ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Δευτέρα 6 Απριλίου 2015

AΡΟΝ ΑΡΟΝ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΣΤΕ ΤΟΝ


crucifiction-570

Ήρθε και η Μεγάλη Εβδομάδα και κάθε μέρα της μας θυμίζει τι τράβηξε ο Ιησούς Χριστός στα χέρια όλων εκείνων που τον μισούσαν έως θανάτου. Όλοι εκείνοι, που όταν επέτρεψε ο Θεός να συλλάβουν τον Υιό Του, άδραξαν την ευκαιρία που περίμεναν καιρό κι έβγαλαν πάνω Του όλη τους την κακία κι όλη τους τη βαρβαρότητα.
Κι αναρωτιέται κανείς πως είναι δυνατόν άνθρωποι να φέρθηκαν με τέτοιο μένος, απέναντι σε κάποιον που όταν Τον είχες μπροστά σου μόνο σεβασμό και δέος μπορούσες να νιώσεις. Άνθρωποι, οι οποίοι ακόμα κι αν δεν Τον ήξεραν είχαν σίγουρα ακούσει για Αυτόν, που ζούσε ανάμεσά τους και μόνο καλό έκανε σε όλους. Άνθρωποι, που ζούσαν μια ζωή χωρίς ελπίδα, χωρίς αλήθεια, εγκλωβισμένοι στο ψέμα αυτού του κόσμου και άκουσαν από Αυτόν λόγο παρηγοριάς, λόγο αλήθειας και λόγο σωτηρίας από την ψεύτικη αυτή ζωή.
Αυτοί οι άνθρωποι Τον βασάνισαν με τον χειρότερο τρόπο.
Άραγε την ώρα που Τον χτυπούσαν και τον κορόιδευαν κανείς δεν ένιωθε τον παραμικρό οίκτο; Τον παραμικρό δισταγμό, ότι αυτό που έκαναν εκείνη την στιγμή μπορεί να ήταν λάθος;
Στην πραγματικότητα πίσω από όλα αυτά ενορχηστρωτές κι εκτελεστές αυτού του σχεδίου ήταν ο διάβολος και οι δαίμονες που τον υπηρετούν. Αυτοί που μισούν θανάσιμα την Αλήθεια και έχουν κάνει τόσο κόπο να μας φυλακίσουν όλους μέσα σε αυτόν τον ψεύτικο κόσμο, και μέσα στα τόσα ψέμματα.
Αυτοί μισούν θανάσιμα κι οποιονδήποτε μιλήσει στους άλλους συγκρατούμενους συνανθρώπους του, για την αλήθεια και για τον τρόπο διαφυγής από το ψέμα προς τη Ζωή την Αιώνια κοντά στον Θεό.
Με τα όπλα που διαθέτει το δαιμονικό συνεχές θόλωσε την κρίση και την σκέψη αρχικά του όχλου, ώστε μαζοποιημένος όλος ο λαός και υποκινούμενος από τους «πνευματικούς» του ταγούς κι άρχοντες, να ζητήσει την καταδίκη του Ιησού σε σταύρωση κι έπειτα ανέλαβε το έργο στη συνείδηση όλων εκείνων που θα εκτελούσαν το βασανισμό και την εκτέλεση της ποινής του Χριστού.
Κι ο Χριστός, που τα ήξερε όλα αυτά, δίκαια ζητούσε εκείνη την ώρα από τον Πατέρα Του να συγχωρέσει τους βασανιστές Του, επειδή δεν ήξεραν τι έκαναν. Και πράγματι δεν ήξεραν τι έκαναν, ούτε καταλάβαιναν τις συνέπειες των πράξεών τους. Γιατί παραδομένοι στα πάθη του βίου τους, έχοντας δώσει στον πονηρό δικαιώματα εξουσίας επάνω τους, δέχονταν όλη την κακή επιρροή των δαιμόνων μέσα τους κι εκτελούσαν κάθε βάρβαρο έργο ως πειθήνια όργανα.
Σήμερα όλοι εμείς οι Χριστιανοί μετέχουμε στο Θείο Πάθος μέσα από τις ακολουθίες της Μεγάλης Εβδομάδας και καταδικάζουμε τις πράξεις όλων εκείνων που σταύρωσαν τον Χριστό, αλλά δεν απέχουμε και πολύ από τους βασανιστές του.
Τουλάχιστον εκείνοι δεν ήταν οπαδοί Του. Δεν είχαν βαφτιστεί, ούτε Τον πίστευαν.
Εμείς που λέμε ότι Τον αγαπάμε και πιστεύομε σε Αυτόν, πότε κάναμε αυτά που μας παρήγγειλε να κάνουμε; Πότε θυμηθήκαμε ότι στο πρόσωπο καθενός από εμάς υπάρχει Αυτός και κάθε κακό που κάνουμε το κάνουμε εναντίον Του κι όχι ενάντια στον συνάνθρωπο;
Κάθε μέρα αποτυγχάνουμε να καταλάβουμε τους συνανθρώπους μας, να τους συμπονέσουμε, πόσο μάλλον να τους βοηθήσουμε και να τους συγχωρήσουμε κιόλας.
Αδρανούμε καθημερινά στο να προσφέρουμε στήριξη κι αγάπη σε κάποιον που τη χρειάζεται.
Αφήνουμε άλλους να αποφασίζουν για μας χωρίς εμάς αρκεί να μη μας ξεβολέψει κάποιος, να μην ρισκάρουμε την ασφάλεια των κεκτημένων μας.
Ο κόσμος γύρω μας αλλάζει κι εμείς κλείνουμε τα μάτια. Άλλωστε όλο και κάποιος θα μας σώσει στο τέλος. Το σύστημα με τον έναν ή τον άλλον τρόπο πάντα μας τρέφει, πάντα μας δίνει παροχές, όλο «καταστροφή» έρχεται και στο τέλος όλα καλά. Στο κάτω κάτω τι μας νοιάζει. Μπροστά στον κίνδυνο να τα χάσει όλα κάποιος, τελικά δε θέλει και πολλά για να ζήσει. Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα και είμαστε εντάξει. Αρκεί να μην ξεβολευτούμε.
Το σύστημα όμως αυτό θέλει. Εμείς να μην ξεβολευόμαστε κι αυτό να τα κάνει όλα για εμάς. Να μην ενδιαφερόμαστε για τον συνάνθρωπο, αφού όλα τα παρέχει το σύστημα. Τι άλλο να θελήσει κάποιος; Ένα πιάτο φαί, υγεία και δουλίτσα κι αυτά θα τα δώσει το σύστημα. Βολευτείτε. Μην σας νοιάζει τι γίνεται γύρω σας.
Έτσι πρέπει να γίνουμε. Σαν τα οικόσιτα ζώα. Κι αυτά τι άλλο θέλουν; Φαί και στέγη. Εκεί καταντήσαμε κι εμείς. Μόνο φαί και στέγη να έχουμε κι εκεί να τελειώνουν οι ανάγκες μας. Για την ψυχή και το πνεύμα όλο και λιγότεροι μιλούν, ελάχιστοι φωνάζουν.
Παραδοθείτε λοιπόν στα πάθη του σύντομου βίου σας και δώστε έτσι δικαιώματα στον αρχαίο εχθρό να σας επηρρεάζει, να σας αποπροσανατολίζει, να σβήνει το Φως από το πνεύμα σας. Να μην θυμάστε το Χριστό, να μην αγωνίζεστε.
Στο τέλος θα έρθει, όπως εισημαίνει συνεχώς το prisonplanet.gr και ο ψευτοσωτήρας παγκόσμιος ηγέτης για να μας εξασφαλίσει φαγητό και στέγη, ώστε να λυθούν τα προβληματά μας. Θα ζητήσει όμως την ψυχή μας ως αντάλλαγμα, βάζοντας το χάραγμά του στο μέτωπο και το χέρι μας.
Τότε ποιος θα σκεφτεί την ψυχή; Παραδομένοι όπως θα είμαστε στα καθημερινά μας πάθη, ποιος θα θυμάται πόσο πολύτιμη είναι η ψυχή του; Ποιος θα θυμάται ότι ο Χριστός μας είπε πως ακόμη κι αν κερδίσουμε όλο τον κόσμο, ποιο το όφελος, εάν χάσουμε την ψυχή μας;
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ Κεφ. 16
στιχ. 25: «ὃς γὰρ ἂν θέλῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ σῶσαι, ἀπολέσει αὐτήν· ὃς δ᾿ ἂν ἀπολέσῃ τὴν ψυχὴν αὐτοῦ ἕνεκεν ἐμοῦ, εὑρήσει αὐτήν.»
στιχ. 26: «τί γὰρ ὠφελεῖται ἄνθρωπος ἐὰν τὸν κόσμον ὅλον κερδήσῃ, τὴν δὲ ψυχὴν αὐτοῦ ζημιωθῇ;»
H ψυχή μας είναι πιο πολύτιμη από όλα τα πλούτη και τα αγαθά αυτού του κόσμου. Έτσι μας λέει ο Χριστός. Μόνο αν δώσουμε την ψυχή μας για τον Χριστό θα σωθούμε.
Ο αντίχριστος όμως θα ζητήσει την ψυχή μας, ως αντάλλαγμα για ένα πιάτο φαί και μια ψευδαίσθηση ασφάλειας. Τι φθηνό αλήθεια! Φθηνό κι ευτελές το αντίτιμο, όπως φθηνές και ψεύτικες θα είναι κι οι υποσχέσεις που θα δίνει στους ανθρώπους.
Τότε θα πρέπει να ξεχάσουμε και τον Χριστό. Άλλωστε πότε Τον θυμηθήκαμε, αφού ποτέ δεν Τον είδαμε στο πρόσωπο κάποιου συνανθρώπου μας. Αφού ποτέ δεν προσπαθήσαμε να εφαρμόσουμε ότι μας είπε για να σωθούμε. Αφού ποτέ δεν αγωνιστήκαμε;
Έτσι πολύ φθηνά θα κληθούμε να Τον απαρνηθούμε και άρον άρον να Τον ξανασταυρώσουμε!
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr


Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Ο ΑΡΧΑΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ


Good vs evil   strugle by Don Pancho

Λένε πως σε περιόδους κρίσης οι άνθρωποι αρχίζουν να στρέφονται ο ένας προς τον άλλον για βοήθεια και υποστήριξη. Πως αρχίζουν να δημιουργούνται ομάδες ενεργών πολιτών και εθελοντών, οι οποίες ευαισθητοποιούνται και προσπαθούν να προσφέρουν βοήθεια όπου υπάρχουν ανάγκες.
Έχουμε αρκετά παραδείγματα ομάδων που δημιουργήθηκαν μέσα από συνθήκες καλών κι αγαθών κινήτρων προσφοράς. Πόσες όμως από αυτές καταφέρνουν να υπάρξουν βασιζόμενες μόνο στις αγνές προθέσεις των μελών τους;
Πόσες μπορούν να προσφέρουν χωρίς χρήματα; Πόσοι αντέχουν την ψυχολογική πίεση, τις παραπάνω ώρες εθελοντικής εργασίας, τις επιθέσεις όλων των άλλων, που από συμφέρον ή απλά από κακία εποφθαλμιούν το καλό έργο που μπορεί να προκύψει από μια τέτοια προσπάθεια και τελικά το πολεμούν ώστε να το κάνουν να πάψει να υπάρχει;
Στο prisonplanet.gr πολλές φορές έχουμε αναφερθεί στην ύπαρξη του προαιώνιου εχθρού του ανθρώπου, που μας μισεί συνέχεια κι αδιάλλειπτα. Στην ύπαρξη των διαβόλων και των υπηρετών του δαιμόνων, που σκοπός της ύπαρξής τους είναι να μας μισούν και να μας πολεμούν συνεχώς, ώστε στο τέλος νικημένοι εμείς οι άνθρωποι να καταλήγουμε δέσμιοι στην δική τους κόλαση και να χάνουμε τη φωτεινή πατρίδα. Στόχος τους να κερδίσουν όσες περισσότερες ψυχές μπορούν.
Πολλές φορές στο prisonplanet.gr έχουμε αναφερθεί στο σύνθημα του διαβόλου: «Αφήστε τους να οργανωθούν κι ύστερα αναλαμβάνουμε εμείς.»
Έτσι σε κάθε προσπάθεια που αρχίζει με τις καλύτερες των προθέσεων, σε κάθε ομάδα, που με ενθουσιασμό κι αγάπη θα αρχίσει να προσφέρει στον συνάνθρωπο ή στην πόλη που ζει, μετά από λίγο αναλαμβάνει τη δράση του το δαιμονικό σύστημα.
Το σύστημα αυτό του Αρχαίου εχθρού γνωρίζει πολύ καλά όλα τα αδύνατα σημεία του καθενός μας και μας χτυπά αλύπητα.
Οποιοδήποτε αρνητικό συναίσθημα βάλουμε στο μυαλό μας, αυτοί μπορούν να μας το επιβάλλουν με πανουργία κι ακόμα παραπάνω, με τρόπους που εμείς δε φανταζόμαστε.
Σύντομα οι έριδες αρχίζουν ανάμεσα στα μέλη της ομάδας. Στην αρχή ως απλές διαφωνίες και σιγά σιγά ως πλήγματα ενάντια στον εγωισμό του καθενός. Αργά και συστηματικά, διαφωνία στη διαφωνία και κουβέντα στην κουβέντα υποκύπτουν όλοι στον αόρατο πόλεμο και γίνονται εχθροί. Χωρίς να καταλαβαίνουν ότι άλλος είναι ο εχθρός. Διότι αφού δεν τον βλέπουν θεωρούν ότι δεν υπάρχει.
Όμως ξεκάθαρα ο Χριστός μας μίλησε για την ύπαρξη του εχθρού.
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΕΦ.17
14 Καὶ ἐλθόντων αὐτῶν πρὸς τὸν ὄχλον προσῆλθεν αὐτῷ ἄνθρωπος γονυπετῶν αὐτὸν καὶ λέγων·
15 Κύριε, ἐλέησόν μου τὸν υἱόν, ὅτι σεληνιάζεται καὶ κακῶς πάσχει· πολλάκις γὰρ πίπτει εἰς τὸ πῦρ καὶ πολλάκις εἰς τὸ ὕδωρ.
16 καὶ προσήνεγκα αὐτὸν τοῖς μαθηταῖς σου, καὶ οὐκ ἠδυνήθησαν αὐτὸν θεραπεῦσαι.
17 ἀποκριθεὶς δὲ ὁ ᾿Ιησοῦς εἶπεν· ὦ γενεὰ ἄπιστος καὶ διεστραμμένη! ἕως πότε ἔσομαι μεθ᾿ ὑμῶν; ἕως πότε ἀνέξομαι ὑμῶν; φέρετέ μοι αὐτὸν ὧδε.
18 καὶ ἐπετίμησεν αὐτῷ ὁ ᾿Ιησοῦς, καὶ ἐξῆλθεν ἀπ᾿ αὐτοῦ τὸ δαιμόνιον καὶ ἐθεραπεύθη ὁ παῖς ἀπὸ τῆς ὥρας ἐκείνης.
19 Τότε προσελθόντες οἱ μαθηταὶ τῷ ᾿Ιησοῦ κατ᾿ ἰδίαν εἶπον· διατί ἡμεῖς οὐκ ἠδυνήθημεν ἐκβαλεῖν αὐτό;
20 ὁ δὲ ᾿Ιησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· διὰ τὴν ἀπιστίαν ὑμῶν. ἀμὴν γὰρ λέγω ὑμῖν, ἐὰν ἔχητε πίστιν ὡς κόκκον σινάπεως, ἐρεῖτε τῷ ὄρει τούτῳ, μετάβηθι ἐντεῦθεν ἐκεῖ, καὶ μεταβήσεται, καὶ οὐδὲν ἀδυνατήσει ὑμῖν.
21 τοῦτο δὲ τὸ γένος οὐκ ἐκπορεύεται εἰ μὴ ἐν προσευχῇ καὶ νηστείᾳ.
Μας είπε πως υπάρχει ο εχθρός και μας έδωσε και τον τρόπο για να τον διώχνουμε μακριά. Με προσευχή και νηστεία. Να του ζητάμε να μας δίνει δύναμη και να μην υιοθετούμε τις ψεύτικες ανάγκες που μας πλασάρει ο ψεύτικος κόσμος γύρω μας.
Εμείς παραδομένοι στον μοντέρνο τρόπο ζωής όχι μόνο δεν ακολουθούμε τα λόγια και τις υποδείξεις του Χριστού μας, αλλά κι αυτούς τους ελάχιστους συνανθρώπους μας, που μπορεί να μας πουν δυο κουβέντες για τον αόρατο πόλεμο, που μπορεί να μας συμβουλέψουν ότι δεν πρέπει να μαλώνουμε μεταξύ μας, αλλά να αγαπιόμαστε και να αλληλοβοηθούμαστε, γιατί ο εχθρός είναι άλλος κι όχι ο συνάνθρωπος που πέφτει στην παγίδα του πονηρού κι ενεργεί άσχημα (αν τύχει τέτοιοι άνθρωποι να βρεθούν πλάι μας συνοδοιπόροι στο ταξίδι της ζωής και να μας πουν δυο λόγια για έρθουμε σε συναίσθηση του τι κάνουμε) είμαστε έτοιμοι να τους χλευάσουμε κι αν είναι δυνατόν να τους εξαφανίσουμε από το πρόσωπο της γης!
Αυτοί είμαστε δυστυχώς. Εδώ σταυρώσαμε τον ίδιο τον Θεάνθρωπο, στον συνάνθρωπο θα σταματήσουμε;
Όσοι όμως έχουν συναίσθηση του τι παίζεται γύρω τους, ας μην απογοητεύονται από αυτές τις επιθέσεις. Όποιος είναι στο στρατόπεδο του Χριστού κι έχει διαλέξει να Τον υπηρετεί ξέρει ότι κανείς δεν ξεφεύγει από αυτές τις επιθέσεις και μάχεται συνεχώς. Στον αόρατο πόλεμο δεν υπάρχουν άμαχοι. Όσοι στρατεύτηκαν με το Χριστό ξέρουν πως θα πονέσουν, ξέρουν όμως κι ότι αξίζει τον κόπο να πολεμά κανείς για τον Αρχηγό της Ζωής. Γιατί τότε ζει πραγματικά. Γιατί μόνο μαζί Του υπάρχει ανάπαυση και πνευματική χαρά. Μόνο μαζί Του έχουμε τη δύναμη του Θεού που μας δίνει το κουράγιο να συνεχίζουμε και να ξανασηκωνόμαστε.
Ιησούς Χριστός Νικά.
Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Σάββατο 28 Μαρτίου 2015

ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ


liakopoulos

Αυτοί που έχουν εύκολα τα λόγια μέσα από τα γραφεία τους και σε περίπτωση πολέμου έχουν έτοιμο το εισητήριο για το εξωτερικό, θα πρέπει να σιωπούν και να μην ξανατολμήσουν να πάρουν στο στόμα τους τα παιδιά των ειδικών δυνάμεων.
Οι ικανότητες και η ψυχική δύναμη για την αντιμετώπιση των εχθρών, που δεν είναι φανταστικοί αλλά υπαρκτοί, δεν είναι έμφυτες, αλλά αποκτώνται με υπομονή και πείσμα τόσο από τους εκπαιδευόμενους όσο και από τους εκπαιδευτές και όποιος πολιτικός δεν το βλέπει, πρέπει να παραδώσει το αξίωμά του και τον παχυλό μισθό που του δίνει ο ελληνικός λαός.
Δείτε τα βίντεο που αποτελούν μερικά μόνο λεπτά από την κοπιώδη και γεμάτη αγωνία εκπαίδευση των παιδιών μας και πείτε μου μετά τη γνώμη σας.
Για το λόγο αυτό, καλά θα κάνουν οι άσχετοι σε σχέση με αυτό που λέγεται στρατός να σιωπούν, γιατί στο κάτω κάτω υπάλληλοί μας είναι και το μισθό τους εμείς οι πολίτες τον πληρώνουμε.
Η ύπαρξη αυτών των παιδιών είναι ο μόνος λόγος που δεν μας επιτίθενται οι γείτονες και φίλοι λαοί.
Στον πόλεμο δεν κάνεις EUROGROUP και αν δεν πάει καλά κάνεις ακόμη ένα. Στον πόλεμο ζεις ή πεθαίνεις και αν χάσεις σε τρώνε τα σκυλιά και ο εχθρός βιάζει τη γυναίκα σου και τα παιδιά σου και τη μάνα σου και βάζει το λαό σου να ψοφήσει στην πείνα και δεν του κάνει απλά μείωση μισθού.
Για το λόγο αυτό
ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΜΜΑΝΤΑ





πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Χρόνια πολλά. Και του χρόνου στην Πόλη


dimosthenis-liakopoulos-dhmosthenhs-liakopoylos-δημοσθένης-λιακόπουλος

Ισως ακούγεται σαν μία κοινότυπη πλέον φράση, το χρόνια πολλά, πόσο μάλλον το "ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ", αλλά όταν καθιερώθηκαν, ζούσαν οι Έλληνες σε άλλες εποχές, που τίποτε δεν ήταν αυτονόητο και τίποτε και κανένα δικαίωμα δεν εθεωρείτο δεδομένο, πόσο μάλλον θεμελιωμένο.
Τώρα που ξεκάθαρα οδηγούμεστε σε περίοδο κατά την οποία δεν θα θεωρείται τίποτε σαν δεδομένο, ούτε το σπίτι μας, ούτε το καθημερινό φαγητό και πάνω από όλα, ούτε η προσωπική μας ελευθερία, ίσως και η ευχή για χρόνια πολλά, να πάψει να ακούγεται κοινότυπη και να μας δίνει τροφή για σκέψεις.
Όσο για την Πόλη την Μεγάλη και την Αγιά Σοφιά, αποτελούν ορόσημο της επιστροφής της ανθρωπιάς στον κόσμο, αφού αν δεν πάρουμε πίσω την Πόλη για να συνεχίσει και να ολοκληρωθεί η διακοπείσα το 1453 θεία λειτουργία, χαΐρι ο κόσμος δεν θα δει.
Το 1821, η ελληνική επανάσταση ξεκίνησε και η Ελλάδα άρχισε να λευτερώνεται, αλλά λεύτερη δεν είναι ακόμη, αφού ούτε δική της θέληση έχει, ούτε την πρωτεύουσά της λευτέρωσε.
Στον Χριστό ελπίζουμε και προσβλέπουμε για να συντριβούν τα σχέδια του κακού, αφού η συντριβή τους, είναι συνυφασμένη με την έκτη άνοδο των Ελλήνων.
Πολλά τα σχέδια του κακού και πολύπλοκα, αλλά μέσα σε όλους μας, μιλάνε τα λόγια του Αγίου Παϊσίου που λένε: "Όλοι οι μεγάλοι έχουν τα δικά τους σχέδια. Θέλουν δεν θέλουν όμως, προωθούν το σχέδιο του Θεού".
Και του χρόνου στην Πόλη
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης
πηγη: prisonplanet.gr

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ Ο ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ


Σάββατο 21 Μαρτίου 2015

Γιατί η Apple θέλει να κάνει κατάληψη στον καρπό μας;


apple-watch-764x573

Μια κίνηση που σηματοδοτεί την πανηγυρική της είσοδο στην κατηγορία των φορετών (wearable gadgets), που εδώ και δύο χρόνια στέφεται από συνεχείς αποτυχίες, με τις συσκευές άλλων κατασκευαστών να στοιβάζονται σε συρτάρια και αγγελίες στο eBay, όπου απογοητευμένοι χρήστες τα ξεφορτώνονται όσο-όσο. Με το θα μπορούμε να κάνουμε θαυμαστά πράγματα, διατείνεται ο πρόεδρος της Apple. Θα μπορούμε να ανοίξουμε την πόρτα του γκαράζ (όσοι διαθέτουμε «έξυπνες» πόρτες γκαράζ), να μεταδώσουμε τον παλμό της καρδιάς μας σε κάποιον άλλο χρήστη εξ αποστάσεως, να καλέσουμε ταξί μέσω της Uber ή του Taxibeat και να καταδυθούμε στην τσουλήθρα του Instagram. Και, φυσικά, να διαβάσουμε ειδοποιήσεις από τα κοινωνικά δίκτυα, e-mails, SMS κ.λπ. Με άλλα λόγια, ό,τι μπορούμε να κάνουμε και με οποιοδήποτε smartphone βρίσκεται στην τσέπη μας, λίγο ως πολύ. Αυτό που απέκρυψε επιμελώς το επιτελείο της Apple ήταν ότι το Apple Watch έχει σοβαρές πιθανότητες να καταργήσει τη χρήση του iPhone για το οποίο εκατομμύρια κόσμου έσπευσε να ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ για να το αποκτήσει. Αναλυτές που είχαν ήδη μια πρώτη hands on επαφή με την καλοσχεδιασμένη συσκευή με τα πολλά πρόσωπα θεωρούν ότι το Apple Watch αποτελεί ένα ελκυστικό συνονθύλευμα εξαιρετικών ιδεών, χωρίς όμως μια κεντρική ιδέα που να δίνει στους καταναλωτές έναν καλό λόγο για τον οποίο να ξοδέψουν μερικές εκατοντάδες (ή χιλιάδες, για τη χρυσή εκδοχή του) ευρώ για να το αποκτήσουν. Αυτό το οποίο απέκρυψε επιμελώς το επιτελείο της Apple που παρουσίασε το smartwatch της εταιρείας ήταν ότι το Apple Watch έχει σοβαρές πιθανότητες να καταργήσει τη χρήση του άλλου gadget, το οποίο μετέτρεψε σε φετίχ τα τελευταία χρόνια και το έκανε αντικείμενο πόθου για εκατομμύρια κόσμου που έσπευσε να ξοδέψει πολλές εκατοντάδες ευρώ για να το αποκτήσει, του iPhone. Σύμφωνα με άρθρο του «TechCrunch», οι εργαζόμενοι της Apple που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τη συσκευή πριν κυκλοφορήσει δήλωσαν ότι το Apple Watch τους απέτρεπε όλο και πιο συχνά από το να χρησιμοποιούν το iPhone που είχαν στην τσέπη τους. Ο συγγραφέας του άρθρου φανταζόταν ένα σενάριο σύμφωνα με οποίο το Apple Watch βοηθάει τον κόσμο να μην απορροφάται από την οθόνη του κινητού του, όντας περισσότερο σε επαφή με ό,τι συμβαίνει γύρω του. Κι εδώ έρχεται το παράδοξο. Χρειαζόμαστε άλλη μια (ομολογουμένως ελκυστικά σχεδιασμένη) συσκευή για να μας αποσπά την προσοχή από τον «βασιλιά των gadgets» −όπως έχει μετατραπεί−, το smartphone, και δη το iPhone; Μήπως γινόμαστε όλο και πιο καλωδιωμένοι στην προσπάθειά μας να απαγκιστρωθούμε από τις συσκευές μας; Εσείς θα βάζατε το χέρι πιο βαθιά στην τσέπη; Ερωτήματα που θα απαντηθούν όταν βγουν στην επιφάνεια τα πρώτα στοιχεία των πωλήσεων και, ενδεχομένως, οι πρώτες αγγελίες στο eBay.
lifo.gr
To σημαντικότερο βέβαια είναι η εκπαίδευση του καταναλωτή, στο να χρησιμοποιεί μια συσκευή, ως επέκταση του σωματός του. Στο επόμενο στάδιο, όπως επανηλειμμένα έχει επισημανθεί από το prisonplanet.gr, o καταναλωτής θα είναι πρόθυμος να ενσωματώσει στο σώμα τη συσκευή, η οποία θα του επιτρέπει να εκτελεί τις εργασίες που έχει συνηθίσει και μάλιστα με ικανοποίηση, εφ' όσον δε θα χρειάζεται να αποχωρίζεται στιγμή το αγαπημένο του gadget.
Έτσι συνηθίζουμε σιγά-σιγά στην πρόοδο της τεχνολογίας, που σε λίγο θα τη φέρουμε πάνω μας, ως χάραγμα και δε θα μπορούμε να επιβιώσουμε χωρίς αυτήν, αφού όλες οι συναλλαγές μας θα γίνονται μέσω αυτής και η υπαρξή μας θα αναγνωρίζεται μόνο από αυτήν.
Αποκάλυψη Ιωάννου Κεφ. 13
16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν,
17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´.

πηγη:Τομέας ενημέρωσης prisonplanet.gr

Τρίτη 17 Μαρτίου 2015

Αἶσχος: Τοποθετοῦν πλέον τόν Τίμιο Σταυρό κάτω ἀπὸ τὶς σόλες τῶν παπουτσιῶν, ὥστε νὰ τόν πατᾶμε!




Ἡ νέα τάξη πραγμάτων προσπαθεῖ μὲ κάθε μέσο νὰ «χτυπήσει» τὸν Τίμιο Σταυρό. Εἴχαμε παρατηρήσει τὸ φαινόμενο ἐδῶ καὶ χρόνια, ὁρισμένες ἑταιρεῖες νὰ τοποθετοῦν μικροὺς σταυροὺς κάτω ἀπὸ τὶς σόλες τῶν παπουτσιῶν ὥστε οἱ πιστοὶ ποὺ θὰ τὰ φορᾶνε νὰ πατᾶνε τόν Τίμιο Σταυρό. Ὅλως τυχαίως, οἱ συγκεκριμένες ἑταιρεῖες ἦταν ἑβραϊκῆς καταγωγῆς…
Φαίνεται πὼς τὰ σατανικά τους σχέδια δὲν σταμάτησαν, καὶ μὲ τὴ συμβουλὴ τοῦ ἀρχεκάκου, τοποθετοῦν πλέον κανονικὸ σταυρὸ καὶ μὲ ἰδαιετέρως μεγάλο σχῆμα κάτω ἀπό σόλες παπουτσιῶν. Μάλιστα ὅπως σημειώνει ὁ ἀναγνώστης πού μᾶς ἔστειλε τὶς φωτογραφίες, τὰ συγκεκριμένα παπούτσια προέρχονται ἀπὸ τὴν Κίνα καὶ μᾶλλον εἶναι ἑβραϊκῶν συμφερόντων…
 
 
Στέλνουμε μήνυμα διαμαρτυρίας πρὸς κάθε κατεύθυνση, νὰ ἀποσυρθοῦν ἀμέσως ὅλα τὰ εἴδη ποὺ ἐμπαίζουν τὰ Ἱερά τῆς Πίστεώς μας καὶ προτρέπουμε ὅλους τούς πιστοὺς νὰ εἶναι προσεκτικοὶ στὰ πράγματα ποὺ ἀγοράζουν. Ἐπίσης, ὅταν παρατηροῦν κάτι ἀντίστοιχο νὰ διαμαρτύρονται οἱ ἴδιοι στὸν καταστηματάρχη γιὰ νὰ μὴ κυκλοφοροῦν στὴν ἀγορὰ τέτοια αἴσχη καὶ γιὰ νὰ μὴ γινόμαστε νεροκουβαλητὲς τῶν ἀντιχρίστων σκοτεινῶν δυνάμεων.



πηγη: logia-tou-aera.blogspot.gr


Παρασκευή 6 Μαρτίου 2015

ΤΟ ΤΣΙΠΑΡΙΣΜΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ


tsip3

Εκτός από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που προωθείται με εντατικούς ρυθμούς από τα ΜΜΕ ως λύση στην ταλαιπωρία μας από την γραφειοκρατία, προωθείται ταυτόχρονα και η αποδοχή εμφυτευμάτων σε μορφή τσιπ πάνω στο σώμα μας ως μέσο άνεσης και ταχύτητας στις ηλεκτρονικές μας συναλλαγές.
Σύμφωνα με πληροφορίες του prisonplanet, άνθρωποι που πειραματίζονται κατασκευάζοντας και εμφυτεύοντας έπειτα τσιπ στο σώμα τους λένε πως το τσιπάρισμα δεν είναι κάτι διαφορετικό από το να φοράς σκουλαρίκι ή να έχεις τατουάζ!
Μάλιστα το συγκρίνουν με τη γενετική μηχανική λέγοντας πως είναι το ίδιο με το να αλλάζεις τη μοριακή δομή τροφίμων ή φυτών.
Προς χάριν λοιπόν της περιέργειας και του πειραματισμού μπορεί ο καθένας να αλλάζει τη φύση κατά πως θέλει αυτός αδιαφορώντας για τις συνέπειες των πράξεών του.
Κρύβουν όμως από τις δηλώσεις τους όλοι αυτοί οι επίδοξοι πειραματιστές πως στο τέλος με αυτές τις επινοήσεις τους θα φέρουν την παγκόσμια υποδούλωση των λαών σε ένα παγκόσμιο σύστημα ελέγχου από όπου κανείς δεν θα μπορεί να ξεφύγει, ούτε να κρατήσει την ιδιωτικότητά του και σίγουρα έχουν άγνοια της γραφής που λέει :
Αποκάλυψις Ιωάννου Κεφ.13
«16 καὶ ποιεῖ πάντας, τοὺς μικροὺς καὶ τοὺς μεγάλους, καὶ τοὺς πλουσίους καὶ τοὺς πτωχούς, καὶ τοὺς ἐλευθέρους καὶ τοὺς δούλους, ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ.
18 ῟Ωδε ἡ σοφία ἐστίν· ὁ ἔχων νοῦν ψηφισάτω τὸν ἀριθμὸν τοῦ θηρίου· ἀριθμὸς γὰρ ἀνθρώπου ἐστί· καὶ ὁ ἀριθμὸς αὐτοῦ χξς´.»
Ο κόσμος μέσα στην άγνοια επικροτεί όλες αυτές τις δήθεν καινοτόμες ευκολίες και αγνοεί ότι η ώρα που θα πληρώσει ακριβά το τίμημα της άνεσης με την στέρηση της ελευθερίας του είναι πολύ κοντά.

πηγη: prisonplanet.gr

Αποκαλύπτουμε την ομιλία του κρυμμένου παγκόσμιου ηγέτη τον περασμένο Νοέμβριο. Ότι είπε εφαρμόζεται ήδη. Μόνο εμπόδιο ο Πούτιν


obama-new-world-order

Όπως είχα αποκαλύψει άμεσα τον περασμένο Νοέμβριο, σε ραδιοφωνική μου εκπομπή, στο chat-radio του prisonplanet, με αφορμή την σύναξη των G20, ο ήδη έτοιμος παγκόσμιος ηγέτης, συγκέντρωσε κεκλεισμένων των θυρών, τους ηγέτες και τα στελέχη (Κίσσινγκερ κτλ) που μπορεί να εμπιστευτεί και είπε τα εξής:
Κυρίες και κύριοι
Χαίρομαι που ξαναβλέπω τις κεφαλές των λαών και ελπίζω
σύντομα οι συναντήσεις μας αυτές να είναι και πιο συχνές και βέβαια όχι
μυστικές.
Όλο το οικοδόμημα της παγκόσμιας διοίκησης, αλλά και της οικονομίας,
αυτό τουλάχιστον που βλέπουν οι πολλοί, είναι έτοιμο να καταρρεύσει, και από
κάτω του να αναδυθεί το τέλειο παγκόσμιο διοικητικό σύστημα, αλλά και η
παγκόσμια οικονομία που δεν θα κινδυνεύει από τίποτε και από κανέναν.
Τα πάντα είναι έτοιμα. Απομένει η τελική απόφαση και η τελική
πράξη.
Είμαι σίγουρος ότι ήδη γνωρίζετε, ότι η νέα διοίκηση, θα
έχει κρυστάλλινη διαφάνεια και οι απλοί νόμοι μας, θα πρέπει να εφαρμόζονται
από όλους και πρώτα από τα μέλη του παγκόσμιου συμβουλίου κατά γράμμα.
Η οικονομική μου συνεισφορά, θα είναι καταλυτική και
περιμένω στο αμέσως προσεχές χρονικό διάστημα, την αναγνώριση και παγίωση όλων
των χρεών, τόσο των κρατικών όσο και εταιρικών οντοτήτων, ώστε να προωθηθεί η
εξόφλησή τους, από τα κεφάλαια που συγκεντρώθηκαν.
Εκείνο που πρέπει να κάνετε, είναι η παγίωση της πίστης των
λαών σας, αλλά και των λαών που οικονομικά και όχι μόνο επηρεάζετε, στο ότι
είναι απόλυτα αδύναμοι και ανίκανοι να αλλάξουν την κατάσταση στην οποία
βρίσκονται.
Φροντίστε να πιέσετε με περισσότερους φόρους και εισφορές,
ώστε και οι έχοντες οικονομική άνεση να γονατίσουν.
Όσο για τους τοπικούς πολέμους που συντηρούμε, φροντίστε να
γίνουν λίγο πιο ελεγχόμενοι.
Θα λάβετε σχετική ενημέρωση τις αμέσως επόμενες ώρες, από
έμπιστα πρόσωπα που ξέρουν να χειρίζονται τέτοιες καταστάσεις.
Καταλαβαίνετε ότι θα αντιμετωπίσετε αυξημένη ένταση μέσα στο
προσεχές διάστημα στις χώρες σας αλλά και στις χώρες που ελέγχονται από εσάς,
και το μέρος με την περισσότερη άνεση και ασφάλεια είναι σαφώς Κίνα.
Ωστόσο, τα Ιεροσόλυμα είναι το σημείο στο οποίο πρέπει να
δηλωθεί η αρχή της παγκόσμιας ειρήνης, πράγμα λογικό
1.  Διότι εκεί έχουμε τις μεγαλύτερες και διαρκείς
έριδες και
2. Διότι πρέπει να διαψεύσουμε την λεγόμενη
προφητεία του αρχαίου υποδαυλιστή του μίσους εναντίον μας. Θέλει δεν θέλει, τα
Ιεροσόλυμα θα γνωρίσουν ειρήνη, την δική μας ειρήνη.
Επειδή
τα πράγματα στην Ρωσία, υπό την θλιβερή και ανόητη ηγεσία του ασήμαντου εκείνου
ανθρώπου, οι μέρες του οποίου είναι μετρημένες, δεν επιτρέπουν την απόλυτη
εφαρμογή των σχεδίων μας, θα προχωρήσουμε με όλο τον κόσμο εκτός από την ήδη απομονωμένη αυτή χώρα.
Όταν
ετοιμαστούμε παντού, αμέσως με την νέα της ηγεσία, θα ακολουθήσει και η Ρωσία.
Συνεχίστε
την καλή δουλειά και ο τελικός μας σκοπός πλησιάζει στην εκπλήρωσή του.
Διότι
ο καιρός είναι κοντά.
Τα λίγα αλλά σαφέστατα λόγια του, έδωσαν έναυσμα πίεσης σε όλα τα παρευρισκόμενα στελέχη της κρυμμένης παγκόσμιας κυβέρνησης και ξεκαθάρισαν ότι υπάρχει σχέδιο ανατροπής του Πούτιν. Επειδή όμως μπορεί το σχέδιο να μην αποδώσει καρπούς άμεσα, το παγκόσμιο μάντρωμα θα ενταθεί και χωρίς την συμμετοχή της Ρωσίας.
Όσον αφορά τον αρχαίο υποδαυλιστή του μίσους εναντίον τους, εννοεί τον Θεό. Βλέπετε, οι δυνάμεις του σκότους, ήδη έχουν ξεκαθαρίσει με τα όργανά τους παντού, ότι η Ορθοδοξία, είναι ο εχθρός της παγκόσμιας τάξης και ο Πούτιν ο βασικός εκφραστής της.
Είναι σαφές και ξεκάθαρο, ότι η οικονομική πίεση και δυσπραγία, εμποδίζει ακόμη περισσότερο τον καθένα να σκεφτεί, ότι στον κόσμο μας συγκρούονται δυνάμεις, κατά πολύ ανώτερες από τις τοπικές ανίσχυρες και προσωρινές κυβερνήσεις. Χθές ο Σαμαράς, σήμερα ο Τσίπρας, σε λίγο κάποιος άλλος θα παιδεύεται χωρίς καν να μπορεί να καταλάβει με ποιούς παλεύει και γιατί, ότι και να κάνει, δεν μπορεί να νικήσει.
Έρχεται μεγάλη μπόρα και ακολουθεί ακόμη μεγαλύτερη θύελα. Οι περισσότεροι, αγρόν αγοράζουν και νομίζουν ότι επειδή ψήφισαν θα πάρουν αυτά που τους υποσχέθηκαν. Δεν θυμούνται, ότι και πριν τις προηγούμενες εκλογές, άλλοι, τους είχαν υποσχεθεί ότι είχαμε πιάσει πάτο και θα αρχίσει η άνοδος και η ανάπτυξη.
Βλέπετε, εξακολουθεί να είναι ριζωμένη μέσα στους περισσότερους η ψευδαίσθηση, της λύσης μέσω των εκλογών και δεν θέλουν να συνειδητοποιήσουν, ότι ο πάτος του βαρελιού, δεν είναι η μειωμένη σύνταξη και η φτώχεια.
Ο πάτος του βαρελιού θέλει τους ανθρώπους σκλάβους να ζουν σε γκέτο, χωρίς οικογένειες και κοινωνικές δομές, απόλυτα ελεγχόμενους με το τσιπ στο χέρι, ή στο μέτωπο.
Απίστευτο;;;
Κοιτάξτε γύρω σας και αναλογιστείτε, πως ζούσατε μέχρι πριν πέντε χρόνια.
Ωστόσο, τώρα που έρχεται η λαίλαπα του λεγόμενου από πολλούς Αντιχρίστου, σας θυμίζω, ότι είναι ευκαρία ο καθένας και η κάθε μία να μετατρέψει το μειονέκτημα σε πλεονέκτημα και να βιώσει την εποχή του Χριστού.
Μετά τιμής
Λιακόπουλος Δημοσθένης

πηγη: prisonplanet.gr


Πέμπτη 5 Μαρτίου 2015

Τελικά ο σκοπός του σώου με την διακοπή του πρωταθλήματος ήταν το ηλεκτρονικό φακέλωμα των οπαδών


15795267-mmmain

Τελικά ο σκοπός του σώου με την διακοπή του πρωταθλήματος ήταν το ηλεκτρονικό φακέλωμα των οπαδών.
Αναρωτιέμαι σε τι θα εμποδίσουν τα επεισόδια τα ηλεκτρονικά εισητήρια; Όλοι θα συνηθίσουν στο ηλεκτρονικό φακέλωμα και αμίλητα θα καταγράφονται και από κάμερες και θα ξέρει ο καθένας, ότι μπήκε ή βγήκε από το γήπεδο και τι ώρα ήταν ακριβώς.
Σφράγισμα αγελαδινό και αρχή ελέγχου μετακινήσεων. Τέλος της ελευθερίας και εθισμός στο να σε παρακολουθούνε και να μην σε νοιάζει.
Έρχεται και η κάρτα του πολίτη με την οποία κάθε κίνηση θα καταγράφεται, για το καλό μας, την ασφάλειά μας, και το καινούργιο, την αξιοπρέπειά μας.

πηγη: prisonplanet.gr

Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Αυτό είναι το ανθρωπόμορφο τέρας που βίαζε μικρά παιδιά - Πρόκειται για τον 40χρονο Λεβέντο Φίλιππο


LEVENTOS 534 355

- Είχε ταυτοποιηθεί από τον Δεκέμβριο του 2014 για το βιασμό 14χρονης και κυκλοφορούσε ανενόχλητος
- Ο παιδεραστής από το Περιστέρι παρουσιαζόταν σε chat rooms στα παιδιά ως συνομίληκός τους και μάλιστα ως αγόρι
- Η υπόθεση χαρακτηρισμένη στα κομπιούτερ της εισαγγελίας ως "άγνωστου δράστη"
-Ο 40χρονος απολογήθηκε ενώπιον της 10ης τακτικής ανακρίτριας και είναι αντιμέτωπος με κακουργηματικές και πλημμεληματικού βαθμού πράξεις.

πηγη: prisonplanet.gr

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Ο ΒΑΡΟΥΦΑΚΗΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ




ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ  ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΣΙΠΑΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΡΗΜΑΤΑ.

Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΑΖΕΙ!!!
Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΡΧΕΤΑΙ...

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Ιεροσόλυμα: Η Ισραηλινή αστυνομία σφράγισε τον Πανάγιο Τάφο!




Ομάδα της Ισραηλινής αστυνομίας στην Ιερουσαλήμ έφθασε την Τρίτη στις 10 το πρωί στον Πανάγιο Τάφο κι έκλεισε την πόρτα απαγορεύοντας σε χιλιάδες προσκυνητές να μπουν στο κουβούκλιο και να προσκυνήσουν. Άνδρες της αστυνομίας μάλιστα έδιωξαν τον κόσμο που περίμενε να μπει στο κουβούκλιο.
Δημιουργήθηκε το αδιαχώρητο στο ναό και χωρίς να ενημερώσουν κανέναν ούτε καν το Ελληνορθόδοξο Πατριαρχείο προχώρησαν σε αποκλεισμό και απαγόρευση των επισκεπτών που βρισκόταν στην περιοχή. Αμέσως ο αγιοταφίτης που φύλαγε το ναό ειδοποίησε το Πατριαρχείο και ευθύς ο Πατριάρχης Ιεροσολύμων με αγιοταφίτες πατέρες κατέβηκαν στο ναό για να δουν τι συμβαίνει.
Η ισραηλινή αστυνομία τους ενημέρωσε ότι δε μπορεί κανείς να μπει στον Πανάγιο Τάφο ούτε να προσκυνήσει ούτε καν να τελέσει κάποια θεία τελετή. Οι πατέρες απεγνωσμένα απαιτούσαν να μάθουν το γιατί και το πως πάρθηκε τέτοια απόφαση χωρίς να την ξέρει το Πατριαρχείο. Η αστυνομία τους παρουσίασε χαρτιά της εβραϊκής αρχαιολογικής υπηρεσίας που έλεγε ότι πριν από ένα μήνα είχαν περάσει υπάλληλοι της Δημαρχίας και της αρχαιολογικής υπηρεσίας του Ισραήλ και είχαν κρίνει ότι ο Τάφος έπρεπε να σφραγισθεί γιατί θα πέσει.
Όμως οι αρμόδιοι του Πατριαρχείου παρουσίασαν γνωμοδοτήσεις καθηγητών και πανεπιστημίων καθώς και αρχιτεκτόνων που με τις πραγματογνωμοσύνες τους αποδείκνυαν τα αντίθετα από όσα υποστήριζαν οι αρχές του Ισραήλ. Μάλιστα έδωσαν χαρτιά τα οποία αποδεικνύουν ότι για 100 χρόνια δεν υπάρχει τέτοιο πρόβλημα.
Μετά από έντονες διαμαρτυρίες και συνεννοήσεις οι αρχές αποχώρησαν για να βρεθεί μια λύση.








Το αξιοπερίεργο είναι πως ξαφνικά αποφάσισαν οι Εβραίοι να σφραγίσουν τον τάφο χωρίς να ειδοποιηθεί το πατριαρχείο και χωρίς να έχουν οι ίδιοι κάποια έρευνα κάνει πριν.
Η έντονη προσπάθειά τους να παρεμβαίνουν κατά διαστήματα στο τυπικό του Πατριαρχείου έχει πραγματικά προκαλέσει πολλές σκέψεις στο Πατριαρχείο στους διπλωμάτες αλλά και στο αρμόδιο υπουργείο.
Ο Πανάγιος Τάφος παρόλα αυτά έμεινε κλειστός για όλη τη μέρα


πηγή: pentapostagma.gr


Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Διατυμπανίζουν την Σατανολατρεία τους με κάθε μέσο!




Όλοι φόρεσαν τα κέρατα (του διαβόλου) στα Grammys



Προφανώς υπάρχουν αρκετά άτομα σε αυτόν τον κόσμο που ξοδεύουν τον χρόνο τους για να παρακολουθήσουν σκουπίδια του στυλ «τελετή απονομής βραβείων Grammy». Οι πολυδιαφημιζόμενες αυτές «τελετές» λειτουργούν τα τελευταία χρόνια, ως πλατφόρμα προώθησης του αποκρυφισμού, της χριστιανοφοβίας και της ομοφυλοφιλικής ατζέντας με ένα «γκλάμουρ» περιτύλιγμα
(δες εδώ κι εδώ). Στο φετινό show υπήρχε πληθώρα κεράτων που φόρεσαν στο κεφάλι τους με μεγάλη προθυμία και «ευθυμώντας» τα άτομα που πήγαν εκεί.
Η μόνη μάλιστα, «καλλιτέχνις» που τα φορούσε συνεχώς και δεν ήθελε να βγάλει, ήταν η «ποπ τραγουδίστρια» (και πρώην χριστιανή!) Katy Perry.


Για να μην μείνει με την απορία το κοινό γιατί πρέπει να φοράει κέρατα διαβόλου, (όχι ότι είχαν πρόβλημα) τους ενημέρωσαν ότι τους δόθηκαν για να συνοδεύσουν την παράσταση του «Highway to Hell«, των AC / DC.


Τα κέρατα υποτίθεται όμως, ότι δεν θα τα φορούσαν σε όλο το σόου. «Κυρίες και κύριοι: τα κέρατα του διαβόλου είναι δικά σας, να τα κρατήσετε, (“the devil horns are yours to keep”), αλλά σας παρακαλούμε να τα βγάλετε για το υπόλοιπο της παράστασης. Σας ευχαριστούμε», έλεγε το μήνυμα των διοργανωτών.


Μπορεί μετά την παράκληση, τα «κέρατα του διαβόλου» να αφαιρέθηκαν από τα κούτελα των θεατών (εκτός της Perry), αλλά έκαναν και πάλι δυναμικά την εμφάνισή τους με την 57χρονη οπαδό της Καμπάλα, που εμφανίστηκε με ένα γκρουπ μασκοφόρων με κέρατα.

 

πηγη: pentapostagma.gr

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Αυτά που έρχονται - Λιακόπουλος Δημοσθένης. BINTEO


ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΗΜΑΙΕΣ ΣΗΚΩΣΑΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΒΡΕΤΑΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΙΝΘΟ!!! ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΓΛΥΠΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ!!!




Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Κορίνθου πραγματοποίησαν εκδρομή στις αρχές του Φεβρουαρίου στο Λονδίνο. Οι 15χρονοι μαθητές βρέθηκαν στο Βρετανικό μουσείο όπου και σήκωσαν τέσσερις ελληνικές σημαίες μπροστά στα Γλυπτά του Παρθενώνα ζητώντας παράλληλα, με το σύνθημα «BRING THEM BACK!», την επιστροφή των αρχαιοτήτων στη χώρα τους.

Σύμφωνα με τοπικό blog της Κορίνθου, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρέδωσαν και 36 επιστολές γραμμένες στα αγγλικά, στον διευθυντή του Βρετανικού Μουσείου, εξηγώντας και γραπτώς γιατί τα γλυπτά πρέπει να επιστρέψουν στην Ελλάδα.


πηγη:  logia-tou-aera.blogspot.gr


ΖΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ. ΤΑΙΝΙΑ!


Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

Αυτός είναι ο 55χρονος κατηγορούμενος για πορνογραφία ανηλίκων στην Πάτρα (ΕΙΚΟΝΕΣ)


paiderastis1

Στη δημοσιότητα δίδονται κατόπιν σχετικής Διάταξης της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Πατρών, τα στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφίες 55χρονου ημεδαπού, που την 17-01-2015 συνελήφθη στην Πάτρα από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφαλείας Πατρών για πορνογραφία ανηλίκων, ενώ σε βάρος του έχει σχηματιστεί σχετική δικογραφία και από τη Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος
Συγκεκριμένα πρόκειται για τον:
Τριαντάφυλλο Λιάπη του Κωνσταντίνου, που γεννήθηκε την 10-10-1960, στην Αθήνα.
paiderastis

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΗΣ Ι. ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΑΓ. ΟΡΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ «ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ» ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑ


P8240029

Βαρυσήμαντη επιστολή έστειλε η Ι. Κοινότητα Αγ. Όρους στον Οικουμενικό Πατριάρχη, με αφορμή την επίσκεψη του Πάπα στο Φανάρι τον Νοέμβριο, κατά την εορτή του Αγίου Αποστόλου Ανδρέα.

 
Μεταξύ άλλων οι Αγιορείτες αναφέρουν ότι είναι τουλάχιστον καινοφανή όσα συνέβησαν στο Φανάρι και μάλιστα ο λειτουργικός ασπασμός του Πατριάρχη με τον Πάπα, ενώ η αγιορείτικη παράδοση είναι γεμάτη από παραδείγματα αγίων που μίλησαν για την πλάνη και την αίρεση των Λατίνων. Επίσης είναι πολλοί Αγιορείτες, όπως ο Άγιος Κοσμάς ο Πρώτος, που μαρτύρησαν γιατί δεν δέχθηκαν να «συμφρονήσουν με τους Λατινόφρονες».
Η συνέχιση του θεολογικού διαλόγου με τους Ρωμαιοκαθολικούς, που επιμένουν στις αιρετικές τους δοξασίες, έχει ως μόνο αποτέλεσμα τον σκανδαλισμό των πιστών, αναφέρουν στη συνέχεια.
Τέλος προειδοποιούν τον Πατριάρχη και υπενθυμίζουν ότι πριν από πενήντα χρόνια οι περισσότερες αγιορείτικες μονές διέκοψαν το μνημόσυνο του Πατριάρχη Αθηναγόρα, όταν εκείνος προχώρησε στην άρση των αναθεμάτων με τους παπικούς.
Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής, το οποίο μόλις πρόσφατα έγινε γνωστό.
Θα απαντήσει ο Πατριάρχης στους Αγιορείτες;

Σημειώνουμε ότι είναι σεβαστή η στάση της Ι. Κοινότητας του Αγίου Όρους να μη κοινοποιεί τα κείμενα των επιστολών της. Για θέματα όμως που αφορούν την Ορθόδοξη Πίστη μας, όπως αυτής της επιστολής, είναι καλό να γίνονται γνωστά, αφού όλοι οι πιστοί θέλουν να γνωρίζουν τις θέσεις του Αγίου Όρους.

ΚΑΡΥΑΙ  ΤΗι  18ῃ/31ῃ Δεκεμβρίου 2014
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. Φ.2/7/3012
Τῇ Αὐτοῦ Θειοτάτῃ Παναγιότητι
Τῷ Οἰκουμενικῷ Πατριάρχῃ
Κυρίῳ κῳ Β Α Ρ Θ Ο Λ Ο Μ Α Ι Ωι
Πανσεβάστῳ Πατρὶ ἡμῶν καὶ Δεσπότῃ
Παναγιώτατε Πάτερ καὶ Δέσποτα,
Τὴν Ὑμετέραν Θειοτάτην Παναγιότητα βαθυσε­βάστως ἐν Κυρίῳ προσαγορεύομεν, ὑποβάλλοντες τὸ υἱϊκὸν ἡμῶν σέβας καὶ τὰς ταπεινὰς εὐχὰς διὰ τὴν ἐπὶ θύραις ἐπιτολὴν τοῦ νέου ἐνιαυτοῦ τῆς χρηστότητος τοῦ Κυρίου, νυχθημερὸν μνημονεύοντες τοῦ σεπτοῦ Ὑμῶν ὀνόματος ἐν ταῖς πρὸς Κύριον ταπειναῖς δεήσεσιν ἡμῶν.
Ἀξιωθέντες ἐγκαταβιοῦν εἰς τὸ ἱερὸν τῆς Κυρίας Θεοτόκου Περιβόλιον, τελοῦντες τὰς ἱερὰς ἀκολουθίας ἤ ἀναγινώσκοντες τὰ τῶν θεοφόρων πατέρων συγγράμματα, ἄλλοτε μὲν τιμῶμεν τὸν ἐν ἁγίοις ἱερομάρτυρα Κοσμᾶν τὸν Πρῶτον καὶ τοὺς σὺν Αὐτῷ, διότι μὲ τὴν ὁμολογίαν καὶ τὸ αἷμα των «ἐτήρησαν ἄμωμον τὴν Ἐκκλησίαν ἐκ τῆς πλάνης καὶ τῆς αἱρέσεως» «μὴ θελήσαντες συγκοι­νωνῆσαι καὶ συμφρονῆσαι τοῖς Λατινόφροσι» (τροπάριον τρίτης ὠδῆς  καὶ Κοντάκιον), ἄλλοτε δὲ μετὰ τοῦ Ὁσίου Νικοδήμου τοῦ Ἁγιορείτου μακαρίζομεν τὸν Ἅγιον Μάρκον Ἐφέσου τὸν Εὐγενικόν, διότι «ὤφθη ἀνένδοτος ταῖς τῶν ἐναντίων ἐπιφοραῖς, τῆς θείας πίστεως λυμαινο­μένης τοῖς παραχαράκταις Λατίνοις» (Δοξαστικὸν μικροῦ ἑσπερινοῦ) καὶ ἄλλοτε ἀναγινώσκομεν τὸν Ὅσιον Σιλουανὸν ἀναβοῶντα: «Πόσον μακάριοι εἴμεθα οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοὶ διότι ὁ Κύριος ἔδωκεν ἡμῖν τὴν ζωὴν ἐν Πνεύματι... Πιστεύω μόνον εἰς τὴν ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, διότι εἰς Αὐτὴν εὑρίσκεται ἡ χαρὰ τῆς σωτηρίας, ἥτις ἀποκτᾶται διὰ τῆς ταπεινώσεως ἐν Χριστῷ»!
Ἀνατραφέντες εἰς τὴν πνευματικὴν ταύτην παράδοσιν καὶ μελετῶντες τοὺς ἀγῶνας τῶν πάλαι τε καὶ ἐπ᾽ ἐσχάτων πατέρων διὰ τὴν ἀκαινοτόμητον τῆς ἁγίας ἡμῶν Ἐκκλησίας πίστιν, δυσκολευόμεθα νὰ κατα­νοήσωμεν τὰ διατρέξαντα κατὰ τὰς ἑορτίους ἡμέρας ἐπὶ τῇ μνήμῃ τοῦ ἁγίου Ἀποστόλου Ἀνδρέου τοῦ Πρω­τοκλήτου, τοῦ Πατριάρχου ἡμῶν, κατ᾽ αὐτὴν τὴν ἱερωτάτην στιγμὴν τῆς ἁγίας Ἀναφορᾶς, ἐξελθόντος ἐκ τοῦ ἱεροῦ βήματος διὰ νὰ δώσῃ λειτουργικὸν ἀσπασμὸν εἰς τὸν ἐνδεδυμένον τὸ ὠμόφορον Πάπαν Ρώμης, ὅστις καὶ ἐν συνεχείᾳ ἀπήγγειλε τὴν Κυριακὴν προσευχήν!
Ἀκροώμενοι τὴν ἀνησυχίαν τῶν ἐνα­σκου­μένων ἐν τῇ Ἁγιωνύμῳ Πολιτείᾳ πατέρων καί ἀδελφῶν, ἐκφράζομεν τὸν συνέχοντα ἡμᾶς προβληματισμόν, διότι τὰ ὡς ἄνω  πληγώνουν τὸ ὀρθόδοξον δογματικὸν καὶ λειτουργικὸν αἴσθημα καὶ προκαλοῦν σύγχυσιν εἰς τὰς συνειδήσεις τῶν ἀνὰ τὸν κόσμον χριστιανῶν, ἐπαναλαμβανόμενα δὲ δίδουν τὴν αἴσθησιν ὅτι οὐδὲν ὠφελοῦν ἀλλὰ μᾶλλον σκανδαλισμὸς γίνεται, δεδομένης τῆς στασιμότητος τοῦ ἀπὸ δεκαετιῶν ἀρξαμένου θεολογικοῦ διαλόγου, ὥστε τὸ ὅραμα τῆς ἐν ἀληθείᾳ καὶ μιᾷ πίστει ἑνώσεως, νὰ φαντάζῃ ὡς ἀνέφικτος πραγματικότης, ὅτε δὲ μάλιστα πολλοὶ Ρωμαιοκαθολικοί, ἀπογοητευμένοι ἐκ τῆς ἐκκοσμικεύσεως τῆς Δυτικῆς Ἐκκλησίας, ἐμφορουμένης ἐκ τῶν αἱ­ρε­τι­κῶν δοξασιῶν τοῦ παπισμοῦ, ἀναζητοῦν διέξοδον εἰς τὴν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ὡς Ἱερὰ Κοινότης, Παναγιώτατε, ἐθεωρήσαμεν υἱϊκὸν ὄφλη­μα ἵνα μεταφέρωμεν τὴν ἀγωνίαν ἡμῶν, ἐπιποθούντων ἵνα παραμείνῃ ἀπαρα­σά­λευτος ἡ ἐκκλησιαστικὴ ἑνότης τῶν ἀπανταχοῦ Ὀρθοδόξων καὶ αὐτοῦ τούτου τοῦ ἁγιο­ρει­τικοῦ Σώματος, διότι, δὲν ἀποκρύπτομεν ὅτι ἰδιαιτέρως μᾶς θλίβει καὶ ἀνησυχεῖ τὸ ἐνδεχόμενον ἀναβιώσεως τῶν ἐνταῦθα πρὸ πεντηκονταετίας διαδραματισθέντων γεγο­νότων, τὰ ὁποῖα βεβαίως καὶ ἀπευχόμεθα, ὑφιστάμενοι εἰσέτι τὰς ὀδυνηρὰς συνεπείας αὐτῶν, ὡς ἄλλωστε ἀνεφέρθη Ὑμῖν καὶ διὰ τοῦ ὑπ᾽ ἀρ. Φ2/7/1679/18.7.2014 ἱεροκοι­νοτικοῦ ἡμῶν γράμματος.
Γινώσκοντες τὸ βαρὺ φορτίον, τὸ ὁποῖον ἐπωμίζεσθε, ὑποβάλλομεν ταῦτα μετὰ πόνου καὶ συνοχῆς καρδίας, υἱϊκῶς παρακαλοῦντες ὅπως πατρικῶς φροντίσητε ἵνα ἀναπαύητε τὰς συνειδήσεις τῶν ἀδελφῶν ἡμῶν, «ὑπὲρ ὧν Χριστὸς ἀπέθανε», ἐξαιτούμενοι τὰς πατριαρχικὰς Ὑμῶν εὐχὰς καὶ κατασπαζόμενοι βαθυσεβάστως τὴν Τιμίαν Ὑμῶν Δεξιάν


ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΓΓΡΑΦΟ