ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2011

Ο σκύλος και ο λύκος


Πολλές φορές σε μερικές συζητήσεις που βρίσκομαι προσπαθώ να ενημερώσω κάποιους που δεν γνωρίζουν το θέμα  για την κάρτα πολίτη και το επερχόμενο χάραγμα του αντίχριστου.
Χωρίς να γνωρίζουν και απο αφέλεια μου απαντούν: και τι έγινε αν έχω μια ηλεκτρονική κάρτα ή και ένα τσιπάκι που θα με προστατεύει??


Εκτός από τους θρησκευτικούς λόγους που όλοι εμείς οι Ελληνες γνωρίζουμε, θα σας πω σήμερα ένα παραμύθι.


Ο ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΥΚΟΣ


Μια φορά και έναν καιρό ήταν ένας λύκος που τριγύριζε διαρκώς πεινασμένος.
Οποτε προσπαθούσε να κλέψει μία κότα ή ένα πρόβατο, τον έπαιρναν είδηση και τον κυνηγούσαν.
Πόσο απελπισμένος ήταν!
Ολη μέρα και όλη νύκτα ονειρευόταν νόστιμα φαγητά, ενώ δεν μπορούσε να πιάσει ούτε μια μύγα.


Αχ, να ! Βλέπω εκεί πέρα ένα τρυφερό κουνελάκι. Αυτή τη φορά δεν θα μου ξεφύγει. Θα τιναχτώ πάνω του σαν αστραπή! Σε ένα λεπτάκι θα είναι στα χέρια μου.
- Ομως το κουνελάκι αποδείχτηκε πολύ πιο γρήγορο από τον καημένο το λύκο,που για άλλη μια φορά έπεσε και έσπασε τα μούτρα του.


Την ώρα που έβλεπε "αστεράκια" κι αναλογιζόταν τις ατυχίες του, πέρασε από εκεί ένας ευγενής και καλοντυμένος σκύλος, που έκανε τον πρωινό του περίπατο.
"Ποιό είναι το πρόβλημά σου λύκε?" τον ρώτησε.


"Χάλια είσαι, βλέπω.Τι σου συμβαίνει?" συνέχισε ο σκύλος.
"Να.....δεν καταφέρνω να πιάσω τίποτα και είμαι νηστικός εδώ και πολλές μέρες" του απάντησε ο λύκος.


"Α, χρειάζεται και λίγη τύχη, φίλε σκύλε.
Κοίτα εμένα, με ταίζουν, με φροντίζουν.....
Ο κύριός μου με αγαπά πολύ".


Σίγουρα απάντησε ο λύκος.
"Και δε μου λες" ρώτησε, 
¨τι είναι αυτό το κολάρο που φοράς στο λαιμό??"
Αυτό εδώ? Από εδώ περνάει μια αλυσίδα ο κύριός μου, όταν το θελήσει".


"ΝΑ ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙ!
ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΦΙΛΕ ΣΚΥΛΕ, ΠΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩ 
ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΚΑΙ ΜΕ ΑΔΕΙΑΝΟ ΣΤΟΜΑΧΙ, 
ΠΑΡΑ ΦΑΓΩΜΕΝΟΣ ΣΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΑΛΥΣΙΔΑ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ.
ΑΝΤΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΣΕΜΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.