ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Σάββατο 15 Αυγούστου 2015

Γλυκιά μας Παναγιά


YPERAGIA THEOTOKOS


Για την γλυκιά Παναγία μητέρα μας, αυτή τη μεγάλη μέρα του 15Αύγουστου, ό,τι κι αν πούμε δεν αρκεί να περιγράψει το άρρητο κάλλος Της κι ό,τι υπέροχο θα μπορούσε να γραφεί για την Μεγαλόχαρη, έχει ήδη γραφτεί. Όμως ο καθένας από εμάς μπορεί να Της δώσει ένα μικρό δωράκι.
Ένα δωράκι που θα δώσει χαρά σε Αυτήν, που είναι συνεχώς ανάμεσά μας και πρεσβεύει για το καλό της ψυχής μας. Σε Αυτήν που συνεχώς παρακαλεί δακρυσμένη τον Υιό της να μακροθυμήσει για χάρη μας. Σε Αυτήν που μάχεται συνεχώς τον αρχαίο εχθρό κι απλώνει ασπίδα προστασίας πάνω μας κάθε στιγμή της ψεύτικης ζωής μας, δίνοντας μας χρόνο μετανοίας, χρόνο για να ανακαλύψουμε τη Μυστική Πύλη της Ζωής και να σωθούμε.
Πολλοί από εμάς δεν καταλαβαίνουμε τις παρεμβάσεις Της και λέμε ότι γλυτώσαμε από τύχη κι είμαστε τυχεροί. Άλλοι δεν συνειδητοποιούμε καν ότι περάσαμε κίνδυνο και πείθουμε τον εαυτό μας ότι μάλλον δεν καταλάβαμε καλά τι έγινε ή κάτι δεν αντιληφθήκαμε κι ήταν η φαντασία μας, που μας έκανε να νομίζουμε ότι κινδυνεύσαμε. Άλλοι πάλι Της ζητούν βοήθεια από συνήθεια φωνάζοντάς Την και κάποιοι βλέπουν, ότι δεν θα τους την αρνηθεί και θα τους την προσφέρει, ενώ άλλοι δεν θα καταλάβουν καν ότι τους άκουσε.
Ευλογημένοι είναι αυτοί που Τη νιώθουν δίπλα τους. Αυτοί που Της μιλάνε και ξέρουν, ότι είναι εκεί πάντα και δεν λείπει, ούτε θα λείψει ποτέ από δίπλα τους και μακάριοι αυτοί που Την βλέπουν κιόλας!
Αυτοί μας λένε, ότι το μόνο που ζητάει από εμάς είναι να ζητάμε τη βοήθειά Της. Να Την φωνάζουμε κάθε στιγμή και κάθε λεπτό. Όχι μόνο για το δικό μας καλό και το δικό μας συμφέρον, αλλά για το καλό και το συμφέρον όσων αγαπάμε και περισσότερο, όσων δεν αγαπάμε και όσων δεν μας αγαπούν. Να Την φωνάζουμε και να Της ζητάμε.
Ας Της χαρίσουμε λοιπόν, έστω μόνο για σήμερα, δυο λεπτάκια από το χρόνο μας, για να Της μιλήσουμε. Ας Της πει καθένας ότι θέλει, ότι τον ανησυχεί κι ότι έχει ανάγκη η ψυχή του. Αρκεί να Της δείξουμε ότι καταλαβαίνουμε πως είναι εδώ ανάμεσά μας περιμένοντας να Την φωνάξουμε και να Την καλέσουμε δίπλα μας παραστάτη και βοηθό στις μάχες της ζωής μας.
Άλλωστε, δεν είναι τίποτα ένα δωράκι δυο λεπτών από το χρόνο μας, σε Αυτήν που μας έδωσε δώρο το Φως του κόσμου.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Τετάρτη 15 Ιουλίου 2015

ΤΣΙΠΡΑΣ:ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΘΑ ΠΑΜΕ. ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΩΜΑΣΤΕ




Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΤAI ΠΟΤΕ ΦΙΛΟΣ, ΑΛΕΞΗΣ.
ΟΙ ΚΑΚΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.
ΣΕ ΜΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΝΕ.
ΤΡΑΒΑ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΕ ΞΕΜΠΛΕΞΕΙ Ο...ΚΟΛΗΤΟΣ ΣΟΥ.

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Προωθείται το Σχέδιο του Θεού


Ellada Shmaia Hlios


Στη ζωή συμβαίνουν πράγματα αναπάντεχα. Καταστάσεις που σε κάνουν να δεις το θάνατο κατά πρόσωπο και να έρθεις αντιμέτωπος με το ενδεχόμενο να χάσεις κάποιον που αγαπάς. Πολλοί έχουν νιώσει την απειλή της απώλειας, να κρέμεται σαν Δαμόκλειος σπάθη, σε απόσταση αναπνοής, πάνω από το κεφάλι τους.
Σε τέτοιες στιγμές ο καθένας αντιδρά διαφορετικά.
Είτε κάποιος πιστεύει, είτε όχι στη βοήθεια του Θεού, η επικείμενη απειλή της απώλειας θέτει τον άνθρωπο σε εγρήγορση. Όχι μόνο σωματική, αλλά και πνευματική. Το μυαλό αναζητά λύσεις, ζυγίζει καταστάσεις και αναλαμβάνει δράσεις, ώστε να τερματιστεί η οδυνηρή κατάσταση άγχους, την οποία αντιμετωπίζει.
Σε αυτή την κατάσταση, οι επιθέσεις που δέχεται κάποιος από το περιβάλλον του ψεύτικου κόσμου, από τον αόρατο εχθρό κι από τον ίδιο του τον εαυτό γιγαντώνονται. Θαρρείς κι όλα τα ερεθίσματα πολλαπλασιάζονται κι ορμούν με λύσσα επάνω στη λογική και το συναίσθημα κι η απειλή του φόβου ότι είσαι μόνος κι αβοήθητος, ότι τίποτα δεν εξαρτάται από σένα και τις επιλογές σου, μεγαλώνει την αίσθηση της αδυναμίας σου κι εκεί ή όλα θα σου φταίνε και θα βρίζεις θεούς και δαίμονες, παλεύοντας στα χαμένα ή θα ζητήσεις βοήθεια από τον Αρχηγό της Ζωής.
Όσοι αναγνωρίζουν τον Ιησού Χριστό και πιστεύουν στον Αρχηγό της Ζωής ξέρουν ότι κάθε ελπίδα την στηρίζουν σε Αυτόν κι ότι Αυτός θα δώσει ότι είναι καλύτερο για τον καθένα. Ξέρουν ότι σε κάθε δύσκολη στιγμή δεν εγκαταλείπει κανέναν, γιατί κι ο ίδιος πέρασε τα χειρότερα σε αυτό τον κόσμο. Δεν υπάρχει περίπτωση να αφήσει αβοήθητο όποιον του ζητήσει βοήθεια.
Έτσι και σήμερα όλοι οι Έλληνες ζούμε σε μια κατάσταση στην οποία αντιμετωπίζουμε την απειλή της απώλειας. Και δεν είναι μόνο η απώλεια των χρημάτων μας που φαντάζει απειλητική, αλλά η μεγαλύτερη απώλεια που θα κληθούμε να αντιμετωπίσουμε στο μέλλον είναι η απώλεια της ανθρωπιάς μας. Θα την αφήσουμε να χαθεί και μαζί με την ανθρωπιά μας, θα αφήσουμε και την ψυχή μας να χαθεί;
Γιατί οι καιροί που έρχονται δεν είναι καθόλου εύκολοι. Θα ακολουθήσουν χρόνια μεγάλου αγώνα, υπομονής και αγωνίας. Χρόνια απελπισίας, τα οποία θα πρέπει να μην πτοήσουν κανέναν αγωνιστή, που θα έχει μαζί του το Χριστό. Κι αυτό φαίνεται τόσο δύσκολο, όπως όλες οι μεγάλες απειλές και οι φόβοι, που μας δίνουν οι κοσμοκράτορες του αιώνος τούτου.
Αυτοί που μας μισούν θανάσιμα, αυτοί ξέρουν ποιον φόβο θα δώσουν στον καθένα μας και τι μας πονάει πιο πολύ. Αγωνίζονται συνεχώς να πετύχουν την υποταγή μας, να μας εξουδετερώσουν, ώστε το παιχνίδι να γίνεται ευκολότερο για τους ίδιους και περισσότερο αβάσταχτο για εμάς.
Αβάσταχτα και τα βάρη που έχουν κατά νου για τον καθένα από εμάς και για όλους τους Έλληνες μαζί. Μας έδωσαν το οικονομικό πρόβλημα και τώρα μας δίνουν τη λύση.
Ωστόσο, ότι και να κάνει, όσους κι αν φοβίσει, όσους κι αν καταστρέψει, η άθεη και κοσμική διοίκηση του Σατανά το Σχέδιο του Θεού θα προωθήσει. Το Σχέδιο που θα φέρει την απελευθέρωση της ανθρωπότητας από το δαιμονικό σύστημα και την αναλαμπή του Ελληνισμού στα πέρατα της οικουμένης. Τότε θα δούμε ποιος θα νικήσει στο τέλος στην Ελλάδα.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Κυριακή 21 Ιουνίου 2015

Παιδιά βρεφονηπιακών σταθμών στη Σουηδία αναγκάστηκαν να παρακολουθήσουν Gay Pride


west pride

Περίπου 120 παιδιά αναγκάστηκαν να παραβρεθούν την προηγούμενη Πέμπτη στην παρέλαση που διοργανώθηκε από το Σουηδικό ομοφυλοφιλικό λόμπι στην πόλη του Γκέτεμποργκ.

Αυτή η παρέλαση των παιδιών του παιδικού σταθμού διοργανώθηκε για δεύτερη φορά μέσα στα δύο τελευταία χρόνια, ως μέρος της σεξουαλικής εκδήλωσης West Pride. Μια εκδήλωση όπου ενήλικες που ανήκουν σε διαφορετικούς τύπους σεξουαλικών μειονοτήτων κάνουν παρέλαση, συνήθως μισόγυμνοι, στους δρόμους του Γκέτεμποργκ.

Τα παιδιά έπρεπε να πουν το σύνθημα "ποιόν επιτρέπεται να αγαπάς – όποιον θέλεις". Όταν ρωτήθηκε σχετικά με το γιατί τα παιδιά του παιδικού σταθμού έπρεπε να παρακολουθήσουν την εκδήλωση, η δασκάλα Sara Ghazi, δήλωσε:
«Μιλάμε καθημερινά για την ανθρώπινη ισότητα και ότι δεν έχει σημασία τι σεξουαλικότητα ή χρώμα του δέρματος έχει κανείς ...».

Η εκδήλωση δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα πρόγραμμα πλύσης εγκεφάλου αθώων παιδιών. Το να επιτρέπει το Σουηδικό κράτος την χειραγώγηση των παιδιών από εκφυλισμένους δεν είναι τίποτα άλλο από το να επιτρέπει το κράτος την παιδική κακοποίηση.

Παιδιά που δεν είναι αρκετά ώριμα ακόμα για να διαβάζουν ή να γράφουν αναγκάζονται να σκεφτούν ότι η απόκλιση από ό, τι είναι φυσιολογικό είναι αποδεκτή με οποιοδήποτε κόστος.Είναι η καταστροφή μιας γενιάς που προωθείται από τη Σουηδική κοινωνία.

Δυστυχώς δεν είναι ένα θέμα εάν, αλλά πότε αυτή η αηδιαστική πρακτική θα εξαπλωθεί και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Είναι στο χέρι μας το δικαίωμα να αγωνιστούμε για αυτά τα παιδιά και το δικαίωμά τους να έχουν μια παιδική ηλικία που δεν περιβάλλεται από διεστραμμένους και εκφυλίζεται.
Κανείς δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για να σώσει την αθωότητά τους. Εμείς απλά δεν μπορούμε να στεκόμαστε και να το αφήσουμε να συμβαίνει. Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να σταματήσει αυτό που γίνεται.
Ο καιρός του να μένουμε άπρακτοι λόγω του φόβου μη χάσουμε τη δουλειά μας ή από το φόβο μη χάσουμε έναν φίλο ή δύο έχει τελειώσει. Είναι τώρα που ο καθένας από εμάς πρέπει να πάρει θέση και να κάνουμε κάτι.

Όταν η αθωότητα των παιδιών είναι υπό επίθεση τότε το μέλλον των χωρών μας δέχεται επίθεση. Αυτά τα παιδιά θα είναι μια μέρα ενήλικες και ορισμένοι από αυτούς θα έχουν πολιτική εξουσία. Απλά φανταστείτε τι θα κάνει στο μέλλον ένας ηγέτης που έχει υποστεί πλύση εγκεφάλου. Να, γιατί αυτό πρέπει να σταματήσει.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Διαστημικός Big Brother!


space big bro

Μια νέα εντυπωσιακή υπηρεσία θα κάνει εκκίνηση τον Ιούλιο, όπως έκανε γνωστό η  UrtheCast, μια καναδέζικη εταιρεία.
Με τοποθέτηση καμερών στον ISS και δορυφόρων θα βιντεοσκοπούν τον πλανήτη για λογαριασμό ιδιωτών.
Στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό (ISS) έχουν ήδη τοποθετηθεί ειδικές κάμερες παρατήρησης και βιντεοσκόπησης της Γης που παρέχουν βίντεο υψηλής ευκρίνειας. Οι χρήστες της υπηρεσίας, ιδιωτικές εταιρείες ή ακόμη και μεμονωμένοι χρήστες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στο τι καταγράφουν οι κάμερες αλλά και να τις ελέγχουν!
Οι κάμερες έχουν τη δυνατότητα να ζουμάρουν σε οποιοδήποτε σημείο και να δείχνουν με μεγάλη ευκρίνεια τι υπάρχει εκεί. Θα μπορεί έτσι κάποιος να δει τι συμβαίνει στους δρόμους  ανά πάσα στιγμή.
Μεγάλες επιχειρήσεις θα μπορούν να ελέγχουν τις εγκαταστάσεις τους και δημόσιες υπηρεσίες θα μπορούν να παρακολουθούν την κίνηση στους δρόμους κι άλλες εξελίξεις. Περιβαλλοντικές οργανώσεις θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτή την υπηρεσία για να παρακολουθούν ζώα που απειλούνται με εξαφάνιση.
Ανάλογη υπηρεσία θα προσφέρει και η αμερικανική εταιρεία Skybox Imaging η οποία όμως χρησιμοποιεί δικούς της δορυφόρους που με δικές τους κάμερες  βιντεοσκοπούν τη Γη. Η Skybox Imaging σχεδιάζει να θέσει σε τροχιά 24 παρόμοιους δορυφόρους μέχρι το 2017, ώστε  να βιντεοσκοπεί οποιοδήποτε σημείο του πλανήτη αρκετές φορές ανά 24ωρο.
Οι δύο εταιρείες έχουν ανακοινώσει ότι οι κάμερές τους δεν θα μπορούν να δουν λεπτομέρειες σε απόσταση μικρότερη από ένα μέτρο στην καλύτερη περίπτωση.Κι αυτό για να μην υπάρχουν αντιδράσεις.  Οπως επισημαίνουν, στα βίντεο δεν θα διακρίνονται τόσο λεπτομερή χαρακτηριστικά ώστε να μπορούν να προκύψουν θέματα παραβίασης του ιδιωτικού απορρήτου – όπως χαρακτηριστικά προσώπων , μάρκες των αυτοκινήτων ή ακόμη και οι πινακίδες τους.
Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι δε θα μπορούν να το κάνουν. Στο prisonplanet.gr έχουμε παρουσιάσει πολλές φορές ότι μπορούν και με το παραπάνω. Οι παρακολουθήσεις αυτές μπορούν να χρησιμοποιηθούν κατά το δοκούν και σίγουρα δε θα ρωτήσουν τους πολίτες ή τις εταιρίες αν δέχονται να είναι υπό παρακολούθηση. Το δίκτυο του μεγάλου αδερφού επεκτείνεται συνεχώς. Ούτε στο κέρατο του βοδιού δε θα μπορεί κανείς να κρυφτεί κι εκεί θα τον βρίσκουν, όπως έλεγε κι ο Πατροκοσμάς.
Tομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Σάββατο 20 Ιουνίου 2015

Εφαρμογή του μοντέλου γκετοποίησης με επιδόματα και ποδήλατα


katvik ollandia



Με το πρόσχημα της λύσης στο τεράστιο πρόβλημα των εκατομμυριίων μεταναστών που εκτοπίζονται από τους πολέμους της Νέας Τάξης κατά της ανθρωπότητας έρχεται η δημιουργία των γκέτο, που θα παρέχουν ασφάλεια, επίδομα διαβίωσης και ποδήλατο για τις μετακινήσεις των μεταναστών που ζουν εκεί. Κατά γράμμα εφαρμογή της Ατζέντας 21, για την οποία εδώ στο prisonplanet.gr ενημερώνουμε συνεχώς για το τι προβλέπει η Ατζέντα 21 και ποιος ο τελικός στόχος δημιουργίας της.
Βλέπουμε λοιπόν, ότι η δημιουργία χώρων όπου θα φιλοξενούνται όλο και περισσότεροι άνθρωποι, που θα ελέγχονται απόλυτα, αλλά θα έχουν την αίσθηση ότι γλύτωσαν τα χειρότερα κι θα αισθάνονται και τυχεροί, άρχισε να εφαρμόζεται και να προτείνεται ως μοντέλο που θα βοηθήσει τις χώρες που δέχονται τα μεγαλύτερα ποσοστά εξαθλιωμένων μεταναστών και βέβαια την Ελλάδα.
Άρχισε δηλαδή η ανάπτυξη του μοντέλου «φιλοξενίας» που θα οδηγήσει στις πόλεις Masdar ή αλλιώς πλωτές πόλεις, που θα εξασφαλίζουν την απόλυτη απομόνωση και τον έλεγχο του ανθρώπινου πληθυσμού. Σήμερα στα γκέτο είναι οι μετανάστες. Αύριο στις πλωτές πόλεις θα είναι όσοι έχουν καταστραφεί οικονομικά από τη Νέα Τάξη και με το χάραγμα πάνω τους, θα μπαίνουν στα πλωτά γκέτο για να επιβιώσουν.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του Βήματος η ελληνική αποστολή επισκέφθηκε ένα ανοιχτό Κέντρο φιλοξενίας στο Κάτβικ της Ολλανδίας και μεταφέρει την κατάσταση:
"...Η εμπειρία στο Κέντρο Φιλοξενίας του Κάτβικ
«....Με ξεναγό τον μαροκινής καταγωγής Σαλαντίν, ο οποίος εργάζεται στην υποδοχή των αιτούντων άσυλο, κάναμε μια μικρή περιήγηση σε χώρους του Κέντρου και μάθαμε λεπτομέρειες για την καθημερινότητα των ενοίκων. Τριγύρω μας άνθρωποι πηγαινοέρχονται με ποδήλατα, εργάτες περιποιούνται το γκαζόν, μια μητέρα πηγαίνει βόλτα το κοριτσάκι της και τα παιδιά του σχολείου παίζουν μπάλα στο διάλειμμα. Ενα φορτηγό γεμάτο ποδήλατα για τους ενοίκους - χορηγία κάποιας εταιρείας - μόλις έφτασε και αρχίζουν να τα ξεφορτώνουν. Μια γυναίκα φορώντας την παραδοσιακή μουσουλμανική μαντίλα κάνει περίπατο μέσα στο Κέντρο.
Οσοι βρίσκονται στο Κάτβικ, είτε είναι σε εκτεταμένη διαδικασία ελέγχου είτε είναι οικογένειες με παιδιά που η αίτησή τους απορρίφθηκε, έχουν περάσει όλοι από την τυπική διαδικασία. Με το που φτάνουν στην Ολλανδία δηλώνουν το όνομά τους και συμπληρώνουν απευθείας τα χαρτιά με τα οποία ζητούν άσυλο. Μέσα σε διάστημα οκτώ ημερών, οπότε γίνεται το πρώτο screening από ειδικούς, το 75% παίρνει οριστική απάντηση. Για όσους απαιτείται περαιτέρω έρευνα (συνήθως επειδή δεν έχουν χαρτιά) υπάρχουν τα ειδικά Κέντρα Φιλοξενίας.
Την περασμένη χρονιά οι αιτούντες άσυλο στην Ολλανδία ανήλθαν σε 25.638, αριθμός διπλάσιος από αυτόν της προηγούμενης. Μάλιστα τον Απρίλιο του 2014 για διάστημα δύο εβδομάδων δεχόταν 1.000 αιτήσεις την εβδομάδα. «Οι άνθρωποι που φτάνουν στην Ολλανδία για να ζητήσουν άσυλο είναι πολύ διαφορετικοί από εκείνους που έρχονταν παλαιότερα. Πρόκειται για ανθρώπους με μόρφωση και καλή κοινωνική θέση στις χώρες τους, που έρχονται καλά πληροφορημένοι και προετοιμασμένοι» σημείωσαν οι υπεύθυνοι του Κέντρου. Οι περισσότεροι είναι από τη Συρία και την Ερυθραία. «Είναι χαρακτηριστικό» τόνισε ο Σαλαντίν «ότι μόλις φτάσουν εδώ ζητούν τον κωδικό του WiFi για να επικοινωνήσουν με τους δικούς τους πίσω στην πατρίδα ή με συγγενείς στην Ευρώπη».

Εγκαταστάσεις και επίδομα
Στο εσωτερικό του Κέντρου οι εγκαταστάσεις είναι απλές αλλά λειτουργικές. Στους διαδρόμους γίνεται αισθητή η μυρωδιά απολυμαντικού. Τα δωμάτια δεν έχουν τίποτε το πολυτελές, διαθέτουν όμως μπάνιο και τηλεόραση. Οι φιλοξενούμενοι, όπως εξηγεί ο ξεναγός μας, δεν μπορούν να κρεμάσουν μέσα στα δωμάτια σημαίες ή να αναρτήσουν συνθήματα, για να μην ξεσπούν διαμάχες ανάμεσα στις διάφορες εθνότητες. Ωστόσο σε μεγάλες θρησκευτικές γιορτές μπορούν να μαγειρέψουν - στις κουζίνες του Κέντρου - και να γιορτάσουν όλοι μαζί, αφού λάβουν άδεια από τους υπευθύνους.
Στο αίσθημα ασφάλειας συμβάλλουν το εβδομαδιαίο επίδομα ύψους 57 ευρώ/άτομο (αυξάνεται για οικογένειες) που λαμβάνουν όλοι οι διαμένοντες στο Κέντρο για τρόφιμα και ρουχισμό, καθώς και η ασφάλεια υγείας που τους παρέχεται. Στο Κάτβικ λειτουργεί και σχολείο για τα παιδιά των μεταναστών. «Συγχρόνως μας ενδιαφέρει να φροντίζουμε για τις καλές σχέσεις του Κέντρου με τη γύρω κοινωνία, τους γείτονές μας, να διασφαλίσουμε την κοινωνική συνοχή. Εξάλλου στόχος μας είναι η αφομοίωση των προσφύγων, όχι η περιθωριοποίησή τους» λένε οι υπεύθυνοι του Κέντρου."
Όλα λοιπόν συμβάλουν στην ασφάλεια τόσο των μεταναστών, όσο και των πολιτών των χωρών υποδοχής. Αφού εκτοπίσουν τους λαούς με τους πολέμους και σκοτώσουν αρκετές χιλιάδες μετά τους δίνουν ένα επίδομα ασφάλειας και μια ζωή σε ένα φραγμένο γκέτο ελέγχου. Τα γκέτο είναι ανάμεσά μας και σε λίγο θα γίνουν τρόπος ζωής για όλους μας, όπως προβλέπει η Ατζέντα 21.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Παρασκευή 12 Ιουνίου 2015

Λιακόπουλος: Η πιο πικρή δικαίωσή μου για το σχέδιο IRON MOUNTAIN. Αυτοκτόνησαν μέχρι σήμερα 10.000 άτομα λόγω μνημονίου.


dimosthenis-liakopoulos-dhmosthenhs-liakopoylos-δημοσθένης-λιακόπουλος

Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Τι να την κάνω τη δικαίωση, όταν 10.000 άνθρωποι δεν άντεξαν τις απειλές της νέας τάξης και αυτοκτόνησαν.
Σύμφωνα με συνέντευξη με τον διοικητή του νοσοκομείου Ελπίς, Θεόδωρου Γιάνναρου, που αναρτήθηκε στη διαδικτυακή έκδοση της «Κορριέρε Ντέλλα Σέρα» με τίτλο «Δέκα χιλιάδες αυτοκτονίες σε πέντε χρόνια, η τελευταία ήταν του παιδιού μου»
«Από την αρχή της κρίσης, το 2011, έχασαν την ζωή τους περίπου 10.000 άτομα, αυτοκτόνησαν. Είναι μια μεγάλη πόλη, όχι ένα χωριουδάκι. Μια μεγάλη πόλη εξαφανίσθηκε από τον χάρτη, ο γιος μου ήταν ένας από αυτούς», δηλώνει στη συνέντευξη ο διοικητής του νοσοκομείου και προσθέτει: «Δεν ξέρω με ποιον τρόπο κάποιος μπορεί να εξηγήσει αυτό που συνέβη. Πολλά άτομα προσπάθησαν να αυτοκτονήσουν, αλλά τους έσωσαν, ενώ δέκα χιλιάδες έχουν ήδη πεθάνει», προσθέτει. «Τώρα οι τράπεζες άρχισαν να παίρνουν τα σπίτια μας. Πόσους άλλους νεκρούς χρειάζονται για να καταλάβουν;» αναρωτιέται ο Θεόδωρος Γιάνναρος, αναφερόμενος στα χρέη των πολιτών, που είναι αποτέλεσμα της κρίσης, και συμπληρώνει: «Αυτή είναι μια ερώτηση στην οποία δεν είμαι σε θέση να απαντήσω. Το μόνο που ξέρω είναι ότι έχουμε όλοι την ίδια καρδιά, το ίδιο χαμόγελο, τα ίδια λυπημένα μάτια των ανθρώπων του υπόλοιπου κόσμου, αλλά είμαστε τόσο κλειστοί μέσα στην Ευρώπη». «Αν στην Γερμανία ένα σκυλί πεθάνει με άσχημο τρόπο η είδηση προβάλλεται στις τηλεοράσεις και στις εφημερίδες. Είδατε να γίνεται αναφορά σε δέκα χιλιάδες άτομα που αυτοκτόνησαν; Δεν νομίζω, διότι αυτή την στιγμή η αξία της ανθρώπινης ζωής είναι τίποτα. Μπορώ μόνο να πω ότι ντρέπομαι που είμαι Ευρωπαίος» υπογραμμίζει, τέλος, στην συγκινητική του μαρτυρία, ο διοικητής του νοσοκομείου Ελπίς.
Ακούσατε τα κανάλια να αναφερθούν στο εξωφρενικό αυτό νούμερο των 10.000 αυτοκτονιών;
Αν είχαμε πόλεμο, ένα γερό πόλεμο, πάλι τόσες απώλειες θα είχαμε και την ίδια οικονομική καταστροφή θα παθαίναμε.
Αυτό προβλέπει για ολόκληρη την υφήλιο το διαβολικό σχέδιο με τον τίτλο IRON MOUNTAIN (ΣΙΔΕΡΕΝΙΟ ΒΟΥΝΟ), που αποκάλυψα στο ομώνυμο βιβλίο που είχα γράψει πριν από αρκετά χρόνια.
Σύμφωνα με το σχέδιο αυτό, πρέπει να σταματήσουν οι πόλεμοι που διεξάγουν τα δυτικά ελεγχόμενα από τη νέα τάξη κράτη, αλλά τόσο οι απώλειες σε ανθρώπινες ζωές, όσο και σε υλικά αγαθά, πρέπει να είναι αντίστοιχες ενός σοβαρού πολέμου.
Αυτό το ζούμε από το 2010 μέχρι σήμερα που προχωρούμε ολοταχώς για το τρίτο και χειρότερο μνημόνιο.
Άνθρωποι που δεν άντεξαν την απειλή της φυλάκισης για οικονομικούς λόγους, ή άνθρωποι που δεν άντεξαν το να διαλύεται η ζωή τους και να ξεφτυλίζονται από τα χρέη, αυτοκτόνησαν εξαιτίας αυτού του πολύ οργανωμένου σχεδίου στο οποίο μας έβαλε ο Ανδρέας Παπανδρέου που εξασφάλισε τα μεγάλα χρέη από την δεκαετία του ΄80 και στο οποίο συνεχίζουμε να συμμετέχουμε και σήμερα και να δούμε που θα βγάλει.

πηγη: prisonplanet.gr


Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Βλαντιμίρ Πούτιν: «Δεν κάνω ποτέ μου λάθη επειδή ο Θεός θέλει να είμαι τέλειος»


ycf6yr6ugi


Σε μία από τις σπάνιες συνεντεύξεις του που έδωσε λίγο πριν αποχωρήσει για την επίσημη επίσκεψή του στην Ιταλία, ο Βλαντιμίρ Πούτιν ισχυρίστηκε ότι δεν κάνει ποτέ λάθη επειδή ο Θεός «έχει οικοδομήσει έτσι τη ζωή του ώστε μην έχει τίποτα για το οποίο να μετανιώνει».
Ο Ρώσος πρόεδρος συνάντησε την Τετάρτη τον πρωθυπουργό της Ιταλίας Ματέο Ρέντσι στο Μιλάνο, όπου συζήτησαν την προοπτική μείωσης των οικονομικών κυρώσεων που επέβαλε η Δύση στη Ρωσία, λόγω του ρόλου της στην ουκρανική κρίση.
Ακόμα και πριν από τη συνάντηση, ο Πούτιν έδειχνε ιδιαίτερα σίγουρος για τον εαυτό του. Μιλώντας στον αρχισυντάκτη της ιταλικής εφημερίδας Corriere della Sera, Luciano Fontana, προειδοποίησε ότι «είναι προς συμφέρον του ιταλικού λαού να διατηρήσει φιλικές σχέσεις με τη Ρωσία».
Απορρίπτοντας οποιαδήποτε κριτική σχετικά με τη στάση της χώρας του στο θέμα της Ουκρανίας, επισήμανε ότι δεν ευθύνεται η Ρωσία για την επιδείνωση των σχέσεων με τη Δύση. «Δεν επιβάλλαμε εμείς περιορισμούς σε εμπορικές και οικονομικές δραστηριότητες. Αντιθέτως, εμείς ήμασταν ο στόχος και έπρεπε να απαντήσουμε με ανάλογα, αμυντικά μέτρα», τόνισε ο Ρώσος ηγέτης.
Στην τελική ερώτηση του Fontana, εάν υπάρχει κάποια ενέργεια για την οποία μετανιώνει στη ζωή του, ένα λάθος που δεν θα ήθελε ποτέ να επαναλάβει, ο Ρώσος πρόεδρος, μετά από σκέψη λίγων δευτερολέπτων έδωσε την εξής απάντηση: «Θα είμαι ειλικρινής μαζί σας. Δεν μπορώ να θυμηθώ καμία τέτοια ενέργεια. Φαίνεται πως ο Θεός έχει οικοδομήσει με τέτοιο τρόπο τη ζωή μου ώστε να μην έχω κανένα λόγο να μετανιώνω.»

Toμέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

ΕΜΠΑΙΝΕ  ΒΛΑΔΙΜΗΡΕ
 ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΤΑ ΟΛΑ ΠΟΥΤΑΝΑ


Πέμπτη 4 Ιουνίου 2015

“ΑΔΕΡΦΕΣ” ΚΑΙ “ΤΟΙΟΥΤΟΙ” ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ! ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑ “ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ” ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΤΟ ΣΤΡΙΝΓΚΑΚΙ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΥΚΟΝΟ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΑΝΕ! ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑΝ ΟΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΗ ΜΟΣΧΑ!!!ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΞΥΛΟ ΤΗΣ… ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ! (ΦΩΤΟ + ΒΙΝΤΕΟ)


gay

Ομοφυλόφιλοι είχαν συγκεντρωθεί έξω από το δημαρχείο της Μόσχας για να διαμαρτυρηθούν για την απόφαση να μην δοθεί άδεια για τη διοργάνωση της παρέλασής τους γιατί είναι “περήφανοι”.



Στο σημείο βρέθηκαν αντιδιαδηλωτές από την ομάδα «Το θέλημα του Θεού», οι οποίοι κυριολεκτικά τους πήραν στο κυνήγι.Το αποτέλεσμα; Στο φωτορεπορτάζ και στο βίντεο που ακολουθούν!!!
gay1 gay2 gay3 gay4 gay5 gay6 gay7
πηγη: makeleio.gr

Παρασκευή 22 Μαΐου 2015

Στήνεται η πλαστική φυλακή που θα φέρει το χάραγμα


Credit-Card-Slavery


Η ένταση της προπαγάνδας υπέρ της επιβολής των πληρωμών με πιστωτικές κάρτες, ως μοναδικό μέσο της πάταξης της φοροδιαφυγής συνεχίζεται καθημερινά.
Εκτός από μοναδική λύση περιορισμού διαφυγόντων κερδών για το κράτος, η πιστωτική κάρτα προβάλλεται ως ασφαλέστερο μέσο συνδιαλλαγών απέναντι στις κλοπές των μετρητών από τυχόν ανέντιμους υπαλλήλους ή επίδοξους ληστές.
Λες και δεν μπορούν οι απατεώνες να κλέψουν ηλεκτρονικά, από τους λογαριασμούς των πελατών, που έχουν πιστωτική.
Λένε, ότι είναι πολύ πιο υγιεινό να πληρώνεις με την κάρτα από το να διασπείρεις μικρόβια πιάνοντας όλον αυτό τον όγκο των νομισμάτων και χαρτονομισμάτων. Άρα προστατεύεται και η υγεία σου, όταν χρησιμοποιείς την πιστωτική. Λες και την πιστωτική δεν θα την πιάνουμε με τα χέρια!
Βέβαια, αφού το επόμενο βήμα είναι να μπει η κάρτα μέσα στο σώμα μας, με άλλη μορφή, τότε πράγματι δε θα πιάνεις μικρόβια. Απλά θα έχεις βάλει μέσα σου οτιδήποτε βρώμικο επιλέξουν να σου εμφυτεύσουν οι κάθε λογής εταιρίες, που θα σου πλασάρουν αρχικά το καινοτόμο προϊόν.
Λένε επίσης ότι θα μπορείς να ελέγχεις καλύτερα τις οικονομικές σου συναλλαγές και δε θα ψάχνεις δεξιά κι αριστερά να βρεις αποδείξεις και λογαριασμούς.
Δεν λένε όμως, ότι μαζί με σένα θα ελέγχουν τα οικονομικά σου και οι τράπεζες και οι εφορίες και όλοι όσοι έχουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές βάσεις αυτών των δεδομένων.
Ούτε λένε, βέβαια, πως από το είδος των συναλλαγών, που κάνει ο κάθε καταναλωτής, οι έμπειροι αναλυτές μπορούν να συνθέσουν το προφίλ του κάθε ατόμου με καταπληκτική ακρίβεια, λαμβάνοντας πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειές του, τη συμπεριφορά του, την κοινωνική του ζωή, την κατάσταση της υγείας του, την οικογενειακή του κατάσταση και πλήθος άλλες πληροφορίες ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, που μπορούν να χρησιμοποιηθούν με ποικίλους τρόπους από κάθε ενδιαφερόμενο. Τρόπους, μέσω των οποίων θα μπορούσαν να ελέγξουν από την αγοραστική σου συμπεριφορά μέχρι και τους προσωπικούς σου λογαριασμούς.
Όλα αυτά και πλήθος άλλα, που συνεχώς επισημαίνονται στο prisonplanet.gr μας δείχνουν ότι η ωραιοποίηση της αντικατάστασης του φυσικού χρήματος με το πλαστικό χρήμα και η ένταση των δημοσιευμάτων που θέλουν να μας πείσουν όλους να ακολουθήσουμε, οπωσδήποτε, την δήθεν μόδα του εξωτερικού, όπου όλοι δήθεν χρησιμοποιούν μόνο κάρτες, κάθε άλλο παρά τυχαία ή αθώα μπορεί να θεωρηθεί.
Προβάλλοντας το πρόβλημα της φοροδιαφυγής οι παγκοσμιοποιητές μας δίνουν έτοιμη τη λύση που τους βολεύει. Όπως κάνουν πάντα. Και η λύση είναι πάλι η φάκα του πλαστικού χρήματος και της κάρτας πορτοφόλι. Κι όταν μπούμε όλοι μέσα σε αυτή τη φάκα, τότε θα έρθει η ώρα της επιβολής αντικατάστασης της κάρτας πορτοφόλι, από το χάραγμα του Αντιχρίστου παγκόσμιου ηγέτη, ώστε να μπορούμε να συνεχίσουμε να υπάρχουμε στο σύστημα, ως μέλη της ηλεκτρονικής κοινωνικής πραγματικότητας που θα επικρατεί.
Σε εκείνο το σημείο δε θα υπάρχει γυρισμός για κανέναν. Tότε ή θα παίρνεις το χάραγμα για να υπάρχεις στο σύστημα ή θα το αρνείσαι για να υπάρξεις κοντά στο Χριστό. Θα διαλέγεις το θάνατο ή τη Ζωή. Θα πρέπει να διαλέξεις να «πεθάνεις» πριν πεθάνεις, ώστε να μην πεθάνεις, όταν πεθάνεις.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

Τουρκία: Αρμένιοι "κρυπτο-χριστιανοί" βαφτίστηκαν στην Κωνσταντινούπολη


52145371

Δώδεκα Αρμένιοι από το Τούντζελι της Τουρκίας βαφτίστηκαν χριστιανοί σε Αρμενική εκκλησία στην Κωνσταντινούπολη, γράφει η Hurriyet Daily News επικαλούμενη είδηση της εφημερίδας Agos. Οι 12 Αρμένιοι προέρχονταν από οικογένειες που κατά το παρελθόν είναι αποκρύψει την χριστιανική και αρμενική τους κληρονομιά υπό τον φόβο της κοινωνικής προκατάληψης, σχολιάζει η εφημερίδα.
Το μυστήριο τελέστηκε στην αρμενική εκκλησία του Αγίου Στεφάνου στην Κωνσταντινούπολη, από τον ιερέα Dirtad Uyunyan ενώ χοροστάτησε ο Αναπληρωτής Πατριάρχης των Αρμενίων της Κωνσταντινούπολης, Aram Atesyan. Πριν την βάφτιση οι 12 Αρμένιοι παρακολούθησαν μαθήματα διάρκειας 6 μηνών προκειμένου να ασπαστούν τις χριστιανικές αξίες ενώ δύο ζευγάρια παντρεύτηκαν και με θρησκευτική τελετή. Στο ρεπορτάζ περιλαμβάνεται, μεταξ΄θ άλλων, δήλωση , μίας εκ των βαπτισθέντων, της Kristin, η οποία ερωτηθείσα για τα συναισθήματά της,είπε: «Νιώθω εκπληκτικά. Περίμενα πολύ καιρό για αυτή την ημέρα. Δεν χρειάζεται πια να κρύβω την ταυτότητά μου. Μπορώ ελεύθερα να δηλώσω ότι είμαι χριστιανή».
Το θέμα των κρυπτοχριστιανών στην Τουρκία είναι ένα μεγάλο ζήτημα που η Άγκυρα προσπαθεί να το κρύβει επιμελώς.Σύμφωνα με δημοσκόπηση της αμερικανικής εταιρείας ερευνών Pew - που δημοσίευσε προ μερικών μηνών η Χουριέτ- Μουσουλμάνοι είναι το 98% των Τούρκων, ενώ χριστιανοί μόνο το 0,4% (320.000).Ακόμα, η έρευνα έδειξε ότι 1,2% των Τούρκων απάντησαν ότι δεν ανήκουν σε κάποια οργανωμένη θρησκεία, ενώ το ποσοστό των Εβραίων , βουδιστών και ινδουιστών είναι κάτω από 0,1% Η εφημερίδα προσθέτει ότι η Τουρκία είναι 8η χώρα με μουσουλμανικό πληθυσμό.
Ωστόσο σύμφωνα με τον επίτιμο Αρχηγό ΓΕΣ, αντιστράτηγο ε.α. Φραγκούλη Φράγκο - που εξέδωσε το Βιβλίο ''Ποια Τουρκία; Ποιοι Τούρκοι'' - υπάρχουν εκατομμύρια Κρυπτο-χριστιανοί στην Τουρκία.
"Ο Φατίχ, Μωάμεθ o Πορθητής της Πόλης. Η μητέρα του ήταν βυζαντινή πριγκίπισσα, η ζωγραφιά του έχει ελληνικούς υπότιτλους, ενώ η σωρός του βρίσκεται στα ερείπια στην εκκλησία των 12 Αποστόλων, μαζί με τους Βυζαντινούς Αυτοκράτορες σε μια κατακόμβη 3 μέτρα κάτω, κηδεύτηκε χριστιανικά. Υπάρχουν κρυπτο-χριστιανοί στην Τουρκία. Τους συνάντησα παντού. Το Πάσχα του 2000 έκανα το λάθος και πήγα στον Άγιο Γιώργιο του Πατριαρχείου. Τρείς χιλιάδες ήμασταν. Έπρεπε να πάω στον Αη Γιώργη τον Κουδουνά, όπου ήταν 60.000...Εκατό σύλλογοι Ποντίων υπάρχουν σήμερα στην Πόλη. Μην ψάχνουμε να βρούμε που είναι οι κρυπτο-χριστιανοί..." είπε σε μια από τις ομιλίες του.
onalert
Tομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Ερώτηση 8 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για τη μεταφορά των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας





Ερώτηση για την μεταφορά του «Αγίου Φωτός» από τα Ιεροσόλυμα καθώς και την μεταφορά των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας με τιμές αρχηγού κράτους, κατέθεσαν οχτώ βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ.
«Η μεταφορά του «Αγίου Φωτός» από τα Ιεροσόλυμα κάθε χρόνο λίγο πριν από το Ορθόδοξο Πάσχα, καθώς και η πρόσφατη μεταφορά των λειψάνων της Αγίας Βαρβάρας, με τιμές αρχηγού κράτους, αφενός απαντώνται μόνο σε θεοκρατικά κράτη και αφετέρου μπορούν να λογιστούν ως περιττές δαπάνες που δεν αρμόζουν στις δύσκολες οικονομικές περιστάσεις στις οποίες βρίσκεται η χώρα», υπογραμμίζουν.
Προσθέτουν ότι «πέρα από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις του καθενός, η αεροπορική μεταφορά του «Αγίου Φωτός» και η μεταφορά του ιερού σκηνώματος της Αγίας Βαρβάρας με έξοδα του Ελληνικού κράτους δεν συνιστούν ούτε θρησκευτική υποχρέωση, ούτε καν μια μακραίωνη παράδοση».
«Πέρα από το δυσανάλογα και πιθανόν ανάρμοστο στις περιστάσεις που ζει η χώρα μας κόστος, ας αναλογιστούμε επίσης ότι κανένα από τα κράτη με μεγάλο ποσοστό ορθόδοξων πιστών δεν ναυλώνουν αεροσκάφος για τη μεταφορά του «Αγίου Φωτός» ούτε το υποδέχονται ως αρχηγό κράτους.
Πρόκειται επομένως για μια όψιμη και αποκλειστικά ελληνική και προκλητικά δαπανηρή ιδιοτυπία που δύσκολα απαντάται ακόμη και σε θεοκρατικά κράτη», τονίζουν οι Μάκης Μπαλαούρας, Φωτεινή Βάκη, Ιωάννα Γαϊτάνη, Αννέτα Καββαδία, Φρόσω Καρασαρλίδου, Αγλαΐα Κυρίτση, Στέφανος Σαμοϊλης και Μερόπη Τζούφη.
Οι βουλευτές ρωτούν του Υπουργούς Άμυνας, Εξωτερικών και Παιδείας:
    πόσο κόστισε την τελευταία χρονιά συνολικά (κόστος πτήσης, κόστος διαμονής, κόστος αγημάτων και άλλων τελετών και εκδηλώσεων, κόστος ειδικών πτήσεων για τη διανομή στις Μητροπόλεις της χώρας)  η μεταφορά του «Αγίου Φωτός» για  τον Κρατικό Προϋπολογισμό;
    πόσο κόστισε η μεταφορά του ιερού σκηνώματος της Αγίας Βαρβάρας για τον Κρατικό Προϋπολογισμό;
    αν βρίσκεται στις προθέσεις της Κυβέρνησης η κατάργηση αυτών των οπισθοδρομικών «εθίμων» του κράτους, καθώς και των δαπανών για την εκτέλεση τους από τις υποχρεώσεις του Ελληνικού Κράτους;
πηγη:defencenet.gr
ΟΥΣΤ ΑΠΟ ΔΩ ΟΡΕ ΚΟΠΡΟΣΚΥΛΑ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ???
ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ???
ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ???
ΓΙΑ ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΑΣ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ, ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ???
ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ 
ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ 
ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΑ

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ


stavroudaki


Τώρα τελευταία όλο και πιο έντονα με αφορμή διαφόρα θρησκευτικά γεγονότα στη χώρα μας, όπως για παράδειγμα, η M. Eβδομάδα, η μεταφορά του Αγίου Φωτός, διάφορα προσκυνήματα Αγίων της Ορθοδοξίας και πρόσφατα η μεταφορά των λειψάνων της Αγ. Βαρβάρας, βρίσκουν ευκαιρία διάφοροι επώνυμοι και ανώνυμοι να εκδηλώνουν την απέχθειά τους για την «θρησκοληψία» και τον «φανατισμό» των Χριστιανών.
Όλοι αυτοί, αφού αναλύσουν με πάθος όλο το «οπισθοδρομικό» και απαράδεκτο για αυτούς «φαινόμενο», από πλευρά κοινωνική, πολιτική, ακόμα κι οικονομική, στο τέλος με μένος στρέφονται κατά του ίδιου του Χριστού κι αν δεν το πράττουν με εμφανή τρόπο, αφήνουν με υπαινιγμούς να φανεί το πόσο ξεπερασμένο είναι να πιστεύεις σε κάτι τόσο παλιό κι ανύπαρκτο, ενώ ο κόσμος έχει προχωρήσει προς την πρόοδο και την επιστήμη. Μάλιστα καταλήγουν, πως αυτή είναι η αιτία που δεν πρόκειται ποτέ να προκόψουμε ως κράτος κι οδεύουμε προς την καταστροφή!

Όλοι αυτοί βέβαια ξεχνούν, πως το γεγονός ότι υπάρχει αυτό το κράτος που λέγεται Ελλάδα και μπορούν σήμερα να κάθονται στις χλιδάτες καρέκλες και να μιλάνε λέγοντας ότι θέλουν, οφείλεται σε κάποιους Έλληνες, που αγωνίστηκαν με πίστη στο Χριστό μέσα στην καρδιά τους και τη δύναμη που τους έδωσε Αυτός, για να μπορέσουν περνώντας δια πυρός και σιδήρου, να αναστήσουν ένα Έθνος που όλοι το θεωρούσαν νεκρό.
Όμως όλα αυτά είναι ξεπερασμένα και ξεχασμένα και τώρα μπορούν να λένε ότι θέλουν, με την ανοχή όλων των υπολοίπων, που είτε δε νοιάζονται, είτε δε μιλούν.
Άραγε τι είναι χειρότερο; Το να μη σε νοιάζει ή το να μη μιλάς;
Δυστυχώς και στις δυο περιπτώσεις η ευθύνη που μας βαρύνει όλους ως Έλληνες είναι πολύ μεγάλη. Διότι, ενώ για πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα οδεύουμε σε καταστροφική πορεία, δε θέλουμε να βλέπουμε την πραγματικότητα κι από την άλλη, κανένας από εμάς δεν μιλάει, γιατί ποιος έχει όρεξη να μαλώνει και να ασχολείται με οτιδήποτε, πόσο μάλλον με τον Χριστό, που δεν είναι δα και κανένα σοβαρό ζήτημα για να έρθει κάποιος σε αντιπαράθεση με οποιονδήποτε!
Τώρα είναι όμως η στιγμή που δεν πρέπει να σιωπά αυτός που ξέρει, ότι το παιχνίδι είναι στημένο γύρω του. Και μάλιστα σε μια εποχή που το παιχνίδι της εξαπάτησης και της διαστρέβλωσης της αλήθειας έχει κορυφωθεί. Σε όλα τα επίπεδα, αρχίζοντας από την ιστορική πραγματικότητα και προχωρώντας στην Αλήθεια του Χριστού, οι κοσμοκράτορες του αιώνος τούτου δεν αφήνουν τίποτα, χωρίς να του επιτίθενται, για να το στρεβλώσουν και να το αλλάξουν, από άσπρο σε μαύρο κι από μέρα σε νύχτα.
Κι αυτό το παιχνίδι της διαστρέβλωσης το ξέρουν πολύ καλά κι οποιαδήποτε φωνή αντισταθεί και μιλήσει για το Χριστό και πει την Αλήθεια, αν δεν μπορούν να την αντικρούσουν, προσπαθούν να την χλευάσουν. Φτάνει να μην ακούγεται ότι την ελπίδα μας την έχουμε στον Χριστό και μόνο Αυτός μπορεί να μας βοηθήσει, όπως το κάνει πάντοτε και για τον καθένα προσωπικά, αλλά και για την πατρίδα μας. Να Τον ξεχάσουμε και να μη μιλάμε για Αυτόν.

Ο Χριστός όμως μας το είπε πως:
Λουκ. 21,17 «καὶ ἔσεσθε μισούμενοι ὑπὸ πάντων διὰ τὸ ὄνομά μου·»
Λουκ. 21,19 «ἐν τῇ ὑπομονῇ ὑμῶν κτήσασθε τὰς ψυχὰς ὑμῶν.»
Ιωάν. 8,12 «ἐγώ εἰμι τὸ φῶς τοῦ κόσμου· ὁ ἀκολουθῶν ἐμοὶ οὐ μὴ περιπατήσῃ ἐν τῇ σκοτίᾳ, ἀλλ᾿ ἕξει τὸ φῶς τῆς ζωῆς.»
Ευτυχισμένοι λοιπόν όσοι χλευάζονται επειδή μιλούν για το Χριστό. Με την παρρησία και την υπομονή τους σώζουν την ψυχή τους. Αυτοί, που σε πείσμα της ξέφρενης διαγραφής της μνήμης και της πίστης στο Χριστό, από το δαιμονικό κατεστημένο, επιμένουν να Τον αγαπούν και να Τον ομολογούν, αυτοί δε θα γνωρίσουν καταστροφή και θάνατο, αλλά θα έχουν το Φως της Ζωής.
Η Ελλάδα είχε πάντα μέσα της το Φως το Αληθινό. Κι αυτό δεν είναι το φως του πολιτισμού, που μας λένε συνεχώς, αλλά το Φως του Αληθινού Τριαδικού Θεού. Με τη λάμψη αυτού του Φωτός διέπρεψε σε όλες τις επιστήμες και τις τέχνες του ψεύτικου αυτού κόσμου. Αυτό το Αληθινό Φως την κάνει να υπάρχει ακόμα και σήμερα, ένα Φως που δε σβήνει, ούτε ξεχνιέται στην Ελλάδα. Αυτοί που δεν ξεχνούν Τον Αληθινό Θεό είναι αυτοί που θα σωθούν.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr