ΜΙΑ ΣΠΙΘΑΜΗ ΑΠ' ΤΟ ΧΩΜΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΔΙΝΩ.......

Δευτέρα 7 Μαρτίου 2011

Ανακλήθηκε η ανάκληση!!! Ξανά στην Κορυτσά ο Πρόξενος Οικονόμου

ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΩΝ BLOGS ΠΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ.




  "Δεν παίρνω πίσω τίποτε απ' όσα έχω πει" λέει ο ίδιος, αλλά , σίγουρα , πλέον θα είναι πιο... μαζεμένος

Ο Πρόξενος Θεόδωρος Οικονόμου, που είχε ανακληθεί από την Κορυτσά Αλβανίας , λόγω των δηλώσεών του περί απογραφής και Βορείου Ηπείρου, επανέρχεται κανονικά στη θέση του!!! Το είπε ο εκπρόσωπος του υπουργείου Εξωτερικών Γρηγόρης Δελαβέκουρας: "Ο θόρυβος που έχει...
δημιουργηθεί είναι κυρίως δημοσιογραφικός. Ο Πρόξενός μας βρισκόταν τις τελευταίες ημέρες στην Αθήνα για λόγους υπηρεσίας και θα επιστρέψει κανονικά στα καθήκοντά του, δεν υπάρχει κάποιο άλλο θέμα". Ο κ. Οικονόμου επιμένει ότι «έκανα το καθήκον μου. Τίποτε παραπάνω. Και ούτε ανακαλώ, ούτε θα ανακαλέσω ποτέ τα όσα είπα για Έλληνες και Βόρειο Ήπειρο! Γι΄ αυτό και ανακλήθηκα στην Αθήνα! Είχα συνείδηση της αποστολής μου. Ήμουν στην Βόρειο Ήπειρο! Εάν ήμουν στην Καμπέρα ή κάπου αλλού, θα λειτουργούσα υπό άλλες συνθήκες. Αλλά ήμουν στη Βόρειο Ήπειρο". Ωστόσο, σίγουρα, πλέον θα είναι πιο προσεκτικός...

ΠΗΓΗ: http://katoci.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΑΣΕΜΝΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ.