζουμε και να ξανασηκωνόμαστε.
Ιησούς Χριστός Νικά.
Ιησούς Χριστός Νικά.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Σάββατο 28 Μαρτίου 2015
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ

Αυτοί που έχουν εύκολα τα λόγια μέσα από τα γραφεία τους και σε περίπτωση πολέμου έχουν έτοιμο το εισητήριο για το εξωτερικό, θα πρέπει να σιωπούν και να μην ξανατολμήσουν να πάρουν στο στόμα τους τα παιδιά των ειδικών δυνάμεων.
Οι ικανότητες και η ψυχική δύναμη για την αντιμετώπιση των εχθρών, που δεν είναι φανταστικοί αλλά υπαρκτοί, δεν είναι έμφυτες, αλλά αποκτώνται με υπομονή και πείσμα τόσο από τους εκπαιδευόμενους όσο και από τους εκπαιδευτές και όποιος πολιτικός δεν το βλέπει, πρέπει να παραδώσει το αξίωμά του και τον παχυλό μισθό που του δίνει ο ελληνικός λαός.
Δείτε τα βίντεο που αποτελούν μερικά μόνο λεπτά από την κοπιώδη και γεμάτη αγωνία εκπαίδευση των παιδιών μας και πείτε μου μετά τη γνώμη σας.
Για το λόγο αυτό, καλά θα κάνουν οι άσχετοι σε σχέση με αυτό που λέγεται στρατός να σιωπούν, γιατί στο κάτω κάτω υπάλληλοί μας είναι και το μισθό τους εμείς οι πολίτες τον πληρώνουμε.
Η ύπαρξη αυτών των παιδιών είναι ο μόνος λόγος που δεν μας επιτίθενται οι γείτονες και φίλοι λαοί.
Στον πόλεμο δεν κάνεις EUROGROUP και αν δεν πάει καλά κάνεις ακόμη ένα. Στον πόλεμο ζεις ή πεθαίνεις και αν χάσεις σε τρώνε τα σκυλιά και ο εχθρός βιάζει τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου και τη μάνα σου και βάζει το λαό σου να ψοφήσει στην πείνα και δεν του κάνει απλά μείωση μισθού.
Για το λόγο αυτό
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΝΤΑ
πηγη: prisonplanet.gr
Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015
Χρόνια πολλά. Και του χρόνου στην Πόλη

Ισως ακούγεται σαν μία κοινότυπη πλέον φράση, το χρόνια πολλά, πόσο μάλλον το "ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ", αλλά όταν καθιερώθηκαν, ζούσαν οι Έλληνες σε άλλες εποχές, που τίποτε δεν ήταν αυτονόητο και τίποτε και κανένα δικαίωμα δεν εθεωρείτο δεδομένο, πόσο μάλλον θεμελιωμένο.
Τώρα που ξεκάθαρα οδηγούμεστε σε περίοδο κατά την οποία δεν θα θεωρείται τίποτε σαν δεδομένο, ούτε το σπίτι μας, ούτε το καθημερινό φαγητό και πάνω από όλα, ούτε η προσωπική μας ελευθερία, ίσως και η ευχή για χρόνια πολλά, να πάψει να ακούγεται κοινότυπη και να μας δίνει τροφή για σκέψεις.
Όσο για την Πόλη την Μεγάλη και την Αγιά Σοφιά, αποτελούν ορόσημο της επιστροφής της ανθρωπιάς στον κόσμο, αφού αν δεν πάρουμε πίσω την Πόλη για να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί η διακοπείσα το 1453 θεία λειτουργία, χαΐρι ο κόσμος δεν θα δει.
Το 1821, η ελληνική επανάσταση ξεκίνησε και η Ελλάδα άρχισε να λευτερώνεται, αλλά λεύτερη δεν είναι ακόμη, αφού ούτε δική της θέληση έχει, ούτε την πρωτεύουσά της λευτέρωσε.
Στον Χριστό ελπίζουμε και προσβλέπουμε για να συντριβούν τα σχέδια του κακού, αφού η συντριβή τους, είναι συνυφασμένη με την έκτη άνοδο των Ελλήνων.
Πολλά τα σχέδια του κακού και πολύπλοκα, αλλά μέσα σε όλους μας, μιλάνε τα λόγια του Αγίου Παϊσίου που λένε: "Όλοι οι μεγάλοι έχουν τα δικά τους σχέδια. Θέλουν δεν θέλουν όμως, προωθούν το σχέδιο του Θεού".
Και του χρόνου στην Πόλη
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης
πηγη: prisonplanet.gr
Κυριακή 22 Μαρτίου 2015
ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΡΙΝ ΣΕ ΣΦΡΑΓΙΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΚΑΙ ΓΙΝΕΙΣ ΣΜΑΡΤΦΟΝ ΚΑΙ ΕΣΥ..
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ...
Η ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΠΡΟΧΩΡΑΕΙ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ
ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ???
Σάββατο 21 Μαρτίου 2015
Γιατί η Apple θέλει να κάνει κατάληψη στον καρπό μας;

Μια κίνηση που σηματοδοτεί την πανηγυρική της είσοδο στην κατηγορία των φορετών (wearable gadgets), που εδώ και δύο χρόνια στέφεται από συνεχείς αποτυχίες, με τις συσκευές άλλων κατασκευαστών να στοιβάζονται σε συρτάρια και αγγελίες στο eBay, όπου απογοητευμένοι χρήστες τα ξεφορτώνονται όσο-όσο. Με το θα μπορούμε να κάνουμε θαυμαστά πράγματα, διατείνεται ο πρόεδρος της Apple. Θα μπορούμε να ανοίξουμε την πόρτα του γκαράζ (όσοι διαθέτουμε «έξυπνες» πόρτες γκαράζ), να μεταδώσουμε τον παλμό της καρδιάς μας σε κάποιον άλλο χρήστη εξ αποστάσεως, να καλέσουμε ταξί μέσω της Uber ή του Taxibeat και να καταδυθούμε στην τσουλήθρα του Instagram. Και, φυσικά, να διαβάσουμε ειδοποιήσεις από τα κοινωνικά δίκτυα, e-mails, SMS κ.λπ. Με άλλα λόγια, ό,τι μπορούμε να κάνουμε και με οποιοδήποτε smartphone βρίσκεται στην τσέπη μας, λίγο ως πολύ. Αυτό που απέκρυψε επιμελώς το επιτελείο της Apple ήταν ότι το Apple Watch έχει σοβαρές πιθανότητες να καταργήσει τη χρήση του iPhone για το οποίο εκατομμύρια κόσμου έσπευσε να ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ για να το αποκτήσει. Αναλυτές που είχαν ήδη μια πρώτη hands on επαφή με την καλοσχεδιασμένη συσκευή με τα πολλά πρόσωπα θεωρούν ότι το Apple Watch αποτελεί ένα ελκυστικό συνονθύλευμα εξαιρετικών ιδεών, χωρίς όμως μια κεντρική ιδέα που να δίνει στους καταναλωτές έναν καλό λόγο για τον οποίο να ξοδέψουν μερικές εκατοντάδες (ή χιλιάδες, για τη χρυσή εκδοχή του) ευρώ για να το αποκτήσουν. Αυτό το οποίο απέκρυψε επιμελώς το επιτελείο της Apple που παρουσίασε το smartwatch της εταιρείας ήταν ότι το Apple Watch έχει σοβαρές πιθανότητες να καταργήσει τη χρήση του άλλου gadget, το οποίο μετέτρεψε σε φετίχ τα τελευταία χρόνια και το έκανε αντικείμενο πόθου για εκατομμύρια κόσμου που έσπευσε να ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ για να το αποκτήσει, του iPhone. Σύμφωνα με άρθρο του «TechCrunch», οι εργαζόμενοι της Apple που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη συσκευή πριν κυκλοφορήσει δήλωσαν ότι το Apple Watch τους απέτρεπε όλο και πιο συχνά από το να χρησιμοποιούν το iPhone που είχαν στην τσέπη τους. Ο συγγραφέας του άρθρου φανταζόταν ένα σενάριο σύμφωνα με οποίο το Apple Watch βοηθάει τον κόσμο να μην απορροφάται από την οθόνη του κινητού του, όντας περισσότερο σε επαφή με ό,τι συμβαίνει γύρω του. Κι εδώ έρχεται το παράδοξο. Χρειαζόμαστε άλλη μια (ομολογουμένως ελκυστικά σχεδιασμένη) συσκευή για να μας αποσπά την προσοχή από τον «βασιλιά των gadgets» −όπως έχει μετατραπεί−, το smartphone, και δη το iPhone; Μήπως γινόμαστε όλο και πιο καλωδιωμένοι στην προσπάθειά μας να απαγκιστρωθούμε από τις συσκευές μας; Εσείς θα βάζατε το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη; Ερωτήματα που θα απαντηθούν όταν βγουν στην επιφάνεια τα πρώτα στοιχεία των πωλήσεων και, ενδεχομένως, οι πρώτες αγγελίες στο eBay.
lifo.gr
lifo.gr
To σημαντικότερο βέβαια είναι η εκπαίδευση του καταναλωτή, στο να χρησιμοποιεί μια συσκευή, ως επέκταση του σωματός του. Στο επόμενο στάδιο, όπως επανηλειμμένα έχει επισημανθεί από το prisonplanet.gr, o καταναλωτής θα είναι πρόθυμος να ενσωματώσει στο σώμα τη συσκευή, η οποία θα του επιτρέπει να εκτελεί τις εργασίες που έχει συνηθίσει και μάλιστα με ικανοποίηση, εφ' όσον δε θα χρειάζεται να αποχωρίζεται στιγμή το αγαπημένο του gadget.
Έτσι συνηθίζουμε σιγά-σιγά στην πρόοδο της τεχνολογίας, που σε λίγο θα τη φέρουμε πάνω μας, ως χάραγμα και δε θα μπορούμε να επιβιώσουμε χωρίς αυτήν, αφού όλες οι συναλλαγές μας θα γίνονται μέσω αυτής και η υπαρξή μας θα αναγνωρίζεται μόνο από αυτήν.
Έτσι συνηθίζουμε σιγά-σιγά στην πρόοδο της τεχνολογίας, που σε λίγο θα τη φέρουμε πάνω μας, ως χάραγμα και δε θα μπορούμε να επιβιώσουμε χωρίς αυτήν, αφού όλες οι συναλλαγές μας θα γίνονται μέσω αυτής και η υπαρξή μας θα αναγνωρίζεται μόνο από αυτήν.
Αποκάλυψη Ιωάννου Κεφ. 13
16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν,
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´.
16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν,
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´.
πηγη:Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr
Τρίτη 17 Μαρτίου 2015
Αἶσχος: Τοποθετοῦν πλέον τόν Τίμιο Σταυρό κάτω ἀπὸ τὶς σόλες τῶν παπουτσιῶν, ὥστε νὰ τόν πατᾶμε!

Ἡ νέα τάξη πραγμάτων προσπαθεῖ μὲ κάθε μέσο νὰ «χτυπήσει» τὸν Τίμιο Σταυρό. Εἴχαμε παρατηρήσει τὸ φαινόμενο ἐδῶ καὶ χρόνια, ὁρισμένες ἑταιρεῖες νὰ τοποθετοῦν μικροὺς σταυροὺς κάτω ἀπὸ τὶς σόλες τῶν παπουτσιῶν ὥστε οἱ πιστοὶ ποὺ θὰ τὰ φορᾶνε νὰ πατᾶνε τόν Τίμιο Σταυρό. Ὅλως τυχαίως, οἱ συγκεκριμένες ἑταιρεῖες ἦταν ἑβραϊκῆς καταγωγῆς…
Φαίνεται πὼς τὰ σατανικά τους σχέδια δὲν σταμάτησαν, καὶ μὲ τὴ συμβουλὴ τοῦ ἀρχεκάκου, τοποθετοῦν πλέον κανονικὸ σταυρὸ καὶ μὲ ἰδαιετέρως μεγάλο σχῆμα κάτω ἀπό σόλες παπουτσιῶν. Μάλιστα ὅπως σημειώνει ὁ ἀναγνώστης πού μᾶς ἔστειλε τὶς φωτογραφίες, τὰ συγκεκριμένα παπούτσια προέρχονται ἀπὸ τὴν Κίνα καὶ μᾶλλον εἶναι ἑβραϊκῶν συμφερόντων…
Στέλνουμε μήνυμα διαμαρτυρίας πρὸς κάθε κατεύθυνση, νὰ ἀποσυρθοῦν ἀμέσως ὅλα τὰ εἴδη ποὺ ἐμπαίζουν τὰ Ἱερά τῆς Πίστεώς μας καὶ προτρέπουμε ὅλους τούς πιστοὺς νὰ εἶναι προσεκτικοὶ στὰ πράγματα ποὺ ἀγοράζουν. Ἐπίσης, ὅταν παρατηροῦν κάτι ἀντίστοιχο νὰ διαμαρτύρονται οἱ ἴδιοι στὸν καταστηματάρχη γιὰ νὰ μὴ κυκλοφοροῦν στὴν ἀγορὰ τέτοια αἴσχη καὶ γιὰ νὰ μὴ γινόμαστε νεροκουβαλητὲς τῶν ἀντιχρίστων σκοτεινῶν δυνάμεων.

πηγη: logia-tou-aera.blogspot.gr
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)
