ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Σάββατο 12 Μαρτίου 2016

Μην δεχθείτε την πανθρησκεία - Κραυγή απόγνωσης προς την Εκκλησία της Ελλάδος


prison20747 panthriskeia

Η πανθρησκεία της Νέας Τάξης, η οποία επιδιώκει να αντικαταστήσει τα απανταχού δόγματα με την λατρεία ενός θεού τιμωρού που εκφράζεται στο πρόσωπο του παγκόσμιου ηγέτη Αντίχριστου, ο οποίος σύντομα επιθυμεί να κάνει την παρουσία του, προσπαθεί να εισχωρήσει στους κόλπους και της Ορθοδοξίας.
Ιερείς και μέλη της Εκκλησίας κρούουν τον κώδων του κινδύνου εν όψει της μεγάλης Συνόδου της Ορθόδοξης Εκκλησίας, η οποία προβλέπεται να λάβει χώρα την Πεντηκοστή στα Χανιά της Κρήτης.
Καλεί τους Αρχιερείς της Εκκλησίας της Ελλάδας να μην δεχθούν τον Οικουμενισμό της Νέας Τάξης, τουτέστιν την Πανθρησκεία του Αντίχριστου.
Διαβάστε αναλυτικά την επιστολή:

ΑΙ­ΤΗ­ΜΑ
Με­λῶν τοῦ πλη­ρώ­μα­τος τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας
πρός τούς Ἀρ­χι­ε­ρεῖς τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος
Μάρ­τιος 2016


Ἡ Ἁ­γί­α καί Με­γά­λη Σύ­νο­δος τῆς Ὀρ­θο­δό­ξου Ἐκ­κλη­σί­ας, πού προ­βλέ­πε­ται νά συ­νέλ­θει στά Χα­νιά τῆς Κρή­της, τήν Πεν­τη­κο­στή τοῦ 2016, προ­ε­τοι­μά­ζε­ται ἐ­δῶ καί ἕ­ναν αἰ­ώ­να περίπου ἀ­πό τούς οἰ­κου­με­νι­στι­κούς κύ­κλους τοῦ Οἰ­κου­με­νι­κοῦ Πα­τρι­αρ­χεί­ου.
Ἀ­πό τήν ἔ­ναρ­ξη ἀ­κό­μη τῆς προ­πα­ρα­σκευ­ῆς της, ἐκ­δη­λώ­θη­κε ὁ ἀν­τορ­θό­δο­ξος, ἀν­τι­συ­νο­δι­κός καί ἀν­τι­κα­νο­νι­κός χα­ρα­κτή­ρας της. Ἡ Σύ­νο­δος αὐ­τή πα­ρα­βιά­ζει ἐμ­φα­νῶς τίς θε­με­λι­ώ­δεις προ­ϋ­πο­θέ­σεις πού πρέ­πει νά πλη­ροῦν οἱ Οἰ­κου­με­νι­κές Σύ­νο­δοι, ὅ­πως ὁ­ρί­ζον­ται στό «Πη­δά­λιο» ἀ­πό τόν Ἅ­γιο Νι­κό­δη­μο τόν Ἁ­γι­ο­ρεί­τη, δη­λα­δή «τό νά ᾖ­ναι πάν­τα τά ἐ­κτι­θέ­με­να πα­ρ' αὐ­τῶν δόγ­μα­τα καί οἱ Κα­νό­νες, ὀρ­θό­δο­ξα εὐ­σε­βῆ καί σύμ­φω­να ταῖς θεί­αις Γρα­φαῖς, ἤ ταῖς προ­λα­βού­σαις Οἰ­κου­με­νι­καῖς συ­νό­δοις».
Συγ­κε­κρι­μέ­να
-Ἡ μέλ­λου­σα νά συ­νέλ­θει Ἁ­γί­α καί Με­γά­λη Σύ­νο­δος,
-Δέν προ­βλέ­πει, ὡς ὀ­φεί­λει, τήν ἀ­να­γνώ­ρι­ση τῶν προ­η­γου­μέ­νων Οἰ­κου­με­νι­κῶν Συ­νό­δων
-Προ­δι­κά­ζει, αὐ­θαι­ρέ­τως, τό ἀ­λά­θη­το τῶν ἀ­πο­φά­σε­ών της
-Δέν κα­τα­δι­κά­ζει τίς συμ­προ­σευ­χές μέ αἱ­ρε­τι­κούς
-Ἐ­παι­νεῖ τούς ἀ­πο­τυ­χη­μέ­νους οἰ­κου­με­νι­στι­κούς δι­α­λό­γους
-Ἔ­χει ἔλ­λειμ­μα συ­νο­δι­κό­τη­τας. Δέν ἐκ­προ­σω­ποῦν­ται δη­λα­δή σ' αὐ­τήν ὅ­λοι οἱ Ἐ­πί­σκο­ποι
-Ἔ­χει σο­βα­ρό ἔλ­λειμ­μα Ὀρ­θό­δο­ξης αὐ­το­συ­νει­δη­σί­ας
-Εἰ­σά­γον­ται θέ­μα­τα πρός ψή­φι­ση, στά ὁ­ποῖ­α ὑ­πάρ­χουν μή Ὀρ­θό­δο­ξες ἀν­τι­λή­ψεις σέ δογ­μα­τι­κά ζη­τή­μα­τα (ἑ­νό­τη­τα καί κα­θο­λι­κό­τη­τα τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας)
-Τά θέ­μα­τα αὐ­τά, δυ­στυ­χῶς, ὑ­πε­γρά­φη­σαν καί ἀ­πό τούς ἀρ­χι­ε­ρεῖς-ἀντιπρο­σώ­πους τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας μας, χω­ρίς ἀ­νά­λο­γη προ­η­γού­με­νη ἐξουσιοδότηση καί ἐ­νη­μέ­ρω­ση τῆς Ἱ­ε­ραρ­χί­ας
-Ἔ­χει σο­βα­ρό ἔλ­λειμ­μα πλη­ρο­φό­ρη­σης τοῦ πλη­ρώ­μα­τος τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας (κλη­ρι­κῶν-μο­να­χῶν-λα­ϊ­κῶν)
-Ἐ­πι­χει­ρεῖ θε­σμι­κή νο­μι­μο­ποί­η­ση τοῦ πα­ναι­ρε­τι­κοῦ καί πνευ­μα­τι­κῶς δυ­σώ­δους Οἰ­κου­με­νι­σμοῦ, μέ μιά ἀ­πό­φα­ση Πα­νορ­θο­δό­ξου Συ­νό­δου.
Τοῦ­το ση­μαί­νει
-Ἀ­να­τρο­πή τῆς Ὀρ­θό­δο­ξης Ἐκ­κλη­σι­ο­λο­γί­ας, μέ τήν πα­ρο­χή ἐκ­κλη­σι­α­στι­κό­τη­τας στούς Ρω­μαι­ο­κα­θο­λι­κούς καί Προ­τε­στάν­τες καί ἀ­πο­δο­χή τῶν μυ­στη­ρί­ων τους
-νο­μι­μο­ποί­η­ση τῶν αἱ­ρέ­σε­ων
-θε­σμι­κή ἀ­πο­δο­χή τῶν ἀν­τορ­θο­δό­ξων Κει­μέ­νων τοῦ ΠΣΕ (Παγ­κο­σμί­ου Συμ­βου­λί­ου Ἐκ­κλη­σι­ῶν, βλ.P­o­r­to A­l­e­g­re, B­u­s­an) καί ἐμ­μέ­σως τοῦ αἱ­ρε­τι­κοῦ Κει­μέ­νου τοῦ B­a­l­a­m­a­nd
-ἀ­πο­δο­χή τῶν κα­κο­δό­ξων θε­ω­ρι­ῶν τῆς λε­γο­μέ­νης «Βα­πτι­σμα­τι­κῆς Θε­ο­λο­γί­ας» καί τῆς Προ­τε­σταν­τι­κῆς «Θε­ω­ρί­ας τῶν Κλά­δων»
- τήν υἱ­ο­θέ­τη­ση τοῦ Οἰ­κου­με­νι­σμοῦ, ὡς ἐ­πι­σή­μου πρα­κτι­κῆς τῆς Ὀρ­θο­δό­ξου Ἐκ­κλη­σί­ας
Γι' αὐ­τό
-Προ­σευ­χό­μα­στε, ἐμ­πό­νως, ἀλ­λά καί ζη­τοῦ­με ἀ­πό Σᾶς, Ἅ­γιοι Ἀρ­χι­ε­ρεῖς τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας τῆς Ἑλ­λά­δος, νά πα­ρα­μεί­νε­τε στα­θε­ροί στήν ἕ­ως τώ­ρα πί­στη τῆς Ἁ­γί­ας μας Ἐκ­κλη­σί­ας, τήν πί­στη δη­λα­δή τῶν ἁ­γί­ων Προ­φη­τῶν, Ἀ­πο­στό­λων καί Πα­τέ­ρων τῆς Ἐκ­κλη­σί­ας, δι­α­χρο­νι­κῶς, καί ἰ­δι­αί­τε­ρα στίς ἀ­πο­φά­σεις τῶν Οἰ­κου­με­νι­κῶν Συ­νό­δων.
-Σᾶς πα­ρα­κα­λοῦ­με, θερ­μῶς, νά κα­τα­ψη­φί­σε­τε ἀ­πε­ρί­φρα­στα τόν Οἰ­κου­με­νι­σμό, στό σύ­νο­λό του καί νά ἀν­τι­τα­χθεῖ­τε μέ δογ­μα­τι­κή ἀ­κρί­βεια σέ κά­θε ἀν­τορ­θό­δο­ξη Εἰ­σή­γη­ση, στά θέ­μα­τα τῆς Ἁ­γί­ας καί Με­γά­λης Συ­νό­δου.
-Νά μήν προ­βεῖ­τε, κα­τά τήν ἀ­πα­γο­ρευ­τι­κή ἐν­το­λή τοῦ Κυ­ρί­ου: «οὐ­δείς δέ ἐ­πι­βάλ­λει ἐ­πί­βλη­μα ῥά­κους ἀ­γνά­φου ἐ­πί ἱ­μα­τί­ῳ πα­λαι­ῷ» (Ματθ. 9, 16), σέ ἐμ­βα­λω­μα­τι­κή δι­όρ­θω­ση τῶν οἰ­κου­με­νι­στι­κῶν Κει­μέ­νων, ἀλ­λά στήν συ­νο­λι­κή ἀ­πόρ­ρι­ψή τους.
-Τά δόγ­μα­τα τῆς Ὀρ­θο­δό­ξου Πί­στε­ώς μας τά ἀ­πο­δε­χό­μα­στε, δέν τά δι­α­πραγ­μα­τευ­ό­μα­στε.

Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Εκατομμύρια ψευδοπρόσφυγες μουσουλμάνοι εισέβαλαν στην Ευρώπη. Μαριονέτες η Μέρκελ και οι πολιτικοί ηγέτες, απλά υπάκουσαν στα αφεντικά τους - VIDEO


ghfjhju


Του Λιακόπουλου Δημοσθένη

Θυμάμαι που πριν από ούτε ένα χρόνο, όλοι σχεδόν φώναζαν και διαμαρτυρότανε κατά του κακού Σόϊμπλε και της κακιάς Μέρκελ που καθόριζαν δήθεν τις τύχες της Ευρώπης και ήθελαν την υποβάθμιση του βιοτικού επιπέδου της Ελλάδος, ενώ ταυτόχρονα περίμεναν ότι θα τους νικήσεις ο καλός Τσίπρας.
Μάταια έλεγα ότι ούτε η Μέρκελ, ούτε κανένας Τσίπρας δεν κάνουνε κουμάντο και όλα γίνονται με εντολές μιας εξουσίας απόλυτα ανώτερης από αυτούς.
Μιας εξουσίας παγκόσμιας, την οποία την ασκούν οι Ιλλουμινάτι για λογαριασμό των δαιμόνων.
Δυστυχώς αγαπητέ αναγνώστη και αγαπητή αναγνώστρια, η ύπαρξη και η ενεργή δράση των δαιμόνων, άσχετα με τα θρησκευτικά πιστεύω του καθενός, δεν είναι αποδεκτή από το ανθρώπινο γένος.
Βαθιά μέσα του, κανείς δεν πιστεύει σε αυτά τα φευγάτα πράγματα.
Έτσι, οι δαίμονες, αλλά και τα αρχαία τσιράκια τους, οι λεγόμενοι αρχαίοι θεοί (Νεφελίμ), κάνουν τη δουλειά τους άνετα χωρίς κανείς να ασχολείται μαζί τους.
Όλοι πιστεύουν ότι κυβερνάει ο Ομπάμα και η Μέρκελ, άντε και κανένας Ρότσιλντ, Σόρος και Ροκφέλερ από το παρασκήνιο.
Πριν αλέκτωρ λαλήσει και πριν κλείσει ένας χρόνος, η Μέρκελ, που υποτίθεται κυβερνούσε την Ευρώπη, αλλά και οι υπόλοιποι πολιτικοί ψευδοηγέτες μαριονέτες, πήραν εντολή από τα αφεντικά τους τους Ιλλουμινάτι, που ασκούν στις μέρες μας την εξουσία για λογαριασμό των δαιμόνων του Σατανά (που υποτίθεται ότι δεν υπάρχει), να ανοίξουν τα σύνορά τους και να μπούνε στην Ευρώπη εκατομμύρια επί εκατομμυρίων μουσουλμάνοι στρατεύσιμης ηλικίας, που δηλώνουν δήθεν πρόσφυγες. Ανάμεσά τους και μία μειονότητα γυναικοπαίδων, όσο για να τα δείχνουν οι κάμερες των καναλιών που λειτουργούν στην υπηρεσία της παγκόσμιας εξουσίας.
Με την ένεση αυτή των μουσουλμανικών ορδών, που ήδη άρχισαν τις λεηλασίες, τους βιασμούς και τις ληστείες, ο ανήμπορος να αντιδράσει πληθυσμός της Ευρώπης και βέβαια της Ελλάδος, θα βρεθεί, γιατί δεν βρέθηκε ακόμη, σε μία κατάσταση αβάστακτου τρόμου και αβάστακτης φτώχειας και ανέχειας, καθώς παντού οι λεγόμενοι αντιρατσιστικοί νόμοι, ετοίμασαν το έδαφος για να μην μπορεί κανείς να αντιδράσει.
Η λύση, στο πρόβλημα που έδωσαν, θα είναι και πάλι δική τους.
Η ανεκτικότητα που θα απαιτηθεί από Χριστιανούς και μουσουλμάνους, θα οδηγήσει στην συμφωνία των μαριονετών που χρησιμοποιούνται σαν θρησκευτικοί ηγέτες και που θα σερβίρουν την λεγόμενη πανθρησκεία.
Η φτώχεια και κυρίως η ανασφάλεια και οι λεηλασίες, οι φόνοι και οι βιασμοί θα οδηγήσουν στην παγκόσμια λύση του ενός ηγέτη, ενός παγκόσμιου ηγεμόνα που θα έχει υπερεξουσίες.
Αυτός θα είναι ο παγκόσμιος δικτάτορας, ο λεγόμενος Αντίχριστος, αφού θα φανερώσει σταδιακά τις υπερφυσικές του ικανότητες και θα έρθει σαν ο Μεσσίας που περιμένουν όλοι πλην των αληθινών Χριστιανών που ξέρουν ότι ο Χριστός δεν θα ξαναέρθει στον κόσμο, παρά μόνο για να μας κρίνει (έτσι λέει με σαφήνεια το ευαγγέλιο και το έχω γράψει και στα βιβλία μου και το έχω πει στις εκπομπές μου, LIAKO CHAT RADIO).
Αν λοιπόν η Μέρκελ είχε πραγματική εξουσία διοίκησης, πως επέτρεψε να μπουν οι μουσουλμάνοι στην Ευρώπη; Δεν είδε την επερχόμενη καταστροφή;
Απλά είναι μία μαριονέτα όπως έχω κατ΄ επανάληψη πει και γράψει. Αφού λοιπόν είναι μαριονέτες οι πολιτικοί, αποδεικνύεται η ύπαρξη της κρυμμένης εξουσίας, την οποία ύπαρξη ο πολύς ο κόσμος την φοβάται και γιαυτό αρνείται να την δεχτεί.
Αποδεικνύεται μάλιστα, ότι αυτά που έγραψα στο βιβλίο μου ΤΖΙΧΑΝΤ, της σειράς γιατι και πως ζουν ανάμεσά μας, ήταν ολόσωστα.
Για το ότι δηλαδή, το Ισλάμ, δημιουργήθηκε από την Λευκή Αδελφότητα του Σατανά, σαν μία θρησκεία μίσους που θα χρησιμοποιηθεί σαν μία ιδεολογική πλατφόρμα που την κατάλληλη στιγμή θα γίνει η βάση επικράτησης πλήρους χάους και απελπισίας, ώστε να έρθει σαν σωτήρας ο Αντίχριστος (ο Σατανάς ενσαρκωμένος).
Η "σωτηρία" που θα προσφέρει ο Αντίχριστος στα δισεκατομμύρια των ανθρώπων σε όλο τον πλανήτη θα περιλαμβάνει ασφάλεια από τις συμμορίες των "ψευδοπροσφύγων", νερό, τροφή και κατάλυμα.
Ξεχάστε τα σπίτια και τις δήθεν ιδιοκτησίες σας. Ούτως ή άλλως δεν έχετε τίποτε δικό σας, όλα προσωρινά τα διαχειριζόμαστε όλοι για όσο υπάρχουμε στον ψεύτικο αυτό κόσμο.
Ο ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΑΣ, θα τα κάνει όλα κοινόχρηστα μέσα σε κοινόβια επιβάλλοντας το άλλο του ιδεολογικό εφεύρημα τον κομμουνισμό.
Για να τα έχει κανείς όλα αυτά και να μην είναι έρμαιο των συμμοριών, θα πρέπει να γίνει ένας νόμιμος πολίτης του παγκόσμιου πλέον κράτους, παίρνοντας στο χέρι το δεξί ή στο μέτωπο το χάραγμα που λέει η Αποκάλυψη του Ιωάννου, ή τη σφραγίδα την επίσημη, που λέγανε οι Σίβυλλες.
Η Ευρώπη λοιπόν ολόκληρη, αλλά και η Αμερική, όλος ο πρώην έστω και στα χαρτιά χριστιανικός κόσμος καταρρέει και όπως λένε οι ραβίνοι των Εβραίων, αυτό είναι πολύ καλό νέο γιατί αυτό σημαίνει ότι έρχεται ο Μεσσίας τους δηλαδή ο Αντίχριστος.



prisonplanet.gr


Εβραίος ραβίνος: έχω καλά νέα, έρχεται ο Αντίχριστος


ravinos

Δείτε το βίντεο του ραβίνου που χαίρεται για την καταστροφή του Χριστιανισμού που θα φέρει τον Μεσσία των Εβραίων, δηλαδή τον Αντίχριστο.
Μα τι χαρά που κάνει, που καταστρέφεται η Ευρώπη και οι Χριστιανοί από τις ορδές των μουσουλμάνων.



prisonplanet.gr

Τρίτη 8 Μαρτίου 2016

Αυτή η φωτογραφία δεν δημοσιεύτηκε πουθενά!


little boy

Αυτό το μικρό αγοράκι της Συρίας βρέθηκε σε κάδο απορριμάτων στην Τουρκία, αλλά τη φωτογραφία αυτή δεν τη δημοσίευσε κάνενα ΜΜΕ, κανένα κανάλι, κανένας δημοσιογράφος! Μόνον περιθωριακά τουρκικά έντυπα...

turk nazi

Το απήγαγαν, όπως χιλιάδες άλλα παιδιά και παρά τις καταγγελίες δυτικών ανθρωπιστικών οργανώσεων, όλοι σιωπαίνουν, για να κερδίζουν οι βρικόλακες του χρήματος!
Οι "ευαίσθητοι" και "πολιτισμένοι" της δύσης σιωπούν στο απάνθρωπο έγκλημα που διαπράττουν οι μισθοφόροι τους στη μαρτυρική Συρία!
"Επιστήμονες" στα νοσοκομεία της "συμμάχου" Τουρκίας αφαιρούν κι εμπορεύονται ανθρώπινα όργανα.
Απαγάγουν μικρά παιδιά, τους κλέβουν τα όργανα, που χρυσοπληρώνουν οι κροίσοι της Δύσης και των ΗΠΑ για να γιατρευτούν.
Η υποκρισία των "πολιτισμένων" Ευρωπαίων σε όλο της το μεγαλείο!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΩΣΤΕ: Γιος ιδρυτή της Χαμάς καταγγέλλει το Ισλάμ και ομολογεί τον Χριστό!


151211 love

Ο Μόσεφ Χασάν είναι γιος ενός εκ των ιδρυτών της Χαμάς...
και πριν λίγα χρόνια ήταν ο ίδιος Πρόεδρος της Κίνησης Ισλαμικής Νεολαίας.
Είδε με τα μάτια του την βαρβαρότητα του Ισλάμ και βρήκε καταφύγιο στα απλά λόγια αγάπης του Χριστού.
Έγινε μάρτυρας βασανιστηρίων των Ισλαμιστών ακόμα και σε δικούς τους ανθρώπους.
Σύμφωνα με τον ίδιο το Ισλάμ μπορεί εξωτερικά να διογκώνεται αλλά εσωτερικά καταρρέει γιατί δεν δίνει απαντήσεις στους ανθρώπους.
Ο μεγαλύτερος τρομοκράτης είναι ο ίδιος ο Αλλάχ αναφέρει, καθώς δεν έχει ούτε ελάχιστη ποσότητα ανθρωπιάς, ενώ το Κοράνι, συνεχίζει, φάσκει και αντιφάσκει σε πολλά σημεία.
Ο πατέρας του τον έχει αποκληρώσει, ενώ πολλοί ισλαμιστές θα τον ήθελαν νεκρό.
Ο ίδιος όμως με θάρρος ομολογεί τον Χριστό και προειδοποιεί την κοινή γνώμη για την θρησκεία του μίσους που σκεπάζει στην παρούσα φάση την Ελλάδα και όλη την Ευρώπη.
Δείτε το βίντεο και διαδώστε το:


prisonplanet.gr

Κυριακή 6 Μαρτίου 2016

Νέα Τάξη: Σφάξτε τα έμβρυα. Μας αρκούν οι λαθρομετανάστες και το σπέρμα του Χασάν


prison30007

Του Δημοσθένη Λιακόπουλου
Καθώς οι μέρες κυλούν, εδώ στη χώρα της αποστασίας, όπου οι άνθρωποι δεν νοιάζονται από ότι φάνηκε για τον Χριστό, αρκεί να τους τάξουνε λεφτά και αυξήσεις, βλέπουμε όλο και περισσότερα σατανικά στην κυριολεξία πράγματα να συμβαίνουν.
Με την Ελλάδα μπροστάρισα στις εκτρώσεις, στην Ευρώπη έρχονται νόμοι σαν αυτούς του Ομπάμα, σύμφωνα με τους οποίους, ακόμη και ο πατέρας θα έχει το δικαίωμα να ζητάει την δια της βίας διακοπή της κύησης.
Η μάνα σκοτώνει το έμβρυο όποτε θελήσει, ο πατέρας το ίδιο, το έμβρυο όμως δεν έχει φωνή, ούτε εκπροσωπείται από κανέναν.
Η ψυχή που έρχεται από την πρώτη στιγμή και φωλιάζει μέσα του, δεν έχει "ανθρώπινα δικαιώματα", αφού δεν είναι ούτε λαθρομετανάστης, ούτε πρόσφυγας, ούτε Κοντσίτα, ούτε παιδεραστής, ούτε αιμομίκτης, ούτε κτηνοβάτης.
Η Ατζέντα 21 επιζητεί την μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού δήθεν για να μην μολύνεται ο πλανήτης από τους ανθρώπους και με σαφήνεια δηλώνει ότι προτιμά τους φτωχούς και αγράμματους, από τους ευκατάστατους και μορφωμένους της νέας τάξης γιατί δήθεν δεν ζουν πλουσιοπάροχα και δεν παράγουν σκουπίδια.
Πήγαν ποτέ τα λαμόγια της νέας τάξης να δουν το σκουπιδαριό που επικρατεί στα γκέτο των μεταναστών πάσης φύσεως;
Μας είπαν μάλιστα και οι κυβερνώντες ότι είναι επιστημονικά διαπιστωμένο, από τους σοβαρούς και μεγάλους επιστήμονες, ότι το πρόβλημα της υπογεννητικότητας, που οι δικοί τους νόμοι, όλων των κυβερνήσεων δημιούργησαν, θα λυθεί με τους λαθρομετανάστες που θα φέρουνε γυναίκες που θα γεννάνε παιδιά, αφού οι Έλληνες έχουνε σαν σπορ το να σκοτώνουν τα δικά τους.
Έτσι όπως είχε πει κάποτε υπουργός του σοσιαλιστικού ΠΑΣΟΚ, η Ελλάδα θα αναγεννηθεί με το σπέρμα του Χασάν.
Απαγορεύεται να μιλάμε, απαγορεύεται να χρησιμοποιούμε συγκεκριμένες λέξεις, απαγορεύεται να σκεφτόμαστε, πόσο μάλλον να δρούμε και να επιδιώκουμε την απελευθέρωση της πατρίδας από τις ορδές των αλλοεθνών που την κατακλύζουν με την βοήθεια του ελληνικού στρατού, που υποτίθεται ότι κάποτε φύλαγε τα σύνορα.
Σε λίγο θα είναι τόσοι πολλοί που θα υποχρεωθούμε να τους παραχωρούμε χώροι μέσα στα σπίτια μας, ώστε να εκπληρωθεί και η σχετική προφητεία του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού, που έιπε μην κάνετε μεγάλα σπίτια θα σας βάλουνε κι άλλους μέσα.
Υπομονή Έλληνές μου, ο κόσμος όλος βγάζει τα μάτια του μόνος του.
Κάποια στιγμή όμως, θα χωρίσει η ήρα απ΄ το σιτάρι
και η νίκη του Χριστού και πάλι θα έρθει, με τον τρόπο που ερχόταν πάντοτε.
ΔΥΝΑΤΑ ΚΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2016

ΒΙΝΤΕΟ Μογγόλοι και Μασόνοι ομολογούν ότι ήρθε ο Παγκόσμιος Ηγέτης


masonoi italy

Στο βίντεο που ακολουθεί Τούρκος παρουσιαστής φιλοξενεί Μασόνους από Ιταλική Μασονική Στοά. Μαζί ομολογούν αποκαλώντας ο ένας τον άλλον αδέλφια, ότι ο Ένας Ηγέτης που περιμένουν ήρθε κι ότι όλοι μαζί πρέπει να ενωθούν ώστε να επικρατήσει η βασιλεία του στην αναπόφευκτη όπως λένε παγκόσμια κυριαρχία του.



Βέβαια όπως πολλές φορές έχει πει ο Δημοσθένης Λιακόπουλος ο Αντίχριστος χρησιμοποιεί στην παρούσα φάση τους Ιλλουμινάτι ως τους μεγαλύτερους υπηρέτες του για να πετύχει την κυριαρχία του. Η Μασονία πλέον θεωρείται πολύ μικρή στην προώθηση των σχεδίων του.
Όμως βλέποντας ότι ακόμα και τα μικρά πιόνια είναι τόσο ενωμένα μεταξύ τους, για χάρη του αρχηγού τους, ενάντια στους Χριστιανούς, που θέλουν να τους απομονώσουν με κάθε τρόπο χωρίς να νοιάζονται ούτε για έθνη, ούτε για πατρίδα, ούτε για θρησκεία, μπορούμε να φανταστούμε τι γίνεται με τους υψηλόβαθμους που έχουν πλέον λυσσάξει ενάντια στον Πούτιν. Τον μόνο ηγέτη που μπορεί αυτή τη στιγμή να αντισταθεί στην επέκταση των σκοτεινών τους σχεδίων.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2016

Η Ζωή με τη Κάρτα του Πολίτη στην Ελλάδα.Δείτε το ελληνικό βίντεο.


---922016-42110-

H ζωή στην Ελλάδα με την κάρτα του πολίτη σε ταινία.Με γνωστούς ηθοποιούς έγινε μια ταινία μικρού μήκους που δείχνει πως θα είναι η ζωή αν αποδεχτούμε την κάρτα του πολίτη.
Σε αυτή φαίνεται ο έλεγχος και η παρακολούθηση των πολιτών καθώς στερείται η ελευθερία του.
Στην ταινία εμφανίζεται και ο αριθμός 666 τον οποίο θα έχουν οι πολίτες και η επιρροή στην εμφάνιση δαιμόνων μετά την αποδοχή της κάρτας του αντίχριστου αυτού συστήματος.
Παίζουν ο Γιώργος Χρανιώτης ο Σπύρος Μπιμπίλας κ.α.
Κοινοποιήστε την ταινία αυτή να προβληματιστούν όλοι περί του ηλεκτρονικού φακελώματος και της ηλεκτρονικής δικτατορίας που έρχεται.


Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2016

Πως οι εβραίοι κοροϊδεύουν και μισούνε τον Χριστό! ΒΙΝΤΕΟ


dt.common.streams.StreamServer.cls

Ο πατέρας Ναθαναήλ για ακόμα μια φόρα βγάζει στη φόρα το αληθινό πρόσωπο των εβραίων,
για το ποιοι είναι και πως κοροϊδεύουν τον Ιησού Χριστό!


Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Κυριακή 17 Ιανουαρίου 2016

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΟΛΟΙ ΝΑ ΦΡΙΞΕΤΕ ΤΙ ΠΡΟΩΘΟΥΝ ΟΙ ΣΙΩΝΙΣΤΕΣ - ΒΙΝΤΕΟ


brother nathaniel


Όπως είναι γνωστό, οι Εβραίοι πιστεύουν πως πρέπει να παντρεύονται μόνο μεταξύ τους για να μην "μολύνουν" την φυλή τους και να μην φέρουν ντροπή στην οικογένειά τους. Πέρα απ'αυτό θεωρούν πως το να είσαι ομοφυλόφιλος είναι κάτι το αποτρόπαιο και μη αποδεκτό.
Το ερώτημα όμως είναι γιατί προωθούν με τόση μανία την ομοφυλοφιλία και την κάθε σεξουαλικά διεστραμμένη συμπεριφορά; Τι κέρδος έχουν;
Δείτε το βίντεο:


Toμέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Δευτέρα 11 Ιανουαρίου 2016

Γιατί δολοφονήθηκαν οι γιατροί ολιστικής ιατρικής στην Φλόριδα των ΗΠΑ;


olistic docs in Florida

Οι πρόσφατες περιπτώσεις ολιστικών γιατρών που σκοτώθηκαν στη Φλόριντα όλοι είχαν ένα κοινό: Είχαν ανακαλύψει ότι η nagalase, μία ενζυμική πρωτεΐνη, σκόπιμα προστίθεται στα εμβόλια που χορηγούνται σε ανθρώπους.
Η Nagalese εμποδίζει την βιταμίνη D από το να παράγεται στο σώμα, και σταματά το ανθρώπινο σώμα από τη δυνατότητα που έχει να σκοτώνει τα φυσικά καρκινικά κύτταρα.
Η Nagalase είναι μια πρωτεΐνη που επίσης δημιουργείται από όλα τα καρκινικά κύτταρα. Αυτή η πρωτεΐνη βρίσκεται επίσης σε πολύ υψηλές συγκεντρώσεις στα αυτιστικά παιδιά. Και την βάζουν στα εμβόλια μας !! Αυτό εμποδίζει το σώμα να χρησιμοποιήσει την απαραίτητη βιταμίνη D για την καταπολέμηση του καρκίνου και την πρόληψη του αυτισμού. Η Nagalese απενεργοποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα. Είναι επίσης γνωστό ότι προκαλεί διαβήτη τύπου 2.
Έτσι, βασικά ... δεν είχαν τη θανάτωση αυτών των γιατρών, διότι είχαν βρει τη θεραπεία για τον καρκίνο ή είχαν επιτυχή θεραπεία του αυτισμού ... από όπου και αν τους σκοτώνει, επειδή αυτά οι γιατροί είχαν την έρευνα και την είχε η απόδειξη ότι τα εμβόλια από όπου και αν την έγχυση πολύτιμα παιδιά μας προκαλούν καρκίνο του τρέχοντος και του αυτισμού κρίση μας !! Και αυτό, προφανώς, γίνεται συνειδητά και σκόπιμα! Ο γιατροί που σκοτώθηκαν στη Φλόριντα είχαν συνεργαστεί και ετοιμάζονταν να δημοσιοποιήσουν τις πληροφορίες.
Η μείωση του πληθυσμού 101 προσθέτει δηλητήριο στα εμβόλια ... και κάνει νόμο όπου όλα τα παιδιά πρέπει να είναι εμβολιασμένα για να παρακολουθήσουν το σχολείο. Αργή μάθοδος θανάτωσης.
Ο Δρ Ted Broer αναφέρει τις ανωτέρω πληροφορίες (σχετικά με την nagalese) σε αυτό το βίντεο.
Ο ίδιος τα εξηγεί πολύ καλύτερα. Το κλιπ είναι σύντομο (από συνέντευξή του στις 25 Ιουλίου στο Hagmann & Hagmann) και ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ!


Τους πήρε μια ολόκληρη ώρα μόνο για να τον βγάλουν στον αέρα η τρίωρη εκπομπή τους ανατράπηκε και κάθε γραμμή επιχειρούσαν να χρησιμοποιήσουν αποσυνδεόταν, ενώ στη συνέχεια οι διακομιστές ( servers ) έπεσαν. Ζήτησαν ένα μάτσο PPL για να ανταπεξέλθουν στην επίθεση και τελικά του τηλεφώνησαν από ασφαλή γραμμή. Αφού έχασαν έτσι μια ολόκληρη ώρα εκπομπής, ήταν τελικά πίσω στον αέρα για να συνδεθεί με τον Δρ Broer και το πρώτο πράγμα που είπε ήταν: " Δεν είμαι σε καμία περίπτωση αυτόχειρας." Ήταν εξαιρετικά νευρικός επειδή είχε αυτές τις πληροφορίες ... Φοβόταν ότι θα μπορέσει να τις δώσει στον Hastings κι ότι θα χάσει την ευκαιρία να τις πει δημοσίως.
Είναι ένα κλιπ 19 λεπτών, αλλά το πιο σημαντικό είναι οι πληροφορίες, εντός των πρώτων 10 λεπτών. Είναι μερικές από τις πιο σημαντικές ειδήσεις που έχετε ακούσει ποτέ. Και πρέπει να διαδοθούν.
Και αν θέλετε να ακούσετε περισσότερα από τη συνέντευξή του αυτό το επόμενο βίντεο συνεχίζει εκεί από όπου το τελευταίο κλιπ σταμάτησε. Το πρώτο βίντεο είναι απλά ένα απόσπασμα από το πιο σημαντικό μέρος, αν έχετε χρόνο μόνο για να ακούσετε ένα μικρό κομμάτι από αυτό.
Όμως ο Δρ Ted Broer συνεχίζει και εξηγεί γιατί το κάνουν αυτό. Γιατί επιτίθενται σκόπιμα στο ανοσοποιητικό μας σύστημα. Αυτό το επόμενο κλιπ είναι συναρπαστικό. Ο Δρ Ted Broer συνεχίζει ...


Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Παρασκευή 8 Ιανουαρίου 2016

Επικοινωνία του Λιακόπουλου με τον Άνθιμο για τα δικαιώματα των παιδιών.


http://i96.photobucket.com/albums/l164/Kefallonitis/liako-anth.jpg

Ο Λιακόπουλος Δημοσθένης, σαν υπερπολύτεκνος πατέρας, μίλησε σήμερα με τον Παναγιότατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμο και εκτός από τις ευχές του για το νέο έτος, του μετέφερε τους προβληματισμούς του για αυτά που με μορφή καταιγίδας πάνε να αλλάξουν την ελληνική κοινωνία.
Του είπε για για το υποχρεωτικό σχολείο από τα προνήπια ακόμη, που θα γίνει ολοήμερο, όπου από ότι φαίνεται το πρώτο μέλημα θα είναι να μάθουν τα τρίχρονα για τις νέες προωθούμενες μορφές οικογένειας των ομόφυλων, αλλά και το δικαίωμα να είναι κανείς άθεος, αφού όλες οι θρησκείες, σύμφωνα με την νέα τάξη πραγμάτων μόνο κακό κάνουν, οπότε το μάθημα των θρησκευτικών μετατρέπεται σε θρησκειολογία, όπου ο Χριστιανισμός θα διδάσκεται εξίσου με τον Ιουδαϊσμό, τον Βουδισμό, το Ισλάμ κτλ.
Ο Παναγιότατος, αφού ευχαρίστησε τον κ. Λιακόπουλο, τον διαβεβαίωσε ότι η εκκλησία θα κάνει το καθήκον της.
Οψόμεθα.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2016

Διαβάστε το και μοιράστε το παντού. Το χάραγμα σαν λύση στο πρόβλημα υποκλοπής των τσιπ από τις κάρτες αλλά και το χέρι


rfid

Του Λιακόπουλου Δημοσθένη
Η συνηθισμένη τακτική των κοσμοκρατόρων, που κυβερνούν με την βοήθεια των κυβερνήσεων των μαριονεττών σε όλα τα κράτη, όταν θέλουν να περάσουν κάποιο νόμο, χωρίς να υπάρξουν αντιδράσεις από τον κόσμο, είναι η παρακάτω.
Δίνουν στον λαό ένα πρόβλημα που προκαλεί έντονη και δικαιολογημένη δυσφορία και μετά δίνουν και την πολυπόθητη "λύση", παίρνοντας πίσω "τα μέτρα" που ο λαός δεν ήθελε και δίνοντας "κάτι άλλο" στη θέση τους, που φέρνει δήθεν ανακούφιση.
Αυτό όμως το κάτι άλλο, είναι αυτό που από την αρχή θέλανε να δώσουνε, αλλά που θέλανε να περάσει και σαν μέτρο "ανακούφισης" του κόσμου.
Όσον αφορά τις κάρτες με τα τσιπ, που χακάρονται πολύ εύκολα, μόλις τις δώσουνε υποχρεωτικά σε όλους, θα γίνει αντιληπτό, ότι το πρόβλημα, δεν είναι το να σου κλέψουν την κάρτα, αλλά το να σου υποκλέψουν το τσιπ που βρίσκεται στην κάρτα.
Η λύση στο πρόβλημα, θα αποδειχθεί, ότι δεν είναι το τσιπάκι στο χέρι ή στο μέτωπο, αφού και αυτό θα υποκλέπτεται.
Θα πρέπει επομένως ο κάθε ένας, και οι μικροί και οι μεγάλοι και οι πλούσιοι και οι φτωχοί και οι υπάλληλοι και οι ελεύθεροι επαγγελματίες, να αποδεικνύουν ποιοι είναι με κάποιο άλλο τρόπο όταν πληρώνουν και πληρώνονται και όχι με το τσιπ, τα στοιχεία του οποίου υποκλέπτονται, είτε βρίσκεται μέσα σε μία κάρτα, είτε βρίσκεται μέσα στο χέρι.

Στον κόσμο εντωμεταξύ που έρχεται, τα περιουσιακά στοιχεία των ανθρώπων θα είναι ελάχιστα, αφού με βάση το περιουσιολόγιο, θα αφαιρεθούν σχεδόν τα πάντα από όλους, ή θα ανακατανεμηθούν παίρνοντας για παράδειγμα ένα μεγάλο σπίτι από κάποιον που ζει μόνος και δίνοντάς το σε μία οικογένεια μεταναστών με πολλά παιδιά και συγγενείς.
Έτσι, θα πρέπει να πάρει ο κάθε άνθρωπος στο χέρι ή στο μέτωπο, ένα τατουάζ-σφραγίδα-χάραγμα, που θα δείχνει ότι είναι υπήκοος του συστήματος, χωρίς αυτό το χάραγμα να εκπέμπει οτιδήποτε, σε καμία συχνότητα, σε αντίθεση με το τσιπ, ώστε να μην μπορεί να υποκλαπεί.
Έτσι και μόνο έτσι, θα μπορεί να χρησιμοποιεί ο καθένας τα χρήματα, ή εφόσον πάμε σε μία απολύτως αχρήματη κοινωνία, την χωρίς τσιπάκι κάρτα του αυτοπροσώπως.
Ο κίνδυνος υποκλοπής των στοιχείων του τσιπ που βρίσκεται στην κάρτα ή στο χέρι, υπάρχει την στιγμή κατά την οποία, στέλνει το μηχάνημα αναγνώρισης ένα ηλεκτρομαγνητικό σήμα στο τσιπ και ενεργοποιεί την μίνι κεραία που υπάρχει σε αυτό.
Η κεραία αυτή, ανταποκρίνεται απαντώντας και εκπέμποντας ένα ασθενές ηλεκτρομαγνητικό ραδιοσήμα, δίνοντας τα στοιχεία που είναι αποθηκευμένα στο τσιπ.
Όσο ασθενές και να είναι το ραδιοσήμα, εφόσον βγαίνει στον αέρα, υποκλέπτεται.
Αυτή είναι και η αρχή που κάνει εδώ και δεκαετίες την ενσύρματη τηλεφωνία πιο ασφαλή από την ασύρματη. Ότι το δίνεις στον αέρα, υποκλέπτεται.
Η διαφήμιση και η προπαγάνδα επομένως της νέας τάξης, δεν θα είναι ο κίνδυνος από το να σου κλέψουν την κάρτα, αλλά από το να σου υποκλέψουν τα στοιχεία που θα έχει το τσιπ της κάρτας ή ακόμη και το τσιπ στο ίδιο σου το χέρι.

Για το λόγο αυτό, μόνο όποιος θα έχει το χάραγμα, τη σφραγίδα στο δεξί χέρι ή στο μέτωπό του, θα μπορεί να πληρώσει και να πληρωθεί και η τελική αυτή σφραγίδα, δεν θα έχει τίποτε το ηλεκτρονικό, τίποτε το ηλεκτρικό, απλά θα δηλώνει την υποταγή στο κράτος του παγκόσμιου δικτάτορα και θα σου δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσεις την χωρίς τσιπ κάρτα σου και τον τραπεζικό σου λογαριασμό στον οποίο θα μπαίνει ο μισθός σου.
Η απλή κάρτα θα εξακολουθεί να μπορεί να κλαπεί, αλλά όχι να υποκλαπεί. Η τεράστια διαφορά βρίσκεται στο ότι όταν σου υποκλέψουν τα στοιχεία του τσιπ δεν θα το ξέρεις και μέχρι να το καταλάβεις θα είναι πολύ αργά. Ενώ αν σου κλέψουν την κάρτα με την οποία θα ζεις σε κάθε σου βήμα, θα το καταλαβαίνεις αμέσως.
Να λοιπόν το πρόβλημα, που είναι οι ηλεκτρονικές υποκλοπές των στοιχείων των τσιπ, να και η λύση, που είναι το μη ηλεκτρονικό χάραγμα-σφράγισμα, που θα έχουν μόνο όσοι είναι νόμιμοι και δηλωμένοι πολίτες του συστήματος.


prisonplanet.gr

Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Γεννιέται το Φως του Κόσμου


Nativity 2013 news BANNER

Σε μιά εποχή που ο Χριστός και οι πιστεύοντες σε Αυτόν είναι στο στόχαστρο κάθε είδους κατηγορίας και συκοφαντίας, η Νέα Τάξη, για να εδραιώσει την προπαγάνδα της σατανιστικής φώτισης του Εωσφόρου, επιστρατεύει και τον κινηματογράφο. Οι προσπάθειές των εξουσιαστών εντείνονται για να φέρουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα την άρνηση του αληθινού Θεού και την πλήρη αποστασία, ώστε να εδραιωθεί η αποδοχή και η αναγνώριση του Αντιχρίστου, ως άμεμπτου και διαλεκτού Παγκόσμιου Ηγέτη.
Οι σατανιστικές εκκλησίες ξεφυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Με την εξάλφα και τα αγάλματα ψευτοθεών, βοηθών του σατανά και του ψευδοπροφήτη Βάαλ, προπαγανδίζουν τη νέα εποχή και τη νέα Πανθρησκεία, στην οποία ο Σατανάς θα είναι φάρος έκκλησης συμπόνιας και κατανόησης μεταξύ όλων των ζωντανών πλασμάτων, όπως "διδάσκουν". Οι άνθρωποι θα κοιτάζουν τον σατανά και τον ψευδοπροφήτη με θαυμασμό και θα εμπνέονται από αυτούς. Ο σατανάς θα είναι μέρος ενός Θεού, που θα έχει μέσα Του και το καλό και το κακό, οπότε θα δείχνει στους πεφωτισμένους το δρόμο από την αμαρτία στην αγιότητα. Αφού πρώτα δοκιμάσεις την αμαρτία και την καταλάβεις, μετά θα βοηθιέσαι να φτάσεις στην αγιότητα. (Αναλυτικά για αυτή τη θρησκεία της εποχής του Αντιχρίστου αναφέρει στο βιβλίο της σειράς "Γιατί και Πως Ζουν Ανάμεσά μας" ο Δ. Λιακόπουλος, στον τόμο 27 Η Επόμενη μέρα. Mother Company.)
Αυτή η νέα πεφωτισμένη γενιά παριστάνεται δήθεν με τα παιδάκια που θαυμάζουν τον ψευδοπροφήτη και τις διδαχές του!

BAPHOMET-SATANIC-STATUE-570

Στον κινηματογράφο, οι ίδιοι αυτοί ψευτοθεοί, εμφανίζονται ως εξωγήινοι που θέλουν να σώσουν την ανθρωπότητα και να την οδηγήσουν σε μια εποχή ειρήνης, ευημερίας και ευτυχίας.
Μπορούμε να δούμε στην εικόνα την ομοιότητα, ανάμεσα στο άγαλμα του Βάαλ, αριστερά και του καλού εξωγήινου μιας ταινίας, που εμφανίζεται στην ανθρωπότητα, δεξιά.

baal-daimon

Όλοι γνωρίζουμε πως σε αυτές τις αρχαίες ειδωλολατρικές θρησκείες κάθε άλλο, παρά να διδάξουν τα παιδάκια ήθελαν, αλλά τα έκαναν θυσία στους αρχαίους θεούς, οι οποίοι, με αποδείξεις, που έχουν δοθεί εδώ και χρόνια από τον Δ. Λιακόπουλο, υπήρξαν και ήταν η χειρότερη μάστιγα που γνώρισε ποτέ ο άνθρωπος πάνω σε αυτόν τον πλανήτη.
Και φτάνουμε στο σήμερα, να ανεχόμαστε όλα αυτά τα ψέματα για δήθεν Λούσιφερ και φώτιση και διαλογισμούς αυτογνωσίας σε φωτεινά μονοπάτια του Εωσφόρου. Του διαβόλου, που το μόνο που θέλει είναι να αφανίσει οτιδήποτε ανθρώπινο. Που μισεί τον άνθρωπο και θέλει να τον απομακρύνει από τον Έναν Αληθινό Θεό. Ενώ οι υπηρέτες του θέλουν να επιστρέψουν ως θεοί και να υποδουλώσουν ξανά το ανθρώπινο γένος κάνοντάς το τροφή, όπως έκαναν πάντα.
       Το Αληθινό Φως όμως ήρθε στον ψεύτικο αυτό κόσμο με τη γέννηση του Ιησού Χριστού.
Αυτό το Φως, ότι και να κάνει ο διάβολος και οι υπηρέτες του δεν πρόκειται να σβήσει ποτέ, όσο σκοτάδι κι αν προσπαθήσει να φέρει στον κόσμο που έρχεται. Μπορεί να καταφέρει να πλανήσει κι εκλεκτούς, όπως λένε οι γραφές, αλλά αυτοί που θα μείνουν πιστοί στο Χριστό και κάθε ελπίδα τους θα την στηρίζουν επάνω Του δεν θα περπατήσουν ποτέ στο σκοτάδι, αλλά θα έχουν το Φως της Ζωής.
Με τη γέννησή Του ο Χριστός μας έδωσε και τη διαβεβαίωση, ότι όποιος Τον ακολουθήσει θα σωθεί και θα επιστρέψει στον Παράδεισο. Όλοι οι άλλοι φωτισμένοι δρόμοι είναι ψεύτικοι και μας οδηγούν στην απώλεια. Ο μόνος δρόμος προς τη Σωτηρία είναι ο Χριστός.

Δε γίνεται να συγκριθεί η λάμψη, η αγάπη, η απλότητα και η αγάπη του Χριστού με οτιδήποτε άλλο. Δεν μπορεί το τερατώδες να σταθεί δίπλα στο Τέλειο. Δεν μπορεί το μίσος να σταθεί μπρος στην αγάπη. Δεν μπορεί το σκοτάδι να υπάρξει δίπλα στο Φως.

jesus-baal
Γι' αυτό η μέρα ετούτη είναι χαρά μεγάλη για εμάς τους Χριστιανούς. Ας γεννηθεί ο Χριστός στην καρδιά όλων μας φέτος κι ας μείνουμε πιστοί έως θανάτου στο Φως της Ζωής. Με το Φως του Χριστού μέσα μας δεν θα πλανηθούμε και θα αντέξουμε στη μάχη ενάντια στο κακό και σε όλους όσους το υπηρετούν. Γιατί Ιησούς Χριστός Νικά!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

"Τι ακούνε τα αυτιά μας". Δύο βίντεο που απέχουν 15 χρόνια. Δείτε τα.


liakopoulos

Του Δημοσθένη Λιακόπουλου
Αυτά για τα οποία προειδοποιούσα εδώ και δεκαπέντε χρόνια, είναι πλέον προ των πυλών. Το πλήρες φακέλωμα και η μετατροπή των πολιτών σε κατοικίδια με τα τσιπάκια είναι γεγονός.
Τα δύο βίντεο που ακολουθούν, τα δίνω μαζί, γιατί τελειώνουν με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, με την ίδια αντίδραση των ανθρώπων που συμμετέχουν.
Τόσο ο Δημήτρης Καψάλας πριν από δεκαπέντε χρόνια, όσο και η Πόπη Τσαπανίδου πριν μερικές μέρες, έκλεισαν με τον ιδιο τρόπο. Δεν πίστευαν στα αυτιά τους αυτά που άκουγαν.
Ο μεν Δημήτρης Καψάλας, πριν από δεκαπέντε χρόνια, ήταν δικαιολογημένος, η Πόπη Τσαπανίδου όμως που είναι στην πρώτη γραμμή της δημοσιογραφίας τα τελευταία χρόνια, έμεινε έκπληκτη από το που έφτασε η εφαρμοσμένη τεχνολογία παρακολούθησης των πολιτών.
Προς τιμήν της αντέδρασε στην ιδέα να την παρακολουθούν και το τονίζω αυτό, γιατί έχουμε και βοοειδή στον χώρο της δημοσιογραφίας που βρίσκουν "πολύ καλή" την ιδέα της παρακολούθησης των πάντων καθώς και την αναφκαστικής χρήσης πλαστικού χρήματος.



Εγώ πάντως με τρόπο πλέον απόλυτο και ωμό προειδοποιώ τους πάντες.
Μην πάρετε πάνω στο σώμα σας σε μορφή αυτοκόλητου, ή τατουάζ, ή εμφυτεύσιμου τσιπ, στο χέρι ή στο μέτωπο, οτιδήποτε με το οποίο αναγκαστικά θα πληρώνετε και θα πληρώνεστε.
Όποιος το πάρει είναι τελειωμένος από χέρι.
Αυτό είτε το θέλουν μερικοί ή όχι, είτε το πιστεύουνε ή όχι έχει προφητευθεί από τις Σίβυλλες στην αρχαία Ελλάδα και είναι γραμμένο στην Αποκάλυψη του Ιωάννου.
 Η Σίβυλλα η Κυμαία είπε για την εποχή του παγκόσμιου δικτάτορα:
«Σήμα δε τοις τότε πάσι βροτοίς, σφραγίς επίσημος» (στ. 28), δηλαδή «θα υπάρχει τότε σημάδι σε όλους τους ανθρώπους, δηλαδή επίσημη σφραγίδα».
Στην Αποκάλυψη έγραψε ο Ιωάννης: 
κεφ. 13.16 καὶ ποιεῖ πάντας τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσουσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ. 18 Ὧδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς'.
που σημαίνει, 16.και θα κάνει τους πάντες και μικρούς και μεγάλους και πλούσιους και φτωχούς και ελεύθερους επαγγελματίες και υπαλλήλους, να τους δώσουν χάραγμα (σφραγίδα) στο χέρι το δεξί, ή στο μέτωπο 17. ώστε να μη μπορεί κανείς να αγοράσει ή να πουλήσει, παρά αυτός που έχειτο χάραγμα, το όνομα του θηρίου, ή τον αριθμό (λεξάριθμο) του ονόματός του. 18. Ιδού η σοφία, όποιος έχει μυαλό ας  λογαριάσει τον αριθμό του θηρίου, διότι αριθμός ανθρώπου είναικαι ο αριθμός είναι 666.
Είναι επομένως ξεκάθαρο ότι όπως είπε ο Χριστός:
Ματθ.κεφ.6.24 Οὐδεὶς δύναται δυσὶ κυρίοις δουλεύειν· ἢ γὰρ τὸν ἕνα μισήσει καὶ τὸν ἕτερον ἀγαπήσει, ἢ ἑνὸς ἀνθέξεται καὶ τοῦ ἑτέρου καταφρονήσει· οὐ δύνασθε Θεῷ δουλεύειν καὶ μαμωνᾷ.
Δηλαδή, κανείς δεν μπορεί να δουλεύει για δύο αφεντικά, διότι ή τον ένα θα μισήσει και τον άλλο θα αγαπήσει, ή τον ένα θα αντέξει και τον άλλο θα απορρίψει. Δεν μπορείτε να δουλεύετε και για τον Θεό και για το χρήμα.
Πριν έρθει η ώρα λοιπόν της απόφασης, πρέπει ο καθένας και η κάθε μία, να έχει ξεκαθαρίσει μέσα του αν θα πάρει στο χέρι ή στο μέτωπο την επίσημη κρατική σφραγίδα, χωρίς την οποία, η ζωή του ή η ζωή της,  στον κόσμο αυτό θα τελειώσει εκεί και τότε.
Ο Χριστός τόνισε ότι τότε θα γίνει το μεγάλο ξεκαθάρισμα. Και η ίδια η εκκλησία να σας λέει να το πάρετε, να το αρνηθείτε, αφού θα πρόκειται για την επιλογή μεταξύ Χριστού και Σαμαέλ Σατανά.
Καλό βόλι.

prisonplanet.gr


Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ: ΠΩΣ ΕΜΕΙΝΕΣ ΕΓΚΥΟΣ ΜΠΑΜΠΑ???




ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΑΛΕΦΑΝΤΕ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙΚΑΡΙ, ΚΡΑΤΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ.


Σύμφωνο Συμβίωσης: Αυτοί που απουσίαζαν και αυτοί που ψήφισαν «όχι»


Αποτέλεσμα εικόνας για πουστης

Αθήνα
Τριχοτομημένη εμφανίστηκε η ΝΔ και διχοτομημένοι οι ΑΝΕΛ, στην ψηφοφορία για το σύμφωνο συμβίωσης ομόφυλων ζευγαριών.
Κατά την ονομαστική ψηφοφορία (που προκάλεσαν ΝΔ, ΠαΣοΚ, Ποτάμι και Χ.Α.), 19 «γαλάζιοι» βουλευτές υπερψήφισαν -μεταξύ αυτών ο προσωρινός αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης Ι. Πλακιωτάκης, ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος Ι. Βρούτσης, ο υποψήφιος αρχηγός του κόμματος Κυρ. Μητσοτάκης, η Ντόρα Μπακογιάννη, Όλγα Κεφαλογιάννη, Ν. Δένδιας, Νίκη Κεραμέως, Ν. Κακλαμάνης, Κ. Τασούλας, Κ. Χατζηδάκης, Γ. Γιακουμάτος, Κατερίνα Παπακώστα, Θ. Φορτσάκης, Β. Οικονόμου κ.ά.  Ωστόσο, καταγράφηκαν πολλά «όχι» και εξίσου πολλές απουσίες. Συγκεκριμένα, 29 βουλευτές της ΝΔ καταψήφισαν επί της αρχής ενώ 27 επέλεξαν να απουσιάσουν.
«Όχι» ψήφισαν οι εξής: Άννα Καραμανλή, Άννα Μισέλ Ασημακοπούλου, Κ. Βλάσης, Μ. Βορίδης, Γ. Βλάχος, Ανδ. Κατσανιώτης, Δ. Κυριαζίδης, Εμ. Κόνσολας, Αν. Δημοσχάκης, Απ. Βεσυρόπουλος, Β. Γιόγιακας, Αθ. Μπούρας, Σ. Αναστασιάδης, Γ. Γεωργαντάς, Ι. Κασαπίδης, Μαρία Αντωνίου, Αθ. Δαβάκης, Μ. Χαρακόπουλος, Χρ. Κέλλας, Χ. Αθανασίου, Χρ. Μπουκώρος, Αθ. Καββαδάς, Γ. Καρασμάνης, Κ. Κουκοδήμος, Ι. Κεφαλογιάννης, Στ. Γιαννάκης, Φωτεινή Αραμπατζή, Γ. Βαγιωνάς και Ν. Μηταράκης.
Μεταξύ των απόντων ήταν ο έτερος υποψήφιος για την αρχηγία του κόμματος Ευ. Μεϊμαράκης καθώς και οι πρώην πρωθυπουργοί Αντ. Σαμαράς και Κων. Καραμανλής, ο Άδ. Γεωργιάδης, ο Δ. Σταμάτης, ο Β. Κικίλιας, η Σοφία Βούλτεψη, ο Μ. Σαλμάς, ο Κ. Καραγκούνης, ο Ι. Ανδριανός, ο Γ. Στύλιος, η Γεωργία Μαρτίνου, ο Κ. Τσιάρας, ο Ευ. Μπασιάκος, ο Κ. Κοντογεώργος, ο Κ. Τζαβάρας, ο Ελ. Αυγενάκης, ο Κ. Γκιουλέκας, ο Στ. Καλαφάτης, η Έλενα Ράπτη, ο Ι. Τραγάκης, ο Κων. Καραμανλής, ο Κ. Σκρέκας, ο Χρ. Σταϊκούρας, ο Ι. Αντωνιάδης, ο Θ. Καράογλου, Κ. Κατσαφάδος.
Όσον αφορά τους ΑΝΕΛ ο πρόεδρος του κόμματος Π. Καμμένος απουσίαζε από την ψηφοφορία, ενώ τρεις βουλευτές διαφοροποιήθηκαν ψηφίζοντας «ναι» επί της αρχής: η Έλενα Κουντουρά, ο Κ. Ζουράρις και ο Αθ. Παπαχριστόπουλος.
Μεταξύ των απόντων ήταν και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Ι. Δραγασάκης, πολλοί βουλευτές του ΚΚΕ μεταξύ αυτών και ο γενικός γραμματέας του ΚΚΕ Δ. Κουτσούμπας, η Αλέκα Παπαρήγα, η Λιάνα Κανέλλη κ.ά. (το ΚΚΕ καταψήφισε το νομοσχέδιο), ενώ απούσα ήταν και η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά (αν και το κόμμα της υπερψήφισε επί της αρχής).
Το Ποτάμι και η Ένωση Κεντρώων επίσης υπερψήφισαν το νομοσχέδιο, ενώ καταψήφισε και η ΧΑ.
Λάμπρος Σταυρόπουλος 

πηγη: in.gr